Ergens op mijn youtube staan bij toeval twee potten met deze TDs. Exact dezelfde xp, totaal verschillende speelwijzes (inclusief wat GoTtersdatabeestje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:53:
[...]
Hij speelt heel anders dan de su-122-44. Ze zijn beide mobiele td's. De ene heeft hoge dpm en lage alpha, geen armor. De 122-44 heeft hoge dpm (~6 sec) en hoge alpha (~390) maar 90mm sloped armor dat wel eens iets bounced.
Zelf heb ik er meer potjes met de 122-44 opzitten, deze ligt mij beter, "anders". Schot lossen, schuilen, herhaal.
Nice! Welk landje is het? Zie het niet op de global map staan, of komt dat na die ~50 min die ik daar zie staan.
Edit: als ik op Mediterranean klik zie ik 'm, Westelijke Sahara regio. Goed bezig!
Edit: als ik op Mediterranean klik zie ik 'm, Westelijke Sahara regio. Goed bezig!
[ Voor 27% gewijzigd door Rik027 op 14-02-2014 00:11 ]
XBL: Sgt Rik NL

Paar solo gereden en de rest met p0st gereden, ging goed! Mocht ook wel, ik heb een paar dagen WoT niet meer aangeraakt nadat ik 3 dagen achterelkaar bijna 40 potjes verloren had.
Overigens leuke actie voor valentijn. Welke tank valt aan te raden hiervan? De Matilda Black Prince, Matilda IV of Valentine II?
Aha, dus gij zijt de vader der Druiïden, Plato! Was idd ff leuk, moeten we snel weer doenPlato1989 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:15:
[afbeelding]
Paar solo gereden en de rest met p0st gereden, ging goed! Mocht ook wel, ik heb een paar dagen WoT niet meer aangeraakt nadat ik 3 dagen achterelkaar bijna 40 potjes verloren had.
Overigens leuke actie voor valentijn. Welke tank valt aan te raden hiervan? De Matilda Black Prince, Matilda IV of Valentine II?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik blijf de amx ac 46 een heerlijke tank vinden met die 90mm speelt hij super lekker redelijk snel met 850pk engine. Daarnaast blijf ik de 90mm altijd beter vinden dan de 100mm sneller aimen en reloaden. daarnaast vind ik die 100 average damage geen 800 extra credits waard.databeestje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:09:
De AMX ac46 en AT15 grind is nog wel een taaie, eindelijk de betere tracks op beide tanks, maar nog 16k xp voor een fatsoenlijke motor. Wat een trage hokken zijn dat zeg. De 90mm van de fransman is troll, maar de stock gun van de at15 is goed genoeg voor het grinden van de tracks.
Ik heb trouwens nergens gelezen dat de Foch ook generfed zou worden en toch heeft deze dezelfde armour nerf gehad als de Foch 155 wat ik dan opzich wel weer jammer vind.
Nickname KasPlantje.
Goed om te horen dat de finale gewonnen is. Feliciteerd GoT'tersperpixel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:54:
dames en heren! het was een kleine stap voor een tank, maar een grote stap voor een clan! GOT heeft land! pride verslagen in de owners
Gisteren na ongeveer een jaar spelen weer gespeeld. Ben bezig met de techtree van de amerikanen. Ondertussen zit ik bij de Tier 3, M2 Medium. Hoop eigenlijk dat dit een juiste beslissing is. Of is het beter om een andere weg te kiezen?
Vaak speel ik met deze T3 M2 Medium en word ik in een potje gegooit met tier 4 en tier 5 tanks. Ik maak met mijn M2 0 schade tegen deze gasten. Hoe los ik dit probleem op? Of is dit gewoon een fout van de game dat ze mij als enigste T3 bij T4 en T5 gooien? Ik ben dan gewoon een rondrijdende schietschijf. Ongeveer een one-shot one-kill
Gisteren een hele tijd gespeeld (14 potjes). Uiteindelijk redelijk wat damage gedaan, maar pas 1 kill gemaakt. Moet toch eens op internet gaan zoeken waar ik het beste op kan schieten bij een vijandelijke tank.
Verder haal ik in een potje ongeveer het volgende (verschilt een beetje)
XP: 150-300
Credits: 5000-10000
Vaak speel ik met deze T3 M2 Medium en word ik in een potje gegooit met tier 4 en tier 5 tanks. Ik maak met mijn M2 0 schade tegen deze gasten. Hoe los ik dit probleem op? Of is dit gewoon een fout van de game dat ze mij als enigste T3 bij T4 en T5 gooien? Ik ben dan gewoon een rondrijdende schietschijf. Ongeveer een one-shot one-kill
Gisteren een hele tijd gespeeld (14 potjes). Uiteindelijk redelijk wat damage gedaan, maar pas 1 kill gemaakt. Moet toch eens op internet gaan zoeken waar ik het beste op kan schieten bij een vijandelijke tank.
[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 14-02-2014 08:16 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Er zijn op dit moment veel missions waarvan de eis is dat je min. tier 4 speelt. Ik denk dat daardoor de kans groter is om in T4-5 matches te komen omdat er wat minder met T2-3 gespeeld wordt.Oxigeon schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:13:
Gisteren na ongeveer een jaar spelen weer gespeeld. Ben bezig met de techtree van de amerikanen. Ondertussen zit ik bij de Tier 3, M2 Medium. Hoop eigenlijk dat dit een juiste beslissing is. Of is het beter om een andere weg te kiezen?
Wbt kiezen juiste tank, kijk waar je op uit wilt komen in de hogere tiers en start de grind daarna toe.
Anoniem: 533289
Gefeliciteerd. Vasthouden!!perpixel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:54:
dames en heren! het was een kleine stap voor een tank, maar een grote stap voor een clan! GOT heeft land! pride verslagen in de owners
Geen verkeerde clan Pride en nog eens met 15-6 ookperpixel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:54:
je hebt toch wel de Tweakers vlag geplaatst perpixel?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ze hadden hele rare base camp tactic, aantal tanks stonden achteraan in base. In het begin ook nog 2 mediums als scout "opofferen", tja dan is het van alle kanten poken en afschieten. Well played heren! (en dame ofcourse)Bean77 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:38:
[...]
Geen verkeerde clan Pride en nog eens met 15-6 ook
je hebt toch wel de Tweakers vlag geplaatst perpixel?
Ging zeker goed, jammer van die ene borsig pot.Mr_Size schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:47:
ff een avondje geplatooned met Solique en Zaagmans van GOT. Het ging echt SUPER goed, in het laatste potje heb ik zelfs mijn 1e Crucial Contribution gehaald!Bedankt mannen
Verder ook 3x de nieuwe High Caliber binnengeharkt. Leuke medal zeg! Wat een verschil met gisteren, toen wilde echt niets lukken..
Wins/Battles: 10 (12) (83.3%)
Avg dmg: 2.083
Efficiency/WN7: 2.550 / 2.907
@hieronder: zeer nice, well done en gefeliciteerd iedereen
Gefeli met je eerste Crucial. Voor mij was het de tweede pas.
Goed bezigperpixel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:54:
We hadden ook een geweldig team, geweldige FC (Azenjood), heerlijke rust en very stronk tactics 
ik vind het nog steeds mooi van die 50B die in de eerste minuut is afgeknalt op 600 meter afstand
ik vind het nog steeds mooi van die 50B die in de eerste minuut is afgeknalt op 600 meter afstand
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik heb hem van de week gekocht, leukste tank die ik heb! met een weekje 1 miljoen bij elkaar gespeeld met niet zo gek veel potjes (rond de 50) en redelijk wat "gold-ammo" verschoten.SurfBoy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:38:
De e-25 is nog wel redelijk betaalbaar en als jullie zeggen dat het een goede moneymaker is ga ik die denk ik kopen, heb geen 45 euro ervoor over
Gooi er bino's en een net op alsmede een ventilation en have fun!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
hm mn premium account verloopt bijna en nu is er die leuke actyie met die gratis premium tanks.
beetje jammer dat het kut tanks zijn omdat ze geen goede pen en snelheid hebben
Je kan dan wel goed wn8 statpadden als het 'kut' tanks zijnFordox schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:37:
hm mn premium account verloopt bijna en nu is er die leuke actyie met die gratis premium tanks.
Als je goed kan presteren in die dingen -> Profit!
Hmm misschien wordt het tijd om de T25/2 terug te kopen om te statpaddenPromaxhunter schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:56:
[...]
Je kan dan wel goed wn8 statpadden als het 'kut' tanks zijn
(dat ga ik overigens niet doen, ik speel voor fun+stats en niet enkel voor stats)
Oh overigens is mijn vermoeden blijkbaar waar, EU1 lijkt naar A'dam verhuisd te zijn, dat verklaart de über lage ping op zowel EU1 als EU2 hehe
En daarnaast ook 90% korting op crew document modifications dit weekend, dat wordt mijn vaste crews ff renamen naar iets grappigs
[ Voor 33% gewijzigd door p0st op 14-02-2014 11:23 ]
dan pak ik liever een stel andere tier 5 tanks en ga ik daar top guns in halen (wat aardig makkelijk isPromaxhunter schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:56:
[...]
Je kan dan wel goed wn8 statpadden als het 'kut' tanks zijn
ik kan er gewoon niet tegen om als laatste bij een advantage point te zijn en dan te zien dat ik ergens anders veel nuttiger zou zijn.
p0st schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:12:
[...]
(dat ga ik overigens niet doen, ik speel voor fun+stats en niet enkel voor stats)
Nee, ik ben zelf namelijk ook lichtelijk allergisch voor statpadders
Maar dan bedoel ik de échte statpadders die exclusief OP tanks en lage tiers spelen om hun WR/Eff/WN paars te krijgen.
Aan de andere kant speel ik zelf ook altijd 1 potje per speeldag in mijn Pz1c & Hellcat, dus het is een vage lijn hehe
Ik mag binnenkort een Russische T2 uitzoeken, zit zelf aan de BT-2 te denken. Iemand nog tips mbt de Soviet Tree?
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik zou voor de tree richting de KV1, KV1S, IS, IS3, IS8, IS7 gaan. Dat is volgens mij een goede. (Ik ga binnenkort ook met de russen beginnen en krijg van vrienden van me te horen dat dat een fijne lijn is!)
dus waar eerst de helft van de europese playerbase op EU1 (Munchen) zat en de andere helft op EU2 (A'dam), zit nu iedereen op A'dam. En als bonus komt ook RU3 op bezoek in A'dam. Gek hoor, die lags.p0st schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:12:
[...]
Oh overigens is mijn vermoeden blijkbaar waar, EU1 lijkt naar A'dam verhuisd te zijn, dat verklaart de über lage ping op zowel EU1 als EU2 hehehttp://ftr.wot-news.com/2...-eu-1-moved-to-amsterdam/

Je kunt het ook van de andere kant bekijken, zodra ze de lags gefixt hebben, zijn Nederlandse spelers in het voordeel omdat we een minimale ping hebben tegenover de rest van Europa die met een ping van 50+ moeten spelenxVJ schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:25:
[...]
dus waar eerst de helft van de europese playerbase op EU1 (Munchen) zat en de andere helft op EU2 (A'dam), zit nu iedereen op A'dam. En als bonus komt ook RU3 op bezoek in A'dam. Gek hoor, die lags.
Iemand idee wat deze special is? (edit: zie post van p0st hierboven en kyozu hieronder90% off Crew Document modifications
Ik neem toch aan dat ze fysiek 3 verschillende servers daarvoor ingericht hebben en niet 3 virtuele servers op 1 stuks hardware hebben draaien? Ik heb er (gelukkig) nog geen last van maar een beetje investeren in de EU kan geen kwaad (zet zsm aub een EU3 in polen neerxVJ schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:25:
dus waar eerst de helft van de europese playerbase op EU1 (Munchen) zat en de andere helft op EU2 (A'dam), zit nu iedereen op A'dam. En als bonus komt ook RU3 op bezoek in A'dam. Gek hoor, die lags.
[ Voor 128% gewijzigd door Frentik op 14-02-2014 12:46 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Namen van crew ed. geloof ik.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zelf verder naar rechts gegaan voor de T-150, KV-2, KV-3 etc. De T-150 en later is vooralsnog prima te doen.Bekers schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:24:
Ik zou voor de tree richting de KV1, KV1S, IS, IS3, IS8, IS7 gaan. Dat is volgens mij een goede. (Ik ga binnenkort ook met de russen beginnen en krijg van vrienden van me te horen dat dat een fijne lijn is!)
Maar... in tiers 4-8 kom je een hoop KV-1S-jes tegen, het lijkt me de moeite waard om zelf achter de sticks te kruipen om te zien hoe goed het ding is en waar de zwakten liggen.
Dat ding moet je eigenlijk in een platoon spelen, hij heeft echt een mega lange aimtime en reload. Je wil het ding dus op korte afstand spelen met een platoon en dan samen een tank slopen als je de hoek om komt en dan snel weer terugIstrilyin schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:36:
Maar... in tiers 4-8 kom je een hoop KV-1S-jes tegen, het lijkt me de moeite waard om zelf achter de sticks te kruipen om te zien hoe goed het ding is en waar de zwakten liggen.
Yep, had ik gisteren ook, stonden er 2 om de hoek te wachten, had dat eerst niet door. Dus de eerste schiet, ik hoekje om, schiet de 2e. Daarachter stond nog een 3e tank maar die deed niet zoveel damage...Sajuuk schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:07:
[...]
Dat ding moet je eigenlijk in een platoon spelen, hij heeft echt een mega lange aimtime en reload. Je wil het ding dus op korte afstand spelen met een platoon en dan samen een tank slopen als je de hoek om komt en dan snel weer terug
Maar na de KV-3 wordt het dramatisch. Tenminste.... ik vond de KV-3 altijd en enorm trage blunderbuss, maar de accuracy is wel enorm verbeterd ten opzichte van vroegah. Nog altijd traag als dike .... en de hogere tiers zijn niet anders.databeestje schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:09:
[...]
Zelf verder naar rechts gegaan voor de T-150, KV-2, KV-3 etc. De T-150 en later is vooralsnog prima te doen.
Elke techtree loopt van links naar rechts...databeestje schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:09:
[...]
Zelf verder naar rechts gegaan voor de T-150, KV-2, KV-3 etc. De T-150 en later is vooralsnog prima te doen.

ShockWave schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:48:
[...]
Elke techtree loopt van links naar rechts...
Wel, je kan schuin naar boven voor de kv-1s, of rechts naar beneden voor de kv-2.
Nee hoor. Die van mij lopen van boven naar beneden.ShockWave schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:48:
[...]
Elke techtree loopt van links naar rechts...
moddereter!Edmin schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:56:
[...]
Nee hoor. Die van mij lopen van boven naar beneden.
by the way, ik heb mn modpack weer een beetje getweakt voor degene die het intresseert:
http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=59&t=3501
[ Voor 29% gewijzigd door Fordox op 14-02-2014 15:03 ]
De Tiger I blijft toch een fijne tank, helaas is de armor niet al te best maar kan er lekker agressief mee spelen. Laatste dagen al meerdere keren High Caliber gehaald met deze tank.
Een waardige opvolger voor de VK 36.01H, was in het begin sceptisch. Het is een kwestie van wennen zeg maar.
Een waardige opvolger voor de VK 36.01H, was in het begin sceptisch. Het is een kwestie van wennen zeg maar.
Whatever.
true datFordox schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:58:
[...]
moddereter!
by the way, ik heb mn modpack weer een beetje getweakt voor degene die het intresseert:
http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=59&t=3501
Edmin schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:56:
[...]
Nee hoor. Die van mij lopen van boven naar beneden.

Laten we aub dit topic niet vol posten met nutteloze plaatjes en gifjes.
Anoniem: 453025
Als ik het forum hier afschuim, zie ik constant WN waarden van 1500, 1800, 2000+.
Ik haal amper
Performance Rating: 1,227 1,357.9 → 1,351.3 (-6.5)
Efficiency Rating: 1,039 972.4 → 975.8 (+3.4)
WN7 Rating: 838 994.9 → 988.2 (-6.7)
WN8 Rating : 923 1,060.8 → 1,054.5 (-6.3)
Geen klacht hoor, of ik nu 850, 1850 of 350 haal maakt me niet veel uit.
Maar ik snap dus iets niet aan die ratings.... 1000 is gemiddeld, dus doe ik het toch slechter dan de gemiddelde speler? Vreemd genoeg heb ik de indruk dat ik echt wel regelmatig in de top 3 van de battle eindig.
Gemiddeld gezien durf ik zelfs zeggen top 25%, maar dat is tegenstrijdig met die rating.
Weet er iemand hoe de formule ineen zit? Of er dingen zijn die je score disproportioneel doen stijgen / dalen?
Of zijn de bezoekers hier extreem onrepresentatief? Of negeer ik slechte resultaten en suck ik oppe alle vlak (wrs wel :-p
Ik haal amper
Maar ik snap dus iets niet aan die ratings.... 1000 is gemiddeld, dus doe ik het toch slechter dan de gemiddelde speler? Vreemd genoeg heb ik de indruk dat ik echt wel regelmatig in de top 3 van de battle eindig.
Gemiddeld gezien durf ik zelfs zeggen top 25%, maar dat is tegenstrijdig met die rating.
Weet er iemand hoe de formule ineen zit? Of er dingen zijn die je score disproportioneel doen stijgen / dalen?
Of zijn de bezoekers hier extreem onrepresentatief? Of negeer ik slechte resultaten en suck ik oppe alle vlak (wrs wel :-p
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 453025 op 14-02-2014 15:55 ]
Wat is je ingame name dan kan ik het wel even analyseren en tips geven aan de hand van je stats.
Natuurlijk zijn diegene die hier zitten/posten een heel klein gedeelte van de WoT spelers.Anoniem: 453025 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:54:
Als ik het forum hier afschuim, zie ik constant WN waarden van 1500, 1800, 2000+.
Ik haal amper
Dat je geregeld/vaak bovenaan in de top X zit is denk meer omdat er gewoon veel spelers zijn van jouw niveau of zelfs lager.
En misschien speel jij steeds beter en zit er een stijgende lijn in jouw ratings.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik post mijn ratings hier niet omdat ze niet zo goed zijn
edit: kom ook op team speak en speel in platoons, dan zie je ook mooi hoe anderen spelen, daar leer je ook veel van.
[ Voor 10% gewijzigd door skoozie op 14-02-2014 16:13 ]
Beter niet van mij leren, zoals met een KV-2 door het open veld rijden.skoozie schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:12:
[...]
Ik post mijn ratings hier niet omdat ze niet zo goed zijnhet verschil tussen gemiddelde en goede spelers is voornamelijk hoe consequent je bent. en wat je speelt. ik level voornamelijk tanks en als je dan met stock tank rijdt kan je minder en zijn je ratings lager. ook zit ik geregeld boven aan in de game qua XP, echter heb ik ook (te) vaak dat ik ongeduldig speel en dat dan genadeloos afgestraft wordt.
edit: kom ook op team speak en speel in platoons, dan zie je ook mooi hoe anderen spelen, daar leer je ook veel van.
te herkenbaar.skoozie schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:12:
[...]
Ik post mijn ratings hier niet omdat ze niet zo goed zijnhet verschil tussen gemiddelde en goede spelers is voornamelijk hoe consequent je bent. en wat je speelt. ik level voornamelijk tanks en als je dan met stock tank rijdt kan je minder en zijn je ratings lager. ook zit ik geregeld boven aan in de game qua XP, echter heb ik ook (te) vaak dat ik ongeduldig speel en dat dan genadeloos afgestraft wordt.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
+1 ........ Inderdaad ook precies mijn probleem. Ik heb te vaak dat ik eigenlijk al weet dat een actie fout af gaat lopen maar dat ik hem toch doe (net dat laatste schot plaatse, net nog even het hoekje omgaan, net nog eve dat veldje oversteken e.d.
Hierbij is vooral de vraag of je beter wilt leren spelen of niet. Wil je dat kun je makkelijk wat goede tips krijgen om een sprongetje te maken. Wil je niet dan houdt het per direct op en zal het inderdaad nooit beter wordensolique schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:59:
Ik weet gewoon van mijzelf dat ik een noob ben en dat altijd zal blijven dus of ik nu mijn nickname of stats post of niet ik zal er niet beter van gaan spelen.
[ Voor 34% gewijzigd door redwing op 14-02-2014 17:01 ]
[removed]
Weet iemand de Foch 155 een bug heeft in zijn frontarmor?
Deed vandaag op Abbey een frontal snapshot met HE op een cappende Foch zonder echt te aimen, deed 700+ damage??
Was achteruit onze capheuvel opgereden en schoot in de richting van zijn gun net ernaast geloof ik aan de kamt waar ook de dwarsbalk zit.
reedt zelf met de wft. pz IV met 12.8
Deed vandaag op Abbey een frontal snapshot met HE op een cappende Foch zonder echt te aimen, deed 700+ damage??
Was achteruit onze capheuvel opgereden en schoot in de richting van zijn gun net ernaast geloof ik aan de kamt waar ook de dwarsbalk zit.
reedt zelf met de wft. pz IV met 12.8
[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 14-02-2014 20:01 ]
Net op tijgerjacht geweest in een T7 IS vs Tiger 1 feestje
Victory!
Komarin 14-2-2014 19:56:55
SU-122-44
2.118 ( x2) 58.376
Confederate
3841 Damage gedaan, bijna 1000 meer dan nummer 2, beste enemy kwam niet verder dan ruim 1800
(en dat voor een banaan
)
Victory!
Komarin 14-2-2014 19:56:55
SU-122-44
2.118 ( x2) 58.376
Confederate
3841 Damage gedaan, bijna 1000 meer dan nummer 2, beste enemy kwam niet verder dan ruim 1800
(en dat voor een banaan
Is het nu nations battles ofzo? Tot nu toe alleen maar duitse tanks vs russische tanks
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Kun je uitzetten in de opties als je dat soort battles niet wilt tegen komen.
@bal130, Boudewijn en andere geinteresseerden:
Er staat nu weer een iets nieuwere versie van de modcompilatie op de site, sessionstatistics zou moeten werken (al doet die het nog niet helemaal juist bij mij volgens mij maar goed de config klopte sowieso niet die erbij zat).
Er staat nu weer een iets nieuwere versie van de modcompilatie op de site, sessionstatistics zou moeten werken (al doet die het nog niet helemaal juist bij mij volgens mij maar goed de config klopte sowieso niet die erbij zat).
[ Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 14-02-2014 20:48 ]
@psychoclown, zou je me misschien ook tips kunnen geven?
Me WoT naam is: WindSurfBoy1999
Heb het gevoel dat het nou nog niet goed gaat, vandaag niet echt heel serieus gespeeld, omdat er een vriend bij me was waarmee ik samen ging platoonen in low tiers.
Heb het gevoel dat het nou nog niet goed gaat, vandaag niet echt heel serieus gespeeld, omdat er een vriend bij me was waarmee ik samen ging platoonen in low tiers.
Vind de map selectie op de servers niet echt super, de nieuwe map heb ik nog maar 1 keer gespeeld in 40 battles. Meestal de zelfde maps, dat is wel jammer.
Whatever.
Misschien testen ze voorzichtig het water, hier ook maar 1 keer gezien, en verloren, wel de eerste high caliber.
Anoniem: 453025
Veekpsychoclown schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:57:
Wat is je ingame name dan kan ik het wel even analyseren en tips geven aan de hand van je stats.
je zal wrs een grote 'gap' vinden in tijd. Ben een jaartje gestopt met WOT.
Speel altijd solo, random battles
Alvast bedankt voor de aanbieding
Wat klopte er dan niet in de cfg?psychoclown schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:44:
Kun je uitzetten in de opties als je dat soort battles niet wilt tegen komen.
Had zelf al een extra sessionstats mod gezocht en die erin gezet.
Dus niet echt van plan om aan te passen want werkt zo ook zeer fijn
Geen idee of je mods gebruikt, persoonlijk vindt ik de minimap mod welke de laatst bekende posities van tanks laat zien het meest nuttig. Dat geeft je een idee vanaf welke kant je tegenstand kan verwachten.Anoniem: 453025 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:30:
[...]
Veek
Net ook eindelijk mijn eerste game met 8.11 gespeeld.

Ik had niet eens het idee goed te spelen ofzo. Ik deed gewoon mijn ding en daar is opeens een Ace.
Zo OP die tank.

Ik had niet eens het idee goed te spelen ofzo. Ik deed gewoon mijn ding en daar is opeens een Ace.
Zo OP die tank.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er zaten wat foutjes in met betrekking tot display, locastan had de config deze keer niet zelf gemaakt.
SurfBoy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:53:
Ga ik morgen naar kijken, wilde vanavond even ontspannenAnoniem: 453025 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:30:
[...]
Veek
.... ware het niet dat de koekblik met monks veelal in mijn teams zat. Een aantal keer zelf gefaald maar.. veelal hoogste damage ondanks de laagste tier en verliezen door prut top tiers. Niet erg maar 1 of 2 of misschien 3 keer.. werden er bij mij al snel 8. Mooiste is nog wel de medals die ik niet weet te verdienen om de volle mep te krijgen. Welgeteld één keer gehad vanavond met een winrate van < 40% en alsnog > 920 average exp.
Heb me wel vermaakt maar ik voel me totaal niet beloond.. Alles kan gewoon nog hoger en beter wanneer we ook daadwerkelijk winnen, dit was geen beginnen aan.. gewoon kansloos.
Hmpf van 66,50 weer gezakt...
Normaal post me ik me stats bijna nooit maar vandaag weer een lekkere dag gehad.
Lekker geplatooned.

Laatste 4 battles gingen helemaal k*t maar wilde doorhaan voor die 15 platoon wins. Helaas toch niet gehaald. Bleven verliezen.
Lekker geplatooned.

Laatste 4 battles gingen helemaal k*t maar wilde doorhaan voor die 15 platoon wins. Helaas toch niet gehaald. Bleven verliezen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
En hoe.
Wel een noobtank ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oizopower's Mod Pack 0.9.1Er is weer een nieuwe update van mijn mod pack, Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.9.1 en verwijder van te voren de "res_mods" folder om conflicten te voorkomen.Changes:
|
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Dankje, top pakket!MrOizo2005 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 03:21:
Oizopower's Mod Pack 0.9.1
Er is weer een nieuwe update van mijn mod pack, Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.9.1 en verwijder van te voren de "res_mods" folder om conflicten te voorkomen.
Changes:Downloaden van de Mod pack kan hier: http://mods.legendary-titans.eu/versie-0-9-1/
- Latest XVM with WN8 color updates
- Yasenkrasen stats are back
- Fixed Transparency bug
- Updated most of the addons to the new version
- Added GnomeFather Sound mods in full version
Als ik zo naar je stats kijk zie ik dat je een erg lage kill ratio en lage survival ratio hebt.SurfBoy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:53:
Het gevolg daarvan is een lage kill/death ratio. Sowieso zou ik proberen langer in leven te blijven, weten wanneer je kunt loeren om hoekjes of wanneer je er niet of juist wel in kunt rijden. Blijf je langer in leven dan ben je waardevoller voor je team en kun je zelf ook meer doen waardoor je meer kans hebt op damage/kills/exp.
Hier geldt eveneens hetzelfde als bij Surfboy met als belangrijk verschil, de hogere gemiddelde tier maar lagere damage output. Snappen en begrijpen wanneer je de aanval kunt inzetten en wanneer niet en langer in leven blijven. Lukt je dat dan doe je automatisch al iets meer damage etc. Zaak is dat je je op die manier waardevol inzet voor een team.Anoniem: 453025 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:30:
[...]
Veek
Ik zal is kijken of ik wat langer in leven zou kunnen blijven met meer kills en damage. Ik doe nu denk ik gemiddeld met tier 8 rond de 3000 damage, dat is dus denk ik niet verkeerd? Maar soms heb je toch van die teams....psychoclown schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:30:
[...]
Als ik zo naar je stats kijk zie ik dat je een erg lage kill ratio en lage survival ratio hebt.
Het gevolg daarvan is een lage kill/death ratio. Sowieso zou ik proberen langer in leven te blijven, weten wanneer je kunt loeren om hoekjes of wanneer je er niet of juist wel in kunt rijden. Blijf je langer in leven dan ben je waardevoller voor je team en kun je zelf ook meer doen waardoor je meer kans hebt op damage/kills/exp.
Als je rechtsclicked op een tank en je kiest "display statistics" kun je precies zien wat je gemiddelde damage per battle is voor die tank. 3k op t8 is een hoopSurfBoy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:39:
Ik doe nu denk ik gemiddeld met tier 8 rond de 3000 damage, dat is dus denk ik niet verkeerd?
Hoe the fuck moet je de t20 spelen? rare tank na de e8 haha...
Als een echt medium
probeer te flanken en van zijn snelheid gebruik te maken.
De gun op die tank is erg goed en je hebt een kleine turret, dus probeer zoveel mogelijk hull down te blijven (kleiner target voor de ander om te raken).
De T20 is wat mij betreft een van de leukste tier 7 meds
De gun op die tank is erg goed en je hebt een kleine turret, dus probeer zoveel mogelijk hull down te blijven (kleiner target voor de ander om te raken).
De T20 is wat mij betreft een van de leukste tier 7 meds
Overdrijven is een vak, je tier 8s zitten zo rond de 1100-1200.SurfBoy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:39:
[...]
Ik zal is kijken of ik wat langer in leven zou kunnen blijven met meer kills en damage. Ik doe nu denk ik gemiddeld met tier 8 rond de 3000 damage, dat is dus denk ik niet verkeerd? Maar soms heb je toch van die teams....
T20 full ops is awesome goede 90mm gun (pen en alpha) en je bent mobiel en agile, exploit je omgeving hull down (gun depression) en snipe/peek a boo daarna kan het flanken beginnendr34m3dd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:19:
Hoe the fuck moet je de t20 spelen? rare tank na de e8 haha...
ik bedoel de heavy's he? De AMX 50 100 en the IS-3.User schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:34:
[...]
Overdrijven is een vak, je tier 8s zitten zo rond de 1100-1200.
EDIT:
Is dit een goede deal?
€ 34.50 Discount: 7%
Old price: € 37.09.
This package contains:
- SU-122-44, Tier VII Soviet Tank Destroyer;
- garage slot in World of Tanks;
- 2 500 gold;
- 3 days of premium.
Wil een premium tank hebben die goed money verdient.
[ Voor 42% gewijzigd door SurfBoy op 15-02-2014 12:35 ]
Ik heb het toch over het gemiddelde van je tier 8s?SurfBoy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:43:
[...]
ik bedoel de heavy's he? De AMX 50 100 en the IS-3.
Ik dacht dat je mediums en light tanks ook meetelde.User schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:36:
[...]
Ik heb het toch over het gemiddelde van je tier 8s?
SurfBoy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:37:
[...]
Ik dacht dat je mediums en light tanks ook meetelde.
Lezen is een vak.User schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:34:
[...]
Overdrijven is een vak, je tier 8s zitten zo rond de 1100-1200.
Net een potje gespeelt en gelijk mijn laatste. Wat een stroperige bende. Alles leek 10x slomer dan voorheen en de lag
. Ik had de meeste dmg van mijn team nog gedaan terwijl mijn lag light bijna constant rood was. Als ik iets wilde raken moest ik schieten waar die tank was en niet waar die is. Anders vloog de shell recht door de tank heen

En WG is nu de thread over lag aan het sluiten op het forum. Ook de officiele

En WG is nu de thread over lag aan het sluiten op het forum. Ook de officiele

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 15-02-2014 12:58 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Anoniem: 405017
Ik heb vaak last van een zwart scherm op het einde van een battle, bij het terug gaan naar de garage. Heeft iemand een idee welke mod dit probleem kan geven?
Seems legit.Fatal1ty379 (15-2-2014 12:58:34) hi mate
Fatal1ty379 (15-2-2014 12:58:50) do you wanna join S3AL clan one of best clans on eu server with overall eff 1800
Fatal1ty379 (15-2-2014 12:58:54) you could get inv now
Eerste stap voor jou is goed beseffen wat een beetje gemiddeld is voor welke tier en welk type. Daarnaast erkennen wat je goed en vooral fout doet.
3k average op tier 8 kan wel maar dan ben je een super unicum. Dat lukt mij bij lange na niet en ik ben niet bepaald slecht al zel ik het zelf.
Echt WarGaming moet is serieus kappen om met hun fikken van mijn ammo loadout te blijven. Stelletje $%$#%#!
Oke, het is ook niet average, maar doe soms wel is zoveel damage, maar dat is niet gemiddeld natuurlijk, sorry dat ik het zo zei.psychoclown schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:21:
[...]
Eerste stap voor jou is goed beseffen wat een beetje gemiddeld is voor welke tier en welk type. Daarnaast erkennen wat je goed en vooral fout doet.
3k average op tier 8 kan wel maar dan ben je een super unicum. Dat lukt mij bij lange na niet en ik ben niet bepaald slecht al zel ik het zelf.
Ooops
[ Voor 198% gewijzigd door ShockWave op 15-02-2014 14:10 ]
Iemand OM modpack al terug opgekregen? De launcher werkt bij mij maar van zodra hij zou moeten beginnen met data op te halen doet ie niks meer...
Ga dan bij jezelf ook na wat je anders doet in de matches waarin je wel goed presteert en vergelijk dit met de slechte of minder goede matches. Alleen als je kritisch bent naar jezelf en reflecteert kun je beter worden.SurfBoy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:40:
[...]
Oke, het is ook niet average, maar doe soms wel is zoveel damage, maar dat is niet gemiddeld natuurlijk, sorry dat ik het zo zei.
Kijk volgende keer weer naar Doctor Phil Psychoclownpsychoclown schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:14:
[...]
Alleen als je kritisch bent naar jezelf en reflecteert kun je beter worden.
[ Voor 21% gewijzigd door skoozie op 15-02-2014 16:04 ]
Hij is erg traag, maar na een paar minuten komt er toch beweging in en gaat de boel lopen.Joindry schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:30:
Iemand OM modpack al terug opgekregen? De launcher werkt bij mij maar van zodra hij zou moeten beginnen met data op te halen doet ie niks meer...
Ik doe het volgende:psychoclown schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:58:
[...]
Al eens één voor één erin geplaatst en dan kijken wat WoT doet?
Mogelijk heb ik de boosdoener voor het niet werken van de session statistics maar dat moet ik vanavond nog even checken voor ik hem upload
* verwijder WoT
* herinstalleer wot
* download je mod pkaket van vandaag
* zet het in Q:\World_of_Tanks\res_mods\0.8.11 (het installatiepad van WoT dus)
* en unpack de rar met 7zip "pak hier uit".
Bij starten spel geen spoor van mods. Wat doe ik nou toch fout?
Dat gezegd hebbende: wot statistics werkt ook niet meer. Gaat hier iets heel anders fout? Ik lees her en der dat hij broken is. Iemand anders een app (liever dan een site) die hetzelfde doet?
[ Voor 12% gewijzigd door Boudewijn op 15-02-2014 17:59 ]
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
`Victory!
Ruinberg 15-2-2014 17:40:25
T20
1.716 28.614
Top Gun, Defender, Reaper, Radley-Walters's Medal
T20
1.716 28.614
Replay?!dr34m3dd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:48:
`Victory!
T20
1.716 28.614
Even een testje gedaan: XVM 5.1.0 werkt prima merk ik net. Die pak ik dan wel uit in Q:\World_of_tanks, maarja dat zegt hun manual.Boudewijn schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:43:
[...]
Ik doe het volgende:
* verwijder WoT
* herinstalleer wot
* download je mod pkaket van vandaag
* zet het in Q:\World_of_Tanks\res_mods\0.8.11 (het installatiepad van WoT dus)
* en unpack de rar met 7zip "pak hier uit".
Bij starten spel geen spoor van mods. Wat doe ik nou toch fout?
Dat gezegd hebbende: wot statistics werkt ook niet meer. Gaat hier iets heel anders fout? Ik lees her en der dat hij broken is. Iemand anders een app (liever dan een site) die hetzelfde doet?
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Volg anders de stream/youtube filmpjes van quickybaby. Die gast verteld op een rustige manier wat hij doet en verteld daarbij waarom en hoe. Zeker voor beginners erg leerzaam, maar ook meer ervaren spelers kunnen er wat van leren.psychoclown schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:14:
[...]
Ga dan bij jezelf ook na wat je anders doet in de matches waarin je wel goed presteert en vergelijk dit met de slechte of minder goede matches. Alleen als je kritisch bent naar jezelf en reflecteert kun je beter worden.
Het is soms lastig om kritisch naar jezelf te zijn, als nieuw bent bij dit spelletje. Ervaring en kennis in dit spelletje is heel belangrijk. Als je eenmaal snapt hoe spel in elkaar steekt, kan je vijanden te slim af zijn
Dus ik heb onderhand een paar confrontation battles gespeeld. Ik ben onderhand tot de conclusie gekomen dat als je niet in het team met de Russische tanks zit dat je dan gewoon verloren hebt.
Net weer gesloopt in mijn Lowe met een lading Lowe's en Tiger II's door een hele lading aan IS3's, KV-4, KV-5 en ISU 152's.

Net weer gesloopt in mijn Lowe met een lading Lowe's en Tiger II's door een hele lading aan IS3's, KV-4, KV-5 en ISU 152's.
Heh, net een paar national battles gespeeld met de AT-15. Een team met 12(!) AT-15 td's wint zo'n beetje van alles, fransen, russen, duisters. Beetje vaag. Allen van de amerikanen verloren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)