Thx toch 1 code kunnen meepikken dit weekend...
Wel lullig dat de vorige niet meer werken en omdat ik 1 weekend niet online ben zo alles mis. Dat terwijl ik al ruim een jaar een premium account betaal en geregeld wat gold koop. Anyway, bad karma.
Persoonlijk zou ik je free XP houden voor andere lijnen, de Russische meds zijn allemaal vrij goed speelbaar en leuk om te spelen, zelfs stock zijn ze niet compleet nutteloos. Als je ooit de Stuerer Emil of iets gelijkaardig aan het grinden bent dan zal je blij zijn met die Free XP... De T-34 is trouwens een leuk tankjethijsco19 schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:59:
[...]
De volgende tier 10 lijn die ik wilt grinden word de obj. 140.
Ik kan op tier 7 die lijn binnenstappen (kan via de KV-13 de T-43 unlocken). Aangezien dat de eerste med lijn word, is het dan handig om te beginnen op tier 7? Of kan ik beter bij de T-34 beginnen? (moet volgens mij allebij unlocken met free xp).
Speelstijl is natuurlijk anders dan heavies, je gebruikt je mobiliteit om te flanken en aggressief te scouten. Top tier guns zijn redelijk maar tov hogere tiers deel te toch maar spelde prikjes uit. Eens je de T-54 hebt kan je terug meer als een heavy spelen, deze wil al eens veel shells koppen. Anyway, niks dat je eigenlijk al niet wist.
[ Voor 58% gewijzigd door Inrage op 07-04-2014 17:12 ]