I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
2.4k damage is wel aardig voor een T5 tank in een T5 game lijkt me.
http://wotreplays.com/sit...lsdorf-danielww2-t1_heavy
Nu gaat die weg, ben geen grote van van de T1 maar dit was wel een afsluiter in stijl.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Leuk om te zien!DanielWW2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:30:
En met de laatste game in de T1 heavy voor de M6 de Ace medal.
2.4k damage is wel aardig voor een T5 tank in een T5 game lijkt me.![]()
http://wotreplays.com/sit...lsdorf-danielww2-t1_heavy
Nu gaat die weg, ben geen grote van van de T1 maar dit was wel een afsluiter in stijl.
Afgezien van het goede resultaat: Het valt op dat je graag snel naar de tegenstander toe gaat waarbij het lijkt alsof je jouw tank teveel als buffer gebruikt. Zoals je ziet in de replay werkt dit prima tegen niet capabele tegenstanders. Als je echter een goede speler tegenover je had gehad dan zou je hier niet mee weg zijn gekomen, die trackt je gewoon en die blijft dan je health opeten terwijl die je blijft tracken.
Ik probeer niet al te critisch over te komen maar als je replays post dan moet ik er wat van zeggen, ik hoop dat je blij bent met de opbouwende kritiek en ik hoop dat je er wat van leert.
Yeahpsychoclown schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:07:
Streamende team battles met een aantal gotters
Oh en bijzonder goed voor mijn winrate haha, slechts 1 van deze 15 (?) matches verloren en daardoor over de hele dag een winrate van 23 (26) (88.5%) !
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Je bedoelde zeker het moment dat ik als een idioot achter de arty aanging? Daar heb ik een verklaring voor. Arties moeten gewoon dood.denheer schreef op zondag 06 april 2014 @ 00:20:
[...]
Leuk om te zien!
Afgezien van het goede resultaat: Het valt op dat je graag snel naar de tegenstander toe gaat waarbij het lijkt alsof je jouw tank teveel als buffer gebruikt. Zoals je ziet in de replay werkt dit prima tegen niet capabele tegenstanders. Als je echter een goede speler tegenover je had gehad dan zou je hier niet mee weg zijn gekomen, die trackt je gewoon en die blijft dan je health opeten terwijl die je blijft tracken.
Ik probeer niet al te critisch over te komen maar als je replays post dan moet ik er wat van zeggen, ik hoop dat je blij bent met de opbouwende kritiek en ik hoop dat je er wat van leert.
Nee, ik had eigenlijk vrijwel meteen door dat dit een bijzonder dom idee was. Het was dat de KV-1 achterlijk was anders was ik daar doodgegaan. Voor de rest was het wel meer mijn speelstijl. Niet al te ver naar voren, dekking, angelen en afhangend van je vuursnelheid pieken of gewoon full auto spam. Voor de Churchill was ik niet bang omdat ik meteen zat dat die met een zeer crappy kanon zat en dus niks ging doen tegen mij. De VK 3001h was volgens mij een bot dus die ging mij ook niks doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Zoals elke andere tank of TD maar vergeet niet arty kan je match redden door op choke points de vijand uit te schakelen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 01:07 . Reden: typo ]
Nee arties moeten gewoon dood.Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:06:
[...]
Zoals elke andere tank of TD maar vergeet niet arty kan je match redden door op choke points de vijand uit te schakelen
Nee, ben geen fan van ze.
Verwijderd
Wel volgende keer ben jij dood friendly or foeDanielWW2 schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:09:
[...]
Nee arties moeten gewoon dood.![]()
Nee, ben geen fan van ze.
O ook als ik geen artie speel veel plezier
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 01:19 ]
[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 06-04-2014 10:25 . Reden: correctie ]
Heerlijk falend ditturbster schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:08:
Geen bonus codes meer tijdens de stream .![]()
http://ftr.wot-news.com/2...-bonus-codes-from-stream/
Purchased: 'STB-1' successfully purchased. Spent : 6.100.000
nu eens verder met de Britse arty.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ware het niet dat Team Battles afzonderlijke stats hebben maar dat maakt natuurlijk voor de prestatie niet uitp0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 00:24:
[...]
Yeahwas awesome, moeten we zeker vaker doen! Zowel leerzaam als leuk
Oh en bijzonder goed voor mijn winrate haha, slechts 1 van deze 15 (?) matches verloren en daardoor over de hele dag een winrate van 23 (26) (88.5%) !
Ohja idd, nu je het zegt! Wist ik helemaal nietpsychoclown schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:28:
[...]
Ware het niet dat Team Battles afzonderlijke stats hebben maar dat maakt natuurlijk voor de prestatie niet uitUiteindelijk 18 van de 20 gewonnen waarbij één battle eigenlijk in de pocket had moeten zitten en een andere pot we gewoonweg stom waren om eerder terug naar base te gaan.. ging een beetje tegen mijn principe van 'eigen basis eerst' in
Eigenlijk wel relaxed, want dat betekent dus ook dat deze niet met je WN rating meetellen toch? Omdat je toch vaak niet voor maximale damage speelt en/of in een Tier I scout zul je door dit soort matches nooit maximaal presteren zoals je dat in een random/platoon doet...
Ja en dat van die basis die we verloren was achteraf echt gewoon dom van ons, te gefocussed op de enemy waardoor we te laat aankwamen en de cap al op 100 stond
Verder zo goed als het gister ging zo kut gaat het vandaag
Yup, dat zijn echt separate stats, maar wel de voordelen van exp/crew exp/credits farmenp0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:47:
[...]
Ohja idd, nu je het zegt! Wist ik helemaal niet
Eigenlijk wel relaxed, want dat betekent dus ook dat deze niet met je WN rating meetellen toch? Omdat je toch vaak niet voor maximale damage speelt en/of in een Tier I scout zul je door dit soort matches nooit maximaal presteren zoals je dat in een random/platoon doet...
Ja en dat van die basis die we verloren was achteraf echt gewoon dom van ons, te gefocussed op de enemy waardoor we te laat aankwamen en de cap al op 100 stond
Normaal gesproken had ik mab90 meteen bij de push op de bovenkant moeten terug laten gaan en hem niet laten engagen.
Thanks! Hopelijk wil het vandaag ook weer even voor mij en niet zoals vrijdag (daarom durfde ik gisteren ook de publics niet meer inbal130 schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:48:
Gister naar de stream gekeken inderdaad, de paar battles die ik heb gekeken wonnen jullie ook steeds netjes . Nice gelead Kyozu ;-)
Verder zo goed als het gister ging zo kut gaat het vandaag
Verwijderd
50 gold
Edit: MM abuses my T8 tanks. Elke keer low tier (de 2 games die ik vandaag gespeeld heb

Jammer genoeg heeft ons 43% WR top tier platoon het team niet kunnen dragen, toch wel verrassend

FAME en SBP, shame on you!
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 12:50 ]
Happy HuntingDanielWW2 schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:17:
Nou het duurde maar voor eeuwig maar ik heb dan eindelijk de 12.8cm op de E-75.
Dat jij daar nog energie voor had, toen ik thuis kwam was ik toch wel redelijk moepsychoclown schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:07:
Streamende team battles met een aantal gotters
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Had ook 6 bier op en thuis nog meer maar dat ging prima hoor, had toch een zieke bodemthijsco19 schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:59:
[...]
Dat jij daar nog energie voor had, toen ik thuis kwam was ik toch wel redelijk moe.
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 06-04-2014 15:12 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Eerste game was meteen een hele lading aan BS bounces op de zijkant van een T-95.
Uiteindelijk wel die tank gesloopt maar toch. Werk damn you, werk.
You have reached the code usage limit.
Ga er maar vanuit dat iets wat 3 uur geleden gepost is al gebruikt is
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Zit ik hier een beetje Pixel zijn WN8 te faciliteren
Enige lichtpuntje verder: WT auf PZIV unlocked en gekocht

[ Voor 34% gewijzigd door Mr_Size op 06-04-2014 17:19 ]
Niet echt mijn ding, maar ga het ook maar eens kijken
Denk dat hij meer voor 'suicide' ging dan iets anders. scheelt veel dan als hij zich laat verdrinken en zich niet dood wil laten schieten door tegenstandersDerby schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:02:
Ik had net iets bizars. Ik speel een arty in een random op siegfried line, Het gaat niet goed, we gaan verliezen. Dat wist een AMX12t waarschijnlijk ook en die heeft dus zijn tank voor mijn arty gezet. Toen ik schoot was ik meteen dood en hij ook. Zijn er zoveel credits te verdienen door je af te laten schieten door een teammaat?
Nu heb ik er geen ban voor gekregen, maar dit kan voor een ander wel een ban betekenen. En ik snap niet dat het zo erg zou kunnen zijn als een tegenstander hem neer zou schieten. Dat is toch doel van het spelletje.patrickos85 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:27:
[...]
Denk dat hij meer voor 'suicide' ging dan iets anders. scheelt veel dan als hij zich laat verdrinken en zich niet dood wil laten schieten door tegenstanders
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Door die draws heb je kans dat het beste team niet wint.
P.S. psychoclown, had jij ook nog foto's gemaakt gister?
[ Voor 12% gewijzigd door thijsco19 op 06-04-2014 18:24 ]
Dat niet alleen, je support er camping mee omdat het team dat voorstaat daar snel voor zal kiezen omdat bij een draw elke zijde een punt krijgt.thijsco19 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:23:
Zit nu die grand finals te kijken, vind het echt belachelijk dat je ook draws heb. Laat de battle gewoon doorgaan totdat iedereen dood is of er gecapt is.
Door die draws heb je kans dat het beste team niet wint.
Je merkte ook aan de reactie van het publiek dat die niet vonden dat de winnaar het eerlijk verdient had. Dus laten we hopen dat bij het volgende tournament er een beter win systeem is.

[ Voor 14% gewijzigd door p0st op 06-04-2014 18:53 ]
Gaaf! Leuke dag gehad?p0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:53:
En dit zijn dan de mannen (en vrouw) van GoT & Friends! Natuurlijk lang niet iedereen, maar geeft een impressie
[afbeelding]
Volgende keer hoop ik er ook weer bij te zijn.
Volgens mij heeft er iemand een MAUS gespotp0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:53:
En dit zijn dan de mannen (en vrouw) van GoT & Friends! Natuurlijk lang niet iedereen, maar geeft een impressie
[afbeelding]
Zeker! Was een hele leuke dag, en ook het bezoek aan Kamp Vught was indrukwekkend, dat zet dingen wel weer ff lekker in perspectiefoosterhofjf schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:05:
[...]
Gaaf! Leuke dag gehad?
Volgende keer hoop ik er ook weer bij te zijn.
Meet the classic Fordox face
Ben ik 2 weken terug ook geweest met school, was wel boeiend. Moet er nu een verslag van maken over 6 tot 8 pagina's totaal. Hebben jullie ook die schietplaats bezocht? Wat hebben jullie eigenlijk voor de rest nog gedaan?p0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:21:
[...]
Zeker! Was een hele leuke dag, en ook het bezoek aan Kamp Vught was indrukwekkend, dat zet dingen wel weer ff lekker in perspectief
Wie heeft er trouwens de Grand Finals gewonnen? Was net even weg tijdens de laatste match.
[ Voor 8% gewijzigd door SurfBoy op 06-04-2014 19:54 ]
Eerst kregen we een rondleiding door kamp vught daarna naar de fusillade plaats.
Daarna ging een gedeelte naar de barakken (die overgebleven/nagebouwd waren?), de andere gingen naar het genie museum wat er zo ongeveer naast lag.
Aan het eind nog met ze allen gegeten in een restaurant.
En de grand Finals waren gewonnen door NaVi.
Aha, had gehoopt pp Lemming Train, vond ze zo goed spelen op de eerste dag.thijsco19 schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:01:
Die foto was gemaakt bij die schietplaats.
Eerst kregen we een rondleiding door kamp vught daarna naar de fusillade plaats.
Daarna ging een gedeelte naar de barakken (die overgebleven/nagebouwd waren?), de andere gingen naar het genie museum wat er zo ongeveer naast lag.
Aan het eind nog met ze allen gegeten in een restaurant.
En de grand Finals waren gewonnen door NaVi.
Volgensmij waren die nagebouwd ja, bijna alles staat in die gevangenis ernaast. Hopelijk was het gezellig.
Zo veel karma.
Verwijderd
Was ook leuk om te zien! Zoals altijd weer wat geleerd voor zowel teambattles (mocht ik daar ooit aan beginnen) als randoms, en het was leuk om enkele GOT'ters aan het werk te zienp0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 00:24:
[...]
Yeahwas awesome, moeten we zeker vaker doen! Zowel leerzaam als leuk
Verder krijg ik vandaag compensatie voor 4 dagen achter elkaar <40% WR. Het lijkt niet uit te maken wat ik doe; bijna alle wedstrijden worden gewonnen. Ik denk dat ik de laatste uurtjes van de dag nog maar even verder speel; op deze manier gaan die grinds een stuk sneller
Al mensen geweest die het net zoals mij gepresteerd hebben om na 20-30 battles een wn8 van 4000+ te hebben voor die dag?
Had ik gistere namelijk
Gamertag: timmie271
Wij spelen niet met hacks/hax/cheatstimmie271 schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:18:
Leuk zo'n wotforum hier.
Al mensen geweest die het net zoals mij gepresteerd hebben om na 20-30 battles een wn8 van 4000+ te hebben voor die dag?
Had ik gistere namelijk
Euhm, nope mij nog niet gelukt. Een 4000+ WN8 met 20-30 battles is wel extreem goed!
Wat is jouw ingame naam?
Maar mijn normale wn8 is bijna 1400.
Zie trouwens nu net op noobmeter dat hij 2000wn8 neerzet van de 55 battles in de afgelopen 7 dagen
Maar ja als je continue 3000+ damage doet(wel bijna alles verloren...) en zelfs met 5.4k damage een battle verliest gaat het met de winrate niet hard. Is ook met de jagdtiger met beste gun
Toevallig afgelopen week ooktimmie271 schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:18:
Leuk zo'n wotforum hier.
Had ik gistere namelijk

zo E-peen weer een stukje groter
Neuh ik heb ook niet veel dagen van 4000+timmie271 schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:46:
timmie271
Zie trouwens nu net op noobmeter dat hij 2000wn8 neerzet van de 55 battles in de afgelopen 7 dagen. Speel ook met een T21 dus dat komt de wn8 ook niet ten goede als je geen scoutspeler bent maar een aanvalsspeler of camper
.
Maar ja als je continue 3000+ damage doet(wel bijna alles verloren...) en zelfs met 5.4k damage een battle verliest gaat het met de winrate niet hard. Is ook met de jagdtiger met beste gun.
Maareh onze moderator hier, psychoclown/kyozu, heeft genoeg dagen van 4000+ ^^
http://www.wotreplays.eu/site/750856#self
Laat me maar weten wat je ervan vindt.
[ Voor 17% gewijzigd door belgian1 op 06-04-2014 23:34 ]
Dat zijn serieuze 1337 l33d hacks zeg.timmie271 schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:46:
timmie271
Zie trouwens nu net op noobmeter dat hij 2000wn8 neerzet van de 55 battles in de afgelopen 7 dagen. Speel ook met een T21 dus dat komt de wn8 ook niet ten goede als je geen scoutspeler bent maar een aanvalsspeler of camper
.
Maar ja als je continue 3000+ damage doet(wel bijna alles verloren...) en zelfs met 5.4k damage een battle verliest gaat het met de winrate niet hard. Is ook met de jagdtiger met beste gun.
Ik ben al blij als ik 20 games 2000wn8 volhoud. Meestal hou ik het 10 potjes vol als het even lekker gaat en dan trapt de RNG me keihard in de ballen.

Helaas krijg ik ook niet echt de kans om 'm rustig te spelen, waarvan dit maar weer het toppuntje was

leuk potje om naar te kijkenRiegah schreef op maandag 07 april 2014 @ 00:32:
Ik heb de AMX 13 90 nu een tijdje en hoewel het een geweldige tank is, merk ik dat ik nog erg moet wennen. Al de fire-power dat er in dat tankje zit is lastig te beteugelen (of doseren?), aimtime is zo lang dat snapshotten eigenlijk ondoenlijk is en penetration van AP weinig vergeeflijk. Eigenlijk wil ik geen full-gold load out, maar ik word ook gek van de bounces overal.
Helaas krijg ik ook niet echt de kans om 'm rustig te spelen, waarvan dit maar weer het toppuntje was![]()
[afbeelding]replay
Tsja, je hebt van die dagen... Vanavond maar opnieuw proberenMr_Size schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:14:
LoL, wat een middag. Dikke WR, maar falende WN8. Arties vonden mij echt superlief vandaag, zo frustrerend. Doe ik 2,5K dmg in de E-25, verliezen we super hard. Doe ik 900 winnen we weer dik. Ik zei nog tegen Pixel: als ik een kutpot heb winnen we, en ja hoor
Zit ik hier een beetje Pixel zijn WN8 te faciliteren
Enige lichtpuntje verder: WT auf PZIV unlocked en gekocht
En als je eenmaal een beetje aan de WT auf.Pz.IV gewend bent en de top gun erop hebt, oh oh oh
Gaan we doenp0st schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:38:
Tsja, je hebt van die dagen... Vanavond maar opnieuw proberen? (ben weer de hele avond online)
En als je eenmaal een beetje aan de WT auf.Pz.IV gewend bent en de top gun erop hebt, oh oh oh
We moesten van Dee net doen alsof er een arty shell inkwam, maar Fordox lijkt de enige die echt zijn best heeft gedaanp0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:21:
Zeker! Was een hele leuke dag, en ook het bezoek aan Kamp Vught was indrukwekkend, dat zet dingen wel weer ff lekker in perspectief![]()
Meet the classic Fordox face
[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 07-04-2014 08:55 ]
Ik vind die WT Pz heel wat minder dan de borsig eigenlijk. De borsig was stock een beest en als je toptier bent is het helemaal feest. De WT heeft precies heel wat minder camo en de gundepression is echt om te huilen. Je moet hem al in achteruit spelen om er iets mee te kunnen. De borsig heeft misschien iets minder maximale depression maar je moet je niet in onmogelijke posities plaatsen om het er mee te bereiken. Ik denk ook doordat de Borsig gewoon veel lager is dat je veel meer gebruik kan maken van cover.Mr_Size schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:53:
[...]
Gaan we doenVooralsnog speelt de WT Pz IV eigenlijk hetzelfde als de Borsig, want zelfde gun. Hij lijkt wat mobieler en je hebt meer gun depression als je omgekeerd gaat staan. Wel heeft hij volgens mij een stuk mindere camo rating.
Hopelijk maakt de topgun nog wat goed, het is echter niet pen/damage die ik mis maar meer flexibiliteit en sneakyness...
Voorlopig heb ik nu bijna 1k minder average damage en slechts 37% WR op de WT Pz IV in vergelijking met de Borsig. Slechte tank ofwel bad karma voor die tank (had ik ook bij KV1S & T54 die ik wel goed speelde maar nooit mee kon winnen).
Heb dit weekend mijn eerste Ace binnengehaald op de Hellcat. 3272 damage in een tier 8 match.

Met de SU-122-44 nog 4.000 damage met 7 kills aangetikt, maar spijtig genoeg geen Ace. Ik ben echt stekezot van die tank. Ik vind em niet zo makkelijk om te spelen, maar als het wat meezit ...
Ik was stilletjes aan het grinden naar de Jagdpanther, maar ik heb wat schrik dat die teveel op mijn SU-122-44 gaat lijken ... enkel wat beschaafder. Ik ben nu aan het twijfelen om te grinden naar de SU-152, ISU-152 en Object 704. Maar die leunen waarschijnlijk ook weer dicht aan tegen de SU-122-44?
Een andere optie die ik nu overweeg is om te grinden naar de Borsig. Volgens mij een heerlijke tank. Enkel lijken mij er nu weinig interessante tanks te zitten in de grind er naar toe? Buiten de die T5 brooddoostank ... de naam ontglipt mij even.
Trouwens qua monthly missions moet ik nog 65 overwinningen halen met een light tank. De enige light tank in mijn garage is de Luchs. Ik moet eerlijk toegeven dat de speelstijl van een light mij voorlopig niet ligt ... m'n stats beginnen nu mijn yolo speelstijl van in het begin te compenseren. Heb geen zin om terug naar beneden te duiken. En stiekem wil ik toch die premium tank hebben als reward. Keuzes ...
De SU en ISU en wat er op volgt speel je meestal met de trage reload massive damage gun en spelen daarom toch heel anders dan de SU-122-44. Accuracy is ook wat minder dus het is toch helemaal anders imo. Ik heb de SU-122 niet maar die lijkt me ook nog vrij mobiel. De SU en ISU zijn dat al zeker niet.Catscratch schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:24:
Ik was stilletjes aan het grinden naar de Jagdpanther, maar ik heb wat schrik dat die teveel op mijn SU-122-44 gaat lijken ... enkel wat beschaafder. Ik ben nu aan het twijfelen om te grinden naar de SU-152, ISU-152 en Object 704. Maar die leunen waarschijnlijk ook weer dicht aan tegen de SU-122-44?
Een andere optie die ik nu overweeg is om te grinden naar de Borsig. Volgens mij een heerlijke tank. Enkel lijken mij er nu weinig interessante tanks te zitten in de grind er naar toe? Buiten de die T5 brooddoostank ... de naam ontglipt mij even.
De 'nieuwe' duitse TD lijn is een grind proces dat beloond wordt met de Borsig
Ik doe alleen mee als mr_size belooft zijn best niet te doenp0st schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:38:
[...]
Tsja, je hebt van die dagen... Vanavond maar opnieuw proberen? (ben weer de hele avond online)
Verder gisteren de stap genomen om de kv4 te free-xpen en toch maar lekker aan de st-i te beginnen
Wel lastig om een fatsoenlijke wn8 in te halen (expected damage van 1608 tegenover bijv. de expected 1568 van de t-54) dit komt denk ik omdat het een hele constante tank is. Kan deze lijn zeker aanraden voor de wat nieuwere spelers omdat de tank fouten nog wel wil vergeven.
[ Voor 35% gewijzigd door perpixel op 07-04-2014 09:47 ]
Als je met de 122mm gun gaat spelen wel, dan speelt het vergelijkbaar. Met die top gun heb je dan wel een hogere ROF, wat normaal gesproken wel de regel is tov. Premium tanks. De 152 heeft een wat mindere camo value en z'n armor bounced frontaal volgens mij ook wat minder. Als je die speelt met de 152mm gun en HE shells is het wel weer lekker anders spelen, dan doe je iedere tank pijn.Catscratch schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:24:
Die Lights zijn voor de missie ook niet mijn favoriet, maar gelukkig heb ik er wel wat meer klaarstaan om mee te spelen. Had zelf liever gezien dat ze die challenge voor Lights & Mediums hadden gemaakt, want de challenge met M, H en TD is wel behoorlijk makkelijk te halen. WG probeert toch ook het gebruik van SPG's weer te stimuleren met deze opzetTrouwens qua monthly missions moet ik nog 65 overwinningen halen met een light tank. De enige light tank in mijn garage is de Luchs. Ik moet eerlijk toegeven dat de speelstijl van een light mij voorlopig niet ligt ... m'n stats beginnen nu mijn yolo speelstijl van in het begin te compenseren. Heb geen zin om terug naar beneden te duiken. En stiekem wil ik toch die premium tank hebben als reward. Keuzes ...

FUUUUU, ik gebruik jouw ST-I gewoon als meatshieldperpixel schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:32:
Ik doe alleen mee als mr_size belooft zijn best niet te doen
Wel lastig om een fatsoenlijke wn8 in te halen (expected damage van 1608 tegenover bijv. de expected 1568 van de t-54) dit komt denk ik omdat het een hele constante tank is. Kan deze lijn zeker aanraden voor de wat nieuwere spelers omdat de tank fouten nog wel wil vergeven.
Niet alleen afgelopen week zie ik, goed bezig wapper. Moet ik toch even de zeilen bij gaan zetten om mijn performance weer in stats uit te drukken (elke goede dag wordt meteen afgestraft).
p0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:12:
[...]
Neuh ik heb ook niet veel dagen van 4000+meestal hang ik ergens tussen de 1800 en 2600 in
Maareh onze moderator admin hier, psychoclown/kyozu, heeft genoeg dagen van 4000+ ^^
Valt wel mee hoor, ik doe het gemiddeld gewoon erg goed. Uitschieters heb ik tegenwoordig niet meer zo vaak maarja constante (goede) performance is ook goed natuurlijk
De Marder 38t is wel erg leuk. Nu een keeper (Hetzer Stug JP4 niet meer) voor mij, maar wat daarna komt...Catscratch schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:24:
Flakbus... Ik ben er nu doorheen aan het grinden... grote hitbox, weinig camo. Gelukkig hoef je de unieke topgun niet te unlocken om door te gaan naar tier 6.
Ik zie heel weinig tier 5/6/7 uit die lijn, kennelijk alleen mensen die richting borsig grinden.
gisteren voor het eerst sinds tijden WoT weer eens aangeraakt. Wat zitten aanklooien in 1 van me favoriertjes, de marder 38T
OOOhh NOES brace yourselfs...Dynoobsu is back......dynosu schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:25:
zoooooooooo bennikweer
gisteren voor het eerst sinds tijden WoT weer eens aangeraakt. Wat zitten aanklooien in 1 van me favoriertjes, de marder 38T

Waarom staat Kyozu op elke groepsfoto van clandagen in het midden??p0st schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:53:
[afbeelding]
Het begint een beetje op te vallen....

Ingame gaat het langzaamaan richting de 45%.
Zelf heb ik de Ke-Ho gekocht, leuke Tier 4 light met normale MM. Zit leuk kannonetje op en is lekker klein. Andere optie zonder scout MM zijn de Convenanter of Crusader (ook light volgens mij)Catscratch schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:24:
Trouwens qua monthly missions moet ik nog 65 overwinningen halen met een light tank. De enige light tank in mijn garage is de Luchs. Ik moet eerlijk toegeven dat de speelstijl van een light mij voorlopig niet ligt ... m'n stats beginnen nu mijn yolo speelstijl van in het begin te compenseren. Heb geen zin om terug naar beneden te duiken. En stiekem wil ik toch die premium tank hebben als reward. Keuzes ...
Dit lijkt me inderdaad nog een leuk alternatief om m'n 7000 free xp te spenderenJPvdB schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:08:
[...]
Zelf heb ik de Ke-Ho gekocht, leuke Tier 4 light met normale MM. Zit leuk kannonetje op en is lekker klein. Andere optie zonder scout MM zijn de Convenanter of Crusader (ook light volgens mij)
Lijkt me een Locust qua speelstijl.
[ Voor 4% gewijzigd door Catscratch op 07-04-2014 12:32 ]
Deal! En ja stock is dat inderdaad zo. Qua camo heb je ook gelijk, deze is minder dan de Borsig maar nog steeds stukken beter dan de WTF E-100 (die heeft letterlijk de allerslechtste camo rating uit heel WoT)Mr_Size schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:53:
Gaan we doenVooralsnog speelt de WT Pz IV eigenlijk hetzelfde als de Borsig, want zelfde gun. Hij lijkt wat mobieler en je hebt meer gun depression als je omgekeerd gaat staan. Wel heeft hij volgens mij een stuk mindere camo rating.
Overigens kun je met de top gun een stukje aggressiever spelen, al moet je natuurlijk nog steeds oppassen voor Arty. Door de fear factor (elke 9 sec minus 500-600 HP) en de relatief grote health pool (1600HP) kun je er best wat mee afdwingen. Wel is omgekeerd rijden (of in ieder geval stilstaan) idd de beste optie: meer depression en je laat veel minder van je tank zien en bent dus lastiger te raken. Ook heb ik al 2x wonderbaarlijk een schot op mijn gun gebounced
Geen dank! Leuk om te lezen dat je 'em gebruiktCatscratch schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:24:
Vruchtbaar weekend achter de rug! Ik heb p0st zijn modpack geïnstalleerd. Super! En ook nog een bedankje van mijn kant voor al het werk wat je er in steekt!
Stronk tacticsMr_Size schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:04:
[...]
FUUUUU, ik gebruik jouw ST-I gewoon als meatshield
psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:50:
In het dagelijks leven vooralsnog 100%
Ingame gaat het langzaamaan richting de 45%.

De duitse medium lijn laat ik dan nog maar even rusten, al is de Leopard 1 de enige Tier 10 die echt hoog op mijn wensenlijst staat.
[ Voor 11% gewijzigd door Edmin op 07-04-2014 13:15 ]
Verwijderd
Ik vond de T-44 uiteindelijk ook niets.
Dus ben stukje terug gegaan naar de A-43 en ben nu bijna klaar met de A-44.
Deze lijn bevalt me beter dan de T-34-85 - T-44.
Daarna is het weer super, T-54 en Object 140 zijn echte top tanks (T-62A geunlocked maar niet gekocht dus daar kan ik niet zoveel over zeggen)
Verwijderd
De T-44 heeft een beetje de pech dat hij vaak in T10 potjes terecht komt, waar je wel een beperkte rol hebt. Als je echter eenmaal de topgun (de LB1 hebt) wordt het allemaal stukken beter. De tank is heerlijk mobiel en waar hij vooral goed in is: circlen van heavies met trage turrets. Heb eens een keer een T34 van full HP naar 0 gecircledEdmin schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:23:
De T-44 lijkt me inderdaad geen beste, maar de T-54 en de T-62A lijken me dan weer top.
T-34-85 vond ik echt heel leuk, lekker mobiel en met een goede topgun erop. In korte tijd kan je, zeker op T6 en T7, echt een hoop dmg doen. Als de tegenstander jou je gang laat gaan zit je zo op 2-3K dmg!Edmin schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:14:
Dit weekend maakte toch wel pijnlijk duideljk dat ik de afgelopen weken te veel lijnen tegelijk aan het grinden was, wat mijn rating geen goed heeft gedaan. Nu ik de Borsig en de Hellcat redelijk op niveau heb, springen mijn scores weer vooruit. Ik heb besloten daarnaast nu alleen nog maar te focussen op de Russische medium lijn, waar ik nu op Tier6 (T-34-85) zit. Die lijn was tot nu toe geen feest (A-20 en T-34 waren een drama) en de stock T-34-85 is het ook niet helemaal, maar als het goed is wordt het snel beter.
Dear god.
Je bent niet de enige.BTU_Natas schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:30:
Echt een bizar weekend gehad, gemiddeld een wn8 van 2300+ en een winrate van 42%.
Dear god.
Ik had zaterdag een wn8 van 4.5k en een winrate van 38%
Ik ben net bij Tier6 voor med en heavy. Beide USSR: kv-1s en de T-34-85. Heb inmiddels een lichte voorkeur voor de medium tanks (ipv de eerdere voorliefde voor arty)psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:28:
De T-34-85 en de T-43 zijn geweldig, de T-44 is ok maar niet super mijn beleving.
Daarna is het weer super, T-54 en Object 140 zijn echte top tanks (T-62A geunlocked maar niet gekocht dus daar kan ik niet zoveel over zeggen)
Dus uuh object 140 ken ik niet, maar deze staat ook niet in de techtree van de TS (of ik moet half blind zijn wat ook heel goed mogelijk is na al het WoT spelen van de laatste tijd) tijd voor een update-je?
"Today is the worst day since yesterday"
Kon (eindelijkMr_Size schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:14:
LoL, wat een middag. Dikke WR, maar falende WN8. Arties vonden mij echt superlief vandaag, zo frustrerend. Doe ik 2,5K dmg in de E-25, verliezen we super hard. Doe ik 900 winnen we weer dik. Ik zei nog tegen Pixel: als ik een kutpot heb winnen we, en ja hoor
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik had weer veelste veel aan mijn hoofd, en moet dan echt mezelf eens een schop geven en op mijn EU account gaan spelen. Ipv mijn NA account. Met een leeg hoofd en veel motivatie om te spelen zou ik ook gewoon goede resultaten behaald hebben. De enige reden dat de wn8 zo hoog is gebleven, omdat er in die paar win potten ook giga scores uit kwammen rollen, die het gemiddelde stevig uit de stront trokken.dr34m3dd schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:35:
[...]
Je bent niet de enige.
Ik had zaterdag een wn8 van 4.5k en een winrate van 38%
Ik vroeg me al af wie er bij zat in platoon, maar je sig hielp meFrentik schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:41:
[...]
Kon (eindelijk) weer eens mee rijden en het ging inderdaad lekker met winrate
. Ook fijn om weer eens mee te rijden met betere spelers zodat jezelf ook weer wat leert. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Klopt, die moet weer eens goed geupdate worden.Nukar schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:41:
[...]
Ik ben net bij Tier6 voor med en heavy. Beide USSR: kv-1s en de T-34-85. Heb inmiddels een lichte voorkeur voor de medium tanks (ipv de eerdere voorliefde voor arty)
Dus uuh object 140 ken ik niet, maar deze staat ook niet in de techtree van de TS (of ik moet half blind zijn wat ook heel goed mogelijk is na al het WoT spelen van de laatste tijd) tijd voor een update-je?
Klopt, merk dat ik wel nog wat agressiever moet leren spelen om jou bij te houdenperpixel schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:56:
Ik vroeg me al af wie er bij zat in platoon, maar je sig hielp meGing best goed gisteren gelukkig.
Daarom zei ik er ook bij "heavy". Mijn heavy resultaten blijven achter tov de andere type tanks, dus daar valt nog veel te halen. TD speelstijl ligt mij ook weldynosu schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:12:
Ligt aan je speelstijl, ik ben een TD liefhebber, dan zit ik toch wat vaker passief te spelen. Vanavond weer eens trollen met rhmWT of WTpz4

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 07-04-2014 14:20 ]

Hmm, nu je het zegt. Ik kijk daar niet dagelijks, kan zijn dat het daar mee te maken heeft? Dat de database pas bijgewerkt wordt als je een speler opzoekt?dramborleg schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:22:
Die sig lijkt me een foutje te maken. 144 potjes in de afgelopen 24 uur en 425 in 7 dagen?
Ag ik merk dat ik zelf gewoon meer plezier haal uit aggressief spelen. Vaak betaald dit zich ook wel uit, maar ik merk dat zodra ik iets minder begin op te letten ik hierdoor ook heel snel dood benFrentik schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:07:
[...]
Klopt, merk dat ik wel nog wat agressiever moet leren spelen om jou bij te houdenzeker in een heavy ben ik nog te passief (imho).
Teken ik voorBTU_Natas schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:30:
Echt een bizar weekend gehad, gemiddeld een wn8 van 2300+ en een winrate van 42%.
Dear god.
Grappig, ik heb ongeveer dezelfde stats als jij (ook qua gespeelde type tanks), maar het ging gisteravond dan ook redelijk gelijk op had ik het idee (zelfs met Mr_Size, maar die had een 'slechte' dag haha)Frentik schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:19:
[...]
Daarom zei ik er ook bij "heavy". Mijn heavy resultaten blijven achter tov de andere type tanks, dus daar valt nog veel te halen. TD speelstijl ligt mij ook wel
[afbeelding]
Wat me opvalt is dat jouw survival ratio veel hoger is dan de mijne (36% tegen 32%), terwijl mijn average damage en XP weer wat hoger ligt, wat inderdaad aangeeft dat je iets (te) voorzichtig speelt.
Oh enne: 1400 battles in je Hellcat, wait what
@ seriouzz hieronder, danku!
'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell
De volgende tier 10 lijn die ik wilt grinden word de obj. 140.psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:28:
De T-34-85 en de T-43 zijn geweldig, de T-44 is ok maar niet super mijn beleving.
Ik kan op tier 7 die lijn binnenstappen (kan via de KV-13 de T-43 unlocken). Aangezien dat de eerste med lijn word, is het dan handig om te beginnen op tier 7? Of kan ik beter bij de T-34 beginnen? (moet volgens mij allebij unlocken met free xp).
Eventueel nog tips voor een noob-medium driver, die voornamelijk alleen maar heavy's heeft gereden?
thnx for code
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)