Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste
Acties:
  • 94.223 views

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-06 15:45
Victory!
Battle: Tundra 12-2-2014 16:52:36
Vehicle: Type 59
Experience received: 4.514 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 156.647 (compensation for damage caused by allies: 1.026)
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Kon meer xp krijgen maar ik werd geteamkilled...

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:27
M411007 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:00:
ik heb een probleem in game. Na ongeveer 30 sec blijven de controls hangen en kan ik de tank niet meer besturen. Ik kan wel chatten maar verder niets. Heb al geprobeerd tijdens de game settings te wijzigen maar helpt niet.

Is dit een bekend probleem?
Wat kan ik er aan doen?

Ik lijk wel een bot op deze manier. :(
had ik ook, gek genoeg was het voorbij toen ik mijn headset uit mijn toetsenbord haalde. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
Nou, voor mij is de game praktisch onspeelbaar. Zoveel lagspikes, echt niet normaal meer. Daardoor mis ik echt te veel schoten die normaal gewoon raak gaan. Cupola's schieten, wat normaal echt mijn ding is, gaat gewoon amper omdat de game zo schokt.. :(

En als je dan ook nog constant dit soort team krijgt, dan wordt winnen vrijwel onmogelijk:

http://tweakers.net/ext/f/A6o6y92mPVtd4TgjRgxk6E8C/thumb.jpg

Ik ben dat ge-update van WG zo verschrikkelijk zat. Elke keer is er wel wat. Hopelijk is het echt een (heel) tijdelijk probleem, want op deze manier is er geen kloot aan.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:46
Mr_Size schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:39:
Sinds vandaag heb ik dan ook eindelijk een clan en mag me nu officieel GOT-ter noemen :)
welkom bij de club!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:29
@Mr_Size waren het alleen maar lagspikes, volgens mij hebben ze bij de patch ook wat gesloten inrichtingen access gegeven, want een idioten :S

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:36

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:39:
Sinds vandaag heb ik dan ook eindelijk een clan en mag me nu officieel GOT-ter noemen :)
Welkom! Ghehe en je komt gelijk binnen op nummer 1 qua performance rating :P http://www.noobmeter.com/clan/eu/GOT/500001139

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Joindry
  • Laatst online: 16:16

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik ga iig nog enkel dagen voor ik weer begin, net een daily gedaan en wtf?!?
Spelen zonder mods blijft *** dus ik wacht gewoon tot de populaire packs weer volledig trouble free zijn
Zitten er nu altijd snipereffects in de game? Zelfs wanneer ik zeg dat er geen mogen zijn in mijn instellingen? Zielige recoil wth.
Is er nu ook altijd serverside crosshair? Of was dat gewoon lag? Maar staat hier normaalgezien uit en ik werd ziek van het feit dat die crosshair een dikke seconde achterkwam. :S

Mijn hiatus duurt zo nog een weekje langer...
p0st schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:15:
[...]

Welkom! Ghehe en je komt gelijk binnen op nummer 1 qua performance rating :P http://www.noobmeter.com/clan/eu/GOT/500001139
Raising the bar noemen ze dat. :)

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-01 09:29
Ik kap ook maar met spelen voor vandaag, echt de meeste vage dingen die gebeuren:
http://youtu.be/ZZktwYCQQ5Q
Ik schiet misschien iets te snel zonder echt goed te mikken, maar ZO mis kan toch niet... en dit was niet de eerste nog laatste keer

• Mr_Size
Thanks!
Ach, dat zegt me niet zoveel. Ik heb 0 CW ervaring, dus nog een hoop te leren :)

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:34

Ed_L

Crew Council
Ed_L in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40"
Hoe fout kon ik het hebben... elke pot met de M8A1 (57mm) pak ik tegenwoordig minimaal 3 kills. Regelmatig ben ik beslissend in een Tier5 of 6 match... die gaat niet meer weg ;)

MM is een beetje overhoop gehaald. NEt 7 potten gespeeld, waarvan 3 met gesorteerde teams:
11 E-75 + Ferdi en 3 E-100 tegen bijna alleen maar T-30 en M103
allemaal Tiger1 vs. allemaal IS
12 IS-3 vs 11 Tiger2 en wat vulling.

:|

[Voor 31% gewijzigd door Ed_L op 12-02-2014 19:42]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43
Dat is de nieuwe 'nation' gamemode ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:16
De lag is echt kansloos vandaag, we zijn in de fun cup door naar de volgende ronde maar de chaffee's zijn bijna onbestuurbaar...... volgende tegenstander is Zer0 ;)

• Mr_Size
LOL, we krijgen nu deze medling ingame:

Commanders, we are aware of the ongoing latency issues and are doing our best to address them as soon as possible. Thank you for your patience and understanding. Your WG Team

Ultra fail |:(

Ik ben ff wat anders doen :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:26
Ik heb nu de modpack van p0st, maar ik vroeg me af hoe ik in kan stellen hoever ik op mijn tank ben ingezoomed bij het starten van het spel. Nu moet ik nl. iedere keer eerst een stuk uitzoomen wat op een laptop (touchpad) niet zo heel snel gaat :)

[removed]

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:32
jeujjjj weer normaal spelen, thxxxxxxxxxxxxxx :D

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:16
het toernooi vandaag is geschrapt, de laatste rondes worden op zaterdag gespeeld.

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 11:29

databeestje

Von PrutsHausen

Net een half uurtje op de xbox359 gespeeld, en dat ging wel redelijk, al is alles wel tier 1. Ik denk dat ik wel meteen mij quota gehaald heb, allemachtig die besturing.

Dat is misschien nog niet het ergste, de boven en onder zit een zwarte balk, dat is toch wel een gemiste kans, ik kan echt niets lezen, het is erg vermoeiend en doet pijn aan de ogen.

Het menu is niet leesbaar van de bank, op een 80cm 720p tv, sorry, maar dan doe je het fout. Kennelijk hebben ze niet begrepen dat het op een TV getoond moest worden en dat het geen monitor was. Het scrollen door de tech tree is ook verwarrend, de icoontjes zijn te klein en dan weet je niet wat je doet.

Met de rest van de collectie games heb ik al de bovengenoemde problemen niet. Het doet me een beetje denken aan het voorschotelen van een windows muis interface op een telefoon, het voegt niet.

Anoniem: 550886

Ongelofelijk wat een lag zeg....

Krijg J1mbo's crosshair ook niet helemaal aan de praat, alles werkt alleen rechts in sniper & Arcade mode blijft er 'undefined' staan. Geen idee hoe ik dat oplos

Iemand tips?

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:34

Ed_L

Crew Council
Mijn OMC modpack doet het ook maar deels. Jimbo's is precies een van de mods die het nu niet meer doen.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Anoniem: 550886 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:19:
Ongelofelijk wat een lag zeg....

Krijg J1mbo's crosshair ook niet helemaal aan de praat, alles werkt alleen rechts in sniper & Arcade mode blijft er 'undefined' staan. Geen idee hoe ik dat oplos

Iemand tips?
Dat komt door een van de ini files, volgens mij is het __init__.pyc of CameraNode.pyc
Als je dat bestand uit J1mb0's eigen mod zipje pakt werkt het wel, gisteren ook mee lopen stoeien :P

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52
Ed_L schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:25:
Mijn OMC modpack doet het ook maar deels. Jimbo's is precies een van de mods die het nu niet meer doen.
het hele OMC modpack is offline op het moment. ik speel wel even mod-loos tot die tijd. het meeste ga ik denk ik de soundmod missen maar heb gewoon geen zin om die weer manueel te gaan installeren...ja ik ben lui :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• turbster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:48
kan je via xvm ook een klok in de hanger zetten of moet dit via een apparte mot ?
ik gebruik p0st mod pak .

• BonSie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-04 19:16
heb iets raars ontedkt, EU1 staat nu ook in Amsterdam volgens pingplotter, lijkt wel of het gewoon keiharde server overbelasting is.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
turbster schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:31:
kan je via xvm ook een klok in de hanger zetten of moet dit via een apparte mot ?
ik gebruik p0st mod pak .
Aparte mod

http://forum.worldoftanks...-hangar-battle-angles-24/

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Net locastans minimap mod gevonden en de gun sounds, en dan zit ik gebeiteld.

Anoniem: 550886

p0st schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:28:
[...]

Dat komt door een van de ini files, volgens mij is het __init__.pyc of CameraNode.pyc
Als je dat bestand uit J1mb0's eigen mod zipje pakt werkt het wel, gisteren ook mee lopen stoeien :P
Krijg het nog niet correct, maar goed ik ben in ieder geval ff zoet, bedankt voor de moeite in ieder geval ;)

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 18:38
Blijkbaar is de FOV sinds 8.11 ook naar historical aangepast.

Dacht al dat mijn aimcirkel er kleiner uitzag.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:38

wontcachme

You catch me? No you wont

BonSie schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:38:
heb iets raars ontedkt, EU1 staat nu ook in Amsterdam volgens pingplotter, lijkt wel of het gewoon keiharde server overbelasting is.
Is al sinds eind januari toen er ook grote lags waren. De server in muchen is, naar wat ik begreep, ingezet voor de russische cluster.

Sinds de switch kan een een Roemeen, waar ik nu 2 jaar mee speel, niet meer spelen. We speelden altijd op EU1 omdat hij daar 40/50 ping had en op EU2 rond de 150, maar nu dus op beide :/ :/

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• psychoclown
bal130 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:06:
[...]

jeujjjj weer normaal spelen, thxxxxxxxxxxxxxx :D
Bij mij zag ik de session statistics alleen niet meer maar ik weet niet of dat aan mij ligt of ik iets verkeerds heb gedaan.

• bal130
psychoclown schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:23:
[...]

Bij mij zag ik de session statistics alleen niet meer maar ik weet niet of dat aan mij ligt of ik iets verkeerds heb gedaan.
Yip, die miste ik ook al

Verder had ik ook nog jackhammers icon mod erin gezet, en meteen mirroredvehicles op false gezet :+

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Spelen wou niet erg lukken met de stock ac46, lastig. Opzich wel wat xp eruit gesleept maar in 6 potjes niet kunnen dubbelen. In slechts 1 pot was ik top tier maar verloren we door een cap e het hok was te traag om te resetten. Boe

• Fordox
  • Laatst online: 05-06 23:01

Fordox

00101010

Gezien ik aardig wat tijd in deze modpack heb gestopt, deel ik hem met jullie.

screenshots:
spoiler:

wat er allemaal in zit:
* 2row carrousel
* XVM met WN8
* HD minimaps met view range, render distance gun direction, tank namen en last known locations
* Sauron sixth sense
* Accurate Damage Indicator (geweldig voor blind shots samen met gun direction en last known location)
* zoom out mod
* Received damage announcer (geeft aan of treffers aan jou tank gold shells zijn, en van wie ze komen al is de tank nog niet gespot geweest. werkt niet in CW)
* Bot detection
* tank icon mods (medium, heavy, td, light en arty is makkelijker te onderscheiden)
* FOV fix
* damage panel, redelijk vanilla
* chat scroller

wat er nog aangepast moet worden:
* GOT batcave
* damage panel wordt nog uitgebreider
* zoom in mod

voor mij is WoT weer speelbaar iig :)
DOWNLOAD

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
redwing schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:55:
Ik heb nu de modpack van p0st, maar ik vroeg me af hoe ik in kan stellen hoever ik op mijn tank ben ingezoomed bij het starten van het spel. Nu moet ik nl. iedere keer eerst een stuk uitzoomen wat op een laptop (touchpad) niet zo heel snel gaat :)

Trackpadplayer spotted!!!

Gewoon muis aansluiten probleem over.... O-)

Star Citizen referralcode

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik zit te pielen met de mod van psychoclown in 8.11, die werkte prima in 8.10.
ik heb hem zowel in de wot hoofddirectory uitgepakt als in /res_mods als in /res_mods/8.11 (die laatste zou correct moeten zijn volgens de startpost hier)

Desondanks werkt na een herstart van wot de set mods niet. Hoe zou ik dit moeten doen?

[Voor 10% gewijzigd door Boudewijn op 13-02-2014 01:37]

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
[...]

Wist nieteens dat ik zo hoog zat met mijn rating vergeleken met andere GoT'ters :o

Gisteren de m48a1 unlocked, ik heel blij posten in GoT kanaal en toen werd mij al op gewezen dat de tank niet al te best is. Is de tank niet in lijn met de rest waarbij de gun goede elevation heeft voor hull down? Zal niet heel goed zijn gezien de tumor, maar kan toch niet zo erg zijn?

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
De servers doen vreemd, 0 spelers in que, maar kan de que ook niet meer verlaten.. mmm ; daarvoor aantal tanks locked (die verder volledig battle ready waren voor randoms); met andere tanks niet kunnen joinen in een battle omdat er al een session open staat. Na keer reloggen kom ik in die lege spelers que.

http://forum.worldoftanks...03-is-eu1-server-crashed/ <-- ah dit! :) ... :(

[Voor 14% gewijzigd door Doler op 13-02-2014 07:57]

• User
  • Laatst online: 08:54
patrickos85 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 07:01:
[...]

Wist nieteens dat ik zo hoog zat met mijn rating vergeleken met andere GoT'ters :o

Gisteren de m48a1 unlocked, ik heel blij posten in GoT kanaal en toen werd mij al op gewezen dat de tank niet al te best is. Is de tank niet in lijn met de rest waarbij de gun goede elevation heeft voor hull down? Zal niet heel goed zijn gezien de tumor, maar kan toch niet zo erg zijn?
De M48 heeft een enorme cupola. Voordat je überhaupt je kanon over een heuvel kan steken, zit je cupola er al een eind boven. Daar had je met de M46 geen last van.

• patrickos85
User schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:27:
[...]
De M48 heeft een enorme cupola. Voordat je überhaupt je kanon over een heuvel kan steken, zit je cupola er al een eind boven. Daar had je met de M46 geen last van.
Oh great, dus zelfde als E5 :/
Dan heb ik mij bij deze eroverheen gezet. Ga ik wel voor de autoloader tree oid

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-01 09:29
Kan elke dag maar zo zijn als gisteren, het was redelijk prijsschieten:

• psychoclown
Boudewijn schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:36:
Ik zit te pielen met de mod van psychoclown in 8.11, die werkte prima in 8.10.
ik heb hem zowel in de wot hoofddirectory uitgepakt als in /res_mods als in /res_mods/8.11 (die laatste zou correct moeten zijn volgens de startpost hier)

Desondanks werkt na een herstart van wot de set mods niet. Hoe zou ik dit moeten doen?
Je hebt de laatste versie neem ik aan?
Je moet alles in de res_mods/8.11/ zetten, enige waar ik nog ga kijken (wellicht vanavond als ik eraan toe kom) is het aan de praat krijgen van de session statistics want iets is daar niet goed aan.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 14:04
Goed. Ik begin het weer beetje beu te worden. Sinds de nieuwe patch merk ik een zéér irritant verschijnsel op :

Gisteren : 200 meter afstand tot target (lowe). Ik zit hoger, achter enorme rij bushes, in E25 met extreme crew + camo + skin. Ik SCHIET NIET! De Lowe staat niet in een bosje, midden in the open. Hij detect mij continue, ik zie hem niet tot hij schiet (au). Ging minuutje zo tot ik stuk was.

Zojuist : Waffentrager auf. pz IV met full camo crew/camonet/skin. Ensk, Ik sta ergens op een hoek met wat bosjes dichtbij. Ik beweeg niet, schiet niet. Wederom zo 180 meter een STA-1 die vanaf het spoor pop-shots doet. Ik ben ingezoomed op z'n locatie, maar zie hem elke keer pas nádat hij schiet (te laat, is dan alweer terug in cover).

Hij de f**k kan dat grrrrr. Hoe kan het dat een stilstaande tank met full camo crew, camonet en camoskin eerder (of uberhaupt) zichtbaar wordt voor een tank die beweegt, niet achter een bosje staat, schiet...

zucht.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:28

Oxigeon

En zo is dat!

Na een tijd afwezig te zijn in de game wil ik vandaag weer beginnen. Ben eigenlijk nog maar een beginner met mijn 53 battles maar dat mag de pret uiteraard niet drukken. Heb me ondertussen aangemeld bij GOT2. Weet niet of jullie me daarbij willen hebben omdat ik nog "slecht" ben.

Maar is natuurlijk altijd leuker om met een paar gotters samen te spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• wontcachme

wontcachme

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

majic schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:16:
Goed. Ik begin het weer beetje beu te worden. Sinds de nieuwe patch merk ik een zéér irritant verschijnsel op :

Gisteren : 200 meter afstand tot target (lowe). Ik zit hoger, achter enorme rij bushes, in E25 met extreme crew + camo + skin. Ik SCHIET NIET! De Lowe staat niet in een bosje, midden in the open. Hij detect mij continue, ik zie hem niet tot hij schiet (au). Ging minuutje zo tot ik stuk was.

Zojuist : Waffentrager auf. pz IV met full camo crew/camonet/skin. Ensk, Ik sta ergens op een hoek met wat bosjes dichtbij. Ik beweeg niet, schiet niet. Wederom zo 180 meter een STA-1 die vanaf het spoor pop-shots doet. Ik ben ingezoomed op z'n locatie, maar zie hem elke keer pas nádat hij schiet (te laat, is dan alweer terug in cover).

Hij de f**k kan dat grrrrr. Hoe kan het dat een stilstaande tank met full camo crew, camonet en camoskin eerder (of uberhaupt) zichtbaar wordt voor een tank die beweegt, niet achter een bosje staat, schiet...

zucht.
Waarschijnlijk staat er dichtbij een spotter van het enemy team met een betere camo rating? Wel dom trouwens dat je jezelf kapot laat schieten btw...na 1 hit gekregen te hebben had ik me verplaatst als ik jou was. Een tank wordt trouwens pas na ~2 seconden zichtbaar als ie de hoek om komt, als hij na ieder schot weer wegduikt achter zijn cover en lang genoeg wacht kan hij op deze manier blijven schieten totdat de TD camper weg is of dood.

Opfriscursus: http://worldoftanks.eu/en/media/4/1313/ :)

[Voor 31% gewijzigd door Frentik op 13-02-2014 10:38]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 13:18
majic schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:16:

zucht.
Is dit daadwerkelijk sinds de patch? 2 battles vind ik een beetje beperkte steekproef, er zijn teveel onzekere factoren:
- andere tanks die je spotten
- je stond net niet helemaal goed achter het bosje
- er stond een teamgenoot achter je die wel is gespot
- de tegenstander neemt oppertunistische schoten op jouw laatst gespotte locatie
- je was te optimistisch in je inschatting van de kans gespot te worden, eventueel in combinatie met de volgende:
- botte pech als gevolg van het systeem (kansberekening & spottinginterval)
- het bosje waarachter je schuilde is stuk
- het spottingsyteem is stuk

Die laatste hoor ik met grote regelmaat mensen over, maar dat was ook al voor de patch. Het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn dat het spottingsysteem nu nòg stukker is dan hiervoor

(overigens heeft de STA-1 zo ongeveer dezelfde base camo als de WT)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

redwing schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:55:
Ik heb dat gefixt in de nieuwste versie :)
Enne, idd met een touchpad spelen is echt not done :N :9

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 19:14
p0st schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:05:
[...]

Er zit ook nog een bug in de tankcarrousel. Als je met een tank uit de 2e kolom hebt gespeeld kun je niet meer terugscrollen. Hebben meer hier last van?

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Razorbite schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:40:
Er zit ook nog een bug in de tankcarrousel. Als je met een tank uit de 2e kolom hebt gespeeld kun je niet meer terugscrollen. Hebben meer hier last van?
Nee, die mod werkt normaal bij mij.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Fordox

Fordox

00101010

mijn tank carrousel werkt prima.

ik heb een beetje het gevoel alsof de tanks trager rijden en ik zit niet zo in het spel als voor de update... zou denk ik wel een kwestie van gewenning zijn denk ik.

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wsLy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:36:
Ik sta er altijd van te kijken hoeveel dingen gesloopt worden door WG bij iedere nieuwe patch... Dit keer is het onder andere server selection (onthoud niet op welke server ik speel) in login screen...
Misschien expres gedaan naar aanleiding van spelers die niet kunnen rejoinen als ze automatisch van EU2 naar EU1 server zijn gehaald tijdens het joinen van een special battle?
Je inlogscherm blijft dan op EU2 staan waardoor je mensen in paniek op TS hoort dat ze niet kunnen rejoinen (totdat ze erachterkwamen even EU1 te selecteren).
Mischien dat dit nu met autoinlog is verholpen???

• patrickos85
Ilikebananas schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:54:
[...]

Is dit daadwerkelijk sinds de patch? 2 battles vind ik een beetje beperkte steekproef, er zijn teveel onzekere factoren:
- andere tanks die je spotten
- je stond net niet helemaal goed achter het bosje
- er stond een teamgenoot achter je die wel is gespot
- de tegenstander neemt oppertunistische schoten op jouw laatst gespotte locatie
- je was te optimistisch in je inschatting van de kans gespot te worden, eventueel in combinatie met de volgende:
- botte pech als gevolg van het systeem (kansberekening & spottinginterval)
- het bosje waarachter je schuilde is stuk
- het spottingsyteem is stuk

Die laatste hoor ik met grote regelmaat mensen over, maar dat was ook al voor de patch. Het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn dat het spottingsysteem nu nòg stukker is dan hiervoor

(overigens heeft de STA-1 zo ongeveer dezelfde base camo als de WT)
Ik moet bekennen dat ik ook dit soort vergelijkbare problemen heb. Het spotting systeem lijkt anders te werken als voorheen. Klinkt raar, maar het is mij gebeurt met meerdere tanks dat ik andere tanks die stilstaan of rijden veel te laat zie. soms verschijnen ze spontaan binnen 100m in open veld terwijl ik in mijn T30 of M46 patton zit. Die hebben beiden wel een stuk betere spotting range dan 100m

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

Taaie bende gisteravond... Laggy :/
Maar dat is oud nieuws :P

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• majic
Frentik schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Waarschijnlijk staat er dichtbij een spotter van het enemy team met een betere camo rating? Wel dom trouwens dat je jezelf kapot laat schieten btw...na 1 hit gekregen te hebben had ik me verplaatst als ik jou was. Een tank wordt trouwens pas na ~2 seconden zichtbaar als ie de hoek om komt, als hij na ieder schot weer wegduikt achter zijn cover en lang genoeg wacht kan hij op deze manier blijven schieten totdat de TD camper weg is of dood.

Opfriscursus: http://worldoftanks.eu/en/media/4/1313/ :)
Ik speel het spelletje al 'een tijdje' dus ik ben bekend met de basics van het spotting systeem, dankje.

Enfin, het kán gewoon niet dat een Lowe op 150-200 meter afstand in het open veld zonder bosje _niet_ zichtbaar is voor een E25 die achter een bosje staat, in z'n richting kijkt, met 100% camo skills, camonet, camoskin..

De reden dat ik kapot geschoten werd is omdat ik niet kon geloven dat een Lowe gewoon recht voor me kan verdwijnen. Ik bleef dus testen hoever ik naar voren moest om hem te zien.

Enfin. even de replay opgestart, screenie gemaakt :

Ik wil best nog een discussie voeren over één of andere fluke verborgen spotter achter me. Maar een lowe die op deze afstand midden in the open gewoon niet zichtbaar is tenzij ie schiet is natuurlijk gewoon een bug (ik stond dus in de bosjes voor me op de screenie...da's echt behoorlijk dichtbij..)

Uiteraard is het goed mogelijk dat ik zelf beneficair ben geweest aan - in mijn ogen - deze bug in het spotting systeem. Echter als je zelf langer onzichtbaar bent merk je daar effectief niets van. Je denkt gewoon dat de enemy zit te slapen/dat je mazzel hebt.

[Voor 7% gewijzigd door majic op 13-02-2014 11:40]

• Fordox

Fordox

00101010

hij staat een aardig eindje van je vandaan. het kan ook goed zijn dat de T32 hem spotte ipv jij.

• Razorbite
Volgens mij zit er gewoon een rots tussen?

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 23:19
Klinkt meer als "server overbelast"? Iedereen kreeg gisteren 24h premium, dus dat nodigt uit tot extra veel spelen. Plus nieuwe versie. Het schijnt dat de servers een behoorlijk deel van hun CPU power kwijt zijn aan "kan tank X tank Y spotten", dus misschien worden er wat minder vaak checks gedaan.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 07:49
servers down....

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Het gaat er niet om wie de Löwe spotte of niet spotte maar dat hij niet snapt dat hij gespot werd en die Löwe niet.
Majic er staat een Panther (II) links van je en die spot jou terwijl jij naar het bosje rijdt of ook maar iets exposed heb.
Istrilyin schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:43:
Klinkt meer als "server overbelast"? Iedereen kreeg gisteren 24h premium, dus dat nodigt uit tot extra veel spelen. Plus nieuwe versie. Het schijnt dat de servers een behoorlijk deel van hun CPU power kwijt zijn aan "kan tank X tank Y spotten", dus misschien worden er wat minder vaak checks gedaan.
Was laatst al iemand die hier poste dat beide EU server tegenwoordig in Amsterdam staan en diegene in Duitsland is toegewezen aan de RU community.
Dat kan verklaren waarom het soms zo'n zooitje is, veel spelers online veel bandbreedte nodig lijntje overbelast.
Of beide servers draaien op 1 hardwareserver waardoor deze het niet aankan??

[Voor 65% gewijzigd door ShockWave op 13-02-2014 11:49]

• wontcachme

wontcachme

Hij stond bij het witte kruisje, niet waar hij op de screenshot staat.

Maar ik ken het probleem. Laatst in mijn E25 stond ik net achter een bosje, daar nog een bosje voor en dan daar nog bosjes voor en ik had camo skill, net en paint. Ik sta te schieten op een Carnevon en hij spotte mij elke keer met schieten of bewegen terwijl ik achter meerdere bosjes stond. En naast mij stond een platoongenoot in een E25 en daar ging het lampje niet aan 8)7

Laatste tijd vaker last van de meest vreemde spots. Ook wel eens dat mijn lampje 5 sec na de start van een battle al af gaat 8)7.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wontcachme schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:47:

Laatste tijd vaker last van de meest vreemde spots. Ook wel eens dat mijn lampje 5 sec na de start van een battle al af gaat 8)7.
Die ken ik ook ja op de meest vreemde plakken gaat hij af terwijl je net bent gestart en niet in vieuwrange zit achter een gebouw...

Edit:
http://forum.worldoftanks...c/356527-favorite-server/
Om van de "auto" inlogstand af te komen en weer je eigen server te kiezen.

[Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 13-02-2014 11:56]

• majic
ShockWave schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:45:
Het gaat er niet om wie de Löwe spotte of niet spotte maar dat hij niet snapt dat hij gespot werd en die Löwe niet.
Majic er staat een Panther (II) links van je en die spot jou terwijl jij naar het bosje rijdt of ook maar iets exposed heb.

[...]
Die Panther II stond er niet de hele tijd (Die kwam er pas later bij kijken, kwam van de overkant). Verder spotte ik de panther II niet, maar hij mij wel ? Met een enorme rotsrug er tussen...De panther II was aan het rondrijden en schieten, ik stond stil.

Nah, t' was gewoon weird. Geef me een willekeurige situatie waarbij je op deze afstand midden in een open veld met een enorme tank als een Lowe onzichtbaar kunt zijn ! :/

Geloof nog wel t meeste in lag in dat geval. Laten we het hopen dat het beter wordt dan...en niet iets 'nieuws' is van de patch :D

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ShockWave schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:52:
[...]

Die ken ik ook ja op de meest vreemde plakken gaat hij af terwijl je net bent gestart en niet in vieuwrange zit achter een gebouw...

Edit:
http://forum.worldoftanks...c/356527-favorite-server/
Om van de "auto" inlogstand af te komen en weer je eigen server te kiezen.
Thanks, die komt ook in v5 van mijn modpack :)

• psychoclown
majic schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:04:
[...]

Die Panther II stond er niet de hele tijd (Die kwam er pas later bij kijken, kwam van de overkant). Verder spotte ik de panther II niet, maar hij mij wel ? Met een enorme rotsrug er tussen...De panther II was aan het rondrijden en schieten, ik stond stil.

Nah, t' was gewoon weird. Geef me een willekeurige situatie waarbij je op deze afstand midden in een open veld met een enorme tank als een Lowe onzichtbaar kunt zijn ! :/

Geloof nog wel t meeste in lag in dat geval. Laten we het hopen dat het beter wordt dan...en niet iets 'nieuws' is van de patch :D
Heb je de replay nog? Nu ben ik wel benieuwd geraakt namelijk :)

• majic
p0st schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:04:
[...]

Thanks, die komt ook in v5 van mijn modpack :)
Wel vreemd dat er een 'CameraNode.pyc' in de zipfile zit :S Waarom voor een login fixxer?

• majic
psychoclown schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:06:
[...]

Heb je de replay nog? Nu ben ik wel benieuwd geraakt namelijk :)
Heb hem net nog eens zitten kijken, denk dat het idd gewoon lag is. De lowe wordt uiteindelijk pas een stuk later zichtbaar. Ik ga t' vergeten :) Stuur liever een keer een coole replay naar je ipv deze ^^ (was ook beetje grumpy in de tekst chat heh)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

majic schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:10:
[...]

Wel vreemd dat er een 'CameraNode.pyc' in de zipfile zit :S Waarom voor een login fixxer?
Ja idd, da's bijzonder :P.. Maar die skip ik sowieso altijd, de __init__.pyc en CameraNode.pyc :)
Overigens werkt de login fixer, maar is de server down :P

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb de loginfixer ook ff in de juiste dit gezet, hoef je niet elke keer de instelling te veranderen, scheelt weer. :)

Whatever.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

Razorbite schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:40:
[...]

Ik had dat gister ook. Ik zag nog een klein deel van een bepaalde tank, toen ik die aanklikte "sprong" de carrousel weer goed.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Razorbite
Roeligan schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:48:
[...]

Ik had dat gister ook. Ik zag nog een klein deel van een bepaalde tank, toen ik die aanklikte "sprong" de carrousel weer goed.
Bij mij pas nadat ik ermee gespeeld had!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Razorbite schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:51:
[...]

Bij mij pas nadat ik ermee gespeeld had!

[Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 13-02-2014 13:25]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ModPack for 0.8.11 by p0st v5

Release Notes for v4 -> v5
• Added the Batcave Hangar again
• Added a digital clock in the Hangar
• Added Max Farplane Fog Remover
• Added Botdetector
• Added Remember Favorite Server Mod
• Tweaked the Damage Panel & Hitlog colors
• Tweaked the XVM WN/WR/Efficiency values
• Tweaked the massive zoom-out after death
• Updated the Tank Carousel Mod
• Updated Locastan's Minimap to 8.11 b

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

psychoclown schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:07:
[...]

Je hebt de laatste versie neem ik aan?
Je moet alles in de res_mods/8.11/ zetten, enige waar ik nog ga kijken (wellicht vanavond als ik eraan toe kom) is het aan de praat krijgen van de session statistics want iets is daar niet goed aan.
Ja dat doe ik. ik gebruikte je pakket bij 8.10 (naar grote tevredenheid :) ) , maar wilde even herinstalleren na het updaten naar 8.11. Heb de zip in het pad dat je noemde uitgepakt, maar geen sjoege.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• redwing
ShockWave schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:07:
[...]
Gewoon muis aansluiten probleem over.... O-)
Heb je ooit wel eens met een muis proberen te spelen terwijl je onderuit met je laptop op schoot TV aan het kijken bent ? Ik weet 100% zeker dat die touchpad toch een stuk beter werkt ;)

Ik zat er trouwens wel aan te denken om er een muis naast te hangen voor alleen het scrollwheel, maar dat vind ik nu ook weer niet echt een optie :)
p0st schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:05:
[...]
Mooi !
Zie bovenstaand :+ Daarnaast vind ik mijn stats nog niet zo slecht (zeker als je naar de 60-dagen kijkt). Wees maar blij dat ik niet met een muis speel anders zou de grens van unicum snel omhoog geschaald moeten worden..... O-)

[Voor 32% gewijzigd door redwing op 13-02-2014 14:14]

[removed]

• Inrage
  • Laatst online: 24-05 14:25
p0st schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:54:

• Added Botdetector

Dju toch iedere dag een nieuw modpack installeren! :D
Welke tweaks aan XVM Values? Vond het gisteren wel redelijk goed staan ;)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:21:
[...]

Dju toch iedere dag een nieuw modpack installeren! :D
Welke tweaks aan XVM Values? Vond het gisteren wel redelijk goed staan ;)
Haha ja vooral de eerste dagen na een release blijven er dingen veranderen :P
Minimale tweaks hoor, ik had sommige waarden iets te positief staan waardoor iemand wellicht onterecht geel of groen of blauw was. Je zult er in praktijk weinig van merken omdat het om enkele punten of hier en daar 1% gaat, maar dat is gewoon mijn perfectionisme :P

• redwing
p0st schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:25:
[...]
Haha ja vooral de eerste dagen na een release blijven er dingen veranderen :P
Minimale tweaks hoor, ik had sommige waarden iets te positief staan waardoor iemand wellicht onterecht geel of groen of blauw was. Je zult er in praktijk weinig van merken omdat het om enkele punten of hier en daar 1% gaat, maar dat is gewoon mijn perfectionisme :P
Maarre, welke setting moet ik gebruiken om het zoomlevel bij het begin van het potje in te stellen ? Ik zie dat je inderdaad die after death zoomout nu goed hebt staan alleen zou ik graag wat verder uitgezoomed aan een potje beginnen en dat dan standaard onafhankelijk van wat ik een vorig potje heb gedaan.

[removed]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

redwing schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:30:
[...]

Maarre, welke setting moet ik gebruiken om het zoomlevel bij het begin van het potje in te stellen ? Ik zie dat je inderdaad die after death zoomout nu goed hebt staan alleen zou ik graag wat verder uitgezoomed aan een potje beginnen en dat dan standaard onafhankelijk van wat ik een vorig potje heb gedaan.
Hmm dat weet ik niet exact, maar je kunt wat spelen met de verschillende waarden in avatar_input_handler.xml en poliroid_settings.xml in de map /res_mods/gui/
Daar staan namelijk de zoom-waarden in vastgelegd, dus ik vermoed dat je het daar ergens kunt veranderen!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:15
Ik heb voor mezelf nog wel Locastans Radial menu erbij gezet, vind dat toch wel prettig werken.

• redwing
p0st schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:34:
[...]

Hmm dat weet ik niet exact, maar je kunt wat spelen met de verschillende waarden in avatar_input_handler.xml en poliroid_settings.xml in de map /res_mods/gui/
Daar staan namelijk de zoom-waarden in vastgelegd, dus ik vermoed dat je het daar ergens kunt veranderen!
Ik zal eens wat gaan uit proberen, thanks :)

[removed]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Thanks p0st, goed bezig. :)

Whatever.

• psychoclown
Boudewijn schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Ja dat doe ik. ik gebruikte je pakket bij 8.10 (naar grote tevredenheid :) ) , maar wilde even herinstalleren na het updaten naar 8.11. Heb de zip in het pad dat je noemde uitgepakt, maar geen sjoege.
Al eens één voor één erin geplaatst en dan kijken wat WoT doet?
Mogelijk heb ik de boosdoener voor het niet werken van de session statistics maar dat moet ik vanavond nog even checken voor ik hem upload :)

• bal130
Bah bah bah, wat gaat het toch kut sinds laatste update, zo verlies je snel de fun :(

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:15
bal130 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:39:
Bah bah bah, wat gaat het toch kut sinds laatste update, zo verlies je snel de fun :(
Bij mij ging het wel goed vandaag, eerst stuk of 20 potjes zelf gedaan, toen stuk of 10 met platoon en toen nog met 7vs7 meegedaan met me clan. Uiteindelijk goed voor een WN7 van 1720

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 19:47

Brantje

De post is daar >>

p0st schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:54:

• Added Botdetector

Thanks, hoe krijg ik de iconen van de ammo weer terug naar orgineel, vind deze niet echt mooi.
Hulde voor je mod pack _/-\o_

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Lekker de KV-3 aan het grinden geweest, ik had de 107mm al die ansich ok is, nu de eerste 122 mm welke ook op de kv1-s zit, even wennen, de trage reload van 15 seconden is heel anders spelen. Toch valt de nauwkeurigheid me alles mee.

Straks de 100mm unlocken, ik denk dat ik daar beter mee uit de voeten kan, deze heeft wel dezelfde pen maar een lagere richttijd en betere reload. Leuk om te zien dat je een hele rits kanonnen voor de russen er mee ontgrendelt.

De weg naar de kv-4 is iig goed te doen. De su85 grind gaat gelukkig ook redelijk goed nu ik een 85mm heb met 100% crew.

De AMX ac46 en AT15 grind is nog wel een taaie, eindelijk de betere tracks op beide tanks, maar nog 16k xp voor een fatsoenlijke motor. Wat een trage hokken zijn dat zeg. De 90mm van de fransman is troll, maar de stock gun van de at15 is goed genoeg voor het grinden van de tracks.

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05 10:21
Hallo, ik kom mij ook maar even melden hier.
Ben al een tijdje actief als WoT speler en lees sinds een paar dagen hier mee :)

N00bmeter | WoT Profiel

• SurfBoy
Ik wil misschien een premium tank kopen, want ik wil een money make tank hebben, heb nu vaak dat ik maar rond de 200 k heb en dat vind ik nou toch een beetje weinig.

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

SurfBoy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:03:
Ik wil misschien een premium tank kopen, want ik wil een money make tank hebben, heb nu vaak dat ik maar rond de 200 k heb en dat vind ik nou toch een beetje weinig.
Ik ben zelf erg tevreden over de su-122-44 en de e25 (tier 7). De Churchil III kan je meestal ook op een budget kopen welke ook wel redelijk is. (tier 5). Met de tier 3 kan je niet zoveel credits grinden en voldoe je ook vaak niet aan missies e.d.

Ik heb nog geen SU-100Y wat me wel een grappig ding lijkt.

• Mr_Size
E25 is een erg leuke tank en een goede money maker vanwege de lage shell kosten. Potjes met 50K netto winst (met premium account) zijn geen uitzondering, eerder regel :)

• Zertaxka
  • Niet online
Toevallig een leuke Valentijns actie.
€9,95 voor 30 dagen Premium en je kan nu kiezen uit 3 "gratis" Premium tanks met garage slot.

http://worldoftanks.eu/en/news/premium/premshop-valentank-weekend/

Wil je wat meer uitgeven (en wat sneller je credits verdienen) dan zijn de E-25, SU-122-44, Löwe en IS-6 zeker net zo leuk qua fun en better wat credits income betreft.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Brantje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:05:
[...]

Thanks, hoe krijg ik de iconen van de ammo weer terug naar orgineel, vind deze niet echt mooi.
Hulde voor je mod pack _/-\o_
World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\0.8.11\gui\maps\icons
In die map kan je de map met de icons vinden en wissen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SurfBoy
Mr_Size schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:11:
[...]

E25 is een erg leuke tank en een goede money maker vanwege de lage shell kosten. Potjes met 50K netto winst (met premium account) zijn geen uitzondering, eerder regel :)
En wat als je geen premium account hebt? Zag dat circonflexes met de Löwe gister een potje had van 150 k credits.

• Zertaxka
  • Niet online
SurfBoy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:25:
En wat als je geen premium account hebt? Zag dat circonflexes met de Löwe gister een potje had van 150 k credits.
Zonder Premium had ie dan 100k gehad.

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Zertaxka schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:16:
[...]

Toevallig een leuke Valentijns actie.
€9,95 voor 30 dagen Premium en je kan nu kiezen uit 3 "gratis" Premium tanks met garage slot.

http://worldoftanks.eu/en/news/premium/premshop-valentank-weekend/

Wil je wat meer uitgeven (en wat sneller je credits verdienen) dan zijn de E-25, SU-122-44, Löwe en IS-6 zeker net zo leuk qua fun en better wat credits income betreft.
Doe me maar een T34, lijkt veel op de T29 en T32 waar ik goed mee uit de voeten kan, maar vooralsnog geen 45 euro voor 1 tank over gehad. (kv-220 met 10k gold uitgezonderd).

Een tier 6 a 15 euro oid is denk ik de sweet spot, met 2 stuks kan je redelijk snel credits grinden, omdat als de 1 nog in battle is je met de andere verder kan. Ook het crew trainen helpt een stuk.

• SurfBoy
De e-25 is nog wel redelijk betaalbaar en als jullie zeggen dat het een goede moneymaker is ga ik die denk ik kopen, heb geen 45 euro ervoor over

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

SurfBoy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:38:
De e-25 is nog wel redelijk betaalbaar en als jullie zeggen dat het een goede moneymaker is ga ik die denk ik kopen, heb geen 45 euro ervoor over
Hij speelt heel anders dan de su-122-44. Ze zijn beide mobiele td's. De ene heeft hoge dpm en lage alpha, geen armor. De 122-44 heeft hoge dpm (~6 sec) en hoge alpha (~390) maar 90mm sloped armor dat wel eens iets bounced.

Zelf heb ik er meer potjes met de 122-44 opzitten, deze ligt mij beter, "anders". Schot lossen, schuilen, herhaal.

• redwing
Zertaxka schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:30:
[...]

Zonder Premium had ie dan 100k gehad.
Als echte winst wat minder, maar zo'n potje moet zonder premium ook wel 80k oid opleveren. Normaal zijn dit soort winsten niet, reken eerder tussen de 20-50k als je zonder premium speelt in zo'n tank.

[removed]

• Mr_Size
ff een avondje geplatooned met Solique en Zaagmans van GOT. Het ging echt SUPER goed, in het laatste potje heb ik zelfs mijn 1e Crucial Contribution gehaald! *O* Bedankt mannen :) Verder ook 3x de nieuwe High Caliber binnengeharkt. Leuke medal zeg! Wat een verschil met gisteren, toen wilde echt niets lukken..

Wins/Battles: 10 (12) (83.3%)
Avg dmg: 2.083

Efficiency/WN7: 2.550 / 2.907

@hieronder: zeer nice, well done en gefeliciteerd iedereen :)

[Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 13-02-2014 22:57]

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:58
dames en heren! het was een kleine stap voor een tank, maar een grote stap voor een clan! GOT heeft land! pride verslagen in de owners
Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee