[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.681 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Thx toch 1 code kunnen meepikken dit weekend...

Wel lullig dat de vorige niet meer werken en omdat ik 1 weekend niet online ben zo alles mis. Dat terwijl ik al ruim een jaar een premium account betaal en geregeld wat gold koop. Anyway, bad karma.
thijsco19 schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:59:
[...]

De volgende tier 10 lijn die ik wilt grinden word de obj. 140.
Ik kan op tier 7 die lijn binnenstappen (kan via de KV-13 de T-43 unlocken). Aangezien dat de eerste med lijn word, is het dan handig om te beginnen op tier 7? Of kan ik beter bij de T-34 beginnen? (moet volgens mij allebij unlocken met free xp).
Persoonlijk zou ik je free XP houden voor andere lijnen, de Russische meds zijn allemaal vrij goed speelbaar en leuk om te spelen, zelfs stock zijn ze niet compleet nutteloos. Als je ooit de Stuerer Emil of iets gelijkaardig aan het grinden bent dan zal je blij zijn met die Free XP... De T-34 is trouwens een leuk tankje ;)

Speelstijl is natuurlijk anders dan heavies, je gebruikt je mobiliteit om te flanken en aggressief te scouten. Top tier guns zijn redelijk maar tov hogere tiers deel te toch maar spelde prikjes uit. Eens je de T-54 hebt kan je terug meer als een heavy spelen, deze wil al eens veel shells koppen. Anyway, niks dat je eigenlijk al niet wist.

[ Voor 58% gewijzigd door Inrage op 07-04-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Code use limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Drie dagen, drie Ace Badges...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/U4KEthCDhKFz9uni10fTHIYj/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

Inrage schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:06:
[...]

Persoonlijk zou ik je free XP houden voor andere lijnen, de Russische meds zijn allemaal vrij goed speelbaar en leuk om te spelen, zelfs stock zijn ze niet compleet nutteloos. Als je ooit de Stuerer Emil of iets gelijkaardig aan het grinden bent dan zal je blij zijn met die Free XP... De T-34 is trouwens een leuk tankje ;)

Speelstijl is natuurlijk anders dan heavies, je gebruikt je mobiliteit om te flanken en aggressief te scouten. Top tier guns zijn redelijk maar tov hogere tiers deel te toch maar spelde prikjes uit. Eens je de T-54 hebt kan je terug meer als een heavy spelen, deze wil al eens veel shells koppen. Anyway, niks dat je eigenlijk al niet wist.
Het zal of 11.5k free xp worden of 31k free xp. Bij de eerste optie moet ik dan vervolgens nog 27k xp 'grinden' voor de volgende en daarna nog eens 53k xp. Dat is dus totaal minimaal 80k xp 'grinden om bij de T43 uit te komen + 11.5k free xp.
Anders is het alleen 31k free xp om bij de T43 uit te komen. ;)
Zal denk wel vanaf het begin er mee moeten leren spelen, al speel ik op de testserver best vaak met de T62A en dat gaat gewoon goed. :9

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
Main Features of the Second Public Test of Version 9.0
The following maps were reworked to improve the lighting: “Mountain Pass”, “Mines”, “Erlenberg”, “Malinovka”, “Ensk”, “Ruinberg”, “Province”, “El Halluf”, “Sand River”, “Winter Himmelsdorf”, “Serene Coast”, “South Coast”, “Highway”, “Northwest” and “Live Oaks”.
Fixed certain bugs and defects in the Premium and Non-Premium Garages.
The Т-34-85 and Centurion 7/1 vehicles were reworked.
Bugs and defects in the following updated vehicles were fixed: Т-54, Tiger, Panther, Maus, M103, Hellcat, M4 Sherman and Tortoise.
Issues with the display of shadows cast by a number of objects on different maps were fixed.
Certain bugs affecting the display of a tank’s blown-off turret were fixed.
An issue with blown-off turrets being suspended in midair was fixed.

For the full list of changes, please see the Patch Notes section below.
+ full patch note section is HIERRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

oosterhofjf schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:18:
[...]

Niet echt mijn ding, maar ga het ook maar eens kijken :)
ik wilde even de tactieken bekijken..... 14 minuten ontwijken en dan d'r op of d'r onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
thijsco19 schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:50:
[...]

Het zal of 11.5k free xp worden of 31k free xp. Bij de eerste optie moet ik dan vervolgens nog 27k xp 'grinden' voor de volgende en daarna nog eens 53k xp. Dat is dus totaal minimaal 80k xp 'grinden om bij de T43 uit te komen + 11.5k free xp.
Anders is het alleen 31k free xp om bij de T43 uit te komen. ;)
Zal denk wel vanaf het begin er mee moeten leren spelen, al speel ik op de testserver best vaak met de T62A en dat gaat gewoon goed. :9
Ieder z'n meug natuurlijk maar de T-34 en ook de Chinese Type T-34 vind ik beide tankjes waar je niet genoeg je stempel mee op een battle kunt drukken. Leuk dat de reload kort is maar als de aimtime verschrikkelijk lang is dan haal je er nog geen profijt van. Ergens campen doe je ook niet want daar zijn de mediums niet voor, het flanken is waar ze goed in zijn maar reverse is langzaam dus ergens flanken en snel om het hoekje loeren en een schot lossen zit er niet in.
TRX schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:13:
[...]

ik wilde even de tactieken bekijken..... 14 minuten ontwijken en dan d'r op of d'r onder
Gelukkig duren de matches maar 10 minuten dus dat scheelt weer een slok op een borrel :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Misschien is de Hellcat gewoon OP? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:43:
[...]

Ieder z'n meug natuurlijk maar de T-34 en ook de Chinese Type T-34 vind ik beide tankjes waar je niet genoeg je stempel mee op een battle kunt drukken. Leuk dat de reload kort is maar als de aimtime verschrikkelijk lang is dan haal je er nog geen profijt van. Ergens campen doe je ook niet want daar zijn de mediums niet voor, het flanken is waar ze goed in zijn maar reverse is langzaam dus ergens flanken en snel om het hoekje loeren en een schot lossen zit er niet in.

[...]

Gelukkig duren de matches maar 10 minuten dus dat scheelt weer een slok op een borrel :+
zo goed lette ik op de bonuscodes :P

al het strooien met codes heeft me toch mooi even 50 gold opgeleverd 8)

[ Voor 4% gewijzigd door TRX op 07-04-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:00:
[...]

Misschien is de Hellcat gewoon OP? :P
Makes no sense... de badges worden immers uitgereikt op basis van de XP die je haalt t.o..v anderen in hetzelfde voertuig.

Waarschijnlijk rijdt er een onevenredig aantal YOLO's met de Hellcat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen weekend lekker voor het eerst WOT gespeeld en vind het erg leuk. Ben bezig met de Amerikaanse TD lijn en heb nu een T49 (net fully upgraded). Alleen potjes tegen hogere tiers is gewoon heel irritant, kan bijna nooit hit points eraf schieten omdat ik de tanks gewoon niet kan penetraten. Nu wou ik de GoT2 clan joinen maar ik voldoe niet aan de eisen :(. Maar misschien wil iemand anders wel even samen wat mensen afknallen?

Ingame naam: Reyesinc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:09
Als ik jou was zou ik op teamspeak langskomen en daar wat mensen vragen. Dat is wat directer en heb je wat sneller resultaat :) adres is wel te vinden op gatheringoftanks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:05:
[...]

Niet alleen afgelopen week zie ik, goed bezig wapper. Moet ik toch even de zeilen bij gaan zetten om mijn performance weer in stats uit te drukken (elke goede dag wordt meteen afgestraft).
Er is nog een lange weg te gaan voordat ik jou heb ingehaald. ;) Scheelt ieder geval dat ik geen CW of toernooien speel. Jammer genoeg is WN8 niet zo vriendelijk voor scouts.
psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:28:
De T-34-85 en de T-43 zijn geweldig, de T-44 is ok maar niet super mijn beleving.
Daarna is het weer super, T-54 en Object 140 zijn echte top tanks (T-62A geunlocked maar niet gekocht dus daar kan ik niet zoveel over zeggen) :)
De T44 vond ik een leuke tank met de topgun. Erg mobiel en momenten uitkiezen. T54 is epic en daarna ook geweldig. Heerlijke tanklijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:14:
[...]

Makes no sense... de badges worden immers uitgereikt op basis van de XP die je haalt t.o..v anderen in hetzelfde voertuig.

Waarschijnlijk rijdt er een onevenredig aantal YOLO's met de Hellcat :P
Ik zie genoeg idioten die zich laten spotten in een hellcat. Dan zijn er ook nog de gigantische idioten die echt YOLO gaan. Dit neemt alleen niet weg dat die tank toch behoorlijk OP kan zijn. Als maar genoeg idioten een tank rijden dan word de ace tanker wel erg makkelijk. Het gaat om de beste 1% van de games hé. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Niet online
Sorry maar ik heb geen idee hoe TS3 werkt, zit nu wel op de server maar kan er niks doen? Enigste wat ik hoor is 'User entered/left your channel' en als ik dan ergens anders probeer te klikken krijg ik te horen 'Insufficient permissions'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:23:
[...]

Er is nog een lange weg te gaan voordat ik jou heb ingehaald. ;) Scheelt ieder geval dat ik geen CW of toernooien speel. Jammer genoeg is WN8 niet zo vriendelijk voor scouts.
Toch is mijn performance wat minder dan een tijdje terug ;)
Moet ook zeggen dat ik wel iets vaker bijv. de Matilda pak wat niet zo heel fijn is voor mijn stats :)
De T44 vond ik een leuke tank met de topgun. Erg mobiel en momenten uitkiezen. T54 is epic en daarna ook geweldig. Heerlijke tanklijn! :)
Als je veel in tier 10s komt is de tank net niet lekker genoeg vond ik. De Indien-Panzer was daarentegen in dat soort potjes juist perfect omdat je meer te knallen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:24:
[...]
Als maar genoeg idioten een tank rijden dan word de ace tanker wel erg makkelijk. Het gaat om de beste 1% van de games hé. :+
Hey, ik ben ook maar een banaan he? :P
psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:40:
[...]
De Indien-Panzer was daarentegen in dat soort potjes juist perfect omdat je meer te knallen had ;)
Ik hoor wisselende verhalen over de Indien. Ben benieuwd... (Nee /me. Niet van je pad af raken!)

[ Voor 36% gewijzigd door Edmin op 07-04-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:45:
[...]

[...]

Ik hoor wisselende verhalen over de Indien. Ben benieuwd... (Nee /me. Niet van je pad af raken!)
Lol, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik vind het toch een van de mindere mediums, opzich is er veel goed aan die tank, Rof/draaisnelheid/gundepression. maar die aimtijd..... ik kan daar niet aan wennen, en vind het ook geen combinatie met een medium. :P

Maar daarintegen hoor ik ook verhalen van clangenoten die het een beest vinden, dus misschien doe ik iets verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben voornamelijk benieuwd omdat het een horde is op weg naar de machtige Leo1 :) En ja, dat sommigen het ding vervloeken wist ik.. en bovendien kan onze clown waarschijnlijk in elke tank heersen, ds zijn mening is ook maar half waardevol ;)

Hey Daniel, lopen er ook zoveel YOLO's rond in de Borsig?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/adbDoaqu4eIUvjzHBtJhxQty/medium.jpg
OK, het is nog geen Ace, maar dat scheelt niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:45:
[...]

Ik werd pas een Granny Smith in januari en was weer een banaan met WN8 tot in februari. :Y)
Overgens is een banaan al veel, veel beter dan een dieprode tomaat. ;)

Dat mijn stats nog steeds vrij snel stijgen is leuk en het doel is blauw worden maar groen is gewoon goed en geel is gewoon above average en kan je dus wel een beetje vertrouwen in je team. Beetje. :+
Edmin schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:23:
Hey Daniel, lopen er ook zoveel YOLO's rond in de Borsig?
[afbeelding]
OK, het is nog geen Ace, maar dat scheelt niet veel...
Ik zie de Borsig niet zo vaak meer. Nee ook niet in de lijst. Dat ding is gewoon wel heel erg eng.
Het helpt ook niet dat ik zo ongelofelijk gestoord werd van de Sturer Emil dat ik deze verkocht heb.

PS: they see me trolling, they hating. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:30

garathane

l'enfer, c'est les Autres

LmLegendary schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:38:
Sorry maar ik heb geen idee hoe TS3 werkt, zit nu wel op de server maar kan er niks doen? Enigste wat ik hoor is 'User entered/left your channel' en als ik dan ergens anders probeer te klikken krijg ik te horen 'Insufficient permissions'.
Ga in de garage naar 'channels'( links onderin) typ 'gathering' en join het kanaal dan kun je a) vragen om platoons en b) vragen om rechten voor TS; twee vliegen in één tank.

Wat is je WoT-naam ?

[ Voor 7% gewijzigd door garathane op 07-04-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net even een leuke. Normale slag op lakeville.
Ik rijd met mijn M6 het dorpje in omdat ik een gigantisch hekel heb om naar de failvalley te gaan. Komt eer een ELC de hoek omrijden die vol in mij rijd. Hij dood ik geen damage. :D
K thanks for 400 free damage. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Niet online
Bedankt garathane, heb nu rechten in TS3 en kan chatten in WOT.

Mijn WOT naam is: Reyesinc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ik ben voornamelijk benieuwd omdat het een horde is op weg naar de machtige Leo1 :) En ja, dat sommigen het ding vervloeken wist ik.. en bovendien kan onze clown waarschijnlijk in elke tank heersen, ds zijn mening is ook maar half waardevol ;)
De indien vond ik helemaal geen slechte tank lekker vanaf afstand snippen, ding heeft goeie pen voor zijn tier. Ik vind dit leopard prototype tot nu toe een veel grotere horde, wat een bagger tank :X

@LmLegendary, zag hier je post dus had even ts gejoined om je rechten gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themaxter schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:27:
[...]

De indien vond ik helemaal geen slechte tank lekker vanaf afstand snippen, ding heeft goeie pen voor zijn tier. Ik vind dit leopard prototype tot nu toe een veel grotere horde, wat een bagger tank :X

@LmLegendary, zag hier je post dus had even ts gejoined om je rechten gegeven :)
Ook over die PTA hoor ik wisselende berichten, gezien zijn snelheid en gun lijkt het me juist wel een fijne tank, waarim vond jij het niks dan? ( hoor wel vaak dat je ammorack er steeds uit geknalt word.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Volgens mij hebben beide Leopard tanks totaal geen pantser. ;)
Dat lijkt mij wel even wennen ja omdat je echt je best moet doen om geen hits te nemen terwijl je ook een monsterlijk kanon hebt wat vraagt dat je continu schiet. Ik zou die tanks denk ik wel leuk vinden. Ben het wel gewent dat niks bounced op mijn pantser. Ik heb al te veel Duitse mediums gespeeld om me daar nog druk over te moeten maken en ik brawlde met mijn Panther en had lekker een 62% winrate toen ik die verkocht voor de Panther II. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:31
Ik aim met m'n 10.5cm derp op de hetzer op een kv-1, komt er doodleuk een StuG recht voorlangs rijden.
Enorme knal en de StuG is ammoracked. :X Dus ik bied m'n excuses aan in de chat, vervolgens schiet een churchill mij dood en een ander teamlid de churchill weer op zijn beurt. :9

Boy, that escalated quickly.

[ Voor 7% gewijzigd door KleineJoop op 07-04-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ben je lekker aan het scouten, wil je het volgende potje met je t29 gaan. Team kwijt ;w
Volgende keer beter.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Een tip, zet er Rammer, GLD en Vstab op dan is de tank erg lekker :)

Vanavond lekker wat gegamed en de Foch eens goed de kost gegeven, begon al erg lekker ook al hadden we wat OER en OER domme team(s)(genoten). Nou goed ik deed mijn damage wel, vervolgens in een winstreak beland.. denk je lekker.. ging de RNG opspelen en kregen we caprush wins. Zucht dus uiteindelijk zijn mijn torenhoge scores teniet gedaan tot bijna onder gemiddelde potjes voor mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 12:28

databeestje

Von PrutsHausen

Wat een verademing is de ARL M4 45 ten opzichte van de ARL 44. Al neem ik tegenwoordig wel een een stuk of wat gold rounds mee zodat ik met de 105mm lekker uit de voeten kan. Normaal gesproken laad ik gold als ik een tier 8 of hoger voor me heb. O.a. T32, IS-3, Tiger(s).

Uiteraard de 1ste pot door een T34 uitgemaakt voor Gold Noob, was de 1ste tank die ik tegenkwam :)
Meteen een goede dubbel voor de eerste pot te pakken. Voor die 20k verlies die ik dan maak op een (loss) pot boeit me niet zo, ik verdien genoeg met de andere tanks die geen gold nodig hebben.

De survival rate is al bijna onder de 20%, nog 0,06%

Inmiddels ook wat beter mijn draai in de ELC AMX 13 90 gevonden, ik kom er steeds beter mee uit de voeten.

Af en toe kwam er een 2x crew xp bonus voorbij, missies niet echt in de gaten gehouden maar ik ben er blij mee. Wat mij betreft mogen ze de crew xp altijd wel hoger maken, de 2e skill duurt al zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
2e skill valt mij best mee. Ben nu bij de meeste op de 3e of 4e skill. Dat duurt nog een stuk langer :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
LmLegendary schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:15:
Bedankt garathane, heb nu rechten in TS3 en kan chatten in WOT.

Mijn WOT naam is: Reyesinc
Als ik je ingame zie zal ik je wel een platoon uitnodiging sturen, ik weet ondertussen wel hoe je met een t49 moet omgaan, laat je dan wel de dingen zien waar je op moet letten en wat wel en vooral niet kan.

Vorst8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

databeestje schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:12:
Wat een verademing is de ARL M4 45 ten opzichte van de ARL 44.
7(8)7

Ik had helemaal het omgekeerde, de ARL 44 vind ik geweldig, de M4 45 heb ik meermaals overwogen om te free xp'en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
timmie271 schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:15:
2e skill valt mij best mee. Ben nu bij de meeste op de 3e of 4e skill. Dat duurt nog een stuk langer :9.
5e skill is 1.6 mil xp.... 6e is 3.8 mil xp... Dat is pas een grind... Zit nu op 15% van de 6e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:17:
[...]

7(8)7

Ik had helemaal het omgekeerde, de ARL 44 vind ik geweldig, de M4 45 heb ik meermaals overwogen om te free xp'en. :)
Het zijn twee totaal verschillende tanks. De ARL kan met zijn front nog goed bouncen en heeft de keuze uit 2 guns. Waarvan een gun een veeeel te lange aim time heeft. De M4 kan eigenlijk alleen maar als support tank goed uit te voeten. Voorzichtig en op afstand snipen is het beste voor die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Echt soms wil je team gewoon dat je een kutgame hebt. Het was weer Lakeville tijd en ik ga weer braaf het dorpje in. Nu met de M4A3E2. Niet veel versterking, een KV-1S en nog wat die enorm aan het treuzelen zijn. Dus ik bij de kerk en ja hoor, komt een AMX 50 100 de hoek omrijden. Leuk. Hij gaat voor de KV-1S terwijl ik zo snel als mogelijk vuur. Ik probeer de AMX ook meteen klem te rijden zodat die na zijn magazijn niet meer weg kan. Dan schiet de idioot in de KV-1S per ongeluk op mij. Oke, kan gebeuren, de 442 damage zijn niet zo leuk. Dan schiet de f*cking arty en raakt mij i.p.v de AMX. 8)7

Ondertussen is de AMX klaar met schieten en vlucht. Ik dood hem alsnog voordat ik genukt word door een vijandelijke M40/43. Echt WTF. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Nou weer een 'slechte' avond gehad (sry Pixel :+), maar nu weer qua WR. Wel een WN8 van 2.8K gehaald gek genoeg, terwijl er een hoop faal potten tussen zaten. Vooral de OBJ 140 mag gewoon niet gedubbeld worden, na de 3e loss was ik ook weer helemaal klaar met die tank. Bizar dat het met die tank maar niet wil lukken, terwijl de T-54 zo makkelijk speelt. De arties waren weer dolverliefd op mij..

Wel één echt leuke pot gehad, vooral door het einde. Toen zat alles eindelijk eens mee en overleefde ik miraculeus genoeg om vervolgens mijn ace te halen met een patrol duty, op een VK 3001H 8)7

replay is misschien niet heel spannend, maar het einde is wel geestig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:01

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen, heb een paar leuke dagen achter de rug en ga van WN8 van +- 819 (jaja heeel erg tomaat) naar WN 1345 (groen! jeuj :D )
Nu is het zaak het vast te houden en die stats op te krikken, het zal nog wel even duren voordat het rode van mn naam verdwenen is. Deze lijn vast houden zal wel moeilijk zijn aangezien ik heel wat tanks aan het grinden ben die me niet helemaal liggen :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:49
Stop dan met grinden als je de line niet leuk vind, misschien vind je de einde leuker, dan zou ik doorgaan. Had ik ook met de franse lijn. Eerst had je allemaal baggertanks, de tier 3 is de lichste tank ingame, als je perongelijk tegen irmand aanrijdt, gaat er gelijk de helft van je hp af. De tier 4 was wel beetje grappig, met de derpgun, alleen hij is zo sloom met geen armor. De tier 5 was wel leuk, goede pen voor een tier 5. Tier 6 had ook een goede pen, maar geen armor. De tier 7 fond ik leuk worden, goede armor als je tegen tier 7 stond. De tier 8 vind ik super super super super goed. Een hele goede tier 10 gun. Sommige mensen zitten te klagen om aimtime, maar met gunrammer, vertical stablizer en een camonet vind ik het een beest. Front armor kan heel veel bounchen, er zit een angle in van volgens mij 60 graden. Achterkant en zijkant is wel minder, ik speel hem graag aanvallend door de 8 sec reload time. De foch heeft dezelfde gun, maar weer beter armor end e foch 155 heeft een autoloader, maar is erg generfd in de laatste patch, helaas. Maar daarom ben ik voor deze lijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
themaxter schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:27:
Same here, kon heel goed mijn draai vinden in de IndiënPanzer met sneaky snipeattacks maar de PTA heeft lang geduurd voordat ik daar wat mee kon, pas met de topgun ging het beter.
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:44:
Ook over die PTA hoor ik wisselende berichten, gezien zijn snelheid en gun lijkt het me juist wel een fijne tank, waarim vond jij het niks dan? ( hoor wel vaak dat je ammorack er steeds uit geknalt word.)
PTA is echt afhankelijk van zijn topgun, met de Indiëngun moet je tracks en gun researchen en dan ben je 85K verder om eindelijk van je tier 8 gun af te zijn. 8)7
Ammorack valt met de PTA naar mijn idee wel mee, safe stowage op de loader en niet teveel hits pakken.
Je moet verder echt gaan afstandsnipen moet die medium ivm lange reload en lange aimtime.
Je gun is dan wel weer heerlijk accuraat en met de topengine ben je snel genoeg om te relocaten naar een heel andere kant van de map als je teveel weerstand ondervindt.
DanielWW2 schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:51:
Volgens mij hebben beide Leopard tanks totaal geen pantser. ;)
Dat lijkt mij wel even wennen ja omdat je echt je best moet doen om geen hits te nemen terwijl je ook een monsterlijk kanon hebt wat vraagt dat je continu schiet. Ik zou die tanks denk ik wel leuk vinden. Ben het wel gewent dat niks bounced op mijn pantser. Ik heb al te veel Duitse mediums gespeeld om me daar nog druk over te moeten maken en ik brawlde met mijn Panther en had lekker een 62% winrate toen ik die verkocht voor de Panther II. :P
Duitse speelstijl inderdaad....afstand houden en snipen en zelfs dan schieten ze dwars door je gunmantlet.
Cammowaarde bij de PTA is ook niet veel heb ik het idee omdat mijn 6th sense vaak afgaat en zelf niks zie, zelfs niet met optics.
psychoclown schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:05:
Een tip, zet er Rammer, GLD en Vstab op dan is de tank erg lekker :)
Zou dit ook werken met de PTA?
Heb nu rammer, Vstab en optics erop om nog wat meer afstand te kunnen houden maar vindt de aimtime nog steeds erg lang... :-(

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
databeestje schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:12:
Wat een verademing is de ARL M4 45 ten opzichte van de ARL 44.
Pfoe, hier ben ik het echt met Seriouzz eens. Wat een drama vond ik die AMX M4 45 vergeleken met de ARL. Kan niks hebben, maar is in mijn ogen ook niet echt een goede support tank (hij kan gewoon niks :+ ) Laatste 10K met vrije xp doorgekomen, want kon het niet meer aanzien! (en de aanbieding op de 50 100 liep bijna af :) )

Nu op de 50 100 met een maatje van me. Heerlijk om 12 kogels klaar te hebben staan _/-\o_ (alleen jammer van de beroerde gun depression)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren ook weer even wat potjes gedaan op rhmwt en wtpz4, die 12.8cm blijft een heerlijke gun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Soms heb je echt de neiging om je eigen teammaten af te gaan schieten.

Houd ik samen met een T30 een complete flank tegen.
Ontvangt hij 1 shell draait zijn tank om en rijdt in een rechte lijn terug naar onze base.
Daardoor legt hij in 10 seconden het loodje waarna ik overreden word door 8 tanks die gelijk vol de aanval in gaan.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ken het gevoel. Heb nu tot 2x toe gehad met de Hellcat dat ik een mooi bosje uitzoek op een heuvel. Dat er een heavy aankomt die daar wil snipen en me gewoon er af duwt.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bekers schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:42:
[...]

Pfoe, hier ben ik het echt met Seriouzz eens. Wat een drama vond ik die AMX M4 45 vergeleken met de ARL. Kan niks hebben, maar is in mijn ogen ook niet echt een goede support tank (hij kan gewoon niks :+ ) Laatste 10K met vrije xp doorgekomen, want kon het niet meer aanzien! (en de aanbieding op de 50 100 liep bijna af :) )

Nu op de 50 100 met een maatje van me. Heerlijk om 12 kogels klaar te hebben staan _/-\o_ (alleen jammer van de beroerde gun depression)
Ik ben nu bij de amx 50 120. Bij deze tank heb ik alleen nog maar de top radio en de gun van de amx 50 100. Ik zal zeggen dat ie zonder de motor en tracks niet echt mobiel is. Het duurt een uur om een rondje te draaien, overigens in 1 van de eerste battles erin wel gelijk first class binnen gehaald en een high caliber met 4600 damage. Had ook 5 kills, de 6de werd net voor me neus gekilled. Anders denk ik wel ACE gehad. Maar ik hoop zo snel mogelijk de motor, engine en de top gun te hebben. Turret is opzich nog wel bounchy. Heb redelijk vaak er wat mee gebouncht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
solique schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:28:
Soms heb je echt de neiging om je eigen teammaten af te gaan schieten.

Houd ik samen met een T30 een complete flank tegen.
Ontvangt hij 1 shell draait zijn tank om en rijdt in een rechte lijn terug naar onze base.
Daardoor legt hij in 10 seconden het loodje waarna ik overreden word door 8 tanks die gelijk vol de aanval in gaan.
Dat is echt niks. gisteren in een battle stonden we 12-13 voor. Wij hadden nog mr_size en 2 no-names op cliff. De tegenpartij kwam via het noorden eraan en mr_size stond de toegang tot de cap te verdedigen op het oosten.

De 2 no-names waren door de vallei op het westen te rijden en het enige wat ze nog hoefde te doen was doorrijden tot de cap en daar in gaan staan voor de win. Daarintegen rijd 1 van de 2 tegen de andere aan. Dit viel blijkbaar niet zo goed want die begon hem af te schieten.

Nou dat mooi :X maar dan denk je. Okee er kan er nog 1 doorrijden tot de cap. Nou blijkbaar schoot hij wel vaker teammaten af want het was een instant ban. Zo ga je in de laatste paar minuten van de battle ineens van een zeker win naar een zekere loss en er is helemaal niks wat je er aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
DanielWW2 schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:51:
Ik heb al te veel Duitse mediums gespeeld om me daar nog druk over te moeten maken en ik brawlde met mijn Panther en had lekker een 62% winrate toen ik die verkocht voor de Panther II. :P
Mij lukt het nog niet om hem onder de knie te krijgen.
Heb gisteravond wel de 10,5cm gekocht, maar daar wordt ik ook nog niet echt vrolijk van :p Misschien kwam dat wel omdat ik 1 potje had waar ik de enige medium was en ik toen m'n dubbel xp gehaald heb en een andere tank ben gaan spelen. Vanavond maar weer verder ploeteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Dit stukje verklaard zoveel :) eindelijk iets van houvast als 1 of andere dieprode speler mijn tank weer eens op afstand probeert te besturen of mij teamkilled als ik passief sta te scouten.

Wikipedia: Dunning-krugereffect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Hmmm, maar pixel jij bent juist een en al zelfvertrouwen, dus verklaar je nader :+

Ik zag trouwens dat deze week WoT 3 jaar bestaat en aankomend weekend is de bijbehorende special, ben benieuwd!

[ Voor 41% gewijzigd door themaxter op 08-04-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Dan zal ik wel incompetent zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Maar die backseat drivers heb ik ook een hekel aan. Gebeurde ook veel tijdens CW of TC battles wanneer je als laatste over ben, gruwelijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
SurfBoy schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:44:
[...]

Ik ben nu bij de amx 50 120. Bij deze tank heb ik alleen nog maar de top radio en de gun van de amx 50 100. Ik zal zeggen dat ie zonder de motor en tracks niet echt mobiel is. Het duurt een uur om een rondje te draaien, overigens in 1 van de eerste battles erin wel gelijk first class binnen gehaald en een high caliber met 4600 damage. Had ook 5 kills, de 6de werd net voor me neus gekilled. Anders denk ik wel ACE gehad. Maar ik hoop zo snel mogelijk de motor, engine en de top gun te hebben. Turret is opzich nog wel bounchy. Heb redelijk vaak er wat mee gebouncht.
Ow, hoe bevalt ie verder? En vergeleken met de 50 100? Jingles is er wel positief over. (al ben ik het niet altijd eens met zijn mening ;) )

Maar eens flink wat vrije xp sparen dan, zodat iig nieuw onderstel en motor meteen vrijgespeeld kunnen worden. Tnx voor de tip! Heeft die 50 120 wel een beetje gun depression? of is net zo droevig als bij de 50 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

De 50 120 heeft wel gun depression, maar geen gun elevation, dus als je in een kuil staat kan je weer niet omhoogschieten. Ik moet nog steeds de top gun halen, in hogere tiers mis je met de 50 100 gun toch wel een beetje pen en je switched niet even naar een goldshell. Drum reload is daarin tegen wel een stuk korter dan op de 50 100.

[ Voor 7% gewijzigd door themaxter op 08-04-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

perpixel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:08:
Dan zal ik wel incontinent zijn :(
FTFY :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:19:
De 50 120 heeft wel gun depression, maar geen gun elevation, dus als je in een kuil staat kan je weer niet omhoogschieten. Ik moet nog steeds de top gun halen, in hogere tiers mis je met de 50 100 gun toch wel een beetje pen en je switched niet even naar een goldshell. Drum reload is daarin tegen wel een stuk korter dan op de 50 100.
Ik kan nog wel redelijk leven met de gun van de 50 100. Hij heeft inderdaad een kortere reload, maar bijvoorbeeld een e-100, Maus of IS-7 moet je niet op schieten als ze met de voorkant naar je staan. Maar zit echt te wachten totdat ie full-upgraded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
perpixel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:05:
Dit stukje verklaard zoveel :) eindelijk iets van houvast als 1 of andere dieprode speler mijn tank weer eens op afstand probeert te besturen of mij teamkilled als ik passief sta te scouten.

:+ Heel erg toepasselijk op WoT idd.
perpixel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:51:
Dat is echt niks. gisteren in een battle stonden we 12-13 voor. Wij hadden nog mr_size en 2 no-names op cliff. De tegenpartij kwam via het noorden eraan en mr_size stond de toegang tot de cap te verdedigen op het oosten.

De 2 no-names waren door de vallei op het westen te rijden en het enige wat ze nog hoefde te doen was doorrijden tot de cap en daar in gaan staan voor de win. Daarintegen rijd 1 van de 2 tegen de andere aan. Dit viel blijkbaar niet zo goed want die begon hem af te schieten.

Nou dat mooi :X maar dan denk je. Okee er kan er nog 1 doorrijden tot de cap. Nou blijkbaar schoot hij wel vaker teammaten af want het was een instant ban. Zo ga je in de laatste paar minuten van de battle ineens van een zeker win naar een zekere loss en er is helemaal niks wat je er aan kan doen.
Ja deze match was heel bizar. Die no names hebben de hele match op de 2 lijn gestaan en deden daar vrijwel niets, terwijl wij desperately hulp nodig hadden in het midden. Uiteindelijk heb ik nog vrij lang weten te overleven en het midden gecleared. Er waren nog een ST-I en een WT Pz IV van de tegenpartij over, waarvan we precies wisten waar ze heen gingen: onze cap via het midden/oosten. Ik had nog maar 32 hp ofzo en zij waren vrijwel full HP. Ik stond onze cap af te dekken en onze nono's hadden dus zo door kunnen rijden via de 2 lijn naar de cap van de enemy en dan hadden wij op cap gewonnen. In plaats daarvan gaan ze elkaar lopen afschieten, echt WTF 8)7 |:( De WT Pz IV kwam ondertussen mijn kant op, heb hem nog 1x weten te raken, maar toen was het afgelopen. Toen ik dood was stond onze IS8, inmiddels blauw, midden op de 2 lijn stil, bevroren. Ws was hij dus gebanned zoals Pixel zei.. Echt wat gaat er om in die hoofden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
50-120 is een heerlijke tank mits je geen toptier of 1 van de weinge heavies in je team bent.
Armor is zoals bijna bij alle Fransen om te huilen.
Sta je dan close range tegenover andere tier 9 heavies die wel armor hebben ben je de sjaak.
Zelf vondt ik de 50-120 daardoor een achteruitgang tov de 50-100 waarmee je vaak wat minder toptier bent en niet frontline hoeft te vechten.
Heb lang getijwfeld en gewacht met kopen van de AMX 50B maar dat is wel weer een hele lekere tank.

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 08-04-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
ShockWave schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:01:
50-120 is een heerlijke tank mits je geen toptier of 1 van de weinge heavies in je team bent.
Armor is zoals bijna bij alle Fransen om te huilen.
Sta je dan close range tegenover andere tier 9 heavies die wel armor hebben ben je de sjaak.
Zelf vondt ik de 50-120 daardoor een achteruitgang tov de 50-100 waarmee je vaak wat minder toptier bent en niet frontline hoeft te vechten.
Alleen van de TD-line is de armor juist wel weer goed. Eigenlijk moet er nog wel een echte heavyline komen van de Fransen met armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:07:
Ik zag trouwens dat deze week WoT 3 jaar bestaat en aankomend weekend is de bijbehorende special, ben benieuwd!
In WOT zelfs staan ze al bij de coming soon missions. Je kan gold verdienen. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Catscratch schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:05:
[...]
Ja de missions, maar niet de verdere specials zoals kortingen op tanks/equipment/cammo etc ;)

En wat betreft die franse heavy line, eigenlijk geld dat zowel voor de 50 100 als de 50 120. Je wilt eigenlijk geen toptier zijn, of in ieder geval niet de enige. De rest van je team verwacht anders namelijk dat jij de aanval leid, maar dat is nu juist niet wat je met die tank wil... Gewoon op medium range (en als het kan flankend) z.s.m. een clip legen in een tank en weer wegwezen voor de reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 22:47
af en toe wel grappig om de medailles op je tanks te bekijken. Zie ik toch wel opvallende dingen zoals een patrol duty op mijn 183, 2 invaders op mijn T95, pascucci op mijn maus en een kamikaze op mijn s51 arty lol.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bean77 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:13:
af en toe wel grappig om de medailles op je tanks te bekijken. Zie ik toch wel opvallende dingen zoals een patrol duty op mijn 183, 2 invaders op mijn T95, pascucci op mijn maus en een kamikaze op mijn s51 arty lol.
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
perpixel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:05:

Klopt, ben zelf ook niet zo'n hele goede speler... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Hehe, ik heb er ook zo wel een paar leuke:
- Steel wall op een tier 2
- Scout op een KV1S (die zo blind is als een mol) en op de marder II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

[...]

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Bean77 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:13:
Heb zelf patrolduty op mijn Black Prince.... _O-
Trage heavy die je niet als spotter zou verwachten maarja als niemand doorrijdt... :+
Heb geloof ik ook kamikaze op een of andere arty, mediums denken vaak dat ze je in volle vaart wel even dood kunnen rammen.... :w
themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:22:
Hehe, ik heb er ook zo wel een paar leuke:
- Steel wall op een tier 2
- Scout op een KV1S (die zo blind is als een mol) en op de marder II
Scout op Marder zou kunnen, met binocs was hij voor een bepaalde patch heer en meester qua viewrrange en op Malinovka kon je zomaar vanuit je eigen base de andere kant spotten als je een beetje vooraan stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Die scout op de marder was op Abbey, stond in de bosjes recht voor het midden pad toen we een lemmingtrain door het midden kregen en bij mijn team niemand naar het midden ging :+
Maar was inderdaad nog met de OP viewrange van 400 meter op een tier 3 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door themaxter op 08-04-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
JPvdB schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:08:
[...]
Zelf heb ik de Ke-Ho gekocht, leuke Tier 4 light met normale MM. Zit leuk kannonetje op en is lekker klein. Andere optie zonder scout MM zijn de Convenanter of Crusader (ook light volgens mij)
Heb deze aangekocht gisteren. De tank is niet mobiel genoeg vind ik als scout, maar het is echt een klein kreng dat aardig wat schade doet in T4 en T5 matchen. M'n overlevingskansen in T6 games zijn nog niet zo schitterend. Bedankt voor de tip ... hier haal ik m'n laatste missie wel voor de premium tank reward. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ShockWave schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:29:
Heb zelf patrolduty op mijn Black Prince.... _O-
Trage heavy die je niet als spotter zou verwachten maarja als niemand doorrijdt... :+
Heb eens een patrol duty gehaald op de Matilda. Was op South Coast zuidelijke spawn, was ik op een gegeven moment doorgereden tot onder die berg in het midden en spotte ik hun hele campende team op die heuvel daar uit _O-

En gisteren nog op de VK3001H eentje, idd altijd grappig om zo'n soort medaille op een Heavy te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
[...]

Wat zijn de missies dan? kan nu niet in wot kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:33
perpixel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:42:
[...]

Wat zijn de missies dan? kan nu niet in wot kijken ;)
Zo vond ik 'm beschreven op WoT EU forum:
10 000xp = 30 gold you have to be in top 10
5Random battle Wins + being in the top 5 = 30 gold
Deal 7000dmg, you must be in platoon = Large Repair Kit x3

ALL of these three once done get you 3 days of premium.
Staat blijkbaar een timer bij, dus dagelijkse missies.

Had zelf gehoopt op credits missies, volgende tier 10 komt er aan maar ik mis nog 4 miljoen credits om 'm te kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Riegah op 08-04-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:31:
Die scout op de marder was op Abbey, stond in de bosjes recht voor het midden pad toen we een lemmingtrain door het midden kregen en bij mijn team niemand naar het midden ging :+
Maar was inderdaad nog met de OP viewrange van 400 meter op een tier 3 8)7
Dat zijn idd epic potjes dat het volledige vijandelijke team ergens opduikt waar je ze niet zou verwachten.. :P
Had van de week een pot op Severogorsk waarin ik met mijn TD op de heuvel in de base stond te wachten op de vijand die normaal ook de heuvel op de 1/2 of 8/9 lijn neemt..
Ze hadden besloten om masaal door het kanaal te komen... d:)b
Helaas sta je dan echt niet goed om ook maar goede damage te doen..
Mr_Size schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:42:
Heb ook eens een patrol duty gehaald op de Matilda. Was op South Coast zuidelijke spawn, was ik op een gegeven moment doorgereden tot onder die berg in het midden en spotte ik hun hele campende team op die heuvel daar uit _O-

En gisteren nog op de VK3001H eentje, idd altijd grappig om zo'n soort medaille op een Heavy te halen.
Zie het helemaal voor me je rijdt rondt en er wordt gewoon helemaal niks gespot, vervolgens vraag je je af waar ze zijn.
Ineens kleurt dan je hele minimap rood waar je staat... :S
Black Prince was op Prhokhorovka op de TD lijn, iedereen campen en ik had daar genoeg van.
Kwam terecht links van het midden in de kuil, ver genoeg voor spots en ver genoeg om hun schoten te dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb 2 spartans en 8 coolheadeds op mijn S35 CA :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fordox schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:00:
Ik heb 2 spartans en 8 coolheadeds op mijn S35 CA :')
Ligt er natuurlijk aan wie / wat er op je schiet, kan best :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

De grootste cool-headed veroorzaker is denk ik de Pz 1C :P
Zeker als deze elkaar frontal ontmoeten, instamedal....

[ Voor 9% gewijzigd door themaxter op 08-04-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ShockWave schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:02:
[...]

Zou dit ook werken met de PTA?
Heb nu rammer, Vstab en optics erop om nog wat meer afstand te kunnen houden maar vindt de aimtime nog steeds erg lang... :-(
Durf ik niet te zeggen want ik heb de PTA nog steeds niet gespeeld :P
themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:07:
Hmmm, maar pixel jij bent juist een en al zelfvertrouwen, dus verklaar je nader :+

Ja laat ze maar mooi uitpakken! Wat triples zou ik wel kunnen waarderen evenals makkelijk credits scoren :) Blijkbaar zit dat dus niet tussen de missies, bummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:02:
Zou kunnen, maar lijkt me sterk dat ie continu op mn gun mantle schiet :P door de rest komt die gun wel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Voorkant van een 1c is 30mm de pen is 33mm een klein angeltje is genoeg om frontaal niet door een andere 1c gepenned te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
psychoclown schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:08:
Ja laat ze maar mooi uitpakken! Wat triples zou ik wel kunnen waarderen evenals makkelijk credits scoren :) Blijkbaar zit dat dus niet tussen de missies, bummer!
+1

wil wat tanks terugkopen en daar kan wat leuke credits missies leuk bij helpen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:14:
Voorkant van een 1c is 30mm de pen is 33mm een klein angeltje is genoeg om frontaal niet door een andere 1c gepenned te worden :)
Heb ook een coolheaded op mijn T57 SPG en volgens mij dankzij een pz. 1C :P
En daarnaast ook een raider er op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:51
Na vanmorgen een goede start te hebben gemaakt;
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1589ybl.jpg

Ging langzaam bergaf -> winrate van 25% na 12 battles...

Dus maar geragequit, vanmiddag nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:02:
Heb samen met mijn zoon in een platoon pz1c het hele vijandelijke team een coolheaded gegeven.
Was op Malinovka, vanuit de zuidbases. Hij stond in het rechterspot bosje, ik in het midden.
Alles gespot en minstens 10 keer geraakt, we lagen dubbel van het lachen. Continue doorgeven wie we raakte en op zoek gaan naar de tanks die we nog niet hadden geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Het gaat maar om in totaal 180 gold, bietje teleurstellend zo gezien die faal van het stream event -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:40:
[...]

Het gaat maar om in totaal 180 gold, bietje teleurstellend zo gezien die faal van het stream event -O-
Is inderdaad niet veel.
Maar elk beetje is iets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Gezien hoe WG vorig jaar uitpakte verwacht ik eerlijk gezegd meer van de special dit weekend dan deze missions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

themaxter schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:53:
Gezien hoe WG vorig jaar uitpakte verwacht ik eerlijk gezegd meer van de special dit weekend dan deze missions...
Hoe pakten ze vorig jaar dan uit?
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:52:
[...]

Is inderdaad niet veel.
Maar elk beetje is iets. :)
Het is net krap aan een garage slot in de discount en 3 demounts, da's wel een beetje sneu voor een anniversary celebration..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Voor degene die VBaddict gebruiken even een vraag:
Wat zijn jullie top 5 tanks gesorteerd op WN8 met hoeveel battles?

Bij mij:

5. S35 CA
WN8: 2144
Battles: 782

4. VK 45.02 B
WN8: 2282
Battles: 280

3. Cruiser mark IV
WN8: 2376
Battles: 8

2. Churchill 1
WN8: 2690
Battles: 16

1. Tiger 1
WN8: 3081
Battles: 111

Ja er zitten tanks tussen die waarschijnlijk met toeval zo hoog zijn gekomen. Mijn veel gespeelde tanks hebben vaak ratings van 1900-2100, maar deze 5 steken er (ruim) bovenuit.
Ik ben benieuwd naar die van jullie! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Fordox op 08-04-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

1. Marder 38T
WN8: 2427
Battles: 95

2. KV-220
WN8: 2323
Battkes: 8

3. SU-152
WN8: 2302
Battles: 110

4. VK3002M
WN8: 2289
Battles: 2

5. ISU-152
WN8: 2223
Battles: 202

Dat zijn de mijne iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Pfff uitgerekend dit weekend kan ik natuurlijk nauwelijks spelen... Zaterdag de hele dag, van 's ochtends tot 's nachts, afwezig ivm uitwedstrijd naar Emmen. En zondag is nog niet zeker of ik kan spelen of niet :(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De special is nog niet bekend dus je weet ook nog niet of je iets mist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

1. Pz.Kpfw. 35 (t)
WN8: 2561
Battles: 1

2. Nashorn
WN8: 2434
Battles: 23

3. BDR G1B
WN8: 2303
Battles: 43

4. Su-5
WN8: 1840
Battles: 61

5. AT2
WN8: 1768
Battles: 37

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hmm, hopelijk blijft het dan niet bij de "Coming Soon" missions die nu klaarstaan. Zal wel niet toch? Toch? O-). Ik zou een x5 voor first (of nog liever een perm. x3) wel waarderen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
1. Panther, Germany, Tier 7 Medium Panther (small data set) 16 5,801.00
2. Type 97 Chi-Ha, Japan, Tier 3 Medium Type 97 Chi-Ha (small data set) 70 4,494.00
3. A-43, Soviet Union, Tier 6 Medium A-43 (small data set) 40 4,436.00
4. Type 4 Chi-To, Japan, Tier 6 Medium Type 4 Chi-To (small data set) 73 4,151.00
5. Type 3 Chi-Nu, Japan, Tier 5 Medium Type 3 Chi-Nu (small data set) 13 4,021.00

en boven de 100 battles
1. STB-1, Japan, Tier 10 Medium STB-1 (small data set) 576 3,946.00
2. T-25, Germany, Tier 5 Medium T-25 (small data set) 131 3,854.00
3. Type 5 Chi-Ri, Japan, Tier 7 Medium Type 5 Chi-Ri (small data set) 103 3,775.00
4. Leopard 1, Germany, Tier 10 Medium Leopard 1 (small data set) 521 3,639.00
5. Type 61, Japan, Tier 9 Medium Type 61 (small data set) 296 3,402.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Mijn top5 wn8 tanks.

1. SU-26
WN8: 2906
Battles: 166

2. T-50
WN8: 2905
Battles: 3

3. ARL-44
WN8: 2752
Battles: 83

4. Black Prince
WN8: 2631
Battles: 46

5. T-29
WN8: 2560
Battles: 318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Ik zal er thuis wel even naar kijken want op school lijkt het geblokkeerd :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
psychoclown schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:12:
De special is nog niet bekend dus je weet ook nog niet of je iets mist ;)
Er zijn al missies bekend voor het weekend, zie in game.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
hebben jullie overigens ook een garageslot overgehouden aan de verlenging van de Karl actie?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
MSalters schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:11:
hebben jullie overigens ook een garageslot overgehouden aan de verlenging van de Karl actie?
is jouw Karl geragequitted? :+

Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)