Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:55
Ik kwam er gisteren achter na contact met de klantenservice dat 2 steps auth. Bij paypal niet werkt met mijn provider tmobile. Tmobile schijnt een sms spam filter te hebben die paypal blokt. Gevolg is dat sms niet aankomt en ik niet kan betalen of inloggen.

Kerel van helpdesk adviseerde doodleuk 2 steps maar uit te zetten want paypal was veilig! 8)7

Ze zijn er mee bezig maar hij heeft geen idee wanneer het werkt.

Iemand hier een workaround of iets dergelijks gevonden? Want nu kan ik het niet gebruiken en ik weiger 2 steps uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:44
Zie Paypal verificatie SMS komt niet binnen
Daar staan ook tips om 2fa met Google Auth werkende te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:00
Ben (van het T-mobile netwerk) doet het ook niet idd - viel me laatste tijd ook op. Heeft het wel ooit gedaan. Maar ik laat Paypal mij nu bellen - dat gaat langzamer maar ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Excuus dacht dat ik de eerste was, vergeten te zoeken.
iamzero456 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:36:
Ben (van het T-mobile netwerk) doet het ook niet idd - viel me laatste tijd ook op. Heeft het wel ooit gedaan. Maar ik laat Paypal mij nu bellen - dat gaat langzamer maar ook prima.
Dit schijnt niet meer te werken, laten bellen. De optie is weg?

[ Voor 77% gewijzigd door TweakerVincent op 05-09-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:00
TweakerVincent schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:44:
Excuus dacht dat ik de eerste was, vergeten te zoeken.

[...]

Dit schijnt niet meer te werken, laten bellen. De optie is weg?
Oh dat durf ik niet te zeggen, 2 weken geleden bij mij nog wel. Er staat nog een aantal andere oplossingen in dat topic die je mogelijk zouden kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
iamzero456 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:58:
[...]

Oh dat durf ik niet te zeggen, 2 weken geleden bij mij nog wel. Er staat nog een aantal andere oplossingen in dat topic die je mogelijk zouden kunnen helpen.
Oa Google authenticator maar manual vind ik wat veel werk. Die online activator vind ik tricky, een onbekende url ga ik niet vertrouwen om 2 steps te genereren.

Ik heb nog een zakelijk nr die ik niet gebruik op het vodafone nr. Nu even een manier vinden om sms te forwarden.

[ Voor 11% gewijzigd door TweakerVincent op 05-09-2018 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Hier hetzelfde probleem, dan met tele2.

Zojuist gebeld en dan schakelen ze 2 auth weer gewoon uit en de medewerkster, had het erover, dat het wel een tijdje kan duren letterlijk heen en weer getouw trek. :|
Pagina: 1