Nog een code die ik via de chat bij de stream van Circon kreeg:
KH7VC43F8CBF89NDFEMH
KH7VC43F8CBF89NDFEMH
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Error Incorrect code.. weet je het zeker?denheer schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:12:
Nog een code die ik via de chat bij de stream van Circon kreeg:
KH7VC43F8CBF89NDFEMH
Precies deze code heb ik een half uurtje geleden gebruikt. Geen idee waarom het nu niet lukt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FTFY, klein verschilDanielWW2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:56:
En alweer werken de codes niet. Echt ik ga een schadeclaim indienen bij Wargaming omdat ze me nu een paar honderd gold hebben gekost niet hebben opgeleverd.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Die Hitler en Stalin-uitvoeringen in tanks, hilarisch!p0st schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:02:
Er is weer een nieuwe Ranzar
YouTube: Танкомульт: Подлый Расчет. Рандомные Зарисовки.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Welkom tot de echte wereld. In een echte oorlog is het 99% saaie boel en dan opeens heftige actie die sneller voorbij is dan je kan bevatten.B-BRAIN schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:02:
net ff 3 potjes gezien tussen die russen(unity) en koreanen(noa). Wel saai om tekijken. of er word onwijs gecampt of het is direct actie.
Een quote is een gebrek aan originaliteit
"Today is the worst day since yesterday"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Probeer het via de wowp site.Nukar schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:24:
Hier wordt ik zo moe van:
You cannot redeem bonus code on this account.
Helaas zelfde boodschapFreubel schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:26:
[...]
Probeer het via de wowp site.
http://worldofwarplanes.eu/
Nice, thanks... 200 gold erbij.
Whatever.
Dan maar even deze gebruiken. Hopelijk gaan die andere codes nog werken.
afwachten dusInformation!
You're in the queue!
Your approximate wait time is less than 60 minutes. You will be notified via email if you have been assigned a code. If you do not receive an email within 24 hours, please email support at europe@alienwarearena.com. In the meantime, check out our events page to view upcoming online and on-site events in your area.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Duurd een paar minuten, ik had de mail binnen een minuut of 5
Dat staat volgens mij iedereen. Ik in ieder geval ook.
Ik sta nu al een kwartier te wachten.Freubel schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:03:
[...]
Duurd een paar minuten, ik had de mail binnen een minuut of 5
Anders maar mailtje sturenEdmin schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:25:
Ach, die server staat even te bokken. Komt goed.
Ze sturen die codes in batches, en slechts eens per half uur. Of misschien zelfs eens per uur.
Verwijderd
Zit juist op de activatie code te wachten van mijn account die ik net heb aangemaakt (al zo'n 30 min geleden).dr34m3dd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:29:
Check je spambox. Daar heb ik hem ook gekregen anders check je bij je alienware account zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 21:44 ]
You're in the queue!
Your approximate wait time is less than 60 minutes. You will be notified via email if you have been assigned a code. If you do not receive an email within 24 hours, please email support at europe@alienwarearena.com. In the meantime, check out our events page to view upcoming online and on-site events in your area.
Warning: Refreshing your browser or continuously pressing F5 may negatively affect your ability to be assigned a key.
Verwijderd
Ruim een uur op de activatie code gewacht van mijn account, nu nog maar 30 minuten voor een wotcode (hoop ik)JPvdB schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:57:
Ik heb de Alienware code na ongeveer een half uur nu ook gekregen.
Even rustig afwachten dus
Verwijderd
I am the great Cornholio!
[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-04-2014 01:01 ]
Verwijderd
Ik zag het helaas een paar minuten nadat je het gepost had en toen waren ze al opgebruiktVerwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:08:
Voor de codes die ik heb geplaatst, is de usage limit bereikt (denk ik toch). Uiteindelijk toch 5400 gold en een 20tal dagen premium tijd uitgehaald
[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2014 09:22 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Damn, heb ik wat gemist zegVerwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:08:
Voor de codes die ik heb geplaatst, is de usage limit bereikt (denk ik toch). Uiteindelijk toch 5400 gold en een 20tal dagen premium tijd uitgehaald
[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 05-04-2014 09:28 ]
Ach niet zo zeuren, ik was minuten eerder dan jij vannacht maar ik kreeg van een aantal al de melding dat ze op waren. Uiteindelijk niks gekregen, shit happensDanielWW2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:56:
F*cking Wargaming. Kapt me gewoon af na een van de codes te hebben ingevoerd met te veel pogingen.
edit:
Nou ze zijn allemaal weg. Er een gekregen en die was meteen 1500 gold en 5 dagen premium. Echt f*cking wargaming dat ik er zo uitgenaaid word.
[ Voor 69% gewijzigd door p0st op 05-04-2014 10:04 ]
Was inderdaad verschrikkelijk, kan me niet herinneren dat ik zon streak van games hadpsychoclown schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:15:
[...]
Ik zag het helaas een paar minuten nadat je het gepost had en toen waren ze al opgebruikt
Wat gisteren trouwens een bagger dag, tig keer top damage en genoeg kills maar de rest van de spelers letterlijk geen zak heeft uitgevoerd. Wanneer we dan wel wonnen had ik vrijwel niks gedaan doordat ik gelijk gefocussed werd.. Alsof het team opeens bedacht "oh wacht.. onze PTS dude is dood laten we nu maar zelf gaan spelen..."
Surfin' paradise!
Verwijderd
Connection timeouts > > > > 10 minuten wachten
50 gold, thanks (via WoWp site)
Nu weet je hoe ik me voelthemaxter schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:00:
[...]
Was inderdaad verschrikkelijk, kan me niet herinneren dat ik zon streak van games had
Moet je ook pas doen als het uit kan inderdaad en enkel in de discount kopen! Scheelt heel veel maar het is toch wel heel erg fijn om te hebben. Maarja ik heb makkelijk spreken met mijn gold incomeFid3lity schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:43:
Ik vind die prerma camo zo duur als je ziet dat je net zo goed wat extra garagesloten kunt kopen in de discount. Als je ergens veel mee speelt zijn die 30-days-camo toch gewoon een prima optie, die credits haal je er wel weer uit. Ik speel nog te weinig met 1 tank om die prerma camo uberhaupt interessant te maken. Meest gespeelde tank is de ELC AMX met 239 battles, en die heb ik in geen maanden meer gespeeld..
Moeten die verdomde timeouts wel een keer afgelopen zijn, om te huilen zeg
[ Voor 22% gewijzigd door Thierry88 op 05-04-2014 12:36 ]
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Ik kon 10K hebben ofzo als de servers niet zo crap doen.Thierry88 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:39:
500 gold is meer dan helemaal niets. Ik heb ook maar 200 gold tot nu toe gekregen. Ik zie alles wat ik krijg als een extra, je hebt niet automatisch recht op x aantal gold.
Okepsychoclown schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:45:
Niet zo snel die codes spammen, ook kreeg gisteren een aantal keer timed out errors maar bij sommige codes wel het gold gekregen.
Klopt, heb er 50 gold bij ondanks dat ik alleen maar time outs kreeg. Toch weer mooi meegenomen.psychoclown schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:45:
Niet zo snel die codes spammen, ook kreeg gisteren een aantal keer timed out errors maar bij sommige codes wel het gold gekregen.
Whatever.
Ze kunnen het gemakkelijk terug draaien. Maar dat vertikken ze gewoon. Zo hadden ze het ook kunnen doen dat je zo'n code uit een serie maar een keer kunt gebruiken, en iedereen een kans krijgt. Dus dat als je al zo'n 500g + premium code hebt gebruikt, kun je een nieuwe code die het zelfde geeft niet meer gebruiken op dat account.Harmen schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 15:25:
Beetje suf van WG, kunnen ze de codes niet terug draaien, beetje jammer dat er dan bepaalde lui zoveel goud redeemen. Dan zal de balans wat zoek raken.
[ Voor 13% gewijzigd door ThomasG op 05-04-2014 15:38 ]
De eerste drie zijn in ieder geval of nog niet geactiveerd, of allemaal al redeemed. Kon ze niet activeren. Nu weer 10 minuten wachten...Nemm schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 16:17:
Wargaming reply – Gingerfraggle: BIG CODE UPDATE -> codes from the night ARE the codes that will be puted on the stream, BUT most of them ARE NOT activated yet – you have to wait for the right moment to know when to use it
We zullen het moeten afwachten. Voor de mensen die de codes niet weten te vinden, hier een aantal alvast:
Verwijderd
Als er momenteel nog zo'n grote lijst codes wordt geplaatst op een forum, mag je er zeker van zijn dat ze allemaal al redeemed zijn. Deze codes staan al zo'n 15 uur op Reddit, en zijn dus uiteraard allemaal al lang redeemed.Fid3lity schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 16:37:
[...]
De eerste drie zijn in ieder geval of nog niet geactiveerd, of allemaal al redeemed. Kon ze niet activeren. Nu weer 10 minuten wachten...
[ Voor 11% gewijzigd door Nemm op 05-04-2014 16:47 ]
Ik heb nummer 21 dus gisternacht ingecashed. Die codes zijn weg. Dit verklaard meteen waarom sommige zo belachelijk veel gold hebben ingecashed en waarschijnlijk nu een T8 premium hebben gekocht. Overgens vind ik het wel heel slecht dat Wargaming zo werkt. Als je zoveel gold wilt uitdelen geef iedereen die speelt gewoon wat als je inlogt en doe een paar codes die echt wat opleveren.DY8VWKB63C
4V76TV75CD
HPF5XUN7VF
GRM3SUB75G
HR7FD6VH95
HY74X5VDU9
R5CDVF5DH7
FR74X9BT7V
GU5CZ4CVT9
GTU7CE5B8F
Vind wel dat ze de site er een beetje op voor hadden moeten bereiden. Ik kon ook denk ik iets van 10k hebben. Heb nu maar 500 gold en 1 dag premium. Straks nog even die van razer doen, moet je eerst zo'n programma downloaden ofzo.DanielWW2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 16:55:
seriouzz poste dit gisteren.
[...]
Ik heb nummer 21 dus gisternacht ingecashed. Die codes zijn weg. Dit verklaard meteen waarom sommige zo belachelijk veel gold hebben ingecashed en waarschijnlijk nu een T8 premium hebben gekocht. Overgens vind ik het wel heel slecht dat Wargaming zo werkt. Als je zoveel gold wilt uitdelen geef iedereen die speelt gewoon wat als je inlogt en doe een paar codes die echt wat opleveren.
Niet dat ik veel te klagen heb. Uiteindelijk toch 2000 gold en 6 dagen premium erbij gehaald. Het had alleen zo veel meer kunnen zijn. Ja dan vond ik het niet meer slecht van Wargaming.
Bad RNG, heb keertje gehad met me IS-3, eerst werd me ammorack gedamaged door een tomaat in een black prince, repair ik die, kom ik weer om de hoek heen, sidescrapend. Schiet ie weer me ammorack. Heb geen repair kit meer, dus 22 sec gewacht voor reload, en jahoor, schiet ie nog een keer en killed ie me. Hoe bedoel je hitbox skins.DanielWW2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:14:
Ik heb weer iets ontdekt in WoT. Als een noob een goldshell in je lower plate van je E-75 schiet en je motor weer magisch beschadigd raakt dan kan je niet op een heuvel klimmen op El Halluf. Dit is niet z'n probleem tenzij je je repairkit al had moeten gebruiken omdat iemand je weer een trackte. Raad eens wat voor een fijne game ik net had.
[ Voor 29% gewijzigd door SurfBoy op 05-04-2014 17:18 ]
Verwijderd
Hmm wat dacht je van isu 152 detrack arty is zo ongeveer gereed om te schieten dus repair en wat gebeurd er wel een magische seconde later juist detrack en weer een seconde later dood door artyDanielWW2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:14:
Ik heb weer iets ontdekt in WoT. Als een noob een goldshell in je lower plate van je E-75 schiet en je motor weer magisch beschadigd raakt dan kan je niet op een heuvel klimmen op El Halluf. Dit is niet z'n probleem tenzij je je repairkit al had moeten gebruiken omdat iemand je weer eens trackte. Raad eens wat voor een fijne game ik net had.
Verwijderd
Volgens mij worden de teams gewoon achterlijk met de maand. Net ook weer een uitstekend team dat besloot dat massaal campen in de basis een goede tactiek was.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:02:
Verder heb ik ook al een tijdje last van mindere teams, terwijl mijn WN8 nog steeds snel omhoog gaat. Een voorbeeldje:
Ik denk dat jullie dat verkeerd zien. Jullie worden zelf beter waardoor je de fouten om je heen sneller en vooral beter ziet.Volgens mij worden de teams gewoon achterlijk met de maand. Net ook weer een uitstekend team dat besloot dat massaal campen in de basis een goede tactiek was.
Dat kan ook ja. Maar je halve team dat aan het kamperen is in de basis terwijl de rest word afgeslacht, gewoon nee team, nee. Zo achterlijk was ik nooit in WoT en ik was een tijdje toch vrij slecht...denheer schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:27:
[...]
Ik denk dat jullie dat verkeerd zien. Jullie worden zelf beter waardoor je de fouten om je heen sneller en vooral beter ziet.
Kijk daar doorheen en maak juist gebruik van de sterke en zwakke punten die ju nu opeens kan benoemen.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-04-2014 18:30 ]
Dus aan jou om er het beste van de maken. Niet makkelijk maar misschien wel een mooie uitdaging.DanielWW2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:29:
[...]
Dat kan ook ja. Maar je halte team dat aan het kamperen is in de basis terwijl de rest word afgeslacht, gewoon nee team, nee.
[ Voor 7% gewijzigd door Thierry88 op 05-04-2014 19:45 ]
Verwijderd
Ik hanteer een vergelijkbare speelstijl.Thierry88 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:44:
Ik merk dat ik tegenwoordig in randoms vooral als doel heb x aantal damage te doen (minimaal aantal hitpoints dat ik zelf heb om de dmg ratio boven de 1 te houden) en als ik dat bereikt of overstegen heb ben ik tevreden ook al verkloot mijn team de rest. Ik weet van mezelf dat ik niet zo goed ben dat ik consequent mijn team kan dragen (incidenteel houdt ik in mijn eentje de toptiers van de tegenpartij lang genoeg bezig dat mijn team kan cappen of ik schakel die tanks uit die het meeste schade aan mijn team kunnen aanrichten). Ik zie mijn WN8 ook stijgen, al heb ik ook potten dat ik een enorme noob-actie doe, zoals uit mijn dekking komen om net die kill te maken en daarbij over het hoofd zien dat SPGs en TDs op mij gericht stonden.
Ook probeer ik vaker games te overleven in plaats van doodgaan, op hogere teams scheelt dat enorm aan repair kosts.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq