Whatever.
Zo wordt ik nog rijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
The bonus code has been successfully redeemed on your account.
Turret van mijn Type 59 (200mm angled) wordt met het grootste gemak gepenetreerd alsof het 50mm armor is ofzo... Idem dito voor mijn SU-122-44.. alles gaat er direct doorheen, ook van lagere tiers...
Jij hebt misschien je vragen bij je armor, ik bij die verrekte Duitse engines. Ik word echt continue opgerookt. Vandaag al meerdere keren gehad dat er mijn engine twee keer kapot wordt geschoten of twee keer in brand komt te staan in 1 game.... Super frustrerend... Is hier nog wat aan te doen?wsLy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:02:
Wtf is er aan de hand met mijn armor vandaag? Lijkt net alsof ik helemaal geen armor heb...
Turret van mijn Type 59 (200mm angled) wordt met het grootste gemak gepenetreerd alsof het 50mm armor is ofzo... Idem dito voor mijn SU-122-44.. alles gaat er direct doorheen, ook van lagere tiers...
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Kan je de schoten wel zien op je tank?wsLy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:02:
Wtf is er aan de hand met mijn armor vandaag? Lijkt net alsof ik helemaal geen armor heb...
Ik heb dus al een tijd dat sommige schoten totaal onzichtbaar zijn op mijn tank en dat ik ook denk hoe is dat door mijn pantser gekomen. WoT is af en toe echt een random BS game die echt op je zenuwen werkt maar toch blijf je spelen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zie de penetrations wel ja... Daarom dat ik mij ook afvraag waarom de front van mijn turret zovaak gepenetreerd wordt door zwakke gunsDanielWW2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Kan je de schoten wel zien op je tank?
Ik heb dus al een tijd dat sommige schoten totaal onzichtbaar zijn op mijn tank en dat ik ook denk hoe is dat door mijn pantser gekomen. WoT is af en toe echt een random BS game die echt op je zenuwen werkt maar toch blijf je spelen.
Maak een keuze in het filmpje en zie hoe het afloopt...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lBUpUAdmnt8&src_vid=8LxVOoBWluQ&feature=iv&annotation_id=annotation_2845653605]
[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 15-03-2014 13:45 ]
Duitse motoren hebben stiekem meer HP dan die van de meeste andere landen. Ja echt...StefanvanGelder schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:33:
Jij hebt misschien je vragen bij je armor, ik bij die verrekte Duitse engines. Ik word echt continue opgerookt. Vandaag al meerdere keren gehad dat er mijn engine twee keer kapot wordt geschoten of twee keer in brand komt te staan in 1 game.... Super frustrerend... Is hier nog wat aan te doen?
Alleen vond Wargaming het kennelijk nodig dat Duitse transmissieblokken die voorin zitten te overgieten met een hele lading aan brandbaar materiaal waardoor je motor in de fik vliegt. Dit onder het motto van stalen tandwielen fikken zo lekker.
Dat de M4 Sherman hier nou bijvoorbeeld geen last van heeft terwijl die de transmissie ook voorin heeft zitten kan ik niet verklaren.
Dus nee, er is niks aan te doen omdat Wargaming zo nodig Duitse tanks op zo veel mogelijk manieren moest handicappen. Ze zijn gewoon zeer jaloers dat hun glorieuze Sovjettanks zo slecht waren.
Heb jij Tankinspector al gedownload? Als ik raar gepenned wordt dan check ik meestal na de game even hoe dat kan. Daar leer je veel van. Als ik de Type 59 erbij pak dan zie ik niet hoe je door een Type-59 koepel moet komen zonder goldspam en veel geluk...wsLy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Ik zie de penetrations wel ja... Daarom dat ik mij ook afvraag waarom de front van mijn turret zovaak gepenetreerd wordt door zwakke guns
Het enige dat kan is onder het kanon waar je 200mm hebt en de hatches. De rest is zo goed als allemaal 300mm+.

De cursor valt weg als ik een screenshot maak maar ik mikte precies onder het kanon. Dat je daar ooit gaat raken lijkt mij wel heel knap...
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-03-2014 14:35 ]
http://www.twitch.tv/2crashandburn

Verwijderd

I am Moses, in the sea of red...
Whatever.
Ik heb vandaag de Obj140 gekocht en daar schiet blijkbaar ook iedereen doorheen. 3 potjes ermee gespeeld, 3x kansloos verloren en 2x in de fik geschoten. Op T9 wonnen we alles, op T10 was het 3x niks en zat alles tegen, heel bizar.wsLy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:02:
Oh bij ons (Size, perpixel) ging het prima op Tier IX, het was puur die X matches die het verziektenwsLy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:05:
Wij hebben even een paar tier 9 potjes gedaan en zijn maar direct teruggegaan naar tier 6/7... Wat een drama op hoge tiers...
En ja, Tier VI/VII is meestal gewoon genieten, daar zijn we ook mee afgesloten
Edit: Naast de M in mijn Borsig, zojuist ook de M in mijn E 100 gehaald! Daar was slechts 1174 XP voor nodig
[ Voor 11% gewijzigd door p0st op 15-03-2014 18:00 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heb je überhaupt al andere hogere tier tanks gespeeld dan der Deutschen überpanzers?DanielWW2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:42:
[...]
Duitse motoren hebben stiekem meer HP dan die van de meeste andere landen. Ja echt...
Alleen vond Wargaming het kennelijk nodig dat Duitse transmissieblokken die voorin zitten te overgieten met een hele lading aan brandbaar materiaal waardoor je motor in de fik vliegt. Dit onder het motto van stalen tandwielen fikken zo lekker.![]()
Dat de M4 Sherman hier nou bijvoorbeeld geen last van heeft terwijl die de transmissie ook voorin heeft zitten kan ik niet verklaren.
Dus nee, er is niks aan te doen omdat Wargaming zo nodig Duitse tanks op zo veel mogelijk manieren moest handicappen. Ze zijn gewoon zeer jaloers dat hun glorieuze Sovjettanks zo slecht waren.
Ik moet gewoon meer focussen op een tank en niet alles doorelkaar spelen. Met de E-75 haal ik nu bijna elke pot wel 2K WN7
Na de eerste 7 games had ik 0% winrate vanmiddag
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Netjes! Dat komt me wel erg bekend voor. Zeker in lights en mediums waarin ik snel doodga heb ik nogal eens de neiging de battle direct te verlaten en iets compleet anders te spelen. Deze week heb ik me vooral gefocust op het afronden van bepaalde tanks, één voor één. Ik merk ook een behoorlijk verschil... Misschien in het vervolg toch maar minder nadruk leggen op dailiesEdmin schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:38:
Zo, 25 potjes met 65% winrate.
Ik moet gewoon meer focussen op een tank en niet alles doorelkaar spelen.

Is de AMX AC 48 eigenlijk ook generfd qua motor? Volgensmij is die echt heel wat slomer geworden dan voor 8.11. Voor me gevoel dan.
[ Voor 45% gewijzigd door SurfBoy op 16-03-2014 09:43 ]
Jep, continue 1 tot 2 minuten in de queue.SurfBoy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:32:
Wat is er een lange rij voor tier 8 tanks.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik heb nu een t29 met 105mm gun en de upgegrade tracks.
Nu kan ik kiezen, zal ik de engines of de turret upgraden?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Thx! Ik merk idd precies hetzelfde. Ben nog bezig de Hellcat te opwaarderen, de RU med. lijn zit pas op de A 20, mijn E-75 moet nog een turret en gun, stiekem hoop ik mijn iS-3 nog naar Tier9 te brengen, de VK30.01(d) moet door en ik wil van die sturen Emilia af.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:08:
[...]
Netjes! Dat komt me wel erg bekend voor. Zeker in lights en mediums waarin ik snel doodga heb ik nogal eens de neiging de battle direct te verlaten en iets compleet anders te spelen. Deze week heb ik me vooral gefocust op het afronden van bepaalde tanks, één voor één. Ik merk ook een behoorlijk verschil... Misschien in het vervolg toch maar minder nadruk leggen op dailies
Dat is gewoon te veel om netjes af te werken. Toch maar prioriteiten stellen dan.
Ligt eraan of je de T-150, KV-2 en KV-1S als hogere tiers telt. Deze heb ik namelijk allemaal volledig unlocked. Dat ik de T-150 haat en de KV-2 verkocht omdat ik die niet speelden is niet relevant. De IS kan ik zo kopen als ik de credits heb, de research is allang gedaan. Dat mij de IS ingame een verschrikkelijke tank lijkt is wat mij afhoud van het ding kopen. Dat het ding historisch gezien nauwelijks twee schoten per minuut kon afvuren is een tweede...User schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:26:
[...]
Heb je überhaupt al andere hogere tier tanks gespeeld dan der Deutschen überpanzers?
Mijn probleem met hoe de Duitse tanks in deze game zijn is tweedelig:
Ten eerste is er sprake van systematische overprestatie van met name Sovjettanks en onderprestatie van Duitse tanks. Dit komt samen met het feit dat vanaf T7 Duitse tanks worden afgezet tegen tanks die specifiek bedoelt waren als antwoord op deze tanks en dus superieur zouden moeten zijn en dit vaak ook zijn. Het probleem begint al als je bedenkt dat Duitse tanks specifiek waren ontworpen om qua bepantsering elke tegenstander frontaal de baas te zijn. Dit samen met een zeer krachtig kanon om vijandelijke tanks op grote afstand af te schieten.
Dan heb je tanks zoals de T7 T-29 welke het Amerikaanse antwoord op de Tiger II was en dus niks te zoeken heeft als een tegenhanger voor de Tiger I. Dat de Tiger I nog een van de betere T7 tanks is laat wel zien hoe slecht sommige andere landen het ervan af brengen...
Dan als er tanks in dezelfde tier zitten die beduidend zwakker zijn dan een Duitse tank dan wordt de Duitse tank gewoon doodgenerft. Voorbeeld is de Panther die kennelijk gelijkwaardig is aan een Comet of een T-43. Een Panther maakt gehakt van beiden en is gelijkwaardig als niet beter dan een M26 Pershing. In game is het alleen een hopeloos stuk ellende met een belachelijk uitziende kanon welke echt niet 0.3m precisie heeft en geen pantser. Je kan er niet mee cirkelen zoals je met de Comet zou doen, je bent een groot doel en wederom 0.3m precisie me reet. Dat ik in dat ding een 62% winrate heb snap ik totaal niet want leuk was anders...
De Panther moet het dan systematisch opnemen tegen tanks uit T8 zoals de IS-3, T32 of T34 maar ook T7 tanks die bedoelt waren om zoiets als een Panther de baas te zijn zoals alweer de T29. Dit hele systeem zorgt ervoor dat Duitse tanks of tegen tanks komen die speciaal ontworpen waren om ze de baas te kunnen.
Dan nog het tweede. Alsof bewust Duitse tanks zo in te delen niet genoeg was moesten zo ongeveer alle Duitse kanonnen onderpresteren. De 8.8cm KwK 36 is nog wel het ergst. 132mm pen op 100m is een aanfluiting voor dat monster dat z'n 150mm deed, op 500m...
De Panther had officieel 170mm ish in de Duitse testen maar de Amerikanen vonden zelf al na de tweede wereldoorlog uit dat ze minimaal 190mm nodig hadden om een PzGr 39 te stoppen. (staat in ww2 ballistics armor and gunnery, ik kan het alleen even niet terugvinden

Als je bedenkt dat aan het einde van de oorlog de Amerikanen eindelijk fatsoenlijk kwaliteitstaal gingen gebruiken voor hun pantser dan kan je de resultaten wel raden voor Sovjettanks. Een Panther zou met de 7.5cm KwK 42 L/70 niet bijzonder veel moeite hebben met een IS-3. Dat zien we echt terug ingame...
Ingame krijg je 150mm op 100m en heb je het maar te pikken...
Dan nog de Pz IV, dat zou dus 120mm op 500m moeten zijn en niet 110mm op 100m. De M4 Sherman zijn 76mm M1A2 haalde maar 116mm op 500m en niet 128mm...
Alsof dit nog niet genoeg is ben ik nog niet eens klaar. Hoe kan het dat alleen Duitse transmissies in de fik vliegen? Dit is er een, leg maar uit hoe dit in de fik moet vliegen...
Dat ondertussen Amerikaanse tankers hartstikke blij waren als hun transmissie van de M4 Sherman werkt geraakt zegt ook al heel wat. Die transmissieblokken stoppen zo ongeveer elk schot en houden de explosie in bedwang. Je tank is voorlopig niet meer bruikbaar maar jij leeft nog. Leuk hoe bij Duitse tanks je dan in de fik vliegt...
Dan is er nog het hele kwaliteit van staal gebruikt en daar wil ik niet eens over beginnen. Als je dat zou doen dan is er gewoon geen reden meer om een Sovjet of een Britse tank voor de Centurion te rijden...
Ik heb ook een oplossing maar deze is behoorlijk radicaal. Ik zou graag zien dat er behoorlijk geschoven wordt met de tanks en dat overbewapening en onderprestatie stopt. Daarvoor zul je vrijwel elke tanklijn moeten gaan aanpassen. Voorbeeld:
De Panther zal naar T6 moeten net zoals de Comet en de T-43. De T-44 op T7 is meer dan redelijk als je die de prototype koepel heeft en een 100mm kanon. Dan kan je de T-54 naar T8 droppen en dan de T-55 op T9. Het verschil is uiteraard de bewapening die je ook verminderd voor de T-54 als balancering. Zo verliest de Panther zijn komediekanon en de Comet en T-43 mogen hun kanon van mij houden. Dat de Cromwell naar T5 met de 75mm, de crusader naar T4 samen met de Covenanter. Kan je kiezen welke je het minst haat.
Hoe je het T7 gat voor de Duitsers vult zou ik niet weten, misschien de Panther II en dat je een E-50 met minder armour op T8 zet. De tank was toch niet uitontworpen en Hitler had vast veel, HEEL VEEL extra pantser geëist in het ontwerp dus dit kan met gemak. Voor de Britten de Centurion Mark 1 en 2, de 17 pounder kan er nog mee door op T7 als we even negeren dat APDS waardeloos was met dit kanon.
Oh en er is een niet Duitse tank die ik nog heel graag zou willen hebben, eigenlijk twee namelijk de beide Centurions. Geweldige tanks waren dat in tegenstelling tot de Sovjet IS-3 of de T54/T55 of de Amerikaanse Patton's. Geef mij maar een Centurion met de 20 pounder of de L7 105mm.
Oh en dan nog de Duitse kanonnen getest door de Duitsers zelf.

Dafuq? Zou er soms een special zijn waarbij je 50k krijgt als je 2 tier VIII tanks killtthijsco19 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:48:
[...]
Jep, continue 1 tot 2 minuten in de queue.

[ Voor 15% gewijzigd door p0st op 15-03-2014 22:31 ]
Nee joh.p0st schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:25:
[...]
Dafuq? Zou er soms een special zijn waarbij je 50k krijgt als je 2 tier VIII tanks killt?
PS: Pak een T9 tank, kan je lachen.
Je mist mijn punt.
*Elk* land heeft een 'specifieke zwakte'.
Britten hebben enorme ammoracks, Russische drivers zitten op een setje granaten en hebben slechte brandstoftanks, Japanners branden en ontploffen ook lekker, Fransen hebben een enorme turret ring, Chinesen ontploffen ook graag.
En jij klaagt dat Duitsers graag branden?
Als ze nou alleen branden en niet systematisch undertiered werden waardoor ze underarmoured zijn en dan ook nog undergunned...User schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:45:
[...]
Je mist mijn punt.
*Elk* land heeft een 'specifieke zwakte'.
Britten hebben enorme ammoracks, Russische drivers zitten op een setje granaten en hebben slechte brandstoftanks, Japanners branden en ontploffen ook lekker, Fransen hebben een enorme turret ring, Chinesen ontploffen ook graag.
En jij klaagt dat Duitsers graag branden?
Oh en Duitse tanks hebben zeker ook geen problemen met ammo racks, te lage mobiliteit of onrealistisch lagere snelheidslimieten terwijl een T-34 lekker met gemak ver boven zijn maximale snelheid rondrijd.

Ik start het net weer op. Alweer eerste schot en engine damage. Waarom? Omdat ik geen tijd had om te anglen omdat een tank pas verschijnt nadat die op mij schiet, op 10m. Ook weer een prachtige mechaniek van WoT...
Ook leuk dat zo ongeveer elke Duitse tank dezelfde weak spot heeft en die toevallig ook nog eens je motor kan slopen en je in de fik kan steken. Lekker makkelijk voor iedereen om te onthouden dus iedereen schiet ook op je lower glacis. Ik doe het ook. Verder heb ik altijd een auto blusser bij me. Het gaat mij niet om de fik maar om de engine damage. Ik heb nu al te veel games gehad waar eerst mijn motor ging en ik die moest repareren om vervolgens ammo rack damage te krijgen...
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Fixed that for you.DanielWW2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:59:
Ook leuk dat zo ongeveer elke Duitse, Russische, Chinese, Japanse, Amerikaanse, Franse en Britse tanks dezelfde weak spots hebben en die toevallig ook nog eens je motor kan slopen en je in de fik kan steken andere modules slopen. Lekker makkelijk voor iedereen om te onthouden dus iedereen schiet ook op je lower glacis weakspots. Ik doe het ook. Verder heb ik altijd een auto blusser bij me. Het gaat mij niet om de fik maar om de engine module damage. Ik heb nu al te veel games gehad waar eerst mijn motor module X ging en ik die moest repareren om vervolgens ammo rack X damage te krijgen...
Oh well, fanboys gotta fanboy.

Also, want realism? Join the army.
Of ga War Thunder Ground Forces spelen

[ Voor 5% gewijzigd door User op 15-03-2014 23:12 ]
DanielWW2: Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
User: If you want war, fine by me
Oh enne na 8 consecutive wins hou ik er mee op voor vanavond, we willen de RNGods natuurlijk niet te veel tarten
[ Voor 18% gewijzigd door p0st op 15-03-2014 23:52 ]
Wannabe SerB much? Zeker bedrijfscultuurUser schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:11:
[...]
Fixed that for you.
Oh well, fanboys gotta fanboy.
Also, want realism? Join the army.
Of ga War Thunder Ground Forces spelen![]()
Ik hou ook op en ga mijn regel toepassen.p0st schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:21:
Het grappigste vind ik nog wel jullie signature tekst, zo toepasselijk als jullie met elkaar in 'gesprek' zijn
DanielWW2: Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
User: If you want war, fine by me
Oh enne na 8 consecutive wins hou ik er mee op voor vanavond, we willen de RNGods natuurlijk niet te veel tarten
Niet dat het zozeer om "idiot" gaat maar meer omdat we fundamenteel verschillend denken over de gamebalans.
PS: Morgen ga je alles verliezen.
Mijn boeken zijn mijn vrienden.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-03-2014 00:01 ]
I did; they sold my tanks...
tempting....Of ga War Thunder Ground Forces spelen![]()
Ai, da's balenpsychoclown schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:17:
Ugh, dacht een lekker avondje gamen maar dat ging relatief gezien goed tot ik voorbij de 10 battles kwam want toen wederom een draw en 2 losses weten binnen te slepen.. Alleen de laatste daarvan had ik een put pot waar alles of mis ging of een bounce was in mijn Borsig. De andere twee uit mijn platoon bakten de laatste drie potjes er niet zoveel van waardoor het telkens echt op het nippertje een overwinning voor de tegenstanders was.. Erg zuur
Vraagje trouwens, ik zie dat je moeilijk veel battles gespeeld hebt in je T32, ik neem aan omdat je het een fijne tank vindt/vond? Ik kan er zelf nog niet heel goed mee overweg (combinatie weak hull + lage pen) dus als je wat tips/links voor me hebt dan houd ik me aanbevolen
Wacht, jij zat bij de tankbataljons in het Nederlands leger en reed rondt in Leopard 2A6 tanks?
Helaas wel verloren aangezien ik de enige was die over bleef. Dom foutje bounce op een andere Tiger.

Whatever.
Victory!
Map: Arctic Region
Date: 16-3-2014 11:22:11
Vehicle: VK 30.01 (P)
Exp: 4.034 (x2) Credits: 126.112
Achievements: : High Caliber, Top Gun, Tank Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Edit: oh wow, zie zojuist dat ik 11923 wn8 heb gekregen hiervoor.
[ Voor 16% gewijzigd door 2crashandburn op 16-03-2014 11:39 ]
Account gegevens geshared met een nato partner, krijg je altijd gezeik van
Pffff S3alclubber2crashandburn schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:34:
Zojuist even de clan eer hoog gehouden en als seal terug geclubbed.Was de eerste pot nadat ik de tracks geunlocked had en de 8.8 heb gemount.
Victory!
Map: Arctic Region
Date: 16-3-2014 11:22:11
Vehicle: VK 30.01 (P)
Exp: 4.034 (x2) Credits: 126.112
Achievements: : High Caliber, Top Gun, Tank Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
[afbeelding]
Edit: oh wow, zie zojuist dat ik 11923 wn8 heb gekregen hiervoor.
Ruinberg on Fire 16-3-2014 12:47:57
Bat.-Châtillon 25 t
4.412 ( x2) 205.179
Top Gun, Tank Sniper, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Brothers in Arms
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Verwijderd
Epic map rotation is epic.
Nee, heb hetzelfde gevoel. De mm is ook vaak anders, meer tegenstand. Met de Tiger 1 ben je meestal middenmoot of top tier. Vanmorgen nog 3k damage gedaan zonder echt veel moeite. (4 kills)poderosoo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:04:
Nadat ik klaar was met de Tiger 1 en de tank opzich wel decent vond maar niet heel bijzonders en zwaar gehyped was voor de Tiger 2. Blijkt die Tiger 2 dus echt enorm tegen te vallen, zelfs met de 2e gun en 2e turret. Armor lijkt in de praktijk echt nul voor mijn gevoel, ondanks dat ik wel aardig kan anglen over het algemeen en zelf doe je te weinig damage. Vinden meer mensen deze tank matig of ligt het puur aan mij?
Whatever.

3109XP inclusief bonussen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Epic game!wontcachme schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:17:
Eindelijk:
[afbeelding]
3109XP inclusief bonussen.
OhEn voor de liefhebber: Alleen maar HEAT geknald
De tranen van de tegenspelers die gold noob roepen betalen voor mijn shells
Ik heb hem afgelopen dagen compleet volgeladen met HEAT omdat ik die verrekte ACE wilde. Na 5x achter elkaar 1st class was ik het zat
heb vandaag m'n 5e T10 unlocked: de T110E5. 1e pot meteen steel wall en mastery 2nd class
Welkom bij de bigboys, dit is net je 2 tier 8 vehicle en tier 8+ speelt gewoon heel anders...poderosoo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:04:
Nadat ik klaar was met de Tiger 1 en de tank opzich wel decent vond maar niet heel bijzonders en zwaar gehyped was voor de Tiger 2. Blijkt die Tiger 2 dus echt enorm tegen te vallen, zelfs met de 2e gun en 2e turret. Armor lijkt in de praktijk echt nul voor mijn gevoel, ondanks dat ik wel aardig kan anglen over het algemeen en zelf doe je te weinig damage. Vinden meer mensen deze tank matig of ligt het puur aan mij?
De Tiger II is een van de betere, zo niet de beste T8 heavies dus dat ligt aan jou denk ik zo.poderosoo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:04:
Overgens moet je van het tweee kanon afblijven omdat die je geen extra pen geeft, langzamer schiet, de granaten vier keer zoveel kosten en de extra damage het echt niet waard is. Het laatste kanon is het wel waard omdat 225mm pen nodig is voor de T9 en T10 tanks. Qua armour moet je toch wel behoorlijk angelen en als iemand op je lower glacis kan schieten dan doen ze dat en dan vlieg jij nog wel eens in de fik. Verder gaat je armour je niet redden tegen veel T9 en T10 tanks. Tegen T7 en voornamelijk T6 tanks ben je haast onsterfelijk.
Verwijderd
Ben op dit moment bezig met de M5 Stuart en AMX 40, en gisteren was behoorlijk frustrerend. Met de AMX de hele tijd in T5/T6 potten gedropt, en met de M5 Stuart de hele tijd in T7/T8 (dat laatste is overigens niet zo heel erg). Nu 10 potten AMX 40 gedaan, 9 T4 battles
Zo is zelfs de AMX 40 niet erg om te spelen; ik waan me de Maus van T4... Tot er een Matilda met de top gun verschijnt dan
Volgens mij is het meer dat je dagen afgewisseld krijgt tussen top tier en slachtvee tier. Als je goed speelt dan krijg je slachtvee en slecht dan toptier.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:13:
Hmm, misschien is het een conspiracy theory, maar volgens mij is de MM voor lage tiers een stuk beter 's middags dan 's avonds. Meer beginners/kinderen online misschien.
Ben op dit moment bezig met de M5 Stuart en AMX 40, en gisteren was behoorlijk frustrerend. Met de AMX de hele tijd in T5/T6 potten gedropt, en met de M5 Stuart de hele tijd in T7/T8 (dat laatste is overigens niet zo heel erg). Nu 10 potten AMX 40 gedaan, 9 T4 battles
De Matilda is gewoon de T4 maus.Zo is zelfs de AMX 40 niet erg om te spelen; ik waan me de Maus van T4... Tot er een Matilda met de top gun verschijnt dan
Victory!
Tundra 16-3-2014 17:16:55
M46 Patton
3.369 210.971
Top Gun, Defender, High Caliber
1v3 en nog gewonnen terwijl ik met 300hp rond reed.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Haha, ja gezien mijn 300 WN7 op de AMX 40 verdien ik in dat opzicht die betere MM wel iddDanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:40:
[...]
Volgens mij is het meer dat je dagen afgewisseld krijgt tussen top tier en slachtvee tier. Als je goed speelt dan krijg je slachtvee en slecht dan toptier.
Ik las laatst ergens dat ze de AMX 40 geen goede gun wilde geven omdat 'ie dan i.c.m. zijn armer te OP zou zijn. Nou, we zien aan de Matilda dat ze daar iig gelijk in hadden (in T4 battles dan), zeker als je het vergelijkt met de andere heavies/mediums in die tier. Lijkt me wel erg leuk om te spelen de Matilda, ga ik zeker nog een keer aan beginnen[...]
De Matilda is gewoon de T4 maus.
Wanneer gebeurde het? (in cap of...)Snappie88 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:53:
Teamkill ik een idioot die denkt dat voor je loop gaat staan een goed idee is, krijg ik instant een ban voor 1 uur. Eerste teamkill sinds maanden (jaren?). Wat is deze...
Ze hebben de regels aangepast betreft het teamkillen, imo wel terecht. Helaas treffen deze nieuwe regels dus ook de normale spelers maarja dat kan je nooit tegen gaan.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ja, grote kans dat dit het ook is inderdaad. Tier 6 en 7 battles liggen mij wel aardig voor mijn gevoel dus zal dan gewenning zijn.ShockWave schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:52:
[...]
Welkom bij de bigboys, dit is net je 2 tier 8 vehicle en tier 8+ speelt gewoon heel anders...
Hopelijk wordt het dan beter met de top gun en een andere speelstijl (wennen aan T8,T9 en T10 battles).DanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:05:
[...]
De Tiger II is een van de betere, zo niet de beste T8 heavies dus dat ligt aan jou denk ik zo.![]()
Overgens moet je van het tweee kanon afblijven omdat die je geen extra pen geeft, langzamer schiet, de granaten vier keer zoveel kosten en de extra damage het echt niet waard is. Het laatste kanon is het wel waard omdat 225mm pen nodig is voor de T9 en T10 tanks. Qua armour moet je toch wel behoorlijk angelen en als iemand op je lower glacis kan schieten dan doen ze dat en dan vlieg jij nog wel eens in de fik. Verder gaat je armour je niet redden tegen veel T9 en T10 tanks. Tegen T7 en voornamelijk T6 tanks ben je haast onsterfelijk.
Ik heb hem zelf in mijn garage staan. Tegen T5 en voornamelijk T6 tanks is de Matilda niks. In een T4 game is het een godtank met een extreem goed kanon.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:00:
Ik las laatst ergens dat ze de AMX 40 geen goede gun wilde geven omdat 'ie dan i.c.m. zijn armer te OP zou zijn. Nou, we zien aan de Matilda dat ze daar iig gelijk in hadden (in T4 battles dan), zeker als je het vergelijkt met de andere heavies/mediums in die tier. Lijkt me wel erg leuk om te spelen de Matilda, ga ik zeker nog een keer aan beginnen
Ik speelde echt waardeloos met de Tiger II toen ik deze unlockte. Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar T6 games en bleef ik deze spelen totdat ik dusdanig goed was dat ik de meeste situaties de baas was. Toen terug naar de Tiger II gegaan en toen werd die echt leuk. Maar als je de reload goed timed en weet waar je moet schieten dan is de top gun van de Tiger II behoorlijk goed bij zowel brawlen als snipen. Ik kan er in ieder geval behoorlijk wat mee in mijn T9 E-75.poderosoo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:11:
Hopelijk wordt het dan beter met de top gun en een andere speelstijl (wennen aan T8,T9 en T10 battles).
Yes. Ik ben in 2001 begonnen als commandant tankpeloton Leopard 2A5DanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 02:10:
[...]
Wacht, jij zat bij de tankbataljons in het Nederlands leger en reed rondt in Leopard 2A6 tanks?
Kojoottii schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:40:
[...]
Account gegevens geshared met een nato partner, krijg je altijd gezeik van
[ Voor 26% gewijzigd door Edmin op 16-03-2014 19:32 ]
Zelfs nog de "oude" Leopard 2A5. Ik denk dat ik dan meteen begrijp waarom jij deze game speelt.Edmin schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:31:
[...]
Yes. Ik ben in 2001 begonnen als commandant tankpeloton Leopard 2A5
PS: Zwaar jaloers, prachtige dingen zijn het.
WoT is een beetje mijn therapie
[ Voor 6% gewijzigd door Edmin op 16-03-2014 19:37 ]
Nu komt het offtopic gebeuren.Edmin schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:36:
Tanks zijn 13 jaar (vanaf 1998) mijn belangrijkste middle geweest (met wat uitstapjes naar heli's en jachtvliegtuigen). Je kunt wel zeggen dat die dingen in mijn bloed zitten. Toen ze verkocht warden stond ik net op het punt mijn 'eigen' eskadron te krijgen
WoT is een beetje mijn therapie
Het is dus kapitein Ed_L.
In ieder geval zijn de meeste nu naar Finland. Beter in de handen van bevriende landen dan minder vriendelijke...

Dat we nu een grapland alla België zijn binnen de NAVO is een tweede...
Verder studeer in natuurlijk geschiedenis en ik ben nu bezig met mijn scriptie. Het zijn oorlogschepen geworden en geen tanks. Ik sprak een paar dagen geleden mijn begeleider en toen kwamen de tanks ter sprake. Hij gaf jaren geschiedenis in Den Helder bij de marine en hij zij er eigenlijk wel wat wijsheden over. Dat de tanks verkocht worden is een ding, wat veel erger is is het enorme verlies aan kennis omdat je geen nieuwe bemanningen meer kan trainen. Dat is volgens hem zo een verlies van tien jaar als je de tank terugneemt en kost veel meer geld dan ze houden.
Toevallig dat ik dan een paar dagen later een voormalig tanker tegenkom, weliswaar op internet maar toch.
Geen ritmeester?DanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:52:
[...]
Nu komt het offtopic gebeuren.![]()
Het is dus kapitein Ed_L.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Het is Ritmeester Ed_L
Maar je begeleider heft gelijk. En het gaat nog verder dan dat. Niet alleen verliezen we de kennis over dat specifieke wapensysteem, maar ook over al het optreen dat eromheen hangt. Niet alleen de bereden aanval , bijvoorbeeld, maar vooral het geintegreerd optreden met inanterie in zogenaamde teams of een stapje hoger: Battle Groups. Werken met tanks vereist een heel ander perspectief op de factoren tijd en ruimte. Daarbij is de winst door de boel te verkopen zo minimal, dat het eignelijk niet aan de bezuinigingsdoelstellingen bijdraagt.
Nou ja. Daar heb ik al heel wat hoofdbrekens over gehad.
Ik doe gewoon NAVO/NATO rangen omdat ik te veel ook in niet Nederlandse rangen lees en ik totaal gestoord zou worden als ik het steeds moet omzetten. Give me a break.Edmin schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:57:
[...]
Het is Ritmeester Ed_L
Maar je begeleider heft gelijk. En het gaat nog verder dan dat. Niet alleen verliezen we de kennis over dat specifieke wapensysteem, maar ook over al het optreen dat eromheen hangt. Niet alleen de bereden aanval , bijvoorbeeld, maar vooral het geintegreerd optreden met inanterie in zogenaamde teams of een stapje hoger: Battle Groups. Werken met tanks vereist een heel ander perspectief op de factoren tijd en ruimte. Daarbij is de winst door de boel te verkopen zo minimal, dat het eignelijk niet aan de bezuinigingsdoelstellingen bijdraagt.
Nou ja. Daar heb ik al heel wat hofdbrekens over gehad.

Maar dat bedoelde hij ook. Nu zit je met mechaniseerde infanterie die geen tanks hebben en dus nauwelijks tot niet kunnen oefenen in gezamenlijk verband met tanks. Nu moet je die naar Duitsland sturen om nog iets van die kennis te behouden en dan moeten de Duitsers wel de tijd hebben voor dit.

Het is eigenlijk ook dezelfde rotzooi als in de jaren 30. Toen was er ook geen geld voor enig wapensysteem. Ik zeg echt niet dat we militaristisch moeten worden maar een fatsoenlijk beroepsleger is iets dat voor mij zeer belangrijk is. Dat we als NAVO nu met onze bek zonder tanden staan naar wat Rusland doet is gewoon pijnlijk. Niet dat we nou moeten binnenvallen maar ik zie Poetin niet stoppen bij de Krim en we kunnen er niks tegen doen. Dat doet mij heel erg aan een zekere Adolf denken waar ook niemand iets tegen wou doen. Het klinkt gestoord dat Rusland wel eens weer de vijand zou kunnen gaan worden maar liever het zekere voor het onzekere. Afschrikking is vaker beter dan iemand ongehinderd door laten gaan. Dat scheelt heel veel leed voor iedereen. Iets dat in de Nederlands politiek systematisch niet wordt begrepen.

Ik dacht dat je wel een instant-ban kreeg bij zoveel teamdamage....SurfBoy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:22:
Net in een battle met frankrijk vs duitsland op mines in me amx 50 100, ik rij de hill op, komt er een amx 50 100 achter me staan en schiet zijn hele clip op me leeg, zegt ie: sorry, je stond in de weg, WTF, zulke idioten mogen van mij echt gelijk een instant-ban krijgen, ging ie daarna ook nog verder op een andere tank, maar bij 1 van zijn laatsten schot uit zijn clip werd ie neer gemaaid door de enemy. Uiteindelijk had ie 2700 team damage gedaan. Helaas geen replay, had het perongelijk uitgezet, nadat ik wot opnieuw had geïnstalleerd. Het was btw een speler met een WN8 van 1079, verwacht je nou niet echt zoiets van.
Als harassing rapporteren op de website werkt vaak ook goed (niet op teamdamage gooien maar dat ie je erg aan het vervelen was)DanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:29:
Je kan zijn naam ook opzoeken in het post battlescreen. Verder lijkt me ctrl+ rechtermuisknop en dan reporten meer dan terecht...
[removed]
Dat had ik ook wel gedacht.wsLy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:30:
[...]
Ik dacht dat je wel een instant-ban kreeg bij zoveel teamdamage....
Heb hem al gereport in de battle, paar keer zelfsDanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:29:
Je kan zijn naam ook opzoeken in het post battlescreen. Verder lijkt me ctrl+ rechtermuisknop en dan reporten meer dan terecht...
Dat systeem werkt alleen als je én niet in de cap staat, én het teamlid niet tussen hem en een vijand instaat. Dus stel dat een teamlid doelbewust op jouw schiet, maar er staat toevallig een vijand een paar honder meter verderop, ergens in de buurt van de richting van zijn kanon, gebeurt er gewoon niks..wsLy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:30:
[...]
Ik dacht dat je wel een instant-ban kreeg bij zoveel teamdamage....
En toen ik laatst per ongeluk iemand zijn track eraf schoot, omdat hij voor me langs reed toen ik blind op een obvious camping spot schoot, werd ik meteen blauw

Gebruik zijn mobiliteit, ram er premium shells in wanneer nodig (vroeger was dat niet maar was de MM ook anders) en probeer veel te flanken en sidecrapen. Je kan prima veel damage doen in korte tijd door je reload.p0st schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:33:
[...]
Ai, da's balenhopelijk morgen meer succes!
Vraagje trouwens, ik zie dat je moeilijk veel battles gespeeld hebt in je T32, ik neem aan omdat je het een fijne tank vindt/vond? Ik kan er zelf nog niet heel goed mee overweg (combinatie weak hull + lage pen) dus als je wat tips/links voor me hebt dan houd ik me aanbevolen
Daarnaast is de turret nog beter dan van de T29 dus gebruik die zoveel mogelijk
Check ook mijn T32 video's op mijn channel.
Je punt is precies? Voorheen deed ik wel vaker een dubbeltje in mijn T1 voor de crew voor ESL en 1 op de 5 battles deed ik wel 600+ damage met pieken naar de 1000 (dat zijn bijna 10 volledige tier 1 tanks).Bean77 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:31:
ik dacht , ik doe eens een potje op t1.
no need to say more.....
[afbeelding]
In lage tiers zitten nu eenmaal veel nieuwe spelers, daarom speel ik ook zo goed als geen lage tiers omdat ik er niet vaak het plezier uit haal.
Voor X wins in Y battles krijg je Z keer een nadelige MM voorgeschoteld.DanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:40:
[...]
Volgens mij is het meer dat je dagen afgewisseld krijgt tussen top tier en slachtvee tier. Als je goed speelt dan krijg je slachtvee en slecht dan toptier.
Ja dat zijn de mooiste potjes, waar je iemand meerdere keren moet rapporteren in een game. Ik had een paar weken iemand die ik maarliefst drie keer moest rapporteren.SurfBoy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:38:
Heb hem al gereport in de battle, paar keer zelfs
Toen maar meteen gestopt, had te veel stupiditeit gezien voor een dag.

Toch iets complexer maar de strekking klopt. Dus als ik het goed begrijp wordt je eigenlijk meer gestraft voor games die je eigenlijk niet zou moeten winnen maar wel wint?psychoclown schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:51:
Voor X wins in Y battles krijg je Z keer een nadelige MM voorgeschoteld.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-03-2014 20:56 ]
Van het weekend zo rond de 2.5 mil verdient, door de investering voor onder andere equipment van ongeveer 1 miljoen ben ik in totaal 1.5 miljoen opgeschoten van voor de aanschaf.
Hull armor is inderdaad kut, wel een paar aparte bounces gehad door de lekker schuinte ervan. Turret bounced lekker (

Snelheid valt me mee, is wel sloom maar mobiel genoeg om mee te rijden met de rest.
Gun, ohzo lekker. pen is lekker, zeker als je top tier bent hoef je zowat niet te aimen. Helaas is de accuracy niet zo goed maar kan nog redelijk goed weakspot raken op langere afstanden. Op 400+ meter is het meer geluk maar het lukt wel.
Aimtijd, ja... Is wel lang.
Ik ben tevreden! Het geld zeker wel waard.
EDIT, En ik heb nu dus genoeg credits verdient zodat ik de M103 kan kopen. Dat was eigenlijk het doel dat ik een prem tank ging kopen. Ik kan nu weer verder grinden
"Purchased: 'M103' successfully purchased. Spent : 3.640.000"
[ Voor 12% gewijzigd door thijsco19 op 16-03-2014 21:17 ]
De mogelijkheden van de laatste versie van de MM zijn een stuk uitgebreider.. dit is in ieder geval wat nog niet zo heel lang geleden geïmplanteerd is (als ik me niet vergis).DanielWW2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:55:
[...]
Toch iets complexer maar de strekking klopt. Dus als ik het goed begrijp wordt je eigenlijk meer gestraft voor games die je eigenlijk niet zou moeten winnen maar wel wint?
De eerste leuke pot met de AT-15, wel even een wereld van verschil met de idioot fijne AT-7:
Edit: Ik zie dat de score wel meevalt, 1200wn7, kon slechter, 55%
[ Voor 16% gewijzigd door databeestje op 16-03-2014 22:25 . Reden: Score: ]
Ik had zojuist een soortgelijke ervaring. Ik rijd in mijn T32 en er staat een WTF-E100 achter mij. Op een gegeven moment begon het druk te worden, en kwam er ook van zij-achter een enemy aanrijden. Vervolgens draait de WTF zijn turret naar mij, en pompt 3 shells in mijn achterkant (1 ding, 2 pen). Wat me dan pissig maakt is dat hij in de chat begin te roepen dat iedereen MIJ moet reporten omdat ik blijkbaar in de weg sta, wat een hondenl*l...SurfBoy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:22:
Net in een battle met frankrijk vs duitsland op mines in me amx 50 100, ik rij de hill op, komt er een amx 50 100 achter me staan en schiet zijn hele clip op me leeg, zegt ie: sorry, je stond in de weg, WTF, zulke idioten mogen van mij echt gelijk een instant-ban krijgen, ging ie daarna ook nog verder op een andere tank, maar bij 1 van zijn laatsten schot uit zijn clip werd ie neer gemaaid door de enemy. Uiteindelijk had ie 2700 team damage gedaan. Helaas geen replay, had het perongelijk uitgezet, nadat ik wot opnieuw had geïnstalleerd. Het was btw een speler met een WN8 van 1079, verwacht je nou niet echt zoiets van.
Thanks voor de tips, ik ga zeker ff wat van je videos kijken binnenkortpsychoclown schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:51:
[...]
Gebruik zijn mobiliteit, ram er premium shells in wanneer nodig (vroeger was dat niet maar was de MM ook anders) en probeer veel te flanken en sidecrapen. Je kan prima veel damage doen in korte tijd door je reload.
Daarnaast is de turret nog beter dan van de T29 dus gebruik die zoveel mogelijk
Check ook mijn T32 video's op mijn channel.
[...]
ligt aan jou tbh.. heb een radley walters met ding gehaald met 3k damage.. wel uiteraard met de 3e gun die tier 9 long 10.5poderosoo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:04:
De f*cking noobs fixeren zich gewoon op mij. Je kan angelen wat je wilt, ze blijven toch doorrijden totdat ze een perfect schot hebben en engine damage. Ondertussen zijn je teamgenoten totaal f*cking waardeloos. Schiet dan op de f*cking noob die zijn zijkant laat zien omdat die zo nodig op mijn f*cking lower glacis moet schieten.

Gisteren was een bagger dag, one-shots door arty (on the move), games met weinig damage, 5-15 losses op t9/10... Alleen een leuke pot gehad in m'n fcm36 pak 40. 9 kills en 1400 damage, dat was dan ook de ace tanker badge voor dat ding.
Hehe heerlijk tankje, ik had er gisteren ook een Ace op, maar dan met 1200 damage en 6 killswsLy schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:15:
Wotlabs is de wn8 formule ook aan het aanpassen, verschil tussen noobmeter en wotlabs was 25-30 punten bij mij en dat is nu nog 10 punten.
Gisteren was een bagger dag, one-shots door arty (on the move), games met weinig damage, 5-15 losses op t9/10... Alleen een leuke pot gehad in m'n fcm36 pak 40. 9 kills en 1400 damage, dat was dan ook de ace tanker badge voor dat ding.
Jammer dat de accuracy soms te wensen overlaat. Maar ondanks dat ie zo traag is wel een erg leuk ding. Gisteren ook de Ace voor de T-34 gehaald, die gaat me een stuk beter af dan de chinese variant, daar moet je 3 weken mee richten.
RNGsuspatrickos85 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:43:
Van het weekend met de T32 ace gehaald in een tier 10 battle. Alles ging goed deze battle. Een IS7 in zijn turret viewport penetrated. Daar schrok die zo van dat hij zich terug trok
Geregeld een crit of 0 damage hit op momenten dat je de battle er door kan winnen terwijl je op de zwakste plek van een tank schiet.
Over de teammaten dit weekend ga ik niet eens beginnen, genoeg potten waar ik alles alleen mocht opknappen.
Stats toch netjes en in platoons geregeld genoeg lol gehad zelfs als het geen win werd.
Wel de grind van de Type T-34 afgerond met leuke stats, ben benieuwd hoe de Type 58 gaat wezen.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)