kap eens met oude screenies te posten
Wederom, patchnotes een keer niet goed gelezen. Ik maak ook fouten...User schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:54:
[...]
Jij maakt er een 'gigantisch' probleem van, niet ik. Als jij je opstelt als "Oh noes Duitse tanks hebben onjuiste topsnelheden, Russian bias!!" dan stel ik me op als "Oh noes Duitse tanks hebben correcte snelheden, German bias!!". Verder hebben ze toen niet alleen de Tiger aangepast, maar praktisch alle Duitse tanks waarvan de prestaties/snelheden niet helemaal klopten.
Weliswaar zeer sporadisch maar toch.
De testen zijn uit de tweede helft van 1944 en 1945. Toen was er gewoon nauwelijks Nikkel meer. De Finse mijnen waren geannexeerd door de Sovjet-Unie, Finland zelf had vrede gesloten en Oekraïne was allang weer Sovjet. Er waren ook mijnen in Duitsland zelf maar dat is simpelweg niet voldoende. Vanaf de zomer van 1944 werd er maar wat gemaakt zover als dat kon. Het resultaat was niet geweldig zoals testen laten zien.[...]
Zoals in die rapporten te zien is, zit er geen nikkel in de geteste platen, dus is het geen nikkelstaal. In de lassen zit wel nikkel wat aangeeft dat ze dus nog wel nikkel hadden, maar niet (wilden) gebruiken in pantserstaal. In die testen is te zien dat er meer molybdeen dan koolstof in het staal, wat volgens mij aangeeft dat ze nog wel redelijk wat molybdeen hadden. Ik heb hier helaas geen stahlschlüssel dus ik kan niet kijken wat de gewenste samenstelling van E22 is. Na even een snelle google lijkt het er op dat .6-.8 molybdeen in staal normaal is.
Dat het molybdeen. Ik ben even gaan kijken en het blijkt dat Noorwegen een behoorlijke productie had van dit spul. Dat verklaard waarom de Duitsers ook kleine hoeveelheden gebruikten in hun nikkelstaal. Ja het was nikkelstaal wat ze gebruikten. Dit haalde ik uit een document van de Britse geologische dienst uit de begin jaren 30 wat ik ooit eens had gevonden en gedownload. Ik kan alleen de link niet meer vinden...
Overgens is het ook raar dat in dat document de Finse nikkelproductie niet vermeld staat waardoor ik daar geen getallen voor heb. Sovjets is niks over bekent in die tijd dus dat wordt al helemaal lastig op deze manier.
Maar de Noren en meteen een vergelijking met de VS die iedereen eruit produceerden en wel molybdeenstaal maakten.

Dan ook nog even nikkel. Let ook op hoe weinig de VS produceerden.

De Noorse mijnen: ja wiki, kan niks beters vinden...
Wikipedia: Knaben
Zijn we het toch nog ergens over eens.Ik vertrouw Amerikaanse testen ook wat meer dan Russische testen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tsss, win ik nog steedsFordox schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:45:
[...]
bitch please
[afbeelding]
(geen hellcat though)

6.5% nikkel in lassen gemaakt in '44/'45. Nu ben je voor lassen wel een stuk minder nikkel nodig, maar 6.5% is toch niet niks als je krap in de nikkel zit.DanielWW2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:52:
De testen zijn uit de tweede helft van 1944 en 1945. Toen was er gewoon nauwelijks Nikkel meer.
Verwijderd
Gisteren de ELC ge-unlocked, en het contrast met de AMX 40 kan niet groter natuurlijk. Op zich is dat iets goeds, maar ik kan nog niet echt wennen aan het feit dat 'ie geen roterende turret heeft. De faalmomenten zijn dan ook vooralsnog hoog 

Ik erger me trouwens wel kapot aan de lange aim-time. Vooralsnog is mijn equipment setup puur gericht op spotten (vents, optics, binocs), maar wellicht is het een goed idee om vents te vervangen voor GLD... Welke setup gebruik(t)en jullie voor de ELC?
- In een bosje staan te spotten, wat rondkijken en vergeten je hull te locken... Boem!
- Een heavy willen cirkelen, voor de zekerheid 270° om hem heen gaan om genoeg tijd te hebben om te draaien, schieten, en weg te rijden. Heeft 'ie dat door en draait zijn gun iets naar de andere kant...
- "Hé, een Tiger II, eens kijken of ik naast hem kan gaan staan zodat hij de gundepressie niet heeft". SPLAT, te laat geremd en met 20 km/u tegen een Tiger II aanrijden is blijkbaar iets te snel.
Ik erger me trouwens wel kapot aan de lange aim-time. Vooralsnog is mijn equipment setup puur gericht op spotten (vents, optics, binocs), maar wellicht is het een goed idee om vents te vervangen voor GLD... Welke setup gebruik(t)en jullie voor de ELC?
ELC moet blijven bewegen, je hebt de view range er neit voor en je hull kan idd opeens bewegen als je die vergeet te locken.
pfff wat nam ik er ook weer voor mee... ik dacht een gun rammer, optics en vents. de vents zou ik nu gewisselt hebben voor een camonet of GLD, al zouden vents ook zeker niet slecht zijn.
btw: binocs en optics?
dat zou ik nooit doen...
pfff wat nam ik er ook weer voor mee... ik dacht een gun rammer, optics en vents. de vents zou ik nu gewisselt hebben voor een camonet of GLD, al zouden vents ook zeker niet slecht zijn.
dat zou ik nooit doen...
[ Voor 7% gewijzigd door Fordox op 18-03-2014 15:27 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verwijderd
Mja, binocs heb ik speciaal voor mappen als Malinovka en Prokhorovka. Zoals je zei is de viewrange van de ELC niet super, en met binocs kan je bijna in je eentje de game winnen door gewoon in een bosje te gaan staan. Voor de mappen waarin actief scouten mogelijk is heb ik optics. Tot nu toe moet ik zeggen dat ik voor mijn gevoel meer heb gehad aan binocs dan aan optics.Fordox schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:25:
ELC moet blijven bewegen, je hebt de view range er neit voor en je hull kan idd opeens bewegen als je die vergeet te locken.
dat zou ik nooit doen...
Rammer heb ik eerlijk gezegd niet echt overwogen, aangezien damage doen niet de eerste prioriteit van een ELC is (en of de reload nu 10 of 11 sec is maakt ook niet zoveel meer uit).
Maar oké, dan zal ik de vents eens vervangen door GLD en testen of dat fijner speelt
Kijk eens op youtube naar elc amx filmpjes van de bekende spelers. De speelstijl van de ELC is zeer typisch. Het beste nog te vergelijken met een drive-by shooter. Continu blijven rijden, niet stilstaan en alleen schieten als je net langs een tank rijdt.
Je kan de ELC ook op andere manieren gebruiken, maar dit schijnt wel het meeste uit de tank te halen. Er zijn weinig tanks die een ELC goed kunnen raken als je blijft bewegen, dat is zijn kracht.
Je kan de ELC ook op andere manieren gebruiken, maar dit schijnt wel het meeste uit de tank te halen. Er zijn weinig tanks die een ELC goed kunnen raken als je blijft bewegen, dat is zijn kracht.
Bedankt voor de modpack update p0st.
Ben nu helaas welk weer oranje geworden ipv geel.
Is de wn8 grens van 'geel' 900?
Had zonnet een potje met de hellcat waar ik wel meerdere keren bounces had op oa de T-34-85 en de Tiger 1. Al met al had ik wel weer 2900 damage.
Ben nu helaas welk weer oranje geworden ipv geel.

Had zonnet een potje met de hellcat waar ik wel meerdere keren bounces had op oa de T-34-85 en de Tiger 1. Al met al had ik wel weer 2900 damage.
Whatever.
Harmen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:56:
Ben nu helaas welk weer oranje geworden ipv geel.Is de wn8 grens van 'geel' 900?

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 18-03-2014 16:00 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik zat nog te broeden op een smoes voor het belabberde spel in onderstaande replay, maar fuck it, waarom skill als je RNG aan je zijde hebt. In plaats van huilen na het verliezen van een geweldig potje, nu eens lachen na het winnen van een belabberd potje 
http://wotreplays.com/site/693235#self
Vanaf 1m20, daarvoor is het niet echt het bekijken waard.
http://wotreplays.com/site/693235#self
Vanaf 1m20, daarvoor is het niet echt het bekijken waard.
Nog 50 puntjes en ben eindelijk geen banaan meer

Surfin' paradise!
Verwijderd
Ws is het een goed idee om te kijken hoe andere spelers het effectiefst spelen in de ELC idd. Ik moet zeggen dat ik niet heel bekend ben met gerenommeerde Youtubers, maar wellicht dat de WOT-replays site een uitkomst biedt. Kan ik ook mooi filteren op maps.defiler1974 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:48:
Kijk eens op youtube naar elc amx filmpjes van de bekende spelers. De speelstijl van de ELC is zeer typisch. Het beste nog te vergelijken met een drive-by shooter. Continu blijven rijden, niet stilstaan en alleen schieten als je net langs een tank rijdt.
En wat je zegt, ik heb wel ooit eens wat video's van de ELC gezien, maar er zijn zo veel verschillende stijlen om hem te spelen: van TD tot medium tot passieve/actieve scout. Met name qua actieve scouting moet ik nog een hoop leren; het feit dat ik in 5 games 3 keer ben geraakt door arty zegt genoeg.
De ELC gebruiken als een TD/medium? Misschien in zijn eigen tier maar anders speel ik die toch echt als een actieve scout vanwege de snelheid/low profile. Misschien als je skills (crew) en equipment goed genoeg zijn zou je hem ook als een passieve scout kunnen gebruiken door snel ergens heen te rijden en te spotten.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:08:
En wat je zegt, ik heb wel ooit eens wat video's van de ELC gezien, maar er zijn zo veel verschillende stijlen om hem te spelen: van TD tot medium tot passieve/actieve scout. Met name qua actieve scouting moet ik nog een hoop leren; het feit dat ik in 5 games 3 keer ben geraakt door arty zegt genoeg.
Stoutertdr34m3dd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:21:
Cool ben net gereport voor aimbot :3
Geen dankHarmen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:56:
Ben nu helaas welk weer oranje geworden ipv geel.Is de wn8 grens van 'geel' 900?
Dit zijn de waarden die ik gebruik voor WN8, waarbij good en very_good allebei dezelfde kleur groen zijn
Hoe het werkt: <600 = very_bad, 600-900 = bad, etc.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| "wn8": [ { "value": 600, "color": ${"def.colorRating.very_bad" } }, { "value": 900, "color": ${"def.colorRating.bad" } }, { "value": 1250, "color": ${"def.colorRating.normal" } }, { "value": 1600, "color": ${"def.colorRating.good" } }, { "value": 1900, "color": ${"def.colorRating.very_good"} }, { "value": 2350, "color": ${"def.colorRating.great" } }, { "value": 2900, "color": ${"def.colorRating.unique" } }, { "value": 9999, "color": ${"def.colorRating.s_unique" } } ], |
Overigens kan het zijn dat je WN8 inmiddels hoger dan 900 is en je nog steeds oranje bent, in dat geval moet je afwachten tot XVM je stats update, dat gebeurt ongeveer eens per week.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik gebruik een deprimerende color index
2crashandburn had die gemaakt. Je ziet dus héél veel rood in de battles haha
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| // Dynamic color by WN8 rating (only with xvm-stat). "wn8": [ { "value": 1000, "color": "0xF50800" }, // 0 - 999 - noob { "value": 1400, "color": "0xF8F400" }, // 1000 - 1399 - normal { "value": 1850, "color": "0x62FF2D" }, // 1400 - 1849 - good { "value": 2350, "color": "0x1E90FF" }, // 1850 - 2349 - super { "value": 2900, "color": "0xFF00FF" }, // 2350 - 2899 - unicum { "value": 9999, "color": "0xA800F0" } // 2900 - * - legend ], |
Volgens mij weet Wargaming van mijn mening over Russische tanks. Echt godverdomme wat is hier aan de hand zeg.
Ik heb nu 75 games in de E-75 gespeeld de afgelopen dagen en heb nu een winrate op die tank van maarliefst 34%. Mijn gemiddelde is nu nog 53% maar dat is denk ik niet zo lang meer op deze manier...
LETTERLIJK elke game word mijn "motor" beschadigd/gesloopt omdat elke game iedereen daar gold op spamt. Als ik verdomme eens niet daar geschoten wordt dan bounce ik echt alles, inclusief het hoogtepunt de afgelopen dagen. Dit was eerst een Jagdpanzer E-100 heat shell en toen nog twee normale shells bouncen terwijl ik hem vol mocht pompen met gold. Buiten die ene game om mag ik nooit eens iets raken en als ik dan wel mag raken dan bounced het uiteraard. Zelfs gold bounced op de meest belachelijke BS manieren en elk team waar ik in gestopt wordt is echt FUCKING achterlijk.
Ik denk dat ik maar eens een lange pauze van WoT ga nemen, dit is echt niet meer te harden...
Ik heb nu 75 games in de E-75 gespeeld de afgelopen dagen en heb nu een winrate op die tank van maarliefst 34%. Mijn gemiddelde is nu nog 53% maar dat is denk ik niet zo lang meer op deze manier...
LETTERLIJK elke game word mijn "motor" beschadigd/gesloopt omdat elke game iedereen daar gold op spamt. Als ik verdomme eens niet daar geschoten wordt dan bounce ik echt alles, inclusief het hoogtepunt de afgelopen dagen. Dit was eerst een Jagdpanzer E-100 heat shell en toen nog twee normale shells bouncen terwijl ik hem vol mocht pompen met gold. Buiten die ene game om mag ik nooit eens iets raken en als ik dan wel mag raken dan bounced het uiteraard. Zelfs gold bounced op de meest belachelijke BS manieren en elk team waar ik in gestopt wordt is echt FUCKING achterlijk.

Ik denk dat ik maar eens een lange pauze van WoT ga nemen, dit is echt niet meer te harden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind de E-75 ook een hele lastige... De afgelopen dagen scoor de ik er erg goed mee, maar vandaag is het dramatisch. Potten met 0 dmg vliegen me om de oren. Ik bounce op flanken en mijn UFP lijkt wel van bordkarton. Er is werkelijk geen pijl op te trekken.
Heb jij dit ook VIER dagen achter elkaar?Edmin schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:36:
Ik vind de E-75 ook een hele lastige... De afgelopen dagen scoor de ik er erg goed mee, maar vandaag is het dramatisch. Potten met 0 dmg vliegen me om de oren. Ik bounce op flanken en mijn UFP lijkt wel van bordkarton. Er is werkelijk geen pijl op te trekken.

Die tank is echt geweldig als je gewoon je ding mag doen. Ik mag dat dus niet...
Ligt het niet aan je speelstijl? 75 battles en dan 34% is wel heel erg laag.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Maar je weet dat Duitse tanks zo zijn in WoT, en toch blijf je er willens en wetens mee spelen om je er vervolgens kapot aan te irriteren... Pak gewoon eens een andere natie en kijk hoe die tanks spelen, volgens mij is dat beter voor je gezondheid
Sommige mensen hebben dat maanden achter elkaar, die worden hier ook wel eens tomaten genoemd.DanielWW2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:38:
[...]
Heb jij dit ook VIER dagen achter elkaar?![]()
Die tank is echt geweldig als je gewoon je ding mag doen. Ik mag dat dus niet...
Dat deed ik net.p0st schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:40:
[...]
Maar je weet dat Duitse tanks zo zijn in WoT, en toch blijf je er willens en wetens mee spelen om je er vervolgens kapot aan te irriteren... Pak gewoon eens een andere natie en kijk hoe die tanks spelen, volgens mij is dat beter voor je gezondheid
KV-1S in een T8 game, meteen afgemaakt en game verloren...
AT-2 in een T7 game, meteen afgemaakt en game verloren...
KV-1 in een T6 game, holy sh*t gewonnen.
DanielWW2, neem gewoon ff break van een paar dagen, je bent nu geforceerd aan het spelen waardoor alles gewoon fout gaat.
Na een break gaat het vast wel weer beter.
Na een break gaat het vast wel weer beter.
Stuur me eens een paar replays van je E-75 games, wat goede en wat slechte games dan kan ik wel eens kijken wat jij er aan kunt doen om aan te werken.DanielWW2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:38:
[...]
Heb jij dit ook VIER dagen achter elkaar?![]()
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Eerder werd er gepost dat een lage WR en een hoge WN8 duidt op een te passieve speelstijl. Kan iemand dat uitleggen?
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Op het einde van de battle kun je vaak makkelijk scoren. Ergens achteraan hangen laat je hier en daar wat schoten doen maar je kunt vaak niet genoeg ondersteuning bieden bij bijv. een push. Echter zijn dat veelal de kritieke momenten in de battle waardoor je overhand neemt of vergeeft. In het laatste geval kom jij weer volop in actie en zul je het soms nog wel kunnen redden maar over het algemeen zullen de laatste tegenstanders snel genoeg na elkaar aankomen om je te grazen te nemen voor je ze allemaal neer hebt. Resultaat is een erg hoge WN8 door het doen van veel damage, wellicht kills en defense points. Echter de kans dat je met deze speelstijl wint is een stuk lager vandaar de lage(re) WR.
Thanks, duidelijk. Helaas speelde ik de eerste 1000 potjes waardeloos. De laatste speel ik gemiddels zo rond de 1200 wn8. Helaas duurt het dan eventjes voordat je de 900 grens bent gepasseerd.p0st schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:08:
[...]
Geen dank
Dit zijn de waarden die ik gebruik voor WN8, waarbij good en very_good allebei dezelfde kleur groen zijn
Overigens kan het zijn dat je WN8 inmiddels hoger dan 900 is en je nog steeds oranje bent, in dat geval moet je afwachten tot XVM je stats update, dat gebeurt ongeveer eens per week.

Whatever.
pff de eerste 1000 zijn echt peanuts. Iedereen heeft zijn eerste periode *** gespeeld. als je straks 8 of 9k hebt dan zeg je dat je eerste 7k potjes k*t waren
Vroeger (toen er nog geen wn stats waren) als een kip zonder kop gespeeld, nu weer maandje geleden begonnen (na jaar/anderhalf jaar afwezig) en bezig mijn stats beetje op te vijzelen (zijn ronduit slecht
)... echter net weer 5-6 potjes met 21-38% winrate, dramatisch weer. Maar weer even stopgezet voor vanaaf.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik zeg dat ik me eerste 1K of 2K battles crap speelde, ben nu op 4K, maar merk nu dat ik gewoon als banaan een goede invloed heb op het teamperpixel schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:46:
pff de eerste 1000 zijn echt peanuts. Iedereen heeft zijn eerste periode *** gespeeld. als je straks 8 of 9k hebt dan zeg je dat je eerste 7k potjes k*t waren
Vanavond 3/14 gewonnen, jeeeeeyyyjjJ!!!!
Aantal battles, 4 ofzo, in platoon gespeeld. Mocht ook niet baten.
Trouwens letterlijk elke battle wel geraakt door arty, als was het geen kill shots waren wel meerdere modules kapot. Ennuh, ja ik bewoon continue en nee ik stond zeker niet elke keer arty safe. Maar, ik was meestal zeker niet de makkelijkste target. Dus was echt geaimd op mij. Reed voornamelijk in M103/IS8/T34.
Trouwens letterlijk elke battle wel geraakt door arty, als was het geen kill shots waren wel meerdere modules kapot. Ennuh, ja ik bewoon continue en nee ik stond zeker niet elke keer arty safe. Maar, ik was meestal zeker niet de makkelijkste target. Dus was echt geaimd op mij. Reed voornamelijk in M103/IS8/T34.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Troost je ik zat alleen maar in 20-30% winkans teams gestoptthijsco19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:58:
Vanavond 3/14 gewonnen, jeeeeeyyyjjJ!!!!
Het was hier ook dramatisch qua winrate, eerder op de avond rond de 35%Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:33:
[...]
Troost je ik zat alleen maar in 20-30% winkans teams gestopt
Ik ben soms echt onverbeterlijk.
Eerste game, KV-1S, rijd de hoek om en insta killed door een ISU...
Tweede game.

T8 premiums are for suckers. T5 premiums are best.
Helaas net geen topgun, dat scheelde maar een halve seconde maar nog steeds een goede game. Ook meteen de eerste in z'n halfjaar in dit ding.
Tweede game.

T8 premiums are for suckers. T5 premiums are best.
Helaas net geen topgun, dat scheelde maar een halve seconde maar nog steeds een goede game. Ook meteen de eerste in z'n halfjaar in dit ding.
Kan je nagaan wat je binnenhaald met een T8 premium en die missies die jij nu hebt gehaald....DanielWW2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:45:
Ik ben soms echt onverbeterlijk.![]()
Tweede game.
[afbeelding]
T8 premiums are for suckers. T5 premiums are best.![]()

Het is weer een tijdje geleden, maar hier een basis CW tactic voor Westfield
Pffffff. Na een maandje of wat eindelijk een tier 8 heavy, de Tiger 2. Maar waar ik bij de gehele voorgaande lijn nog op +50% win zat, zit dit nu met deze tank op 30%. 
Iemand een tip hoe een dagenlange loosing streak te doorbreken?
Crew is overgenomen van Tiger1 en de Tiger 2 is fully upgraded op de laatste gun na.

Iemand een tip hoe een dagenlange loosing streak te doorbreken?
Crew is overgenomen van Tiger1 en de Tiger 2 is fully upgraded op de laatste gun na.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Die laatste gun gaat veel goedmaken
Voor zolang die nog geldig is: MONOL1THWGLGRANDF1NAL
edit:
Berichten op FTR geven aan dat het over is
Berichten op FTR geven aan dat het over is
[ Voor 48% gewijzigd door AcXeller op 19-03-2014 11:29 ]
Dankje!AcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Hij werkt nog.AcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Werkte zojuist bij mij nog steeds, bedankt!AcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Thanks voor het (op tijd) delen, hij werkte nog idd
En weer 50 goud erbij.... dank voor het doorgeven!AcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
WoT/AW: panzerjur
Mooie uitleg! ik vond het al vreemd dat ik met mijn WN6/7/8 (?) zo laag zat terwijl mijn WR lang op 52% stond, vaak hoger als de groene spelers, terwijl ik geel ben. Maar ik weet ook dat ik meestal voor op rijdt en mezelf ook op offer om een push te forceren. als we tegen gehouden worden en de andere kant op verliezen staan dan duw ik maar door. turrets draaien met mij mee en dan hoop ik dat mijn team genoeg verstand heeft om veilig op de tegenstander te schieten. soms werkt het. maar soms... "Laten we wachten tot hij dood is is om vervolgens nog meer niet te kunnen schieten"psychoclown schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:53:
Op het einde van de battle kun je vaak makkelijk scoren. Ergens achteraan hangen laat je hier en daar wat schoten doen maar je kunt vaak niet genoeg ondersteuning bieden bij bijv. een push. Echter zijn dat veelal de kritieke momenten in de battle waardoor je overhand neemt of vergeeft. In het laatste geval kom jij weer volop in actie en zul je het soms nog wel kunnen redden maar over het algemeen zullen de laatste tegenstanders snel genoeg na elkaar aankomen om je te grazen te nemen voor je ze allemaal neer hebt. Resultaat is een erg hoge WN8 door het doen van veel damage, wellicht kills en defense points. Echter de kans dat je met deze speelstijl wint is een stuk lager vandaar de lage(re) WR.
Bedankt voor de code, hij doet het nog steedsAcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Sinds deze week maar weer eens begonnen met af en toe een potje te spelen.
Thanks, extra gold is altijd handigAcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Gisteren meegedaan met de testcup van ESL voor siegfriedline. Het ging redelijk, hebben ook met geluk van Van Victus gewonnen doordat ze opgesplitst waren. In de volgende ronde hard onderuit tegen een of ander random team. En dan ben je op het eind van de battle aan het kijken naar de damage zone van je team.. En dan zie je dat iedereen minder shells heeft afgevuurd en minder damage heeft gedaan... Terwijl je zelf ook nog eens 4 bounces/0 damage hits had...
We wisten de tactiek van de vijand... En daar is gewoon niet op ingespeeld geworden met tankpicks of eigen tactiek.... /facepalm.
Maarja als het goed is hebben we een nieuw team gevonden met mensen die wel ESL ervaring hebben...
We wisten de tactiek van de vijand... En daar is gewoon niet op ingespeeld geworden met tankpicks of eigen tactiek.... /facepalm.
Maarja als het goed is hebben we een nieuw team gevonden met mensen die wel ESL ervaring hebben...
Wederom dank!AcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Wil je nog meer uit jezelf halen is het belangrijk om een hoge damage/kill ratio te halen in korte tijd. Liever ergens je shells kwijt kunnen dan moeten afwachten. Jezelf geven voor een push is heroic maar als je weet dat je een significante bijdragen kunt leveren in de gehele battle moet je dat niet doen als er teveel risico is.skoozie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:20:
[...]
Mooie uitleg! ik vond het al vreemd dat ik met mijn WN6/7/8 (?) zo laag zat terwijl mijn WR lang op 52% stond, vaak hoger als de groene spelers, terwijl ik geel ben. Maar ik weet ook dat ik meestal voor op rijdt en mezelf ook op offer om een push te forceren. als we tegen gehouden worden en de andere kant op verliezen staan dan duw ik maar door. turrets draaien met mij mee en dan hoop ik dat mijn team genoeg verstand heeft om veilig op de tegenstander te schieten. soms werkt het. maar soms... "Laten we wachten tot hij dood is is om vervolgens nog meer niet te kunnen schieten"
Toevallig voor Daniel (en anderen) gisteren een E-75 game geupload:
Werkt nog steeds, dankje!AcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Gold altijd handig op free xp te unlocken.
Voorzien jullie je tanks ook van een mooi patroontje? Heeft het überhaupt zin?
[ Voor 24% gewijzigd door Harmen op 19-03-2014 10:25 ]
Whatever.
Werkt nog steeds, bedankt!AcXeller schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:08:
Bedankt voor de goldcode!
Een gek vraagje, ik ben nog een redelijke nieuweling in het spel en ik merk nog steeds dat ik heel veel dingen moet leren, in het bijzonder alle maps. Zou iemand naar mijn stats willen kijken over hoe ik speel en waaruit ik kan verbeteren? Of is het beter om een replay te uploaden?
Mijn stats zijn: http://worldoftanks.eu/co...ounts/517765668-Juminiko/
Alvast hartelijk dank!
Een gek vraagje, ik ben nog een redelijke nieuweling in het spel en ik merk nog steeds dat ik heel veel dingen moet leren, in het bijzonder alle maps. Zou iemand naar mijn stats willen kijken over hoe ik speel en waaruit ik kan verbeteren? Of is het beter om een replay te uploaden?
Alvast hartelijk dank!
Het helpt de camo waarde ietsjes omhoog te brengen. Ik vind het er zelf altijd wel mooi uitzien, voor de functionaliteit hoef je het niet (echt) te doen. Ik heb het zelfs op sommige arty zittenHarmen schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:39:
[...]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
@scuddy
Je gemiddelde base cap points en survival rate zijn aardig hoog.
Dit betekend dat je aardig passief speelt en niet graag mensen uit wilt hunten?
Je kunt beter het hele team killen dan de base cappen. Probeer ook zoveel mogelijk damage te doen en zo weinig mogelijk te vangen. Gewoon wegrijden wanneer je beschoten wordt en een andere aanpak proberen.
Als het mogelijk is, maak gebruik van je credits. Koop modules en consumables (als je dat nog niet deed). Scheelt enorm.
Verder ben je aardig goed voor een beginnende speler. Kijk ook eens naar streams op twitch.tv van bijvoorbeeld circonflexes. Daarvan leer je strategische plekken op de map en truucjes zoals sidescrapen.
Kijk ook eens naar andere tank trees om te kijken waar je speelstijl ligt. Je speelt nu aardig vaak heavy tanks met veel armor. Probeer eens de britse medium lijn met de Cruiser tanks of een duitse TD lijn bijvoorbeeld.
Je kunt beter het hele team killen dan de base cappen. Probeer ook zoveel mogelijk damage te doen en zo weinig mogelijk te vangen. Gewoon wegrijden wanneer je beschoten wordt en een andere aanpak proberen.
Als het mogelijk is, maak gebruik van je credits. Koop modules en consumables (als je dat nog niet deed). Scheelt enorm.
Verder ben je aardig goed voor een beginnende speler. Kijk ook eens naar streams op twitch.tv van bijvoorbeeld circonflexes. Daarvan leer je strategische plekken op de map en truucjes zoals sidescrapen.
Kijk ook eens naar andere tank trees om te kijken waar je speelstijl ligt. Je speelt nu aardig vaak heavy tanks met veel armor. Probeer eens de britse medium lijn met de Cruiser tanks of een duitse TD lijn bijvoorbeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 19-03-2014 10:36 ]
Voor elke premium tank die ik heb koop ik gold cammo, maar dan wel in de aanbieding. Voor standaard tanks koop ik dit alleen voor credits en alleen als ik ze aan het grinden ben, en dan wat vaker op lights en arty.Harmen schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:39:
[...]
Ik dacht dat het je ongeveer 5% extra camo bonus moet geven maar die is dan wel continue, dus niet als een camonet pas na 3 seconden.
Replays zijn altijd makkelijker, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik alleen hele interessante replays bekijk. Wat beter werkt is platoonen en dan vooral met voicecoms(teamspeak). Daar leer je denk ik het meeste van.Scuddy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:25:
Bedankt voor de goldcode!
Alvast hartelijk dank!
Camo koop ik voor al mn tanks die ik vaak speel. Nooit met gold.
Alleen premium tanks en lower tiers koop ik met gold, want dat is goedkoper. De enigste low-tier gold camo tank bij mij, is mijn M2 light tank. Deze gebruik ik als scout bij TC's.
Mijn FCM 50t is ook voorzien van een laagje goud
andere tanks, zoals mn 50B, 50 100, 13 90 en dat soort tanks zijn altijd voorzien van 30 dagen camo.
Alleen premium tanks en lower tiers koop ik met gold, want dat is goedkoper. De enigste low-tier gold camo tank bij mij, is mijn M2 light tank. Deze gebruik ik als scout bij TC's.
Mijn FCM 50t is ook voorzien van een laagje goud
andere tanks, zoals mn 50B, 50 100, 13 90 en dat soort tanks zijn altijd voorzien van 30 dagen camo.
Op elke tank die ik behoud zet ik gold camo, wel koop dat veelal in de aanbieding, 50% korting scheelt toch al gauw aardig wat gold!
Bij mij is het gold camo op prem tanks, tier 10 tanks en keepers.
Idemperpixel schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:47:
Bij mij is het gold camo op prem tanks, tier 10 tanks en keepers.
Bedankt voor de tips! Het klopt dat ik nu vooral met de heavy line bezig ben. Die andere lijnen wil ik later wel proberen. Een reden dat ik nu kies voor de heavy line is omdat ik denk dat ik hiermee meer beginnersfouten kan permitteren. Modules en meer recent consumables gebruik ik ook. Sidescrapen moet ik meer leren nog.Fordox schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:33:
@scuddy
Ik zal proberen om mijn mapkennis door de streams te verbeteren, dat is ook eerlijk gezegd misschien een reden voor een meer passief spel, ik weet te weinig waar en wanneer ik zonder/weinig risico van A naar B kan verplaatsen nog.
De heavy line die je gekozen hebt is aardig noob-frendly. Prima keus al zeg ik het zelf (ik had met 1k battles een IS-7, dus heb precies hetzelfde gedaan).Scuddy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:59:
[...]
Bedankt voor de tips! Het klopt dat ik nu vooral met de heavy line bezig ben. Die andere lijnen wil ik later wel proberen. Een reden dat ik nu kies voor de heavy line is omdat ik denk dat ik hiermee meer beginnersfouten kan permitteren. Modules en meer recent consumables gebruik ik ook. Sidescrapen moet ik meer leren nog.
Ik zal proberen om mijn mapkennis door de streams te verbeteren, dat is ook eerlijk gezegd misschien een reden voor een meer passief spel, ik weet te weinig waar en wanneer ik zonder/weinig risico van A naar B kan verplaatsen nog.
Consumables heb ik vanaf tier 5 gebruikt, dus als je daar net aan begonnen bent lig je mooi op schema.
De maps leren kennen kun je mijn inziens op twee manieren doen: 1. Streams/youtube filmpjes kijken. 2. Veel spelen & veel fouten maken (en daar uiteraard van leren).
Vergeet niet dat je met je gespeelde 600 battles pas net om de hoek komt kijken (ondanks dat je al veel tijd in het spel gestoken hebt). Ik heb nu 4k battles en ben nog volop de maps aan het leren gebruiken. Ik weet hoe ze er uit zien, maar waar precies zit dat heuveltje waar je zo mooi overheen kan peeken? Wat is de beste plek om vanaf start heen te rijden met mijn huidige tank? Tel daar bij op dat wanneer je besluit om een of twee extra lijnen te gaan spelen je ook de tanks opnieuw moet leren kennen.
Oh en een tip: Je kunt zodra je dood bent de battle verlaten, echter kun je ook kijken wat de rest van je team er nog van bakt en zo van hun fouten leren (al 3 manieren om de maps te leren kennen dus
Wat betreft je stats: Je kill-death ratio is netjes. damage ratio mag wel wat beter. Aan het eind van de battle kun je met een KV-1 de laatste twee tanks niet meer gaan opzoeken, daar ben je te langzaam voor. Met je KV-1S kan dat juist wel. Net een of twee schoten die damage doen aan het eind van de battle maken voor je stats nog een aardig verschil. Dus in plaats van gewoon gaan cappen (als de battle gewonnen is) voor de damage gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door dramborleg op 19-03-2014 11:12 ]
Ik gebruik consumables vanaf zowat de eerste battle. Wel de kleine. De grote vanaf tier IV/V omdat ik het toen ook kon betalen.
Die laatste tip is vooral handig als je XVM hebt, kijk mee met de groene / blauwe / paarse spelers.dramborleg schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:08:
[...]
Oh en een tip: Je kunt zodra je dood bent de battle verlaten, echter kun je ook kijken wat de rest van je team er nog van bakt en zo van hun fouten leren (al 3 manieren om de maps te leren kennen dus)
Is die nieuwe Paypal Offer wat?
E 25, Tier VII German Tank Destroyer
Garage Slot
3,500
Premium Account: 7 Days (free!)
€38,10
XBL: Sgt Rik NL
Daar zat ik ook al aan te denken. Als dooie spelers met mij gaan meekijken zien ze vooral hoe ze het vooral niet moeten doen met m'n WN8-rating van 298._Z3 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Die laatste tip is vooral handig als je XVM hebt, kijk mee met de groene / blauwe / paarse spelers.
Ik ben alleen bang dat als ik zelf WN8 installeer dat ik vooral naar ratings ga kijken en dan op den duur bang word om te spelen omdat ik m'n rating kan verknallen. Voorlopig is dat nog niet aan de orde natuurlijk, aan m'n huidige rating kan ik niks verknallen tenslotte.
Overigens is die lage rating nu vooral door de grindsessie in de tier 4 light tank met tier 8 mm. Dat is niet noob-friendly. Nu ik in een Hetzer rondhang op tier 4/5/6 gaat het een stuk beter. Heb nu ook de derp-gun unlocked, doet leuke damage op m'n eigen tier. Nu credits farmen voor de Panzer IV. Of wellicht dat ik toch voor een andere tank ga. Heb moeite om me te committen, er zijn teveel coole tanks. T34-85, Tiger, Cromwell, Hellcat... etc etc
Verwijderd
Troost je kwam gisteren een platoon van 3 kv-1s tegen in mijn team de laagste had een rating van 45 en nee dat was niet zijn winrate die lag op 41% de hoogste zat met 225 uit mijn hoofd en een winrate van 45%Gaius schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:21:
[...]
Daar zat ik ook al aan te denken. Als dooie spelers met mij gaan meekijken zien ze vooral hoe ze het vooral niet moeten doen met m'n WN8-rating van 298.
In de 1e minuut waren ze alle 3 kapot.
Als je beter leert spelen gaan je ratings vanzelf omhoog. Met name zoveel mogelijk damage aanrichten en zo weinig mogelijk oplopen werkt het omhoog. Ook zo lang mogelijk in leven blijven tijdens een game werkt in je voordeel omdat je vooral in laatste fases van een game je nog wat dmg mee kan pakken. Ik ben tijdens een game ook niet met mijn ratings bezig, maar kijk achteraf wel hoe ik het gedaan heb op een dag (met p0st's modpack kun je van een hele dag je stats zien, zoals winrate, WN8 en EFF). Als het meerdere games achter elkaar slecht gaat en ik merk dat ik er zelf niets van bak, stop ik even met WoT om het later weer op te pakken. Geforceerd bezig blijven werkt ook niet echt.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
[YouTube: http://youtu.be/BX59_nlsbWU]
World of Tanks Blitz. Ik heb me maar ingeschreven voor de Closed Beta. Ik moet alleen wel zeggen dat de graphics zoals te zien zijn in de video wat... teleurstellend zijn?

World of Tanks Blitz. Ik heb me maar ingeschreven voor de Closed Beta. Ik moet alleen wel zeggen dat de graphics zoals te zien zijn in de video wat... teleurstellend zijn?

[ Voor 49% gewijzigd door Plato1989 op 19-03-2014 12:13 ]
Is ook gebouwd voor op een telefoon/tablet dan valt het best mee.Plato1989 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:04:
[video]
img
img
img
Verschilt niet zoveel met WoT in zijn vanilla state toentertijd.
Die capcirkel lijn door die T110E3 is wel heel erg faal...
doet hij in normale wot ook. Nooit opgevallen dat de cap cirkel niet op de grond ligt, maar een stukje erboven? Blijkbaar is dat makkelijker met implementatie.
Ik vind het er prachtig uit zien voor een mobile game
Ook omdat het aantal xp oploopt hoe langer je leeft.Thierry88 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:52:
Ook zo lang mogelijk in leven blijven tijdens een game werkt in je voordeel omdat je vooral in laatste fases van een game je nog wat dmg mee kan pakken.
Heb je daar een bron voor? Dat is nieuw voor mij namelijk...PcDealer schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:10:
[...]
Ook omdat het aantal xp oploopt hoe langer je leeft.
Als je langer leeft heb je meer tijd om shells te lossen, damage aan te richten, kills te pakken, cap/decap, ... Je krijgt geen extra xp voor survival time, je krijgt volgens mij ook niet minder xp als je dood gaat tov levend de game door komt.PcDealer schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:10:
[...]
Ook omdat het aantal xp oploopt hoe langer je leeft.
Het is inderdaad een gevolg van het langer leven dat je meer kan doen, er is echter wel een bonus als je de battle overleefd (staat bij after the battle in: Battle Mechanics: Experience and Credits).Inrage schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Als je langer leeft heb je meer tijd om shells te lossen, damage aan te richten, kills te pakken, cap/decap, ... Je krijgt geen extra xp voor survival time, je krijgt volgens mij ook niet minder xp als je dood gaat tov levend de game door komt.
Oei dan moet ik echt iets aan mijn speelstijl gaan doen. Ik bengel nog steeds maar rond de 26% survival rate... een pak lager dan mensen die op andere stats hoger scoren dan mij.Frunz schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:41:
[...]
Het is inderdaad een gevolg van het langer leven dat je meer kan doen, er is echter wel een bonus als je de battle overleefd (staat bij after the battle in: Battle Mechanics: Experience and Credits).
Ik balanceer meer naar aggressief te spelen en zo mee een doorbraak te forceren (spotten en snel wat damage uitgooien, liefst op key opponents) die tot de overwinning kan leiden, samen met de assisted damage haal ik meestel leuke stats, behalve survival rate dus. Het rustig afwachten en einde game met je full hp tank nog een verschil proberen te maken (met de kans dat dan alle actie al voorbij is en je alsnog met povere stats de game uit komt) past niet bij mij.
Vanavond ga ik mij echt eens 30 games toeleggen op survival, ben benieuwd, wordt een strijd met mezelf
Kan iemand dit aub ontkrachten met andere bronnen? :
-Exiting battle after countdown
-There is a penalty for the XP earning. If the tank was not destroyed before exiting, further XP can be earned passively while it remains on the battlefield, e.g. for spotting enemy vehicles.
-Credits as earned, there is no penalty. If the tank was not destroyed before exiting, further credits can be earned passively while it remains on the battlefield, e.g. for spotting enemy vehicles.
bron: http://wiki.worldoftanks....cs#Experience_and_Credits ergens onderaan de after the battle
-Exiting battle after countdown
-There is a penalty for the XP earning. If the tank was not destroyed before exiting, further XP can be earned passively while it remains on the battlefield, e.g. for spotting enemy vehicles.
-Credits as earned, there is no penalty. If the tank was not destroyed before exiting, further credits can be earned passively while it remains on the battlefield, e.g. for spotting enemy vehicles.
bron: http://wiki.worldoftanks....cs#Experience_and_Credits ergens onderaan de after the battle
Nee want dat is zo. Daar kwam ik laatst op de harde manier achter.
Geen idee of jullie dit kunnen lezen, maar ik denk t wel:
http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=29&t=3525
Het is mij ook eens overkomen om te vroeg uit de battle te stappen, een paar sec voordat de battle was afgelopen. Dan kom je sneller in je garage terecht.
Het is mij ook eens overkomen om te vroeg uit de battle te stappen, een paar sec voordat de battle was afgelopen. Dan kom je sneller in je garage terecht.
dramborleg schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:12:
[...]
Heb je daar een bron voor? Dat is nieuw voor mij namelijk...
Is zo te zien. Als ik geen damage doe, kills maak, of spot, wordt hoe langer ik leef, meer xp toegekend. Ook al doe ik geen ene f***.Frunz schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:41:
[...]
Het is inderdaad een gevolg van het langer leven dat je meer kan doen, er is echter wel een bonus als je de battle overleefd (staat bij after the battle in: Battle Mechanics: Experience and Credits).
JA.
Je krijgt meer Goldwaarde per euro bij deze bundel dan bij de losse Premium Shop aanschaf van de E 25 met slot:
275,70 vs 308,40
WoT Cash Converter v1.5.1
[ Voor 56% gewijzigd door PcDealer op 19-03-2014 15:08 ]
WG leert van zn cups die georganisseerd worden voor geld 
het was eerst de heletijd safe spelen omdat er geld op het spel stond. nu hebben ze een redelijk leuke oplossing bedacht:
het was eerst de heletijd safe spelen omdat er geld op het spel stond. nu hebben ze een redelijk leuke oplossing bedacht:
The Blitz Mechanism
We’re also introducing a “Blitz Mechanism” to reward teams who win matches quickly. When two teams draw a battle the money will be removed from the pool available for that particular match. This money will be put into a pot that is only accessible through the Blitz Mechanism. Each day during the Grand Finals, the team that wins a battle in the shortest amount of time that day will be rewarded with this pool of money. We hope that this mechanism will encourage the teams to try more aggressive tactics. We’re looking forward to seeing which teams will try to claim this prize by using crazy rush tactics!
If you’re a hardcore World of Tanks eSports fan and want to know exactly how each of the above rules works, we’ll publish the full rules of the tournament right before the start of the Grand Finals.
Nee. Als je helemaal niets doet en na 1 minuut dood gaat krijg je evenveel xp als wanneer je niets doet en na 10 minuten dood gaat. Het enige voordelige is dat wanneer je langer leeft je meer xp kan verdienen door iets te doen.PcDealer schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:03:
Is zo te zien. Als ik geen damage doe, kills maak, of spot, wordt hoe langer ik leef, meer xp toegekend. Ook al doe ik geen ene f***.
Als dat niet het geval is dan wil ik wel graag de sources zien waarin dit wordt ontkracht.
Waarschijnlijk is het zo dat terwijl het jou lukt in leven te blijven je team tegelijk meer damage doet. Wat resulteert in meer XP voor jou. Wargaming geeft geen inzicht in de opbouw van je XP dus het is niet hard te bewijzen echter lijkt het er op dat je hier een myth aan het introduceren bent.PcDealer schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:03:
Is zo te zien. Als ik geen damage doe, kills maak, of spot, wordt hoe langer ik leef, meer xp toegekend. Ook al doe ik geen ene f***.
Faal, ik las over het "not destroyed before exiting" heenFordox schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:21:
Geen idee of jullie dit kunnen lezen, maar ik denk t wel:

Verwijderd
Ik had me nog zo voorgenomen om altijd relaxed te blijven en me niet te laten frustreren door de game, maar de ELC heeft het dan toch voor elkaar gekregen. Hem 'em zojuist ge-ragesold.
Het begon al met telkens mappen als Himmelsdorf, Abbey en Pearl River (niet normaal hoe erg ik die map haat, en ik lijk hem voortdurend te krijgen ook). Daarna 3x gehad dat ik vanaf 50m een schot miste, met als dieptepunt 10m achter een Black Prince gaan staan en hem dan nog niet raken. Was een cruciaal moment, waardoor we de pot verloren
Nee, YOLO-rushen zonder een turret met daarbij een gun met belachelijke aim-time en shells die alle kanten opvliegen behalve de goede is niet mijn ding. Maar even wat free XP gebruikt voor de AMX 12t, denk dat ik daar beter mee uit de voeten kan.
Het begon al met telkens mappen als Himmelsdorf, Abbey en Pearl River (niet normaal hoe erg ik die map haat, en ik lijk hem voortdurend te krijgen ook). Daarna 3x gehad dat ik vanaf 50m een schot miste, met als dieptepunt 10m achter een Black Prince gaan staan en hem dan nog niet raken. Was een cruciaal moment, waardoor we de pot verloren
Nee, YOLO-rushen zonder een turret met daarbij een gun met belachelijke aim-time en shells die alle kanten opvliegen behalve de goede is niet mijn ding. Maar even wat free XP gebruikt voor de AMX 12t, denk dat ik daar beter mee uit de voeten kan.
heb je passive scouten al eens geprobeert? de ELC heeft belachelijke goede camo waarde.. dus met camo + camo net + binocs heb je gewoon een goede spotterVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:40:
Ik had me nog zo voorgenomen om altijd relaxed te blijven en me niet te laten frustreren door de game, maar de ELC heeft het dan toch voor elkaar gekregen. Hem 'em zojuist ge-ragesold.
[ Voor 0% gewijzigd door snowD op 19-03-2014 15:48 . Reden: Spelling ]
Verwijderd
Daarbij komt ook dat de ELC erg snel slipt...snowD schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:48:
[...]
heb je passive scouten al eens geprobeert? de ELC heeft belachelijke goede camo waarde.. dus met camo + camo net + binocs heb je gewoon een goede spotter
Kan wel rondcrossen als een malle, maar best tricky met draaien op snelheid.
Gewoon combineren active/passive, kijken wat het beste uitkomt op welke map.
Verwijderd
Passief scouten vind ik erg leuk om te doen, en ik had zelfs speciaal binoculars op de ELC meegenomen voor het geval dat. Maar ik weet maar erg weinig mappen waarop je goed passief kan scouten. Je hebt natuurlijk Malinovka, Prokhorovka, Arctic Region, en Murovanka, maar veel verder dan dat kom ik niet.snowD schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:48:
[...]
heb je passive scouten al eens geprobeert? de ELC heeft belachelijke goede camo waarde.. dus met camo + camo net + binocs heb je gewoon een goede spotter
En ja, de ELC zou erg goed moeten zijn in actief scouten, maar ik beheers dat gewoon niet goed denk ik. Ik word echt zo vaak geraakt, zelfs door rode spelers. Ook liggen echt elke keer mijn tracks eraf, en rijd ik elke keer tegen bomen aan waardoor ik ontzettend veel snelheid verlies
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 16:12 ]
De elc heeft imo niet de goede viewrange om passief te scouten, al is dat natuurlijk wel mogelijk.
Ik kan je wel vele bosjes aanwijzen om passief te scouten, op elke map weet ik er wel een paar

Abby: In het midden in de abby zelf, onder in het water op de 2 lijn of op de 7-8 lijn op het heuveltje in het midden tussen de huizen in.

Pearl river: Onderaan in de map zie je een soort eilandje. Daar heb je genoeg cover om alles in het midden en onder uit te spotten.

(pijlen geven aan wat je spot en waar je heen kan rijden als er niks is)
Ik hoop dat je er wat aan hebt
ze kosten me vrij weinig moeite om te maken die plaatjes, dus noem maar wat mappen en ik maak ze voor je
Ik kan je wel vele bosjes aanwijzen om passief te scouten, op elke map weet ik er wel een paar
Himmelsdorf: Links bij het spoor heb je aan beide kanten kleine bosjes. daar kun je prima in staan en alles spotten wat de tracks over steekt. Ook kun je proxy spotten in de hoekjes van de banana road/huggen tegen de 'ramen'Himmelsdorf, Abbey en Pearl River

Abby: In het midden in de abby zelf, onder in het water op de 2 lijn of op de 7-8 lijn op het heuveltje in het midden tussen de huizen in.

Pearl river: Onderaan in de map zie je een soort eilandje. Daar heb je genoeg cover om alles in het midden en onder uit te spotten.

ze kosten me vrij weinig moeite om te maken die plaatjes, dus noem maar wat mappen en ik maak ze voor je
[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 19-03-2014 16:26 ]
Verwijderd
Oh wow, dat zijn nog eens interessante tips! Ik sta ervan versteld dat Himmelsdorf bosjes heeft; die zijn me nog nooit opgevallenFordox schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:24:
De elc heeft imo niet de goede viewrange om passief te scouten, al is dat natuurlijk wel mogelijk.
[...]
Himmelsdorf: Links bij het spoor heb je aan beide kanten kleine bosjes. daar kun je prima in staan en alles spotten wat de tracks over steekt. Ook kun je proxy spotten in de hoekjes van de banana road/huggen tegen de 'ramen'
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk er erg naar uit om die posities op Pearl River en ook Himmelsdorf uit te proberen! Zou echt een zegen zijn als ik nu eindelijk iets weet te doen op die mappen in een light tank. Op Abbey ga ik meestal ook naar het midden idd, maar dat is elke keer hopen dat de tegenstander niet teveel naar het midden stuurt, anders heb ik een probleem.
Heel erg bedankt voor die plaatjes iig, waardeer ik erg. De volgende keer dat ik een van die mappen krijg (dat kan nooit lang duren lijkt me), zal ik zeker even laten weten hoe dat is verlopen
Je moet ook niet via de weg naar de abdij gaanVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:36:
Ik kijk er erg naar uit om die posities op Pearl River en ook Himmelsdorf uit te proberen! Zou echt een zegen zijn als ik nu eindelijk iets weet te doen op die mappen in een light tank. Op Abbey ga ik meestal ook naar het midden idd, maar dat is elke keer hopen dat de tegenstander niet teveel naar het midden stuurt, anders heb ik een probleem.
Vanaf de zuidkant is er ook een alternatieve plek om iedereen te spotten die de abdij inrijdt alleen die is wat lastiger te bereiken en eigenlijk alleen voor light tanks.
Kan er zo snel geen filmpje op yt van vinden, dus als je ze wil zien dat inv maar een keer ingame dan kijken we wel in een trainingskamer.
[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 19-03-2014 16:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)