Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:54
FreshMaker schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:34:
Ik zou het plasticje van de cameralens halen .... geeft een stuk mooiere foto's
Maakt niets uit. Plastic zit niet voor de lens. Heb dat er ook zo lang mogelijk op laten zitten. Kan geen enkele kwaad en er zal niets door verbeteren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik heb mijn S5 van Dalvik naar ART gezet (Runtimesysteem) duurt even voordat alle apps zijn aangepast, maar tot nu toe nog geen problemen meegemaakt.
De response van de telefoon is bij mij een stukje sneller, maar niet bijzonder...
Maar ja, het is de toekomst dus ik laat het maar staan op ART.
YouTube: Samsung Galaxy S5 - Dalvik vs ART

nieuws: Google vervangt Dalvik door ART in Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik heb een probleem met het syncen van mijn Verzonden mail op de S5. Ik gebruik IMAP (xs4all) en op mijn vorige HTC syncte de verzonden items gewoon (weliswaar tig mappen van alle verschillende clients), maar op de S5 lukt het me niet om deze map ook op de server te krijgen. Weet iemand hoe?

OPGELOST: De map Verzonden op de Samsung heet in het echt Sent. Hierop abonneren en het werkt weer

[ Voor 14% gewijzigd door Marselaar op 01-08-2014 09:03 ]

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Kleine tip met de zonnige dagen: Als de telefoon lang in de zon ligt kan de vingerafdrukscanner erg warm worden. Heb er een blaar van op mijn duim:P

[ Voor 3% gewijzigd door melvinnie op 04-08-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
De nieuwe firmware is beschikbaar..

Installatie in één keer is mogelijk en het is zelfs de ..ANG8-versie.. mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
_Nick__ schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:29:
De nieuwe firmware is beschikbaar..

Installatie in één keer is mogelijk en het is zelfs de ..ANG8-versie.. mooi..
Dan ben ik benieuwd welke nep-firmware jij te pakken hebt ;) ANG2/3 is de nieuwste firmware voor de S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Welke nep-firmware komt OTA binnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
_Nick__ schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:33:
Welke nep-firmware komt OTA binnen?!
Vraag me af hoe jij aan een firmware update komt die niemand heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:42

W84

melvinnie schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:40:
Kleine tip met de zonnige dagen: Als de telefoon lang in de zon ligt kan de vingerafdrukscanner erg warm worden. Heb er een blaar van op mijn duim:P
Jammer dat je in niet in de VS woont... $$$! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39
Crusher77 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Vraag me af hoe jij aan een firmware update komt die niemand heeft :*)
Het klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Heb verschillende foto's (inclusief screenshot van firmware-versie) op Twitter onder dezelfde gebruikersnaam..

Is PHN-versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
_Nick__ schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:08:
Heb verschillende foto's (inclusief screenshot van firmware-versie) op Twitter onder dezelfde gebruikersnaam..

Is PHN-versie..
Zie je screenshots inderdaad staan. Heel apart dat hier nergens informatie over te vinden is. Geen enkel forum of website spreekt over een versie na ANG2/3. Maar wel mooi dat PHN geupdate is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Was ook aangenaam verrast.

Voor het eerst dat het teveel checken van updates in een update-periode echt iets heeft opgeleverd. ☺

In Azië was wel al een ANG5/6-versie te vinden. Cijfer heeft volgens mij met datum te maken. Versie zal niet veel verschillen.

Er zijn veel verbeteringen. Veel kleine handige dingen. Min/max in Weather widget; update-tijd. Fouten bij Fingerscanner worden in beeld gebracht. Nieuwe icons in Samsung Apps bij delen lijken al te worden voorbereid op Android L.

Alle apps werken nu wel met ART. Nog geen reboots. Was anders bij vorige firmware.

Samsung weet klanten wel tevreden te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
_Nick__ schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:51:
Was ook aangenaam verrast.

Voor het eerst dat het teveel checken van updates in een update-periode echt iets heeft opgeleverd. ☺

In Azië was wel al een ANG5/6-versie te vinden. Cijfer heeft volgens mij met datum te maken. Versie zal niet veel verschillen.

Er zijn veel verbeteringen. Veel kleine handige dingen. Min/max in Weather widget; update-tijd. Fouten bij Fingerscanner worden in beeld gebracht. Nieuwe icons in Samsung Apps bij delen lijken al te worden voorbereid op Android L.

Alle apps werken nu wel met ART. Nog geen reboots. Was anders bij vorige firmware.

Samsung weet klanten wel tevreden te houden.
Wat betreft de fingerprint scanner, dat zat ook al in ANG2 verwerkt. De weather widget en Samsung bloatware is hier al weg :P
ANG8 is wel beschikbaar voor de S5 LTE-A in Korea. Vind het alleen vreemd dat alleen PHN tot zover deze update gepushed krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Iemand bekend met het volgende probleem?

Ik heb nét een nieuwe S5, nieuwe originele screenprotector erop en een originele s-view cover. Na 4 dagen gebruik zitten er op de plaats van het sview cover putjes in de screenprotector en ook op het sview glas. Ik ben er erg zuinig mee en houd het scherm steeds schoon, maar toch bekrast het scherm op die plek steeds. Dit is ook de plek waar je de telefoon opneemt als de cover gesloten is. als je opneemt moet je schuiven en dan merk je al dat de cover iets meebeweegt en zo waarschijnlijk krast omdat je 2 hele platte harde vlakken over elkaar hebt waar altijd wel iets stof tussen zit.

Het scherm begint op die plek dus al echt ruwer te worden en de beschadigingen zijn ook zichtbaar helaas.

Is dit normaal?

Ik heb hiervoor een S2 gehad, zonder screenprotector en alleen een rubbertje om de rand en dat scherm is nog echt 100% perfect krasvrij.

Baal er ontzettend van en overweeg die sview cover weg te 'gooien'.

Ik lees er wel eea over op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2557780
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2484106
http://forum.xda-develope...read.php?t=2582455&page=2
The view cover scratched my phone in just a week, so I had to buy a screen protector.
The scratches are located exactly where the screen of the cover is located.

I guess that's because I've answered the calls with the cover closed, and by pressing it, the existing dust made his job :-\
Dat heb ik dus ook gehad, en al in 4 dagen terwijl ik niks anders doe dan poetsen en schoonhouden!

PS. Heb zojuist een OTA update gekregen: Baseband: G900FXXU1ANG8 - Build: KOT49H.G900FXXU1ANG9

[ Voor 24% gewijzigd door Fairy op 05-08-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 3 weken ook in bezit S5, vlak voor vakantie gekocht, nu na 3 weken ben ik niet ontevreden. Ik kom van Nexus 5 ( daarvoor LG G2, Nexus 4, xperiaZ etc) En stock android vind ik toch wel t fijnst. Heb t nu opgelost door de google now launcher te installeren. S5 is lekker snel, mooi scherm, en t design is mooi en simpel.

Vandaag de S-view cover, 32GB micro sd en Galaxy gear fit besteld via de samsung promotie pagina. Ben benieuwd hoe lang dat duurt. Iemand al ervaring mee?

@Fairy: Hier nog geen OTA binnen, wel vorige week, die van 195MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Nu weet ik zeker dat die sview cover weg moet. Ik open net de flap en zie een luchtbelletje midden in beeld, terwijl hij 100% luchtbelvrij op het scherm zat!. Blijkt er dus weer iets tussen te hebben gezeten (terwijl ik net ervoor zorgvuldig weer alles heb schoongepoetst) dat gewoon door de screenprotector is gedrukt en tevens in het glas van de sview cover zit!.

Dit is echt heel raar! Ik ben erg zuinig en ik snap echt niet waar dit vandaan komt. Ik durf mijn screenprotector er niet eens af te halen, wil niet weten wat ik daaronder aantref! Als er lucht in gekomen is, dan is er iets doorheen gesneden. Als dat al gebeurd door simpelweg je toestel in je broekzak te hebben dan klopt er iets niet. Mijn broekzak is schoon en er zitten geen andere dingen in...

[ Voor 3% gewijzigd door Fairy op 05-08-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hier nog geen update te bekennen op Kies met een G900F PHN model... :?
NE2 is nog steeds de laatste versie zegt Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 22:34
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:26:
Vandaag de S-view cover, 32GB micro sd en Galaxy gear fit besteld via de samsung promotie pagina. Ben benieuwd hoe lang dat duurt. Iemand al ervaring mee?
Heb de aanvraag 2 weken geleden per post verstuurd. vandaag kreeg ik een mailtje :

Bedankt voor uw deelname aan de Samsung promotie.

Dit is de bevestiging dat uw deelname aan onze promotie in goede orde is ontvangen. Wij gaan ervan uit dat uw ingestuurde stukken voldoen aan onze voorwaarden. Wij handelen uw deelname binnen 6 tot 8 weken af. Intussen houden wij u op de hoogte van de voortgang. U ontvangt binnen 2 weken nog een bericht hierover.

Even afwachten dus

@Fairy
Waarom gebruik je een screenprotector? Er zit toch een scratch-resistant Corning Gorilla Glass 3 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

CyberCrew schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:25:
[...]

@Fairy
Waarom gebruik je een screenprotector? Er zit toch een scratch-resistant Corning Gorilla Glass 3 op
Om dit: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T8SJ7Zn.jpg
Te voorkomen!

Dit is niet mijn telefoon. maar wel een situatie waarin de s-view ook een scherm heeft vernield.

Vingerafdrukken zitten er expres op om de afgesleten coating te laten zien.

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2521821

[ Voor 28% gewijzigd door Fairy op 05-08-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor degenen die aan een protector denken ...

Ik kan met vol vertrouwen een glass protector aanraden.
Ik heb er nu een opzitten, en het is werkelijk geweldig te noemen.
Nooit meer zo'n plastic plakker voor mij :+

Ik heb er één van ZeroLemon ( als promo - test user ) maar heb er voor de overige toestellen hier nu ook via Ebay besteld.

Super simpel aanbrengen, en het lijkt of er niets opzit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar , lijkt wel dat de beschadiging precies op de overgang van de sview cover , van doorzichtig plastic naar ondoorzichtig gedeelte zit .
maar je hebt screenprotectors en screenprotectors , neem de orginele van samsung , die heb ik er al 3 mnd opzitten , maar vorige week ook diepe kras in mijn protector ,waarschinlijk iets tussen gekomen en dat kan snel , pfff schrok wel ,ik dacht ook dat glas was beschadigt .
maar dat gorilla glas kan wel wat hebben hoor .
ga zelf ook zo glasprotector aanschaffen , hoor ik goeie verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:26:

Ruim 4 weken geleden de bevesteging gekregen van mijn aanvraag, alleen nog steeds niet het beloofde goedkeurings mailtje die ze binnen 3 weken beloofd hadden aldus het mailtje ...

"U ontvangt uiterlijk binnen 3 weken per e-mail een bevestiging of uw aanvraag goedgekeurd is" Aldus Samsung voor de Gear fit
In het mailtje voor de S-view en sdcard hebben ze het zelfs over 2 weken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb ook de sview cover tot nu toe geen probleem. Heb dat ding al een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Tempered glass is inderdaad geweldig, gebruik het nu een maand of twee en dat is al zeker 4x langer dan dat een normale protector mee gaat bij mij. De Sview cover heb ik twee weken gebruikt maar ik had geen krassen op dat gedeelte, toen had ik nog geen protector opzitten overigens. Ik gebruik hem niet meer omdat hij niet sluit, leg hem op tafel en dan staat hij op een hoek van 30 graden open wat ik niet echt kan waarderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
De vingerscanner van de s5 werkt veel beter sinds de nieuwe update. Beter en sneller. Animaties zijn anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
CyberCrew schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:25:
[...]
@Fairy
laat me niet lachen
FreshMaker schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:37:
Voor degenen die aan een protector denken ...

Ik kan met vol vertrouwen een glass protector aanraden.
Ik heb er nu een opzitten, en het is werkelijk geweldig te noemen.
Nooit meer zo'n plastic plakker voor mij :+

Ik heb er één van ZeroLemon ( als promo - test user ) maar heb er voor de overige toestellen hier nu ook via Ebay besteld.

Super simpel aanbrengen, en het lijkt of er niets opzit ...
yep, tempered glass is absoluut een aanrader _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:29
Is het mogelijk om in de remote app nederlandse zenders te krijgen? Of is er een andere app voor die dit wel ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Is het overigens iemand al gelukt om Runkeeper op premium te krijgen? Aangezien dat een gratis Samsung Galaxy S5 gift zou moeten zijn.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik deze telefoon nu al een tweetal weken.
Die vingerafdrukscanner vind ik totaal geen toegevoegde waarde.
Meerdere malen gehad dat mijn vingerafdruk als fout werd geregistreerd.

Maar het belangrijkste nadeel vind ik toch de afmetingen.
Als linkshandige, kan ik deze telefoon niet met 1 hand deftig besturen.
De vorige knop die helemaal rechtsonder zit kan ik niet deftig bedienen met 1 hand.

Verder een prima telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:22
Ik had voor de laatste update de vingerafdrukscanner uitgeschakeld, maar sinds de update werkt het erg goed! Ik heb wel een Xposed module geinstalleerd wat ervoor zorgt dat ik bij specifieke Wi-Fi connecties geen vingerafdruk nodig heb. Op die manier is het een erg fijne unlock, beter dan die patronen e.d.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:57:
...
Die vingerafdrukscanner vind ik totaal geen toegevoegde waarde.
Meerdere malen gehad dat mijn vingerafdruk als fout werd geregistreerd.
...
Ik heb de vingerscanner zelf een maand lang verkeerd gebruikt (in de war gebracht door de helpfunctie bij foutieve invoer). Nu vrijwel nooit meer foute invoer.

[ Voor 23% gewijzigd door Zapato op 08-08-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie

De vorige knop die helemaal rechtsonder zit kan ik niet deftig bedienen met 1
Hoe houd jij je telefoon vast dan? Ik als mede linkshandige heb hem gewoon op mijn vingers liggen en mijn pink eronder op de plek van de usb ingang.

En dan de besturing gewoon met mijn linker duim ... gaat perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Politie kiest voor Galaxy S5 als nieuwe diensttelefoon (bron Androidplanet.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Mijn oorspeaker (dat wat als je gebeld wordt de andere door kunt horen) ligt aan de linkerkant gelijk met het glas en loopt dan omhoog waardoor de rechterkant boven het glas ligt

Nu stoor ik me daar best aan en vraag me af of dat in de toekomst geen kwaad kan,is de beste manier om naar een samsung service center te gaan en er naar laten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
schumi1986 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:20:
Mijn oorspeaker (dat wat als je gebeld wordt de andere door kunt horen) ligt aan de linkerkant gelijk met het glas en loopt dan omhoog waardoor de rechterkant boven het glas ligt

Nu stoor ik me daar best aan en vraag me af of dat in de toekomst geen kwaad kan,is de beste manier om naar een samsung service center te gaan en er naar laten kijken?
Mij is verteld dat mijn bij het samsung service center niks met een galaxy s5 mogen doen, omdat deze stof en waterdicht is. Voor elke reparatie zal hij opgestuurd moeten worden, je kunt allicht er langs gaan om te vragen wat je verdere stappen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
timmert26 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:11:
[...]

Mij is verteld dat mijn bij het samsung service center niks met een galaxy s5 mogen doen, omdat deze stof en waterdicht is. Voor elke reparatie zal hij opgestuurd moeten worden, je kunt allicht er langs gaan om te vragen wat je verdere stappen zijn.
Eindelijk een nadeel gevonden aan het water en stofdicht zijn van een telefoon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54

De vorige knop die helemaal rechtsonder zit kan ik niet deftig bedienen met 1 hand.

Verder een prima telefoon.
Heb je de optie bediening met een hand al geprobeerd? Dan is dat beter te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk man.... elke dag even nat antibacrieel doekje over de telefoon heen om de rotzooi van de gym enzo eraf te poetsen... waterdicht is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 02:11:
Heerlijk man.... elke dag even nat antibacrieel doekje over de telefoon heen om de rotzooi van de gym enzo eraf te poetsen... waterdicht is super
daar ben ik mee eens,het is zo fijn om de telefoon af te spoelen als die vies is! het is ook al heel normaal om het te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
schumi1986 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:42:
[...]

daar ben ik mee eens,het is zo fijn om de telefoon af te spoelen als die vies is! het is ook al heel normaal om het te doen :p
Pas wel op dat een hard stromende kraan boven de specificaties van IP67 kan vallen. Die druk kan lokaal hoger liggen dan stil liggend op 1 meter diepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
arnoud_h schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:11:
[...]

Pas wel op dat een hard stromende kraan boven de specificaties van IP67 kan vallen. Die druk kan lokaal hoger liggen dan stil liggend op 1 meter diepte.
Goed dat je het zegt,daar was ik me niet van bewust!

Heb de s5 al een x aantal keer zo afgespoeld en gulukkig werkt die nog :) ik doe het dan ook niet onder een hard stromende kraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:41
Na uitpluizen van allerlei forums heb ik toch nog wat vragen naar praktijk-ervaringen van overstappers S4 -> S5.

Ik gebruik mijn S4 zeer licht: dagelijks ca. 15 min bellen, 30 minuten browsen op wifi, gmail op achtergrond.

1) Accu: met de S4 haal ik max. 3 dagen (wifi/gps/BT normaal uit, 2G only). Doet de S5 het aanzienlijk beter?
2) Helderheid scherm: is die zoals ik lees echt veel beter in zonlicht (S4 is nèt niet prettig)?
3) Is de S5 merkbaar groter/zwaarder (broekzak, fietsen), of valt het verschil in de praktijk mee?
4) Ontvangst: midden in onze huiskamer heb ik op de S4 geen signaal. Is dat beter met de S5?

Bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door iisworks op 11-08-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
iisworks schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:55:
Na uitpluizen van allerlei forums heb ik toch nog wat vragen naar praktijk-ervaringen van overstappers S4 -> S5.

Ik gebruik mijn S4 zeer licht: dagelijks ca. 15 min bellen, 30 minuten browsen op wifi, gmail op achtergrond.

1) Accu: met de S4 haal ik max. 3 dagen (wifi/gps/BT normaal uit, 2G only). Doet de S5 het aanzienlijk beter?
2) Helderheid scherm: is die zoals ik lees echt veel beter in zonlicht (S4 is nèt niet prettig)?
3) Is de S5 merkbaar groter/zwaarder (broekzak, fietsen), of valt het verschil in de praktijk mee?
4) Ontvangst: midden in onze huiskamer heb ik op de S4 geen signaal. Is dat beter met de S5?

Bedankt!
Ik heb hem zelf niet, noch heb ik de S4. Maar op basis van een vergelijking bij een kennis:

1) Beter wel, maar je gaat nu de 4 dagen ook niet redden.

2) Ik vond het scherm van de S5 verbluffend. In vol zonlicht is echter geen enkel scherm comfortabel te lezen. Qua helderheid is de S5 geen enorme stap beter, maar als je de S4 niet niet prettig vind, zou de S5 wel eens in de roos kunnen zijn.

3) Hij is niet veel groter. Niets waar je niet aan went.

4) Onmogelijk te zeggen. De S4 was op het gebied van ontvangst geen stakker. Ik zou er niet op rekenen dat de S5 dan wel ontvangst heeft. Dat moet je echt uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 11:35
Ik heb sinds zaterdag een gouden S5 en nu is het scherm al kapot. Scherm geeft heel veel pixeltjes maar geen echt beeld. Hoor de telefoon wel opstarten maar meer ook niet.
Hoop dat Vodafone winkel in Arnhem waar ik hem gekocht heb een andere heeft liggen. Lekkere kwaliteit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:32
Vervelend maar kan bij elk apparaat gebeuren.
Is geen probleem wat veel voorkomt, dus aan de kwaliteit zal het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
Vandaag eindelijk bericht gekregen dat mijn SD Card en Sview is goedgekeurd na ongeveer 6 weken. Ben benieuwd wanneer dat mailtje voor de Gearfit binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
iisworks schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:55:
Met extreme spaarstand kun je tot wel 10 dagen. Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd. Werking wordt wel erg beperkt, maar als de nood aan de man is kan dit uitkomst bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
JayZeeTie schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:31:
Vandaag eindelijk bericht gekregen dat mijn SD Card en Sview is goedgekeurd na ongeveer 6 weken. Ben benieuwd wanneer dat mailtje voor de Gearfit binnen komt.
Wees blij, ik had alleen de SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Wat een rotzooi dat glas. Dan ziet je scherm er zeker niet meer uit. Gelijk eraf gehaald en teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week maandag het online formulier voor de gearfit ingevuld, en gisteren de bevestiging dat ie binnen 10 dagen geleverd word. Ben benieuwd!

De papieren voor de cover en micro sd, zijn ook ingestuurd maar daar heb ik nog niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mijn vriendin heeft sinds kort de S5 en ik wil het shutter geluid van de camera verwijderen, maar het wil nog niet echt lukken. Bij mijn S4 kon ik (na rooten) simpelweg <CscFeature_Camera_ShutterSoundMenu>TRUE</CscFeature_Camera_ShutterSoundMenu> toevoegen aan systeem/csc/others.xml zodat ik een optie kreeg om het geluid uit te zetten. Als ik dit op de S5 probeer krijg ik de optie wel om het geluid uit te zetten, maar dan blijft deze op "aan" staan :? Ik kan deze dus niet toggelen.
Wat ik ook heb geprobeerd is om de shutter.ogg in systeem/media/geluid/ui te renamen of te verwijderen. Zelfs nog een tip gevonden om de bestanden te bewerken en met audacity het geluid te "versterken" met -50 db, maar ook dit alles zorgt er niet voor dat het shutter geluid weg is.
Tot slot (of eigenlijk als eerste omdat je er schijnbaar geen root voor nodig hebt) nog geprobeerd om met enforced stream silencer het geluid weg te krijgen. Dit werkte echter helemaal niet, ook niet op mijn S4...

Heeft er iemand nog andere tips om het geluid van de camera te muten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Kaas schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 06:35:
Mijn vriendin heeft sinds kort de S5 en ik wil het shutter geluid van de camera verwijderen, maar het wil nog niet echt lukken. Bij mijn S4 kon ik (na rooten) simpelweg <CscFeature_Camera_ShutterSoundMenu>TRUE</CscFeature_Camera_ShutterSoundMenu> toevoegen aan systeem/csc/others.xml zodat ik een optie kreeg om het geluid uit te zetten. Als ik dit op de S5 probeer krijg ik de optie wel om het geluid uit te zetten, maar dan blijft deze op "aan" staan :? Ik kan deze dus niet toggelen.
Wat ik ook heb geprobeerd is om de shutter.ogg in systeem/media/geluid/ui te renamen of te verwijderen. Zelfs nog een tip gevonden om de bestanden te bewerken en met audacity het geluid te "versterken" met -50 db, maar ook dit alles zorgt er niet voor dat het shutter geluid weg is.
Tot slot (of eigenlijk als eerste omdat je er schijnbaar geen root voor nodig hebt) nog geprobeerd om met enforced stream silencer het geluid weg te krijgen. Dit werkte echter helemaal niet, ook niet op mijn S4...

Heeft er iemand nog andere tips om het geluid van de camera te muten?
Dat zou ik ook graag willen weten. Dat geluid is super irritant. Als ik mijn zoontje op de foto zet of ga filmen dan reageert hij op de camera in plaats van wat hij aan het doen is. Dat geklik leid dus af.

Daarnaast, mocht ik ooit in een situatie komen dat ik moet filmen zonder dat iemand het merkt (bijv een overval, of een misdaad) dan zit je er niet op te wachten dat je telefoon lekker begint te piepen.

Met mijn S2 en cyanogenmod had ik daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Update via KIES, zo'n 90Mb. Ook voor de S4 al gedaan, maar waar die update uit bestaat is mij nog niet duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Als je de camera geluiden uit wil zetten en je bent geroot doe dan het volgende:
Gebruik een file manager welke root files kan editen, ga naar je root en dan naar /system/media/audio/ui en maak een map backup en gooi daar alle camera geluiden in die je niet wil horen (of verwijder ze gewoon, maar op deze manier kan je ze terug zetten als je dat later zou willen) en klaar is Kees!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Barock schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:20:
Update via KIES, zo'n 90Mb. Ook voor de S4 al gedaan, maar waar die update uit bestaat is mij nog niet duidelijk...
Wat is je buildnummer na de update?
Kun je screenshot posten van Instellingen -> Toestel-info ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Koldur schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:40:
Als je de camera geluiden uit wil zetten en je bent geroot doe dan het volgende:
Gebruik een file manager welke root files kan editen, ga naar je root en dan naar /system/media/audio/ui en maak een map backup en gooi daar alle camera geluiden in die je niet wil horen (of verwijder ze gewoon, maar op deze manier kan je ze terug zetten als je dat later zou willen) en klaar is Kees!
Ik heb 'm niet geroot. Ik zit er niet op te wachten om 'm te bricken. Als het veilig kan wil ik dat tzt wel proberen, maar vind het nu wel een risico. Ding is 2 weken oud.

Met mijn S2 heb ik vele firmwares gedraaid e.d. maar om dat nu met de S5 al te gaan doen vind ik wel een beetje vlot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
edgarf28 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:40:
[...]

Wat is je buildnummer na de update?
Kun je screenshot posten van Instellingen -> Toestel-info ?
http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=33474

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Fairy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:45:
[...]

Ik heb 'm niet geroot. Ik zit er niet op te wachten om 'm te bricken. Als het veilig kan wil ik dat tzt wel proberen, maar vind het nu wel een risico. Ding is 2 weken oud.

Met mijn S2 heb ik vele firmwares gedraaid e.d. maar om dat nu met de S5 al te gaan doen vind ik wel een beetje vlot :P
Rooten kan je telefoon bijna niet bricken, tenzij je de files download voor een ander type telefoon en deze dan toch flashed natuurlijk. Voor de rest is het echt een simpele procedure.
Dat gezegd hebbende, zonder root kan je het niet uit zetten en rooten op zich is niet zo spannend, heeft in principe weinig met custom ROMs te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Koldur op 13-08-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Koldur schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:40:
Ik heb shutter.ogg eerst een keer gerenamed en later ook verwijderd, maar het shutter geluid is gewoon gebleven.
Ik kan vanavond eens proberen te volledige map te verplaatsen, alhoewel ik niet verwacht dat dit het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Kaas schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:04:
[...]

Ik heb shutter.ogg eerst een keer gerenamed en later ook verwijderd, maar het shutter geluid is gewoon gebleven.
Ik kan vanavond eens proberen te volledige map te verplaatsen, alhoewel ik niet verwacht dat dit het probleem oplost.
Je moet niet de volledige map verplaatsen, maar alle ogg bestanden die te maken hebben met de camera, dit lost het probleem 100% zeker op. Doe het zelf altijd zo en heb dit zo ook met mijn S5 gedaan, volgens mij is vooral het camera_click.ogg bestand erg belangrijk. Vrij logisch natuurlijk, maar er zijn dus nog meer camera geluiden die erin staan en als je die weg wil hebben, dus ook die bestanden even verplaatsen en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Voor de geluiden gebruik ik Xposed met de wanam plugin
Buiten shuttersound, kan je ook andere dingen dan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Koldur schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:13:
[...]

Je moet niet de volledige map verplaatsen, maar alle ogg bestanden die te maken hebben met de camera, dit lost het probleem 100% zeker op. Doe het zelf altijd zo en heb dit zo ook met mijn S5 gedaan, volgens mij is vooral het camera_click.ogg bestand erg belangrijk. Vrij logisch natuurlijk, maar er zijn dus nog meer camera geluiden die erin staan en als je die weg wil hebben, dus ook die bestanden even verplaatsen en klaar ben je.
Ik dacht dat shutter.ogg toch wel het belangrijkste bestand zou zijn, maar blijkbaar was dat niet de grootste boosdoener. Nu ik alles wat ook maar een beetje lijkt op een geluid voor de camera heb verplaatst naar een andere map heb ik geen geluid meer bij het maken van foto's _/-\o_

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:40
schumi1986 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:20:

Ik heb dit ook met de S5 mini, heb hem net 2 dagen maar het viel me gisteren ineens op.. Meer mensen hier dus blijkbaar last van? Heb dus geen zin om de telefoon 6 weken kwijt te zijn, en zo maar even omruilen van toestel gaat niet zomaar lijkt me..

• businka19
heb je nog een bepaalde USB kabel gebruikt om de capaciteit niet te beperken? of kan dat geen beperkende factor zijn?

• FreshMaker
  • Niet online
businka19 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:05:
[...]

heb je nog een bepaalde USB kabel gebruikt om de capaciteit niet te beperken? of kan dat geen beperkende factor zijn?
Nee, de kabel is geen beperkende factor in de laad-capaciteit.
Wat je wel kan merken is dat sommige 'goedkope' kabels niet vol 2A doorgeven, en je dus op 500mAH of 1A aan het laden bent.
( wat ik overigens afgeleerd heb, om de goedkoopste kabel te nemen, voor toestellen dan 500€ en erboven )

Ik gebruik nu kabels die ik bij de Hema gevonden heb, waren 4,50€ en zijn 1m80 lang, en 'versterkt' met een nylon-omhulling

• businka19
FreshMaker schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:36:
Wat je wel kan merken is dat sommige 'goedkope' kabels niet vol 2A doorgeven, en je dus op 500mAH of 1A aan het laden bent.
( wat ik overigens afgeleerd heb, om de goedkoopste kabel te nemen, voor toestellen dan 500€ en erboven )

Ik gebruik nu kabels die ik bij de Hema gevonden heb, waren 4,50€ en zijn 1m80 lang, en 'versterkt' met een nylon-omhulling
Hoe kan je het zien? Ik bedoel van tevoren al. Ik heb namelijk al mijn kabels bij DX gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:36:
[...]
Volgens mij spreek je jezelf hier tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:28:
Volgens mij spreek je jezelf hier tegen.
Nogal :)

En om de vraagsteller te beantwoorden: inderdaad heb je alleen met "goede" USB-kabels een hogere laadstroom. Heb hier ook lang naar moeten zoeken, de meeste kabels deden het niet goed. Op de SGS4 getest met een charging current app en eindelijk wat kabels kunnen vinden die gewoon met de volle 1900mA wilden laden. De meeste andere (lange) kabels kwamen tot 1000 met negatieve uitschieters in de buurt van 500 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
pixels66 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Ik heb dit ook met de S5 mini, heb hem net 2 dagen maar het viel me gisteren ineens op.. Meer mensen hier dus blijkbaar last van? Heb dus geen zin om de telefoon 6 weken kwijt te zijn, en zo maar even omruilen van toestel gaat niet zomaar lijkt me..
Ik heb de mijne afgelopen maandag naar een samsung service punt gebracht,de medewerker gaf mij groot gelijk dat ik de s5 wilde laten maken omdat het gewoon niet normaal is

Helaas moeten ze hem opsturen omdat die stof en waterdicht is,maar de medewerker sprak over een aantal dagen en geen weken gelukkig:)

Goede service daar trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
hmm... daar zit ik niet echt op te wachten om hem zo lang kwijt te zijn.. Je hoefde verder niets te wissen, of krijg je m sowieso leeg terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
pixels66 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:11:
hmm... daar zit ik niet echt op te wachten om hem zo lang kwijt te zijn.. Je hoefde verder niets te wissen, of krijg je m sowieso leeg terug?
Ik heb niets gewist,heb wel een formulier ondertekend waar in stond dat het KAN zijn dat die leeg terug komt alleen de medewerker wist bijna zeker dat dat niet het geval zou zijn

Maar het is een kwestie van je gmail weer in te vullen en bijna alles staat weer op je mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
ja dat is ook zo.. ff een leentoestel scoren ergens, dan ga ik 'm ook wegbrengen ervoor.. tegenvallertje, slechte bouwkwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
vraagje. ik heb 2 weken geleden een software update gekregen van mijn totestel.
En nu is mijn batterijduur er niet beter op geworden.

Als ik de telefoon af en toe gebruikt hield hij het voor de update wel 6/7 dagen uit.
Nu na de update maar 2/3 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Laatst online: 07-07 21:22
Zojuist een S5 ontvangen, kwam van een Nexus 5. Graag wil ik een stock android rom met daarin wel de 'Samsung features'. Denk aan het gebruik van de vinger afdruk scanner.

Welke ROM kunnen jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
schumi1986 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:47:
[...]

Ik heb niets gewist,heb wel een formulier ondertekend waar in stond dat het KAN zijn dat die leeg terug komt alleen de medewerker wist bijna zeker dat dat niet het geval zou zijn

Maar het is een kwestie van je gmail weer in te vullen en bijna alles staat weer op je mobiel :)
Bijzonder, jij moet hem opsturen, en ik krijg gewoon een nieuwe in de winkel. Ik was er dus gisteren even heen. en liet het scheve speakertje zien met de lelijke lijmvlek eromheen. Daarna hebben we wat andere toestellen bekeken, maar er is er geen echt waar hij er echt recht in zit. Het nieuwe toestel zit hij wel een heel stuk beter, je ziet het nu bijna niet.

Snel opgelost dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* spam

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 19-08-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
*knip* zie hierboven.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 19-08-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
pixels66 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

Bijzonder, jij moet hem opsturen, en ik krijg gewoon een nieuwe in de winkel. Ik was er dus gisteren even heen. en liet het scheve speakertje zien met de lelijke lijmvlek eromheen. Daarna hebben we wat andere toestellen bekeken, maar er is er geen echt waar hij er echt recht in zit. Het nieuwe toestel zit hij wel een heel stuk beter, je ziet het nu bijna niet.

Snel opgelost dus!
Ik ben ook niet terug gegaan naar de winkel waar ik hem kocht,had hem al een week in huis en verwachtte eigenlijk dat ik daar niet een nieuw toestel zou meekrijgen en dat als ze me toestel zouden opsturen dat het dan heel lang zou kunnen duren :)

En moet zeggen dat ik niet ontevreden ben over het Samsung service punt,ben het toestel precies 1 week kwijt geweest en de speaker zit er nu keurig in,mijn toestel was trouwens wel helemaal gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ah, direct naar het Samsung gereden in Rijswijk ofzo?

Verder ben ik zeer tevreden over de telefoon, man man wat gaat die accu lang mee zeg! Toestel is ook veel sneller t.o.v. de s4 mini.. Die kon het opstarten van bel toetsenbord al amper aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
pixels66 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:21:
Ah, direct naar het Samsung gereden in Rijswijk ofzo?

Verder ben ik zeer tevreden over de telefoon, man man wat gaat die accu lang mee zeg! Toestel is ook veel sneller t.o.v. de s4 mini.. Die kon het opstarten van bel toetsenbord al amper aan..
Via de site van samsung kun je servicepunten zoeken,ze zitten echt door heel nederland!

Zijn er goede ervaringen met de optie 'slim melden'

Als ik bijvoorbeeld whatsapp berichten heb ontvangen en pak mijn telefoon op gaat die niet trillen,ook met de optie slim pauzeren heb ik slechte ervaringen dit werkt bij mij savonds gewoon helemaal niet?

[ Voor 22% gewijzigd door schumi1986 op 19-08-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Slim pauzeren moet je ogen kunnen zien. Met te weinig licht herkent hij niet of je naar het scherm kijkt

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word inmiddels, na 4 weken, gek van het toestel.. Traag, Haperen, niet reageren op unlock code, opnemen telefoontjes gaat moeizaam... Ik ga zo maar eens terug naar fabrieksinstellingen.. maar ik heb eigenlijk geen rare apps of iets dergelijks erop...

Meer mensen hier last van (gehad) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb toch een klein puntje wat mij tegenstaat. De Led indicator, iets waar ik heel blij mee was dat deze teruggekeerd is, is s'nachts wel erg vervelend bij binnenkomende berichten. De halve slaapkamer wordt wit verlicht om de paar seconden. Iemand die weet hoe deze in te stellen is zodat hij snachts niet knippert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
pixels66 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:50:
Iemand die weet hoe deze in te stellen is zodat hij snachts niet knippert?
Wat dacht je van de telefoon ondersteboven leggen? :+

[ Voor 32% gewijzigd door Megalodon_67 op 20-08-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Blokkeerstand / meldingen uitschakelen?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ja, maar ik gebruik ook flash notification, dus dan heb ik flitsen in de kamer, nog erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
First world problems .....

Alles is op te lossen door timers aan te zetten, en die blokkeerstand te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:43

FZ6

Ik heb toch een klein puntje wat mij tegenstaat. De Led indicator, iets waar ik heel blij mee was dat deze teruggekeerd is, is s'nachts wel erg vervelend bij binnenkomende berichten. De halve slaapkamer wordt wit verlicht om de paar seconden. Iemand die weet hoe deze in te stellen is zodat hij snachts niet knippert?
Exact hetzelfde "probleem" hier.

Blokkeerstand aan, meldingen uitgeschakeld.

Vannacht maar met een timer proberen, wellicht dat dat nog helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Timer? Wat bedoel je daar precies mee?

Verder ongelofelijk trouwens die batterij, kan er maar niet over uit. Al vanaf vanmorgen kwart over 5 met de telefoon bezig, accu heeft nog 64%...

[ Voor 66% gewijzigd door pixels66 op 20-08-2014 22:37 . Reden: 2e toevoeging ]

• Daulbeh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2024
Ik gebruik 'Light Manager - LED Settings' om de notificaties te beheren.
Je kan zogenaamde sleeping times instellen, dan knippert de led niet meer.

• pixels66
top tip, bedankt!

Verwijderd

Misschien heb ik iets gemist, maar met de tip van renzo4000 is het toch ook opgelost, zit notabene standaard op je foon dus waarom een extra app?

• pixels66
Met de blokkerstand hou je de complete meldingen tegen, en dat wil ik niet.. Daarom de extra app. Overigens net even geinstalleerd, werkt prettig, je kunt de kleuren, duur van het branden en duur van de tussenpauzes instellen. Perfect dus!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Je houdt de meldingen niet tegen ... je laat ze op "stil" binnnen komen, tenzij je aangeeft van welke personen je wel wil dat ze binnenkomen. Ideaal toch?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• melvinnie
  • Niet online
Een zeer stabiele CM11 rom: http://forum.xda-develope...-0-android-4-4-4-t2850790 Nog niet alles werkt 100% maar het is zeker een daily driver!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49

Sorcerer8472

Mens sana?

Mijn tip voor 's nachts: je dataverbinding uitzetten. SMS en bellen is bij mij meestal dringend, en dat komt dan wel binnen. Scheelt flink veel accu ook trouwens, je data uitzetten!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Megalodon_67
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:24:
Mijn tip voor 's nachts: je dataverbinding uitzetten. SMS en bellen is bij mij meestal dringend, en dat komt dan wel binnen. Scheelt flink veel accu ook trouwens, je data uitzetten!
Ik doe 4 dagen op één acculading terwijl ik dagelijks een beetje internet en wel altijd de dataverbinding heb openstaan om Gmail, Skype en Whatsapp 'live' te houden.
Ik heb Bluetooth en GPS uitgezet, die enkele keer dat ik navigeer zet ik GPS handmatig aan.
Verder gebruik ik de Spaarstand (niet de Extra Spaarstand) en netwerk staat op louter GSM omdat ik vrijwel uitsluitend via WiFi connect.

Verwijderd

Ik heb een probleem op vakantie heeft iemand een pincode ingevoerd op bij samsung gear fit en nu kan ik er niet, kan iemand mij hier mee helpen hoe ik het moet resetten of wat ik er aan kan doen. :)
Pagina: 1 ... 15 ... 42 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen