Alsmede Tweakers Experience en goodies!
iemand z'n gopro verloren? nee!!! aardig gek!
iemand de trein gemist in venlo? nee!!! aardig gek!
zijn er ook nog tweakers achtergebleven in Keulen?
complimenten voor Zeef en het Tweakers-team voor het organiseren van deze trip!
ook dank voor de goodybag! dank sponsers!
de beurs op zich vond ik zwaar tegenvallen.
je moet werkelijk voor alles belachelijk lang in de rij.
De verloting van toetsenbord en muis heb ik ook gemist.

iemand de trein gemist in venlo? nee!!! aardig gek!

zijn er ook nog tweakers achtergebleven in Keulen?
complimenten voor Zeef en het Tweakers-team voor het organiseren van deze trip!
ook dank voor de goodybag! dank sponsers!
de beurs op zich vond ik zwaar tegenvallen.
je moet werkelijk voor alles belachelijk lang in de rij.
De verloting van toetsenbord en muis heb ik ook gemist.
[ Voor 11% gewijzigd door siempje op 16-08-2014 23:30 ]
Nog op weg naar huis, maar het was gaaf
I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310
Zaterdag is ook de drukste dag. Al hoewel ik veel erger had verwacht.
Misschien in de vervolg versies proberen op een donderdag of zondag? Wordt wel lastig voor de werkende Tweakers
Misschien in de vervolg versies proberen op een donderdag of zondag? Wordt wel lastig voor de werkende Tweakers
Zo, uitgestapt in Amsterdam.
Via Alkmaar naar Assen, dus nog een dikke twee/drie uur te gaan.
Allen bedankt voor een erg leuke dag!
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij mocht er wat georganiseerd worden.
Via Alkmaar naar Assen, dus nog een dikke twee/drie uur te gaan.
Allen bedankt voor een erg leuke dag!
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij mocht er wat georganiseerd worden.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
De sims4 faalde wel, daar stond 1,5 uur wachtrij voor maar je kon ook fasttickets winnen waardoor de wachttijd ongeveer 10 a 20 minuten was. 
Je moest een QR code scannen waardoor je naar een pagina werd geleid, en als je de gelukkige was dan kreeg je een QR code terug om snel naar binnen te mogen. Na 5 minuten cookies verwijderen had ik toch mijn snelle kaartje te pakken
. vriendin happy, ik happy
.
Ik heb een erg leuke dag gehad tot volgend jaar allemaal. volgend jaar 2 dubbeldekker treinen inzetten?
Of misschien 1 trein op een woensdag. dan is gamescom ook wat rustiger dat vind ik dan weer een stuk fijner
.
tweakers: bedankt!
Je moest een QR code scannen waardoor je naar een pagina werd geleid, en als je de gelukkige was dan kreeg je een QR code terug om snel naar binnen te mogen. Na 5 minuten cookies verwijderen had ik toch mijn snelle kaartje te pakken
Ik heb een erg leuke dag gehad tot volgend jaar allemaal. volgend jaar 2 dubbeldekker treinen inzetten?
Of misschien 1 trein op een woensdag. dan is gamescom ook wat rustiger dat vind ik dan weer een stuk fijner
tweakers: bedankt!
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Misschien een beetje een brutale vraag, maar zou iemand mij zijn ticketcode willen doneren? Hiermee kan ik namelijk een promo skin krijgen voor het spel League of Legends, dus mocht je dit zelf niet spelen en mij hiermee willen helpen zou ik het waarderen
Klopt, ik heb dan ook niet veel games kunnen spelen. Bloodborne was helaas een mission impossiblecheeks schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:39:
Zaterdag is ook de drukste dag. Al hoewel ik veel erger had verwacht.
Ik heb maar 2 games gespeeld, Heroes of the Storm(wat heeel slecht ging, ik speelde met de demonhunter uit Diablo3), en Smash Brothers(eerst op een 3ds waarbij ik 3de werd, en daarna op WiiU waarbij ik eerste werd). Dit was de eerste keer ooit dat ik een Super Smash Brothers speelde en ik ga hem nu zekers op de release-dag kopen.
Ook heb ik nog een presentatie van The Division bijgewoond, zag er wel goed en leuk uit, al vond ik de 30fps toch wat minder...
De heen en terugreis was ook wel leuk en goed geregeld(al had de prijzentrekking wat beter gekund, ik heb nml niks gewonnen
Ik vond het leuk, en toch zou ik niet een tweede keer gaan, het is voor mij net teveel wachten, en te weinig games spelen... maar goed, ik wou het toch een keertje meegemaakt hebben
edit:
Wat ook wel nice was is de ik veel mii's gescoord heb met de streetpass van mijn 3ds, zelfs nog een paar amerikanen...
[ Voor 5% gewijzigd door wimdezoveelste op 17-08-2014 00:03 ]
in ruil voor je philips tv voucherFanatic_FS schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:00:
Misschien een beetje een brutale vraag, maar zou iemand mij zijn ticketcode willen doneren? Hiermee kan ik namelijk een promo skin krijgen voor het spel League of Legends, dus mocht je dit zelf niet spelen en mij hiermee willen helpen zou ik het waarderen
ik lees morgen mijn pm wel
edit: ik moet beter lezen, als Fanatic_FS mee was gegaan had hij zelf zo'n code
tijd om naar bed te gaan na zo'n lange dag.
[ Voor 17% gewijzigd door Smuggler op 17-08-2014 00:06 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Was te laat toen net de deur op de grendel ging. Medewerker praatte nog als Brugman met de andere kant, maar helaas zat er toen net beweging in. Dame schreeuwde iets met "maar dan ben ik 3 uur later..." of zo. Ik heb haar gekiektnsttu schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:40:
Wat is nou het verhaal van de persoon in venlo die nog heel zielig schreeuwde dat ze ook nog mee wou? Want er was bij ons in de coupee nog wel plek.
Ik zit nog op de verloting te wachten van het cocktails mixen )
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 17-08-2014 00:13 ]
Kan je nog lang wachten.PcDealer schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:11:
[...]
Was te laat toen net de deur op de grendel ging. Medewerker praatte nog als Brugman met de andere kant, maar helaas zat er toen net beweging in. Dame schreeuwde iets met "maar dan ben ik 3 uur later..." of zo. Ik heb haar gekiekt
Was een gevalletje first come first serve.
Allemaal dank voor de gezellige reizen!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Haha paar minuten te laat en we werden al terug gestuurd bij de cocktail workshopZorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:14:
[...]
Kan je nog lang wachten.Dat is al geweest.
Was een gevalletje first come first serve.
Verwijderd
Het was echt helemaal te gek !!! Wat een Topdag !
Voor Zeef en zijn team echt ongelooflijk bedankt ! Top.
Het was zeker een topdag, ondanks dat hoef ik waarschijnlijk volgend jaar niet weer heen.
Misschien volgend jaar een Tweakers "express" naar E3?
Misschien volgend jaar een Tweakers "express" naar E3?

Was enorm gezellig allemaal! Een buiging voor de organisatie! De beurs viel zelf wel tegen, alles afgesloten en wou je echt wat zien moest je vet lang in de rij staan. Uiteindelijk prima vermaakt bij de niet zo mainstream games en ook nog wat beta Keys kunnen bemachtigen!!
P.s. was er ook nog de verloting van muizen/toetsenbord en tweaker experience of heb ik die gemist...?
P.s. was er ook nog de verloting van muizen/toetsenbord en tweaker experience of heb ik die gemist...?
Wat een geweldige dag, ook wat leuke mensen gesproken. Beurs zelf zat ik voornamelijk als een echte nerd in de Retro game hoek, Super Mario Kart op de Snes spelen en hard af gaan tegen die hards die altijd weer wat beter zijn 
Tweakers bedankt!
Tweakers bedankt!
Ik kon de retro hoek niet vinden.Dostar schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:30:
Wat een geweldige dag, ook wat leuke mensen gesproken. Beurs zelf zat ik voornamelijk als een echte nerd in de Retro game hoek, Super Mario Kart op de Snes spelen en hard af gaan tegen die hards die altijd weer wat beter zijn
Tweakers bedankt!
Graag gedaan, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. 

Loc, panorama, zit1, zit2, zit3, zit4, Tweakers LAN,Philips Ambilight, Call of Duty, zit5, zit6, zit7, zit8, zit9
FTFY
Loc, panorama, zit1, zit2, zit3, zit4, Tweakers LAN,Philips Ambilight, Call of Duty, zit5, zit6, zit7, zit8, zit9
Wij. Is 'ie eraf gedonderd of vanaf getrapt? Was onze GoPro waarmee we de trein in een bocht wilden filmen. Heel jammer.ShitHappens schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:28:
Wie is z'n GoPro kwijt? Die is bij Venlo van de trein gedonderd

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 17-08-2014 00:34 ]
Die komt nog, evenals de tweakers experience.drvinnie schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:19:
Is de verloting van de muizen en toetsen overgeslagen of heb ik niet goed opgelet?
Ik heb gewoon nog steeds moeite om te geloven dat ik die HTC gewonnen heb.
Echt super gaaf dit!
mini video/photo repo: YouTube: Tweakersexpress 2014
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Euh zoals velen ligt mijn lot nog in de trein, word hier rekening mee gehouden?zeef schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:36:
[...]
Die komt nog, evenals de tweakers experience.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zo, Enschede meldt zich. We zijn weer thuis.
4 uur uit bed, volgende keer toch iets anders aanpakken denk ik
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb jou gewoon gemist.Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:44:
Zo, Enschede meldt zich. We zijn weer thuis.
Welk rijtuig zat je? Ik zat in 2.
Doodmoe, maar supervoldaan thuis! Tweakers, crew én de rest: heeeel erg bedankt! Het was een topdag (en morgen schrijf ik wat uitgebreider
)
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
NMe schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:01:
Ik heb me prima vermaakt, bedankt voor een geweldige dag.Al heb ik na al dat lopen en staan geen voeten meer over.
Kudos voor de organisatie!

Hier idem. Nu dood-en-doodmoe maar te pijnlijke voeten om te slapen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Eens even zien.Zorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:44:
[...]
Ik heb jou gewoon gemist.
Welk rijtuig zat je? Ik zat in 2.
Gameroom met 2 werkende TV's, rijtuig "laatste" en rijtuig "2-na-laatste" en laatste stuk vanaf Eindhoven op het panorama-dek.
Ik gok dat je Dark Blue wel hebt gezien, die was "als" Rogue (Zonder handschoenen
Ik kom ook nog wel in de reportage samen met Dark Blue denk ik... 2x geinterviewt
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En hoe verloopt het nu verder en hoe wordt men op de hoogte gehouden? Gaan de verdere uitslagen / lotingdingen nog over de mail? Volgens de loten zou alles tijdens de terugreis gebeuren... Ik hoop dat ik ze ergens netjes heb weggestopt ipv weggegooid.D4NG3R schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:41:
[...]
Euh zoals velen ligt mijn lot nog in de trein, word hier rekening mee gehouden?
[ Voor 15% gewijzigd door dutchminator op 17-08-2014 00:54 ]
@FS: Ik heb je ook compleet gemist dus....
edit:
@FS: Nee wacht. Ik dacht al dat ik jou zag lopen bij panorama na Eindhoven, maar ik wist het niet zeker.
edit:
@FS: Nee wacht. Ik dacht al dat ik jou zag lopen bij panorama na Eindhoven, maar ik wist het niet zeker.
[ Voor 63% gewijzigd door F.West98 op 17-08-2014 00:56 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik ben recent ook naar de kapper geweestF.West98 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:53:
@FS: Ik heb je ook compleet gemist dus....
Jij had mij wel moeten kunnen zien/vinden/herkennen, ik heb op de heenreis vooral veel tijd doorgebracht in 1 van de gamerooms, met NMe, P.Storm, en nog een aantal devschuurders.
Zeef zal zonder meer alles duidelijk maken wat betreft de verdere verlotingen. Rustig wachten dus. 
Super ervaring en zeer goede organisatie. Gamescom vond ik zelf wat tegenvallen, lange rijen, zeer weinig goodies en relatief weinig te zien, gedeeltelijk omdat je op veel plekken de schermen niet kon zien, maar ook omdat veel van de content gewoon oud is of meer van hetzelfde.
Maar dat mocht de pret niet drukken, ben later gezellig de stad ingegaan, wat gegeten, terrasje gepakt en naar de top van de kerk gegaan. De trein ervaring zelf was gewoon zeer goed, veel gezelligheid met veel leuke mensen.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Nu lekker uitrusten met mijn voeten in een badje, op die ene voet zit nu wel een blaartje.
Super ervaring en zeer goede organisatie. Gamescom vond ik zelf wat tegenvallen, lange rijen, zeer weinig goodies en relatief weinig te zien, gedeeltelijk omdat je op veel plekken de schermen niet kon zien, maar ook omdat veel van de content gewoon oud is of meer van hetzelfde.
Maar dat mocht de pret niet drukken, ben later gezellig de stad ingegaan, wat gegeten, terrasje gepakt en naar de top van de kerk gegaan. De trein ervaring zelf was gewoon zeer goed, veel gezelligheid met veel leuke mensen.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Nu lekker uitrusten met mijn voeten in een badje, op die ene voet zit nu wel een blaartje.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Bedankt voor de super organisatie, t.net!
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Wat voor beta keys heb je bemachtigd dan en waar heb je deze gehaald? Ik vond het lastig om echt te achterhalen waar je wat kon krijgen. Genoeg t-shirts gezien en lanyards ontvangenXzeroD schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:26:
Was enorm gezellig allemaal! Een buiging voor de organisatie! De beurs viel zelf wel tegen, alles afgesloten en wou je echt wat zien moest je vet lang in de rij staan. Uiteindelijk prima vermaakt bij de niet zo mainstream games en ook nog wat beta Keys kunnen bemachtigen!!
Die heb ik dus heen helemaal gemist gek genoeg. Wel langs gelopen volgens mij.Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:56:
[...]
Ik ben recent ook naar de kapper geweest
Jij had mij wel moeten kunnen zien/vinden/herkennen, ik heb op de heenreis vooral veel tijd doorgebracht in 1 van de gamerooms, met NMe, P.Storm, en nog een aantal devschuurders.
Terug op station nog wel even mee gepraat en terug kwam jij dus idd recht achter mij zitten in de panoramawagon. Ik had die Macbook voor me liggen (misschien herkende je me daardoor niet
De lichten waren uit, ik herkende alleen Ardana en.... ehm....F.West98 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:02:
[...]
Die heb ik dus heen helemaal gemist gek genoeg. Wel langs gelopen volgens mij.
Terug op station nog wel even mee gepraat en terug kwam jij dus idd recht achter mij zitten in de panoramawagon. Ik had die Macbook voor me liggen (misschien herkende je me daardoor niet)
Verwijderd
Yo!Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:56:
... en nog een aantal devschuurders.
Alkmaar meld zich ook! Thuis aangekomen met zere voetjes nu lekker een pilsje om de dag af te sluiten en dan lekker naar bed!
Tweakers en sponsoren bedankt! Ik heb niets aan de treinrit op te merken, zeker niet voor de eerste keer!
Tweakers en sponsoren bedankt! Ik heb niets aan de treinrit op te merken, zeker niet voor de eerste keer!
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Yo! Ja, jij ook inderdaad
D4NG3R (andere kant gangpad) en mij.Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:03:
[...]
De lichten waren uit, ik herkende alleen Ardana en.... ehm....
Toch?

dutchminator schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:52:
En hoe verloopt het nu verder en hoe wordt men op de hoogte gehouden? Gaan de verdere uitslagen / lotingdingen nog over de mail? Volgens de loten zou alles tijdens de terugreis gebeuren... Ik hoop dat ik ze ergens netjes heb weggestopt ipv weggegooid.
We loten op mailadres. Heb je 3 kaarten besteld, dan loot je 3x mee.D4NG3R schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:41:
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door zeef op 17-08-2014 01:16 ]
Gefeliciteerd man! Ik zit nog steeds met zo'n zelfde gevoel.... 1 van de Philips Ambilight TV's gewonnen.Zorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:37:
Ik heb gewoon nog steeds moeite om te geloven dat ik die HTC gewonnen heb.Echt super gaaf dit!
Het was een super dag en vooral door de instelling om geen games te gaan spelen (uiteindelijk toch bij 2 kunnen doen, half uurtje wachten voor far cry was het wel waard) ook niet teleurgesteld zoals ik verder in het topic lees. Ik wist dat de rijen huge zouden zijn dus voornamelijk gefocussed op alles rustig langslopen / bekijken. Daarnaast nog een uur bij de ubisoft stage gestaan met goede muziek en wat goodies naar mn hoofd gegooid gekregen
Sowieso was de rit in de trein ook al gezellig. Met mijn groep vrienden (4) op de heen en terugweg bij twee zeer gezellige mede tweakers gezeten in de coupe en de dag afsluiten met het winnen van een philips ambilight tv is ook geen straf
Verwijderd
Net thuis aangekomen van een geweldige dag. 
Heb me goed kunnen vermaken in de trein, de goodiebag was perfect en ook Gamescom zelf was geweldig.
Jammer genoeg niks met de loting gewonnen, maar misschien krijg ik nog te horen dat ik een prijs heb via de mail.
Volgend jaar ga ik zeker weer!
Daarnaast wil ik ook nog alle organisatoren en crewmembers bedanken voor het regelen van alles!
Heb me goed kunnen vermaken in de trein, de goodiebag was perfect en ook Gamescom zelf was geweldig.
Jammer genoeg niks met de loting gewonnen, maar misschien krijg ik nog te horen dat ik een prijs heb via de mail.
Volgend jaar ga ik zeker weer!
Daarnaast wil ik ook nog alle organisatoren en crewmembers bedanken voor het regelen van alles!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2014 01:33 ]
Zo thuis...
ut was een zeer geslaagde dag, m'n voetjes zijn dood en morgen zal de spierpijn wel oveheersen.
Tweakers Crew bedankt voor de goede organisatie, ik ga nu m`n bedje opzoeken.
Wanneer gaan we weer?
ut was een zeer geslaagde dag, m'n voetjes zijn dood en morgen zal de spierpijn wel oveheersen.
Tweakers Crew bedankt voor de goede organisatie, ik ga nu m`n bedje opzoeken.
Wanneer gaan we weer?
Zo, we zijn weer thuis, hier dan mijn ervaring/mini-review.
Hoewel ik de gehele dag een beetje in de wolken heb meegemaakt (was logeren in Amsterdam, en kon echt niet slapen
) vond ik het echt heel gaaf.
Ik kan me aansluiten bij de mening van velen hier, de beurs viel best tegen. Als ik me goed herinner heb ik op de beurs precies 1 spel gespeeld dat volgens mij The Talos Principle heet, wat overigens erg mooi was voor een tablet game.
De games waar ik naar uitkeek (Dungeon Defenders 2, GTA V PC) waren beide niet te vinden. Fable Legends lijkt me wel wat maar had geen zin om in de rij te staan
Kijken vind ik overigens toch leuker, en heb dan ook heel de dag mijn ogen uitgekeken. Veelal naar de (goed uitgevoerde) cosplayers en booth-babes, ook was de Anime/game merchandise (10.1?) erg leuk.
Dan natuurlijk nog de trein en het management in het algemeen, dit was echt top. Alles was goed geregeld en de sfeer was zeer aangenaam. De heenreis in de panorama wagon was ook erg geslaagd. Het niet kunnen ontvangen van een goodiebag was wel jammer, maar dit gaat men nog oplossen. De power-pack was trouwens een zeer goed idee!
Voor mij was dit overigens de eerste keer dat ik de Tweakers crew heb mogen ontmoeten, zo heb ik op de terugreis nog even met Jurian gebabbeld over zijn drukke week en wat hij zoal doet bij Tweakers, erg leuk allemaal.
Bedankt voor deze zeer geslaagde dag, bij een vervolg zal ik zeker van de partij zijn!
- Die kleine met die gele broek
P.S. mocht iemand nog een foto hebben van de -op roodkapje lijkende- booth-babe van Dragon Fin Soup (10.1 Indie Megabooth), graag posten. Mijn telefoon was zo goed als leeg en faalde precies nadat ik een foto van haar maakte
Hoewel ik de gehele dag een beetje in de wolken heb meegemaakt (was logeren in Amsterdam, en kon echt niet slapen
Ik kan me aansluiten bij de mening van velen hier, de beurs viel best tegen. Als ik me goed herinner heb ik op de beurs precies 1 spel gespeeld dat volgens mij The Talos Principle heet, wat overigens erg mooi was voor een tablet game.
De games waar ik naar uitkeek (Dungeon Defenders 2, GTA V PC) waren beide niet te vinden. Fable Legends lijkt me wel wat maar had geen zin om in de rij te staan
Kijken vind ik overigens toch leuker, en heb dan ook heel de dag mijn ogen uitgekeken. Veelal naar de (goed uitgevoerde) cosplayers en booth-babes, ook was de Anime/game merchandise (10.1?) erg leuk.
Dan natuurlijk nog de trein en het management in het algemeen, dit was echt top. Alles was goed geregeld en de sfeer was zeer aangenaam. De heenreis in de panorama wagon was ook erg geslaagd. Het niet kunnen ontvangen van een goodiebag was wel jammer, maar dit gaat men nog oplossen. De power-pack was trouwens een zeer goed idee!
Voor mij was dit overigens de eerste keer dat ik de Tweakers crew heb mogen ontmoeten, zo heb ik op de terugreis nog even met Jurian gebabbeld over zijn drukke week en wat hij zoal doet bij Tweakers, erg leuk allemaal.
Bedankt voor deze zeer geslaagde dag, bij een vervolg zal ik zeker van de partij zijn!
- Die kleine met die gele broek
P.S. mocht iemand nog een foto hebben van de -op roodkapje lijkende- booth-babe van Dragon Fin Soup (10.1 Indie Megabooth), graag posten. Mijn telefoon was zo goed als leeg en faalde precies nadat ik een foto van haar maakte
[ Voor 9% gewijzigd door Rickyboy op 17-08-2014 02:40 ]
We bedachten nog haar naar binnen te sleuren, maar iets met betonnen/metalen palen op het perron en explosies die klonken uit het rijtuig in het midden.... Bleek dat onhaalbaar. (Plus, de boel kwam net in bewegingPcDealer schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:11:
[...]
Was te laat toen net de deur op de grendel ging. Medewerker praatte nog als Brugman met de andere kant, maar helaas zat er toen net beweging in. Dame schreeuwde iets met "maar dan ben ik 3 uur later..." of zo. Ik heb haar gekiekt
Ik weet eerlijk gezegd niet of ze door het raampje zou passen 
Ik wil de organisatoren bedanken voor deze super gave ervaring!
Het was gezellig in de trein. Het viel me op dat ik zeer veel games niet kende op de beurs. Gelukkig waren coupéleden; Thijmen en Bram hiervan wel op de hoogte.
Ik heb begrepen dat PcDealer reclame voor mij aan het maken was, sorry daarvoor jongens
Ik hoop dat ik deze ervaring nog een keer mag meemaken, wie dan naar de IFA of MWC in Barcelona
Tot de volgende keer!
Ik wil de organisatoren bedanken voor deze super gave ervaring!
Het was gezellig in de trein. Het viel me op dat ik zeer veel games niet kende op de beurs. Gelukkig waren coupéleden; Thijmen en Bram hiervan wel op de hoogte.
Ik heb begrepen dat PcDealer reclame voor mij aan het maken was, sorry daarvoor jongens
Ik hoop dat ik deze ervaring nog een keer mag meemaken, wie dan naar de IFA of MWC in Barcelona
Tot de volgende keer!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Al mijn foto's (Camera en telefoon) online gezet.
Facebook: https://www.facebook.com/...18543&type=1&l=671bbc9443
Non-Facebook: http://gallery.rutten.me/Tweakers-Express-2014/
Wederom, topdag!
Facebook: https://www.facebook.com/...18543&type=1&l=671bbc9443
Non-Facebook: http://gallery.rutten.me/Tweakers-Express-2014/
Wederom, topdag!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dark Blue kwamen we ook tegen. Op de heenweg in 3e wagen vanachter geteld, en op de heenweg tot aan Venlo eerst in de ene ambilight catering wagon om wat te eten en te drinken, en na Eindhoven in de andere cateringwagon waar we opeens Dark Blue tegen het lijf liepen. Na Den Bosch zijn we gaan zitten in de 2e wagon achter de locomotief. Daar kwam zeef ook nog even buurtenFiresphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:50:
[...]
Eens even zien.
Gameroom met 2 werkende TV's, rijtuig "laatste" en rijtuig "2-na-laatste" en laatste stuk vanaf Eindhoven op het panorama-dek.
Ik gok dat je Dark Blue wel hebt gezien, die was "als" Rogue (Zonder handschoenenVele doden!)
Ik kom ook nog wel in de reportage samen met Dark Blue denk ik... 2x geinterviewt
Muchas gracias voor de organisatie
Goede morgeennnnn 
Inmiddels uitgeslapen, aan de koffie, en lekker aan het nakletsen over een heerlijke dag gisteren! Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt en alle gezellige medereizigers! De t-shirt collectie is weer dik bijgevuld, en de goodiebag was ook zeker leuk. Nergens in de rij gaan staan om een game te spelen, maar gelukkig waren de hardware boeren ook prima aanwezig om hun mooie spulletjes te showen, weer hele leuke dingen gezien om naar uit te kijken!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Inmiddels uitgeslapen, aan de koffie, en lekker aan het nakletsen over een heerlijke dag gisteren! Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt en alle gezellige medereizigers! De t-shirt collectie is weer dik bijgevuld, en de goodiebag was ook zeker leuk. Nergens in de rij gaan staan om een game te spelen, maar gelukkig waren de hardware boeren ook prima aanwezig om hun mooie spulletjes te showen, weer hele leuke dingen gezien om naar uit te kijken!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Was het goed gelukt met de e-stoel? Volgens mij viel het wel mee met de rolstoelontoegankelijkheid: ik zag veel liften als je de juiste hoek pakte. Ik was charmant en heb nog even geholpen met de trap van het perron af komenArdana schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:45:
Doodmoe, maar supervoldaan thuis! Tweakers, crew én de rest: heeeel erg bedankt! Het was een topdag (en morgen schrijf ik wat uitgebreider)

Ik heb mijn collegatreinzijzigers verteld dat ze die loten uit de prullenbak moesten vissen omdat er nog wat verloot ging wordenD4NG3R schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:41:
[...]
Schitterende annecdote over het verschil tussen Cheatah en Cheata.
Gisteren 421 foto's/items geschoten. Er zitten ook wat filmpjes tussen. Rond 14:00 was de accu leeg
[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 17-08-2014 10:08 ]
Heerlijke dag gister gehad! Uiteraard de verkeerde bus naar de P+R genomen... koste een 20 minuten extra..
Vervolgens was m'n accu leeg van mijn auto, omdat een deur niet goed dicht was.. M'n broertje was met zijn auto 'to the rescue'!
Dus met nog eens 5 minuten vertraging terug naar de camping!
Onderweg nog een mooi hertje gezien in de bossen richting Epe.
De beurs vond ik erg geslaagd, 1e keer Gamescom: was voorbereid op 2 keer zoveel mensen, dus dat valt erg mee.
1 keer Firstlook gehad, maar das maar 1 halletje..
Hier en daar wat rijen gestaan/gezeten, zoals verwacht, en mooie stukjes gezien van Quantem Break en The Division.
Na 2 gebroken nachten kreupel de dag door bijkomen..
Oh en volgend jaar staat de beurs van 19 tot 23 augustus, dus ik schrap de 22e vast leeg!!
Bron
Uiteraard wil ik alle medewerkers, organisatoren, sponsoren, mede-tweakers en iedereen die zich er voor heeft ingezet dat het 'malle idee in maart' werkelijkheid (en mag ik zeggen een uitermate geslaagd feestje) heeft mogen worden, bedanken voor hun inzet!
Als alles op een goede manier voor iedereen heeft uitgepakt (geen financiële katers of iets) ben ik 22 augustus 2015 van de partij!
Ook namens mijn broertje, welke zich ook heerlijk heeft vermaakt!
Top!!!!
Vervolgens was m'n accu leeg van mijn auto, omdat een deur niet goed dicht was.. M'n broertje was met zijn auto 'to the rescue'!

Dus met nog eens 5 minuten vertraging terug naar de camping!
De beurs vond ik erg geslaagd, 1e keer Gamescom: was voorbereid op 2 keer zoveel mensen, dus dat valt erg mee.
1 keer Firstlook gehad, maar das maar 1 halletje..
Hier en daar wat rijen gestaan/gezeten, zoals verwacht, en mooie stukjes gezien van Quantem Break en The Division.
Na 2 gebroken nachten kreupel de dag door bijkomen..
Oh en volgend jaar staat de beurs van 19 tot 23 augustus, dus ik schrap de 22e vast leeg!!
Bron
Uiteraard wil ik alle medewerkers, organisatoren, sponsoren, mede-tweakers en iedereen die zich er voor heeft ingezet dat het 'malle idee in maart' werkelijkheid (en mag ik zeggen een uitermate geslaagd feestje) heeft mogen worden, bedanken voor hun inzet!
Als alles op een goede manier voor iedereen heeft uitgepakt (geen financiële katers of iets) ben ik 22 augustus 2015 van de partij!
Ook namens mijn broertje, welke zich ook heerlijk heeft vermaakt!
Top!!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Macchill op 17-08-2014 10:24 . Reden: brak en vergeetachtig de bedankjes vergeten... ]
Ik heb deze post even opgezocht, omdat ik erg benieuwd was en nog steeds ben naar de ervaringen. Super leuk dat jullie het allemaal zo tof hebben gehad, en alles delen hier. Geeft echt zo'n gezellig community gevoel. 
Ik was er niet bij, maar volgende jaar wil ik mee! Laat die ervaringen maar komen! Bedankt voor het leesvoer, en stiekem browse ik ook al de FB pagina's af voor foto's.
Ik was er niet bij, maar volgende jaar wil ik mee! Laat die ervaringen maar komen! Bedankt voor het leesvoer, en stiekem browse ik ook al de FB pagina's af voor foto's.
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Zo weer wakker. Tweakers Crew. Top gedaan. Hopelijk kan dit de komende jaren voortgezet worden want het is een mooie beleving. Benieuwd naar de Tweakers video.
*empty*
Die heb ik zo goed als zeker, evenals 80% van de rest in hal 10.1. Ben samen met Promwarmachine gegaan welke ook het merendeel van de betere foto's heeft.Rickyboy schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 02:01:
Alles staat nog op m'n camera, vanmiddag even uitzoeken. Hoop foto's waar ik en hij bij opstaan, en weet niet of ik deze zo mag posten van hem. Effe afwachten, posten doe ik ze zeker, desnoods knip ik er een deel af.
Denk dat we tegen de 300 foto's hebben in totaal.Zaten mooie cosplayers bij!
Edit:
Echt een superleuke actie van Tweakers, volgend jaar ben ik weer van de partij waarschijnlijk! Het was in sommige hallen te druk waardoor fatsoenlijk lopen onmogelijk werd, maar over het algemeen ging het redelijk. Heb me zeer goed vermaakt!
[ Voor 13% gewijzigd door enira op 17-08-2014 10:56 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
We hadden gisteren dus toch mooi de eerste echte 'Gathering of Tweakers'.
Dan heb je mij en mijn vrouw ook wel voorbij zien kruipen/snellen/bukkend. Blauw shirtje met klein mijn avatar op de borst, en een Iceland petje op mijn bolle kop.Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:56:
[...]
Ik ben recent ook naar de kapper geweest
Ook van mij veel dank voor de organisatie van dit evenement.
Leuk gezelschap in de coupe en leuk om de gamescome een keer gezien te hebben.
Leuk gezelschap in de coupe en leuk om de gamescome een keer gezien te hebben.
Zow.. weer een beetje bijgeslapen na een dag lang slenteren
.
[puppy eyes modus]
Ben nog op zoek naar 1 toegangskaartje code (die twee regels rechts onderaan op het kaartje van gamescon) voor wat gratis goodies in LoL. Mocht iemand nog een code hebben die niet is gebruikt, zou deze die naar mij kunnen DM'en? Alvast bedankt!
[\puppy eyes modus]
Bij uitzondering staan we dit toe in dit topic
[puppy eyes modus]
Ben nog op zoek naar 1 toegangskaartje code (die twee regels rechts onderaan op het kaartje van gamescon) voor wat gratis goodies in LoL. Mocht iemand nog een code hebben die niet is gebruikt, zou deze die naar mij kunnen DM'en? Alvast bedankt!

[\puppy eyes modus]
Bij uitzondering staan we dit toe in dit topic
[ Voor 129% gewijzigd door Gropah op 17-08-2014 12:53 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Nog helemaal vergeten te reageren hier op. Mijn excuses! Maar het ging perfect. Het waren inderdaad zulke bagage rekken zoals in de foto. Alle meuk kon er precies opNMe schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:32:
[...]
Ik weet het niet, maar volgens mij zijn het zespersoonscoupés zoals deze:
[afbeelding]
Eventueel met of zonder tafeltje, dat weet ik niet. De ruimte is dus waarschijnlijk redelijk beperkt maar als je een coupé kan vinden met een paar lichtbepakte medetweakers komt het vast wel goed.
Heb ontzettend genoten van deze fantastische reis in de Tweakers trein naar Gamescom. Al was het alleen maar vanwege het feit dat ik een hoop nieuwe Tweakers heb leren kennen in de trein
Ook een diepe buiging voor de crew! Het was perfect geregeld.
Was ook erg verrast met de inhoud van de goodie bag! Zeker die USB stick en zo'n oplaad staaf zijn gadgets die altijd van pas komen. Top
Gamescom zelf was zoals elk jaar, druk en hectisch
Dat bukken voor de TV was echt hilarischBestla schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:21:
[...]
Dan heb je mij en mijn vrouw ook wel voorbij zien kruipen/snellen/bukkend. Blauw shirtje met klein mijn avatar op de borst, en een Iceland petje op mijn bolle kop.
Aangezien ik, en de meeste anderen geloof ik ook, gewoon "door" de mensen die langsliepen keken. Als je aan't gamen bent, ben je zo gefocused op het scherm, dat je de mensen die langslopen eigenlijk niet eens ziet, terwijl degenen die bukken, veel meer opvallen
Hier ook eindelijk bijgeslapen :-)
Tweakers crew bedankt voor het organiseren. De treinreis was erg gaaf. Ik heb me ook prima vermaakt op Gamescom. Ik kwam er om wat sfeer te proeven en dat overstemde de toch wat teleurstellende line-up van games.
Sponsoren bedankt voor alle goodies. Het is een erg leuke goodie bag. Helaas behoorde mijn lot nummer 66 niet tot de gelukkigen. Misschien dat mijn email adres meer geluk heeft.
Gathering of Tweakers bedank. Het was mijn eerste keer dat ik mede-tweakers heb ontmoet. Jullie zijn IRL net zo'n gave community als hier op het forum.
edit: een paar foto's van mijn kant
Volgend jaar weer.
Tweakers crew bedankt voor het organiseren. De treinreis was erg gaaf. Ik heb me ook prima vermaakt op Gamescom. Ik kwam er om wat sfeer te proeven en dat overstemde de toch wat teleurstellende line-up van games.
Sponsoren bedankt voor alle goodies. Het is een erg leuke goodie bag. Helaas behoorde mijn lot nummer 66 niet tot de gelukkigen. Misschien dat mijn email adres meer geluk heeft.
Gathering of Tweakers bedank. Het was mijn eerste keer dat ik mede-tweakers heb ontmoet. Jullie zijn IRL net zo'n gave community als hier op het forum.
edit: een paar foto's van mijn kant
Volgend jaar weer.
[ Voor 10% gewijzigd door Skyaero op 17-08-2014 12:00 ]
Bukken heeft inderdaad geen zin
Viel mij trouwens ook reuze mee qua drukte in de CoD/Philips Gamewagons. Op de heen en terugreis stonden we constant met een redelijk groepje, en er was genoeg ruimte voor de paar gamers die langskwamen.
Dus wat dat betreft ook prima dat er niet meer xboxen waren. Al denk ik, persoonlijk, dat het type spel ook wel veel uitmaakt. Een racegame erbij en het zou denk ik een stuk populairder zijn geweest.
Viel mij trouwens ook reuze mee qua drukte in de CoD/Philips Gamewagons. Op de heen en terugreis stonden we constant met een redelijk groepje, en er was genoeg ruimte voor de paar gamers die langskwamen.
Dus wat dat betreft ook prima dat er niet meer xboxen waren. Al denk ik, persoonlijk, dat het type spel ook wel veel uitmaakt. Een racegame erbij en het zou denk ik een stuk populairder zijn geweest.
Ik denk dat ze moe van het lopen waren. zeef melde ons dat hij een coupe vol snurkende Tweakers had gezien.
Super leuke dag gehad iedereen bedankt.
Loterij gemist want in de Philips wagon werd het niet omgeroepen
heb nog wel enkele coupons voor geïnteresseerden.
Loterij gemist want in de Philips wagon werd het niet omgeroepen
Verwijderd
Dat was mijn stressbal, ik zat er beetje mee te kloten op het perron en toen viel hij. 

Zorian schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:48:
[...]
Over stressballen gesproken, RIP stressball in Duitsland.
[afbeelding]
Jij gelijk in de stress zeker
Activision en Philips waren hoofdsponsors, daar hoort dan natuurlijk bij dat ze het e.e.a. bepalen.Nakebod schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:47:
Bukken heeft inderdaad geen zin![]()
Ben het verder met je eens dat een racegame erbij leuk had geweest, vooral iets als een Mario Kart had voor een hoop pret kunnen zorgen.
Dus wie weet wilt Nintendo volgend jaar wel sponsoren.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Voor deze ene keer staan we dit soort vragen toeElectrowolf schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:25:
[puppy eyes modus]
[\puppy eyes modus]
Zijn er ook sponsoren zelfgeweest? Ik bedoel niet de overduidelijke crew van i3d.net.
[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 17-08-2014 12:47 ]
Een recap van een lange maar leuke dag:
05:50 de deur uit om op tijd op A'dam CS te zijn, waar het erg rustig op het perron was.
De coupe was gezellig en het gaming gedeelte druk
Volgende keer moet tweakers gewoon veel meer co-op en vs games plaatsen!!!

De beurs zelf viel iets wat tegen. Het leek erop of alle 16+ games afgeschermd moesten zijn voor het jongere publiek. Wilde je dus iets van zo een game zien, dan moest je lang in een rij wachten voordat je ergens naar binnen kon gaan. Daar kon je dan eindelijk het spel kon zien dan wel spelen. Ikzelf had meer grote schermen verwacht met trailers etc. De Evolve rij was dan ook zo boring.
Anyway ik heb Bayonetta 2 kunnen spelen (net geen uur in de rij), met als gevolg dat ik nu dus een WiiU wil. Man oh man wat is dat weer een vet spel. Jammer dat er niets van de co-op / tag team modus was te zien. Volgens mij was dit ook de enige Nintendo game die je uitzicht binnen in een kamer moest spelen.

Daarna snel door naar Evolve! Na 1.5 uur wachten konden we eindelijk naar binnen. In totaal heb ik 4 potjes kunnen spelen
Na elke ronde ging er iets mis met het systeem en moest de boel gereset worden oid. Een keer moesten we zelf van computer switchen. Anyway het spel is echt super tof. Ik heb de assault class en support class kunnen uitproberen en verder gevochten tegen 2 verschillende monsters. Het spel speelt lekker soepel, ziet er goed uit, en die mosters gemuteerd naar level 3 zijn echt freaking awesome 
Er was ook een retro gaming gebied, met arcade kasten, flipper kasten, en oude consoles. Ze hadden ook een 8 player network linked Daytona USA setup. Emulated, maar wel met Logitech force feedback stuurtjes! Zie ook de twee extra schermen waar je iedereens positie kan zien en waar de kop loper gevolgd wordt. Op vakantie nog veel Daytone USA 2 gespeeld (arcade) en dat heeft blijkbaar geholpen, want ik was eerste geworden

Ze hadden ook een Vectrex staan met Bezerk. Man daar heb ik zeker 2 decenia geleden voor het laatst op gespeeld.

Het was immidels al weer 17:00
tijd ging hard! Next stop was cosplay village (altijd leuk die verkleede mensen) en de shopping area (druk druk druk). Weer een uur later hadden we zaal 9 en 10 eindelijk gehad. Op naar zaal 6, 7, 8, maar daar hadden we geen tijd meer voor (trein vertrok al weer over 50min
). Nog even een snel rondje zaal 6 gedaan, waar ik Ori and the Blind Forest heb kunnen spelen.
De trein reis terug was net als de heen weg lannnnnnnnggggg, maar wel weer gezellig. Na de eerste paar stops was de trein weer gezellig leeg, dus werd het tijd om naar de lan wagon te gaan voor een uur lang Street Fighter X Tekken.
Aankomst 23:19 in A'dam Centraal, 23:36 de bus in, 00:05 weer thuis.
Tip voor de toekomstige beursganger: neem een 3DS/PSV mee, dan heb je wat te doen als je in een rij staat. Genoeg andere mensen doen dat ook en hebben somes zelfs stoeltjes mee.
05:50 de deur uit om op tijd op A'dam CS te zijn, waar het erg rustig op het perron was.
De coupe was gezellig en het gaming gedeelte druk

De beurs zelf viel iets wat tegen. Het leek erop of alle 16+ games afgeschermd moesten zijn voor het jongere publiek. Wilde je dus iets van zo een game zien, dan moest je lang in een rij wachten voordat je ergens naar binnen kon gaan. Daar kon je dan eindelijk het spel kon zien dan wel spelen. Ikzelf had meer grote schermen verwacht met trailers etc. De Evolve rij was dan ook zo boring.
Anyway ik heb Bayonetta 2 kunnen spelen (net geen uur in de rij), met als gevolg dat ik nu dus een WiiU wil. Man oh man wat is dat weer een vet spel. Jammer dat er niets van de co-op / tag team modus was te zien. Volgens mij was dit ook de enige Nintendo game die je uitzicht binnen in een kamer moest spelen.

Daarna snel door naar Evolve! Na 1.5 uur wachten konden we eindelijk naar binnen. In totaal heb ik 4 potjes kunnen spelen
Er was ook een retro gaming gebied, met arcade kasten, flipper kasten, en oude consoles. Ze hadden ook een 8 player network linked Daytona USA setup. Emulated, maar wel met Logitech force feedback stuurtjes! Zie ook de twee extra schermen waar je iedereens positie kan zien en waar de kop loper gevolgd wordt. Op vakantie nog veel Daytone USA 2 gespeeld (arcade) en dat heeft blijkbaar geholpen, want ik was eerste geworden

Ze hadden ook een Vectrex staan met Bezerk. Man daar heb ik zeker 2 decenia geleden voor het laatst op gespeeld.

Het was immidels al weer 17:00
De trein reis terug was net als de heen weg lannnnnnnnggggg, maar wel weer gezellig. Na de eerste paar stops was de trein weer gezellig leeg, dus werd het tijd om naar de lan wagon te gaan voor een uur lang Street Fighter X Tekken.
Aankomst 23:19 in A'dam Centraal, 23:36 de bus in, 00:05 weer thuis.
Tip voor de toekomstige beursganger: neem een 3DS/PSV mee, dan heb je wat te doen als je in een rij staat. Genoeg andere mensen doen dat ook en hebben somes zelfs stoeltjes mee.
Een opvouwbare step is ook handig!
Verwijderd
Bedankt @ organisatie, treinreis was prima geregeld, heb me goed vermaakt. Het concept lijkt me voor herhaling vatbaar. 
De beurs zelf was wel okay, je zag over het algemeen niet veel meer dan de huge ass promotieborden en mensen die vanaf een podium Duitse meuk scandeerden wat blijkbaar bij het publiek in de smaak viel. Bij mij vielen de retroconsoles en cosplayende vrouwen meer in de smaak.
De beurs zelf was wel okay, je zag over het algemeen niet veel meer dan de huge ass promotieborden en mensen die vanaf een podium Duitse meuk scandeerden wat blijkbaar bij het publiek in de smaak viel. Bij mij vielen de retroconsoles en cosplayende vrouwen meer in de smaak.
Uh, ja. Ik denk dat dat mijn groep was. We kregen achteraf ook het als verwijt klinkende 'ik heb jullie op 3 terrasjes zien zitten!' wat best knap was omdat we er maar 2 gehad hebben. Na een paar uur hadden we de cosplayers wel gezien op de beurs, dan is in de zon op het terrasje zitten en bier consumeren een zeker zo goede middagbesteding.Tweakjur schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:26:
Liep net even rond.. waar zag ik de eerste Tweakers-groep die ik zag? Aan het bier, in een café. Figures.
Was super geregeld enzo!
Vond de treinreis geweldig en Gamescom zelf ook!
Misschien volgend jaar weer
Vond de treinreis geweldig en Gamescom zelf ook!
Misschien volgend jaar weer
Damn right! Ik heb de hele beurs overgeslagen en ben direct naar zon & terras gegaan.Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:31:
Uh, ja. Ik denk dat dat mijn groep was. We kregen achteraf ook het als verwijt klinkende 'ik heb jullie op 3 terrasjes zien zitten!' wat best knap was omdat we er maar 2 gehad hebben. Na een paar uur hadden we de cosplayers wel gezien op de beurs, dan is in de zon op het terrasje zitten en bier consumeren een zeker zo goede middagbesteding.
Nou, m'n knieholtes protesteren tegen elke beweging die ik wil maken, maar totally worth it!

Sow, na 12 uur slapen eindelijk wakker, maar nog niet wakker genoeg om een goede samenvatting te geven
Wel wakker genoeg om hier te zien dat ik Firesphere kennelijk gezien moet hebben, maar dat het te donker was om te blijven hangen. Gaaf idd om al die bekende Tweakers, crew én niet-crew, tegen te komen, en écht heel fijn dat iedereen bereid was met m'n karretje te helpen, waarvoor dank, o.a. PcDealer!
Wel wakker genoeg om hier te zien dat ik Firesphere kennelijk gezien moet hebben, maar dat het te donker was om te blijven hangen. Gaaf idd om al die bekende Tweakers, crew én niet-crew, tegen te komen, en écht heel fijn dat iedereen bereid was met m'n karretje te helpen, waarvoor dank, o.a. PcDealer!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ik had er nog voor gezorgd dat je wagentje eerst naar buiten kon, voordat de hele stroom uit de andere coupe naar buiten ging.Ardana schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:49:
Sow, na 12 uur slapen eindelijk wakker, maar nog niet wakker genoeg om een goede samenvatting te geven![]()
Die stonden daar nogal te dringen, ik dacht "Ja, wacht maar ff
Graag gedaan, doen wat we beloofd hebben!Ardana schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:49:
en écht heel fijn dat iedereen bereid was met m'n karretje te helpen, waarvoor dank, o.a. PcDealer!
Waar moest je je nick ook alweer heen sturen voor de aftermovie credits?
Kan de link niet meer vinden...
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
express@tweakers.netSnuffel schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:08:
Waar moest je je nick ook alweer heen sturen voor de aftermovie credits?
Ah kijk, zo makkelijk kan het zijn 
Dank!
Dank!
Ik wil het polsbandje erg graag bewaren, dus ik ga een manier zoeken om het bandje zonder schade weer af te doen.
Iemand een tip?
Of valt dat onder de noemer 'mag niet'?
InspiratieZorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:23:
Ik wil het polsbandje erg graag bewaren, dus ik ga een manier zoeken om het bandje zonder schade weer af te doen.Iemand een tip?
Ey!! Macarena \o/
Ik heb't kunststof ringetje gewoon kapot geknepen met een tangZorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:23:
Ik wil het polsbandje erg graag bewaren, dus ik ga een manier zoeken om het bandje zonder schade weer af te doen.Iemand een tip?
zwarte houder kapot slaan/knijpen breekt heel makelijk, een postbode kan het ookZorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:23:
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
De winnaars van alle items zijn inmiddels bij ons bekend. Iedereen van harte gefeliciteerd en je krijgt je prijs binnenkort thuisgestuurd!
De SteelSeries muizen en toetsenborden verloten we via de mailadressen van de passagiers, evenals de Tweakers experience. Ja, de prijswinnaars uit de Tweakers express halen we net als gisteren uit die lijst van kandidaten. Tenzij ze meer dan 1 kaartje hadden. Die trekking doen we van de week op kantoor, uitslag a.s. woensdag in dit topic.
De SteelSeries muizen en toetsenborden verloten we via de mailadressen van de passagiers, evenals de Tweakers experience. Ja, de prijswinnaars uit de Tweakers express halen we net als gisteren uit die lijst van kandidaten. Tenzij ze meer dan 1 kaartje hadden. Die trekking doen we van de week op kantoor, uitslag a.s. woensdag in dit topic.
Ik wil hem dus even heel houden als het kan.Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:25:
[...]
Ik heb't kunststof ringetje gewoon kapot geknepen met een tang
@Zeef: Had je mijn gegevens toevallig al?
Ik wil ze ook wel even ergens heen mailen anders.
[ Voor 17% gewijzigd door Zorian op 17-08-2014 13:27 ]
Heeft er iemand ervaring met de pluggo charger i.c.m. een Samsung s4?
ik heb hier 2 dezelfde telefoons, maar beide S4 reageren er niet op. Ook andere kabel doet het niet.
Ik heb hem net volgeladen, en op de ipad gaat het wel goed..
Vreemd...
ik heb hier 2 dezelfde telefoons, maar beide S4 reageren er niet op. Ook andere kabel doet het niet.
Vreemd...
De powerbanks uit de goodiebags bedoel je?Macchill schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:36:
Vreemd...
Ik heb meer mensen gehoord van wie de Samsung telefoon weigerde op te laden daarmee.
Zelf kreeg ik een kapotte powerbank, maar gelukkig was de Crew zo tof hem om te ruilen.
Ik heb een beta key van Orcs Must Die! Unchained, nog wat free stuff voor Dark Orbit and Firefall en wat games Niet de meest mainstream games (al is OMD geweldig!)Negaiido schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:01:
[...]
Wat voor beta keys heb je bemachtigd dan en waar heb je deze gehaald? Ik vond het lastig om echt te achterhalen waar je wat kon krijgen. Genoeg t-shirts gezien en lanyards ontvangen
Mijn eerste hunch is: Samsung suckt en houdt net als Apple niet zo van standaarden. Onze oude 8.9 tablet is ook altijd gezeik als we een standaard kabeltje willen gebruiken.Macchill schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:36:
Vreemd...
Volgens mij wel. Maar mail voor de zekerheid naar express@tweakers.net. Beter dubbel dan niet.Zorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:27:
[...]
Ik wil hem dus even heel houden als het kan.
@Zeef: Had je mijn gegevens toevallig al?
Ik wil ze ook wel even ergens heen mailen anders.
Organisatie: super bedankt. Hele leuke dag gehad
Gamescom viel me qua drukte alleszins mee (als je niet naar de 'obvious' grote games als CoD en BF ging), treinreis prima, en een leuke goodiebag op de koop toe
Jammer genoeg praktisch geen bekende gezien of gesproken, maar goed, ik had natuurlijk een paar man in een rood shirt kunnen aanspreken
Volgend jaar maar weer op herhaling?
Gamescom viel me qua drukte alleszins mee (als je niet naar de 'obvious' grote games als CoD en BF ging), treinreis prima, en een leuke goodiebag op de koop toe
Jammer genoeg praktisch geen bekende gezien of gesproken, maar goed, ik had natuurlijk een paar man in een rood shirt kunnen aanspreken
Volgend jaar maar weer op herhaling?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het was een topdag gisteren! Bedankt Tweakers crew voor het organiseren en het mogelijk maken van dit alles. Sponsoren bedankt voor de goodiebag!
Geen idee of ik wat heb gewonnen met de loterij. Stond namelijk in de wagon waar COD werd gespeeld en de intercom deed het toen niet. Zie vanzelf wel of ik wat heb gewonnen
.
Volgend jaar ben ik er weer bij!
Geen idee of ik wat heb gewonnen met de loterij. Stond namelijk in de wagon waar COD werd gespeeld en de intercom deed het toen niet. Zie vanzelf wel of ik wat heb gewonnen
Volgend jaar ben ik er weer bij!
Bij deze verstuurd!zeef schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:50:
[...]
Volgens mij wel. Maar mail voor de zekerheid naar express@tweakers.net. Beter dubbel dan niet.
Ik ben trouwens blij dat ik op de terugreis vlak voor we bij Utrecht (mijn halte) aankwamen nog eventjes bij de TV's een rondje CoD heb kunnen doen.
[ Voor 24% gewijzigd door Zorian op 17-08-2014 14:01 ]
Credits voor de helpersMacchill schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:52:
[...]
Graag gedaan, doen wat we beloofd hebben!
Click
Foto's in overleg met Kiswum verwijderd op mijn verzoek.
Deels mislukte panorama shoot.

Tag jezelf op de klikbare foto
Bij mij in het treinstel had iemand een S4 + powerbank gewoon in zijn broekzak op kunnen laden, na een uurtje was hij voor 50% vol.Macchill schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:36:
Vreemd...
[ Voor 40% gewijzigd door Ardana op 20-04-2018 20:37 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Het was een supertoffe dag!
En ja, het was druk en slenteren maar meer dan de moeite waard......
Toffe spellen en gave cosplayers, een waar fantasyland in het echt.
Een fotoimpressie en filmpjes vind je hier
http://1drv.ms/YlG3am
Hulde aan de organisatie en zeker het herhalen waard.
De powerbank uit de goodiebag was(is) een topper, het heeft mijn telefoon de dag door getrokken want er was natuurlijk veel te veel om te registreren, naast de gratis Wifi aldaar, dat batterij vrat.
(en gezien de onverwachte algehele spierpijn met mijn onderstel in het bijzonder, the day after, is misschien een voucher voor een saunabezoek met massage een idee voor in de goodiebag van volgend jaar?
)
En ja, het was druk en slenteren maar meer dan de moeite waard......
Toffe spellen en gave cosplayers, een waar fantasyland in het echt.
Een fotoimpressie en filmpjes vind je hier
http://1drv.ms/YlG3am
Hulde aan de organisatie en zeker het herhalen waard.
De powerbank uit de goodiebag was(is) een topper, het heeft mijn telefoon de dag door getrokken want er was natuurlijk veel te veel om te registreren, naast de gratis Wifi aldaar, dat batterij vrat.
(en gezien de onverwachte algehele spierpijn met mijn onderstel in het bijzonder, the day after, is misschien een voucher voor een saunabezoek met massage een idee voor in de goodiebag van volgend jaar?
[ Voor 115% gewijzigd door Teijgetje op 17-08-2014 22:04 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Vriend van mij heeft zijn S4 er gewoon mee opgeladen. Ding ging van 48% naar 90% binnen no-time.Macchill schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:36:
Vreemd...
Plezant. Krokant. Galant.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.