Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste
Acties:
  • 94.222 views

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Yep, allen waren russen het andere team Hellcats en Wolverines, wel van de zotte dat je dan 10 tegen hellcats hebt?! Een Kv1-s en T-150 werden zo door 4 hellcats kapot geschoten in 10sec. :?

[Voor 26% gewijzigd door Harmen op 11-02-2014 21:14]

Whatever.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:05

thijsco19

KTM 990 SMT

Jep, is wel vervelend.

Kijk maar naar de screenshots boven jouw die ik geplaatst hebt. Zowat allemaal autoloaders in mijn team. :P

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eerste potje: bijna allemaal T34-85's tegen Hellcats.. het resultaat?

Decisive victory voor de Russen. :)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Moet zeggen dat ik nog geen confrontatie game mode heb gehad, maar wat is wel heb is:
E 50 Ausf. M researched. Undistributed experience spent: 183010. Free Experience spent: 0. *O*

Vandaag elk potje gewonnen met de E50, dus die laatste 12K die ik nog nodig had gingen best snel. M'n win rate van de E50 teruggebracht van 43% naar 52%, stock is de tank niet echt super, maar full ops is het een fijn tankje.

Na verkoop over wat overgebleven spul Purchased:
'E 50 Ausf. M' sucessfully purchased. Spent credits: 6,100,000.

Ben benieuwd...(zal wel tegenvallen de eerste paar potjes)

[Voor 18% gewijzigd door Knowuse op 11-02-2014 22:05]

Shuttle st20g5

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-01 15:29

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Ik snap niet hoe het kan dat sommigen met een sneller systeem dan mij een fps halen van 30-40.
Weet dat het spel maar op 1 core draait momenteel maar ik haal met mijn 2500K en HD5850 wat toch wel een oud kaartje begint te raken alles op MAX, res. is 1680X1050 en heb een steady 60fps.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
Victory
El Halluf 11-2-2014 21:57:55
Löwe
Experience received:3.938 (x2 for the first victory each day) Credits received 120.891
Battle achievements Mastery Badge: "Ace Tanker"

oOo

• User
  • Laatst online: 08:54
Anonnymous! schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:19:
Ik snap niet hoe het kan dat sommigen met een sneller systeem dan mij een fps halen van 30-40.
Weet dat het spel maar op 1 core draait momenteel maar ik haal met mijn 2500K en HD5850 wat toch wel een oud kaartje begint te raken alles op MAX, res. is 1680X1050 en heb een steady 60fps.
WoT haat windhoos 8.

Ik haal ook maar iets van 50 fps op een systeem dat WoT met twee vingers in de neus kan draaien als WoT goed geoptimaliseerd zou zijn.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus confrontation gaat uitdraaien op een ramp door auto loaders vs non autoloaders en KV-1S vs Hellcat?
Dit zag ik totaal niet aankomen ofzo. O-)

* DaniëlWW2 gaat rustig nadenken welke tanks hij heeft die de ergste verkrachting kunnen geven per tier en land. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:46
Knowuse schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:52:

Ben benieuwd...(zal wel tegenvallen de eerste paar potjes)
ik vond de e50m aanzienlijk beter spelen dan de e50

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:15
User schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:23:
[...]
WoT haat windhoos 8.

Ik haal ook maar iets van 50 fps op een systeem dat WoT met twee vingers in de neus kan draaien als WoT goed geoptimaliseerd zou zijn.
Ik heb laatst mijn cpu wat sneller laten draaien en dat leverde een verbazingwekkende verbetering op in WoT. Helaas een pin van de cpu cooler afgebroken, dus weer even terug op stock speed tot de nieuwe cooler er is.

Ben benieuwd wanneer WoT multicore support krijgt.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 14:04
Nou, voor wie nog durft te beweren dat de hellcat OP is :

Net een potje gehad met Team A:
100% HELLCAT!!!!

Team B :
T34-85, Su-100, T150, een KV1-s...en ik in mn Su100Y.

Score ...4 van ons dood, enemy team beaten.

Goed, wel himmelsdorf^^ Maar toch.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:21

Nox

Noxiuz

Héérlijke tank!

Heb die 'High Caliber' dus ook in de pocket :P

Werd me nog erg gemakkelijk gemaakt, iedereen bleef braaf stil zitten 8)7

Die twee meds (Chi Nu) kwamen samen op me af, ze stonden gedraaid naar links dus eentje kon ik twee schoten op lossen zonder dat ze wat met me deden. Toen ze zagen dat ik in een keer 400hp damage deed kwam de tweede op me af. Die heb ik dus ook vakkundig laten zien hoe zijn maatje is gemold :+

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:36

p0st

Dutch Reefer

ModPack for 0.8.11 by p0st v2

ModPack Content
• XVM 5.1.0 final release
• ColdZero's Colors & Stats
• Tweaked SF's Damage Panel & Hitlog
• Locastan's HD Minimap Gen. 3
• Jackhammer Contour Mod
• Subtle 'Damage Indicator' with timer
• J1mb0's Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
• Zoom: Sniper 30x + Zoomout Mod + Sniper Border removed
• Multi-Rowed Tank Caroussel (# of rows en size edit in \res_mods\0.8.11\gui\flash\TankCarousel.cfg)
• HD Icons for: Shells, Consumables & Modules
• Train Carriage model with better visibility
• White Crash Skins mod by Aslain
• Mav's Ultra Fog Remover

[Voor 9% gewijzigd door p0st op 12-02-2014 08:11]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 18:38
p0st zit daar ook een 'no scope shadow' remover in?

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:22
Net ook high caliber en tank ace gehaald op mijn jagdpanther ; :)
Gelukkig gunde me team wel de laatste kill op de arty, dacht eerlijk gezegd dat die wel weer gestolen zou worden zoals gewoonlijk.

edit: potje erna haal ik direct nog een keer high caliber. Zo haal je hem nooit, zo ineens 2 keer.

[Voor 14% gewijzigd door poderosoo op 11-02-2014 23:57]

Wot-stats

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Astratuner schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:36:
p0st zit daar ook een 'no scope shadow' remover in?
Jep, in v2 wel :)

[Voor 53% gewijzigd door p0st op 12-02-2014 08:14]

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06 11:54

Oizopower's Mod Pack 0.9.0 Beta

Er is weer een nieuwe update van mijn mod pack, Dit om nodige bugs te kunnen elimineren. en een aantal missende mods weer toe te voegen. Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.9.0 beta en verwijder van te voren de "res_mods" folder om conflicten te voorkomen.

Changes:
  • Coloured Messages and session statistics
  • Received Damage
  • Latest XVM
  • damage panel improved
  • Updated contour icons
Downloaden van de Mod pack kan hier: http://mods.legendary-titans.eu/versie-0-9-0-beta/

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:51

HaterFrame

Well... Poo came out!

MrOizo2005 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:50:

Er is weer een nieuwe update van mijn mod pack, Dit om nodige bugs te kunnen elimineren. en een aantal missende mods weer toe te voegen. Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.9.0 beta en verwijder van te voren de "res_mods" folder om conflicten te voorkomen.

Changes:
  • Received Damage
  • Latest XVM
  • damage panel improved
  • Updated contour icons
Downloaden van de Mod pack kan hier: http://mods.legendary-titans.eu/versie-0-9-0-beta/

_/-\o_

Ik moet eerlijk zeggen dat het met deze update prima draait.

Over de update zelf: het lijkt idd allemaal nog trager! Gezien de tanks die ik speel word ik daar niet heel erg vrolijk van :(

Anyheu, ff een paar potjes gedaan en het valt me op dat ik meer FPS haal :)

I am the great Cornholio!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 13:18
majic schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:19:
Nou, voor wie nog durft te beweren dat de hellcat OP is :

Net een potje gehad met Team A:
100% HELLCAT!!!!

Team B :
T34-85, Su-100, T150, een KV1-s...en ik in mn Su100Y.

Score ...4 van ons dood, enemy team beaten.

Goed, wel himmelsdorf^^ Maar toch.
Definitief bewijs, geen speld tussen te krijgen.

• majic
Zeg...die nieuwe game mode is leuk en aardig. Maar na 25 potjes heb ik één keer het geluk gehad er in terecht te komen. Verder nooit, nakkes, nada.

Heb in m'n settings normal + confrontation battlemodes aan staan, rest uit. Nog meer mensen met dit probleem? Als ik de encounter mode aan zet dan heb je die binnen 1-2 battles altijd wel beet (50/50 wordt t het met normaal dan). :(

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:16
majic schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 00:53:
Zeg...die nieuwe game mode is leuk en aardig. Maar na 25 potjes heb ik één keer het geluk gehad er in terecht te komen. Verder nooit, nakkes, nada.

Heb in m'n settings normal + confrontation battlemodes aan staan, rest uit. Nog meer mensen met dit probleem? Als ik de encounter mode aan zet dan heb je die binnen 1-2 battles altijd wel beet (50/50 wordt t het met normaal dan). :(
Je hebt daarvoor twee keer 15 tanks van de zelfde natie met zelfde battle tier nodig. Kan dus lang duren voordat de MM confrontation voorschoteld. Waarbij Chineese en Japanse geen confrontation kunnen krijgen.

[Voor 4% gewijzigd door ThomasG op 12-02-2014 01:07]

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-04 20:47
Delert, waar blijft je modpack? :9

Strix (Skullflame)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo mijn mods zijn op 2 na ofzo weer up to date.
Wel is het zo dat er volgens mij iets met de camera gedaan is. bijv in de garage zit ik veel dichter op de tank.

Wel grappig de mensen die nog niet wisten dat bepaalde maps veranderd zijn }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• User
p0st schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:31:

ModPack for 0.8.11 by p0st v1

ModPack Content
• XVM 5.1.0 final release
• ColdZero's Colors & Stats
• Tweaked SF's Damage Panel & Hitlog
• Locastan's HD Minimap Gen. 3
• Jackhammer Contour Mod
• Subtle 'Damage Indicator' with timer
• J1mb0's Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
• Zoom: Sniper 30x + Zoomout Mod
• Multi-Rowed Tank Caroussel (# of rows en size edit in \res_mods\0.8.11\gui\flash\TankCarousel.cfg)
• HD Icons for: Shells, Consumables & Modules
• Train Carriage model with better visibility
• White Crash Skins mod by Aslain
• Mav's Ultra Fog Remover

Welke bestanden in je modpack zijn verantwoordelijk voor de zoom (in/out)? Ik heb de zoommod nog niet werkend gekregen icm jimbos.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:42:
Welke bestanden in je modpack zijn verantwoordelijk voor de zoom (in/out)? Ik heb de zoommod nog niet werkend gekregen icm jimbos.
Alle bestanden in \World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\scripts\client\AvatarInputHandler
Configuratie in \World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\gui\poliroid_settings.xml

De truc was om een bestandje uit de zoom mod weg te laten, anders overschreef deze idd iets van J1mb0's!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
poderosoo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:40:
Net ook high caliber en tank ace gehaald op mijn jagdpanther ; :)
Gelukkig gunde me team wel de laatste kill op de arty, dacht eerlijk gezegd dat die wel weer gestolen zou worden zoals gewoonlijk.

[afbeelding]

edit: potje erna haal ik direct nog een keer high caliber. Zo haal je hem nooit, zo ineens 2 keer.
Deze kreeg ik de eerste paar battles, maar stond geen omschrijving bij wat het nou is. Bedankt voor de screen :+ :)

Maar de vraag is nu, levert het wat op om deze te halen of is het alleen een vanity dingetje?

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Bean77 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:36:
[...]

ik vond de e50m aanzienlijk beter spelen dan de e50
Ja maar het blijft natuurlijk een nieuwe tank met een 90% crew. Tegen de tijd dat de crew 100% is heb ik meestal wel een goed idee hoe leuk een tank is.
MrOizo2005 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:50:

Changes:
  • Received Damage
  • Latest XVM
  • damage panel improved
  • Updated contour icons

Vorige versie had inderdaad wat bugjes, maar het werkte over het algemeen prima. Bedank!
Bij deze versie heb ik ineens een stem die aangeeft hoeveel kills je hebt gemaakt, best grappig. Vroeg me alleen af welke mod dat is.

Kun je trouwens altijd de config files van de vorige versie hergebruiken? Ik pas deze namelijk altijd aan omdat ik bijvoorbeeld geen stats, super zoom enz. wil.

Shuttle st20g5

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
Ik heb vanmorgen 1 dag premium gekregen voor iets maar kan niet terugvinden voor welke special dit is geweest, iemand een idee?

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 19:14
J0rn schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:04:
Ik heb vanmorgen 1 dag premium gekregen voor iets maar kan niet terugvinden voor welke special dit is geweest, iemand een idee?
Compensatie voor downtime?

• J0rn
Nee, heb op dit moment geen premium abo lopen

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik heb wel premium en heb ook de dag gekregen. Ik vermoed idd voor downtime, als compensatie voor iedereen (ongeacht of je premium hebt of niet)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06 23:01

Fordox

00101010

gelukkig maar want gister was echt onspeelbaar :\

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• J0rn
Ah ok, duidelijk :). Ik vond het al raar dat ik het niet in de huidige specials kon terugvinden.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

Iemand ook last dat in de garage sommige titles niet juist werken? Als ik naar de (nieuwe) crew option ga, zie ik variabele namen voor de titles (send entire crew to baracks is dan een variabele naam).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• J0rn
Is er iemand al de nieuwe map Windstorm tegengekomen?

Ben tot nu toe alleen de "nieuwe" Highway tegengekomen en ik mis mijn favoriete bosje op D7 (noord spawn, bij dat reclamebord bij de brug) wel een beetje.

• Fordox

Fordox

00101010

J0rn schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:17:
Is er iemand al de nieuwe map Windstorm tegengekomen?

Ben tot nu toe alleen de "nieuwe" Highway tegengekomen en ik mis mijn favoriete bosje op D7 (noord spawn, bij dat reclamebord bij de brug) wel een beetje.
het was mn eerste en enigste potje.
het was een camp feest in de stad omdat niemand weet hoe je veilig de brug over kan steken/wat ze met de map aan moeten. ik yolo, ik kwam aardig ver maar mijn team bleef campen.
dus ga niet over een brug alleen.

en in het nederlands is de map "Orkaan" genoemt. waarom niet gewoon windstorm? *uche* user *uche*

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Roeligan schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:16:
Iemand ook last dat in de garage sommige titles niet juist werken? Als ik naar de (nieuwe) crew option ga, zie ik variabele namen voor de titles (send entire crew to baracks is dan een variabele naam).
Zou kunnen als je een beta versie van mijn modpack gebruikt, daar zat namelijk een incomplete mod in die dit veroorzaakte. Dit verhelp je door de res_mods map te legen en v2 van mijn modpack erin te unzippen.

Als je mijn modpack niet gebruikt, komt het waarschijnlijk door eenzelfde soort issue, en helpt het ale je de volgende map verwijdert: World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\text

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Thx :) (was jouw modpack idd).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 15:56

Geckoo

Good news, everyone!

Is het mensen hier al gelukt om WoT te instaleren op de Xbox360?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 11:29

databeestje

Von PrutsHausen

Geckoo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:55:
Is het mensen hier al gelukt om WoT te instaleren op de Xbox360?
Deze zou vandaag 12 februari live moeten gaan wereldwijd. In amerika was deze voor het weekend als live geloof ik. Vanavond maar even proberen.

Het is wel apart dat ik deze op xbox.com wel kon zien maar niet van afstand kon installeren. Misschien is dat nu opgeheven. Ze geven op de wot360 website aan dat een account aangemaakt moet worden via de client op de xbox, omslachtig.

Edit: wahey, op xbox.com staat deze op de hoofdpagina met "Verwacht op XBOX360 op 12 Februari", klik je erop dan krijg je een 404.. GJ Xbox.com

[Voor 11% gewijzigd door databeestje op 12-02-2014 10:14. Reden: xbox.com oops]

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52
p0st schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:09:
[...]

Ik heb wel premium en heb ook de dag gekregen. Ik vermoed idd voor downtime, als compensatie voor iedereen (ongeacht of je premium hebt of niet)
Alleen als je premium had gedurende een bepaalde periode:

"There will be a Global Map freeze from 00:15 on 10th February until 00:15 on 11th February - players with a Premium account during this maintenance will be compensated."

Bron:
http://worldoftanks.eu/en/news/46/version-811-release/

onderaan

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 15:56

Geckoo

Good news, everyone!

databeestje schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:11:
[...]

Deze zou vandaag 12 februari live moete n gaan wereldwijd. In amerika was deze voor het weekend als live geloof ik. Vanavond maar even proberen.

Het is wel apart dat ik deze op xbox.com wel kon zien maar niet van afstand kon installeren. Misschien is dat nu opgeheven. Ze geven op de wot360 website aan dat een account aangemaakt moet worden via de client op de xbox, omslachtig.

Edit: wahey, op xbox.com staat deze op de hoofdpagina met "Verwacht op XBOX360 op 12 Februari", klik je erop dan krijg je een 404.. GJ Xbox.com
dat probleem heb ik ook en je kan alleen een trailer (Video) en wat attributen downloaden...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm, vanmorgen een aantal potjes gedaan maar het gaat niet bepaald soepel. Er lijkt wel iets anders te zijn, zal wel een kwestie van wennen zijn. :/

Whatever.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:38

wontcachme

You catch me? No you wont

field of view?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16
Harmen schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:35:
Hmm, vanmorgen een aantal potjes gedaan maar het gaat niet bepaald soepel. Er lijkt wel iets anders te zijn, zal wel een kwestie van wennen zijn. :/
Voor mijn gevoel voelt het stroperig aan... en gister een paar keer heen en weer geteleporteerd. Was gelukkig niet de enige. Tot 2 keer toe beide teams die over heel de map werden gewarped. Vaag....

Ow, en hij houd de inlog settings niet meer vast. Server word telkens terug gezet naar auto. :/

[Voor 9% gewijzigd door ChojinZ op 12-02-2014 10:43]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:58
Ik had ook het gevoel dat tanks "log" aanvoelen. Dacht dat het aan mij lag, maar hoor het van meer mensen terug.

• Razorbite
De nieuwe Erlenberg veranderd de gameplay wel flink. Campen is aardig de kop ingedrukt! Ik ben (voorlopig na een potje) positief.

Windstorm ook een keer gehad. Beetje gangetjegangetje...

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien, zijn de verhouding dan zoek?
Heb een topic gevonden hoe je het kan veranderen:

http://forum.worldoftanks...pid__7248221#entry7248221

Heb de waardes aan gepast naar: (1680 x 1050)
fovCommon>
horizontalFov>100.0
horizontalFovBigAspect>180.0
verticalFov>74.0

Hopelijk maakt dit verschil.

[Voor 19% gewijzigd door Harmen op 12-02-2014 10:59]

Whatever.

• Inrage
  • Laatst online: 24-05 14:25
Leuk die nieuwe map, wel spijtig dat ik net arty was. Zo heb ik met de huidige map cycle wel meer het gevoel dat het spelen van arty weer iets lastiger is geworden. Kan ook toeval zijn want ik heb nog maar 40 games gespeeld sinds patch.

Confrontation heb ik terug uitgezet, met de Hellcat was het wel leuk (x11 cats in mijn team) maar met de T-54 tegen een overmacht aan autoloaders ging het serieus mis.

Ze hebben precies ook wel HEEL veel smoke en dust effecten toegevoegd. Als ik met een groot caliber schiet dan hangt er een onweerswolk voor mijn tank die alle zicht troebel maakt. Ook als je met een snelle tank door de woestijn crosst doe je heel wat stof opvliegen, slecht voor de fps :)

@p0st (atticus): thx voor je modpack, werkt perfect zoals altijd. Enkel nog aan het twijfelen over de witte destroyed tanks, die doen wat af aan mijn oorlogsbeleving ;)

[Voor 20% gewijzigd door Inrage op 12-02-2014 11:07]

• ChojinZ
Harmen schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Misschien, zijn de verhouding dan zoek?
Heb een topic gevonden hoe je het kan veranderen:

http://forum.worldoftanks...pid__7248221#entry7248221

Heb de waardes aan gepast naar: (1680 x 1050)
fovCommon>
horizontalFov>100.0
horizontalFovBigAspect>180.0
verticalFov>74.0

Hopelijk maakt dit verschil.
TX for the post! Ga ik vanavond ook ff uitproberen.

Stom dat ze die optie niet gewoon hebben ingebakken in de settings menu. :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Inrage
Was net even het WT topic aan het bekijken en daar lees ik dat crew wel de skill behoudt om oudere tanks te blijven besturen zonder penalty. Zo zit ik nu aan 3 skills op de T-54, en dat is een tank die ik wil behouden, maar als ik dan de Obj 140 koop en mijn crew overdraag dan moet ik ofwel een nieuwe crew voor de T-54 kopen ofwel de Obj 140 crew er in stoppen en dan maar spelen met een penalty. Dat is toch eigenlijk belachelijk dat die crew plots niet meer met een oudere tank kan rijden...
Voorheen heb ik hier minder problemen mee gehad omdat ik oudere low tier tank meestal niet wil houden.

Heeft WG hier eigenlijk ooit al eens officieel een mening over geschreven ergens? (snap wel dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen maar dit is eigenlijk wel een beetje lame...)

• hexta
  • Laatst online: 17:27
Inrage schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:18:
Was net even het WT topic aan het bekijken en daar lees ik dat crew wel de skill behoudt om oudere tanks te blijven besturen zonder penalty. Zo zit ik nu aan 3 skills op de T-54, en dat is een tank die ik wil behouden, maar als ik dan de Obj 140 koop en mijn crew overdraag dan moet ik ofwel een nieuwe crew voor de T-54 kopen ofwel de Obj 140 crew er in stoppen en dan maar spelen met een penalty. Dat is toch eigenlijk belachelijk dat die crew plots niet meer met een oudere tank kan rijden...
Voorheen heb ik hier minder problemen mee gehad omdat ik oudere low tier tank meestal niet wil houden.

Heeft WG hier eigenlijk ooit al eens officieel een mening over geschreven ergens? (snap wel dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen maar dit is eigenlijk wel een beetje lame...)
Maar het alternatief is dat je altijd dezelfde crew meeneemt, die dus elke skill 100 procent hebben geleerd, en nu overal in kunnen rijden, zonder penalty of watdanook.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Inrage
hexta schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:20:
[...]

Maar het alternatief is dat je altijd dezelfde crew meeneemt, die dus elke skill 100 procent hebben geleerd, en nu overal in kunnen rijden, zonder penalty of watdanook.
1 per land, per type (td, heavy, arty, ...) dat zijn nog steeds heel wat crews om te trainen...
+ ze verdienen nog steeds gold als je zonder penalty naar de volgende tank wil retrainen

• Bekers
  • Laatst online: 09-05 08:55
Heb ook het idee dat ze wat aan de MM gedaan hebben. Kwam gister opvallend vaak in leuk verdeelde potjes! Zelfs met en Ferdi peloton nog een Cruciale bijdrage gehad, dus vond het echt lekker spelen! :D

• Razorbite
Bekers schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:30:
Heb ook het idee dat ze wat aan de MM gedaan hebben. Kwam gister opvallend vaak in leuk verdeelde potjes! Zelfs met en Ferdi peloton nog een Cruciale bijdrage gehad, dus vond het echt lekker spelen! :D
Dat was vast heel hoog van de (ivoren) toren afgeblazen.

• User
p0st schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:51:
[...]

Alle bestanden in \World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\scripts\client\AvatarInputHandler
Configuratie in \World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\gui\poliroid_settings.xml

De truc was om een bestandje uit de zoom mod weg te laten, anders overschreef deze idd iets van J1mb0's!
Thanks! Zo ff kijken of het bij mij nu ook werkt. :)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:05:
@p0st (atticus): thx voor je modpack, werkt perfect zoals altijd. Enkel nog aan het twijfelen over de witte destroyed tanks, die doen wat af aan mijn oorlogsbeleving ;)
Thanks! Tsja, ik snap je twijfels, maar het is wel ideaal om verbergende tanks makkelijker te identificeren :P.. Je kunt ze altijd verwijderen door de map \World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\vehicles te verwijderen :)

Overigens mijn modpack net geüpdate, nu ook met de normale Messenger Mod en No-Sniper Scope Mod :)

• majic
Zo...dat zijn de leukere potjes op m'n SU-100Y. Ka-boom gun is zoveel fun! Heb de tank recentelijk ingericht voor 100% damage (dus geen camonet meer maar rammer + crew vent). Pays off!

8 kills, 2.6K dmg, eerst in de aanval daarna de base gede-capped.

Victory!
Battle: Karelia 12-2-2014 11:09:18
Vehicle: SU-100Y
Experience received: 1.717
Credits received: 66.084
Battle achievements: Top Gun, Tank Sniper, High Caliber, Sharpshooter, Reaper, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "1st Class"

[Voor 7% gewijzigd door majic op 12-02-2014 12:20]

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

p0st schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:09:
[...]
Thanks! Tsja, ik snap je twijfels, maar het is wel ideaal om verbergende tanks makkelijker te identificeren :P.. Je kunt ze altijd verwijderen door de map \World_of_Tanks\res_mods\0.8.11\vehicles te verwijderen :)

Overigens mijn modpack net geüpdate, nu ook met de normale Messenger Mod en No-Sniper Scope Mod :)
Gebruik jouw modpack, dank daarvoor. :)
Zie dat FOV de volgende waarde heeft : 110/78, heeft dat een bepaalde reden?
Wat speelt het fijnste op een 1680x1050 resolutie? Zie nl nog geen verschil.

[Voor 9% gewijzigd door Harmen op 12-02-2014 12:26]

Whatever.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Harmen schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:25:
[...]

Gebruik jouw modpack, dank daarvoor. :)
Zie dat jou FOV waarde als volgt is110/78, heeft dat een bepaalde reden?
Wat speelt het fijnste op een 1680x1050 resolutie? Zie nl nog geen verschil.
Geen dank, fijn dat er meer mensen plezier van hebben!
Ja, ik heb begrepen dat 110/78 het dichtst in de buurt komt bij de waarden van 8.10 op een 16:9 monitor.
Mochten andere waarden er beter uitzien dan kan ik het altijd nog aanpassen :)
Het gaat overigens niet zozeer om de resolutie van je scherm, alleen de verhouding. Aangezien jouw monitor 16:10 heeft, kun je dit het beste aanpassen naar een van de onderstaande waardes
You have to be careful with the values, or you get a stretched screen on the edges. The recommended 120/70 is actually wrong for 16:9. Some optimal values, without stretching the graphics:
4:3: 120/105, 110/94, or 100/84
16:9: 120/89, 110/78 or 100/68
16:10: 120/95, 110/84 or 100/74

[Voor 37% gewijzigd door p0st op 12-02-2014 12:31]

• solique
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

majic schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:19:
Zo...dat zijn de leukere potjes op m'n SU-100Y. Ka-boom gun is zoveel fun! Heb de tank recentelijk ingericht voor 100% damage (dus geen camonet meer maar rammer + crew vent). Pays off!

8 kills, 2.6K dmg, eerst in de aanval daarna de base gede-capped.

Victory!
Battle: Karelia 12-2-2014 11:09:18
Vehicle: SU-100Y
Experience received: 1.717
Credits received: 66.084
Battle achievements: Top Gun, Tank Sniper, High Caliber, Sharpshooter, Reaper, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "1st Class"
Zolang je damage kan leveren als support is het inderdaad een heerlijk platform.
Had mijn ace in de eerste pot gelijk O+
Je moet alleen geen shells terug krijgen. :X

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• majic
solique schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:40:
[...]

Zolang je damage kan leveren als support is het inderdaad een heerlijk platform.
Had mijn ace in de eerste pot gelijk O+
Je moet alleen geen shells terug krijgen. :X
Ik gebruik hem eigenlijk steeds agressiever, omdat hij door z'n slechte camo toch vaak gespot wordt. Op de afstanden waar dat niet gebeurt mis je 50% van je shots :(

Wat ik ook steeds vaker merk is dat de 196mm penetratie iets te optimistisch is. Zo bounce ik bijv. vrijwel altijd op de turret van een Tiger 1, en heb ik nog allerlei andere hele bizarre bounces die je niet verwacht met bijna 200mm aan penetratie en een reguliere AP shell. Wat extra zuur is, want de reload tijd is met 13 sec toch wel aan de lange kant zeg maar :/ Sta je dan met je papieren flatgebouw naast een klein prut-tankje die je had willen semi-oneshotten en daarna rammen :(

• psychoclown
  • Laatst online: 26-05 15:43
J0rn schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:07:
Nee, heb op dit moment geen premium abo lopen
Iedereen krijgt in zo'n geval compensatie.
Fordox schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:12:
gelukkig maar want gister was echt onspeelbaar :\
Viel heel erg mee vond ik, EU2 was rond 1800 een beetje laggy maar sowieso vanaf 1900+ heel stabiel en nergens last van (iit EU1 die altijd al laggy is).
Inrage schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:18:

Dit is altijd al zo geweest, je trained je crew voor een bepaalde tank en enkel premium tanks van hetzelfde type zullen geen penalty hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• solique
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

majic schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:57:
[...]

Ik gebruik hem eigenlijk steeds agressiever, omdat hij door z'n slechte camo toch vaak gespot wordt. Op de afstanden waar dat niet gebeurt mis je 50% van je shots :(

Wat ik ook steeds vaker merk is dat de 196mm penetratie iets te optimistisch is. Zo bounce ik bijv. vrijwel altijd op de turret van een Tiger 1, en heb ik nog allerlei andere hele bizarre bounces die je niet verwacht met bijna 200mm aan penetratie en een reguliere AP shell. Wat extra zuur is, want de reload tijd is met 13 sec toch wel aan de lange kant zeg maar :/ Sta je dan met je papieren flatgebouw naast een klein prut-tankje die je had willen semi-oneshotten en daarna rammen :(
Met een camonet en crew op camo kan je nog aardig lang ongespot blijven moet ik zeggen.
Gun is een typische troll gun van de russen. Soms gaat alles raak met goede damage en dan kiezen de shells het luchtruim of compleet naast. Je armor is soms ook troll.
Pas nog gelachen toen ik een su152 derp opving en alleen de gun beschadigd was, geen puntje damage gevangen. 8)7

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

@post
Net je modpack opnieuw erop gezet, alleen andere contour mod gepakt, thx voor het snelle updaten van de mod pack :)

Vraagje, weet jij welke mod de spotted/lost/unspotted is in dit plaatje (gloeilampjes)?

RatPack #814

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:38

wontcachme

You catch me? No you wont

Zit standaard in XVM. Alleen niet met lampjes, maar daar is ook code voor

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• psychoclown
Hmm die lampjes zien er wel leuk uit inderdaad!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

p0st schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:27:
[...]
Geen dank, fijn dat er meer mensen plezier van hebben!
Ja, ik heb begrepen dat 110/78 het dichtst in de buurt komt bij de waarden van 8.10 op een 16:9 monitor.
Mochten andere waarden er beter uitzien dan kan ik het altijd nog aanpassen :)
Het gaat overigens niet zozeer om de resolutie van je scherm, alleen de verhouding. Aangezien jouw monitor 16:10 heeft, kun je dit het beste aanpassen naar een van de onderstaande waardes
[...]
Okay, done. Gaat nu alweer wat beter voor mn gevoel. :)
Ruinberg is wel wennen als je van oost naar west rijd, best veel zon.

Whatever.

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
psychoclown schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:24:
Hmm die lampjes zien er wel leuk uit inderdaad!
Wanneer word jouw modpack geupdate? :D

• Fordox

Fordox

00101010

psychoclown schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:00:
[...]

Viel heel erg mee vond ik, EU2 was rond 1800 een beetje laggy maar sowieso vanaf 1900+ heel stabiel en nergens last van (iit EU1 die altijd al laggy is).
ik heb mijn ESL match om 7 uur er door verloren :( 2-1 eindstand. we hadden zelfs nog geswitcht van servers.
Dolby reed zelfs gewoon een muur in en hij zei zelf dat ie stil stond. hij reed ook heel raar door met een peek-a-boom en werd toen neergeschoten.

[Voor 12% gewijzigd door Fordox op 12-02-2014 13:48]

• User
Fordox schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:20:
en in het nederlands is de map "Orkaan" genoemt. waarom niet gewoon windstorm? *uche* user *uche*
Wasn't me. Klopt iig vrij weinig van. :P

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
User schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:49:
[...]
Wasn't me. Klopt iig vrij weinig van. :P
Ja, nu ga ik het gewoon vragen gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben. ;)

Een paar posts geleden stond dat WG User betaald in gold e.d.
Why is that?

• User
Promaxhunter schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Ja, nu ga ik het gewoon vragen gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben. ;)

Een paar posts geleden stond dat WG User betaald in gold e.d.
Why is that?
Ze betalen met niet in gold...

Ze sturen me gewoon geld. Muhahahaha, MUHAHAHAHA! *more evil laughter*

• Promaxhunter
User schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:00:
[...]
Ze betalen met niet in gold...

Ze sturen me gewoon geld. Muhahahaha, MUHAHAHAHA! *more evil laughter*
Dat kan ook ;)
En why is that?

• hexta
Ze proberen hem te versieren omdat hij zon hete bwoii is. :)

• ChojinZ
hexta schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:07:
[...]

_O-

• Promaxhunter
[...]

+1 _/-\o_
[...]
Vandaar dat ik sinds kort ook door WG betaald wordt :+

[removed]

• User
redwing schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:29:
[...]

:D :D :D

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
Sinds vandaag heb ik dan ook eindelijk een clan en mag me nu officieel GOT-ter noemen :)

• psychoclown
bal130 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Wanneer word jouw modpack geupdate? :D
Zodra ik XVM 8.11 versie heb, de rest is allemaal al bij elkaar geraapt gisteren en staat klaar om geupload te worden :)
Fordox schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:47:
[...]

ik heb mijn ESL match om 7 uur er door verloren :( 2-1 eindstand. we hadden zelfs nog geswitcht van servers.
Dolby reed zelfs gewoon een muur in en hij zei zelf dat ie stil stond. hij reed ook heel raar door met een peek-a-boom en werd toen neergeschoten.
Mja wij staan in de finale (van de maandelijkse finale) te wachten op onze tegenstanders.. de twee teams in de kwart finale hebben onderling afgesproken later te beginnen en vervolgens niet meer gespeeld.. Mijn inziens onfatsoenlijk aangezien 3/4e van de teams dus wel gewoon hebben (kunnen) gespeeld.

psychoclown schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:47:
Mja wij staan in de finale (van de maandelijkse finale) te wachten op onze tegenstanders.. de twee teams in de kwart finale hebben onderling afgesproken later te beginnen en vervolgens niet meer gespeeld.. Mijn inziens onfatsoenlijk aangezien 3/4e van de teams dus wel gewoon hebben (kunnen) gespeeld.
Ik mag toch hopen dat bij niet spelen je simpelweg wordt gediskwalificeerd en dat degenen die er wel zijn dus automatisch winnen ?

[removed]

• hexta
redwing schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:29:
[...]

En dat ik extra moet betalen. ;(

• User
hexta schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:50:
[...]

En dat ik extra moet betalen. ;(
Bedankt voor de bijdrage. :>

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

http://forum.worldoftanks...ov-back-to-normal-solved/

FOV fix...
Snap ook niet waarom ze die veranderd hebben.

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• User
Historical accuracy.

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

Dan zouden we door een kleine spleet moeten kijken xD

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• hexta
Ramius23 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:55:
Dan zouden we door een kleine spleet moeten kijken xD
Zou een toffe mod zijn. :D

• psychoclown
redwing schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:49:
[...]

Ik mag toch hopen dat bij niet spelen je simpelweg wordt gediskwalificeerd en dat degenen die er wel zijn dus automatisch winnen ?
Dat zou wel een standaard procedure moeten zijn.. ware het niet dat er nog steeds geen admin over heeft gebogen (en wij deze finale al een week later spelen dan de bedoeling was, vorige week was er namelijk geen admin en hadden ze ineens besloten het een week op te schuiven...).
In dat geval is het heel simpel en spelen Coldzero en zijn maten tegen ons voor de eerste of tweede plek (hebben jullie lekker makkelijk gold Coldje :+).

Overigens kan ik iedereen de AT-7 aanraden, wat een leuke tank is dat zeg! :D
Wel een beetje langzaam en armor niet altijd even reliable maar wel onwijs leuk om te spelen tot nu toe!
World of Tanks - AT-7 - 1985 exp, 3500+ damage in a tier 9 game.

[Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 12-02-2014 15:01]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 10:36
Hmm, net al 2 keer mastery badge 3e klasse gehaald op mijn panther, terwijl ik al een tijdje de badge voor 1e klasse heb...

Meer mensen last van? Of heeft het te maken met een nieuwe optie in XVM?

• Fordox

Fordox

00101010

je ziet nu wanneer de game een skill badge zou zijn als je hem al hebt. functie van 8.11

[Voor 10% gewijzigd door Fordox op 12-02-2014 15:36]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 10:36
Fordox schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:36:
je ziet nu wanneer de game een skill badge zou zijn als je hem al hebt. functie van 8.11
Check!

Zie het nu ook in de release notes staan...

- added the option to actually see you fulfilled the conditions for the mastery badge, even if you already have one for that vehicle

Iemand enig idee hoe je deze optie kunt uitzetten? Kan het niet vinden namelijk :(
Dweebus schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:54:
[...]
Check!

Zie het nu ook in de release notes staan...

- added the option to actually see you fulfilled the conditions for the mastery badge, even if you already have one for that vehicle

Iemand enig idee hoe je deze optie kunt uitzetten? Kan het niet vinden namelijk :(
Dat is geen optie :)
Ik vind het op zich trouwens wel handig, alleen zouden ze duidelijk moeten laten zien of je hem al ooit eerder hebt gehaald of dat dit de 1e keer is.

[removed]

• Fordox

Fordox

00101010

zo ik heb weer een modpakje in elkaar gegooit. nu maar hopen dat ie werkt als ik thuis ben :)

dingen die ik heb:
XVM met WN8
zoom out mod (sommige sites zeggen dat die nu illegaal is? en als iemand een zoom in mod heeft dan wil ik die ook wel :))
FOV mod
Tank icoon kleurtjes
Bot detector
Damage panel (vanilla)
2 row tank carrousel
recieved damage, gold shell/tank
Radial menu mod
Sauron Sixth sense

optioneel:
UT2004 2 gen
accurate damage indicator (testen of dit werkt, niet officieel geupdate naar 8.11. uberhaupt niet geupdate sinds 8.0, maar hij werkte wel in 8.10)

• HMeijer
  • Laatst online: 03-06 14:12
Leuk, die nieuwe confrontation mode met tanks tussen landen. Het resultaat laat zich raden...

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 12:28
HMeijer schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:40:
Leuk, die nieuwe confrontation mode met tanks tussen landen. Het resultaat laat zich raden...

[afbeelding]
Dat is wel aardig gek :D

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:15

[afbeelding]
How terrible...

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:22

[afbeelding]
Voor mijn gevoel verlies ik bijna alles wanneer het duitsland vs random ander land is. En andere landen onderling is volgensmij 50/50 ofzo.

Wot-stats

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-02 02:34
ik heb een probleem in game. Na ongeveer 30 sec blijven de controls hangen en kan ik de tank niet meer besturen. Ik kan wel chatten maar verder niets. Heb al geprobeerd tijdens de game settings te wijzigen maar helpt niet.

Is dit een bekend probleem?
Wat kan ik er aan doen?

Ik lijk wel een bot op deze manier. :(

• Promaxhunter
M411007 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:00:
ik heb een probleem in game. Na ongeveer 30 sec blijven de controls hangen en kan ik de tank niet meer besturen. Ik kan wel chatten maar verder niets. Heb al geprobeerd tijdens de game settings te wijzigen maar helpt niet.

Is dit een bekend probleem?
Wat kan ik er aan doen?

Ik lijk wel een bot op deze manier. :(
Geprobeerd om een keer in je beeldscherm te klikken? Dit was namelijk bij mij het probleem.
Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee