Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:58
Iemand ervaring hoe samsung de producten van de promotie verstuurd?

Kreeg gisteren een mailtje dat de producten binnenkort opgestuurd gingen worden en vandaag lag er een kaartje van DHL in de bus dat ik niet thuis was

Ik hoop dat dat pakketje van samsung is :D dus mijn vraag is verstuurd samsung met DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Sinds vandaag een glazen screen protector voor het eerst erop gezet (eentje van 9,90 bij een webwinkel) en het voelt echt geweldig aan! Vraag me af waarom ik niet eerder ben overgestapt van plastic screen protectors...

Voor de mensen die nog geen glazen screen protectors hebben gehad.. Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik heb een glazen screen protector erop gezet van 30 euro en ik wist niet hoe snel ik hem er weer vanaf moest halen. Je weet een ding zeker als je zo'n ding erop zet, je hoeft niet meer bang te zijn dat je telefoon er niet meer uitziet, want hij ziet er al niet meer uit. Wat een ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Laudor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:56:
Ik heb een glazen screen protector erop gezet van 30 euro en ik wist niet hoe snel ik hem er weer vanaf moest halen. Je weet een ding zeker als je zo'n ding erop zet, je hoeft niet meer bang te zijn dat je telefoon er niet meer uitziet, want hij ziet er al niet meer uit. Wat een ellende.
Ik zie in je verhaal geen reden "waarom" hij er dan niet meer uit zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Afgelopen maandag zelfde mail ontvangen en gisteren per post.nl ontvangen. 32GB kaart + S View Cover. Misschien verzenden ze het horloge wel met DHL vanwege de waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Knamix schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:58:
[...]

Ik zie in je verhaal geen reden "waarom" hij er dan niet meer uit zie?
Het ziet er gewoon niet meer uit. Vaag aan de kanten, luchtbellen, puntjes etc. Is bijna niet goed te plaatsen. Dan maar liever een krasje, maar dan kan ik in ieder geval nog door mijn scherm kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Laudor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:58:
Afgelopen maandag zelfde mail ontvangen en gisteren per post.nl ontvangen. 32GB kaart + S View Cover. Misschien verzenden ze het horloge wel met DHL vanwege de waarde.
Ik krijg er een multiroom speaker bij met ook een best hoge waarde dus hoop idd dat ze het daarom met DHL verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Laudor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:00:
[...]

Het ziet er gewoon niet meer uit. Vaag aan de kanten, luchtbellen, puntjes etc. Is bijna niet goed te plaatsen. Dan maar liever een krasje, maar dan kan ik in ieder geval nog door mijn scherm kijken.
Oh raar... Ik plaatste voor het eerst een glazen protector en had er helemaal geen last van omdat je hem er recht op moet plaatsen (daardoor ging bij mij al het licht naar buiten wat eronder zat)

Wat voor merk had je genomen? (niet dat dat wat uitmaak omdat ik gewoon eentje van 10 euro zonder merk heb, maar misschien wel handig voor de persoon die juist hetzelfde protector wilt aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Waar kan je precies je modelnummer vinden voor de S5 (actie) ?

Heb een tweedehands samsung overgenomen die bij een abbo zat maar op de doos en bon kan ik niks vinden :/

Bij toestel-info staat ook alleen maar SM-900F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Was van Zagg. Bol.com deed niet moeilijk over retour. Had alles gedaan volgens de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:30
Knamix schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:04:
Waar kan je precies je modelnummer vinden voor de S5 (actie) ?

Heb een tweedehands samsung overgenomen die bij een abbo zat maar op de doos en bon kan ik niks vinden :/

Bij toestel-info staat ook alleen maar SM-900F
De streepjescode op het doosje, daar staat je IMEI code, begint met 35 volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ik zit nu hierop: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/8SK8H36ST7RHA/

Maar als je naar beneden scrollt zie je bijv SM900FACX etc.
Tenzij ik echt helemaal verkeerd kijk maar ik kan verder niks vinden :|

[ Voor 16% gewijzigd door Knamix op 22-08-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Ik heb sinds eergisteren een S5 en ik probeer ook die promotie te regelen, maar ik kan gewoon nergens het land waar ik woon correct invullen. In m'n Samsung-profiel staat gewoon Nederland, maar bij de promotiepagina blijft er telkens ANT (Nederlandse Antillen?) staan, en daarom kan ik dus niet verder met die registratie.. Meer mensen hier last van?

Morgen anders maar contact met Samsung opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Laudor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:00:
[...]

Ik kreeg er een van Zerolemon, om te testen.
0,3mm 9H ( zal de hardheid zijn )

Een alcoholdoekje, en een droge doek om te poetsen.
Even met de natte doek, en daarna afdoen met die droge inderdaad, vervolgens het glasplaatje erop, en voor het aandrukken kon ik de boel recht leggen, en uitlijnen naar wens.
Dan vanuit het midden aandrukken, en zonder bellen / stof of lelijke plekken bevestigd.

Het enige wat ik denk, is dat de S5 al een protector had vanaf de fabriek, er is een kleine verhoging OP het scherm.
Nu dus het glas dáár op gedaan, zit niet in de weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
jeroenboeve1 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:18:
Ik heb sinds eergisteren een S5 en ik probeer ook die promotie te regelen, maar ik kan gewoon nergens het land waar ik woon correct invullen. In m'n Samsung-profiel staat gewoon Nederland, maar bij de promotiepagina blijft er telkens ANT (Nederlandse Antillen?) staan, en daarom kan ik dus niet verder met die registratie.. Meer mensen hier last van?

Morgen anders maar contact met Samsung opnemen.
Bij mij stond er Belgie (ik woon in Nederland). Ik heb er NL overheen getypt en het is allemaal goed gekomen. Bellen kan natuurlijk geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
schumi1986 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:01:
[...]

Ik krijg er een multiroom speaker bij met ook een best hoge waarde dus hoop idd dat ze het daarom met DHL verzenden :)
Heb vandaag de multiroom speaker geleverd gekregen via DHL,top ding!

alleen de cover en het sd kaartje zaten er niet bij,zou dit apart verstuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:02:
[...]
Heb vandaag de multiroom speaker geleverd gekregen via DHL,top ding!

alleen de cover en het sd kaartje zaten er niet bij,zou dit apart verstuurd worden?
Zie de post van Laudor een paar berichten hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27

Bullet NL

Eigen Wijs

Gaan we nu weer richting het onderwerp? De laatste berichten zijn nog al off-topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2014 15:03 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hoe vinden jullie de geluidskwaliteit via koptelefoon bij de S5? Komend van de Oneplus One en M8 vind ik de S5 aanzienlijk slechter...

Iemand die een app weet waarbij geen root voor nodig is om de geluidskwaliteit naar je eigen smaak in te stellen (zonder dat bijv het volume lager wordt als je de lage tonen etc omhoog krikt) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:59

Sorcerer8472

Mens sana?

@harvey: als je al op maximumvolume zit dan kan dat wat je zegt niet; dan kun je alleen de hoge tonen zachter zetten. Denk dat je zonder root per afspeel-app moet kijken of er een equalizer in zit.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
In mijn auto zit een standaard carkit,als mijn s5 verbind met de carkit gaat het scherm van de s5 aan en gaat niet vanzelf uit,pas als ik op de lock knop van de s5 druk gaat deze uit :S

Opzich lijkt het probleem niet zo ernstig maar het is behoorlijk vervelend omdat als ik in de auto ga zitten de telefoon uit de broekzak moet halen om het scherm uit te zetten

Mijn vorige telefoon een LG L7 2 met ik geloof Android 4.2 had hier geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:13
Ik snap het even echt niet meer:

Ik heb vandaag een Samsung Galaxy S5 gekocht (althans dat dacht ik)
Thuis bij aankomst mee zitten spelen, met de vingerafdruk scanner, die overigens gewoon goed werkt, kijken of die echt waterdicht is was ook geen probleem deed het ook. Totdat ik de IMEI ging checken. Deze klopte namelijk niet want het IMEI nummer wat in de software van de telefoon staat bestaan namelijk helemaal niet.

Als ik de batterij er van af haal zie ik weer een ander IMEI nummer die bij een Samsung Galaxy S4 thuis hoort.

Heb ik nou een S5 of een S4 in me handen?

Dit zijn de IMEI nummers:

Achter de batterij: 355236030642772
Volgens de telefoon zelf: 355054745702163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hem 2e hands gekocht?, zo niet dan terug naar de winkel ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Laatst online: 10:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:42:
Heb je hem 2e hands gekocht?, zo niet dan terug naar de winkel ermee.
Ja 2e hands via marktplaats. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobo221 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:17:
[...]
Nou suc6 dan maar, ik hoop voor je dat je provider niet moeilijk gaat doen vanwege die niet bestaande IMEI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-10 21:58
Bobo221 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:46:
Ik snap het even echt niet meer:

Ik heb vandaag een Samsung Galaxy S5 gekocht (althans dat dacht ik)
Thuis bij aankomst mee zitten spelen, met de vingerafdruk scanner, die overigens gewoon goed werkt, kijken of die echt waterdicht is was ook geen probleem deed het ook. Totdat ik de IMEI ging checken. Deze klopte namelijk niet want het IMEI nummer wat in de software van de telefoon staat bestaan namelijk helemaal niet.

Als ik de batterij er van af haal zie ik weer een ander IMEI nummer die bij een Samsung Galaxy S4 thuis hoort.

Heb ik nou een S5 of een S4 in me handen?

Dit zijn de IMEI nummers:

Achter de batterij: 355236030642772
Volgens de telefoon zelf: 355054745702163
Je kan toch wel het verschil zien, rubber randje binnenin op de batterijklep, ook zit er geen vingerafrdukscanner op de s4, misschien een custom mod met fake scanner swipe, dat zou nog kunnen.
Vergelijk 'm hier http://www.trustedreviews...ng-galaxy-s5-vs-galaxy-s4

Je hebt ook nog de kans dat je een Chinese clone hebt gekocht. Deze lijkt niet van echt te onderscheiden.

[ Voor 8% gewijzigd door Sunrise op 27-08-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Bobo221 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Contact opnemen met de desbetreffende verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
@ Bobo221.
Misschien is het een echte S5 maar hebben ze de accu van een S4 er in gestopt? Of zijn die niet uitwisselbaar? Heb je wel een originele aankoopbon erbij gekregen? Ik heb ook een Marktplaats S5 gescoord een tijd geleden voor € 400,00 maar zonder originele bon koop ik niks.

[ Voor 39% gewijzigd door Megalodon_67 op 27-08-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon_67 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:55:
@ Bobo221.
Misschien is het een echte S5 maar hebben ze de accu van een S4 er in gestopt?
IMEI staat niet op de accu maar op het toestel onder de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 11:06
ik heb een heeeeeel klein beetje speling op de aan/uit knop.
Ik kan hem heel lichtjes indrukken zonder dat er wat gebeurd.....

is dit normaal, of hoort deze gewoon stevig te zitten zonder speling?

• Aggressor
weet iemand dit?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:43
Patience, grasshopper... Want:

"Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen
  • Onnodig aandacht trekken naar (een deel van) je post door bijvoorbeeld EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK of kleurgebruik.
  • "Waar vind/koop/huur/enzovoorts ik ...?"-vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de Pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor bedoeld. Ook topics met betrekking tot het zoeken van een werkgever zijn niet gewenst; daarvoor kun je bijvoorbeeld terecht op Tweakers.net Jobs.
  • Te veel smilies gebruiken, of 'verkeerde' smilies gebruiken in de aanval tegen andere users.
  • Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken."

Nickname does not reflect reality

• Aggressor
"sorry" meneer wannabe admin, die paar uurtjes?
misschien had je beter wat nuttigs kunnen posten ...

want ik kan niks vinden in het topic, vandaar mijn vraag.

• FreshMaker
  • Niet online
Aggressor schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:49:

En denk je na de schop om het omhoog te brengen EN na deze opmerking nog een antwoord te krijgen ?
Ik heb er iig mijn gedachten over, over nuttigheid valt te twisten, en de roep om hulp, op een dwingende manier is dat zeker niet.

Vertrouw je de kwaliteit niet, ga je terug naar je verkoper, en legt je problem uit.
omruilen of vervangen, dat is niet iets waar een tweaker je mee kan helpen.

• Brad Pitt
Aggressor schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:49:

Hoort niet. Terug er mee. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Op dit moment heb ik een Galaxy s4 mini, opzich voor mij een prima telefoon op de accu na, daar houd ik het gewoon echt geen dag mee vol. Nu ben ik aan het kijken naar een s5 mini. Weet iemand of bij dat toestel de accu acceptabel is en beter in vergelijking met de s4 mini? Ik weet dat de hardware etc van de s5 wat minder is maar een gewone s5 vind ik gewoon te groot. Ik heb wel een aantal reviews gelezen maar hier heb ik helaas niet voldoende informatie kunnen vinden over dit punt. Ik hoop eigenlijk op iemand die ervaring heeft met beide toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Blueone schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:00:
Op dit moment heb ik een Galaxy s4 mini, opzich voor mij een prima telefoon op de accu na, daar houd ik het gewoon echt geen dag mee vol. Nu ben ik aan het kijken naar een s5 mini. Weet iemand of bij dat toestel de accu acceptabel is en beter in vergelijking met de s4 mini? Ik weet dat de hardware etc van de s5 wat minder is maar een gewone s5 vind ik gewoon te groot. Ik heb wel een aantal reviews gelezen maar hier heb ik helaas niet voldoende informatie kunnen vinden over dit punt. Ik hoop eigenlijk op iemand die ervaring heeft met beide toestellen.
Kan je je vraag niet beter in het betreffende s5 mini topic posten ?
De mini's hebben niets met de grote te maken, en zijn totaal verschillend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:30
Ah, er is dus inmiddels een mini topic. In ieder geval, ik kom ook van de vreselijk trage en slechte s4 mini af, de s5 mini is sneller, en de accu gaat 2 dagen mee..

Waar staat dat S5 mini topic dan eigenlijk? Ik zie hem zo gauw niet..

[ Voor 18% gewijzigd door pixels66 op 30-08-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pixels66 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:03:
Waar staat dat S5 mini topic dan eigenlijk? Ik zie hem zo gauw niet..
Is er ook niet, je zit hier gewoon prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:20:
[...]

Kan je je vraag niet beter in het betreffende s5 mini topic posten ?
De mini's hebben niets met de grote te maken, en zijn totaal verschillend
Hij komt gewoon ui dezelfde serie, ook al os de hardware anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Blueone schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:52:
[...]

Hij komt gewoon ui dezelfde serie, ook al os de hardware anders.
Dus heeft hij niets met de S5 te maken, enkel de naam. Ik zou een topic voor de mini wel handiger vinden, het gaat hier immers om de S5 en niet de S5 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:05

T.E

Ben inmiddels een week terug van Canada. Probleem met de klok, hij herkent t tijdsverschil van nederland niet meer dus hij staat standaard op de canadese tijd terwijl de telefoon van nl naar canada wel omsprong kwa tijd. Ik kan de klok wel handmatig verzetten maar dan zie je bv in whatssapp nog gewoon de canadese tijden dat iemand online is geweest. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Waarschijnlijk zal je de klok-instellingen moeten terugzetten naar GMT+1 ?
ja kan wel handmatig de tijd alleen verzetten, maar dan heb je technisch alleen een andere tijd, ipv tijdzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De s5 is een prima toestel ik had de iphone 5s maar de samsung s5 is 100x beter betere camera is sneller heeft ook vinger id noem maar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10 19:33
Even een vraagje, ik heb een hyperjuice nano mobiele accu welke ik altijd op mijn S4 gebruikte. Nu heb ik een S5 en als ik die lader aansluit gaat de S5 opladen maar na een korte tijd (30 sec- 1 minuut) stopt ie daar weer mee (scherm gaat dan ook aan). Na een tijdje springt het laden weer aan en stopt ie er weer mee. Kabeltje zit goed vast en de telefoon ligt gewoon stil op een tafel. Gewoon laden van de S5 via netstroom, usb of 12v gaat gewoon goed dus het lijkt me niet dat het aan de connector ligt. Nu vraag ik mij af, is de Hyperjuice gewoon kapot of levert dat ding te weinig/verkeerde stroom om een S5 op te laden? Heb helaas geen andere telefoon met microUSB in de buurt om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
LordLynx schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:13:
Even een vraagje, ik heb een hyperjuice nano mobiele accu welke ik altijd op mijn S4 gebruikte. Nu heb ik een S5 en als ik die lader aansluit gaat de S5 opladen maar na een korte tijd (30 sec- 1 minuut) stopt ie daar weer mee (scherm gaat dan ook aan). Na een tijdje springt het laden weer aan en stopt ie er weer mee. Kabeltje zit goed vast en de telefoon ligt gewoon stil op een tafel. Gewoon laden van de S5 via netstroom, usb of 12v gaat gewoon goed dus het lijkt me niet dat het aan de connector ligt. Nu vraag ik mij af, is de Hyperjuice gewoon kapot of levert dat ding te weinig/verkeerde stroom om een S5 op te laden? Heb helaas geen andere telefoon met microUSB in de buurt om te testen.
Google Play: Galaxy Charging Current Lite

Installeer deze, en kijk eens wat hij als "laadspanning" aangeeft.
De S5 moet normaal al met 450 mAh op kunnen laden, maar als het batterypack minder doorgeeft, kan het zijn dat hij erop stagneert.

EDIT :
het moest zelfs 450 mAh zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:44:
[...]

De S5 moet normaal met 200Mah op kunnen laden, maar als het batterypack minder doorgeeft, kan het zijn dat hij erop stagneert
Maak daar maar 2000 mAh van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:49
Gaat het USB klepje snel stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Nee hoor, ligt hier al een paar maanden in een doosje.
Niets mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10 15:02
Ik heb gisteren na het overlijden van mijn HTC one M7 m'n abonnement verlengd en een Galaxy S5 gehaald. Nu hadden ze bij vodafone de blauwe versie niet, dus een zwarte genomen. Ik zag op internet dat het enige verschil de kleur van het batterijklepje is. Kun je zo'n klepje veilig op ebay aanschaffen? Alles heet "Genuine" en is voor <10 euro te koop. Echter weet ik niet in hoeverre het clones zijn en in hoeverre die clones het halen bij het origineel. Als normaal gesproken de kwaliteit goed was had ik er niet moeilijk over gedaan, maar in verband met de waterdichtheid toch iets huiveriger :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
NoepZor schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:23:
Ik heb gisteren na het overlijden van mijn HTC one M7 m'n abonnement verlengd en een Galaxy S5 gehaald. Nu hadden ze bij vodafone de blauwe versie niet, dus een zwarte genomen. Ik zag op internet dat het enige verschil de kleur van het batterijklepje is. Kun je zo'n klepje veilig op ebay aanschaffen? Alles heet "Genuine" en is voor <10 euro te koop. Echter weet ik niet in hoeverre het clones zijn en in hoeverre die clones het halen bij het origineel. Als normaal gesproken de kwaliteit goed was had ik er niet moeilijk over gedaan, maar in verband met de waterdichtheid toch iets huiveriger :)
MobileFun heeft de originele blauwe back cover.

Heb zelf ook de zwarte en ben achteraf blij, dat ik niet met een collega back-covers heb geruild, omdat de zwarte een extra coating laag heeft, die minder glad is en waarmee echt geen vingerafdrukken te zien zijn.

De blauwe is gladder, laat niet veel, maar toch meer vingerafdrukken zien en de blinkende laag van de lak wordt dof in het gebruik op de plaatsen waar je de gsm vasthoudt, en, dat zie ik helemaal niet bij de zwarte versie.

De zwarte versie is ook niet echt zwart, maar grijs. Eigenlijk chiquer.

Houd nu snel op, want anders zijn we misschien off-topic. Een orginele back cover is geen accessoire.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik zag inderdaad dat de zwarte eigenlijk meer donkergrijs is. Ik vind het persoonlijk ook een chique kleur. Echter vind ik de blauwe ook wel gaaf, daarom keek ik naar een extra backcover om te kunnen wisselen. Beetje zoals vroeger, toen je nog frontjes kon wisselen op je Nokiatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
NoepZor schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:49:
Ik zag inderdaad dat de zwarte eigenlijk meer donkergrijs is. Ik vind het persoonlijk ook een chique kleur. Echter vind ik de blauwe ook wel gaaf, daarom keek ik naar een extra backcover om te kunnen wisselen. Beetje zoals vroeger, toen je nog frontjes kon wisselen op je Nokiatje :)
Vond de blauwe ook aanvankelijk mooier, maar was achteraf toch blij dat bij gebreke van geduld op 11 april jl. alleen de zwarte te krijgen was.

Heb de blauwe van MobileFun gekocht en eerder een Ebay-variant voor minder dan zeven euro inclusief verzending en zie helaas weinig verschil; ook de echte originele cover had slijtage plekken na een week, die ik na ongeveer vier maanden gebruik met de zwarte cover (afwisselend) nog steeds niet zie.

Het wisselen is idd leuk (vooral omdat de blauwe en zwarte toestellen aan voorzijde identiek zijn), maar het grijze hoesje licht duidelijk beter in de hand en is echt waterdicht (toch wel prettig nadat het toestel een keer in bad was gevallen; zou het zelf niet zo maar proberen: blijft spannend met garantie bij Samsung)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10 19:33
FreshMaker schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:44:
[...]

De S5 moet normaal al met 450 mAh op kunnen laden, maar als het batterypack minder doorgeeft, kan het zijn dat hij erop stagneert.

EDIT :
het moest zelfs 450 mAh zijn
Als ik die installeer zegt ie 1200ma maar dat staat er ook als die via de originele oplader een de netstroom hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmelemans
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Beste,

Ik weet niet of dit al eerder in dit draadje is besproken, maar ik kom er niet helemaal achter of de S5 die ik bv bij T-Mobile bestel een Wolfson WM5110 DAC aan boord heeft. Er zijn namelijk 2 varianten wat ik begrepen heb. De s5 met de exynos processor zou een Wolfson DAC hebben en de Qualcom variant een Qualcom DAC. Kan iemand uitsluitsel geven? Ik prefereer namelijk degene met de Wolfson chip.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 23:17
In Nederland wordt alleen de G900F verkocht (Qualcomm, lijkt inderdaad geen Wolfson te hebben). Als je op http://www.sammobile.com/firmwares/ zoekt naar G900F en G900H kan je dat zien. De G900H is de versie met Exynos chip die de Wolfson DAC zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Op mijn vorige telefoons werden wifi netwerken automatisch vanuit mijn google account gehaald. Nu is dat echter niet het geval bij mijn s5. Deze is de eerste keer opgestart en ingesteld zonder google account in te stellen. Kunnen deze wifi netwerken alsnog opgehaald worden? Automatisch backuppen van wifi instellingen staat aan.

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:22
NoepZor schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:30:
Op mijn vorige telefoons werden wifi netwerken automatisch vanuit mijn google account gehaald. Nu is dat echter niet het geval bij mijn s5. Deze is de eerste keer opgestart en ingesteld zonder google account in te stellen. Kunnen deze wifi netwerken alsnog opgehaald worden? Automatisch backuppen van wifi instellingen staat aan.
Het is mij nog nooit gelukt om een backup van wifi netwerken uit mijn Google account te restoren tijdens het wisselen van ROMS of telefoons, ook al staat het wel aan dat er een backup gemaakt moet worden in mijn Google account.

Daarom maak ik tegenwoordig via Titanium Backup maar een backup en restore ik die.

Dat werkt tot op heden eigenlijk feilloos.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• NoepZor
Ik las her en der dat dit alleen gebeurt als je direct een google account instelt tijdens de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 19:41
Hallo, ik heb de s5 vandaag binnengekregen, en eerste indruk is wauw, ik heb hem nu aan de lader gezet zoals in de handleiding staat, telefoon staat ook aan, mijn vraag is hoelang moet ik hem nu laten opladen?
Ben altijd in de war met het eerste maal opladen als ik een nieuwe telefoon heb, ene keer lees je hele dag laden en de ander keer een paar uur ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik heb hem de eerste keer ongeveer 6 uur aan de lader gehad.
Batterij gaat wel erg lang mee trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Aggressor schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:21:
ik heb hem de eerste keer ongeveer 6 uur aan de lader gehad.
Batterij gaat wel erg lang mee trouwens...
Heb je de telefoon tijdens het laden ook gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nee dat niet, gewoon ff 5/6 uurtjes opgeladen.
en daarna gewoon gebruiken ...

en hint, zagg glass screen protectors zijn echt mega!
superpasvorm, en voelt gewoon heerlijk aan.....

ps: ik had er 2 besteld voor 30 ps, en ik heb nog 1 over nieuw in verpakking ..22,50 inc.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/vv029.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Aggressor op 06-09-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Aggressor schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:59:
nee dat niet, gewoon ff 5/6 uurtjes opgeladen.
en daarna gewoon gebruiken ...

en hint, zagg glass screen protectors zijn echt mega!
superpasvorm, en voelt gewoon heerlijk aan.....

ps: ik had er 2 besteld voor 30 ps, en ik heb nog 1 over nieuw in verpakking ..22,50 inc.

[afbeelding]
Ziet er strak uit, maar vraagje, heb er niet opgelet maar zit er standaard een screenprotector op de s5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mhpwolf schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:20:
Hallo, ik heb de s5 vandaag binnengekregen, en eerste indruk is wauw, ik heb hem nu aan de lader gezet zoals in de handleiding staat, telefoon staat ook aan, mijn vraag is hoelang moet ik hem nu laten opladen?
Ben altijd in de war met het eerste maal opladen als ik een nieuwe telefoon heb, ene keer lees je hele dag laden en de ander keer een paar uur ofzo,
Op de lader, gewoon een uurtje, tot hij vol is.
( ik kreeg mijn toestel half vol geleverd en direct in gebruik genomen, pas later in de gelegenheid om hem echt te laden )

Het doorladen is niet meer van toepassing, de moderne accu's zijn gewoon in staat om zonder memory effect te gebruiken.
Wel kan het een paar dagen duren voor het toestel echt optimaal presteert, maar dat is eerder een android issue, dan één van samsung
mhpwolf schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:20:
[...]

Ziet er strak uit, maar vraagje, heb er niet opgelet maar zit er standaard een screenprotector op de s5?
Ik vermoed van wel, tenminste op mijn toestel zit een 'verhoging' wat lijkt op een protector.
Eerlijkheid van mijn kant, ik heb niet aangedurfd OF het ook werkelijk 'los' kan ;)
Dus mijn glass protector zit eroverheen ...

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/ZeroLemon/2014-07-24155216_zpsc5514c57.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door FreshMaker op 06-09-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
standaard zit er geen screenprotector op .. alleen een stukje folie wat er af moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Ik heb ook een zagg glass screen protector gehad. Grootste miskoop van de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb ook een glass screenprotector op mijn S5 zitten (al weet ik niet welk merk, ik kreeg hem erbij toen ik deze S5 van iemand over nam).

Maar ik moet zeggen dat deze rete-strak op mijn S5 zit, zonder ook maar 1 bubbeltje.
En ik heb al aardig wat plastic screenprotectors op mijn oude smartphones gehad, maar ik kreeg die er nooit echt super mooi op. Altijd wel ergens een bubbeltje te bekennen.

En ook voelt deze glass screenprotector erg lekker en glad aan, niet zo stroef en plastic-achtig.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dat was het eerste wat me opviel,
Het echte gevoel op het scherm, in plaats van een 'streperig' idee.

Gelijk voor de S4 en RedMi ook besteld, allemaal $ 5,- Ebay modelletjes, werken perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Laatst online: 03-05-2024
Ik heb een vraag.

Ik heb recent een nieuwe galaxy s5, maar als ik gebeld wordt, klinkt mijn beltoon echt heel zacht, en wordt heel even luid en klinkt dan weer heel zacht.

Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Zodat mijn beltoon altijd hard klinkt vanaf het begin van de oproep?

Hebben alle mensen met een s5 ditzelfde gedrag bij een oproep? Is het uit te zetten en hoe? Of is mijn gsm stuk?

Want ik heb hierover niets kunnen vinden op diverse s5 topics, ook niet in reviews, en vind dit wel heel frustrerend.

[ Voor 32% gewijzigd door DeArmeStudent op 07-09-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit bij alle beltonen zo, en hoe klinkt het als je bijvoorbeeld een video afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob642
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Hallo,

Afgelopen week deze S View Cover binnengekregen van de promo actie van Samsung.

Heb deze versie alleen nog nooit ergens gezien, volgens mij is het de (dimpled) structuur die de covers van de alpha serie krijgen.

Bij deze staat er duidelijk Galaxy S5 in de cover.

Iemand die hier meer van weet?

http://i58.tinypic.com/fchop.jpg[/IMG][/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Ik heb 2 weken geleden dezelfde gekregen, ik dacht dat dat ook de gangbare was. Wat me wel opvalt is dat de cover netjes dicht blijft als hij op tafel ligt. In reviews wordt geklaagd dat deze open gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Laatst online: 07-07-2024
Hallo mensen,

Ik heb sinds dit weekend ook een S5 en die deed het prima, totdat ik Kies startte om mijn contactinformatie van mijn oude S3 die ik had gebackupped wilde terug zetten.
Kies gaf aan dat er een nieuwe firmware was nl PDA:NG9 / CSC:NG3 / PHONE:NG8 (PHN) en deze gewoon binnen gehaald en laten installeren.
Maar nu kan ik helemaal niet meer op internet, niet via de provider en niet via WIFI,
Heb nog een fabrieksinstellingen reset gedaan, hopend dat het probleem ergens anders lag, maar dat werkte niet...

Kan iemand mij helpen om verder te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiVa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10-2024
DeArmeStudent schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:03:
Ik heb een vraag.

Ik heb recent een nieuwe galaxy s5, maar als ik gebeld wordt, klinkt mijn beltoon echt heel zacht, en wordt heel even luid en klinkt dan weer heel zacht.

Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Zodat mijn beltoon altijd hard klinkt vanaf het begin van de oproep?

Hebben alle mensen met een s5 ditzelfde gedrag bij een oproep? Is het uit te zetten en hoe? Of is mijn gsm stuk?

Want ik heb hierover niets kunnen vinden op diverse s5 topics, ook niet in reviews, en vind dit wel heel frustrerend.
Dit is op te lossen als je root:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2733001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
DaDutchGuy schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:17:
Hallo mensen,

Ik heb sinds dit weekend ook een S5 en die deed het prima, totdat ik Kies startte om mijn contactinformatie van mijn oude S3 die ik had gebackupped wilde terug zetten.
Kies gaf aan dat er een nieuwe firmware was nl PDA:NG9 / CSC:NG3 / PHONE:NG8 (PHN) en deze gewoon binnen gehaald en laten installeren.
Maar nu kan ik helemaal niet meer op internet, niet via de provider en niet via WIFI,
Heb nog een fabrieksinstellingen reset gedaan, hopend dat het probleem ergens anders lag, maar dat werkte niet...

Even op Sammobile de juiste firmware downloaden en dan flashen met ODIN.
Wel oppassen : je bent alle data kwijt.

Contacten kun je toch gewoon syncen met je Google account ? Ik hoef nooit contacten via Kies terug te zetten...(ik haat Kies trouwens, wat een waardeloos programma is dat zeg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
Dank je wel. Ga ik zo meteen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
DaDutchGuy schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:17:
Hallo mensen,

Al eens gekeken of de AP's met de firmware update nog aanwezig zijn?

Oftewel staat je Wifi en mobiele internet nog hetzelfde ingesteld?

Bij mij was na het flashen van een andere versie mijn eigen wifi weg en het mobiele internet was van 4G terug gesprongen, zodat ik ook niet kon internetten..

Na opnieuw aanmelden bij beide kon ik weer internetten (zonder opnieuw de firmware te flashen)..

Vliegtuigstand staat per ongeluk ook niet aan? (of mobiel internet uit bij de grote knoppen?)

[ Voor 4% gewijzigd door _Nick__ op 08-09-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
Instellingen voor Wifi en mobiel internet waren er nog.
En ik had beide voor de zekerheid opnieuw weer aangemaakt
En vliegtuigstand staat uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaDutchGuy schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:31:
Instellingen voor Wifi en mobiel internet waren er nog.
En ik had beide voor de zekerheid opnieuw weer aangemaakt
En vliegtuigstand staat uit...
Bij een factory-reset ben je zeker de instellingen voor WiFi kwijt, dus als alles er nog stond inclusief de wachtwoorden, dan heb je naar mijn idee geen echte factory-reset uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
Sorry, ik zei het verkeerd...
Ben nogal aan het multitasken momenteel... :p
Alles was idd weg, ook mijn contacten lijst.

Ik zal straks iig Odin proberen. Ben hoopvol dat dat wel zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Heb me al een beetje proberen te verdiepen in het KitKat SD geneuzel, maar kom er nog niet uit.
Mijn vrouw heeft een S5 met stock rom, niet geroot en heeft in de galerij een hele lading afbeeldingen verwijderd omdat ze zag dat haar externe SD kaart vol raakte. Blijkbaar zet de camera app de foto's dus direct op de ext SD, prima.

Echter zijn de foto's wel uit de galerij verwijderd, maar staan ze fysiek nog steeds op de micro SD kaart. Via ES Explorer geprobeerd ze eraf te halen, maar dan komt de melding dat dit niet is toegestaan.

Wat kan ze nu nog proberen? Het kan toch niet zo zijn dat je moet rooten om foto's te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hars73 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:43:
Wat kan ze nu nog proberen? Het kan toch niet zo zijn dat je moet rooten om foto's te verwijderen?
De ingebouwde file manager (Mijn Bestanden geloof ik of zo) heeft over het algemeen, zonder root, wel toegang tot die bestanden op de externe SD. Misschien daarmee proberen te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Brad Pitt schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:48:
[...]

De ingebouwde file manager (Mijn Bestanden geloof ik of zo) heeft over het algemeen, zonder root, wel toegang tot die bestanden op de externe SD. Misschien daarmee proberen te verwijderen?
Okee, zou fijn zijn. Ik zal het 'r straks even laten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hars73 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:55:
Okee, zou fijn zijn. Ik zal het 'r straks even laten proberen.
No guarantees, heb zelf geen S5 :P Anders SD er uit en op een PC de files verwijderen of zo. Er af gáán ze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Brad Pitt schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:58:
[...]

No guarantees, heb zelf geen S5 :P Anders SD er uit en op een PC de files verwijderen of zo. Er af gáán ze! :)
Helaas, via de 'mijn bestanden' app van Samsung kan ze ze ook niet verwijderen. Vanavond geen tijd, maar het SD kaartje eruit en dan via de PC zou toch moeten lukken zou je zeggen.

Trouwens verwijderen in de galerij app lijkt wel de foto's te verwijderen, maar opnieuw opstarten en hup alle foto's zijn ook weer zichtbaar in de galerij. Dus blijkbaar heeft geen enkele app rechten om in de fotomap van de camera op de ext-sd te mogen verwijderen. Raar gedoe... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Correct me if I'm wrong, maar ik heb iets gelezen over KitKat 4.4.x dat er speciale rechten nodig zijn om te schrijven naar SD. Dat schijnt, voor zover ik weet, in de kernel geregeld te moeten worden.

Daarom staat er ook vaak op XDA bij de custom (TW) roms, dat er write access is op de SD kaart

Ofwel : standaard lijkt KK dus alleen less-rechten te hebben op de SD kaart

Edit : en jawel, gewoon ff googlen : Google Play: SDFix: KitKat Writable MicroSD :(wel root toegang nodig)

[ Voor 25% gewijzigd door speedme op 08-09-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-10 17:26
Met mijn note op 4.4 had ik in het begin ook het probleem dat es file explorer niet de juiste rechten had, dit is gewoon bij de volgende update van es opgelost. daarna kon es wel gewoon alles schrijven en verwijderen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

speedme schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:01:
Correct me if I'm wrong, maar ik heb iets gelezen over KitKat 4.4.x dat er speciale rechten nodig zijn om te schrijven naar SD. Dat schijnt, voor zover ik weet, in de kernel geregeld te moeten worden.

Daarom staat er ook vaak op XDA bij de custom (TW) roms, dat er write access is op de SD kaart

Ofwel : standaard lijkt KK dus alleen less-rechten te hebben op de SD kaart

Edit : en jawel, gewoon ff googlen : Google Play: SDFix: KitKat Writable MicroSD :(wel root toegang nodig)
Ja dat had ik inmiddels ook al wel gevonden. Maar het kan toch niet zo zijn dat op een stock Samsung rom, waar geen root op zit (95% van de S5 gebruikers heeft nog nooit van root gehoord denk ik), de camera app de foto´s wegschrijft op de microSD, maar dat verwijderen van foto´s niet kan... :? Dat vind ik zo iets knulligs
Ik zal nog eens kijken of ze de laatste ES explorer updates wel heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 08-09-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
DaDutchGuy schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:39:
Sorry, ik zei het verkeerd...
Ben nogal aan het multitasken momenteel... :p
Alles was idd weg, ook mijn contacten lijst.

Ik zal straks iig Odin proberen. Ben hoopvol dat dat wel zal werken.
Ik heb inmiddels 3 firmwares (mei, juli en september) geprobeerd, maar ben niks opgeschoten.
Denk dat ik maar terug naar de dealer moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
DaDutchGuy schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:54:
[...]

Ik heb inmiddels 3 firmwares (mei, juli en september) geprobeerd, maar ben niks opgeschoten.
Welke firmware heb je er nu op staan dan ?

Alle draadloze communicatie (Wifi, 3G/2G, Bluetooth, NFC, etc) wordt door de zogenaamde "modem" gedaan. Deze is ook apart te flashen met ODIN.

Ik weet niet zeker of de modem ook standaard wordt mee geflashed als je een complete firmware flashed.

Je kunt ook proberen apart een modem-versie te flashen, die zijn te vinden op XDA.
Maar let wel op dat je de juiste modem hebt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaDutchGuy schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:54:
[...]
Ja, en dan niet laten repareren maar een nieuwe eisen, hij is immers net een paar dagen oud.
Het lijkt mij dat bepaalde hardware het begeven heeft, een soort vertraagde DOA dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:39:
[...]
Welke firmware heb je er nu op staan dan ?

Alle draadloze communicatie (Wifi, 3G/2G, Bluetooth, NFC, etc) wordt door de zogenaamde "modem" gedaan. Deze is ook apart te flashen met ODIN.

Ik weet niet zeker of de modem ook standaard wordt mee geflashed als je een complete firmware flashed.

Je kunt ook proberen apart een modem-versie te flashen, die zijn te vinden op XDA.
Maar let wel op dat je de juiste modem hebt !
Zoveel moeite doen bij een toestel van 2 dagen oud!!!
Wat DaDutchGuy inmiddels gedaan heeft is eigenlijk al teveel, een toestel die het al na 2 dagen begeeft is hardwarematig defect, ik zou direct al terug naar de winkel gegaan zijn om een nieuwe te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:34:
[...]

Zoveel moeite doen bij een toestel van 2 dagen oud!!!
Wat DaDutchGuy inmiddels gedaan heeft is eigenlijk nutteloos, een toestel die het al na 2 dagen begeeft is hardwarematig defect, ik zou direct al terug naar de winkel gegaan zijn en een nieuwe vragen.
Mee eens, als het toestel 2 dagen oud is dan moet hij inderdaad terug gaan en een nieuwe eisen.

Echter zei hij dat hij sinds het weekend een S5 had (hij zei niet dat hij nieuws was) en dat deze in eerste instantie goed werkte.
Pas na een software update ging het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:41:
[...]
Mee eens, als het toestel 2 dagen oud is dan moet hij inderdaad terug gaan en een nieuwe eisen.

Echter zei hij dat hij sinds het weekend een S5 had (hij zei niet dat hij nieuws was) en dat deze in eerste instantie goed werkte.
Pas na een software update ging het verkeerd.
Een paar reply's verder schrijft hij dat hij er maar mee terug naar de dealer gaat, dus neem ik aan dat hij nieuw is.
En dat het na een update pas fout ging hoeft niet perse aan de software te liggen, bepaalde hardware kan ook na 1 á 2 dagen de geest geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
speedme schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:39:
[...]
Alle draadloze communicatie (Wifi, 3G/2G, Bluetooth, NFC, etc) wordt door de zogenaamde "modem" gedaan.
Wifi wordt gecontroleerd door de kernel, niet door je modem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:51:
[...]

Een paar reply's verder schrijft hij dat hij er maar mee terug naar de dealer gaat, dus neem ik aan dat hij nieuw is.
En dat het na een update pas fout ging hoeft niet perse aan de software te liggen, bepaalde hardware kan ook na 1 á 2 dagen de geest geven.
...Als hij al die oplossingen geprobeerd heeft dan is zijn garantie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 20:56
Zijn er nog alternatieve IR apps die goed werken op de S5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
NightMare schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:15:
Zijn er nog alternatieve IR apps die goed werken op de S5?
Ik gebruik RCoid om mijn KPN decoder & TV te besturen, werkt stukken fijner dan de originele app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Laudor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:11:
[...]

...Als hij al die oplossingen geprobeerd heeft dan is zijn garantie weg.
Gelukkig is dit de grootste onzin, hier in Nederland mogen ze geen garantie weigeren i.v.m. root of KNOX, wettelijk bepaald en in de praktijk doen ze er ook totaal niet moeilijk over. Jammer dat mensen dit soort misinformatie blijven rondbazuinen, het is angst zaaien op niets af.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Pagina: 1 ... 16 ... 42 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen