Typisch NS
Waar zit iedereen op irc?
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Staat in de topic warning
irc.tweakers.net #gamescom
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik ben er, maar verder niemandNakebod schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:01:
Staat in de topic warningirc.tweakers.net #gamescom
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
@ Zeef. Daar haat je strakke planning. Je kan nog zo je best doen maar ProRail zal wel zorgen dat die planning zal afwijken. 10 minuten vertraging op den Bosch .
iFlames schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:09:
Zijn er hier mensen die geen League of Legends spelen (ik heb me laten wijsmaken dat die bestaan!)? Ik zou het heel fijn vinden als ik achteraf het Gamescom kaartje / het nummer dat erop staat zou kunnen krijgen. Mijn vrienden zouden dan een in-game item kunnen krijgen (ze bedreigen me, ze zijn niet lief
) Als er ook maar iemand is die zou kunnen helpen zou ik het zeer waarderen!
(Stichting help iFlames de wraak van zijn 'vrienden' te overleven)
hellknight schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:53:
ik heb niets met LoL, en ken niemand die het speelt, dus de mijne kan je gerust krijgen. Spreek me maar aan in de trein - stap in op Den Bosch, lang, dun, bril, wat langer haar, NSA/EFF shirt aan - moet lukken ;-)
Kiswum schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:17:
Ik speelde het spel niet, maar nu lonkt het wel
Nee hoor, geintje. Spreek een van de tropische mannen in de trein maar aan
Ik heb een dergelijk hoedje op: http://www.jinx.com/p/league_of_legends_teemo_plush_hat.htmlZorian schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:20:
[...]
Ik speel het niet, probeer me even op te snorren in de trein en we gaan wat regelen.
Moet lukken toch?
Hebben jullie nu de trein naar Maastricht in gehaald?
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Zo. Ik sta nu op eindhoven op perron 1 tussen vak G en H bij de plant
volksverhuizing @ Den Bosch

Verwijderd

Lange trein was lang trouwens
Oh en die borden werkten dus niet. Omroep was wel in orde.
Ik liep echt als een blije malloot daar
Eindhoven +5 minuten vertraging
[ Voor 4% gewijzigd door eagle00789 op 16-08-2014 08:37 ]
PresentNakebod schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:01:
Staat in de topic warningirc.tweakers.net #gamescom
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
SIE KOMMEN!!
*net ogen open doet*
*net ogen open doet*
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Wat een lengte zeg! Wauw, wel cool om te zien
We staan al ruim 10 minuten stil tussen Den Bosch en Eindhoven. Sein staat op rood.
Dus... geduld!
Dus... geduld!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Filmpje en fotootje van de LAN party wagon op: https://facebook.com/i3d.net/
[ Voor 1% gewijzigd door Stewie! op 16-08-2014 09:18 . Reden: Typ vanaf mobile, hoe embed je een video? ]
We are moving!
Zijn we eral? Duurt lang...
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Vouchers voor Pokémon X&Y af te halen in wagon 2! 4 resterend.
Eindhoven! ! Denk ik....
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Vouchers op!
First world Tweakers problems. De goodiebag powerbank leeg. How to fix:
First world Tweakers problems. De goodiebag powerbank leeg. How to fix:

[ Voor 87% gewijzigd door Zorian op 16-08-2014 10:02 ]
Het is rustig in dit topic en op irc
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Duh, 500 game-verslaafde Tweakers kijken nu hun ogen uit in Keulen 
Had zelf verwacht dat er een hoop ge-slowchat in de topic zou plaatsvinden tussen de deelnemers, maar blijkbaar kunnen die zich behoorlijk uitleven in de trein op de nieuwste games en de LAN-party, dat ze daar niet meer aan toe komen
Had zelf verwacht dat er een hoop ge-slowchat in de topic zou plaatsvinden tussen de deelnemers, maar blijkbaar kunnen die zich behoorlijk uitleven in de trein op de nieuwste games en de LAN-party, dat ze daar niet meer aan toe komen
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 16-08-2014 12:07 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
En daarbij, kom je Duitsland in werkt je Nederlandse 3G abbo niet meer he, valt er weinig te posten. (als je uberhaupt verbinding krijgt daar)
Kölner Lichter een maand geleden met +- 50k man in de binnenstad was ook teveel voor het netwerk van mijn Duitse abonementje. Toen het was afgelopen, wat een teringbende. Ik had 3,5 uur later pas een tram naar huis kunnen pakken, dus dat zal met de Gamescom ook wel heerlijk zijn
Gratis wifi is er ook niet bij in de Mac zoals hier, daar is het voor de elite met een of ander t-mobile betalings-ding.
Kölner Lichter een maand geleden met +- 50k man in de binnenstad was ook teveel voor het netwerk van mijn Duitse abonementje. Toen het was afgelopen, wat een teringbende. Ik had 3,5 uur later pas een tram naar huis kunnen pakken, dus dat zal met de Gamescom ook wel heerlijk zijn
Gratis wifi is er ook niet bij in de Mac zoals hier, daar is het voor de elite met een of ander t-mobile betalings-ding.
[ Voor 91% gewijzigd door MusicAddict op 16-08-2014 12:39 ]
Zijn zat mogelijkheden voor dagbundels toch.
Verwijderd
Lijkt mij als je een dag onder de mensen bent dat je dan je smartphone wel even vergeet. Sociaal doen zonder social media.
Het in ieder geval lekker druk hier, maar minder dan verwacht. En ben ook mijn medewerkers al een beetje kwijt...;) Maar dat geeft niet, genoeg te zien!
Er is gewoon wifi aanwezig
Games? Geen game te zien! Wel veel cosplay 
Jammer genoeg is mijn flitser net op gegaan
Jammer genoeg is mijn flitser net op gegaan

ik heb de beurs verlaten en ga Keulen verkennen. man, man, man, het meer wachtrij dan enige vorm van actie!
wat wel fraai is, is de mini tentoonstelling van retro-consoles die ook bespeelbaar zijn.
de heenreis van de trein was zeer positief, goed geregeld! veel te doen en een prima sfeer!
wat wel fraai is, is de mini tentoonstelling van retro-consoles die ook bespeelbaar zijn.
de heenreis van de trein was zeer positief, goed geregeld! veel te doen en een prima sfeer!
Liep net even rond.. waar zag ik de eerste Tweakers-groep die ik zag? Aan het bier, in een café. Figures.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
En wat zat er nu precies in de goodiebag? Daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar! Ik zag al een powerbank voorbijkomen, is goed bruikbaar op zo'n reis als deze
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Uberhaubt verbinding?MusicAddict schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:28:
En daarbij, kom je Duitsland in werkt je Nederlandse 3G abbo niet meer he, valt er weinig te posten. (als je uberhaupt verbinding krijgt daar)
Oh ja hoor. Hollandsnieuwe maakt verbinding met Vodafone.de 3G. Ik heb daar persoonlijk op donderdagmiddag, bij de ubisoft stand (letterlijk midden op gamescom) mijn PS4 besteld via internet zodat ik die de volgende dag thuis zou krijgen (ben 2 dagen geweest, als onderdeel van pers).
En dat lukte prima.
Ik moet zeggen dat ik verbaasd was dat ik gewoon H+ kreeg (ook de snelheid) en dat alles prima verliep (geen time-outs etc). Mag ook wel op een beurs waar iedereen zit te twitteren en facebooken wat ze aan het doen zijn
Alleen de wacht rijen zijn belachlijk! Maar ja je moet wat over hebben voor je favo game:p toffe beurs zover!
Dames en heren,
Wellicht (waarschijnlijk) veel te laat, maar onder het mom van "niet geschoten is altijd mis" : zijn er nog mensen met een kaartje voor morgen die ik kan overnemen? Ben al een dagje vurig aan het zoeken maar tot op heden zijn alle mogelijkheden een beetje twijfelachtig.
Mag hij niet direct beschikbaar zijn: hoe is de ervaring van mensen met de beschikbaarheid van kaartjes rondom de ingang: zijn die een beetje te verkrijgen of is dat een hopeloze onderneming?
Alvast bedankt voor de info!
Wellicht (waarschijnlijk) veel te laat, maar onder het mom van "niet geschoten is altijd mis" : zijn er nog mensen met een kaartje voor morgen die ik kan overnemen? Ben al een dagje vurig aan het zoeken maar tot op heden zijn alle mogelijkheden een beetje twijfelachtig.
Mag hij niet direct beschikbaar zijn: hoe is de ervaring van mensen met de beschikbaarheid van kaartjes rondom de ingang: zijn die een beetje te verkrijgen of is dat een hopeloze onderneming?
Dan hebben ze voor nu wel het netwerk in orde gemaakt voor de extra aantallen mensen van de Gamescom, zoals ik een paar zinnen later had vermeld lag het netwerk er wel uit toen er 50k mensen in de binnenstad stonden een maand geleden, terwijl er toen minder te twitteren en facebooken viel. Mooi vuurwerk dat welLightmanone1984 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:37:
[...]
Uberhaubt verbinding?
Oh ja hoor. Hollandsnieuwe maakt verbinding met Vodafone.de 3G. Ik heb daar persoonlijk op donderdagmiddag, bij de ubisoft stand (letterlijk midden op gamescom) mijn PS4 besteld via internet zodat ik die de volgende dag thuis zou krijgen (ben 2 dagen geweest, als onderdeel van pers).
En dat lukte prima.
Ik moet zeggen dat ik verbaasd was dat ik gewoon H+ kreeg (ook de snelheid) en dat alles prima verliep (geen time-outs etc). Mag ook wel op een beurs waar iedereen zit te twitteren en facebooken wat ze aan het doen zijn
Normaal heb ik ook altijd H+ verbinding in Keulen en omstreken (zelfs de gehele treinroute naar Venlo), 4G zou ik ook krijgen, maar dat ondersteunt mijn reservetelefoon niet. Netwerk-wise is het normaal dus wel in orde dat klopt
Verwijderd
Zo heb het alweer gezien eigenlijk een uur of 2 al. Het is best grappig maar om nu 60/90 min in een rij te staan.om 10 min een game te.proberen is gewoon insane en zal ik ook echt niet doen.
Leuk voor 1 x volgende x lekker weekendje hotel boeken ergens.
Leuk voor 1 x volgende x lekker weekendje hotel boeken ergens.
Tweakers Goodiebag in ontvangst genomen: 1x Shirt Call of Duty: Ghosts, 1x shirt Call of Duty: Advanced Warfare, Kingston DataTraveler DTM30 16GB usb stick, EUR 10 korting Coolblue EUR 20 korting op Sennheiser Gaming headset, EUR 10 korting op HyperX Headset, Baseball cap i3d,l Merkloze Powerbank (met sponsor sticker van Western Digital) 2600maH en wat random meuk (pennen, stressbal, MSI promo meuk, etc)
Met de groeten van ProRail en de NS. Uiteindelijk stonden wij op tijd klaar, maar zaten er een stoptrein en ICE met vertraging voor ons.drakonl schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:06:
@ Zeef. Daar haat je strakke planning. Je kan nog zo je best doen maar ProRail zal wel zorgen dat die planning zal afwijken. 10 minuten vertraging op den Bosch .
En een jaartje gratis webhosting met domeinnaam / gratis game server bij i3D.net. Niet gezien? Dan even de i3D.net teamleden vragen voor een flyer met code.Vidra schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:47:
Tweakers Goodiebag in ontvangst genomen: 1x Shirt Call of Duty: Ghosts, 1x shirt Call of Duty: Advanced Warfare, Kingston DataTraveler DTM30 16GB usb stick, EUR 10 korting Coolblue EUR 20 korting op Sennheiser Gaming headset, EUR 10 korting op HyperX Headset, Baseball cap i3d,l Merkloze Powerbank (met sponsor sticker van Western Digital) 2600maH en wat random meuk (pennen, stressbal, MSI promo meuk, etc)
Ik stem voor 7.
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
En dat in Den Bosch?
Nevermind...
Maar.... In het topic staat nog steeds Gleis spoor 7.
Nevermind...
Maar.... In het topic staat nog steeds Gleis spoor 7.
[ Voor 79% gewijzigd door slein78 op 16-08-2014 18:27 . Reden: Nakebod vond het nodig om zijn post aan te passen ]
Met 1 GB data limit per maand, zekerStewie! schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:50:
[...]
En een jaartje gratis webhosting met domeinnaam / gratis game server bij i3D.net. Niet gezien? Dan even de i3D.net teamleden vragen voor een flyer met code.
De meningen zijn indd nog verdeeld 5 & 7 zijn bezet.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Ik stem nog steeds voor 5, want om 18:50 vertrekt vanaf 7 een andere trein naar Koln Hbf.
Crew staat op 5
Op spoor 5 vertrekt er ook een andere trein om 1850Nakebod schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:40:
Ik stem nog steeds voor 5, want om 18:50 vertrekt vanaf 7 een andere trein naar Koln Hbf.
Ik zei ook andersom. Stiekem. Sorry
Is het toch 5.
Yes, vertrek om 1857 (beoogd)
Trein ziet er echt megavet uit. Jammer dat ik niet in de gelegenheid was.
Hoeveel wagons had deze Tweakers Express nu uiteindelijk?
Hoeveel wagons had deze Tweakers Express nu uiteindelijk?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
11 wagons + loc.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Veel
Volgens mij 9 wagons met zitplaatsen, 1x MSI LAN wagon en 1x Philips Ambilight (xbox) wagon
Prima internet gehad hoor 
4G is nog steeds opvallend rustig, zelf op Gamescom
(Sinds wanneer kan je 4G roamen???)
4G is nog steeds opvallend rustig, zelf op Gamescom
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Wist niet dat ik crew was, bedankt.
In ander nieuws: Ik ben 1 van de 2 winnaars van de HTC!!
Vanaf de info balie!

Bedankt voor de goed verlopen reis!

Bedankt voor de goed verlopen reis!
Formerly known as Ragdoll
Geen dank 
En de organisatie uiteraard ook bedankt.
En de organisatie uiteraard ook bedankt.
[ Voor 63% gewijzigd door Nakebod op 16-08-2014 20:40 ]
Ik stond lekker relaxed om 08.30 op vanmorgen, vertrok na het ontbijt naar Keulen. Kwam na het parkeren aan rond 13.00 uur bij een rij voor mensen die geen tickets hadden. 5 min later ging de box office open, kocht een dayticket (die waren er gewoon, middagtickets zou ik moeten wachten) en stond om 13.15 al aan het broodje braadworstFr4x schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:22:
Dames en heren,
Ga dus gewoon er naar toe, je komt er echt wel in.
Ik vond het vandaag echt reuze meevallen qua drukte. Voor m'n gevoel was het voorgaande jaren wel twee keer zo druk. Heb nergens lang gewacht.
PSN: Kjujay
Wie is z'n GoPro kwijt? Die is bij Venlo van de trein gedonderd
Wie heeft er een zwarte stressbal voorbij zien komen tussen venlo en Eindhoven?
[ Voor 92% gewijzigd door Snuffel op 16-08-2014 21:32 ]
Zeg zeef en crew bedankt voor de goed georganiseerde reis. Is voor herhaling vatbaar!
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Even offtopic, maar je naam past echt wel bij je postShitHappens schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:28:
Wie is z'n GoPro kwijt? Die is bij Venlo van de trein gedonderd
Gaat er volgend jaar weer zo'n trein rijden? Het was dit jaar wel een succes ookal was ik er niet bij
[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 16-08-2014 21:34 ]
Wat is nou het verhaal van de persoon in venlo die nog heel zielig schreeuwde dat ze ook nog mee wou? Want er was bij ons in de coupee nog wel plek.
Ikkuh! Maar hij was niet van mijSnuffel schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:31:
Kwam volgens mij aanlopen toen de trein al optroknsttu schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:40:
Wat is nou het verhaal van de persoon in venlo die nog heel zielig schreeuwde dat ze ook nog mee wou? Want er was bij ons in de coupee nog wel plek.
Iets zegt me dat jij er meer van weet.....
Ze was gewoon te laat, de deuren waren al gesloten en gelockt, de betreffende persoon verantwoordelijk had geen override key. Maar we waren, qua schema al ruim 5 minuten te laat toen zij uberhaupt voor de deur stond.nsttu schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:40:
Erg lullig, maar dat was de, onredbare, situatie.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Over stressballen gesproken, RIP stressball in Duitsland.Snuffel schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:31:

@Zeef. Zeefje bedankt. En natuurlijk de sponsoren en tweakers crew voor het mogelijk maken van een hele mooie en unieke dag. Nog maals iedereen hardstikke bedankt. En dit is in mijn ogen zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar een 747 naar de E3 ????
Maar weer hadden week gelijk...
Never underestimate the power of stupid people in large groups
FTFY
Ik sluit mij hier graag bij aan. Super gezellig en super geregeld! Bedankt allemaal!drakonl schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:56:
@Zeef. Zeefje bedankt. En natuurlijk de sponsoren en tweakers crew voor het mogelijk maken van een hele mooie en unieke dag. Nog maals iedereen hardstikke bedankt. En dit is in mijn ogen zeker voor herhaling vatbaar.
[ Voor 55% gewijzigd door Hooglander1 op 16-08-2014 22:29 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Nog eens opnieuw tellen: dertien stuks.
http://img5.fotos-hochlad...1408161105aj5vur2l6eb.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Luke! op 16-08-2014 22:38 ]
Verwijderd
Het was een zeer gezellige heen en terugreis, wat een aandacht kreeg onze geweldige express toch wle niet, zoveel spotters.
Het was zeer goed georganisseerd dus bedankt voor iedereen die hier aan mee heeft gewerkt.
En ook bedankt aan iedereen die natuurlijk is meegegaan want mede dankzij jullie was het een onvergetelijke treinrit. En natuurlijk een leuke dag bij Gamescon.
Het was zeer goed georganisseerd dus bedankt voor iedereen die hier aan mee heeft gewerkt.
En ook bedankt aan iedereen die natuurlijk is meegegaan want mede dankzij jullie was het een onvergetelijke treinrit. En natuurlijk een leuke dag bij Gamescon.
Er stond een 189 voor, geen stinkende diesel dusVerwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:31:
Was dat ook zo'n stinkende dieselloc? Die rooie loc in Amsterdam meurde de pan uit
Zo dames en heren. Net thuis. En moet zeggen. Ik heb geweldige noten, maar dan ook echt geweldig genoten 
Super geregeld. En het IIyama meisje was gezellig. Volgend jaar zeker weer doen!
Super geregeld. En het IIyama meisje was gezellig. Volgend jaar zeker weer doen!
Dat was waarschijnlijk de generator in de wagon van de infobalie, de uitlaat was eraf geschoten.Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:31:
Was dat ook zo'n stinkende dieselloc? Die rooie loc in Amsterdam meurde de pan uit
Formerly known as Ragdoll
Is het al volgend jaar? 
Dit was zo awesome dat er geen woorden voor zijn.
Zeef, crew en alle andere mensen: Enorm bedankt en hopelijk kan het volgend jaar weer gebeuren!
Dit was zo awesome dat er geen woorden voor zijn.
Zeef, crew en alle andere mensen: Enorm bedankt en hopelijk kan het volgend jaar weer gebeuren!
Ik heb me prima vermaakt, bedankt voor een geweldige dag.
Al heb ik na al dat lopen en staan geen voeten meer over.
Kudos voor de organisatie!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zow, ook weer thuis!
@Zeef, mensen die alles hebben voorbereid en de andere rode rakkers: bedankt voor het organiseren van een top dag!
@de rest: stiekem ben ik op zoek naar nog een paar kaartjecodes (die twee regels rechts onderaan op het kaartje) voor wat gratis lol skins. Als iemand die nog niet vergeven heeft, en lief wil zijn, zou die mij daarmee een dm willen sturen?
@Zeef, mensen die alles hebben voorbereid en de andere rode rakkers: bedankt voor het organiseren van een top dag!

@de rest: stiekem ben ik op zoek naar nog een paar kaartjecodes (die twee regels rechts onderaan op het kaartje) voor wat gratis lol skins. Als iemand die nog niet vergeven heeft, en lief wil zijn, zou die mij daarmee een dm willen sturen?

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Ook thuis! Wel gesloopt, maar geslaagde dag gehad (op een paar kleine details na..)
@rode, crew, zeef en natuurlijk alle andere tweakers/coupégenoten bedankt voor de top dag en tot volgend jaar!
charter vliegtuig naar e3?
@rode, crew, zeef en natuurlijk alle andere tweakers/coupégenoten bedankt voor de top dag en tot volgend jaar!
charter vliegtuig naar e3?
Is de verloting van de muizen en toetsen overgeslagen of heb ik niet goed opgelet?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.