Vind de ammo op een 50 100 toch wel duur. Een clip leeg geschoten en je hebt 6000 credits weg geschoten, met gold ammo gaat dat nog sneller. En gold ammo schieten met een 50 100 moet je eerst wachten op de 45 sec reload time. En vaak heb je daar geen tijd voor. Of je moet helemaal terug rijden naar een veilig plekje waar de enemy niet is.Fordox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:48:
je moet ook full gold schieten op tier 10 tanks voor een ace badge op een 50 100.
its the only way.
Verwijderd
Euhm, neen, het is niet 'the only way'. De 50 100 heeft met de AP shells meer dan genoeg pen, ik heb met die tank amper premium shells gebruikt.Fordox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:48:
je moet ook full gold schieten op tier 10 tanks voor een ace badge op een 50 100.
its the only way.
Je hoeft 'slechts' ~1350 experience te halen, voor ace tanker in de AMX 50 100. Oftewel ~900 raw experience in een defeat. Daar hoef je geen premium voor te schieten. Enkel zo'n 4k+ schade schieten, op toch wel tier 8+ tanks, waarbij een medaille als Top Gun of High Caliber in de wacht sleept. Ik wil niet zeggen dat het makkelijk is, maar zeker haalbaar.Fordox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:48:
its the only way.
Om een idee te krijgen:
http://wotreplays.com/aceTanker/version/28/tank/378/sort/xp
We zullen binnenkort na mijn toetsweek is gaan proberenThomasG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:13:
[...]
Je hoeft 'slechts' ~1350 experience te halen, voor ace tanker in de AMX 50 100. Oftewel ~900 raw experience in een defeat. Daar hoef je geen premium voor te schieten. Enkel zo'n 4k+ schade schieten, op toch wel tier 8+ tanks, waarbij een medaille als Top Gun of High Caliber in de wacht sleept. Ik wil niet zeggen dat het makkelijk is, maar zeker haalbaar.
Om een idee te krijgen:
http://wotreplays.com/aceTanker/version/28/tank/378/sort/xp
Zou het ook lukken met gewoon alleen veel damage?
Heb trouwens keertje 8 kills in me at2 gemaakt met 1500 damage en had ACE tanker en 1400 based XP in een Lose volgensmij. Vond ik wel mooi.
Van het weekend nog een potje gehad met 20K spotting damage met mijn amx 13 90 op campenovka. Gewoon in een bosje gaan staan langs het water met binoculars en cammo net aan en laat de spots maar komen.
http://ftr.wot-news.com/2...l-battles-info/#more-9119Fordox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:31:
j
waar is trouwens dat 9.0 nieuws dat zou komen om 4 uur?
Dus....
Op het moment ben ik eigenlijk voor niks aan het spelen. Naja niks is ook niet waar, ben credits aan het sparen. Dus zit ik de laatste tijd te denken om een prem tank te kopen, alleen de vraag welke.
Ik dacht aan de T34, waarom? Nou dat lijkt mij gewoon een leuke tank, ook speel ik goed met de T32/29.
Is dit nog een goede prem tank? Ook als je in tier 10 matches komt? Oftewel voor wie er 1 heeft, speel je hem nog vaak en hoe bevalt ie?
Om het aan te schaffen dacht ik dat het makkelijkst was om in de premium shop 14.500 gold te kopen voor net geen 50 euro, vervolgens ingame de T34 te kopen voor 12.000 gold. Dan kan ik de resterende 2.500 gold gebruiken voor het omzetten van me XP naar free XP. Dat kost me dan ruw 1600 gold, houd ik dus nog 900 gold over voor eventueel camo etc.
Is dit een beetje een goed plan volgens jullie? Of hebben jullie een ander idee?
Op het moment ben ik eigenlijk voor niks aan het spelen. Naja niks is ook niet waar, ben credits aan het sparen. Dus zit ik de laatste tijd te denken om een prem tank te kopen, alleen de vraag welke.
Ik dacht aan de T34, waarom? Nou dat lijkt mij gewoon een leuke tank, ook speel ik goed met de T32/29.
Is dit nog een goede prem tank? Ook als je in tier 10 matches komt? Oftewel voor wie er 1 heeft, speel je hem nog vaak en hoe bevalt ie?
Om het aan te schaffen dacht ik dat het makkelijkst was om in de premium shop 14.500 gold te kopen voor net geen 50 euro, vervolgens ingame de T34 te kopen voor 12.000 gold. Dan kan ik de resterende 2.500 gold gebruiken voor het omzetten van me XP naar free XP. Dat kost me dan ruw 1600 gold, houd ik dus nog 900 gold over voor eventueel camo etc.
Is dit een beetje een goed plan volgens jullie? Of hebben jullie een ander idee?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zelf ben ik niet zo heel happig op de T34, het is een T30 met een kleiner kaliber en een tier lager.
De gun is erg goed in alle tiers maar je moet volledig geaimed zijn als je niet wilt missen en de tank voelt log aan. Hierdoor ben ik er al blij mee als het me vlot lukt 2k+ damage te halen want anders blijf je maar gemiddelde potjes hebben. Tevens de reden waarom ik gewoon de leuke tanks speel voor credits, mede door de gold shells en premium consumables gaat het tegenwoordig niet meer zo snel met credits farmen maar ik speel wel altijd tanks waar ik zin in heb.
De gun is erg goed in alle tiers maar je moet volledig geaimed zijn als je niet wilt missen en de tank voelt log aan. Hierdoor ben ik er al blij mee als het me vlot lukt 2k+ damage te halen want anders blijf je maar gemiddelde potjes hebben. Tevens de reden waarom ik gewoon de leuke tanks speel voor credits, mede door de gold shells en premium consumables gaat het tegenwoordig niet meer zo snel met credits farmen maar ik speel wel altijd tanks waar ik zin in heb.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nog maar 4k xp voor de type B barrel van de AT-15, hij pruttelt lekker door, al is ie niet snel.
Vandaag een slechte Type 59 speler tegengekomen die de reload onderschatte, die kon het niet navertellen.
Goede potjes gehad vandaag, al zaten er ook wel een paar zeperds tussen, uiteindelijk 85% win met 2159 wn7. Meer dan ik persoonlijk verwacht had. Op de een of andere manier kwamen alle 5 de grind tanks vandaag redelijk uit de verf, dat gebeurt niet vaak, zeker niet in een sessie.
Ook een lekkere game in de T32 maar ik had de grootste problemen met een Ferdi. Waar kom je met de T32 door de voorkant van een Ferdi? Lower plate lukte niet met de gewone AP en ik had geen premium ammo.
Uiteindelijk detracked en dan maar er omheen gereden, al koste dat wel een hit, maar het moest maar. Uiteindelijk overleefd met 50 hp ofzo.
Vandaag een slechte Type 59 speler tegengekomen die de reload onderschatte, die kon het niet navertellen.
Goede potjes gehad vandaag, al zaten er ook wel een paar zeperds tussen, uiteindelijk 85% win met 2159 wn7. Meer dan ik persoonlijk verwacht had. Op de een of andere manier kwamen alle 5 de grind tanks vandaag redelijk uit de verf, dat gebeurt niet vaak, zeker niet in een sessie.
Ook een lekkere game in de T32 maar ik had de grootste problemen met een Ferdi. Waar kom je met de T32 door de voorkant van een Ferdi? Lower plate lukte niet met de gewone AP en ik had geen premium ammo.
Uiteindelijk detracked en dan maar er omheen gereden, al koste dat wel een hit, maar het moest maar. Uiteindelijk overleefd met 50 hp ofzo.
Was ik ook al bang voor, hoewel de lowe ook niet snel is. Heb de lowe kunnen spelen/kan de lowe spelen op een account van een vriend.
Wat ik trouwens vergeten was te vertellen dat ik de credits spaar om verder te gaan in de US heavy lijn (m103 moet ik dus nog kopen).
Inderdaad precies de reden dat ik een prem tank wil, het gaat tegenwoordig niet meer zo snel. Het is nu gewoon jammer dat ik niet verder kan in de US lijn.
Wat ik trouwens vergeten was te vertellen dat ik de credits spaar om verder te gaan in de US heavy lijn (m103 moet ik dus nog kopen).
Inderdaad precies de reden dat ik een prem tank wil, het gaat tegenwoordig niet meer zo snel. Het is nu gewoon jammer dat ik niet verder kan in de US lijn.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
De SU-122-44 is een aanrader wat mij betreft, al sluit dat niet aan op jouw amerikaanse heavy lijn. Hij verdient mijn inziens goede credits.
De "koplampen" op de voorkant mik ik meestal op en dan degene die het dichtste bij is.databeestje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:32:

Dat wordt een flop...
Eens kijken:
Het enige dat gevaarlijk is is de ISU-152 en ik ben vrij zeker dat die zijn trollgun niet mag gebruiken en dus met de 152mm ML-20S zit. Oh de gerechtigheid.Lake Balaton offensive
Map: Erlenberg
Vehicles:
USSR – IS, T-34, T-34-85, ISU-152, SU-100, SU-76
Germany – Stug III, Tiger II, Panther, Pz IV, Jagdtiger, Jagdpanther
De KV-1S zal niet zijn OP noobkanon mogen gebruiken en zal denk ik met de 85mm D-5T worden opgescheept. De SU 100 zal de 100mm D10S gebruiken en dat zal ook niet veel soeps zijn tegen Tiger II tanks. Dan de IS zal de 122mm D-25T gebruiken wat nou ook niet geweldig is.
De rest is gewoon 100% waardeloos tegen de Tiger II en Jagdtiger die respectievelijk de 8.8cm KwK 43 en de 12.8cm PaK 44 L/55 zullen gebruiken. Voornamelijk de SU-76 lijkt me niet aan te raden.
Dit gaat gewoon eindigen in iedereen die een Tiger II of Jagdtiger wil rijden. Als je dan een game krijgt dan gaat iedereen die niet in een van die twee tanks zit er aan...
De Ferdinand is frontaal gezien vrijwel immuun. Eigenlijk is alles behalve de SU152 totaal waardeloos en deze zal stock zijn dus de 152mm ML-20. De rest is slachtvee, zelfs de Panther en Tiger...Battle of Kursk
Map: Prokhorovka
Vehicles:
USSR – SU-152, KV-1S, SU-85, T-34, T-70, SU-76,
Germany – Ferdinand, Pz IV, Panther, Tiger I, StuG III, Pz II, Pz III
Dit is gewoon een grap, een zeer slechte grap tenzij jij in de Tiger II zit.Ardennes Offensive
Map: Erlenberg
Vehicles:
USA – M10 Wolverine, M18 Hellcat, M36 Jackson, M4A3E8 Sherman, M4A3E2 Sherman Jumbo
Germany – Jagdpanther, Pz IV, Panther, Tiger I, StuG III, Tiger II
De Panther en Jagdpanther zijn ook frontaal gezien vrijwel immuun omdat alle US tanks behalve de M36 een 76mm zullen moeten gebruiken.
Stiekem baal ik wel dat dit gaat falen. Lijkt me zo mooi om al die Russische belachelijk overgunde OP tanks af te slachten met echt goede tanks.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-03-2014 22:20 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ze hadden het er ergens over dat je heel weinig KT's zou zien in een battle, dus net als 'in het eggie'. Sloten met T34's tegen een paar tigers bijv, de rest aangevuld met stugjes en pzIII's enzo. Leuk toch>? Ik kan niet wachten..!
Het punt is dat de T-34 met de 76mm F-34 opgescheept zal zitten. Die kan dus nauwelijks door de zij of achterkant van een Tiger II schieten.majic schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:
ze hadden het er ergens over dat je heel weinig KT's zou zien in een battle, dus net als 'in het eggie'. Sloten met T34's tegen een paar tigers bijv, de rest aangevuld met stugjes en pzIII's enzo. Leuk toch>? Ik kan niet wachten..!
Een Tiger II hoeft in princiepe maar twee keer te raken voor een T-34 kill. De T-34 maar 15 keer en dan op de zijkant en dan geen angle voor de Tiger II want dan is het meteen een bounce.
Nee, dit wordt een ramp. Een Tiger II bestuurd door een capabele tanker maakt zo een hele horde T-34's af. Dat de Pz IV de 7.5cm KwK 40 L/48 gaat krijgen en dus beduidend zwaarder bewapent is dan de T-34 maakt het helemaal af.
Oh en de T-34-85 zal de 85mm S53 en de stock turret krijgen. Dat is dus ook niet al te gevaarlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-03-2014 22:39 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tja, de Sovjets vonden HE terecht belangrijker dan betere AT. Het wordt nog wel eens vergeten dat elke tank meestal 50% HE mee droeg als het niet meer was. Infanterie en anti tankkanonnen waren vaak veel gevaarlijker dan een vijandelijke tank.majic schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:40:
Hmm er waren ook 57mm tank-hunter versies, maar inderdaad niet zoveel![]()
Zo.. na een lange avond toch wel leuke dingen in wot:
- onwijs spannende battles in de benelux 3vs3
- goldgoldgold
- eindelijk bij een chille clan: kazna
- goldgoldgold
Gratz Delert!pkregting schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 00:15:

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
gisterenavond heerlijke platoon gehad met User en Fordox. 15 battles en 15 wins. Het was te lang geleden dat het zo lekker liep. Bedankt mannen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
no problem, het mocht ook wel na een paar balans dagen 
uiteindelijk van de 22 battles 4 verloren
En DeleRT, gefeliciteerd
waren de trials moeilijk?
en heb je nu meer kans in pro ESL?
uiteindelijk van de 22 battles 4 verloren
En DeleRT, gefeliciteerd
[ Voor 30% gewijzigd door Fordox op 12-03-2014 08:54 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verwijderd
Nicepkregting schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 00:15:
Zo.. na een lange avond toch wel leuke dingen in wot:
- goldgoldgold
Zeg Nelis gedag
Ehm, het geposte plaatje is geen Ferdinand.themaxter schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:07:
[...]
De "koplampen" op de voorkant mik ik meestal op en dan degene die het dichtste bij is.
[afbeelding]
Mijn vraag was dus hoe je door de voorkant van een Ferdinand komt met de 105mm van de T32.

je ziet daar boven de tracks 2 schuine stukken zitten in de frontal hull armor. die penn je aardig vaak, en dat is heel toevallig de plek waar zijn koplampen zitten.
de koplampen zijn moeilijk te zien in het plaatje...
plaatje is klikbaar, koplampen zijn zichtbaar
verder is een standaard weakspot altijd de onderplaat.
[ Voor 25% gewijzigd door Fordox op 12-03-2014 09:22 ]
Ah, dank, ik schoot al op de lower plate maar kwam er 3 keer niet door, schoten waren ook gehaast. Volgende keer de lampen maar proberen. Achteraf had ik het kunnen weten, deze lijken veel op de Tiger P weak spots.Fordox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:19:
[afbeelding]
je ziet daar boven de tracks 2 schuine stukken zitten in de frontal hull armor. die penn je aardig vaak, en dat is heel toevallig de plek waar zijn koplampen zitten.
de koplampen zijn moeilijk te zien in het plaatje...
plaatje is klikbaar, koplampen zijn zichtbaar
verder is een standaard weakspot altijd de onderplaat.
Aangezien het op een meter of 60 was wou ik niet te lang voor een Ferdi staan
Het is ook (bijna) exact dezelfde hull als de Tiger P, hystorisch gezien is de Ferdi ook de aangepaste versie van de geflopte Tiger P.
Victory!
El Halluf 12-3-2014 11:52:48
Type 59
5.147 ( x2) 201.298
Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Radley-Walters's Medal
El Halluf 12-3-2014 11:52:48
Type 59
5.147 ( x2) 201.298
Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Radley-Walters's Medal
Iemand al op de hoogte wat de volgende top of the tree gaat worden vanaf 15 maart?
Overal gezocht maar kan het maar niet terugvinden ^^
Heb nog een paar TX aankopen in de ijskast staan en misschien zit er 1 bij die ik al unlocked hebt.
Heb nog een paar TX aankopen in de ijskast staan en misschien zit er 1 bij die ik al unlocked hebt.
http://www.reddit.com/r/W...next_few_on_track_events/jantje 2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:04:
Iemand al op de hoogte wat de volgende top of the tree gaat worden vanaf 15 maart?
Object 140 (March 31st - April 14th)
WT auf E100 (April 14th - April 28th)
B-C 155 58 (April 28th - May 12th)
Check de wiki, de premium tanks guides in de TS en uiteraard Youtube. Jingles heeft altijd een uitgebreide intro met vergelijking gevolgd door een aantal potjes.thijsco19 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:26:
Dus....
En 300 voor een slot. Dat is goedkoper dan de tank direct aanschaffen en je bent flexibeler.Om het aan te schaffen dacht ik dat het makkelijkst was om in de premium shop 14.500 gold te kopen voor net geen 50 euro, vervolgens ingame de T34 te kopen voor 12.000 gold. Dan kan ik de resterende 2.500 gold gebruiken voor het omzetten van me XP naar free XP. Dat kost me dan ruw 1600 gold, houd ik dus nog 900 gold over voor eventueel camo etc.
Check de WoT Cash Converter.
Dat heb ik ervaren bij de aanschaf van de Super Pershing. Daarna heb ik na veel en wikken wegen de RAM II gekocht. Ook een leuk tankie:
Victory!
Fisherman's Bay 12-3-2014 11:06:37
Ram II
4.421 ( x2) 139.701
Steel Wall, High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -1.079
Ammunition: -16.335
Total: 122.287
Forum | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Teams zijn weer uberslecht, continue als laatste overblijven zelfs met je tier 7 een tier 9 battle domineren, 4 uit 14 games gewonnen...
Ik ga mijn belastingformulieren doen geeft mischien meer voldoening op dit moment....

Edit:
Hier is de kalender, gewoon leeg voor April..
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/event-calendar/
Ik ga mijn belastingformulieren doen geeft mischien meer voldoening op dit moment....

Kijk eens goed waar de link naartoe gaat..... .com en niet .eu je weet dat ze in Europa altijd andere (lees mindere) specials hebben...dr34m3dd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:06:
[...]
http://www.reddit.com/r/W...next_few_on_track_events/
Object 140 (March 31st - April 14th)
WT auf E100 (April 14th - April 28th)
B-C 155 58 (April 28th - May 12th)
Edit:
[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 12-03-2014 12:22 ]
Merci allen. De trials was in mijn geval wat platoontjes en 1 teambattle die ik moest leidenFordox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:48:
En DeleRT, gefeliciteerdwaren de trials moeilijk?
Qua ESL ga ik eerst proberen mijn huidige Aseries team in de top3 van de Aseries te krijgen. Als dat gelukt is het komende funseizoen dan kijk ik weer verder met wat ik kan gaan doen.
Zoals je ziet staat voor 15 maart t/m 31 maart top of the tree gewoon op de kalender maar nergens staat wat er in die periode komt? is dit het best bewaarde geheim in WoT geschiedenis?ShockWave schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:17:
Normaal zijn die dingen al ruim van een week van te voren bekend namelijk ^^
tijd voor een pauze geloof ik weer voor me...3 dagen met 70% loss per dag ofzo is ff te veel van het goeie. Misschien ligt het wel aan mij, maar als je meestal onderaan het team staat dan lijkt de rest toch ook een factor 
Die matchmaking wordt ik zó zuur van..zucht.
edit : zo. Weer ff gedeinstalled. Maakt de neiging om het te spelen ondanks irritatie/stress na elke 10 potjes weer wat kleiner (blijft een addictive spelletje hé). Zeker met m'n trage internet alhier een goede rem hehe.
Die matchmaking wordt ik zó zuur van..zucht.
edit : zo. Weer ff gedeinstalled. Maakt de neiging om het te spelen ondanks irritatie/stress na elke 10 potjes weer wat kleiner (blijft een addictive spelletje hé). Zeker met m'n trage internet alhier een goede rem hehe.
[ Voor 29% gewijzigd door majic op 12-03-2014 13:57 ]
Mooi om te horen. Succes met je nieuwe Stronk Klanupkregting schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Merci allen. De trials was in mijn geval wat platoontjes en 1 teambattle die ik moest leiden
Qua ESL ga ik eerst proberen mijn huidige Aseries team in de top3 van de Aseries te krijgen. Als dat gelukt is het komende funseizoen dan kijk ik weer verder met wat ik kan gaan doen.
Heb hem in het weekend gewonnen bij eenntwitch livestream. Heb nog niet geweldige potjes gehad,mmaar op YT filmpjes gezien waar mensen 12 kills halen. Ook best makelijk. Hopelijk lukt het mij ook een keertje.PcDealer schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:08:
[...]
Check de wiki, de premium tanks guides in de TS en uiteraard Youtube. Jingles heeft altijd een uitgebreide intro met vergelijking gevolgd door een aantal potjes.
[...]
En 300 voor een slot. Dat is goedkoper dan de tank direct aanschaffen en je bent flexibeler.
Dat heb ik ervaren bij de aanschaf van de Super Pershing. Daarna heb ik na veel en wikken wegen de RAM II gekocht. Ook een leuk tankie:
Victory!
Fisherman's Bay 12-3-2014 11:06:37
Ram II
4.421 ( x2) 139.701
Steel Wall, High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -1.079
Ammunition: -16.335
Total: 122.287
Forum [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
1 punt per 5 minuten?SurfBoy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:05:
[...]
Heb hem in het weekend gewonnen bij eenntwitch livestream. Heb nog niet geweldige potjes gehad,mmaar op YT filmpjes gezien waar mensen 12 kills halen. Ook best makelijk. Hopelijk lukt het mij ook een keertje.
Verwijderd
Bedankt voor de tip, je kan ook gewoon op die WR QR code klikken. Maar voor diegene die echt lazy zijn:Fordox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:16:
Hint:
http://worldoftanks.eu/en/news/esport/WGL-team-list/
Scan de QR code.
TEAMSWGLGRANDF1NAL
50 goud, niet veel, maar 50 goud is 50 goud
Wederom dank voor het delen van deze codes.Fordox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:16:
Hint:
Scan de QR code.
Zo blijft F2P F2P :-)
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
GRATIS GELD (GOUD)Fordox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:16:
Hint:
Scan de QR code.

Is zeker al 100.000 keer gebruikt? Geeft bij mij een melding dat ie al gebruikt is ofzo.Fordox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:16:
Hint:
Scan de QR code.
Bij mij geeft hij wrong region, maar dat kan zijn omdat ik de 360 versie speel.SurfBoy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Is zeker al 100.000 keer gebruikt? Geeft bij mij een melding dat ie al gebruikt is ofzo.
Hopelijk is de 360 versie geen taboe in dit topic

Nee hoor, heb hem net succesvol gebruikt. Heb je hem wel goed overgenomen (final met een 1 bv).SurfBoy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:58:Is zeker al 100.000 keer gebruikt? Geeft bij mij een melding dat ie al gebruikt is ofzo.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Werkte net prima bij mij (nog dank voor het delen!)SurfBoy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Is zeker al 100.000 keer gebruikt? Geeft bij mij een melding dat ie al gebruikt is ofzo.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik speel sinds augustus vorig jaar WoT en vind het nog steeds een supergoede game. Ik vind de russische tanks fantastisch en speel het liefst met de A-44. Ik bevind mij nu in tier 7. Al enige tijd zoek ik naar de beste of op één na beste techniek om te spelen. Is het bv goed om te gaan voor de stealth kills of is het beter zoveel mogelijk schade toe te brengen? Waar kan ik dit soort informatie vinden, weten jullie een website waar dit besproken wordt?
Thnx!
Groet,Jackie
Ik speel sinds augustus vorig jaar WoT en vind het nog steeds een supergoede game. Ik vind de russische tanks fantastisch en speel het liefst met de A-44. Ik bevind mij nu in tier 7. Al enige tijd zoek ik naar de beste of op één na beste techniek om te spelen. Is het bv goed om te gaan voor de stealth kills of is het beter zoveel mogelijk schade toe te brengen? Waar kan ik dit soort informatie vinden, weten jullie een website waar dit besproken wordt?
Thnx!
Groet,Jackie
Defeat!
Arctic Region 12-3-2014 16:27:39
KV-1
2.782 xp
High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

9 kills en nóg geen win, echt om suicidaal van te worden!
Hier de replay, het einde is nogal deprimerend, aangezien de Chi Nu de kans krijgt om een 1vs4 te winnen dankzij 1 bot en 2 gigantische noobs. De enige die het nog probeert is de Matilda, helaas was hij in 3 schoten dood
KV-1
2.782 xp
High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Hier de replay, het einde is nogal deprimerend, aangezien de Chi Nu de kans krijgt om een 1vs4 te winnen dankzij 1 bot en 2 gigantische noobs. De enige die het nog probeert is de Matilda, helaas was hij in 3 schoten dood
Dit soort teams -.-Mr_Size schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:47:
Defeat!
KV-1
2.782 53.704
( +721 )
[afbeelding]
[afbeelding]
Keertje in volledig tomaten team gezeten met at-2. 8 kills was nog niet genoeg om te winnen met 8K potential damage en 2000 damage. Dan denk je echt

[ Voor 15% gewijzigd door SurfBoy op 12-03-2014 16:51 . Reden: Quote foutje ]
Yay free monniez.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:24:
[...]
Bedankt voor de tip, je kan ook gewoon op die WR QR code klikken. Maar voor diegene die echt lazy zijn:
TEAMSWGLGRANDF1NAL

Wat een idioten zijn er inderdaad online. Niemand die spot, niemand die helpt... continu de enige 2 tier 8's in freaking tier 10 battles... Heb ik gisteren teveel gewonnen soms, Wargaming?
Denk dat het de T34 word. Al een aantal filmpjes gezien en hij lijkt me erg leuk.PcDealer schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:08:
[...]
Check de wiki, de premium tanks guides in de TS en uiteraard Youtube. Jingles heeft altijd een uitgebreide intro met vergelijking gevolgd door een aantal potjes.
[...]
En 300 voor een slot. Dat is goedkoper dan de tank direct aanschaffen en je bent flexibeler.
Dankzij jouw WoT Cash Converter had ik het zo bedacht. En garage slot is niet noodzakelijk aangezien ik nog een aantal heb.
Dat is het 9 van de 10 keer wel ja. Elke keer als ik een goede winstreak krijg dan durf ik de volgende dag gewoon niet te spelen omdat ik het dan ook echt krijg.wsLy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:57:
Wat een idioten zijn er inderdaad online. Niemand die spot, niemand die helpt... continu de enige 2 tier 8's in freaking tier 10 battles... Heb ik gisteren teveel gewonnen soms, Wargaming?

ShockWave schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:17:
Waar heb ik het over Maart???jantje 2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:37:
Zoals je ziet staat voor 15 maart t/m 31 maart top of the tree gewoon op de kalender maar nergens staat wat er in die periode komt? is dit het best bewaarde geheim in WoT geschiedenis?
Normaal zijn die dingen al ruim van een week van te voren bekend namelijk ^^
Er word een Aprilkalender van de .com WG gepost en niet van .EU en daar reageer ik op.
Solo is het inderdaad drama de laatste dagen, 'toons daarentegen (met dank aan Mr_Size en Fordox) 
Wins/Battles: 8 (11) (72.7%)
Kills: 16 (1.5)
Damage Dealt: 22.554 (2.050)
Efficiency/WN8: 1.374 / 2.629
Wins/Battles: 8 (11) (72.7%)
Kills: 16 (1.5)
Damage Dealt: 22.554 (2.050)
Efficiency/WN8: 1.374 / 2.629
Dit dus. Stond alweer 3 dagen merendeel van de tijd onderaan - bijv. in de national battles sta ik met m'n T69 fier onderaan tegen hele teams vol met IS3's of KT's. De paar battles dat ik hogerop stond was ik vaak de enige die iets nuttigs leek te doen en moest ik de boel gaan zitten carryen (en als ik niet alles perfect uitspeelde en wat pech had dan was t ook binnen 2 mins afgelopen). Daarom dus ff gedeinstalled hier. Verliezen vind ik niet erg, maar steeds in teams geplaatst worden waardoor je eigenlijk niets anders kan dan moedeloos toekijken (of 1vshalve-enemy-team spelletjes doen aan de andere kant van de map) ben ik ff klaar mee.wsLy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:57:
Snap niet dat wargaming niet begrijpt dat hier de grote frustratie van de meeste spelers ligt - de teams. Daar is toch wel iets aan te doen lijkt me..prima als je me onderaan de tier-lijst zet, maar op z'n minst geef me dan geen absolute klapjostie in de paar hoogste tier tanks die de boel hopeloos omzeep helpen...en als je me een keer bovenaan zet, pretty please dan niet in de tank die ik aan het grinden ben en bijna helaal stock is? Want daar ben ik 'geen credit to team' mee zeg maar.
Dus dan rij je rond in je E-75 met een crew die zowel safe storage als preventative maintenance heeft.
Eerste schot meteen in de fik, motor gerepareerd en tweede schot ammo racked.
Die perks geven je ook maar 25% en 12.5% minder kans op schade....DanielWW2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:55:
Dus dan rij je rond in je E-75 met een crew die zowel safe storage als preventative maintenance heeft.

En je rijdt een Duitser....
Ik begrijp hem al.ShockWave schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:10:
[...]
Die perks geven je ook maar 25% en 12.5% minder kans op schade....![]()
En je rijdt een Duitser....

Tegen 1000% kans maakt geen perk uit...

dat moment wanneer jij denkt dat je een goed potje hebt in je Tiger en daarna naar het enemy team kijkt
sportieve gast ook nog
zijn replay:
http://wotreplays.com/site/681107
Laatste paar dagen maar weer eens een paar potjes gedaan op WoT (zonder platoons), verbaas me nog steeds over het niveau van sommige spelers, maar daar valt weinig tegen te doen. Heb inmiddels m'n winrate opgekrikt naar 58% (58.01%) en mijn WN8 naar 2617.. Gaat best goed moet ik zeggen.
Alleen wat een XP loop je mis zonder premium.
Alleen wat een XP loop je mis zonder premium.

Verwijderd
Het zou het misschien leuker maken als de russen numeriek de meerdere zijnDanielWW2 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:08:
[...]
Dat wordt een flop...
Eens kijken:
[...]
Het enige dat gevaarlijk is is de ISU-152 en ik ben vrij zeker dat die zijn trollgun niet mag gebruiken en dus met de 152mm ML-20S zit. Oh de gerechtigheid.![]()
De KV-1S z enz enz

Dat zie ik alleen niet gebeuren waardoor je weer terug bent bij slachtvee.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 00:16:
Het zou het misschien leuker maken als de russen numeriek de meerdere zijn

Damn, ik wou dat ik eens zo lucky was.. Mooie pot van die gast, maar wat een geluk zeg. Veel op hem gebounced en iedereen komt zo'n beetje 1voor1 voor z'n kanon. Wel respect dat hij zonder premium shells schiet en volgens mij had hij ook geen sixth sense.Fordox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:49:
[afbeelding]
dat moment wanneer jij denkt dat je een goed potje hebt in je Tiger en daarna naar het enemy team kijkt
sportieve gast ook nog
zijn replay:
http://wotreplays.com/site/681107
Maar Fordox toch, wat liet jij je makkelijk slachten zeg
het was de laatste pot van mn dag dus ik was heerlijk moe 
en hij had me gedetracked in open veld toen ik over wilde steken en ik zat te jagen op die churchill (met opzet, ik wilde zijn game ook niet verprutsen). ik kon hem niet eens spotten terwijl ik coated optics op mn tiger heb en hij op mij schoot...
hij had tegen mij gezegd dat ie al een aardige losstreak had en in t begin een vijver zocht om zich in te verdrinken xd en door de grind van de Pz 38 Na wilt hij geen geld uitgeven aan WG
en wie heeft er nou prem shells nodig in een tiger.
en hij had me gedetracked in open veld toen ik over wilde steken en ik zat te jagen op die churchill (met opzet, ik wilde zijn game ook niet verprutsen). ik kon hem niet eens spotten terwijl ik coated optics op mn tiger heb en hij op mij schoot...
hij had tegen mij gezegd dat ie al een aardige losstreak had en in t begin een vijver zocht om zich in te verdrinken xd en door de grind van de Pz 38 Na wilt hij geen geld uitgeven aan WG
*kuch* User *kuch*Fordox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:21:
en wie heeft er nou prem shells nodig in een tiger.
Gisteravond bijna alleen maar met de Tiger op pad geweest. Goede scores, hoge winrate... best aardig gespeeld.
Vanochtend nog even wat gegrind op de E-75 en de Sturer Emil... en dan kom je uit op een WN7 van ruim 700... echt, WTF. Alles ging mis wat er maar mis kon gaan en met die guns pen ik geen reet. Kan niet wachten tot de waffle baker.
Overigens heb ik de laatste tijd last van een raar fenomeen. Soms lijk ik ineens de verbinding met de server te verliezen. Als ik op dat moment vooruit rijd, blijft mijn tank onbestuurbaar vooruit denderen. Het enige dat dan nog helpt is de PC restarten (wat gelukkig snel gaat dankzij SSD only) en de game opnieuw starten om maar te hopen dat ik mezelf ondertussen niet tussen de vijanden heb gestort.
Meer mensen hier last van?
Vanochtend nog even wat gegrind op de E-75 en de Sturer Emil... en dan kom je uit op een WN7 van ruim 700... echt, WTF. Alles ging mis wat er maar mis kon gaan en met die guns pen ik geen reet. Kan niet wachten tot de waffle baker.
Overigens heb ik de laatste tijd last van een raar fenomeen. Soms lijk ik ineens de verbinding met de server te verliezen. Als ik op dat moment vooruit rijd, blijft mijn tank onbestuurbaar vooruit denderen. Het enige dat dan nog helpt is de PC restarten (wat gelukkig snel gaat dankzij SSD only) en de game opnieuw starten om maar te hopen dat ik mezelf ondertussen niet tussen de vijanden heb gestort.
Meer mensen hier last van?
Begin me steeds meer te realiseren dat ik wel weet hoe het spelletje moet, maar me gewoon teveel laat beinvloeden door externe factoren. Gisteren een avondje lekker in het spel gezeten en dan ben ik ook tevreden met mijn scores.
Er zitten alleen zoveel momenten/dagen tussen waar ik me door alles laat afleiden of ga lopen tilten en dan zit er gewoon weer een dag tussen met dikke 0 scores. Als ik deze eruit weet te krijgen moet het wel goed komen met mijn wr/wn8 etc.
Er zitten alleen zoveel momenten/dagen tussen waar ik me door alles laat afleiden of ga lopen tilten en dan zit er gewoon weer een dag tussen met dikke 0 scores. Als ik deze eruit weet te krijgen moet het wel goed komen met mijn wr/wn8 etc.
De laatste tijd merk ik zelf dat mn WN8 redelijk constant is, maar mn winrate wordt zwaar beinvloed door de tank die ik speel of het team 
met platoons heb ik de afgelopen dagen echt winrates die through the roof gaan, 70%+ gister en eergister
natuurlijk zitten er ook van die games in waarbij je lekker in je scout zit en een YOLO persoon je spot in een bosje waarna je gelijk wordt afgeschoten. als ik die potjes gister niet had, had ik wss een wn 8 richting de 2800. nu moet ik maar genoeg doen met 'maar' 2100
gelukkig zit ik de afgelopen dagen aardig constant in de 1800-2200.
ik speel zelf ook anders, ook door de tiger challange van PP
thanks voor die event!
ik ben trots op mezelf
met platoons heb ik de afgelopen dagen echt winrates die through the roof gaan, 70%+ gister en eergister
natuurlijk zitten er ook van die games in waarbij je lekker in je scout zit en een YOLO persoon je spot in een bosje waarna je gelijk wordt afgeschoten. als ik die potjes gister niet had, had ik wss een wn 8 richting de 2800. nu moet ik maar genoeg doen met 'maar' 2100
ik speel zelf ook anders, ook door de tiger challange van PP
ik ben trots op mezelf
Als ze er echt historical battles van willen maken is dat wel het meest logisch. Zo niet heb je inderdaad zeer weinig aan die battles omdat de King Tiger meestal het potje zal winnen.DanielWW2 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 01:27:
[...]
Dat zie ik alleen niet gebeuren waardoor je weer terug bent bij slachtvee.
[removed]
Valt me op dat Wotlabs met z'n WN8 rating aan het sleutelen is, enkele weken geleden was m'n rating steevast 10-15 punten lager dan die op Noobmeter en nu ineens 14 punten hoger. Beide websites gebruiken daarbij ook nog een verschillende schaal voor kleurtjes. Hebben jullie een idee van welke website je het beste uit kan gaan?
Met die 14 puntjes trouwens ook eindelijk een helemaal paars handtekeningetje
Met die 14 puntjes trouwens ook eindelijk een helemaal paars handtekeningetje

Noobmeter is het meest up-to-date met de databases en calculaties dacht ik.
Mijn wotlabs rating is 50 punten lager overall dan mijn noobmeter rating, en 100 punten lager voor recent. ik ben ook overgestapt op een andere sig

ik begin langzaam blauw te worden
Mijn wotlabs rating is 50 punten lager overall dan mijn noobmeter rating, en 100 punten lager voor recent. ik ben ook overgestapt op een andere sig

ik begin langzaam blauw te worden
Verwijderd

Hmmm die van wotlabs ziet er toch betere uit..
Alleen mn recent WN8 gaat echt achteruit, was eerst 2400+ WN8

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 12:01 ]
Heeft te maken met welke versie van de expected statistieken ze gebruiken. Wotlabs is volgens mij de meest recente.
Jup, Wotlabs heeft m.i. ook de meest accurate/recente data.perpixel schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:16:
Heeft te maken met welke versie van de expected statistieken ze gebruiken. Wotlabs is volgens mij de meest recente.
Goed bezig! Jammer genoeg word je eerst nog donkergroen voordat je naar blauw toe mag

Ach, zolang er maar een stijgende lijn in zit hoor je mij niet klagen

Mijn wn8 ligt ongeveer 20 punten hoger bij wotlabs
Alleen kloppen de battles van de laatste 24 uur heel vaak niet..
Alleen kloppen de battles van de laatste 24 uur heel vaak niet..

Is het trouwens nieuw dat men met een hoge WN7/8 rating beschuldigd word van meerdere accounts? Gisteren had ik iemand die mij niet geloofde dat het account waarmee ik speel mijn eerste en enige account is

[ Voor 15% gewijzigd door patrickos85 op 13-03-2014 12:44 ]
Ja.. Ben ook al vaak genoeg uitgemaakt voor reroll.. Butt Hurt much? Sorry dat ik wel goede stats heb met mijn eerste en enige accountpatrickos85 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:41:
Is het trouwens nieuw dat men met een hoge WN7/8 rating beschuldigd word van meerdere accounts? Gisteren had ik iemand die mij niet geloofde dat ik maar 1 account heb in WoT... :\
En blijkbaar ben ik ook een goldspammer, because high wn7/8 = gold only. Yep... Logic.
Alleen wanneer iemand met 1k of minder battles en 2k+ wn8 heeft zie je dit vaak in de chat voorbij komen.patrickos85 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:41:
Is het trouwens nieuw dat men met een hoge WN7/8 rating beschuldigd word van meerdere accounts? Gisteren had ik iemand die mij niet geloofde dat het account waarmee ik speel mijn eerste en enige account is
90% lijken soms alleen maar te spelen om te zeiken op anderen.
[ Voor 7% gewijzigd door solique op 13-03-2014 12:46 ]
gister zat ik in een platoon met bean en xioros. daar kwamen we ook zon statpad account tegen (een hami dacht ik zelfs), 1k potjes en 2300 wn8. oke even wat van gezegd, gelijk een flamewar over ons heen en bean en xioros zijn de mensen die daar tegen in gaan blijkbaar. wordt ik als eerste afgefocust door hun terwijl ik me erbuiten hield. beetje jammer 
ik snap ook niet waarom je een tweede account zou maken. hoe zombiegirl het deed was wel leuk, hij speelde alleen teambattles in zn T1 dus zn stats werden nooit geupdate en zat o.a. met kazna in het team
.
uiteindelijk gaat het toch ook om je recent wn8 en niet je average?
laatst kwam ik wel iemand tegen die zn account had gereset omdat hij vond dat ie de game al had uitgespeeld (alle tier 10 tanks die er toen waren had ie volgens hem). nja oke, prima gast verder
maar hij had ook 3k potjes en een wn8 van 2800 ofzo
ik snap ook niet waarom je een tweede account zou maken. hoe zombiegirl het deed was wel leuk, hij speelde alleen teambattles in zn T1 dus zn stats werden nooit geupdate en zat o.a. met kazna in het team
uiteindelijk gaat het toch ook om je recent wn8 en niet je average?
laatst kwam ik wel iemand tegen die zn account had gereset omdat hij vond dat ie de game al had uitgespeeld (alle tier 10 tanks die er toen waren had ie volgens hem). nja oke, prima gast verder
maar hij had ook 3k potjes en een wn8 van 2800 ofzo
Die kleurtjes schelen ook tussen wotlabs en wotstats, bij de ene is 55% winrate wel blauw, bij de andere niet (heeft schijnbaar met manier van afronden te maken..)

Wel leuk om te zien dat ik gewoon alweer meer dan 2 jaar in GoT1 zit
Ik las hier trouwens ook een post van iemand die zei dat CW en Company's goed zijn voor je stats, bij mij is er geen enkele stat hoger dan die in de random matches.... (winrate zit zelfs onder de 50% daar)

Wel leuk om te zien dat ik gewoon alweer meer dan 2 jaar in GoT1 zit
Ik las hier trouwens ook een post van iemand die zei dat CW en Company's goed zijn voor je stats, bij mij is er geen enkele stat hoger dan die in de random matches.... (winrate zit zelfs onder de 50% daar)
[ Voor 20% gewijzigd door themaxter op 13-03-2014 13:00 ]
worldoftanks.eu is weer online
Ok, raar want ik heb 2600wn8 met 8k battles. Niet overdreven bijzonder imo. Gaat wel langzaam omlaag omdat ik nu weer met arty speel
Ik had het ook laatst (voor het eerst overigens). Ik heb net als jij ~8K battles gespeeld en blijkbaar past dat aantal niet bij mijn rating. Die vent wilde mij in ieder geval niet geloven, mijn ontkenning op zijn aantijging dat dit mijn 2e account zou zijn was voor hem de bevestiging dat zijn bewering juist waspatrickos85 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:41:
Oh en als we toch weer met de E-penen bezig zijn doe ik ook mee

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 13-03-2014 15:31 ]
De buff voor de light vic en T7 CC heb ik niet verwacht, net als de map fixes. zijn deze rebalanced of zijn er bugs verwijderd?what follows is the preliminary account of patch notes 9.0 from Storm, as patch 9.0 reached supertest today.
Important: Storm adds that some features are missing from this list, like improved graphics (shaders) and HD tanks, as those are still being worked on.
- new vehicles: Panzer IV Ausf.A (tier 3), Panzer IV Ausf.D (tier 4), StuG III Ausf.B (tier 4)
- fixed maps: Malinovka, Serene Coast, Steppes, Redshire, Mountain Pass
- added historical battles
- removed the “confrontation” mode
- added new window of graphic settings
- added the dynamic resulution option (reduction of game resolution while keeping the UI resolution the same)
- added the possibility to manually set your FOV in settings
- added the option to set the “power” (intensity) of color filters
- added turrets being ripped off after ammo rack explosion
- reworked tank exhausts (smoke) effect
- added the keyboard language indicator on the login screen
- added new awards (medals) for team battles: “Recon by combat”, “God of War”, “For the Will to Win”, “Decisive Shot”, “For Tactical Operations”
- fixed some bugs and added improvements in the “Vehicles” section of the Achievement window
- reworked the “Statistics” section in the Achievements window
- changed the wording of the Steel Wall award
- Light Tank Mk.VIc and T7 CC buffed
- term “potential damage” changed into “damage blocked by your armor”
- fixed bugs in the way voiceover works
- fixed the bug where the aim circle was displayed incorrectly in replays
- fixed the bug where artillery shells fell outside of the aiming circle in arty mode
- fixed the bug where artillery shells exploded in mid-air
- fixed freezing of the account when quitting the game
en damage blocked by your armor is nu de nieuwe term voor potential damage received. Dit is dus minus de damage die je HP gevangen heeft?
en de arty whiners
Wel jammer dat confrontation weg gaat. Vond het wel een leuke gamemode.Fordox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:32:
[...]
De buff voor de light vic en T7 CC heb ik niet verwacht, net als de map fixes. zijn deze rebalanced of zijn er bugs verwijderd?
en damage blocked by your armor is nu de nieuwe term voor potential damage received. Dit is dus minus de damage die je HP gevangen heeft?
en de arty whinersalles is nu gefixt blijkbaar.
Verwijderd
Ach weet je gisteren iemand de replay laten zien waarop te zien is dat tot 5 keer op rij de arty shell niet een beetje buiten de cirkel is maar af en toe een heel vierkant.Fordox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:32:
[...]
en de arty whinersalles is nu gefixt blijkbaar.
Mocht je dat in je team hebben dan verlies je gegarandeerd. O leverde gisteren een zeer fortuinlijke is-3 en een arty aan de andere zijde al met al de overwinning op hoewel beiden eigenlijk niet meer op het veld hadden moeten staan.
Ik zie sinds de arty nerf overigens veel meer matches waarvan beide zijden op 2 of 3 spelers na, alleen maar aan het kamperen zijn. De andere zijde van het verhaal 5 arties in een match moet ook niet kunnen vind ik.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 15:56 . Reden: typo ]
Dan zul je er wel op aan het letten zijn want mijn ervaring is precies het tegenovergestelde (waar ik dan weer op aan het letten benVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:55:
[...]
Ik zie sinds de arty nerf overigens veel meer matches waarvan beide zijden op 2 of 3 spelers na, alleen maar aan het kamperen zijn. De andere zijde van het verhaal 5 arties in een match moet ook niet kunnen vind ik.
[removed]
dat zijn de buffs. misschien ga ik de T7 eens vaker uit de garage halenT7 CC
- maximum forward speed changed from 38,6 to 56 km/h
- maximum reverse speed changed from 16 to 20 km/h
- ammo carried from 1100 to 1350 rounds
- rate of fire from 450 to 550 RPM
- maximum firing range from 350 to 395 meters
- penetration from 22 to 27mm
Mk.VIc
- maximum firing range from 350 to 395 meters
- penetration from 25 to 27mm
[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 13-03-2014 16:05 ]
Wut, confrontation mode alweer de deur uit?
Gek he, zoals iedereen van te voren al zei is de balance daar ver te zoeken
[removed]
Ik vond het wel leukredwing schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:10:
[...]
Naisthijsco19 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:37:
[...]
Denk dat het de T34 word. Al een aantal filmpjes gezien en hij lijkt me erg leuk.
Dankzij jouw WoT Cash Converter had ik het zo bedacht. En garage slot is niet noodzakelijk aangezien ik nog een aantal heb.
Ik heb ook altijd pecht:Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:24:
[...]
Bedankt voor de tip, je kan ook gewoon op die WR QR code klikken. Maar voor diegene die echt lazy zijn:
TEAMSWGLGRANDF1NAL
King's Ransom is weer terug! Meeste bang for buck. Straks kijken hoe de Eisenkarl Bundle zich verhoudt tot de rest..You have reached the code usage limit.
[ Voor 139% gewijzigd door PcDealer op 13-03-2014 16:20 ]
Ik zit nog steeds te zoekenredwing schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:10:
[...]
Vanavond maar een avondje TC's draaien om weer even als backup FC te kunnen functioneren in CWs
Met KAZNA of met de Tweakers crew?
Heerlijk toch... die teams.. waarvan 10 man het bos ingaan op Murovanka en dan doodgaan met maar 2 kills te maken (FCM 50t en de Borsig). Samen met mij was nog de IS-3, KV-13 en de SU-152 op de 1-2 lijn.

Nu nog wachten op me salaris

Die King's Ransom klinkt wel goed, genoeg gold om prem tank te kopen en gelijk een paar prem dagen erbij.[...]
King's Ransom is weer terug! Meeste bang for buck. Straks kijken hoe de Eisenkarl Bundle zich verhoudt tot de rest..
Helaas krijg ik de 21ste me salaris dus kan dat pakket net niet kopen
Dan kun je wel even wachten tot het weer terug komt. Is geen twee weken weggeweest. Anders is er nog de 12.500 Gold mogelijkheid.thijsco19 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:56:
[...]
Nu nog wachten op me salaris.
[...]
Die King's Ransom klinkt wel goed, genoeg gold om prem tank te kopen en gelijk een paar prem dagen erbij.
Helaas krijg ik de 21ste me salaris dus kan dat pakket net niet kopen.
W00T http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-stpatrick-2014/
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 13-03-2014 19:00 ]
Verwijderd
Lekkere special voor komend weekend 
Ik zat al te hopen op extra crew XP, zodat ik mijn scouts ook weer eens kon gaan spelen. Het lijkt me namelijk niets om zonder crew skills aan hoge tier scouts te beginnen, dus ik hoop op de ELC en M5 Stuart dichtbij de 100% op de eerste skill te komen. Met 3x Crew XP moet dat erin zitten!
De korting op T8 en T8 premium tanks is natuurlijk ook mooi, en de 50% korting op de Crew Skill Reset functie hoop ik te kunnen gaan gebruiken om 6th Sense op mijn scouts te krijgen.
Eindelijk eens geen sociale verplichtingen dit weekend, hoef niet te werken op vrijdag, dus dat wordt denk ik lekker een weekendje ouderwets no-lifen
Ik zat al te hopen op extra crew XP, zodat ik mijn scouts ook weer eens kon gaan spelen. Het lijkt me namelijk niets om zonder crew skills aan hoge tier scouts te beginnen, dus ik hoop op de ELC en M5 Stuart dichtbij de 100% op de eerste skill te komen. Met 3x Crew XP moet dat erin zitten!
De korting op T8 en T8 premium tanks is natuurlijk ook mooi, en de 50% korting op de Crew Skill Reset functie hoop ik te kunnen gaan gebruiken om 6th Sense op mijn scouts te krijgen.
Eindelijk eens geen sociale verplichtingen dit weekend, hoef niet te werken op vrijdag, dus dat wordt denk ik lekker een weekendje ouderwets no-lifen
Soms moet je met je platoon een battle dragen...

Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)