Net de s5 besteld bij coolblue.
2 jaar Tmobile 2gb + 90minuutjes. Telefoon gratis en extra gratis 16GB SD kaartje
2 jaar Tmobile 2gb + 90minuutjes. Telefoon gratis en extra gratis 16GB SD kaartje
Mooie aanbieding, hoeveel data zit er dan bij?B.M.O. schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:32:
Saturn heeft vrijdag 11 april een openingsactie met de S5. In combinatie met een 2-jarig Tele2 Smartmix 300 abonnement krijg je een Samsung Galaxy S5 + een Galaxy Tab3 7.0 Lite cadeau.
Prijs: van €44,- per maand, voor €34,- per maand.
Actievoorwaarden schijnen te moeten staan op www.samsung.com/nl/bluecarpet, maar deze pagina "kan niet gevonden worden".
Ik ga er vanuit dat deze actie voor alle Saturn's geldt, maar zeker weten doe ik het niet. Er hing een poster hiervan op de deur van Saturn Groningen. (Ik heb er een foto van gemaakt, maar ik zie geen enkele mogelijkheid de foto te uploaden (alleen linken via url), terwijl dat eerder wel gewoon bij mij kon. Of zie ik het nu helemaal over het hoofd?)
Dat staat er niet bij. Edit: Ik heb letterlijk de tekst van de afbeelding overgenomen.alwaysleft schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:26:
[...]
Mooie aanbieding, hoeveel data zit er dan bij?
[ Voor 14% gewijzigd door B.M.O. op 07-04-2014 21:55 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Currry op 09-04-2014 12:07 . Reden: toevoegen definitieve data ]
Welke besteldatum heb jij ?Currry schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:03:
Zojuist mail en sms gehad van Hi, de koerier gaat me bellen voor een afspraak. Het toestel is op voorraad en leverbaar vanaf heden!
Of de bezorging vanaf 11 april is weet ik niet, maar ik zal het laten weten als ik de afspraak heb gemaakt.
[ Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 08-04-2014 22:12 ]
Inmiddels werkt de link www.samsung.com/nl/bluecarpet. Er staan hier 3 verschillende aanbiedingen op: één van T-Mobile, één van Vodafone en één van Tele2. Allen beschikbaar op vaste locaties, maar niet online.B.M.O. schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:32:
Saturn heeft vrijdag 11 april een openingsactie met de S5. In combinatie met een 2-jarig Tele2 Smartmix 300 abonnement krijg je een Samsung Galaxy S5 + een Galaxy Tab3 7.0 Lite cadeau.
Prijs: van €44,- per maand, voor €34,- per maand.
Actievoorwaarden schijnen te moeten staan op www.samsung.com/nl/bluecarpet, maar deze pagina "kan niet gevonden worden". Pagina is actief!
Ik ga er vanuit dat deze actie voor alle Saturn's geldt, maar zeker weten doe ik het niet. Alleen Saturn Groningen en Media Markt Eindhoven. Er hing een poster hiervan op de deur van Saturn Groningen.
[ Voor 14% gewijzigd door B.M.O. op 09-04-2014 01:45 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is een aardige aanbieding;robertwebbe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:
Knip: aanbieding
[ Voor 8% gewijzigd door Untouchablezz20 op 10-04-2014 11:43 ]
[ Voor 13% gewijzigd door renzo4000 op 10-04-2014 11:25 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Excuus, S cover zit er niet bij. Alleen als je de S5 pre-ordered dan wel. Actie loopt ook tot vandaag. Succes met het zoeken naar een aantrekkelijk 1jarig abonnement. Bijna onmogelijk vind ik.renzo4000 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:22:
Tja het blijft altijd een beetje afwegen he ...
Kosten abbo over 24 maanden: 1056
Prijs S5 op dit moment: €620
Smartwatch: €200
Scover: 30
--------------------
€206 / 24 maanden = €8,60 per maand.
De vraag is of je persé die smartwatch wil maar die zou je ook nog kunnen verkopen. Al met al een mooie deal met een redelijk goed abonnement.
Had liever een aanbieding gezien voor 1 jaar, dan mogen ze die smartwatch en cover wel laten zitten
[ Voor 11% gewijzigd door Untouchablezz20 op 10-04-2014 12:29 ]
Branded omflashen naar unbranded is geen issue.Hanky74 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:19:
Toestellen die morgen bij de T-Mobile 50% actie van Phonehouse uitgeleverd worden zullen wel 'branded' zijn? Iemand ervaring mee vanuit de actie van vorig jaar?
Alle shops passen hun levertijden aan, ik zit te twijfelen of ik niet morgen naar een KPNwinkel fiets om hem daar te halen, en mijn online bestelling te cancellenmregeling2005 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:06:
Bij pdashop is levertijd naar 18-4 gegaan
[ Voor 33% gewijzigd door FreshMaker op 10-04-2014 17:07 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Franjes op 10-04-2014 20:04 ]
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Is dit trouwens online of in de winkel of beide?robertwebbe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:
Meer info over de Vodafone deal die alleen vrijdag 11 april geldt:
"Dankzij een speciale deal met Samsung kunnen wij de komende 4 weken de nieuwe Samsung Galaxy S5 Gold exclusief aanbieden aan onze klanten. Daarbovenop krijgen onze klanten bij het afsluiten van een 2-jarig Vodafone Red-, Red Super- of Red Plus-abonnement in combinatie met elke Samsung Galaxy S5 ook nog eens, zo lang de voorraad strekt, een gratis Samsung Gear Fit Smartwatch ter waarde van €199,-.
Om deze aanbieding extra onder de aandacht te brengen, gaan we daar bovenop ook nog eens een zeer tijdelijke korting geven op de reguliere abonnementskosten van Vodafone Red geven. Alléén morgen, op vrijdag 11 april betalen onze klanten dan €44,- in plaats van €50,- per maand voor hun tweejarig Vodafone Red-abonnement - als ze deze afsluiten in combinatie met een nieuwe Samsung Galaxy S5-toestel."
Interessant! Ik ga morgen even in Utrecht naar Vodafone om deze te bekijken. Hierboven lees ik de Gold versie, maar op de site van Samsung staat geen kleur genoemd.robertwebbe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:
Meer info over de Vodafone deal die alleen vrijdag 11 april geldt:
"Dankzij een speciale deal met Samsung kunnen wij de komende 4 weken de nieuwe Samsung Galaxy S5 Gold exclusief aanbieden aan onze klanten. Daarbovenop krijgen onze klanten bij het afsluiten van een 2-jarig Vodafone Red-, Red Super- of Red Plus-abonnement in combinatie met elke Samsung Galaxy S5 ook nog eens, zo lang de voorraad strekt, een gratis Samsung Gear Fit Smartwatch ter waarde van €199,-.
Om deze aanbieding extra onder de aandacht te brengen, gaan we daar bovenop ook nog eens een zeer tijdelijke korting geven op de reguliere abonnementskosten van Vodafone Red geven. Alléén morgen, op vrijdag 11 april betalen onze klanten dan €44,- in plaats van €50,- per maand voor hun tweejarig Vodafone Red-abonnement - als ze deze afsluiten in combinatie met een nieuwe Samsung Galaxy S5-toestel."
Ik ben bang dat je dan de normale prijs moet gaan betalen ( 6GB á 86€/m ) ipv 60€ in de actie aanbieding.vanDaal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:25:
[...]
Het enige waar ik over twijfel (hierboven ook al genoemd) is die 2Gb aan data bij Vodafone Red. Heeft iemand een idee of je die tijdens de looptijd gemakkelijk en betaalbaar omhoog kan schroeven?
Dat is ook een mooie aanbieding. Kijken of de prijs morgen ook zakt naar 44 euro voor een RED abo.FreshMaker schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:26:
[...]
Ik ben bang dat je dan de normale prijs moet gaan betalen ( 6GB á 86€/m ) ipv 60€ in de actie aanbieding.
Coolblue biedt de gear-aanbieding trouwens ook, met autolader, screenprotector en 16GB mem-card
Alleen geven ze hem wel als preorder, dus ook wachttijd
Misschien dat ze in 2 batches leveren oid, ik heb gisteren nog een telefoontje van ze gehad dat ze de telefoon inderdaad vandaag niet kunnen leveren maar dat ze het mij ook morgen (zaterdag) kunnen leveren.Arjant2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:28:
Coolblue krijgt de toestellen morgen pas binnen en zal dus maandag beginnen met uitleveren.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De besteLordLynx schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:45:
Wat voor actie heeft T-mobile dat er zo'n rij staat?
Thanks voor de update!GT-R schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:14:
In Utrecht is het stuk rustiger. Alhoewel, binnen erg druk. Ik was er vanochtend om 08:45, en zevende in de rij. Maar rij is ongeveer 20 personen lang.
Ik heb m'n contract verlengt. Red Super (C) 24 maanden + S5 Black 16GB + Samsung Gear Fit Black voor €48 per maand. Ben na dat achterlijke thuiskopie heffing van €6,05 (ongeacht de recente rechterlijke uitspraak) te hebben achtergelaten, de deuren verlaten met een zwarte S5 en een zwarte Gear Fit.
Ze hebben in Vodafone Utrecht uitsluitend zwarte en witte S5's. En uitsluitend zwarte Gear Fit.
Ik had liever een blauwe S5...
Verwijderd
Na 24 maanden ga je dan toch weer een ander goedkoop contract aan? Ik heb nog nooit de volle mep betaald en altijd van actie naar actie gegaan.FreshMaker schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:51:
[...]
Alle shops passen hun levertijden aan, ik zit te twijfelen of ik niet morgen naar een KPNwinkel fiets om hem daar te halen, en mijn online bestelling te cancellen
het is dat ik nachtdienst heb, en gewoon slaap overdag, maar anders ...
EDIT :
Het VF abo met Gear is 'maar' 2GB data, dat is niet echt veel ( imo )
Bij Tmobile krijg je 8GB microSD, welke in veel shops te koop is aan 5 of 6€EN na 24mnd ga je naar 80€/m
Tele2 krijg je een outdate 'lite' tablet.
Zo spectaculair zijn de actie's ook weer niet. een beetje tegengevallen.
Hi blijft mijn keuze vooralsnog, al heb ik helaas nog geen bevestiging en koeriersmail gezien
Goed om te wetenJadang schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:13:
De Vodafone actie is ook online via de Friends & Family site te verkrijgen, mits je over een actiecode beschikt.
Maar mocht je over een code beschikken, bespaart het je de moeite om naar de winkel te gaan en je hebt gewoon keus uit alle kleuren (incl. goud).
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 11-04-2014 11:38 ]
Niet
Het is u niet ontgaan: de Samsung Galaxy S5 is een mooi apparaat. Daarom heeft u pas een pre-order voor het toestel bij ons gedaan. Binnenkort heeft u de Galaxy S5 op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben. Samsung liet ons namelijk vandaag weten dat het toestel niet morgen, maar zaterdag 12 april geleverd wordt.j.devreede schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:37:
[...]
Misschien dat ze in 2 batches leveren oid, ik heb gisteren nog een telefoontje van ze gehad dat ze de telefoon inderdaad vandaag niet kunnen leveren maar dat ze het mij ook morgen (zaterdag) kunnen leveren.
Aangezien ik mijn telefoon op kantoor had besteld heb ik mijn thuis adresgegevens even doorgegeven, oftewel imo prima opgelost.
[ Voor 31% gewijzigd door BOEFJE_NL op 11-04-2014 12:23 ]
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Graag gedaan vanDaal.vanDaal schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:17:
[...]
Thanks voor de update!
Ik wilde zo even langs gaan, hopen dat het dan nog steeds niet meer dan 20 personen zijn. Maar die 48 euro p/m snap ik niet helemaal, in de aanbieding staat toch 44 euro p/m?
[ Voor 0% gewijzigd door Ram-G-maN op 11-04-2014 12:33 . Reden: Typo ]
ik neem aan dat ik geen branded krijg want ik heb een losse besteld.BOEFJE_NL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:21:
@Arkant2. Inderdaad alleen de zwarte en dat waarschijnlijk een branded (met abo versie). Unbranded versies, zoals de blauwe zonder abo worden pas minstens over een week geleverd via Coolblue. Ik kreeg namelijk een ander versie van de e-mail...
Samsung: "Vanaf nu overal verkrijgbaar".. sure behalve losse toestellen en andere kleuren dan zwart en wit...
Laat even weten wat je uiteindelijk binnen hebt gekregen en welke kleurArjant2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:47:
[...]ik neem aan dat ik geen branded krijg want ik heb een losse besteld.
Dan gaat hij linea recta retour afzender.
[ Voor 45% gewijzigd door BOEFJE_NL op 11-04-2014 16:42 . Reden: spellingscorrecties ]
Zeker! Ik heb inmiddels hetzelfde gedaan. Ik was ongeveer 2 uur geleden bij de Vodafone store in Utrecht. Vreemd genoeg geen kip te beleven daar.GT-R schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:32:
[...]
Graag gedaan vanDaal.
Wat betreft de prijzen het volgende.
Ik heb voor RED Super gekozen. Normaal gesproken kost dat €79 p/m, nu €50. Vodafone Utrecht biedt vandaag dus twee aanbiedingen aan. Omdat ik mijn contract had verlengt kreeg ik €2 extra korting. Daardoor kom ik op een bedrag van €48,- p/m uit.
Als jij ook je contract verlengt en genoegen neemt met Super betaal jij slechts €42 p/m.
RED Super houd het volgende in. 6GB databundel (i.p.v. 2GB) en een hoger theoretische dataoverdrachtssnelheid, namelijk 50 Mbits/s i.p.v. 30 Mbits/s. Bovendien krijg je een extra (NFC-enabled) SIM voor je tablet.
NFC-enabled SIM's krijg je overigens bij elk abonnementsvorm bij Vodafone.
Ik hoop dat ik jouw vraag heb beantwoord.
[ Voor 41% gewijzigd door Leviathan23 op 11-04-2014 15:19 ]
Coolblue heeft ze blijkbaar binnen.BOEFJE_NL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:59:
[...]
Laat even weten wat je uiteindelijk binnen hebt gekregen en welke kleur
Overigens:
Het is maar net wat je "nu verkrijgbaar!" noemt: grote winkels krijgen er minder dan 10 binnen en dan geen blauw of goud. Zelfs een pre-order van half februari (!!!) levert geen blauwe op, laat staan via (de bekende) online winkels. Ik denk dat dit een voorkeursbehandelingsfeestje is tussen Samsung en Tele2, Vodafoon en T-Mobile voor mensen die het afnemen met een abonnement. Dat heeft blijkbaar voorrang op een pre-order van 2 maanden?! Waarom zou ik überhaupt nog pre-orderen?
[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 11-04-2014 16:29 ]
Ik had Hi preorder gedaan, via hun site, eerst 12 maart, toen nogmaals op 23 maart omdat de verkoper het niet aankon om de nummerportering pas bij levering te laten gebeuren.BOEFJE_NL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:59:
[...]
Overigens:
Het is maar net wat je "nu verkrijgbaar!" noemt: grote winkels krijgen er minder dan 10 binnen en dan geen blauw of goud. Zelfs een pre-order van half februari (!!!) levert geen blauwe op, laat staan via (de bekende) online winkels. Ik denk dat dit een voorkeursbehandelingsfeestje is tussen Samsung en Tele2, Vodafoon en T-Mobile voor mensen die het afnemen met een abonnement. Dat heeft blijkbaar voorrang op een pre-order van 2 maanden?! Waarom zou ik überhaupt nog pre-orderen?
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 11-04-2014 21:07 ]
Uiteindelijk gisteren toch maar bovenstaande aanbieding via f&f gedaan ... Levertijd is echter onbekend. De servicedesk had het over een paar dagen maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Iemand anders ook deze aanbieding gebruikt?renzo4000 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:22:
Tja het blijft altijd een beetje afwegen he ...
Kosten abbo over 24 maanden: 1056
Prijs S5 op dit moment: €620
Smartwatch: €200
Scover: 30
--------------------
€206 / 24 maanden = €8,60 per maand.
De vraag is of je persé die smartwatch wil maar die zou je ook nog kunnen verkopen. Al met al een mooie deal met een redelijk goed abonnement.
Had liever een aanbieding gezien voor 1 jaar, dan mogen ze die smartwatch en cover wel laten zitten
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
nergens te krijgen....volgens mij gewoon marketing, eerst de witte en de zwarte goed verkopen en dan de rest uitbrengen.........bleh!!Cobraa schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:23:
Iemand al iets vernomen over de blauwe versie?
Volgens mij ook...Ze vertelde mij dat ze aan het wachten zijn op Samsung.Leviathan23 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:01:
[...]
nergens te krijgen....volgens mij gewoon marketing, eerst de witte en de zwarte goed verkopen en dan de rest uitbrengen.........bleh!!
zit overigens nog steeds te wachten op mijn zwarte.....belsimpel.....
ik ook, vind het wel slechter worden hoor zo.......11 april is 11 april niet dagen later........grrrrCobraa schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:48:
[...]
Volgens mij ook...Ze vertelde mij dat ze aan het wachten zijn op Samsung.
Lekker duidelijk allemaal weer.
Vorig jaar ging het toch een stuk beter met de S4 precies op de dag van release had ik hem thuis.
Ja, jammer dat ik alleen zo'n hekel heb aan wachtenLeviathan23 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:51:
[...]
ik ook, vind het wel slechter worden hoor zo.......11 april is 11 april niet dagen later........grrrr
maar goed, geduld spaart de mens zeggen ze......
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Cobraa op 16-04-2014 15:01 ]
welke shop?Cobraa schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:52:
Net een mail gehad dat mijn abo is aangesloten bij Vodafone. Ik neem aan dat mijn telefoon dan wordt geleverd.
Dit is nu ook de status: Op voorraad en gereserveerd voor u.
Gaat om een blauwe versie
Update: Telefoon staat klaar voor verzending, krijg hem morgen dus binnen
ik had um 10 maart besteldrenzo4000 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:27:
Mooi man! Wanneer had jij de bestelling gedaan?
[ Voor 15% gewijzigd door BOEFJE_NL op 16-04-2014 17:54 . Reden: Winkel erbij gezet ]
Mijn blauwe originele cover is ook onderweg voor op dezelfde blauw/zwarte voorkant..BOEFJE_NL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:49:
Kreeg een melding dat mijn blauwe GS5 is verzonden via Coolblue.
Tip: wit, zwart én blauw zijn nu op (dit moment op) voorraad!
[ Voor 7% gewijzigd door Leviathan23 op 17-04-2014 10:36 ]
Hebben alle S-View-covers "wireless charging" of zijn daar ook alweer verschillen in.?Cobraa schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:24:
Heb de telefoon ontvangen inclusief s view cover..
Die cover ziet er niet uit op de telefoon.. ga ik dus ook niet gebruiken
helaas is dat een aparte cover, die ook weer wat duurder is.....vandaar dat je deze juist niet krijgt bij de gratis actie....._Nick__ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:27:
[...]
Hebben alle S-View-covers "wireless charging" of zijn daar ook alweer verschillen in.?
Juist wel, tenminste die ik heb gehad heeft wireless chargingLeviathan23 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:31:
[...]
helaas is dat een aparte cover, die ook weer wat duurder is.....vandaar dat je deze juist niet krijgt bij de gratis actie.....
Hierbij een foto van de binnenkant van de "gewone" s view cover voor de Samsung Galaxy S5. Deze heeft geen ondersteuning voor wireless charging.Brawler schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:23:
Kan je misschien een foto van de binnenkant van de S View maken ? Ik wil graag vergelijken met die van mij , om zeker te weten dat het ook wireless charging ondersteunt /
[ Voor 23% gewijzigd door Amaze86 op 20-06-2014 15:06 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Geen idee. Ik heb hem voor mijn vriendin besteld in het goud (icm verlenging 90bel en 1000mb 30 euro). Super mooie kleur trouwens. Wel mooi dat het hele toestel goud is in plaats van alleen de batterijklep. Ook heeft de rand om het scherm een soort bruinige gloed ipv zwart. Toestel is unbranded en simlockvrij. Echt een mooie aanbieding.Amaze86 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:17:
Waarom is de s5 zo goedkoop bij typhone? Hun leveren al hun toestellen unbranded en simlockvrij.Ben erg aan het twijfelen om s5 te bestellen (t-mobile verlenging)
[ Voor 13% gewijzigd door maukoo op 25-06-2014 10:52 ]
Mijne niet hoor!Cobraa schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:42:
[...]
Juist wel, tenminste die ik heb gehad heeft wireless charging
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Spiritual89 op 15-08-2014 13:12 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Arjant2 op 15-08-2014 14:20 ]
Inderdaad, je hebt gelijk. Geen QHD scherm. Maar full hd is misschien ook beter, zeker qua energie verbruik.Arjant2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:18:
Als ik het zo lees komt juist niet de versie met QHD naar Europa.
dus feitelijk heb je dan alleen een wat snellere processor en LTE-A.
Iets wat de providers vanaf volgend jaar wel aan zouden gaan bieden, maar of je er echt veel aan heb?
In ieder geval zou ik hiervoor niet veel meer betalen dan voor een gewone S5, zeker niet als er alleen een iets snellere processor in zit (wat je niet merkt) en LTE-A dat nog niet eens ondersteund wordt en zelfs als het ondersteund wordt, de toegevoegde waarde ervan is vrij beperkt.
Waar danSpiritual89 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:41:
Het wachten wordt dan toch eindelijk beloond! De versie waarvan ik hoopte dat hij zou komen komt over een paar dagen. De S5 plus met de Snapdragon 805 die 4G+ ondersteunt. YES!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ja, hij bestaat wel, dus vapourware is wellicht niet zo'n goede term, maar het toestel hierboven is alleen met een abonnement te krijgen.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq