The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
http://forum.worldoftanks...prohibited-modifications/
Dat wordt even geld verdienen en veel equipment inslaan.PcDealer schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:29:
[...]
Dan kun je wel even wachten tot het weer terug komt. Is geen twee weken weggeweest. Anders is er nog de 12.500 Gold mogelijkheid.
W00T http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-stpatrick-2014/
Wat vinden jullie eigenlijk de beste tier 8 premium tank? Misschien met deze discount kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door SurfBoy op 13-03-2014 20:40 ]
Type 59SurfBoy schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:35:
[...]
Dat wordt even geld verdienen en veel equipment inslaan.
Wat vinden jullie eigenlijk de beste tier 8 premium tank? Misschien met deze discount kopen.
Maar die kan je niet meer kopen
Vandaag een tiental E-25 potjes gedaan. Die tank blijft leuk
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Researched:
Waffenträger auf Pz. IV researched. Undistributed experience spent: 163500. Free Experience spent: 0.
Nee.thijsco19 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:15:
[...]
Is die 15% korting nou ook op die eerder genoemde King's Ransom package?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Waarom zou je die verkopen? Lijkt me juist een heerlijke tank!wsLy schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:52:
Zo... Borsig is verkocht (ga die toch niet meer spelen) en deze een dezer dagen kopen
Researched:
Waffenträger auf Pz. IV researched. Undistributed experience spent: 163500. Free Experience spent: 0.
Het was een leuke td, maar niet om te houden voor mij.Edmin schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:37:
[...]
Waarom zou je die verkopen? Lijkt me juist een heerlijke tank!

http://wotreplays.com/site/683246#sand_river-mr_size-m103
Wat een tank, het is dat ik die E5 graag wil en daar die 103 crew voor nodig heb, maar anders had ik die M103 100% gehouden. Maar ach, ik heb de Conqueror nog en die ga ik sowieso houden. Nog zo'n leuke T9 tank. Dit is momenteel wel mijn favoriete tier, vaak een stuk leuker dan met T10 tanks spelen.
Vanavond wel mijn 1e T10 medium unlocked: de OBJ140. Ben benieuwd hoe die performed in randoms.
Hoppa meteen gewonnen met 3.7k damage inclusief een T54E1 die een leuk ammorack explosietje kreeg nadat zijn eerste twee schoten al gebounced waren.
Oh en ik spamde een T28 prot dood met gold maar f*ck het. Moet die maar niet hull down gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Victory!
South Coast 13-3-2014 22:59:33
Rhm.-Borsig Waffenträger
3.143 ( x2) 116.919
Top Gun, Tank Sniper, High Caliber
Nu nog 40k XP tot de Waffenträger auf Pz. IV, ik heb toch besloten om de Borsig de garage uit te schoppen als de grind af is. Het is absoluut een toffe tank op een redelijk mobiel platform met een glass cannon, maar ik vind de performance net iets te random (zal ook zeker aan mijzelf liggen overigens
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Overgens was de laatste game ook echt een moment om er echt mee te kappen. Het begon met een E-75 die stond te snipen en toen een schot in zijn lower glacis kreeg. De idioot had dus geen brandblusser in een T9 heavy bij zich wat mij een leuke 1100+ damage opleverde. Hoe je dit voor elkaar krijgt in uitgerekent de E-75, geen idee maar ik vond het niet erg.
Toen een hele tijd bijna niks en toen een Batchat tegen me die me wou circelen wat niet lukte omdat ik zijn 3de en 4de schot bouncte. I trackte hem en toen ik hem net wou afmaken werd ik genuked door arty.

Dat de batchat in chat zij dat hij helemaal geen ammo meer had maakte het nog leuker voor mij.

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-03-2014 00:30 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar volgensmij als je al je shells hebt geschoten heb je helemaal niet meer zoveel money over.wontcachme schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:48:
[...]
Type 59
Maar die kan je niet meer kopen![]()
Vandaag een tiental E-25 potjes gedaan. Die tank blijft leuk.
Alleen als je premium aan het spammen bent, normale AP kogels kosten geen drol voor de e25.SurfBoy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:01:
[...]
Maar volgensmij als je al je shells hebt geschoten heb je helemaal niet meer zoveel money over.
Toen de E3 net gereleased was viel het draaien ook wel mee. Dat ding had toen ook een snelheid van 26km. Hij was toen echt monsterlijk. Helaas al vrij snel een nerf gehad naar 23 of 20km en dat verschil is in gameplay veel groter dan je op cijfers zou merken.patrickos85 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:01:
Als ik in mijn E3 ben, zijn de autoloaders de grootste kopzorg voor mij. Draaien van de E3 is langzamer dan een arty
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Maar de E3 is dan frontaal ook vrijwel niet doorheen te komen. Volgens mij heb ik die nog met geen gun frontaal weten te pennen, ook niet met HEAT/APCR...Bean77 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:05:
[...]
Toen de E3 net gereased was viel het draaien ook wel mee. Dat ding had toen ook een snelheid van 26km. Hij was toen echt monsterlijk. Helaas al vrij snel een nerf gehad naar 23 of 20km en dat verschil is in gameplay veel groter dan je op cijfers zou merken.
Qua rijsnelheid zou het iets sneller mogen, maar ik vind het wel prima an sich. De draaisnelheid doet mij te vaak de das om imo. Ik kan never nooit niet snel genoeg draaien.Bean77 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:05:
[...]
Toen de E3 net gereleased was viel het draaien ook wel mee. Dat ding had toen ook een snelheid van 26km. Hij was toen echt monsterlijk. Helaas al vrij snel een nerf gehad naar 23 of 20km en dat verschil is in gameplay veel groter dan je op cijfers zou merken.
Het valt mij juist tegen hoeveel meds met gold shells de E3 kunnen penetraten. Helemaal vervelend als je een E100 met gold tegenkomt. Als ze 2 hersencellen hebben kunnen ze je penetraten zonder de LFP.
Als gold shells niet met credits te kopen waren was het een beest van een tank geweest.
de E5 is nog veel leuker dan de M103. Meer HP meer frontal armor en een stuk sneller! Wat heb ik daar een hoop E100's mee afgeslacht. Lekker omheen cirkelenMr_Size schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:39:
Weer eens een heerlijke pot in de M103 gespeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://wotreplays.com/site/683246#sand_river-mr_size-m103
Wat een tank, het is dat ik die E5 graag wil en daar die 103 crew voor nodig heb, maar anders had ik die M103 100% gehouden. Maar ach, ik heb de Conqueror nog en die ga ik sowieso houden. Nog zo'n leuke T9 tank. Dit is momenteel wel mijn favoriete tier, vaak een stuk leuker dan met T10 tanks spelen.
Vanavond wel mijn 1e T10 medium unlocked: de OBJ140. Ben benieuwd hoe die performed in randoms.
Mooie pot btw!

Iedereen was aan het campen.

Whatever.
Groot nadeel van de E5 is de dome op de turret...Deze is te makkelijk te penetraten en zorgt ervoor dat hull down geen voordeel meer is. Dat kan je nog wel doen met de M103Razorbite schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:11:
[...]
de E5 is nog veel leuker dan de M103. Meer HP meer frontal armor en een stuk sneller! Wat heb ik daar een hoop E100's mee afgeslacht. Lekker omheen cirkelen
Mooie pot btw!
dat is hij nog steeds. alleen aimen ze 99 van de 100 keer op je koepel op je turret. Dat doe ik altijd aan de voorkant, maar bij zeer sterke voorkeur vermijd ik de voorkant en kies ik voor flanken of even een andere target.patrickos85 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:06:
[...]
Qua rijsnelheid zou het iets sneller mogen, maar ik vind het wel prima an sich. De draaisnelheid doet mij te vaak de das om imo. Ik kan never nooit niet snel genoeg draaien.
Het valt mij juist tegen hoeveel meds met gold shells de E3 kunnen penetraten. Helemaal vervelend als je een E100 met gold tegenkomt. Als ze 2 hersencellen hebben kunnen ze je penetraten zonder de LFP.
Als gold shells niet met credits te kopen waren was het een beest van een tank geweest.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als ze de cupola niet recht raken maar iets aan de zijkant dan bounce je nog wel wat met je cupola.

Bij mij wisselt het erg. De meeste met normal shells proberen de turret. Met gold shells juist frontaal, maar dan naast de gunmantlet. Schijnt ook een soort van weakspot te zijn.Bean77 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:22:
[...]
dat is hij nog steeds. alleen aimen ze 99 van de 100 keer op je koepel op je turret. Dat doe ik altijd aan de voorkant, maar bij zeer sterke voorkeur vermijd ik de voorkant en kies ik voor flanken of even een andere target.
Beetje wigglen helpt. Je aimtime is toch geweldig!patrickos85 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:26:
[...]
Bij mij wisselt het erg. De meeste met normal shells proberen de turret. Met gold shells juist frontaal, maar dan naast de gunmantlet. Schijnt ook een soort van weakspot te zijn.
De cupola's van de T110E series zijn gewoon troll. Zowel voor de vijand als voor je zelf. De ene battle bounced alles erop, en de andere keer gaat alles er door heen, ongeacht wat je doet.perpixel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:26:
De cupola van een e5 is niet eens zo heel slecht bepantserd. Als je niet helemaal stil blijft staan kun je nogsteeds "redelijk" hulldown met een e5.
Als ze de cupola niet recht raken maar iets aan de zijkant dan bounce je nog wel wat met je cupola.
[afbeelding]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik zou persoonlijk mijn tank omdraaien en reversed sidescraping toepassen.Rianata schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:58:
mijn side scraping techniek leerzaam kan zijn.
[video]
Dit omdat de turret van de KV-1 meer voorop zit dan in het midden, je exposed op jouw manier veel tank voordat je zelf een schot kan nemen.
Met je kont tegen de muur parkeren en dan even peeken geeft minder tank bloot.
Het is wel moeilijker om te rijden omdat je tegengesteld moet sturen (dit kan geloof ik in de settings worden omgedraaid?)
KV-4tress, here I come
Edit: Na 4 potjes: WN8: 1.337

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 14-03-2014 13:18 ]
Moet ik de KV-3 maar eens terug kopen en door grinden dus.p0st schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:50:
http://worldoftanks.eu/en/news/44/top-tree-is4/
KV4tress, here I come
het verhaal:
Hi,
I bought a FCM 50 t tier 8 premium heavy tank a few days ago after a long period of hesitation and waiting for discounts. After a while, i thought "I'll just buy it, you only live once", so I bought the tank.
Sadly, with the Saint Patricks Day special, I saw that the tier 8 premium tanks are in discount for the weekend. If i knew this, I would have bought the tank a week later.
Is there any way to get this sad situation compensated? I wouldn't mind if it isn't, because the tank is worth every cent i put into itIf you guys can please give me a compensation, I'll consider contributing the game even more.
With kind regards,
A happy owner of a FCM 50 t,
Fordox
Natuurlijk heb ik mn verhaal wat sappiger gemaakt om ze wat meer schuld gevoel aan te pratenGreetings Fordox,
Thank you for contacting Support regarding this issue and I am sorry to hear about your problem.
Unfortunately we cannot do that, i understand that you must feel frustrated but due to our rules and policies is not possible.
I hope you understand our limitationsThank you for your time and patience.
Best regards,
Bruno Correia
Once this ticket is closed, you will have access to a short survey. Please, take the time to fill it in to help us improve our overall quality.
Wargaming Customer Service
"The goal as a company is to have customer service that is not just the best but legendary"
Achja, het is ook WG EU.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Dank voor de reactie ShockWave. De techniek ken ik met name van de KV-5 om die enorme weakspot op de voorkant te verstoppen, maar ik had me nog niet bedacht om dit voor de KV-1 ook te doen, oftewel dat ga ik binnenkort eens proberen!ShockWave schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Ik zou persoonlijk mijn tank omdraaien en reversed sidescraping toepassen.
Dit omdat de turret van de KV-1 meer voorop zit dan in het midden, je exposed op jouw manier veel tank voordat je zelf een schot kan nemen.
Met je kont tegen de muur parkeren en dan even peeken geeft minder tank bloot.
Het is wel moeilijker om te rijden omdat je tegengesteld moet sturen (dit kan geloof ik in de settings worden omgedraaid?)
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik heb hem vanochtend gekocht. Leuke tank en hopelijk een goede crewgrinderFordox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:56:
Hm shit, support ticket heeft niet geholpen.
het verhaal:
[...]
[...]
Natuurlijk heb ik mn verhaal wat sappiger gemaakt om ze wat meer schuld gevoel aan te pratenhelaas niet gelukt.
Achja, het is ook WG EU.
Ik zei het je nog in je stream, echt een prachtige tankpkregting schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:03:
[...]
Ik heb hem vanochtend gekocht. Leuke tank en hopelijk een goede crewgrinder
Veel plezier ermee
E4 cupola is de zwakste van de serie. Heel veel tanks kunnen er doorheen komen, alleen vanwege de grootte is het lastig op lange afstand schoten..ThomasG schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:45:
[...]
De cupola's van de T110E series zijn gewoon troll. Zowel voor de vijand als voor je zelf. De ene battle bounced alles erop, en de andere keer gaat alles er door heen, ongeacht wat je doet.
E3 is juist andersom. Alleen gold of lucky shots komen er doorheen. En gold shells hebben er moeite mee.
De stock KV-4 had geen zin, en ook de AT-15 wou niet erg. Tanks met op papier redelijk wat pantser maar beiden in een tijdspan van 10 seconden weggeschoten door onzichtbare tanks. Zelfs de optics op de AT-15 en de binos op de KV-4 waren niet genoeg.
Iemand van het vijandige team was goed aan het scouten
Daarnaast een paar potjes gewonnen waar ik aan het begin al dood ging, dat waren ook niet echte fatsoenlijke dubbels (minder dan 1000xp). Oh well, what can you do.
Ik zou beginnen met zsm bincos van je KV4 te halen, dat is zonde van je equipment slot!databeestje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:22:
Zelfs binos op de KV-4 waren niet genoeg.
Oh well, what can you do.
De setup voor de KV4 lijkt me: Rammer, Vertical Stabilizer en Gun Laying Drive. Eventueel zou je nog vents kunnen overwegen ipv GLD.
[ Voor 20% gewijzigd door Mr_Size op 14-03-2014 13:47 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Fordox op 14-03-2014 14:04 ]
Naja, ik heb al een amx 50 100, dus fcm 50t hoef ik niet zozeer en ik wil voor de t32 gaan, lijkt me toch leuker, ben nunbij t1 heavy, maar die speel ik niet veel, haat die gun echt, schoten komen van boven, dus je kan nooit goed aimen, en de jagditger 8.8 weet ik niet xD, is dat een beetje goede moneymaker?Fordox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:02:
FCM 50 t of de T34 of jagdtiger 8,8. Take your pick
de jt 8,8 is 1 van de beste creditmakers in de game.
Ik zou dan voor de T34 gaan (heb hem zelf ook en bevalt goed) zodat je vast kunt wennen aan de grotere heavy tanks van de US lijn. Wat dat betreft is de FCM dan net iets te veel gelijk aan de 50 100 die je al hebt.SurfBoy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:12:
[...]
Naja, ik heb al een amx 50 100, dus fcm 50t hoef ik niet zozeer en ik wil voor de t32 gaan, lijkt me toch leuker, ben nunbij t1 heavy, maar die speel ik niet veel, haat die gun echt, schoten komen van boven, dus je kan nooit goed aimen, en de jagditger 8.8 weet ik niet xD, is dat een beetje goede moneymaker?
Edit: Lees en BeslisSurfBoy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:56:
Ik wil wel een tank hebben met armor en een goede gun, dus dan lijkt me de jagdtiger 8.8 wel goed of de t34. Is de lowe trouwens een leuke tank?
Löwe heeft sindsdien in 8.10 overigens wel wat buffs gekregen trouwens, maar blijft lastig te spelen voor niet-unicums
[ Voor 61% gewijzigd door p0st op 14-03-2014 15:05 ]
112perpixel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:00:
hoe kan hier niet de is-6 genoemd worden? de is-6 is gewoon de beste tier 8 prem op het moment.
Heb fcm, type 59 en is-6 alle drie gespeelt. Heb zelf de type 59. Is6 en FCM op iemand ander zijn account gespeeld. Het liefst de type 59 maar als ik moet kiezen tussen de prems die er nu zijn: FCM. Lekker sneel, goede dpm.perpixel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:00:
hoe kan hier niet de is-6 genoemd worden? de is-6 is gewoon de beste tier 8 prem op het moment.
Maar die gun heeft volgensmij niet zo'n geweldige pen en heb de is-3 al. Lijken volgensmij wel op elkaar.perpixel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:00:
Pen is genoeg voor meeste tanks die je tegen komt. Pref MM. anders heb je nog gold dat je kan schieten want je maakt toch $$.SurfBoy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:06:
[...]
Maar die gun heeft volgensmij niet zo'n geweldige pen en heb de is-3 al. Lijken volgensmij wel op elkaar.
Alle premium tanks lijken op elkaar. is3-is6 fcm 50t-sta1 type59-t44 lowe-tiger2 t34-t32
de fcm heeft wel een ervaren speler nodig. al hoeft dat van mij niet, want dan worden de expected values voor wn8 van die tank lager
het enige dat de lowe echt mee heeft is zn gun. maar dat is het ook wel, je kan beter voor andere prems gaan.
en armor... wat is dat?
@heirboven, hoezo te FCM lijkt op de STA? de STA is een heel andere natie
[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 14-03-2014 15:13 ]

als je de crew van je 50 100 in de fcm zet, let er dan wel op dat je 1 crew member te weinig hebt.
ik had gelukkig nog een loader liggen van de ARL 44 die ik teveel gespeeld heb
Als je brandstoftanks kapot zijn (rood) vlieg je ook in de fik.DanielWW2 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:17:
Nou RNG is ook echt weer bezig. Eerste schot en meteen in de fik. Auto brandblusser en geen engine damage. Tweede schot en in de fik en doodgebrand.
Dat was dus ook niet gebeurd. Het was een standaard Duitse tank schot dus de transmissie die kan branden maar nu zonder engine damage...User schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:27:
[...]
Als je brandstoftanks kapot zijn (rood) vlieg je ook in de fik.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-03-2014 15:31 ]
Nergens voor nodig man, lees dit en beslis wat het beste bij jou past: http://rocketbrainsurgeon.com/best-tier-8-premiums/
U wordt wederom vriendelijk bedankt!!
Verwijderd
Inderdaad, waarom de mening van vele spelers krijgen als je ook de persoonlijke voorkeur van slechts 1 speler kan volgenp0st schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:33:
[...]
Nergens voor nodig man, lees dit en beslis wat het beste bij jou past: http://rocketbrainsurgeon.com/best-tier-8-premiums/
Verwijderd

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 15:40 . Reden: typo ]
Nou, ik word persoonlijk een beetje moe van steeds dezelfde discussie voeren over 'de beste tier 8 premium'Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:35:
[...]
Inderdaad, waarom de mening van vele spelers krijgen als je ook de persoonlijke voorkeur van slechts 1 speler kan volgen
Waarom? Omdat er geen 'beste' is. Alle Tier 8 premiums zijn minder effectief dan hun full-ops Tier 8 tegenhanger, en iedere speler heeft zijn eigen voorkeuren en speelstijl.
Dan baseer ik liever mijn keuze op de ervaringen van 1 hele goede speler die het zo objectief mogelijk uitlegt, dan de persoonlijke meningen van velen hier.
Maar goed, just my 2 cents, ieder zijn manier
50 gold.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:39:
Dank voor de code en wat levert deze eigenlijk op? Zit op werk met een telefoon de code in te voeren aangezien om de een of andere wild vreemde reden ik hier geen world of tanks mag spelen
en bonuscodes kun je invullen op worldoftanks.eu
aaaaand its gone vanwege het nieuwe nieuwsbericht.
namelijk deze!:
http://worldoftanks.eu/en...munity-netherlands-mar29/
je krijgt goodies
[ Voor 18% gewijzigd door Fordox op 14-03-2014 15:59 ]
No problem. Dit blijft tweakers, en een help desk/google functie zit niet in deze communitySurfBoy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:07:
Oke, sorry over het vragen.
Vragen mag altijd, daar zijn we uiteindelijk voor! Excuses als mijn reactie negatief overkwam, dat was niet de bedoelingSurfBoy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:07:
Oke, sorry over het vragen.
Maakt niet uitp0st schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Vragen mag altijd, daar zijn we uiteindelijk voor! Sorry als mijn reactie negatief overkwam, dat was niet de bedoeling
WoT/WoWs name: Onarf

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 14-03-2014 16:28 ]
U zij geprezen

Ik zie de E-25 tegenwoordig nauwelijks meer ingame. Ik denk dat veel er onderhand wel klaar mee zijn.Mr_Size schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:28:
De beste T8 premium is de E25!!!one!!! Oh, wachtIs het al weekend?
Niet dat ik dat nou erg vindt, verdomd onzichtbaar kreng is het.
Ik zie ze nog regelmatig hoorDanielWW2 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:45:
Ik zie de E-25 tegenwoordig nauwelijks meer ingame. Ik denk dat veel er onderhand wel klaar mee zijn.
Niet dat ik dat nou erg vindt, verdomd onzichtbaar kreng is het.
Een week later hebben we ook al de GoT meeting, dus laten we het daar maar bij houden. Anders wordt m'n vrouw nog een keer echt boos op de game/wot verslavingp0st schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:52:
Even iets anders, zijn er mensen die hier heen gaan? http://worldoftanks.eu/en...munity-netherlands-mar29/
Replay
Victory!
Malinovka 14-3-2014 17:29:47
3.938 ( x2) 51.100
Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal
[ Voor 13% gewijzigd door p0st op 14-03-2014 22:39 ]

Dat mijn winrate nu een zeer indrukwekkende 39% is met de E-75 zegt denk ik wat over de teams die ik de afgelopen twee dagen heb gekregen. Het was niet bepaalt leuk om steeds behoorlijk veel schade uit te delen om vervolgens alleen afgemaakt te worden door z'n vijf vijandelijke tanks omdat je team of wegreed omdat ze achterlijke idioten waren of gewoon allemaal dood waren.
Dit feit wordt enigszins gecompenseerd door het volgende. Net even een HEAT shell van een E-100 gebounced.
Best...tank...ever.

Hele team gaat op Fishermans bay naar de kant waar niet het dorp is. Sta ik met in totaal 3 man tegen ongeveer 10 mensen ofzo. Hoe wil je dat winnen. Nog een aantal van zulke games gehad.
Erg lekker met die korting erbij. Heb wel een 75% crew erbij gekocht om toch nog net wat gold over te houden.Purchased: 'T34' successfully purchased. Spent : 120.000, : 10.200
Zit erover te denken om de volgende equipment ervoor te kopen; vertical stabilizer, rammer en GLD. GLD had ik nog liggen dus die er gelijk op gedaan. De vertical stab en rammer zouden nog eens 825 credits moeten kosten. Hmmm, lastig...
[ Voor 37% gewijzigd door thijsco19 op 14-03-2014 20:22 ]
Vanmiddag mooie potjes gedaan met een vriend van me.
Net een potje met mn Nashorn, zijn er gewoon 6 mensen afk?! dus binnen 2min afgeslacht.
[ Voor 27% gewijzigd door Harmen op 14-03-2014 20:50 ]
Whatever.
Lekkere scores gehaald en 5x achter elkaar 1st class badge. Nog steeds geen ace ffs. Dacht hem te hebben met 2400xp, maar daar zat 405xp aan bonus bij en dat telt niet met badges
Ben gestopt met een wn8 van 4500 meen ik
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nummero 16.Researched:
113 researched. Undistributed experience spent: 199958. Free Experience spent: 42.
Verwijderd
Het toppunt was met de ISU-152 op Ruinberg encounter, waarbij ik de slechtst spelende top tiers mogelijk in mijn team had. Op het einde ston ik alleen (met 36 health) vs 3 enemy tanks (een fullhealth Lorraine 155 51, een 1000 health JagdTiger en een 400 health unicum Batchat 25t), maar wegens tactisch spel toch weten te winnen. Het is wel aangenaam dat je teammates je niet heel de tijd uitschelden, maar na elke kill je feliciteren/aanmoedigen
Ook geleerd dat je de ISU in de fik kan steken, door rechts vanboven op de voorkant te schieten (het lijkt me vreemd dat daar de fuel tanks zitten, maar blijkbaar is het zo in WoT).

Ik ben 99.9% zeker dat dat onzin is. In een fixed gun casemat stijl tank zit daar de schutter. Dus tenzij de schutter van Russische tanks bestaat uit een dieselvat moet dit een bug zijn geweest of extreme random RNG die normaal gesproken alleen voor Duitse tanks gereserveerd is.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:07:
Ook geleerd dat je de ISU in de fik kan steken, door rechts vanboven op de voorkant te schieten (het lijkt me vreemd dat daar de fuel tanks zitten, maar blijkbaar is het zo in WoT).
[afbeelding]

Moet zeggen dat het er voor Russische standaarden niet eens zo slecht uitziet.
Brandstof is net zoals bij vrijwel elke Russische tank een combinatie van externe vaten die gedropt kunnen worden zodra de tank het gevecht in gaat en brandstoftanks bij de motor. Eigenlijk vrij standaard behalve de externe tanks wat gewoon vragen om problemen is. Bepaal maar eens of je in gevecht bent door een paar kleine en crappy periscopen met een crappy radio, als je er al een had in je tank. Wens je veel succes.
Alleen de Duitsers weken voor zover ik weet af van de brandstof achterin bij de motor. Dit met hun vroegere tanks zoals de Pz IV die een belangrijk deel van hun brandstof onder de koepel hadden waar de meeste tanks extra munitie hadden. Niet dat dit veel uitmaakten. Er zijn genoeg uitgefikte Sherman's gevonden waar de brandstoftanks nog intact waren. Dat die tank nou eerst uren en soms dagen had gefikt door de munitie wordt altijd vergeten. Brandstof was nauwelijks het probleem, het probleem was altijd de munitie en dan specifiek het drijfgas.
Zo ik heb mijn nerdpost voor de dag er ook weer opzitten.
Haha gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Ik heb het bij een T32 en een KV-4 gehoudenskoozie schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:43:
even ingelogd omdat ik nog een hoop geld had en unresearched tanks. de schade:
T-44
T69
AMX 50 100
Tiger 2 (eerst Tiger P elite maken en dan Crew over)
ISU 152 (eerst SU-100M1 elite maken, dan Crew over)
nu ben ik weer blut en mag ik nog meer dailies gaan draaien
Was leuk inderdaad!Edmin schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:52:
Lekker geplatooned met GOTérs als enige niet-clanlid. Sommigen waren nog nooit op het forum geweestAvondje afgesloten met 85% winrate over bijna 30 battles. not bad...
Replay
Het is jammer dat ik op het laatst het op 0,5s reload van een E-75 verlies, anders was de match nog beter gegaan!
WARSAWWGLGRANDF1NAL
Weer 50 gold.
Heb deze ook een paar maanden, maar vind hem niet super leuk. Armor bounced niet veel en elk heuveltje hoe klein ook levert problemen op.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)