Er zijn diverse antennes in het station opgehangen, sommige zijn 4G800 andere weer 4G2600, denk niet dat er daar CA op zit aangezien er geen enkele antenne beide heeft. Op de kaart is dat niet anders te registeren.dutchnltweaker schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:07:
@The_Wireless_Guy Op centraal station Breda merk ik echt sinds de plaatsing (juli) van de 4G mast dat het een hele verademing is, geen terugval meer op 4G.
Heb wel 1 vraag, Zoals je hier op de screenshot ziet moet hier een 4G+ mast staan. Helaas kan ik maar nagenoeg max 4G ontvangen:
[Afbeelding: 4G Tele2 Breda CS]
Wat is hier de reden van?
Trouwens, je vroeg me een tijdje geleden om iets op die plek een waarde te meten. Wat wou je precies weten?
Update: traject tussen Dordrecht en Roosendaal is het signaal constant 3G max. Zelfs op station van Roosendaal is 4G bijna niet te bereiken komt hier nog verandering in @The_Wireless_Guy ?
Op traject Dordrecht-Roosendaal is gewoon 4G te ontvangen, ik kan dat zien in een speciale dekkingskaart die we intern gebruiken. Als die dekking laat zien zijn daar klanten op 4G geweest. Alleen bij Oudenbosch is er nog een gat waar je waarschijnlijk terugvalt op 3G en dan blijf je op 3G totdat je toestel de datasessie afsluit. Ook al is er 4G zolang je datasessie loopt zal je op 3G blijven hangen.
Er staat een site voor Oudenbosch geplanned maar ik kan nu niet zien hoever die is.
Antenne en masten malloot