Iedereen die met de Tweakers Express is meegeweest naar gamescom heeft per post alvast een ambilight TV kortingsbon ontvangen van maarliefst 100 euro.
Er staan echter nergens actie voorwaarden en kan ze ook nergens vinden
Ik heb ondertussen een ambilight tv gekocht, maar ik blijf nieuwsschierig waar ik de actie voorwaarden kan vinden.
Ik heb de Tv met actie op actie gekocht,
Dus ik heb gebruik gemaakt van een actie in de bcc en heb daarover nog 1 bon ingeleverd. (de 2e werd niet geaccepteerd).
Ik heb 2 bonnen omdat ik samen met mijn vriendin naar gamescom ben geweest.
Zie ook het uitgebreide verhaal in het gamescom topic:
Smuggler in "Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!"
Nu ben ik benieuwd naar andere ervaringen met deze actie in combinatie met meerdere kortingsbonnen.
En misschien iemand die weet waar ik de actie voorwaarden kan vinden of kan opvragen.
Hooglander, bedankt voor de scan
Er staan echter nergens actie voorwaarden en kan ze ook nergens vinden
Ik heb ondertussen een ambilight tv gekocht, maar ik blijf nieuwsschierig waar ik de actie voorwaarden kan vinden.
Ik heb de Tv met actie op actie gekocht,
Dus ik heb gebruik gemaakt van een actie in de bcc en heb daarover nog 1 bon ingeleverd. (de 2e werd niet geaccepteerd).
Ik heb 2 bonnen omdat ik samen met mijn vriendin naar gamescom ben geweest.
Zie ook het uitgebreide verhaal in het gamescom topic:
Smuggler in "Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!"
Nu ben ik benieuwd naar andere ervaringen met deze actie in combinatie met meerdere kortingsbonnen.
En misschien iemand die weet waar ik de actie voorwaarden kan vinden of kan opvragen.
Hooglander, bedankt voor de scan
[ Voor 8% gewijzigd door Smuggler op 20-08-2014 13:32 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber