[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.690 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:01:
[...]

Wil je nog meer uit jezelf halen is het belangrijk om een hoge damage/kill ratio te halen in korte tijd. Liever ergens je shells kwijt kunnen dan moeten afwachten. Jezelf geven voor een push is heroic maar als je weet dat je een significante bijdragen kunt leveren in de gehele battle moet je dat niet doen als er teveel risico is.

Toevallig voor Daniel (en anderen) gisteren een E-75 game geupload:
[video]
Ziet er wel aardig uit. Ik blijf voorlopig denk ik even uit hogere tier games.
Ben daar even helemaal klaar mee. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:47

p0st

Dutch Reefer

Note to self: Platoonen met Mr_Size en Pariah_King samen moet ik vaker doen (Tier IX) :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lg4q4Ud.png

Edit: En dat was een prima dagje WoT, waarschijnlijk een van de beste dagen in mijn hele WoT carriére qua overall winrate, inkomsten en wn rating!

Wins/Battles: 27 / 32 (84.4%)
Net income: 1.538.554
Efficiency/WN8: 2.186 / 2.878

[ Voor 56% gewijzigd door p0st op 19-03-2014 23:03 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 19:55
PcDealer schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:10:
[...]

Ook omdat het aantal xp oploopt hoe langer je leeft.
In veel games heb je dat het gevecht zich op een choke point afspeelt, vaak met alle heavies en wat soms wat flankende meds. Suicide scouts en heavies die alleen rondrijden zijn al afgeknald. Als jouw team er het beste uitkomt en jij overleeft kun je nog een hoop extra dmg meepakken met het opruimen van vijandelijke TDs, SPGs en andere tanks die ergens staan de campen. Ga je bij die clash al dood, ja loop je een hoop dmg en dus XP en creds mis. Uiteraard wil ik hier niet mee suggereren dat je als heavy maar een beetje passief moet blijven wachten en vervolgens pas in actie komt als het spel al bijna beslist is.

Voorbeeld: op Lakeville gaan de meeste heavies van beide kanten richting het dorp. Scouts rijden door het midden en TDs bewaken de canyon. Als jouw team erin slaagt in de stad alle heavies uit te schakelen en door te pushen naar de enemy base, kun je daar nog een hoop schade doen aan TDs, SPGs en wat er eventueel bij het choke point in de canyon is blijven hangen.

[ Voor 18% gewijzigd door Thierry88 op 19-03-2014 19:01 . Reden: Aanvulling ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

psychoclown schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:01:
[...]

Wil je nog meer uit jezelf halen is het belangrijk om een hoge damage/kill ratio te halen in korte tijd. Liever ergens je shells kwijt kunnen dan moeten afwachten. Jezelf geven voor een push is heroic maar als je weet dat je een significante bijdragen kunt leveren in de gehele battle moet je dat niet doen als er teveel risico is.

Toevallig voor Daniel (en anderen) gisteren een E-75 game geupload:
[video]
Gaat dit hem (en wellicht jou?) geen problemen opleveren ivm white skin mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Edmin schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:09:
[...]

Gaat dit hem (en wellicht jou?) geen problemen opleveren ivm white skin mod?
White skin mod is niet gebanned. Dat waren andere mods

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wontcachme schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:14:
[...]

White skin mod is niet gebanned. Dat waren andere mods
Quote uit FTR over de banned mods op de US server..
- white corpses are not banned, which is odd, considering they actually are banned on EU server, according to support at least

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
ShockWave schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:23:
[...]

Quote uit FTR over de banned mods op de US server..

[...]
Ik weet dat ze verboden zijn tijdens ESL en cups etc. maar heb nooit gehoord/gelezen dat ze verboden zijn om zo te gebruiken....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ja en op de EU server is er ook nooit een officiële announcement geweest (niet dat ze dat ooit doen) zoals ze dat op de NA server wel hebben gedaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57

databeestje

Von PrutsHausen

Net een matig potje in de kv-2, ook door een speler uitgemaakt voor een idiot en dat ik de game moest deinstalleren. Uiteindelijk wel de defense pot op sand river gewonnen en dat was dan ook zijn eerste win na een 35 loss streak.

Niet dat zn stats echt goed waren:
http://feldzug.net/eu/jekser
dat verklaart een hoop ;)

Het feit dat hij als eerste midden bovenop een duinrug ging staan met de m4a3e2 gaf het een beetje weg.
Mijn advies voor hull down werd ook niet op waarde geschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ook zo'n mooi: Go play tetris!

WTF heeft die briljante game ooit misdaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus maar eens een nieuwe tank gegrind en aangeschaft. ;)

Russian accent:
Soviet pressconference.

Soviet engineer:
I present to you the latest in Soviet superior tanktechnology, the T-34-85. This piece of superb engineering is made with the finest Stalinsteel. This is a type of steel so superior that nobody else in the world understands its true strength. It was specially designed to stop any capitalist shell, no matter how powerful. Its engine uses special, top-secret Soviet anti gravity technology to ensure its fast superiority over filthy capitalist engines. The tank is also very comfortable and will house a five man crew. This is not necessary because one glorious soviet-solder is enough to use best tank in the world but we need to make sure he doesn't get exposed to filthy capitalist propaganda so we needed to house four NVKD political commissars as well. Then glorious Soviet T-34-85 has latest technology to ensure glorious soviet soldiers will always hit. Glorious Soviet engineers have designed magnetic shells which will always steer themselves to enemy tank. This to ensure that glorious Soviet soldier will actually hit something for a change...

De engineer gets called away and a shot is heard from the commissars office.

Commissar:
I am afraid the old speaker is not feeling very well. I will continue. Where where we? Oh yes, magnetic grenades. These grenades ensure that glorious Soviet soldier doesn't have to aim anymore. He will always hit. He can hit on his own but now he doesn't have to now.

That concludes our meeting. Any questions?

Journalist:
What about German tanks, I thought they where better?

Journalist gets called away and a whole load of shots are heard. :+

Commissar:
Comrade journalist also fell ill.
That concludes our meeting. Goodbye, for now. >:)

Cashed 1500 gold in, 1000 voor de propaganda en 500 voor het "naar huis sturen" van twee "zieke kameraden". :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Gister had een klootzak mij 3x beschoten...

en hij was gebannd :D
replay: http://wotreplays.com/site/700120#lakeville-fordox-fcm_50_t

skip even naar 13:50, daar zie je een 50 120 waar ik perongeluk tegenaan reed. Hij gaf me toen een shell, en ik ging daarna wachten op een moment om m terug te pesten :)

[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 20-03-2014 08:35 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

psychoclown schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:52:
Ja en op de EU server is er ook nooit een officiële announcement geweest (niet dat ze dat ooit doen) zoals ze dat op de NA server wel hebben gedaan.
nou .. Ectar heeft laatst in de mod-sectie van het officiele forum wel een post gesticky-ed met een aankondiging van wat wel/niet mag. Een of twee dagen later was die post weer weg. Dat viel toch wel op.

http://forum.worldoftanks...pid__7533184#entry7533184

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ok dat heb ik dan gemist maar het is wel weer meteen teruggetrokken. Het is dus nog niet te zeggen wat er nu wel of niet voor de EU geldt.

Eigenlijk ook wel idioot dat ze daarin niet samenwerken met bijv. de NA. Samen een lijst opstellen die verboden is waarbij rekening wordt gehouden met verschillende subtypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En zelfs als er geen samenwerking is, zu het wel zo handig zijn als volledig duidelijk was wat er wel en niet is toegestaan op EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Screenshots van gewijzigde mappen in HD tankmodels in 9.0: http://imgur.com/a/Pwaux (via: http://www.reddit.com/r/W...ages_because_we_love_you/)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ziet er mooi uit, hopelijk passen ze dan ook de map rotation aan, die is de laatste tijd slecht. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Het lijkt erop dat ook Obsidian i.c.m. my een Tank MMO gaat uitbrengen dit jaar, genaamd Armored Warfare. Ik ben heel benieuwd hoe dit spel zich gaat verhouden qua speelstijl t.o.v. WoT en WT. Het is in ieder geval een spel dat gebaseerd is op moderne tanks, dus wat dat betreft is dat gelijk al een onderscheidende factor. Nu hopen dat ze wel tijd en moeite steken in de game mechanics zoals penetration en shelltypes e.d., zodat het geen Battlefield 4 spin off wordt :P.. Het maakt overigens gebruik van de Cry Engine dus dat is veelbelovend, het is F2P en je kunt je hier inschrijven voor de beta: http://aw.my.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:34:
Het lijkt erop dat ook Obsidian i.c.m. my een Tank MMO gaat uitbrengen dit jaar, genaamd Armored Warfare. Ik ben heel benieuwd hoe dit spel zich gaat verhouden qua speelstijl t.o.v. WoT en WT. Het is in ieder geval een spel dat gebaseerd is op moderne tanks, dus wat dat betreft is dat gelijk al een onderscheidende factor.
Jammer, moderne tanks vind ik niet zo interessant. Teveel elektronische bliepjes en dingetjes. Dan gaat m'n voorkeur toch uit naar ambachtelijk tanken. En zo'n Tiger II is imposanter in het echt, ook al zou een Leopard 2 er gehakt van maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gaius schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:46:
[...]
Jammer, moderne tanks vind ik niet zo interessant. Teveel elektronische bliepjes en dingetjes. Dan gaat m'n voorkeur toch uit naar ambachtelijk tanken. En zo'n Tiger II is imposanter in het echt, ook al zou een Leopard 2 er gehakt van maken. :+
Ik zie het ook eerder als aanvulling dan als vervanging. Sowieso heeft WoT natuurlijk een enorm ecosysteem opgebouwd (ook al is dat vaak crappy georganiseerd) rondom Clan Wars en ESL, zoiets evenaar je niet 1-2-3 als nieuwkomer in dit genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Laatst online: 11-02-2023
GAME MUIS:

Weet iemand of je het met alleen een game muis kan spelen? En zo ja met welke muis? Om dat ik met 1 hand speel merk is steeds meer dat er situaties zijn waarbij ik al rijdend wil kunnen schieten. Nu moet ik steeds wisselen van toetsenbord naar muis en daardoor heel passief spelen.

Indien ik door de configuratie van de knoppen (W,A,S en D aan knoppen toewijzen) van de muis de tank kan besturen zou ik dit zonder overpakken kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Er is een MMO muis van logitech, die heeft 9 knoppen aan de zijkant. Dat is deze.

Ik weet niet of je zoiets zoekt?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Laatst online: 11-02-2023
Qua vorm niet, want ik ben linkshandig. Dus ik zoek dan een neutraal ontwerp a la Razar Taipan of specifiek linkshandig.

Maar werkt dit uberhaubt? Ik vind €70- €85 veel voor een muis als het daarna niet blijkt te werken en ik nog steeds passief moet spelen.

Even goed bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
O_A_B schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:33:
Qua vorm niet, want ik ben linkshandig. Dus ik zoek dan een neutraal ontwerp a la Razar Taipan of specifiek linkshandig.

Maar werkt dit uberhaubt? Ik vind €70- €85 veel voor een muis als het daarna niet blijkt te werken en ik nog steeds passief moet spelen.

Even goed bedankt voor je reactie
Ik heb er zelf geen ervaring mee met dit soort muizen. Ik weet wel dat ik de 2-3 knoppen op de zijkant van mijn g500s gewoon kan toewijzen aan game gerelateerde acties. Weet alleen niet hoe dit bij een muis als dit zit...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:12
Nummer 29 is ook binnen:
Purchased:
'Object 430' sucessfully purchased. Spent credits: 6.100.000.

Nog geen battles erop, maar iemand nog goede suggestie voor equipment op deze t10?

Nu verder met de sta-1.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bean77 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:36:
Nog geen battles erop, maar iemand nog goede suggestie voor equipment op deze t10?
140 en 62a rij ik tegenwoordig met vents / optics / rammer maar ik weet niet of je met de mindere gunstats op de 430 vertstab wil laten vallen. Ligt ook aan je crewskills en of je food consumables gebruikt.

Het laten vallen van de vertstab heb ik gedaan op aanraden van een aantal van de beste ruski meds drivers op de server, ben er zelf nog niet uit of het beter is maar het lijkt er wel op. Viewrange en crewskills zijn king.

edit: optics & vents maakt ook maximaal gebruik van je betere camo rating

[ Voor 6% gewijzigd door djengizz op 20-03-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
djengizz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:53:
[...]

140 en 62a rij ik tegenwoordig met vents / optics / rammer maar ik weet niet of je met de mindere gunstats op de 430 vertstab wil laten vallen. Ligt ook aan je crewskills en of je food consumables gebruikt.

Het laten vallen van de vertstab heb ik gedaan op aanraden van een aantal van de beste ruski meds drivers op de server, ben er zelf nog niet uit of het beter is maar het lijkt er wel op. Viewrange en crewskills zijn king.
vertstab en vents is idd een twijfel bij mij. Ik heb ze allebei nog dus kan ze om en om proberen wat het beste uitpakt. Qua crew ga ik met de 3e skill beginnen. Is camo verstandig of heeft deze tank een lage camo rating?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Bean77 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:00:
Qua crew ga ik met de 3e skill beginnen. Is camo verstandig of heeft deze tank een lage camo rating?
Camo / 6th zou je eerste skill moeten zijn op de meeste t10 meds.
En beste camo van t10 meds is best goed ja ;).

[ Voor 8% gewijzigd door djengizz op 20-03-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:37
O_A_B schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:17:
GAME MUIS:

Weet iemand of je het met alleen een game muis kan spelen? En zo ja met welke muis? Om dat ik met 1 hand speel merk is steeds meer dat er situaties zijn waarbij ik al rijdend wil kunnen schieten. Nu moet ik steeds wisselen van toetsenbord naar muis en daardoor heel passief spelen.

Indien ik door de configuratie van de knoppen (W,A,S en D aan knoppen toewijzen) van de muis de tank kan besturen zou ik dit zonder overpakken kunnen.
Denk dat een game muis niet gaat werken voor je, een game pad zou wel kunnen werken. Game pads zoals de lochitec G13 of de n52te hebben een toetsenbord en een kleine joystick voor je duim en zijn voor je linkerhand. Zelf speel ik met de n52te, alleen gebruik ik het joystickje niet en gebruik hem alleen voor het rijden. Ware het niet dat m'n speelhouding beter is, zou ik dus net net zo goed m'n normale toestenbord kunnen gebruiken. Vond trouwens de joystick van de G13 beter dan die van de n52te, maar de egonimische houding bij de G13 was slechter voor mij.
djengizz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Grappig volgens was hier laatst een discussie waarbij werd gezegd dat goede spelers juist vent laten vallen. Sinds de accuratie buff is vstab misschien inderdaad minder nodig.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Knowuse schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:02:
Grappig volgens was hier laatst een discussie waarbij werd gezegd dat goede spelers juist vent laten vallen. Sinds de accuratie buff is vstab misschien inderdaad minder nodig.
Die discussie ging over vents vs optics, dis een nieuwe :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Nou die discussie ging over het nut van vents vs. alle andere equipment hoor (I started it :P )
De vraag was of de 5% buff van 'alle' softstats (effectier 2.2%) opweegt tegen de vaak 10-25% buff van één van de hardstats zoals bijvoorbeeld optics, maar ook rammer, binocs en vert stabs etc.
De discussie waar toen naar verwezen werd is deze op het Unicums deel van het WoTlabs forum: http://forum.wotlabs.net/...d-vents-vs-other-options/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 20:55

TRX

Battle finances:

Gross income: 508.654
Services: 117.236
Net income: 391.418

Session statistics:

Wins/Battles: 7 (9) (77.8%)
Exp x1: 8.992 (999)
Exp: 15.856 (1.761)
Free Exp: 742
Credits/Gold: 391.418 0

Kills: 13 (1.4)
Hits/Shots: 50 / 91 (54.9%)
Damage Dealt: 17.354 (1.928)
Damage Received: 4.356
Spotted: 6 (0.7)

Efficiency/WN8: 1.776 (94) 2.990(99)

balansdag is blijkbaar voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:14:
Nou die discussie ging over het nut van vents vs. alle andere equipment hoor (I started it :P )
Meh, de setup van optics/rammer/vstab staat nog steeds en is vaak de juiste.
Dit is specifiek: voor die tank, met een super crew (4/5+ skills) en food consumables. Idee is dat je BIA, food en vents stacked.

Verder gaat dit voor bv een STB met zijn aimtime en vooral bloom al niet werken. Het topic wat je aanhaalt is veel algemener en gaat bijna helemaal over optics / GLD vs vents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Wat is volgens jullie de meest mobiele T10 TD met een turret ?

Ik dacht zelf aan de Amerikaanse, degeen die na de T30 komt, T110E4 ?

Of misschien toch die Duitse nieuwe lijn met de WT auf E100, ik heb zelf altijd een bloedhekel aan die dingen, Brosigs zijn altijd onzichtbaar lijkt wel en doen het altijd wel goed in een battle.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
ff kijke in Tankinspector :) brb

oke..

mobiliteit van WT naar T110E4

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qIyV2RQ.png

mobiliteit van T110E4 naar WT

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dij5D2z.png

gun stats van T110E4 naar WT

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7hwsIzp.png

gun stats van WT naar T110E4

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4MHM8CX.png

conclusie: WT heeft beter stats allround maar de package waarin het komt is zwak gepantserd de T110E4 daar in tegen heeft lagere stats maar heeft tenminste nog armor

[ Voor 89% gewijzigd door snowD op 20-03-2014 14:08 . Reden: Tank inspector gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
databeestje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:10:
Net een matig potje in de kv-2, ook door een speler uitgemaakt voor een idiot en dat ik de game moest deinstalleren. Uiteindelijk wel de defense pot op sand river gewonnen en dat was dan ook zijn eerste win na een 35 loss streak.

Niet dat zn stats echt goed waren:
http://feldzug.net/eu/jekser
dat verklaart een hoop ;)

Het feit dat hij als eerste midden bovenop een duinrug ging staan met de m4a3e2 gaf het een beetje weg.
Mijn advies voor hull down werd ook niet op waarde geschat.
Ik snap het niet. Hoe kun je nu een overall WN8-rating van 13 (volgens noobmeter, 25 volgens feldzug) halen? Ik had gister een potje in m'n Hetzer waarbij ik volledig verkeerd stond, toch schoot en vervolgens gespot werd en kansloos werd afgeschoten met als resultaat: 0 damage done, 0 damage assisted, 0 spots. En volgens vbaddict levert dat alsnog een WN8-rating van 145 op.

Wat moet je doen om een dergelijk lage rating te halen, en vervolgens te handhaven? Constant jezelf opblazen na enkele teamkills? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

O_A_B schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:17:
GAME MUIS:

Zou dit niks kunnen zijn (worden): http://www.worthingtonsharpe.com/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:15
Gaius schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:18:
[...]

Ik snap het niet. Hoe kun je nu een overall WN8-rating van 13 (volgens noobmeter, 25 volgens feldzug) halen? Ik had gister een potje in m'n Hetzer waarbij ik volledig verkeerd stond, toch schoot en vervolgens gespot werd en kansloos werd afgeschoten met als resultaat: 0 damage done, 0 damage assisted, 0 spots. En volgens vbaddict levert dat alsnog een WN8-rating van 145 op.

Wat moet je doen om een dergelijk lage rating te halen, en vervolgens te handhaven? Constant jezelf opblazen na enkele teamkills? :+
vbaddict gebruikt een minimum van 145 wn8. alles daaronder wordt gewoon als 145 weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 20:17
Gaius schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:18:
[...]

Ik had laatste 1 potje waar ik direct de battle uit knalde, en niet meer terug kon.
Volgens de session statistics mod (die natuurlijk niet hoeft te kloppen) had ik toen die battle was afgelopen een wn8 rating van -147.
Negatief dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 20:55

TRX

mss wel wat voor stereofotogrammetrie :)

is ie al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Volgens mij niet, las op de website iets over kickstarter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom niet gewoon een joystick met vele knopjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fordox schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:10:
Waarom niet gewoon een joystick met vele knopjes? :)
Zou ook kunnen, misschien in combinatie met pedalen voor het voor- en achteruit rijden. Opties genoeg dus Q_A_B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nog niet Al voorbij zien komen maar er is een WoT 9.0 sneak peek

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Ja, Malinovka krijgt een sub-heuveltje erbij op de grote heuvel. Beter voor flanken! En Dragon Ridge is terug, dat was altijd een hel in trage tanks. Ho, Pearl River leek ineens iets te veel op DR, foutje. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Rik027 op 20-03-2014 15:19 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

snowD schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:52:
ff kijke in Tankinspector :) brb

oke..

<vergelijking>

conclusie: WT heeft beter stats allround maar de package waarin het komt is zwak gepantserd de T110E4 daar in tegen heeft lagere stats maar heeft tenminste nog armor
Mooie vergelijking zo, moet ook maar eens die tank inspector gaan bekijken.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat ik net de meest achterlijke ELC bestuurder ooit ben tegengekomen. De idioot vond het een goed idee om te gaan brawlen tegen mij in mijn T-34-85 terwijl er flak bij ook nog een KV-1S en een KV-2 waren. Wat nog treuriger was het feit dat ze z'n 50m weg waren en de KV-1S miste en de KV-2 niks deed. :P

Oh en die T-34-85 is wel leuk. Al meerdere T8 tankshells gebounced op mijn stalinstaal koepel. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:23
Purchased: 'AMX 50 120' successfully purchased. Spent : 3.565.000

Eerste tier 9 is binnen, maar de vraag is: Hoe is het slim op hem te upgraden. Heb nu de amx 50 100 gun en de top radio. Misschien equipment ook nog, alleen daar zou ik dan nog wel even voor moeten sparen.

[ Voor 9% gewijzigd door SurfBoy op 20-03-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

De aankomende aanbieding met daarin Fort Knox geeft de meeste bang/buck: 420,21 Gold/euro
Bron: WoT Cash Converter.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

SurfBoy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:33:
Purchased: 'AMX 50 120' successfully purchased. Spent : 3.565.000

Eerste tier 9 is binnen, maar de vraag is: Hoe is het slim op hem te upgraden. Heb nu de amx 50 100 gun en de top radio. Misschien equipment ook nog, alleen daar zou ik dan nog wel even voor moeten sparen.
stock gun is goed genoeg (laad met goud desnoods), ga eerst voor tracks, equipment en motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:43:
De aankomende aanbieding met daarin Fort Knox geeft de meeste bang/buck: 420,21 Gold/euro
Bron: WoT Cash Converter.
Tsja dat komt omdat er zoveel credits bij zitten, en die zijn super overpriced als je ze koopt met gold. Op papier lijkt het dus een prachtige deal, maar door de missies van tegenwoordig is het prima te doen om de benodigde credits gewoon te verdienen. Ik koop zelf meestal de gold package van 7.500 gold voor 26,95, dat vind ik zelf de sweetspot qua kosten in € en wat je er in gold voor terug krijgt, ofwel zoals jouw cash converter al zegt: 278,29 gold/€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
p0st schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:50:
Tsja dat komt omdat er zoveel credits bij zitten, en die zijn super overpriced als je ze koopt met gold. Op papier lijkt het dus een prachtige deal, maar door de missies van tegenwoordig is het prima te doen om de benodigde credits gewoon te verdienen. Ik koop zelf meestal de gold package van 7.500 gold voor 26,95, dat vind ik zelf de sweetspot qua kosten in € en wat je er in gold voor terug krijgt, ofwel zoals jouw cash converter al zegt: 278,29 gold/€
Ik ben ook niet zoooo onder de indruk gezien de enorme prijs: 99.95 euri... Als je gold/credits/prijs door tien zou delen dan zou ik eerder geneigd zijn geld uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En daar is die dan, de Pools medal. :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5wDrFZm1tneR2rej4BKI6VUN/full.jpg

Hoe bedoel je niet OP? :+
http://wotreplays.com/sit...mmelsdorf-danielww2-kv-1s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi kon niet met die tank overweg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mine :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kAJV2aQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:17

thijsco19

KTM 990 SMT

Wat een lelijke camo :P.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Jup, bewuste keuze :P... Ik vind deze tank door zijn 'flappen' op een olifant lijken, en daar past een Afrikaanse camo bij hehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
p0st schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:18:
[...]

Jup, bewuste keuze :P... Ik vind deze tank door zijn 'flappen' op een olifant lijken, en daar past een Afrikaanse camo bij hehe :9
Haha, om die reden moest ik echt even hardop lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:17

thijsco19

KTM 990 SMT

Lol!! In dat geval goede keuze :P.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
DanielWW2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:02:
En daar is die dan, de Pools medal. :D
Indrukwekkend! Ik ga 'm thuis bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik las in de livestream van QB dat de testserver morgen online komt???
Gelukkig dat ik lekker vroeg uit ben uit school.

[ Voor 26% gewijzigd door SurfBoy op 20-03-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zou best kunnen. Voor SEA was hij al online had ik gelezen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat ik voorlopig maar T5 en T6 games blijf spelen. Hier kan ik tenminste een stempel op de game drukken als mijn team achterlijk is...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/E24vTRKu1oFuVQJMZCpz0c0q/full.jpg

Dan te bedenken dat de laatste paar games behoorlijk crap gingen. Verder even een half miljoen credits verpest. Ik dacht ik wil de AT-8 hebben. Twee minuten later dacht ik f*ck that grind en verkocht. Dat was niet zo handig van mij. :+

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-03-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vanavond KingOfWoT 3v3 gewonnen :) Liep wel lekker.

En kreeg deze afbeelding net toegestuurd :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KgRV8DR.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 20-03-2014 21:09 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
arty ftw!!

Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_005_zpsfa8519f6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 19:55
DanielWW2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:54:
Ik denk dat ik voorlopig maar T5 en T6 games blijf spelen. Hier kan ik tenminste een stempel op de game drukken als mijn team achterlijk is...
Ik speel sinds gister weer eens de KV-1. Ik had hem eerder beetje gerushed omdat ik zo graag de KV-1S wilde om verder te gaan met de IS lijn en heb hem toen gelijk verkocht (heb de IS-3 al een tijdje). Toch maar eens teruggekocht om de T-150 en KV-2 te unlocken voor als ik ooit die lijnen nog ga doen. Het is even wennen om wat minder alpha dmg te doen (en je aim tijd is langzamer dan je reload, zelfs met GLD) maar het is gewoon een heerlijke tank met goede frontal armor voor zijn tier. Ook haal ik er aardig wat credits mee (al dan niet geholpen door de missies).

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Dan te bedenken dat de laatste paar games behoorlijk crap gingen. Verder even een half miljoen credits verpest. Ik dacht ik wil de AT-8 hebben. Twee minuten later dacht ik f*ck that grind en verkocht. Dat was niet zo handig van mij. :+
AT 8 ftw. Bij merk ik dat ie niet zo bouncy is als de AT 2, maar carry is mogelijk :)
Vanwege trage travers is Clutch Breaking een must. Ik heb er ook Eagle Eye en Deadeye bij de crew.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Sinds laat gisteravond de T71 gekocht. Gelukkig genoeg free xp om tracks + gun te kopen, helaas nog niet de engine, maar dat is nog wel te doen op zich. Jammer genoeg maar een paar battles kunnen doen en die waren gelijk allemaal met tier 10 tanks! Daar kan ik beter snel aan gaan wennen :)

Tot nu toe elke keer relatief snel afgeschoten omdat ik nog een beetje moet leren omgaan met de tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wsLy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:08:
Vanavond KingOfWoT 3v3 gewonnen :) Liep wel lekker.

En kreeg deze afbeelding net toegestuurd :D

[afbeelding]
wauw xd ik wist niet dat die lui met een geheel aparte game bij ons in de servers konden komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren dikke pech in de 3v3 Benelux. Teamplay-wise had het wellicht iets beter gekund en ook op individuele basis. Echter het feit dat sowieso 2 goed geaimde schoten achtereenvolgens volledig geabsorbeerd worden door een 50 100 die daardoor zijn clip kan legen bracht ons in een achterstand die bijna niet te herstellen was. Voeg daarbij aan toe dat er enige server lag was dat helpt de zaak ook niet. Ik zag Mab missen (welke raak bleek te zijn), Delert zag de betreffende tegenstander dood gaan (welke niet dood was) en Mab zag zijn eigen schot pennen (maar dat bleek een bounce of ricochet) 8)7

Daarna nog wat potjes gedaan en vooral de AT-15 was weer prut, één team deed 0,0 om de cap te resetten terwijl het halve enemy team dood was en een groot deel van de andere helft zich nog steeds op mij aan het focussen was (uiteindelijk was ik de enige dode...). In de Foch ook een jammerlijk potje waarin 2x E75 + ondersteuning verliest van tier 8 en lager terwijl wij met 3 tier 9s en vooral tier 7s in gevecht zaten met oa. 5 tier 9s van de tegenstander. Wel een redelijke score gehaald over de 9 potjes maar het was wel benodigd om te carryen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik vind die AT 8 anders best lekker om te spelen. Ben in een lekker tempo onderweg naar de AT 7 met alleen maar de daily double.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Gisteren een drama avond gehad, ik had eigenlijk na 2 battles moeten stoppen, maar op de een of andere manier ga ik altijd door. Sorry Fordox voor mijn constante gewhine op TS :+

Er gebeurden een hoop rare dingen RNG wise en daardoor raakte ik te gefrustreerd waardoor ik ook slechter ging spelen. Ik had nog een kleine opleving na een potje Hellcat en een potje Conqueror, maar vooral de T-54 en de Tiger wilden gisteren totaal niet. Allemaal rare misses, ik werd er gewoon machteloos van. Toppunt was in de T-54 op Komarin waar ik 3 minuten lang bezig ben geweest met het neerschieten van een ELC. Resultaat? 0 dmg op hem gedaan, 2 critical hits en iets van 6 missers. Ondertussen had hij onze arty gekilled en de rest van ons team gespot waardoor we dik verloren. Echt wtf! :X

Enige lichtpuntje waren de vier wins met de KV1, maar dat kwam voornamelijk omdat Fordox in zijn T49 zat en we 4x toptier waren. Waren allemaal easy wins :)

De AMX 12t is nog steeds een drama, ik kom daarmee ook standaard in debielenteams. Ik vind scouten echt geen reet aan, er wordt toch niets met mijn spots gedaan. Ik heb elk potje wel minstens 3 spots, maar spotting dmg ho maar. En zodra ik zelf 1x schiet ben ik gespot en wordt ik meteen weggeschoten.
Wel is het me gisteren voor het eerst gelukt om arty te hunten zonder afgeschoten te worden, bounce ik 2x op hem waarna hij door iemand anders werd gekilled. Zucht... Vervolgens die pot uiteraard nog verloren, waardoor mijn WR op dat ding nu 34% is :')

Ben bang dat de 1375 niet veel beters gaat brengen, dat is gewoon een 12t met meer HP. Hopelijk wordt het vanaf de 1390 (veel) leuker, want dit is tot nu toe met afstand de kutste lijn die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja whinen kun je zeker :9 maar bij die ELC was het inderdaad wel rechtvaardigd. Dat potje van jou hellcat was voor mij wat minder, maar een win is een win :) en een T49 is gewoon een bazen tank. Maakt niet uit hoe je speelt, als je platoont met dat ding heb je een gegarandeerde win.

Als scouten niks voor jou is, kun je beter de lijn laten vallen. De enigste tank in de lijn die geen scout is, is de 40t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

In die 12t heb ik wel een keer die Orlik's Medal gehaald. Was wel een uitzondering, maar toch. Leuk ding hoor. Minder dan de ELC welke toch wel voor mij een van de leukste tanks van allemaal is geweest. Ben benieuwd hoe het met die 13 75 zal gaan, al heb ik ook een WZ-131 als T7 light die me prima bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:32:
Ben bang dat de 1375 niet veel beters gaat brengen, dat is gewoon een 12t met meer HP. Hopelijk wordt het vanaf de 1390 (veel) leuker, want dit is tot nu toe met afstand de kutste lijn die ik gespeeld heb.
De eerste paar potjes in de 12t vond ik best leuk maar daarna werd het al snel prut. De 13 75 vond ik ook niet je van het maar de 13 90 daarentegen is wel heel erg leuk. Dusja wat is wijsheid, achteraf gezien had ik het beste gewoon de 12t moeten skippen want de 13 75 was nog wel enigszins te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Mr_Size schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:32:
Gisteren een drama avond gehad, ik had eigenlijk na 2 battles moeten stoppen, maar op de een of andere manier ga ik altijd door. Sorry Fordox voor mijn constante gewhine op TS :+

Er gebeurden een hoop rare dingen RNG wise en daardoor raakte ik te gefrustreerd waardoor ik ook slechter ging spelen. Ik had nog een kleine opleving na een potje Hellcat en een potje Conqueror, maar vooral de T-54 en de Tiger wilden gisteren totaal niet. Allemaal rare misses, ik werd er gewoon machteloos van. Toppunt was in de T-54 op Komarin waar ik 3 minuten lang bezig ben geweest met het neerschieten van een ELC. Resultaat? 0 dmg op hem gedaan, 2 critical hits en iets van 6 missers. Ondertussen had hij onze arty gekilled en de rest van ons team gespot waardoor we dik verloren. Echt wtf! :X

Enige lichtpuntje waren de vier wins met de KV1, maar dat kwam voornamelijk omdat Fordox in zijn T49 zat en we 4x toptier waren. Waren allemaal easy wins :)

De AMX 12t is nog steeds een drama, ik kom daarmee ook standaard in debielenteams. Ik vind scouten echt geen reet aan, er wordt toch niets met mijn spots gedaan. Ik heb elk potje wel minstens 3 spots, maar spotting dmg ho maar. En zodra ik zelf 1x schiet ben ik gespot en wordt ik meteen weggeschoten.
Wel is het me gisteren voor het eerst gelukt om arty te hunten zonder afgeschoten te worden, bounce ik 2x op hem waarna hij door iemand anders werd gekilled. Zucht... Vervolgens die pot uiteraard nog verloren, waardoor mijn WR op dat ding nu 34% is :')

WOHO!!!!! meer van die avonden :+ moet wel een kans krijgen jou recent wn8 in te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 14:02
Ik speel de laatste tijd zeer weinig wegens tijdgebrek (minder dan 20 games/week). Het zorgt ervoor dat ik geen geduld meer heb en vaak als eerste eruit lig... Maar zelden zonder 1-3 tegenstanders mee te nemen in het graf. Desondanks is die manier van spelen rampzalig voor zowel WN als de gemoedsrust. Ik moet mezelf terug vinden.
Hierdoor duren grinds ook zeer lang, wordt de heavy-line van de Frenchies of eerder de Brittisch aanbevolen? Ik zit op beiden op T6 momenteel (T10 gaat me nog 2j kosten op dit tempo :-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Dat van het scouten en dat je team er niets mee doet ken ik.
Als ik dan eens ga scouten (haat het eigenlijk, maar ok) dan gebeurd het 9 van de 10 keer dat mijn team er echt totaal niets mee lijkt te doen. Nu zit ik wel in de 12t dus erg uitkijken.
Misschien eens in een platoon spelen als scout, kan ik er ook nog wat van leren.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Zonder heel afgezaagd te klinken... een fatsoenlijke scout kan tegenstanders oplichten. Een echt goede scout kan kansen creeren voor een team. Dat betekend de juiste spelers oplichten zodat het team in positie is om te schieten. Of afleiding creeren waar dat nodig is.

Net zoals een fatsoenlijke speler damage kan doen, maar een goede speler doet deze damage waar het nodig is. (en niet van die vieze smerige nietsnut TD damage aan het eind van een battle waar de battle allang bepaald is *ja ik ik kijk naar jullie wt e-100 spelers*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ow, wat een rare teksten perpixel, ik speel mijn wt vrij agressief als dat het toelaat ga niet afwachten tot er eens een hapklaar brokje voorbij komt.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:06:
Zonder heel afgezaagd te klinken... een fatsoenlijke scout kan tegenstanders oplichten. Een echt goede scout kan kansen creeren voor een team. Dat betekend de juiste spelers oplichten zodat het team in positie is om te schieten. Of afleiding creeren waar dat nodig is.

Net zoals een fatsoenlijke speler damage kan doen, maar een goede speler doet deze damage waar het nodig is. (en niet van die vieze smerige nietsnut TD damage aan het eind van een battle waar de battle allang bepaald is *ja ik ik kijk naar jullie wt e-100 spelers*)
Gedeeltelijk ben ik het met je eens maar dat is niet realiseerbaar met al die passieve teams tegenwoordig!
Dat is ook de reden waarom ik scouts op dit moment (in randoms dan) onnodig vind omdat je goed uit de voeten kunt met een medium die dezelfde rol vervult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ligt een beetje aan de tier. Als ik scout ben heb ik een hekel aan tier 9 en 10 potten en dat is niet omdat die tanks moeilijker te damagen of te spotten zijn, maar omdat ik weet dat tier 9 en 10 mediums dezelfde rol gewoon beter kunnen vervullen terwijl ze ook nog damage kunnen doen en klappen vangen.

Lagere tiers hebben scouts nog een belangrijkere rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Natuurlijk dat is wel zo, maar je moet wel een capabel team hebben.
Laatste keer dat ik aan het scouten was met mijn 12t had ik uiteindelijk zelfs meeste damage van mijn team in een T8 pot. Had wel tanks gescout dus genoeg mogelijkheden getoond maar nog geen 1k assist damage omdat niemand een schot nam.
En helaas gebeurd dat te vaak.

Maar je hebt wel gelijk dat er veel meds hetzelfde kunnen op de hogere tiers.
Scout medal met T20 gehaald en tevens op die tank geregeld veel spot damage.

[ Voor 7% gewijzigd door solique op 21-03-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-10 22:09

skoozie

SCSI

solique schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:22:
[...]

Natuurlijk dat is wel zo, maar je moet wel een capabel team hebben.
Laatste keer dat ik aan het scouten was met mijn 12t had ik uiteindelijk zelfs meeste damage van mijn team in een T8 pot. Had wel tanks gescout dus genoeg mogelijkheden getoond maar nog geen 1k assist damage omdat niemand een schot nam.
En helaas gebeurd dat te vaak.

Maar je hebt wel gelijk dat er veel meds hetzelfde kunnen op de hogere tiers.
Scout medal met T20 gehaald en tevens op die tank geregeld veel spot damage.
een scout kan je vaker in randoms beter inzetten als snelle flanker dan echte scout... vooral de auto loaders zijn daar leuk mee

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

skoozie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:25:
[...]

een scout kan je vaker in randoms beter inzetten als snelle flanker dan echte scout... vooral de auto loaders zijn daar leuk mee
Ja, hoor ik vaker. Heb alleen nog geen echte tank daar voor.
Heb de 12t en T21 die daar niet snel genoeg voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
Ik zie ook wel eens scouts als een malle meteen naar voor rushen, en dan ben je als heavy of TD ook gewoon nog niet in staat wat te doen. Ik wacht altijd iets van een halve minuut. Dan heeft iedereen een kant gekozen en zijn de meeste enemy's binnen bereik van onze kanonnen. In mijn ogen is dat veel effectiever als scout dan als kip zonder kop vanaf de eerste seconde naar voor rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Een T21 moet je juist meer spelen met zn firepower dan zn scout mogelijkheden.

Verder ben ik het eens met PP, behalve op 1 punt: tier 9 en 10 potten met een 13 90 zijn juist het leukst, en juist ook door de passieve speelstijl. Iedereen staat namelijk in positie te wachten tot een target wordt opgelicht. Als je een goede scout speler bent, ben je echt de game changer. Idd ook afleiden en flanken kan geweldig in een scout. Met een beetje goede camo waarde ben je een ninja die pas op 100 meter gespot wordt en weer weg raced in zn reload.

vandaar mn redelijk goede winrate en WN8 in mn 13 90 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mwa zeker niet early en midgame. Als je damage doet in een scout is dat end-game om bijv. arty op te ruimen. eerder dan dat ben je gewoon te snel weggefocused.

Vervelende van scouten is dat het heel map afhankelijk is. Malinovka, mountain pass, lakeville WOOHOO.. ensk of himmelsdorf daarintegen is gewoon poep.

Verder zegt jou voorbeeld niet zo heel veel solique. Je hebt namelijk in de situatie 1 rush over een veld kunnen doen iedereen oplichten voordat het team klaar was om te schieten om vervolgens achteraan damage te gaan h**ren. Dan heb je en je scout medaille en het meeste damage, maar ben je echt een hele slechte scout geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-10 22:09

skoozie

SCSI

perpixel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:34:
mwa zeker niet early en midgame. Als je damage doet in een scout is dat end-game om bijv. arty op te ruimen. eerder dan dat ben je gewoon te snel weggefocused.

Vervelende van scouten is dat het heel map afhankelijk is. Malinovka, mountain pass, lakeville WOOHOO.. ensk of himmelsdorf daarintegen is gewoon poep.

Verder zegt jou voorbeeld niet zo heel veel solique. Je hebt namelijk in de situatie 1 rush over een veld kunnen doen iedereen oplichten voordat het team klaar was om te schieten om vervolgens achteraan damage te gaan h**ren. Dan heb je en je scout medaille en het meeste damage, maar ben je echt een hele slechte scout geweest.
geef mij maar city maps in een scout, lekker tusse de straten racen en voor ze je hebben gefocused een hoek om :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

perpixel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:21:
Ligt een beetje aan de tier. Als ik scout ben heb ik een hekel aan tier 9 en 10 potten en dat is niet omdat die tanks moeilijker te damagen of te spotten zijn, maar omdat ik weet dat tier 9 en 10 mediums dezelfde rol gewoon beter kunnen vervullen terwijl ze ook nog damage kunnen doen en klappen vangen.

Lagere tiers hebben scouts nog een belangrijkere rol.
Dat merk ik op lagere tiers al wel, zo kun je de Britse medium lijn prima als scout gebruiken. Wel denk ik dat in deze discussie de term scout tank en light tank door elkaar gehaald worden :?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Fordox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:37:
Als scouten niks voor jou is, kun je beter de lijn laten vallen. De enigste tank in de lijn die geen scout is, is de 40t.
Ja maar, ja maar, ik wil de bat chat! Dat is toch geen scout? Ik weet wel dat hij die rol kan vervullen, maar het is m.i. geen dedicated scout zoals de 12t, 13 75 en (wellicht in iets mindere mate) de 13 90 dat wel zijn.
perpixel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:53:
WOHO!!!!! meer van die avonden :+ moet wel een kans krijgen jou recent wn8 in te halen :+
FUUUUUUUU!!! :+
Zonder heel afgezaagd te klinken... een fatsoenlijke scout kan tegenstanders oplichten. Een echt goede scout kan kansen creeren voor een team. Dat betekent de juiste spelers oplichten zodat het team in positie is om te schieten. Of afleiding creeren waar dat nodig is.
Niet mee eens, in sommige tanks kan je niet zoveel meer dan tegenstanders oplichten. Als er vervolgens NIETS mee wordt gedaan, ben je dan een slechte scout? Of heb je een faalteam? Ik denk toch eerder het laatste, hoewel:
perpixel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:34:
Dit dus, het is zo map afhankelijk. Gisteren op Highway, zuidelijke spawn. ik spot het veld waar ik 3 tanks oplicht. Er was een 50 100 bij mij, maar die deed niets. De rest van het team ging de city in, maar daar heb ik als scout niets te zoeken (tenzij iemand hier anders beweerd). Gevolg: niemand doet wat met mijn spots, ik ga dan uiteindelijk toch maar zelf schieten, want inmiddels kwamen ze erg dichtbij en uiteraard was ik daarna snel dood. De city verloor ofc ook, dus kansloos verloren. Mijn schuld? Denk van niet, waar had ik dan heen gemoeten?

2e match met de 12t was gisteren op Serene Coast, zuidelijke spawn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet echt een goede passieve scout plek weet. Ben een beetje in het midden gaan staan, maar spotte niet echt wat. Werd zelf ook niet gespot en toen ben ik via het midden doorgereden naar hun basis om arty op te ruimen. Zoals in mijn eerdere post vandaag was dat helaas geen succes wegens 2 bounces en weer een faalteam.

Ik heb met de 12t nog geen 1 keer Malinovka, Prokhorovka of Lakeville mogen spelen. Wel een keer mountain pass, maar toen had ik de noordelijkezuidelijke spawn en niet de zuidelijkenoordelijke waar je VEEL beter kan scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mr_Size schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Ja maar, ja maar, ik wil de bat chat! Dat is toch geen scout? Ik weet wel dat hij die rol kan vervullen, maar het is m.i. geen dedicated scout zoals de 12t, 13 75 en (wellicht in iets mindere mate) de 13 90 dat wel zijn.

[...]

FUUUUUUUU!!! :+

[...]

Niet mee eens, in sommige tanks kan je niet zoveel meer dan tegenstanders oplichten. Als er vervolgens NIETS mee wordt gedaan, ben je dan een slechte scout? Of heb je een faalteam? Ik denk toch eerder het laatste, hoewel:

[...]

Dit dus, het is zo map afhankelijk. Gisteren op Highway, zuidelijke spawn. ik spot het veld waar ik 3 tanks oplicht. Er was een 50 100 bij mij, maar die deed niets. De rest van het team ging de city in, maar daar heb ik als scout niets te zoeken (tenzij iemand hier anders beweerd). Gevolg: niemand doet wat met mijn spots, ik ga dan uiteindelijk toch maar zelf schieten, want inmiddels kwamen ze erg dichtbij en uiteraard was ik daarna snel dood. De city verloor ofc ook, dus kansloos verloren. Mijn schuld? Denk van niet, waar had ik dan heen gemoeten?

2e match met de 12t was gisteren op Serene Coast, zuidelijke spawn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet echt een goede passieve scout plek weet. Ben een beetje in het midden gaan staan, maar spotte niet echt wat. Werd zelf ook niet gespot en toen ben ik via het midden doorgereden naar hun basis om arty op te ruimen. Zoals in mijn eerdere post vandaag was dat helaas geen succes wegens 2 bounces en weer een faalteam.

Ik heb met de 12t nog geen 1 keer Malinovka, Prokhorovka of Lakeville mogen spelen. Wel een keer mountain pass, maar toen had ik de noordelijke spawn en niet de zuidelijke waar je VEEL beter kan scouten.
1. Highway zuid spawn verlies je standaard bijna altijd al.
2. Serene coast zuid spawn, bij het meertje in het midden van de map staan genoeg bosjes om je binocs in op te zetten
3. Noord mountainpass scout veeeeeel beter dan zuid. Waar wil je in godsnaam staan als je zuid spawnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Fordox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:57:
1. Highway zuid spawn verlies je standaard bijna altijd al.
2. Serene coast zuid spawn, bij het meertje in het midden van de map staan genoeg bosjes om je binocs in op te zetten
3. Noord mountainpass scout veeeeeel beter dan zuid. Waar wil je in godsnaam staan als je zuid spawnt?
Ik bedoelde idd noordelijke spawn, heb het per ongeluk omgedraaid. Ik had dus de zuidelijk spawn en dan heb je dus idd geen goede spot plek. Noordelijke spawn is zoveel beter, dan ga je gewoon op E3/E4 staan en spot je iedereen die oversteekt naar J3/J4.

Je tip voor Serene Coast hou ik in het achterhoofd mocht ik er nog een keer op terecht komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
Grind naar IS-7 afgerond wat dus samen met mijn Obj 140 mijn 2de T10 is. Maar sinds de unlock van de IS-7 weet ik niet meer goed welke lijn ik nu wil grinden. Probleem is steeds dat ik een leuke tank op een lagere tier tegen kom (T49, Hellcat (4skill), T29, Borsig) en dan wil ik die houden maar dan moet ik ofwel op de nieuwe tank een 100% crew 0 skill kopen ofwel op mijn geliefde low tier tank een nieuwe crew kopen. Pfff zonder Sixt Sense kan ik niet spelen :D

Welke tank raden jullie aan voor iemand die aggressief wil spelen (en dus niet in de lijn van die 4 keeper tanks die ik boven vernoemd heb), Japanse tanks vallen al af, die kartonnen crap kan ik niet mee overweg.
Ik nijg nu het meest naar Franse Heavy lijn maar gegarandeerd dat ik dan weer stop bij de 50 100 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:07:
[...]

Ik vind die AT 8 anders best lekker om te spelen. Ben in een lekker tempo onderweg naar de AT 7 met alleen maar de daily double.
PcDealer schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 03:52:
[...]

AT 8 ftw. Bij merk ik dat ie niet zo bouncy is als de AT 2, maar carry is mogelijk :)
Vanwege trage travers is Clutch Breaking een must. Ik heb er ook Eagle Eye en Deadeye bij de crew.
Ik ben nu al te laat he. Verder leek die stock grind mij echt een nachtmerrie. Leuk om met de 6 pounder op te mogen gaan nemen tegen T8 tanks. Ja, met mijn geluk zou ik de potjes winnen waar ik tegen T8 tanks moest. :/
Thierry88 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:23:
[...]

Ik speel sinds gister weer eens de KV-1. Ik had hem eerder beetje gerushed omdat ik zo graag de KV-1S wilde om verder te gaan met de IS lijn en heb hem toen gelijk verkocht (heb de IS-3 al een tijdje). Toch maar eens teruggekocht om de T-150 en KV-2 te unlocken voor als ik ooit die lijnen nog ga doen. Het is even wennen om wat minder alpha dmg te doen (en je aim tijd is langzamer dan je reload, zelfs met GLD) maar het is gewoon een heerlijke tank met goede frontal armor voor zijn tier. Ook haal ik er aardig wat credits mee (al dan niet geholpen door de missies).
T-150 zou ik laten tenzij je graag een verschrikkelijke grind wilt doen. De T-150 is een extreem logge versie van de KV-1 met een slechte kanon in het begin. De betere koepel duurt voor eeuwig om te unlocken, daarvoor zit je met den stock koepel van de KV-1. Het is gewoon een slechte versie van de KV-1 totdat je alles hebt unlocked. Gruwelijke grind was dat. :X

Uiteindelijk zelfs speciaal de KV-2 gekocht om de 107mm te unlocken. Zo erg was de T-150. :P
Dat de KV-2 iets grappiger is, voornamelijk als je een hellcat tegenkomt die aan het brawlen is is een ander verhaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
AT-15 is niet veel beter dan de AT-7/8.. je bent groot, lomp en een bullet magnet.. en dan komt met nog ff met high pen guns langs en dan knallen ze gewoon door het gat in je gun mantle (boven/onder de gun, dat zwarte )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Inrage schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:12:
Grind naar IS-7 afgerond wat dus samen met mijn Obj 140 mijn 2de T10 is. Maar sinds de unlock van de IS-7 weet ik niet meer goed welke lijn ik nu wil grinden. Probleem is steeds dat ik een leuke tank op een lagere tier tegen kom (T49, Hellcat (4skill), T29, Borsig) en dan wil ik die houden maar dan moet ik ofwel op de nieuwe tank een 100% crew 0 skill kopen ofwel op mijn geliefde low tier tank een nieuwe crew kopen. Pfff zonder Sixt Sense kan ik niet spelen :D

Welke tank raden jullie aan voor iemand die aggressief wil spelen (en dus niet in de lijn van die 4 keeper tanks die ik boven vernoemd heb), Japanse tanks vallen al af, die kartonnen crap kan ik niet mee overweg.
Ik nijg nu het meest naar Franse Heavy lijn maar gegarandeerd dat ik dan weer stop bij de 50 100 :D
britse mediums/heavy's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik begin dit weekend aan de T150. Heb hem wel meteen elite, dan zou ie toch gewoon goed moeten zijn, of is het echt zo'n drama, Iemand?
Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)