Firstlook 2014

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Nu ik terug ben van Tweakers Gamescom Express - was supergezellig! en mijn schoonbroer naar Firstlook gaat, ben ik geïnteresseerd in Firstlook 11 en 12 oktober in de Jaarbeurs.

Ik heb niets meer vernomen van jullie als mediapartner. De website valt niet om van alle informatie die er op staat. Omdat Gamescom Express zo verrekte goed is georganiseerd, ben ik erg benieuwd naar wat er dan te wachten staat. Voor mij persoonlijk ga ik speciaal voor Wargaming als ze komen. Vorige jaren waren ze er ook en ik hoooouuuuu van goodies :)

M.a.w.: komt er meer nieuws vanuit tweakers? Wat zijn de plannen?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 17:28

arnoudwokke

Redacteur
Ik ben er niet bij betrokken, maar ik denk als we groot nieuws zouden hebben we dat niet in dit topic zouden plaatsen ;) Het is gewoon afwachten, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20131120150656/bloodbrothersgame/images/f/f4/Patience-yoda.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Zover nu bekend is onze bijdrage bescheiden. Eigenlijk net als vorig jaar. Media partner houdt in dat we een rol vervullen in de verslaglegging vanuit Utrecht. Concreet; Jurian en ik draaien mee in de livestream die GameKings verzorgd vanaf de beursvloer. Maar zover nu bekend is er geen stand van Tweakers of iets dergelijks. Wat nog mogelijk is, is dat we voor bepaalde op de beurs speelbare games speciale Tweakers-sessies kunnen houden, waarbij de toegangstickets (voor de goede orde; tickets voor de sessie, niet voor de beurs zelf) via Tweakers weggegeven worden. Met als voordeel dat je niet in de rij hoeft te staan, maar gewoon enkel op het juiste tijdstip present hoeft te zijn. Details hierover zijn helaas nog niet bekend.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:40

Tweakjur

Redacteur
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:57:
Wat nog mogelijk is, is dat we voor bepaalde op de beurs speelbare games speciale Tweakers-sessies kunnen houden, waarbij de toegangstickets (voor de goede orde; tickets voor de sessie, niet voor de beurs zelf) via Tweakers weggegeven worden.
Kleine nuance: vorig jaar kregen alle prijswinnaars het ticket voor de Firstlook zelf er óók bij, en dat is dit jaar op zich wel weer de bedoeling, zolang we genoeg kaarten hebben om dat te doen in elk geval.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ach, de tijd dat Tweakers.net op de HCC stond en je aldaar een abbo kon scoren...
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter

Pagina: 1