AV Tweakers actie Philips Ambilight TV Gamescom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:31

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Topicstarter
Iedereen die met de Tweakers Express is meegeweest naar gamescom heeft per post alvast een ambilight TV kortingsbon ontvangen van maarliefst 100 euro.

Er staan echter nergens actie voorwaarden en kan ze ook nergens vinden

Ik heb ondertussen een ambilight tv gekocht, maar ik blijf nieuwsschierig waar ik de actie voorwaarden kan vinden.

Ik heb de Tv met actie op actie gekocht,
Dus ik heb gebruik gemaakt van een actie in de bcc en heb daarover nog 1 bon ingeleverd. (de 2e werd niet geaccepteerd).
Ik heb 2 bonnen omdat ik samen met mijn vriendin naar gamescom ben geweest.

Zie ook het uitgebreide verhaal in het gamescom topic:
Smuggler in "Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!"

Nu ben ik benieuwd naar andere ervaringen met deze actie in combinatie met meerdere kortingsbonnen.
En misschien iemand die weet waar ik de actie voorwaarden kan vinden of kan opvragen.

Hooglander, bedankt voor de scan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Smuggler op 20-08-2014 13:32 ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Die heb ik nog wel :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sI99Q2w9FoQOtHcLQw1yN5lX/full.jpg

Bovenste rand is eraf geknipt i.v.m. de unieke code. Er staat verder geen tekst daar, de achterkant is verder ook helemaal wit.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:41

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dus in theorie kun je met tien van die bonnen de BCC erg ongelukkig maken. Ze gaan al die extra bonnen standaard niet accepteren, tenzij je 'm juridisch dichtgetikt hebt. Iets met notaris ofzo?

Puntje is misschien wel dat je, door zoiets te forceren, BCC / Philips volgende keer niet heel happig zal zijn om iets te sponsoren voor een event van Tweakers.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kaastosti schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:57:
Dus in theorie kun je met tien van die bonnen de BCC erg ongelukkig maken. Ze gaan al die extra bonnen standaard niet accepteren, tenzij je 'm juridisch dichtgetikt hebt. Iets met notaris ofzo?
Het lastige is dat de aard van de voucher niet te achterhalen is. Een bon per televisie zou kunnen, maar dat zou op zijn best een aanname zijn. Zeker gezien de bonnen individueel genummerd zijn hoeft dit niet zo te zijn. Dan zou er geen enkel nut zijn van het individueel nummeren.

Daarom zou je weer wel verwachten dat je er meerdere mag inleveren.
Puntje is misschien wel dat je, door zoiets te forceren, BCC / Philips volgende keer niet heel happig zal zijn om iets te sponsoren voor een event van Tweakers.
Tjah, het zijn beiden niet de kleine winkel op de hoek waarbij dit zou mogen gebeuren. Ik mag toch hopen dat beide winkels genoeg ervaring hebben met acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Tja en hoelang geldig ook al weer? Wij zijn voorlopig nog niet van plan om een andere tv te gaan kopen. Weggeven kan, maar liever niet. En we hebben ook 2 bonnen. Kopen? € 75 per bon ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Bestla schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:54:
Tja en hoelang geldig ook al weer? Wij zijn voorlopig nog niet van plan om een andere tv te gaan kopen. Weggeven kan, maar liever niet. En we hebben ook 2 bonnen. Kopen? € 75 per bon ;) :+
Zie plaatje... Hooglander1 in "AV Tweakers actie Philips Ambilight TV Gamescom"

Ts moet gewoon per Ambilight tv 1 bon in elk geval moeten kunnen gebruiken. Ik snap niet dat BCC daar moeilijk over doet. De bon wordt immers gedekt door Philips en uitbetaald.

[ Voor 51% gewijzigd door PcDealer op 20-08-2014 17:11 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

PcDealer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:09:
[...]

Zie plaatje... Hooglander1 in "AV Tweakers actie Philips Ambilight TV Gamescom"

Ts moet gewoon per Ambilight tv 1 bon in elk geval moeten kunnen gebruiken. Ik snap niet dat BCC daar moeilijk over doet. De bon wordt immers gedekt door Philips en uitbetaald.
Één bon lukt wel en accepteren ze ook, maar er is geen restrictie op het aantal bonnen per TV, althans, het staat niet vermeld op de bon zelf.

Nu heeft TS er nog één en daar doen ze wel moeilijk over, terwijl daar imo geen grond voor is.

* Hooglander1 is nog niet langs de BCC geweest, maar gaat eenzelfde issue krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Wij zijn een stelletje, en hebben dus 2 bonnen. Met € 200 korting is zo'n tv wel aantrekkelijk, aantrekkelijk genoeg om daadwerkelijk een nieuwe tv te kopen (normaal zouden we wachten tot onze huidige beeldbuis-tv stuk is, en dan een 2e hands kopen of regelen). Ik zal Zeef eens polsen hoe hij daar tegen over staat: het was wel een sponsor van De Tweak-Express, dus ik heb geen zin ze tegen Tweakers in het harnas te jagen.

Aan de andere kant, we hebben geen behoefte aan 2 tv's, dus dan zou de andere bon voor ons al waardeloos zijn.

Overigens is de code die erop staat inderdaad uniek.

Aanvulling: ik heb Zeef ge-dm'ed over of er voorwaarden aan de bon verbonden zijn en/of iemand contact met Philips hierover kan opnemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ardana op 20-08-2014 20:05 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Berichtje van Zeef: hij neemt aan 1 bon per tv en gaat het navragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hooglander1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:33:
[...]

Nu heeft TS er nog één en daar doen ze wel moeilijk over, terwijl daar imo geen grond voor is.

* Hooglander1 is nog niet langs de BCC geweest, maar gaat eenzelfde issue krijgen.
Zeg ik toch.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
Hooglander1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:03:
[...]

Het lastige is dat de aard van de voucher niet te achterhalen is. Een bon per televisie zou kunnen, maar dat zou op zijn best een aanname zijn. Zeker gezien de bonnen individueel genummerd zijn hoeft dit niet zo te zijn. Dan zou er geen enkel nut zijn van het individueel nummeren.

Daarom zou je weer wel verwachten dat je er meerdere mag inleveren.

[...]

Tjah, het zijn beiden niet de kleine winkel op de hoek waarbij dit zou mogen gebeuren. Ik mag toch hopen dat beide winkels genoeg ervaring hebben met acties.
Aan de andere kant was hoofdsponsorschap, met 3 tv's weggeven ook al mooi. Ik begrijp de onduidelijkheid en ga op zoek naar de voorwaarden. Maar om eerlijk te zijn gaat het mij te ver om Philips hier de maat op te nemen. We moeten wel beseffen dat zonder sponsors er geen Tweakers Express mogelijk is.

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:15
De tekst is toch duidelijk? Bij de aankoop van TV X krijg je honderd euro korting, niet meer.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

alfatrion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 01:18:
De tekst is toch duidelijk? Bij de aankoop van TV X krijg je honderd euro korting, niet meer.
Nee, er staat dat de voucher 100 euro korting geeft bij aanschaf van een TV. Er staat niet hoeveel vouchers je mag toepassen op je aankoop. En puur regelneukend hoort dat er wel in te staan en anders is het in het voordeel van de klant uit te leggen, tenzij een rechter anders oordeelt. Of het handig is om dat op het spits te drijven (aangezien Philips wel twee keer nadenkt voor ze Tweakers nog eens sponsoren als ze genaaid worden) is een tweede. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Smuggler

Smuggler

Topicstarter
Ik ben ook heel blij met Philips en dat ze de trein zo mooi hebben gesponsord :)
Sterker nog Philips sponsort de helft van ons huishouden thuis, al wordt daar wel hard voor gewerkt.
Op dit moment is het gewoon een aanname dat het maximaal 1 bon per tv is.
Ik ga echt geen rechtzaak beginnen, maar meer duidelijkheid is wel gewenst.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeef schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:03:
[...]

Aan de andere kant was hoofdsponsorschap, met 3 tv's weggeven ook al mooi. Ik begrijp de onduidelijkheid en ga op zoek naar de voorwaarden. Maar om eerlijk te zijn gaat het mij te ver om Philips hier de maat op te nemen. We moeten wel beseffen dat zonder sponsors er geen Tweakers Express mogelijk is.
Dat zou ook voor mij de hoofdreden zijn om hier niet heel principieel over te gaan doen. Ik heb liever dat Philips volgend jaar wederom de Tweakers Express mogelijk maakt. Al blijft het natuurlijk wel "een beetje dom".

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

zeef schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:03:
[...]

Ik weet niet wat je daar precies mee bedoelt, internet is er ook niet duidelijk over. Het is toch normaal dat de gever van de korting gevraagd kan worden wat de voorwaarden zijn, zeker als deze onduidelijk, niet gespecificeerd of niet afgebakend lijken te zijn? Juist bij een professioneel bedrijf als Philips met al haar corporate lawyers.

Dat is niet cheeky, dat is onderdeel van het werken aan goed partnership.

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:15
NMe schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 01:22:
Nee, er staat dat de voucher 100 euro korting geeft bij aanschaf van een TV.
Ik lees dit: "100,- korting bij de aankoop van een Philips Amberlight TV bij BCC!*"
Daar kan ik in alle redelijkheid niet in lezen dat je per waardebon 100 euro korting krijgt.
NMe schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 01:22:
(...), tenzij een rechter anders oordeelt.
Dat gaat dan een duur grapje worden.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
Bevestiging van Philips: 1 bon per TV. Excuses voor het niet duidelijk vermelden op de bon, dat staat bij ons op de verbeterpuntenlijst.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dank voor de opheldering!

Ik ben zelf heel erg voor het principe "Foutjes maken mag, en we komen er, in redelijkheid, samen wel uit". Ik zie dan ook geen enkele reden om Philips hiervoor op te hangen, zeker niet daar ze zo genereus onze Express gesponsord hebben :)

Nu nog kijken of we voor 10 september 'n tv gaan kopen, en of ik de 2e bon dan maar ga verkopen ;)

• Smuggler

Smuggler

Topicstarter
Prima. Bedankt voor de verheldering!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Is de BCC nu ook (goed) op de hoogte?

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeef schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:42:
Bevestiging van Philips: 1 bon per TV. Excuses voor het niet duidelijk vermelden op de bon, dat staat bij ons op de verbeterpuntenlijst.
Bedankt voor het navragen. :)

Het leek al te goed om waar te zijn, maar je weet het natuurlijk nooit. ;)

Pagina: 1