Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samsung Galaxy S5 - Ervaringen & Discussie

De Samsung Galaxy S5 is het nieuwe vlaggenschip wat Samsung heeft gepresenteerd op 24 februari op het Mobile World Congress in Barcelona. Het toestel bevat een 5,1 inch full HD AMOled-scherm met 1920 x 1080 pixels en 2GB aan werkgeheugen. De processor is de nieuwe Snapdragon 801 van Qualcomm en is geklokt op 2,5GHz. Het interne geheugen bedraagt 16GB of 32GB (waarvan +/- al 8GB wordt ingenomen door het besturings- systeem), maar ook vinden we een microSD-kaartslot om dit geheugen uit te breiden.

De telefoon is IP67-gecertificeerd, wat inhoud dat deze volledig stofdicht is en 30 minuten lang, 1 meter onder water gehouden en gebruikt kan worden. De telefoon is uitgerust met een hartslagmeter die we vinden op de achterkant en ook zien we daar een 16 megapixel-camera die volgens Samsung focust in 0,3 seconden. Op de voorkant zien we verschillende sensoren en een RGB-ledje, evenals de frontcam van 2 megapixels.

Het toestel meet 142.0 x 72.5 x 8.1mm en heeft een gewicht van 145 gram. De batterij is verwijderbaar en hij zal in vier kleuren op de markt verschijnen: Electric Blue, Copper Gold, Shimmer White en Charcoal Black, oftewel blauw, goud, wit en zwart. De adviesprijs voor het 16GB model bedraagt € 699.

Gerelateerde topics;Samsung Galaxy S5

Samsung Galaxy S5 specificaties
Android OSAndroid Ice KitKat 4.0
SkinSamsung TouchWiz
ChipsetQualcomm Snapdragon 801
Processor snelheid2500MHz
Intern geheugen16GB / 32GB
RAM geheugen2048MB
Flash geheugenmicroSD
GPS Glonass-ondersteuningJa
Scherm5,1" / Super AMOled / 1920 x 1080 pixels
Frontcamera2.0 megapixels
Backcamera16.0 megapixels
Fysieke cameraknopNee
Accu (mAh, standby, spreektijd)2800mAh
Afmetingen 142.0 x 72.5 x 8.1mm
Gewicht 145 gram
BijzonderhedenWater- / stofdicht & infrarood & hartslagmeter
NotificatieledjeRGB
Adviesprijs€ 699,-

Overige hardwarespecificaties zijn:
  • nanoSIM
  • DLNA
  • USB 3.0
  • Bluetooth 4.0 BLE / ANT+
Dit topic is ervoor om de aanschaf van de Samsung Galaxy S5 te bespreken.
Ga jij hem los kopen, bij welke winkel, eBay of het buitenland? Neem je een abonnement, heb jij een superabonnement gevonden, welke provider wil je of is sim-only + een los toestel misschien goedkoper?

Pre-orde actie

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:25
Als ik de Samsung Galaxy S5 aanschaf wordt het zeker een los toestel. Ik koop hem altijd 2 maanden later bij een winkel in Schiedam (gsmkliniek) ooit gevonden op marktplaats. Zit meestal 100,- onder de prijs van bijvoorbeeld de Mediamarkt.

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 26-02-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Actie van Samsung. Een gratis S View Cover als je je inschrijft op de Samsung website en een Galaxy S5 koopt.
http://www.europe-samsung.com/tijdvooreengalaxys5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:25
ER is nu een actie van Samsung. Een gratis S View Cover als je de S5 koopt.

http://www.europe-samsung.com/tijdvooreengalaxys5/

Iemand was me voor, zag je post niet :)

Mooie actie vind ik zelf. Ben benieuwd hoelang deze actie geldig zal zijn. Na 2 maanden zal het toestel wel tussen de 450-500 eu kosten.

[ Voor 46% gewijzigd door mprkooij op 26-02-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauritsDe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-03 13:35
Ik koop altijd mijn telefoons op belsimpel.nl of student mobiel.nl.
Dan krijg je een simonly + een telefoon, goedkoper heb ik het nooit gevonden.
Je moet gewoon maar even kijken of belsimpel of student mobiel goedkoper is.
Ik raad je aan om via studentmobiel een tele2 abbonoment aftesluiten met je GS5 (neem wel 2gb internet want op een een of andere manier is 2gb goedkoper dan 1gb en 500mb, prijs per maand is duurder, maar omdat de prijs van het toestel zoveel goedkoper wordt is het totaal bedrag ( bedrag p/maand x 24 + bedrag toestel) veel minder.

Wel worden de telefoons van belsimpel en studentmobiel geïmporteerd uit het buitenland (oost-Europa), hoewel ik niet zeker weet of dat bij elke telefoon bij hun is, maar tot nu toe heb ik dat wel gehad.
Ik heb er geen last van gehad, het enige is dat je geen Nederlandse handleiding krijgt en de telefoon als je hem configureert eerst op een taal als Pools staat.

[ Voor 24% gewijzigd door MauritsDe op 26-02-2014 19:20 . Reden: extra informatie ]

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 15:16
MauritsDe schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:05:
Ik raad je aan om via studentmobiel een tele2 abbonoment aftesluiten met je GS5 (neem wel 2gb internet want op een een of andere manier is 2gb goedkoper dan 1gb en 500mb, prijs per maand is duurder, maar omdat de prijs van het toestel zoveel goedkoper wordt is het totaal bedrag ( bedrag p/maand x 24 + bedrag toestel) veel minder.

Wel worden de telefoons van belsimpel en studentmobiel geïmporteerd uit het buitenland (oost-Europa), hoewel ik niet zeker weet of dat bij elke telefoon bij hun is, maar tot nu toe heb ik dat wel gehad.
Ik heb er geen last van gehad, het enige is dat je geen Nederlandse handleiding krijgt en de telefoon als je hem configureert eerst op een taal als Pools staat.
Ik heb twee jaar geleden een S3 besteld bij Studentmobiel, kwam gewoon in het Nederlands aan met Nederlandse handleiding, is het Oost-Europese een nieuwe ontwikkeling denk je?

Overigens kan ik je verhaal niet reproduceren op Studentmobiel, want ik zie geen 2GB bundel staan bij een 2 jarig Tele 2 abonnement, en daarnaast blijkt uit mijn berekeningen ook niet dat meer internet goedkoper is. Kun je je abo instellingen plaatsen, of eventueel een screenshot?

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:55

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ik ben vooral benieuwd naar wat voor releaseactie Samsung Nederland op touw gaat zetten.
Zouden ze weer de blauwe loper uitrollen? _/-\o_
Men heeft twee zeer goede openingsactie georganiseerd in het verleden.
  1. Samsung Galaxy S4 GT-I9505 16GB gratis bij een iSmart 300 met 24 maanden 50% korting | T-Mobile T-Mobile Lijnbaan Rotterdam - 27 april 2013
  2. Samsung Galaxy Note 3 GT-N9005 32GB gratis + gratis Samsung Galaxy Gear voor €64,- €54,- per maand Vodafone Lijnbaan Rotterdam - 25 september 2013
  3. Samsung Galaxy S5 + Gear 2 gratis bij KPN Lijnbaan Rotterdam op 11 april 2014? Wie het weet mag het zeggen ;)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 08-05 07:40
Samsung Galaxy S5 inc. 2 jaar MTV Mobile 75 minuten + 1 GB voor €29/maand en gratis telefoon. In totaal €726. Met een adviesprijs van €699 voor de Galaxy S5 betaal je bijna niks voor het abonnement :9. Andere abonnementen van MTV Mobile zijn ook spotgoedkoop. Ik twijfel alleen of het een hele goede actie is van MTV Mobile of een prijsfout op de website van MTV Mobile. Maar wie niet waagt, die niet wint...
http://vindabo.nl/search....4&n=1&s=Samsung+Galaxy+S5

Prijsfout.

[ Voor 2% gewijzigd door AquaSheep op 28-02-2014 12:28 . Reden: Prijsfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 16:15
AquaSheep schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:50:
Samsung Galaxy S5 inc. 2 jaar MTV Mobile 75 minuten + 1 GB voor €29/maand en gratis telefoon. In totaal €726. Met een adviesprijs van €699 voor de Galaxy S5 betaal je bijna niks voor het abonnement :9. Andere abonnementen van MTV Mobile zijn ook spotgoedkoop. Ik twijfel alleen of het een hele goede actie is van MTV Mobile of een prijsfout op de website van MTV Mobile. Maar wie niet waagt, die niet wint...
Je kan het abonnement zelfs voor 1 jaar afsluiten, zonder belminuten en 500 mb data, dan betaal je 1 jaar €24 per maand en €30 aansluitkosten voor het toestel (=€318) >:). Dan heb je dus een abo zonder belminuten maar wel onbeperkt sms en 500 mb data. Net besteld, zal vast niet worden geleverd maar valt altijd te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:24
Kan hier helemaal niks op die site bestellen, alles timed-out en/of pagina bestaat niet d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:38

sphere

Debian abuser

AquaSheep schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:50:
JdJtA schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Je kan het abonnement zelfs voor 1 jaar afsluiten, zonder belminuten en 500 mb data, dan betaal je 1 jaar €24 per maand en €30 aansluitkosten voor het toestel (=€318) >:). Dan heb je dus een abo zonder belminuten maar wel onbeperkt sms en 500 mb data. Net besteld, zal vast niet worden geleverd maar valt altijd te proberen...
Wel even doorklikken naar de site mannen, vindabo is een beetje kapodt, die laat niet zien dan je nog een paar honderd euro mag uitrekken voor het toestel.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:00
JdJtA schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Apart, want als ik op die optie klik dan moet je voor het toestel 489 euro betalen los nog, boven op de 24euro per maand.
Op de site van vindabo.nl staat het niet juist.

Edit: juist wat hier boven staat , net te laat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 28-02-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 16:15
sphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:54:
[...]

[...]

Wel even doorklikken naar de site mannen, vindabo is een beetje kapodt, die laat niet zien dan je nog een paar honderd euro mag uitrekken voor het toestel.
Ik heb besteld en hoef alleen de aansluitkosten te betalen en thuiskopieheffing van €6,05...

https://app.box.com/s/v3mgzwpuggruph155y4z

Overigens niks meer vernomen na de eerste bevestigingsmail dus zal wel stizwijgend worden geannuleerd zoals bij eerdere van dit soort fouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Laatst online: 04-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:28
dat staat duidelijk in de actievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Precies zoals de voorgaande acties.
  1. Je laat je e-mailadres achter.
  2. Samsung zal vlak voor de release een unieke code per e-mail toezenden.
  3. Vervolgens vul je de code in op hun actiesite met je NAW-gegevens.
  4. Je kunt daarna een automatisch gegenereerde pdf'je downloaden en afdrukken.
  5. Het geprinte blaadje stuur je op naar een antwoordnummer met het aankoopbewijs (bon) van je S5.
  6. Daarna behoorlijk lang wachten en duimen.
  7. Samsung stuurt je cadeau per post op. (Je krijgt hierbij vooraf niet te horen of je je cadeau toegekend krijgt.
Zo ging het bij de S II met de 16GB en de S4 met de 64GB geheugenkaartactie in ieder geval te werk.

Edit: Typo

[ Voor 7% gewijzigd door Ram-G-maN op 28-02-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Laatst online: 04-10-2023
GT-R schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:45:
[...]

Precies zoals de voorgaande acties.
  1. Je laat je e-mailadres achter.
  2. Samsung zal vlak voor de release een unieke code per e-mail toezenden.
  3. Vervolgens vul je de code in op hun actiesite met je NAW-gegevens.
  4. Je kunt daarna een automatisch gegenereerde pdf'je downloaden en afdrukken.
  5. Het geprinte blaadje sttur je op naar een antwoordnummer met het aankoopbewijs (bon) van je S5.
  6. Daarna behoorlijk lang wachten en duimen.
  7. Samsung stuurt je cadeau per post op. (Je krijgt hierbij vooraf niet te horen of je je cadeau toegekend krijgt.
Weer niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Maar bedankt, helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Deeeemy schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:47:
[...]

Weer niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Maar bedankt, helder!
Graag gedaan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JdJtA schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:12:
Ik heb besteld en hoef alleen de aansluitkosten te betalen en thuiskopieheffing van €6,05...
Ik heb zo eens een iPhone 5S besteld voor 6,- per maand, zonder leasekosten :)
Leuk een aardig natuurlijk, maar ik kon gewoon een jaar lang € 70,00 aftikken voor deze 'kosten die ik vooraf had kunnen weten' (maar dus net op het contract stonden) Na letterlijk maanden via hun forum en winkels geconverseerd te hebben, kreeg ik eindelijk een hoge pief aan de haak, die mij mooi al de lease-kosten terugbetaalde. Eens maar nooit meer, want het bedrijf probeert je gewoon aan 33 kanten te naaien, succes!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:24
CLB schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:52:
[...]
Eens maar nooit meer, want het bedrijf probeert je gewoon aan 33 kanten te naaien, succes!
Was uiteraard gewoon een foutje op de site, de S5 kost bij MTV nu 984 Euro, incl. 1 jaar brak abo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:56
Sinds vanmiddag is de Galaxy S5 nu ook te bestellen bij Vodafone Friends & Family.

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:50
CLB schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:52:
[...]

Ik heb zo eens een iPhone 5S besteld voor 6,- per maand, zonder leasekosten :)
Leuk een aardig natuurlijk, maar ik kon gewoon een jaar lang € 70,00 aftikken voor deze 'kosten die ik vooraf had kunnen weten' (maar dus net op het contract stonden) Na letterlijk maanden via hun forum en winkels geconverseerd te hebben, kreeg ik eindelijk een hoge pief aan de haak, die mij mooi al de lease-kosten terugbetaalde. Eens maar nooit meer, want het bedrijf probeert je gewoon aan 33 kanten te naaien, succes!
Nee, geen zaken meer mee doen.

-> Ze hebben het beste netwerk in ons land en doen geen toestel lease meer.

Laat je vooraf goed informeren en KPN/Hi is best een goede provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 18:46
Ik wacht een paar maanden tot het toestel enkele honderden goedkoper is geworden, en eventueel op een cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die cashback duurt nog wel 'n jaar :p

Eerst maar is kijken of we de S5 begin april geleverd zien worden, dit ivm grote brand bij toeleverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 11:58

vanDaal

-ismeereentje

Ik denk er over om de S5 met een abo te nemen. Heb nu twee opties:
1. Verlengen bij T-mobile: 53 euro p/m voor 2 jaar met 2GB p/m en onbeperkt bellen. +6 euro eenmalige kosten
2. Nieuw abo bij Vodafone: 54 euro p/m (Red E 2 jaar) met 2GB p/m en onbeperkt bellen. +36 euro eenmalige kosten

Is Vodafone zoveel beter om de overstap te maken? (zit al jaren bij T-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:42
vanDaal schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:26:
Ik denk er over om de S5 met een abo te nemen. Heb nu twee opties:
1. Verlengen bij T-mobile: 53 euro p/m voor 2 jaar met 2GB p/m en onbeperkt bellen. +6 euro eenmalige kosten
2. Nieuw abo bij Vodafone: 54 euro p/m (Red E 2 jaar) met 2GB p/m en onbeperkt bellen. +36 euro eenmalige kosten

Is Vodafone zoveel beter om de overstap te maken? (zit al jaren bij T-mobile)
Ik ben inmiddels al tien jaar bij Vodafone klant, maar ben nu juist overgestapt op Kpn/Hi. Dit omdat ik wel tevreden ben over de klantenservice en prijzen van Vodafone, maar hier in de regio Eindhoven zijn er nog altijd plekken zonder (ja geheel zonder) mobiel internet en geen 4G. Als je in de randstad woont zul je daar misschien geen last van hebben, maar voor mij is bereik en geen 4G de (enige) reden om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Uiteindelijk toch gegaan voor verlenging bij T-mobile, van het weekend geregeld. Krijg ik van het weekend de volgende e-mail :/
T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 30 april en 2 mei. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren.

Zodra we het product op voorraad hebben ontvangt u van ons een e-mail (en sms) waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.

Als u op werkdagen voor 18:00 uur de bezorgafspraak maakt dan kunt u het product de dag erop al in ontvangst nemen.

Meer informatie over het bestelproces van T-Mobile kunt u vinden op www.t-mobile.nl/bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 19:53
Heb de telefoon besteld via GSMWeb voor 248 euro (foutje in het bestelformulier blijkbaar).

Na het vragen hoe het nou precies zit krijg ik de volgende mail terug:
Dank u wel voor uw bericht.
Helaas is uw bestelling niet goed door gekomen, namelijk heeft u een bedrag betaald die niet correct stond vermeld op de site.
Mijn collega heeft het geldbedrag gecrediteerd. U ontvangt het geld binnen 1-2 werkdagen terug op uw rekening.

Inmiddels is het probleem opgelost en kunt u via de link een nieuwe bestelling plaatsen: http://www.gsmweb.nl/forms/los024.htm
Daarna gereageerd dat ik het niet erg netjes vond dat ze hier niet zelf sneller achteraan zijn gegaan (heeft 2 weken geduurd) en of een kleine tegemoetkoming niet op z'n plaats is.

Helaas:
Dank u wel voor uw mail.
Het is spijtig dat u via Google een aanbieding hebt gevonden welke wij u niet aan kunnen bieden.

U hebt een aanbieding van € 248 gevonden terwijl het toestel € 699 kost.
Omdat het een aanbieding is die wij niet voeren is uw aanvraag verkeerd in ons systeem terecht gekomen waardoor deze niet opgemerkt is.
Wij zullen het betaalde bedrag van € 248 zo spoedig mogelijk naar u overmaken.

Het is niet mogelijk u het toestel Samsung Galaxy S 5 tegen een gereduceerd tarief aan te bieden.
Nu dus maar besteld bij Azerty voor 645 euro, hopelijk nog op tijd voor de eerste batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Vandaag bij Pricewatch - YourTablet zou hem binnen 3 dagen kunnen leveren, heb ze maar een mail gestuurd, just for fun.

EDIT: pas 15-16 april, zoals te verwachten was

[ Voor 17% gewijzigd door businka19 op 28-03-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb een vraag over de levertijd...
Heb bij belsimpel een losse galaxy s5 blue en een galaxy gear 2 besteld.
De release datum is 11 april aanstaande, betekend het dan ook dat ik hem de 11e of 12e in huis heb, of later??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-06 16:45

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Net de s5 besteld bij coolblue.

2 jaar Tmobile 2gb + 90minuutjes. Telefoon gratis en extra gratis 16GB SD kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-06 01:19
Saturn heeft vrijdag 11 april een openingsactie met de S5. In combinatie met een 2-jarig Tele2 Smartmix 300 abonnement krijg je een Samsung Galaxy S5 + een Galaxy Tab3 7.0 Lite cadeau.
Prijs: van €44,- per maand, voor €34,- per maand.

Actievoorwaarden schijnen te moeten staan op www.samsung.com/nl/bluecarpet, maar deze pagina "kan niet gevonden worden".

Ik ga er vanuit dat deze actie voor alle Saturn's geldt, maar zeker weten doe ik het niet. Er hing een poster hiervan op de deur van Saturn Groningen. (Ik heb er een foto van gemaakt, maar ik zie geen enkele mogelijkheid de foto te uploaden (alleen linken via url), terwijl dat eerder wel gewoon bij mij kon. Of zie ik het nu helemaal over het hoofd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
B.M.O. schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:32:
Saturn heeft vrijdag 11 april een openingsactie met de S5. In combinatie met een 2-jarig Tele2 Smartmix 300 abonnement krijg je een Samsung Galaxy S5 + een Galaxy Tab3 7.0 Lite cadeau.

Actievoorwaarden schijnen te moeten staan op www.samsung.com/nl/bluecarpet, maar deze pagina "kan niet gevonden worden".

Ik ga er vanuit dat deze actie voor alle Saturn's geldt, maar zeker weten doe ik het niet. Er hing een poster hiervan op de deur van Saturn Groningen. (Ik heb er een foto van gemaakt, maar ik zie geen enkele mogelijkheid de foto te uploaden (alleen linken via url), terwijl dat eerder wel gewoon bij mij kon. Of zie ik het nu helemaal over het hoofd?)
Mooie aanbieding, hoeveel data zit er dan bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
alwaysleft schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:26:
[...]
Mooie aanbieding, hoeveel data zit er dan bij?
Dat staat er niet bij. Edit: Ik heb letterlijk de tekst van de afbeelding overgenomen.

[ Voor 14% gewijzigd door B.M.O. op 07-04-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59483

Ik was gister bij de Vodafone winkel aan de Lange Elisabethstraat in Utrecht, en de mevrouw daar wist mij te vertellen dat ze aanstaande vrijdag 11 april een speciale introductieaanbieding hebben voor de Samsung Galaxy S5 in combinatie met een 2-jarig Vodafone Red abonnement voor €45 per maand zonder bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:42
Zojuist mail en sms gehad van Hi, de koerier gaat me bellen voor een afspraak. Het toestel is op voorraad en leverbaar vanaf heden!
Of de bezorging vanaf 11 april is weet ik niet, maar ik zal het laten weten als ik de afspraak heb gemaakt.

EDIT: bezorging al 10 april! Hi heeft ze sinds 9 april op voorraad en levert ook direct uit.
(mijn besteldatum was ergens begin/half maart)

[ Voor 23% gewijzigd door Currry op 09-04-2014 12:07 . Reden: toevoegen definitieve data ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Currry schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:03:
Zojuist mail en sms gehad van Hi, de koerier gaat me bellen voor een afspraak. Het toestel is op voorraad en leverbaar vanaf heden!
Of de bezorging vanaf 11 april is weet ik niet, maar ik zal het laten weten als ik de afspraak heb gemaakt.
Welke besteldatum heb jij ?

Ik kreeg namelijk hetzelfde bericht als vorige week, niet op voorraad ....

edit : ik zie het al, rond de 15e maart.
Ik had ook mijn eerste bestelling gedaan, maar toen ik het wilde omzetten heeft die medewerker mijn aanmelding gewist, omdat ik niet aan de 60 dagen voor nummerbehoud voldeed.
( mijn uitleg dat 11 april toch echt binnen 60 dagen was begreep hij niet )
Dus ik mocht opnieuw aanmelden met het eindeloos abo ( vanaf de 23e op de lijst ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 08-04-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
B.M.O. schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:32:

Actievoorwaarden schijnen te moeten staan op www.samsung.com/nl/bluecarpet, maar deze pagina "kan niet gevonden worden". Pagina is actief!

Ik ga er vanuit dat deze actie voor alle Saturn's geldt, maar zeker weten doe ik het niet. Alleen Saturn Groningen en Media Markt Eindhoven. Er hing een poster hiervan op de deur van Saturn Groningen.
Inmiddels werkt de link www.samsung.com/nl/bluecarpet. Er staan hier 3 verschillende aanbiedingen op: één van T-Mobile, één van Vodafone en één van Tele2. Allen beschikbaar op vaste locaties, maar niet online.

[ Voor 14% gewijzigd door B.M.O. op 09-04-2014 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue carpet events worden op vrijdag 11 april georganiseerd op de volgende locaties:

Rotterdam:
T-Mobile, Lijnbaan 86; Samsung S Health Experience Store, Beursplein 6a

Amsterdam:
BelCompany, Muntplein 4
Vodafone, Kalverstraat 173

Den Haag:
Samsung Experience Store, Venestraat 45

Eindhoven:
Media Markt, Boschdijktunnel 1
Samsung Experience Store, Demer 23

Utrecht:
Vodafone, Lange Elisabethstraat 26

Groningen:
Saturn, Sontplein 3

Maastricht:
Vodafone, Grote Staat 24

Breda:
Vodafone, Ginnekenstraat 64

Haarlem:
Samsung Experience Store, Grote Houtstraat 80

Arnhem:
Phone House, Kronenburgpassage 6

Apeldoorn:
Samsung Experience Store, Hoofdstraat 91

Zwolle:
BelCompany, Diezerstraat 19

Amersfoort:
Samsung Experience Store, Langestraat 39

Bilthoven:
Telecombinatie, De Kwinkelier 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

Meer info over de Vodafone deal die alleen vrijdag 11 april geldt:

"Dankzij een speciale deal met Samsung kunnen wij de komende 4 weken de nieuwe Samsung Galaxy S5 Gold exclusief aanbieden aan onze klanten. Daarbovenop krijgen onze klanten bij het afsluiten van een 2-jarig Vodafone Red-, Red Super- of Red Plus-abonnement in combinatie met elke Samsung Galaxy S5 ook nog eens, zo lang de voorraad strekt, een gratis Samsung Gear Fit Smartwatch ter waarde van €199,-.

Om deze aanbieding extra onder de aandacht te brengen, gaan we daar bovenop ook nog eens een zeer tijdelijke korting geven op de reguliere abonnementskosten van Vodafone Red geven. Alléén morgen, op vrijdag 11 april betalen onze klanten dan €44,- in plaats van €50,- per maand voor hun tweejarig Vodafone Red-abonnement - als ze deze afsluiten in combinatie met een nieuwe Samsung Galaxy S5-toestel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:43
Das kut, ik kan pas op de 26e verlengen bij Vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:37
Dat is een aardige aanbieding;

- smartwatch
- s5 gratis
- 44 euro p/m

[ Voor 8% gewijzigd door Untouchablezz20 op 10-04-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 21:33
Tja het blijft altijd een beetje afwegen he ...

Kosten abbo over 24 maanden: 1056
Prijs S5 op dit moment: €620
Smartwatch: €200
Scover: 30
--------------------
€206 / 24 maanden = €8,60 per maand.

De vraag is of je persé die smartwatch wil maar die zou je ook nog kunnen verkopen. Al met al een mooie deal met een redelijk goed abonnement.

Had liever een aanbieding gezien voor 1 jaar, dan mogen ze die smartwatch en cover wel laten zitten ;)

[ Voor 13% gewijzigd door renzo4000 op 10-04-2014 11:25 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
renzo4000 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:22:

--------------------

De vraag is of je persé die smartwatch wil maar die zou je ook nog kunnen verkopen. Al met al een mooie deal met een redelijk goed abonnement.

Had liever een aanbieding gezien voor 1 jaar, dan mogen ze die smartwatch en cover wel laten zitten ;)
Excuus, S cover zit er niet bij. Alleen als je de S5 pre-ordered dan wel. Actie loopt ook tot vandaag. Succes met het zoeken naar een aantrekkelijk 1jarig abonnement. Bijna onmogelijk vind ik.

Edit; Ga denk ik toch voor een 2jarig abonnement bij Hi i.v.m. betere dekking 4G. Je krijgt daar nu, 3GB (4G) +100 Min en 109 voor toestel. Totaal kom je dan uit op 1062,95. Helaas geen smartwatch.

[ Voor 11% gewijzigd door Untouchablezz20 op 10-04-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 18:36
Toestellen die morgen bij de T-Mobile 50% actie van Phonehouse uitgeleverd worden zullen wel 'branded' zijn? Iemand ervaring mee vanuit de actie van vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Hanky74 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:19:
Toestellen die morgen bij de T-Mobile 50% actie van Phonehouse uitgeleverd worden zullen wel 'branded' zijn? Iemand ervaring mee vanuit de actie van vorig jaar?
Branded omflashen naar unbranded is geen issue.
De "schone" firmware zal vrijwel direct beschikbaar zijn, en als je die via ODIN flasht, zal je knox / flashcounter geen probleem hebben.
Pas als je echt systeemfiles gaat aanpassen ( root ) krijg je daarmee te maken.

Simlock bij abonnementen is ook al jaren geen trend meer, aangezien je toch je minimale contractsduur aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
Bij pdashop is levertijd naar 18-4 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mregeling2005 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:06:
Bij pdashop is levertijd naar 18-4 gegaan
Alle shops passen hun levertijden aan, ik zit te twijfelen of ik niet morgen naar een KPNwinkel fiets om hem daar te halen, en mijn online bestelling te cancellen :)

het is dat ik nachtdienst heb, en gewoon slaap overdag, maar anders ...

EDIT :
Het VF abo met Gear is 'maar' 2GB data, dat is niet echt veel ( imo )
Bij Tmobile krijg je 8GB microSD, welke in veel shops te koop is aan 5 of 6€ ;) EN na 24mnd ga je naar 80€/m
Tele2 krijg je een outdate 'lite' tablet.

Zo spectaculair zijn de actie's ook weer niet. een beetje tegengevallen.
Hi blijft mijn keuze vooralsnog, al heb ik helaas nog geen bevestiging en koeriersmail gezien :(

[ Voor 33% gewijzigd door FreshMaker op 10-04-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franjes
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Helaas net door Coolblue gebeld. Ik had de blauwe variant besteld, maar die werd niet geleverd. Of ik hem wilde ruilen voor een witte. Nee, liever niet. Ze hebben ook geen idee wanneer de blauwe geleverd gaat worden, alhoewel er op de site 18-04 wordt aangehouden.

De verwachte leverdatum van de zwarte Galaxy S5 is inmiddeld aangepast naar ''onbekend. ''

[ Voor 24% gewijzigd door Franjes op 10-04-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 13-06 17:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Bij de S3 en S4 kwam ook eerst de witte uit, soort tactiek van Samsung?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
robertwebbe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:

"Dankzij een speciale deal met Samsung kunnen wij de komende 4 weken de nieuwe Samsung Galaxy S5 Gold exclusief aanbieden aan onze klanten. Daarbovenop krijgen onze klanten bij het afsluiten van een 2-jarig Vodafone Red-, Red Super- of Red Plus-abonnement in combinatie met elke Samsung Galaxy S5 ook nog eens, zo lang de voorraad strekt, een gratis Samsung Gear Fit Smartwatch ter waarde van €199,-.

Om deze aanbieding extra onder de aandacht te brengen, gaan we daar bovenop ook nog eens een zeer tijdelijke korting geven op de reguliere abonnementskosten van Vodafone Red geven. Alléén morgen, op vrijdag 11 april betalen onze klanten dan €44,- in plaats van €50,- per maand voor hun tweejarig Vodafone Red-abonnement - als ze deze afsluiten in combinatie met een nieuwe Samsung Galaxy S5-toestel."
Is dit trouwens online of in de winkel of beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

robertwebbe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:

Interessant! Ik ga morgen even in Utrecht naar Vodafone om deze te bekijken. Hierboven lees ik de Gold versie, maar op de site van Samsung staat geen kleur genoemd.

Het enige waar ik over twijfel (hierboven ook al genoemd) is die 2Gb aan data bij Vodafone Red. Heeft iemand een idee of je die tijdens de looptijd gemakkelijk en betaalbaar omhoog kan schroeven?

En weet iemand of je bij dit soort acties er vroeg bij moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Daarbij ook rekening ermee houden dat het gaat om een branded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
vanDaal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:25:
[...]

Het enige waar ik over twijfel (hierboven ook al genoemd) is die 2Gb aan data bij Vodafone Red. Heeft iemand een idee of je die tijdens de looptijd gemakkelijk en betaalbaar omhoog kan schroeven?
Ik ben bang dat je dan de normale prijs moet gaan betalen ( 6GB á 86€/m ) ipv 60€ in de actie aanbieding.

Coolblue biedt de gear-aanbieding trouwens ook, met autolader, screenprotector en 16GB mem-card
Alleen geven ze hem wel als preorder, dus ook wachttijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
FreshMaker schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:26:
[...]

Ik ben bang dat je dan de normale prijs moet gaan betalen ( 6GB á 86€/m ) ipv 60€ in de actie aanbieding.

Coolblue biedt de gear-aanbieding trouwens ook, met autolader, screenprotector en 16GB mem-card
Alleen geven ze hem wel als preorder, dus ook wachttijd
Dat is ook een mooie aanbieding. Kijken of de prijs morgen ook zakt naar 44 euro voor een RED abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpimp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 18:53
Mooie phone! Ben ook echt Samsung liefhebber, maar zoveel geld voor een "mediocre"telefoon? Belachelijk, als men daadwerkelijk >700 euro voor dit toestel betaald, dan mag men ook niet meer klagen dat Apple/iPhone te duur is (wat ikzelf overigens wel vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Coolblue krijgt de toestellen morgen pas binnen en zal dus maandag beginnen met uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 09:13
Arjant2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:28:
Coolblue krijgt de toestellen morgen pas binnen en zal dus maandag beginnen met uitleveren.
Misschien dat ze in 2 batches leveren oid, ik heb gisteren nog een telefoontje van ze gehad dat ze de telefoon inderdaad vandaag niet kunnen leveren maar dat ze het mij ook morgen (zaterdag) kunnen leveren.
Aangezien ik mijn telefoon op kantoor had besteld heb ik mijn thuis adresgegevens even doorgegeven, oftewel imo prima opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-ZGtuBSAgHqA/U0eYCw80eCI/AAAAAAAAh_s/ykoKtbUP1VI/w1538-h865-no/2014-04-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 19:37
Wat voor actie heeft T-mobile dat er zo'n rij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:41
LordLynx schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:45:
Wat voor actie heeft T-mobile dat er zo'n rij staat?
De beste :)

http://www.samsung.com/nl/bluecarpet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:23
De Vodafone actie is ook online via de Friends & Family site te verkrijgen, mits je over een actiecode beschikt.

Maar mocht je over een code beschikken, bespaart het je de moeite om naar de winkel te gaan en je hebt gewoon keus uit alle kleuren (incl. goud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

In Utrecht is het stuk rustiger. Alhoewel, binnen erg druk. Ik was er vanochtend om 08:45, en zevende in de rij. Maar rij is ongeveer 20 personen lang.
Ik heb m'n contract verlengt. Red Super (C) 24 maanden + S5 Black 16GB + Samsung Gear Fit Black voor €48 per maand. Ben na dat achterlijke thuiskopie heffing van €6,05 (ongeacht de recente rechterlijke uitspraak) te hebben achtergelaten, de deuren verlaten met een zwarte S5 en een zwarte Gear Fit.

Ze hebben in Vodafone Utrecht uitsluitend zwarte en witte S5's. En uitsluitend zwarte Gear Fit.

Ik had liever een blauwe S5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

GT-R schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:14:
In Utrecht is het stuk rustiger. Alhoewel, binnen erg druk. Ik was er vanochtend om 08:45, en zevende in de rij. Maar rij is ongeveer 20 personen lang.
Ik heb m'n contract verlengt. Red Super (C) 24 maanden + S5 Black 16GB + Samsung Gear Fit Black voor €48 per maand. Ben na dat achterlijke thuiskopie heffing van €6,05 (ongeacht de recente rechterlijke uitspraak) te hebben achtergelaten, de deuren verlaten met een zwarte S5 en een zwarte Gear Fit.

Ze hebben in Vodafone Utrecht uitsluitend zwarte en witte S5's. En uitsluitend zwarte Gear Fit.

Ik had liever een blauwe S5...
Thanks voor de update!

Ik wilde zo even langs gaan, hopen dat het dan nog steeds niet meer dan 20 personen zijn :X . Maar die 48 euro p/m snap ik niet helemaal, in de aanbieding staat toch 44 euro p/m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191250

FreshMaker schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:51:
[...]

Alle shops passen hun levertijden aan, ik zit te twijfelen of ik niet morgen naar een KPNwinkel fiets om hem daar te halen, en mijn online bestelling te cancellen :)

het is dat ik nachtdienst heb, en gewoon slaap overdag, maar anders ...

EDIT :
Het VF abo met Gear is 'maar' 2GB data, dat is niet echt veel ( imo )
Bij Tmobile krijg je 8GB microSD, welke in veel shops te koop is aan 5 of 6€ ;) EN na 24mnd ga je naar 80€/m
Tele2 krijg je een outdate 'lite' tablet.

Zo spectaculair zijn de actie's ook weer niet. een beetje tegengevallen.
Hi blijft mijn keuze vooralsnog, al heb ik helaas nog geen bevestiging en koeriersmail gezien :(
toon volledige bericht
Na 24 maanden ga je dan toch weer een ander goedkoop contract aan? Ik heb nog nooit de volle mep betaald en altijd van actie naar actie gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 09:52
Jadang schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:13:
De Vodafone actie is ook online via de Friends & Family site te verkrijgen, mits je over een actiecode beschikt.

Maar mocht je over een code beschikken, bespaart het je de moeite om naar de winkel te gaan en je hebt gewoon keus uit alle kleuren (incl. goud).
Goed om te weten :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:21
Mocht iemand nog een code willen hebben voor Vodafone, stuur me een PM met je email en ik zal zsm de code toesturen.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 11-04-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15

Radjesh

hoi

Ik heb ook een code over voor iemand :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Radjesh schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:44:
Ik heb ook een code over voor iemand :)
Zou ik de code mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
j.devreede schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:37:
[...]

Misschien dat ze in 2 batches leveren oid, ik heb gisteren nog een telefoontje van ze gehad dat ze de telefoon inderdaad vandaag niet kunnen leveren maar dat ze het mij ook morgen (zaterdag) kunnen leveren.
Aangezien ik mijn telefoon op kantoor had besteld heb ik mijn thuis adresgegevens even doorgegeven, oftewel imo prima opgelost.
Het is u niet ontgaan: de Samsung Galaxy S5 is een mooi apparaat. Daarom heeft u pas een pre-order voor het toestel bij ons gedaan. Binnenkort heeft u de Galaxy S5 op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben. Samsung liet ons namelijk vandaag weten dat het toestel niet morgen, maar zaterdag 12 april geleverd wordt.

Hij komt. Iets later.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Samsung bieden wij onze oprechte excuses aan. Zodra het toestel beschikbaar is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Dit is wat ik kreeg van Coolblue, met betrekking tot de Zwarte S5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Laatst online: 27-05 21:05
@Arkant2. Inderdaad alleen de zwarte en dat waarschijnlijk een branded (met abo versie). Unbranded versies, zoals de blauwe zonder abo worden pas minstens over een week geleverd via Coolblue. Ik kreeg namelijk een ander versie van de e-mail... :/

Samsung: "Vanaf nu overal verkrijgbaar".. sure behalve losse toestellen en andere kleuren dan zwart en wit... 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door BOEFJE_NL op 11-04-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 13-06 17:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ook andere webwinkels hebben leverproblemen. T-Mobile verwacht bijvoorbeeld de blauwe pas 30 april :O

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

vanDaal schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:17:
[...]

Thanks voor de update!

Ik wilde zo even langs gaan, hopen dat het dan nog steeds niet meer dan 20 personen zijn :X . Maar die 48 euro p/m snap ik niet helemaal, in de aanbieding staat toch 44 euro p/m?
Graag gedaan vanDaal.
Wat betreft de prijzen het volgende.
Ik heb voor RED Super gekozen. Normaal gesproken kost dat €79 p/m, nu €50. Vodafone Utrecht biedt vandaag dus twee aanbiedingen aan. Omdat ik mijn contract had verlengt kreeg ik €2 extra korting. Daardoor kom ik op een bedrag van €48,- p/m uit.

Als jij ook je contract verlengt en genoegen neemt met Super betaal jij slechts €42 p/m.

RED Super houd het volgende in. 6GB databundel (i.p.v. 2GB) en een hoger theoretische dataoverdrachtssnelheid, namelijk 50 Mbits/s i.p.v. 30 Mbits/s. Bovendien krijg je een extra (NFC-enabled) SIM voor je tablet.
NFC-enabled SIM's krijg je overigens bij elk abonnementsvorm bij Vodafone.

Ik hoop dat ik jouw vraag heb beantwoord.

[ Voor 0% gewijzigd door Ram-G-maN op 11-04-2014 12:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
BOEFJE_NL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:21:
@Arkant2. Inderdaad alleen de zwarte en dat waarschijnlijk een branded (met abo versie). Unbranded versies, zoals de blauwe zonder abo worden pas minstens over een week geleverd via Coolblue. Ik kreeg namelijk een ander versie van de e-mail... :/

Samsung: "Vanaf nu overal verkrijgbaar".. sure behalve losse toestellen en andere kleuren dan zwart en wit... 8)7
ik neem aan dat ik geen branded krijg want ik heb een losse besteld.
Dan gaat hij linea recta retour afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
Arjant2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:47:
[...]ik neem aan dat ik geen branded krijg want ik heb een losse besteld.
Dan gaat hij linea recta retour afzender.
Laat even weten wat je uiteindelijk binnen hebt gekregen en welke kleur :)

Overigens:
Het is maar net wat je "nu verkrijgbaar!" noemt: grote winkels krijgen er minder dan 10 binnen en dan geen blauw of goud. Zelfs een pre-order van half februari (!!!) levert geen blauwe op, laat staan via (de bekende) online winkels. Ik denk dat dit een voorkeursbehandelingsfeestje is tussen Samsung en Tele2, Vodafoon en T-Mobile voor mensen die het afnemen met een abonnement. Dat heeft blijkbaar voorrang op een pre-order van 2 maanden?! Waarom zou ik überhaupt nog pre-orderen? |:(

[ Voor 45% gewijzigd door BOEFJE_NL op 11-04-2014 16:42 . Reden: spellingscorrecties ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

GT-R schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:32:
[...]

Graag gedaan vanDaal.
Wat betreft de prijzen het volgende.
Ik heb voor RED Super gekozen. Normaal gesproken kost dat €79 p/m, nu €50. Vodafone Utrecht biedt vandaag dus twee aanbiedingen aan. Omdat ik mijn contract had verlengt kreeg ik €2 extra korting. Daardoor kom ik op een bedrag van €48,- p/m uit.

Als jij ook je contract verlengt en genoegen neemt met Super betaal jij slechts €42 p/m.

RED Super houd het volgende in. 6GB databundel (i.p.v. 2GB) en een hoger theoretische dataoverdrachtssnelheid, namelijk 50 Mbits/s i.p.v. 30 Mbits/s. Bovendien krijg je een extra (NFC-enabled) SIM voor je tablet.
NFC-enabled SIM's krijg je overigens bij elk abonnementsvorm bij Vodafone.

Ik hoop dat ik jouw vraag heb beantwoord.
toon volledige bericht
Zeker! Ik heb inmiddels hetzelfde gedaan. Ik was ongeveer 2 uur geleden bij de Vodafone store in Utrecht. Vreemd genoeg geen kip te beleven daar.

Dus voor 50 euro p/m (+ 24,79 aansluitkosten, geen verlenging) heb ik nu:
  1. Samsung S5 wit (zwart hadden ze ook, goud niet meer, blauw uberhaupt niet)
  2. Samsung Gear Fit
  3. Vodafone Red-3 Super C abo, wat betekent:
  • Onbeperkt bellen
  • 6GB databundel
  • 50 Mbits/s snelheid
  • 2e multisim gratis
  • Nog wat andere dingen (gratis vervangend toestel service, alles-in-1 reis)
Blij mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 23:27
ik was erg teleurgesteld dat ik de witte S5 vandaag niet kreeg. coolblue had mij gisteren een mail gestuurd dat mijn bezorging naar zaterdag was verschoven. nu zag ik vandaag op de website van Coolblue dat het toestel met abbo nu 60 euro goedkoper was. hier baalde ik van, allereerst niet het toestel op release datum en dan ook nog de prijs gezakt. Contact gehad via telefoon, kreeg alleen de keuze te annuleren en ze wisten niet eens of hij moegen wel geleverd zou worden. Toen via twitter Coolblue benaderd. zij gaven meteen aan dat ik het prijsverschil terug gestort kreeg en dat mijn afspraak voor morgen zeker door ging. Super service van Coolblue!

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-06 14:01

Leviathan23

I am the proof....

iemand al iets gehoord van Belsimpel???
heb ze getweet maar nog geen reactie.....

***update*** mijn order status van Belsimpel

Status: Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 16-04-2014 :( :(

[ Voor 41% gewijzigd door Leviathan23 op 11-04-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
BOEFJE_NL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:59:
[...]
Laat even weten wat je uiteindelijk binnen hebt gekregen en welke kleur :)

Overigens:
Het is maar net wat je "nu verkrijgbaar!" noemt: grote winkels krijgen er minder dan 10 binnen en dan geen blauw of goud. Zelfs een pre-order van half februari (!!!) levert geen blauwe op, laat staan via (de bekende) online winkels. Ik denk dat dit een voorkeursbehandelingsfeestje is tussen Samsung en Tele2, Vodafoon en T-Mobile voor mensen die het afnemen met een abonnement. Dat heeft blijkbaar voorrang op een pre-order van 2 maanden?! Waarom zou ik überhaupt nog pre-orderen? |:(
Coolblue heeft ze blijkbaar binnen.
Krijg net bevestiging dat de mijne (black versie) verzendklaar is en vanavond verzonden wordt.

De witte staat nu ook op voorraad bij coolblue. de andere kleuren nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 11-04-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
BOEFJE_NL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:59:
[...]
Overigens:
Ik had Hi preorder gedaan, via hun site, eerst 12 maart, toen nogmaals op 23 maart omdat de verkoper het niet aankon om de nummerportering pas bij levering te laten gebeuren.

Geen bericht gekregen, alleen vertraging, dus vanmorgen naar de KPN-XL shop in Breda gegaan, met de verwachting niet alleen te zijn.

* gelukkig was ik dat wel, want ze hadden er wel 2 ontvangen ..... 2 witte ( in een KPN XL .. )
Eigenlijk was de 2e wel / niet gereserveerd, maar die persoon twijfelde nog op de witte ...
( snooze = lose ) ik had geen echte voorkeur.

Maar problemen in het systeem, de 2 telefoons waren niet binnen ( ze had ze vast ), dus ze kon ze niet uitgeven.

Vanmiddag om 15u teruggegaan, en gelukkig werkte toen alles wel.
In het bezit van ( mijn eerste witte ) S5.

( de procedure heeft alsnog anderhalf uur geduurt daar, dus om 17u thuis, en 17:15 CF-Root erop )

toch wel blij .... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:21
Ik heb vier mensen die mijn een PB hebben gestuurd voor de Vodafone F&F aanbieding aangemeld voor het programma, als het goed is ontvang je hier direct een actiecode voor, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590593

Dit is hier nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 11-04-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
renzo4000 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:22:

--------------------

Uiteindelijk gisteren toch maar bovenstaande aanbieding via f&f gedaan ... Levertijd is echter onbekend. De servicedesk had het over een paar dagen maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Iemand anders ook deze aanbieding gebruikt?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Laatst online: 09:51
Iemand al iets vernomen over de blauwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Cobraa schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:23:
Iemand al iets vernomen over de blauwe versie?
nergens te krijgen....volgens mij gewoon marketing, eerst de witte en de zwarte goed verkopen en dan de rest uitbrengen.........bleh!!

zit overigens nog steeds te wachten op mijn zwarte.....belsimpel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Hmm ik zie dat de zwarte nu op voorraad is bij Vodafone, ik heb ze net gebeld dat het aannemelijk is dat mijn bestelling van vrijdag dan ook uitgeleverd zou moeten worden. De beste dame gaf aan dat alles goed in het systeem staat en dat alle toestellen bij de koerier liggen en dat zij de komende dagen gaan uitleveren. Beetje vaag verhaal maar ik wacht het deze week dan maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Leviathan23 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:01:
[...]

nergens te krijgen....volgens mij gewoon marketing, eerst de witte en de zwarte goed verkopen en dan de rest uitbrengen.........bleh!!

zit overigens nog steeds te wachten op mijn zwarte.....belsimpel.....
Volgens mij ook...Ze vertelde mij dat ze aan het wachten zijn op Samsung.
Lekker duidelijk allemaal weer.

Vorig jaar ging het toch een stuk beter met de S4 precies op de dag van release had ik hem thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Cobraa schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:48:
[...]

Volgens mij ook...Ze vertelde mij dat ze aan het wachten zijn op Samsung.
Lekker duidelijk allemaal weer.

Vorig jaar ging het toch een stuk beter met de S4 precies op de dag van release had ik hem thuis.
ik ook, vind het wel slechter worden hoor zo.......11 april is 11 april niet dagen later........grrrr

maar goed, geduld spaart de mens zeggen ze......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Leviathan23 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:51:
[...]

ik ook, vind het wel slechter worden hoor zo.......11 april is 11 april niet dagen later........grrrr

maar goed, geduld spaart de mens zeggen ze......
Ja, jammer dat ik alleen zo'n hekel heb aan wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

erg leuk van Belsimpel.nl krijg de S-View cover van hun ipv Samsung! scheelt weer weken wachten!

maar minder is de datum van levering; veranderd van 16-4 naar 17-4, weer een dag erbij

en dat terwijl ik niet weet of ik ergens bovenaan de lijst sta met pre-orders :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Schijnt dus dat Samsung inderdaad afspraken met providers/winkels maakt. Zo mag alleen Vodafone de gouden verkopen voor een maand. En de witte en zwarte ook maar sommige winkels. De witte is sowieso bijna overal leverbaar.

Vind dit echt super triest. Slechte marketing stunt. Mocht vrijdag er nog niets bekend zijn dan stap ik over naar HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402746

Wat denk jullie van dit abbonement bij HI via coolblue:

Samsung Galaxy S5 Zwart toestel prijs: €104,00

Hi Large 4G HS2 2 jaar Verlenging
Onbeperkt SMS
3000 MB (25 Mbps)
100 min

€ 37,50 p/m 24 maanden

Heb al een hi abbo die tijdje afgelopen is dus kan meteen verlengen.
Ik wil graag op KPN netwerk blijven om dat ik hiermee het best bereik heb.

Is dit een goede deal of zijn er nog betere te vinden?
Evt. wat langere levertijd vind ik geen groot probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Net een mail gehad dat mijn abo is aangesloten bij Vodafone. Ik neem aan dat mijn telefoon dan wordt geleverd.

Dit is nu ook de status: Op voorraad en gereserveerd voor u.

Gaat om een blauwe versie

Update: Telefoon staat klaar voor verzending, krijg hem morgen dus binnen

[ Voor 15% gewijzigd door Cobraa op 16-04-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Mooi man! Wanneer had jij de bestelling gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Cobraa schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:52:
Net een mail gehad dat mijn abo is aangesloten bij Vodafone. Ik neem aan dat mijn telefoon dan wordt geleverd.

Dit is nu ook de status: Op voorraad en gereserveerd voor u.

Gaat om een blauwe versie

Update: Telefoon staat klaar voor verzending, krijg hem morgen dus binnen
welke shop?

belsimpel toevallig????!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
renzo4000 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:27:
Mooi man! Wanneer had jij de bestelling gedaan?
ik had um 10 maart besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Leviathan23 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:32:
[...]

welke shop?

belsimpel toevallig????!! :9
ja klopt, belsimpel indd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
Kreeg een melding dat mijn blauwe GS5 is verzonden via Coolblue.
Tip: wit, zwart én blauw zijn nu op (dit moment op) voorraad!

[ Voor 15% gewijzigd door BOEFJE_NL op 16-04-2014 17:54 . Reden: Winkel erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 13:00
Mijne ook besteld op CoolBlue voor 515 met een abbo van HN voor 13 p/m.
Had eerst een abbo willen afsluiten bij Tele2, maar om een vage reden werd ik afgekeurd door bureau experian, waar Tele2 zaken mee doet. Het enigste wat ik nu mis is 4g, maar vond het prijsverschil toch wel groot vergeleken met andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
BOEFJE_NL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:49:
Kreeg een melding dat mijn blauwe GS5 is verzonden via Coolblue.
Tip: wit, zwart én blauw zijn nu op (dit moment op) voorraad!
Mijn blauwe originele cover is ook onderweg voor op dezelfde blauw/zwarte voorkant..
Pagina: 1 2 Laatste