-Koldur schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:12:
[...]
Hoe komen die krasjes erop? Door eigen gebruik of is het eigenlijk een fabricage fout?
[ Voor 36% gewijzigd door Knamix op 02-07-2014 11:08 ]
-Koldur schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:12:
[...]
Hoe komen die krasjes erop? Door eigen gebruik of is het eigenlijk een fabricage fout?
[ Voor 36% gewijzigd door Knamix op 02-07-2014 11:08 ]
Zou S-Vox installeren of de Google-stem nemen.. doen het prima.. ook in Maps..bazzemans schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:14:
[...]
Excuses voor het uppen van dit bericht.
Google maps neemt de HD-stemmen bij mij dus niet over.
Zijn er meer S5-gebruikers met hetzelfde probleem of kan iemand checken of het wel werkt?
top bedankt, en ik kan iedereen glass temperted screen protectors aanraden.Knamix schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:35:
[...]
Met de accu's van nu, nee...
Je kan zelf kiezen om hem op te laden of om hem gelijk te gaan gebruiken
Verwijderd
Die werkt inderdaad bij mij ook gewoon in maps, maar blijft een raar stemmetje.HubD1 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:43:
Ik ergerde me daar ook aan, dus ook de 'hoge-kwaliteit'gedownload. Ik moet zeggen, het klonk ietsje beter (nog steeds als een verkouden Poolse, met verkeerde klemtoon), maar uit nieuwsgierigheid ook maar even de 'google' stem (keuzevakje eronder) aangezet.
Nou, dat klinkt dus 10 keer beter en het werkte ook direct in maps.
Niks downloaden, maar direct de google-stem kiezen dus.
Het is alleen een IR blaster, je kan er dus alleen je TV, Receiver etc mee bedienen. Hij is niet in staat om signalen op te pikken dus bestandsoverdracht kan je er ook niet mee doen.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:45:
Beste S5 gebruikers, ik vraag me af hoe de IR sensor werkt en welke app je er voor gebruikt.
Ik ben op zoek naar een IR temperatuur meter maar ik vind door het bos die boom niet meer terug in de playstore, of ik zie wat over het hoofd en zit de app al lang op de S5?
Is de IR sensor ook nauwkering genoeg of is het meer een speeltje voor de fun?
Verwijderd
Duidelijk.melvinnie schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:52:
[...]
Het is alleen een IR blaster, je kan er dus alleen je TV, Receiver etc mee bedienen. Hij is niet in staat om signalen op te pikken dus bestandsoverdracht kan je er ook niet mee doen.
Ja, ik zie het net ook. Anders bedenk ik me ook nog wel even om een S5 te kopen als dit 'legit' is.EValentino schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:49:
Hebben jullie de lage prijs van de S5 Gold gezien bij Topprice24? Is deze webwinkel te vertrouwen? Voor deze prijs zou ik er best eentje willen...
Stark schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:05:
[...]
Ja, ik zie het net ook. Anders bedenk ik me ook nog wel even om een S5 te kopen als dit 'legit' is.
EValentino schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:12:
Ik ga het denk ik gewoon doen! Ik zie genoeg zaken hier op Tweakers die aangeven dat het gewoon legit is!
[...]
boethen schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:14:
Ik heb hem besteld toen ie nog 379 euro stond, maar ik heb dit gedaan via een bankoverschrijving, en heb nog geen bevestigingsmail gekregen van de betaling.
weet iemand of ik deze nog zal krijgen voor die prijs want inmiddels is deze wel al betaald hé
heb toch een bevestiging gekregen, deze zat bij ongewenste mailEValentino schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:26:
Gelukkig via iDeal betaald, maar zal wel een mailtje komen dat het een prijsfout was.
[...]
boethen schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:29:
[...]
heb toch een bevestiging gekregen, deze zat bij ongewenste mailhopelijk kunnen we heb binnenkort verwachten
---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---
[ Voor 10% gewijzigd door Jamievanm op 07-07-2014 01:21 ]
Verwijderd
Probeer dit eens:mr-ordinary schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:43:
Ik heb een vraagje
Ik heb sinds een paar dagen de s5 en heb al mijn nummers op mijn oude sim opgeslagen.
Maar sinds deze sim in de s5 zit krijg ik op whatsapp alleen de telefoonnummers te zien. Als ik ze dan opnieuw toevoeg veranderd er niks maar in mijn contacten staan de namen en nummers er wel. Wat kan het probleem zijn ?
Past prima in je spijkerbroek hoor, ligt er natuurlijk wel aan hoe strak je spijkerbroek zit, maar dat is voor elke telefoon.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:53:
De Samsung Galaxy S5 lijkt me wat groot voor mijn jeans broekzak. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Een wat kleiner toestel lijkt me daarom handiger. Belangrijk voor me is dat er een lampje gaat knipperen o.i.d. als ik een berichtje of een mail heb ontvangen. Weet iemand een goed toestel die deze optie heeft? Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar een Android toestel.
[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 07-07-2014 12:28 ]
Ik heb naast de S5 ook een S3 in mijn broekzak. Met naast bedoel ik ook echt dat de telefoons naast elkaar zitten en niet boven op elkaar.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:53:
De Samsung Galaxy S5 lijkt me wat groot voor mijn jeans broekzak. Heeft iemand hier ervaringen mee?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Gebruik je er een hoesje bij?Zoetemelk schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:42:
[...]
Ik heb naast de S5 ook een S3 in mijn broekzak. Met naast bedoel ik ook echt dat de telefoons naast elkaar zitten en niet boven op elkaar.
Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor jeans je draagt.
Ik zou zeggen probeer het eens in de winkel of bij iemand die hem al heeft.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nope geen hoesjes of sleeves. Een goede screenprotector, thats it.Nitai schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:04:
[...]
Gebruik je er een hoesje bij?
Bij mij gaat het ook een inclusief sleeve en iPhone 5s inclusief case, maar dan op elkaar in m'n broekzak.
In de samsung-store app kan je je notificaties aanpassenHamburgerHenk schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:01:
Die melding kan je uit zetten. We helaas niet kan is die *&&*%^$%$*%$ melding over belangrijke updates in de Samsung Apps app uitzetten. Push meldingen e.d. staan uit en ik blijf het toch steeds krijgen.
Ja klopt. Maar toch blijven ze komen. Nu maar de hele app van meldingen ontdaan via applicatiebeheer.FreshMaker schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 07:35:
[...]
In de samsung-store app kan je je notificaties aanpassen
[ Voor 16% gewijzigd door LordLynx op 11-07-2014 11:28 ]
Nickname does not reflect reality
[ Voor 4% gewijzigd door hberntsen op 12-07-2014 21:01 ]
Verwijderd
Sowieso een tip: sla je contacten op in je gmail account. Heb je nooit meer last van verdwenen contacten!mr-ordinary schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:43:
Ik heb een vraagje
Ik heb sinds een paar dagen de s5 en heb al mijn nummers op mijn oude sim opgeslagen.
Maar sinds deze sim in de s5 zit krijg ik op whatsapp alleen de telefoonnummers te zien. Als ik ze dan opnieuw toevoeg veranderd er niks maar in mijn contacten staan de namen en nummers er wel. Wat kan het probleem zijn ?
Gadgets FTW!
Nummer 2 over de NU app heb ik ook. Volgensmij ligt dat meer aan het feit dat in de Nu app alleen de tekst van het nieuwsbericht reageert op touch, niet het hele witte vlak er omheen.Linkje3 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:37:
Ik heb de Galaxy S5 al een tijdje, maar ik merk enkele problemen.
1: apps hangen spontaan vast (vooral facebook en de NU app).
2: het touchscreen lijkt soms niet te reageren in de NU app.
3: de wekker gaat soms niet af (waardoor ik 3 keer te laat op school ben gekomen).
Deze problemen had ik niet met mijn S3. Hebben meer S5 gebruikers last van deze problemen?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Heb jij een linkje Brad, zoekopdracht levert op amazon.de niets op helaasBrad Pitt schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:37:
Heb een Anker 3600 mAh autoloder gekocht op Amazon. Erg blij mee. Laadt twee high-power devices fluitend op.
Betreft zelfs een 4800mA model, linkje:businka19 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:11:
Heb jij een linkje Brad, zoekopdracht levert op amazon.de niets op helaas
Deze heb ik nu ook en werkt idd perfect! En kan m'n eigen hoesjes blijven gebruiken, echt een aanrader!Heb verschillende losse wireless-receivers geprobeerd, maar het beste werkt de SlimPWRcard van Phonesalesman
http://www.fonesalesman.com/products/s5-slimpwrcard
Deze kaart is 0,5mm(!) dik en merk je niet onder de originele cover..
Ik zit met hetzelfde probleem, de camera lijkt er op momenten geen zin in te hebben om op objecten veraf te focussen, je ziet dat hij scherp aan het stellen is maar beweegt de lens niet ver genoeg om tot het scherpe resultaat te komen. De camera geeft dan gewoon een groen cirkeltje en als je niet goed genoeg oplet dan zit je met een serie wazige foto's. Ik heb alle camerainstellingen op standaard staan, het is gewoon de app opstarten en een paar meter afstand van mij vandaan kan al moeilijk zijn. Eerst heel dichtbij focussen en dan pas veraf lost het meestal wel op voor een tijdje. Ik heb deze video gemaakt om het idee wat duidelijker te krijgen:KoploperMau schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:55:
Ik heb het volgende probleem met mijn S5. De camera kan niet goed focussen. Iedere keer als ik point and shoot wil doen, is de boel vaag en lijkt het alsof het apparaat het object maar niet goed te pakken kan krijgen. Door mijn hand dichtbij het toestel te houden (camera focust op hand) en dan mijn hand weg te trekken lukt het SOMS om een verre focus te krijgen, maar lang niet altijd.
Heeft iemand dit probleem ook en weten jullie hoe het op te lossen?
Je moet de app updaten, ik had hetzelfde probleem en is nu verholpen. In de update omschrijving staat ook dat het verholpen is.TommyGun schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:17:
Nr2 is een bug in de app van NU.nl lijkt me, heb ik idd ook last van.
[ Voor 12% gewijzigd door Penait1 op 18-07-2014 17:37 ]
[ Voor 22% gewijzigd door hberntsen op 18-07-2014 22:53 ]
Staat in het pdfje dat de factuur na 1 juli moet zijn, dus helaas is dit wel het geval....hberntsen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:05:
Lijkt er op van niet, ik zie het in de voorwaarden niet staan. De actie zelf heeft wel een beperkte looptijd en je moet het bij een deelnemende winkel hebben gekocht(en dat zijn er behoorlijk wat).
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
reviews: Galaxy S5: Samsung-telefoon volgens het boekjemotogp schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:22:
@renzo4000
Nee hij zit toch echt links onder, kijk maar naar het filmpje een paar berichten hier boven.
De multitask knop langer indrukken resulteert nog altijd tot een menuknopVerwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:33:
[...]
reviews: Galaxy S5: Samsung-telefoon volgens het boekje
De menuknop is weg
In het menu, onder het kopje "aanpassen" staat de eenvoudige stand optie. Hier kan je de camera uitvinken of de eenvoudige stand in zijn geheel uitschakelen. Anders kan je ook de zoekknop gebruiken in de instellingenapp(rechtsbovenin), hiermee kan je de eenvoudige stand ook vinden.motogp schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:22:
@renzo4000
Nee hij zit toch echt links onder, kijk maar naar het filmpje een paar berichten hier boven.
@hberntsen
Geen idee waar ik die kan vinden, en ja ik heb me rot gezocht.
Ja super, gevonden..hberntsen schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:13:
[...]
In het menu, onder het kopje "aanpassen" staat de eenvoudige stand optie. Hier kan je de camera uitvinken of de eenvoudige stand in zijn geheel uitschakelen. Anders kan je ook de zoekknop gebruiken in de instellingenapp(rechtsbovenin), hiermee kan je de eenvoudige stand ook vinden.
Verwijderd
Klopt, maar als een app het niet 'meer' ondersteund gebeurt er helemaal niets.Crusher77 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:08:
[...]
De multitask knop langer indrukken resulteert nog altijd tot een menuknop
Niet perse broekzakbellen, wel dat het toestel wakker gemaakt wordt in mijn zak.timmert26 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:46:
Zijn er ook meer mensen die last hebben van broekzak bellen.
Ja dat heb ik ook een paar keer gehad...timmert26 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:46:
Zijn er ook meer mensen die last hebben van broekzak bellen. Op de één of andere manier belt mijn telefoon vanuit mijn broek het laatst gebelde nummer regelmatig. Voorheen had ik een noodcontact ingesteld, deze heb ik inmiddels moeten verwijderen omdat die een paar keer per dag gebeld werd.
Hij valt dan idd wat verder in maar je krijgt er een mooie stikker bij om hem weer te verhogenFreshMaker schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 03:23:
Niet perse broekzakbellen, wel dat het toestel wakker gemaakt wordt in mijn zak.
Ik geef de schuld aan de hogere home-knop, hierdoor ontwaakt het toestel gewoon te snel
Zodra ik mijn cover erom heb, met front is het niet meer het geval
Een glass-protector besteld, misschien dat de homeknop nu wat verder 'invalt'
Dit dacht ik in eerste instantie ook en dit heb ik uitgeschakeld en toch blijft die broekzak bellen. De enige optie die ik heb momenteel is mijn telefoon met de batterijklep naar mij toe in mijn broekzak doen, maar hierdoor is het scherm veel kwetsbaarder voor stootjes etc.businka19 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:41:
[...]
Hij valt dan idd wat verder in maar je krijgt er een mooie stikker bij om hem weer te verhogen![]()
En wellicht staat ook Air Wake Up aan waardoor hij vaker ontwaakt...?
Dus je enige reden dat je spijt hebt is omdat hij erg cheap aanvoelt? De rest doet er niet toe? Dan kan je inderdaad beter voor een iPhone gaan. Ik ben er erg tevreden mee en vind hem prettig aanvoelen, erg licht. Alleen heb ik er dit keer toch een hoes omheen gedaan om schade zoveel mogelijk te voorkomen (Spigen Slim Armor) maar helaas maakt dat de telefoon toch weer wat groter.GranCanaria schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:13:
Ik heb hem ook sinds gisteren en zat eigenlijk te twijfelen tussen de s5 of iphone 5s. Uiteindelijk gekozen voor de s5 maar bij thuiskomst toch weer spijt dat ik niet voor de iphone was gegaan. De s5 voelt namelijk erg cheap aan.
Aangezien ik hem uit de doos heb gehaald denk ik dat ik hem ook ga blijven gebruiken maar heeft hier nog iemand een goede tip voor een goede cover welke erg dun is?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
[ Voor 7% gewijzigd door freestyler2 op 24-07-2014 23:06 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik heb er naar gekeken, maar de ene overeenkomst komt wel overeen met de ander, de ander weer niet... tot zover dus weinig duidelijkheid, ik zag wel dat als ik *#0*# intoets dat ik dan een scherm naar voren krijg, dit zou bij fake toestellen niet het geval zijn....
[ Voor 9% gewijzigd door freestyler2 op 25-07-2014 00:29 ]
"een beetje in de instellingen kijken" - "in minuten"sgouman schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:53:
Ik heb de s5 nu sinds vanmmidag en ben niet echt te spreken over de accu.
Scherm staat op de helft van de helderheid en als ik beetje naar de instellingen zit te kijken gaat er 1% af in minuten. Is dit bij jullie ook zo?
Of wordt dit nog beter?
Ook wanneer moet ik hem voor het eerst opladen? ik had ergens gelezen dat je het de eerste keer 8 uur achter elkaar moet doen maar weet niet of dit werkt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Fake helaas...modelnummer SM-G9006v
Verwijderd
Nee dat gaat je niet helpen, daarnaast kun je niet bewijzen dat die fake in die doos gezeten heeft.freestyler2 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:43:
Er is uiteraard al contact opgenomen met de politie, het Is echter een lastige zaak of eigenlijk geen zaak voor de politie want blijkbaar mag je elkaar oplichten in Nederland... Ze heeft een bon, gesealde doos, ze had mij gebelt van check het imei nummer (zoals op de gesealde doos + bon van Vodafone staat) zoals ik haar gevraagd had, ze gaf mij een kloppend nummer door, welke niet was gestolen en geregistreerd staat als zijnde s5 900f
Echter bleek toen bij thuiskomst dat de telefoon die op de doos staat en op de bon niet overeenkomt.
Want tja doos pas opengemaakt op moment dat ze thuis was.... En vanaf de buitenkant van de doos was echt niet te zien dat deze open geweest Is... Dus ze ging ter goeder trouw naar huis...
Denkt iemand dat We kans maken als we het imei nummer welke op bon en doos staat opgeven als gestolen? Dat Is tenslotte overeengekomen om te kopen maar Is niet in ons bezit...
BetterBatteryStats, Wakelock Detector, etc. Even kijken wat/welke app je toestel niet laat slapen.sgouman schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:08:
weet iemand waarom?
Dan moet ik hem eerst rooten voor wakelock detector ofniet?Brad Pitt schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:12:
[...]
BetterBatteryStats, Wakelock Detector, etc. Even kijken wat/welke app je toestel niet laat slapen.
[ Voor 10% gewijzigd door sgouman op 25-07-2014 12:23 ]
[ Voor 58% gewijzigd door sgouman op 25-07-2014 16:10 ]
Klopt, maar daarna kan je natuurlijk gewoon direct weer rootenMoohtje schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:24:
Hmm, ik kan dus niet meer updaten omdat ik me tel heb geroot. Als ik check of er nieuwe updates beschikbaar zijn krijg ik de melding dat ik een gewijzigd besturingssysteem heb en via Kies de nieuwste update moet downloaden.
Ik heb na het updaten geen root meer neem ik aan?
Je accu kan ook defect zijn.sgouman schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:30:
Als ik lang op de home toets druk moet ik google now nog instellen.
Dus ik denk dat het dan nog uit staat?
Kan het ook zijn dat de batterij nog moet wennen?
MAar het gaat echt belachelijk snel elke 15 min in stand by 1% kwijt en met een beetje browen op internet elke 3 minuten 1 % kwijt
hiermee ga ik lange na de screenshots die hier geposed zijn niet halen
Hoe kan ik dat testen?
[ Voor 12% gewijzigd door Stark op 25-07-2014 21:12 ]
Ik was gisteren bij de Makro in Vianen en daar staat een S5 in demo. Ik zag een fikse burn-in, het meest zichtbaar op de tijd karakters.DaFreakhead schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:25:
[...] Mijn vier jaar oude S1 heeft er behoorlijk last van gehad, dat burn-in. Echter alleen zichtbaar bij een wit scherm, bovenaan waar de statusbalk normaal zit.
Gebruik die telefoon gewoon eens een paar dagen, je bent zo gefocused op het energiegebruik, dat je naar spijkers op laag water zoekt.sgouman schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:02:
Dit heb ik nu. dit vind ik opzich best wel slecht
[ Voor 28% gewijzigd door FreshMaker op 28-07-2014 11:45 ]
wat is er slecht aan dan??sgouman schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:02:
[afbeelding]
Dit heb ik nu. dit vind ik opzich best wel slecht
[ Voor 10% gewijzigd door Arjant2 op 28-07-2014 14:25 ]
[ Voor 29% gewijzigd door freedzed6 op 29-07-2014 19:42 ]
Ik zou het plasticje van de cameralens halen .... geeft een stuk mooiere foto's
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq