Vandaag 16 van de 18 gewonnen.. gaat lekker.
Die mod die aangeeft waar tanks rijden en waar bomen omvallen zit volgens mij alleen in de warpack.User schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Hij gebruikte Warpack niet maar een paar mods die ook in Warpack zitten.
Hij gaf in z'n stream al aan dat EU spelers zijn modpack niet moesten gebruiken omdat ze dan gebanned konden worden.
Hmmm, zou het misschien ook illegaal zijn op de NA server? Naaaah, WoT NA is een compleet ander spel yo.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik gebruik het modpack van Oizopower: http://mods.legendary-titans.eu/Doler schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Welke sound mod gebruik je? Klinkt goed namelijk!
Daarin zitten GnomeFather’s engines & HRMOD Gun Sounds in.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Oh dat kutding. Dat was mijn eerste T4 bijna een jaar geleden. Ik had werkelijk geen idee wat ik deed dus dat was leuk ja...Gaius schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:00:
[...]
Nee, de Pz.Kpfw. 38 (t) n.A. Er zullen ongetwijfeld langere grinds zijn. Ik heb ook WoW gespeeld, dus een grind, ik weet wat het is. Ik heb er op zich geen problemen mee, zolang je iets nuttigs kunt bijdragen en je er daardoor lol aan kunt beleven. En met deze tank, ik voel me zo nutteloos in een tier 7-8 battles.
Je moet leren scouten met die tank. Hiervoor moet je de beste radio hebben en tenminste een camonet. Dan kan je als een idioot naar voren rijden en met het eerste schot sterven of je gaat in een bosje staan, spot tanks en schiet nooit. Het eerste 95% van de tijd idioot en levert bijna geen XP op,. Het tweede is scouten en levert zeker XP op. Hiervoor moet Iets dat ik dus totaal niet begreep destijds. Ik reed dus rond met de stock radio die ik pas bij de Pz IV unlockte en ik snapte er niks van.

Oh en de M3 Lee was/is ieder geval nog erger.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schijnt dat ie ook vrij te downloaden is op andere websites.wontcachme schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:02:
[...]
Die mod die aangeeft waar tanks rijden en waar bomen omvallen zit volgens mij alleen in de warpack.
Iemand die een code wilt hebben voor een nieuw account? Kan gebruikt worden op de EU server en de NA server, volgens mij krijg je 300 gold, een aantal prem dagen en een Valentine tank! Als ik het goed hoorde in de livestream van sxydibear.
Code: VB5YH-GG2Z8-A98W3
Ze is nu een 24 uur charity stream aan het doen die gesponserd wordt bij Wargaming. Ze doet vaak giveaways voor premium tanks. Het werkt met tankerpoints. Elke 5 minuten krijg je 1 tankerpoint en bij 100 kan je meedoen aan de giveaway's. Zijn wel leuke streams van haar.
EDIT:
Net trouwens nog 500 gold, 5 dagen premium en een RAM II tank gewonnen bij haar! Ram II beetje goed?
Code: VB5YH-GG2Z8-A98W3
Ze is nu een 24 uur charity stream aan het doen die gesponserd wordt bij Wargaming. Ze doet vaak giveaways voor premium tanks. Het werkt met tankerpoints. Elke 5 minuten krijg je 1 tankerpoint en bij 100 kan je meedoen aan de giveaway's. Zijn wel leuke streams van haar.
EDIT:
Net trouwens nog 500 gold, 5 dagen premium en een RAM II tank gewonnen bij haar! Ram II beetje goed?
[ Voor 10% gewijzigd door SurfBoy op 08-03-2014 17:11 ]
Net weer even gestreamed. Was erg relaxed 
Morgen weer
Morgen weer
Nou... Sturer Emil gekocht.. daar gaan we!
Coldzero,
ik heb jouw XVM config altijd in gebruik en ik heb ook received damage anouncer v1.9.
Maar deze mod: http://forum.worldoftanks...-sfs-damage-panel-hitlog/
maakt het mogelijk om ook via XVM te zien of iemand met AP/APCR/HEAT/... enz schiet.
Kan jij dat ook inwerken in je config of niet?
ik heb jouw XVM config altijd in gebruik en ik heb ook received damage anouncer v1.9.
maakt het mogelijk om ook via XVM te zien of iemand met AP/APCR/HEAT/... enz schiet.
Nee, want dat is niet van XVMAstratuner schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:42:
Coldzero,
Dat is door het damage panel zelf
Nou de Type 64 maar aangekocht, leuke aanbieding incl 30 dagen prem.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Fijn... wilde nog even 2 tier 10 potjes doen...
Eerste: 4.4k damage gedaan en met 4-15 verloren...
Tweede: 5k damage gedaan en wederom dik verloren...
Ook leuk als de laatste 10 mensen SAMEN net iets meer damage gedaan hebben dan jij alleen
Way to go siemka's!
Eerste: 4.4k damage gedaan en met 4-15 verloren...
Tweede: 5k damage gedaan en wederom dik verloren...
Ook leuk als de laatste 10 mensen SAMEN net iets meer damage gedaan hebben dan jij alleen
Big deal. De meeste schade uitdelen in een potje met tier X's terwijl je in een light zit, dat is pas frustrerend.wsLy schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:26:
Ook leuk als de laatste 10 mensen SAMEN net iets meer damage gedaan hebben dan jij alleenWay to go siemka's!
Oeps, bijna 17K damage received in een IS-3, wat blijft het toch leuk dat anglen.

Ik kan je nu al vertellen dat de tank het helemaal waar maakt. Super gaaf tankje met een grote funfactorAppie Heijn schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:21:
Nou de Type 64 maar aangekocht, leuke aanbieding incl 30 dagen prem.
Een IS-3 angle je toch juist niet omdat je het effect van de pike nose te niet doet? Of je moet het zien dat je hem 0g raden anglet. Desondanks kan je met die tank wel aardig wat bouncen, maar dan heb je ook wel een hoop spelers tegen je gehad die niet weten waar ze moeten schieten, zoals op de turret of net op het deel van de front hull die het meest van hen weg staat.SurfBoy schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:11:
Oeps, bijna 17K damage received in een IS-3, wat blijft het toch leuk dat anglen.
[afbeelding]
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Toevallig een replay? ben nu wel benieuwd wat er zo op jou heeft staan schieten.SurfBoy schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:11:
[afbeelding]
Leuke dag gehad
Wins/Battles: 41 (67) (61.2%)
Exp x1: 36.907 (550)
Exp: 89.597 (1.337)
Free Exp: 25
Credits/Gold: 1.576.992 0
Kills: 89 (1.3)
Hits/Shots: 511 / 618 (82.7%)
Damage Dealt: 78.563 (1.172)
Damage Received: 61.447
Spotted: 71 (1.1)
Efficiency/WN7: 2.016 (99) 1.721 (84)
Platoons ftw!
Platoons ftw!
Idd, hier ook een leuke dag gehad, ongeveer 50% solo en 50% in platoon met o.a. Plato1989 (Druidfather), Pepperrr en TysTro! Morgen een dagje minder WoT (in ieder geval overdag), gezien het lekkere weer wat ze aangeven
Wins/Battles: 27 (45) (60.0%)
Kills: 73 (1.6)
Damage Dealt: 68.904 (1.531)
Efficiency/WN8: 1.814 / 2.335
Oh en in het kader van 'de enige constante factor in het team ben je zelf', nog even deze. 3x raden wat de uitkomst was

[ Voor 15% gewijzigd door p0st op 09-03-2014 01:05 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Net ed raket nog gezien in volgens mij zijn laatst battle. Ik wou nog even goeiedag zeggen, maar toen was ie al offline
http://forum.worldoftanks...-mods-list-wgna-official/
This....from WGNAhttps://na.wargaming.net/...ocumentation/rules/rules/
5 No modifications shall be created which, according to Wargaming.net, bring undesirable changes to the gameplay of Wargaming.net Games. The list includes, but is not limited to:
5.1 Transparent textures on game objects penetrated by game armament. (No Foliage?)
5.2 Replacement of game models with collision models.
5.3 Explicit highlighting of game objects that may seem dangerous as non-hazardous (e.g., white textures on destroyed tanks).
5.4 Any changes to auto-aim (e.g., leading targets, automatic targeting of vulnerable areas).
5.5 Fixing for the player the position of the other players that are not visible by the rules of the game visibility (locking the position of the player that disappeared from sight on map by tracer flares, display of the name of an enemy player that inflicted a non-critical hit remaining out of sight, etc.).
5.6 Fixing the destruction of destructible objects on the minimap. (Fallen Trees?)
5.7 Camera which is not attached to the position of a player, a “free” camera, able to move in three dimensions, and the use of artillery mode for other types of vehicles.
5.8 Using keyboard macros in game situations (e.g., automation of work of “manual fire extinguisher”, except for an automatic shot from a reloaded weapon).
5.9 Indication of an aiming point of other players which is different from its visual representation based on the position of a standard, unmodified 3D vehicle model operated by the player. (Arc or line indication of enemy aiming when enemy is not in your plain sight?)
5.10 Full or partial automation sending a vehicle to battle, its operating and firing (use of bots).
Wel interessant dat er nu in eens mensen perma banned worden.
http://forum.worldoftanks...s-may-affect-you/#topmost
5 No modifications shall be created which, according to Wargaming.net, bring undesirable changes to the gameplay of Wargaming.net Games. The list includes, but is not limited to:
5.1 Transparent textures on game objects penetrated by game armament. (No Foliage?)
5.3 Explicit highlighting of game objects that may seem dangerous as non-hazardous (e.g., white textures on destroyed tanks).
5.4 Any changes to auto-aim (e.g., leading targets, automatic targeting of vulnerable areas).
5.5 Fixing for the player the position of the other players that are not visible by the rules of the game visibility (locking the position of the player that disappeared from sight on map by tracer flares, display of the name of an enemy player that inflicted a non-critical hit remaining out of sight, etc.).
5.6 Fixing the destruction of destructible objects on the minimap. (Fallen Trees?)
5.7 Camera which is not attached to the position of a player, a “free” camera, able to move in three dimensions, and the use of artillery mode for other types of vehicles.
5.8 Using keyboard macros in game situations (e.g., automation of work of “manual fire extinguisher”, except for an automatic shot from a reloaded weapon).
5.9 Indication of an aiming point of other players which is different from its visual representation based on the position of a standard, unmodified 3D vehicle model operated by the player. (Arc or line indication of enemy aiming when enemy is not in your plain sight?)
5.10 Full or partial automation sending a vehicle to battle, its operating and firing (use of bots).
Wel interessant dat er nu in eens mensen perma banned worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 09-03-2014 01:24 ]
Verwijderd
Platoons zijn onnodigbal130 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:31:
Leuke dag gehad![]()
Platoons ftw!
Win / Drw / Btl: 7 / 0 / 7 ( 100.0% )
ExpX (Avg): 36.032 ( 5.147 )
Exp (Avg): 11.261 ( 1.608 )
BaseXP (Avg): 7.508 ( 1.072 )
FreeXP+ (Ttl): 1.779 ( 1.671 )
Spoils (Service): 545.947 ( 149.470 )
Profit (Avg): 396.477 ( 56639.0 )
Balance: 377.977 ( -20 )
Spotted (Avg): 8 ( 1.1 )
Dmg Dlt (Avg): 19.582 ( 2.797 )
Dmg Rcv (D/R): 2.065 ( 295 )
Dmg Asst (Avg): 2.910 ( 415 )
Cap / Dcp (Avg): 12 / 0 ( 1.7 / 0 )
Frags (Avg): 18 ( 2.57 )
Deaths (F/D): 1 ( 18.0 )
Hits / Shots: 102 / 120 ( 85.0% )
Pene / Shots: 96 / 120 ( 80.0% )
WN6 / Eff: 3.012 ( 99 ) / 2.256 ( 100 )
Vanaf binnenkort zijn white bodies dus illegaal? of vanaf nu al? OM zal dan zn modpack wel mogen aanpassen.Nemean schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:23:
Wel interessant dat er nu in eens mensen perma banned worden.![]()
Beetje jammer, ik vind xvm een veel groter voordeel bieden dan die WB. Maar goed, vanaf de volgende update zal die dus niet meer in het podpack zitten. Jammer.
Zal vanmiddag uploaden, moet eerst even allemaal dingen voor school doen.perpixel schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:18:
[...]
Toevallig een replay? ben nu wel benieuwd wat er zo op jou heeft staan schieten.
Dus je mag ook geen macrokeys meer gebruiken voor brandblusser etc. Fijn, gebruikte altijd macro-keys op mijn muis ervoor.Nemean schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:23:
Wel interessant dat er nu in eens mensen perma banned worden.![]()
Maar hoe kan WG zien dat je bijvoorbeeld een mod gebruikt die ze niet toestaan?
Waarom dit allemaal naar voren komt is omdat een streamer het er over had in zijn stream, die is zeg maar live betrapt (zie FTR voor het complete verhaal).SurfBoy schreef op zondag 09 maart 2014 @ 08:56:
[...]
Dus je mag ook geen macrokeys meer gebruiken voor brandblusser etc. Fijn, gebruikte altijd macro-keys op mijn muis ervoor.
Voor de youtubers onder ons zou ik nog maar eens goed gaan kijken of je filmpjes "het schenden van de EULA" niet promoten....... (oftewel: laat je de verkeerde mods zien).
Dit soort dingen gaan dus ook gebanned worden:

En ik las, met veel plezier, dat in de toekomst welllicht ook de 'last spotted' modificaties op de minimap gebanned gaan worden. Perfect, werd tijd.
Gewoon lekker vanilla spelen, zoals echte mannen
edit : darn, dat was de NA server
Misschien ga ik daar wel spelen dan

En ik las, met veel plezier, dat in de toekomst welllicht ook de 'last spotted' modificaties op de minimap gebanned gaan worden. Perfect, werd tijd.

edit : darn, dat was de NA server
[ Voor 12% gewijzigd door majic op 09-03-2014 10:22 ]
3 van de 3 op dat plaatje zijn al lang illegaalmajic schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:07:
Dit soort dingen gaan dus ook gebanned worden:
[afbeelding]
edit : darn, dat was de NA server![]()
En de last spotted will WG zelf ook invoeren. Stond ergens in een q&a laatst
En de macro keys mag nog wel gewoon als ik het goed lees. Echter zijn er nu scripts waar je één keer in het begin van de battle op de macro key drukt en dat je handmatige brandblusser gelijk af gaat bij een fik. Terwijl daar de auto brandblusser voor is. "e.g., automation of work of “manual fire extinguisher”,"
[ Voor 20% gewijzigd door wontcachme op 09-03-2014 10:37 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik geloof niet dat ik het helemaal met je definitie van echte mannen eens ben[b][message=41902281,noline]
...
edit : darn, dat was de NA server![]()
WOT is een arcadegame, met alle gemakken in het spel die daarbij horen. Als je meer richting sim wilt kun je waarschijnlijk beter wachten to WT uit closed beta komt.
Echte mannen "spelen": http://www.steelbeasts.com/Ilikebananas schreef op zondag 09 maart 2014 @ 11:20:
[...]
Ik geloof niet dat ik het helemaal met je definitie van echte mannen eens ben
WOT is een arcadegame, met alle gemakken in het spel die daarbij horen. Als je meer richting sim wilt kun je waarschijnlijk beter wachten to WT uit closed beta komt.
Wow, nivo is vandaag wel een stuk lager dan gisteren. Meestal is het het hele weekend bedroevend maar dit keer lijkt het er niet op. Was net even de eerste 3 minuten AFK met m'n IS in een tier 8 match, alsnog de hoogste score. En alleen verloren omdat de andere partij 1 goede speler had in een tier 8.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Dit.AcXeller schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:34:
[...]
Echte mannen "spelen": http://www.steelbeasts.com/
Daar heb ik heel wat tijd in zitten, toen ik nog tankcommandant was...
Het echte werk!AcXeller schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:34:
[...]
Echte mannen "spelen": http://www.steelbeasts.com/
Overigens was het eerste wat mij opviel dat het op XP draait
Waarschijnlijk reactietijd op een bepaalde gebeurtenis.SurfBoy schreef op zondag 09 maart 2014 @ 08:56:
[...]
Dus je mag ook geen macrokeys meer gebruiken voor brandblusser etc. Fijn, gebruikte altijd macro-keys op mijn muis ervoor.
Gebruik zelf ook 1 van mijn duimknoppen op mijn muis voor fireextinguisher maar ben soms sneller met reageren dan een automatische......
Verwijderd
Lol, zonet een battle gehad waarin ik ALLE 5 reports moest gebruiken tegen mijn eigen teammates, nieuw record!
De automatische fire extinguisher geeft altijd één keer schade door brand. Als je katten reflexen hebt ben je misschien eens in de zoveel tijd sneller met de handmatige. Maar het voordeel van de automatische is de 10% verminderde kans om überhaupt in de brand te vliegen. Dus tenzij je opgepept met 120% concentratievermogen loopt te spelen, is een automatische de extra kosten dubbel en dwars waard. Als je een beetje goed kunt spelen, is dat zelfs zonder premium account te veroorloven.ShockWave schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:12:
[...]
Waarschijnlijk reactietijd op een bepaalde gebeurtenis.
Gebruik zelf ook 1 van mijn duimknoppen op mijn muis voor fireextinguisher maar ben soms sneller met reageren dan een automatische......
Wat wel jammer is is dat je het niet kan uitzetten in een battle. Hoe vaak ik niet nog ff 20k? credits verlies op het eind omdat ik wordt omsingeld en in de kont geschoten
. Het liefst laat ik mij dan uitbranden, maar neen hoor, de auto fire gaat weer af
Ieder voordeel heb zn nadeel :-Pwontcachme schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:33:
Wat wel jammer is is dat je het niet kan uitzetten in een battle. Hoe vaak ik niet nog ff 20k? credits verlies op het eind omdat ik wordt omsingeld en in de kont geschoten. Het liefst laat ik mij dan uitbranden, maar neen hoor, de auto fire gaat weer af
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Replay hierperpixel schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:18:
[...]
Toevallig een replay? ben nu wel benieuwd wat er zo op jou heeft staan schieten.
20k? Ik koop elke keer als die dingen 50% off zijn gewoon een behoorlijke voorraad in voor 10k per stuk. Zo heb ik niet tijdens het spelen af en toe een 20k tegenvaller wat behoorlijk irritant is als je credits moet grinden en het is gewoon goedkoper. Ik heb er nu nog maar z'n 50 en dan nog z'n 100x repair en 100x medkit.wontcachme schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:33:
Wat wel jammer is is dat je het niet kan uitzetten in een battle. Hoe vaak ik niet nog ff 20k? credits verlies op het eind omdat ik wordt omsingeld en in de kont geschoten. Het liefst laat ik mij dan uitbranden, maar neen hoor, de auto fire gaat weer af
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat sloeg echt alles tot nu toe, 2x een hele avond klaar gezeten en beide keren kon ik fluiten naar mijn goed bedoelde inzet. Vervolgens was ik 3 weken op reis en heb ik dus ook niet de kans gekregen om weer flink wat gold binnen te slepen. Anderzijds heb ik in die drie weken ook niks uitgegeven dus in die zin..wsLy schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:01:
Zo.. vandaag de Semi-final battle ingehaald voor de Monthly Finals van KingOfWoT Benelux. Gewonnen en door naar de finaleNu nog even afspreken met het team van Delert en kyozu wanneer het hun uitkomt, had eigenlijk allang gespeeld moeten zijn (op 1 avond zelfs) maar allemaal oponthoud door 2 teams....
Het is in ieder geval belachelijk dat het zo ontzettend slecht kan, en klaarblijkelijk mag, verlopen.
Niet mee eens, ik haal (vrijwel al) mijn stats meer omhoog met randoms dan met TC of CW.Quadradial schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:35:
[...]
Wat een onzin... Vaak zijn het lemmings en rennen ze alle kanten op in het weekend... Scouts die achter de SPG gaan staan.... Dan sta je daar alleen te verdedigen met een SPG... Je kan niets beginnen in 5 vs 15 want dat leg je af... Random battles verneuken je stats gewoon...
Goed en tactisch spelen en je komt een heel eind.
Hopelijk kan ik zometeen nog een paar leuke potjes hebben
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wat is er precies gebeurd met dat toernooi? Verlopen als in: pech gehad, je mag weer helemaal opnieuw beginnen?psychoclown schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:40:
[...]
Ja dat sloeg echt alles tot nu toe, 2x een hele avond klaar gezeten en beide keren kon ik fluiten naar mijn goed bedoelde inzet. Vervolgens was ik 3 weken op reis en heb ik dus ook niet de kans gekregen om weer flink wat gold binnen te slepen. Anderzijds heb ik in die drie weken ook niks uitgegeven dus in die zin..
Het is in ieder geval belachelijk dat het zo ontzettend slecht kan, en klaarblijkelijk mag, verlopen.
[...]
Niet mee eens, ik haal (vrijwel al) mijn stats meer omhoog met randoms dan met TC of CW.
Goed en tactisch spelen en je komt een heel eind.
Hopelijk kan ik zometeen nog een paar leuke potjes hebben
Randoms zorgen in mijn ogen juist voor goede stats! Hoewel TC enorm goed kan zijn voor je winrate.
Ben bezig om mijn pz III stats een beetje op te leuken. Het was destijds een van mijn eerste tanks en had daarmee beroerde stats, maar ik kan me ook herinneren dat alles me tegenzat in die tank.
Het gaat nu een stuk beter nu ik wat meer ervaring heb, maar de teams zijn nog steeds om te huilen. Dit tankje lijkt echt vervloekt te zijn
Wel een fijn tankje! Gun is niet veel soeps en verder is het geweldig spelen! snel, dikke front armour en een flinke rate of fire.

Jaaaa, ban de mods die scrubs dezelfde kansen/mogelijkheiden geven als mij!majic schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:07:
Verwijderd
Dat was ik niet.......perpixel schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:10:
Net ed raket nog gezien in volgens mij zijn laatst battle. Ik wou nog even goeiedag zeggen, maar toen was ie al offline
Na een paar maanden afkicken, diverse uninstalls, weer opnieuw installeren, heb ik medio vorige week al eens definitief de stekker eruit getrokken. Had mijn garage al bijna leeg, maar nu écht alles verkocht en de credits opgerookt.
Mijn account is leeg wel veel tanks unlocked maar opnieuw beginnen met spelen zal ik eerst flink wat credits moeten hebben. Bizarre maatregel voor iemand die nooooit iets deed met gamen en verslingerd was aan WOT.
Back to normal life!
De officiële datum ging niet door omdat er geen admin was en er volgens de veel te late communicatie te weinig aanmeldingen waren geweest. Dat laatste slaat nergens op want de top 8 van de maand worden automatisch geplaatst in de maandelijkse finale, bevestiging wordt gevraagd maar mijn inziens is dat enkel formaliteit. Tevens waren er op die avond toch zeker 6-7 teams klaar om te spelen dat er teams zijn die niet opdagen is niet het probleem van de andere teams.oosterhofjf schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:06:
[...]
Wat is er precies gebeurd met dat toernooi? Verlopen als in: pech gehad, je mag weer helemaal opnieuw beginnen?
Goed, vervolgens is de finale een week later geplaatst en was er begin van de avond (veel) lag. 6 van de 8 teams hebben gespeeld maar 2 teams hadden onderling wat zaken afgesproken omtrent de lag. Vervolgens is de battle pas na 3 dagen gespeeld waarna ook nog de halve finale (waar Cold's team al stond te wachten) gespeeld moest worden op niet tournament dagen en de finale (waarin wij al een week zaten) nog veel later zou hebben plaats gevonden.
Erg leuk dat er een Benelux cup is maar er is enige frustratie bij velen, van admins die cups pas 2-3 uur later starten of niet op dagen tot Oostblokkers met een niet te achterhalen nationaliteit uit de Benelux.
Gisteren weer wat potjes gedaan ter ontspanning na mijn reis maar na de eerste paar potjes ging het weer ontzettend ruk. Toegegeven, speelde in de tweede helft een stuk minder goed omdat de vermoeidheid de overhand nam maar de mensen zonder hersenen waren weer goed vertegenwoordigd helaassolique schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:01:
Gisteren bij een vriend geweest die even wat potten wilde platoonen.
De MM zat totaal niet mee, niet meer dan 20% winkans gehad en elke pot gruwelijk afgemaakt.
Toch in 2 potten top damage en xp van team gehaald waarin ik niet eens top tier was.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hehehehepsychoclown schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:56:
Gisteren weer wat potjes gedaan ter ontspanning na mijn reis maar na de eerste paar potjes ging het weer ontzettend ruk. Toegegeven, speelde in de tweede helft een stuk minder goed omdat de vermoeidheid de overhand nam maar de mensen zonder hersenen waren weer goed vertegenwoordigd helaas
Of teams die, omdat ze niet op een normale manier kunnen winnen, op zoek gaan naar regels om je DQ-ed te krijgen. Laatste keer in Benelux cup een team dat om 23.00 uur (cup was al ontzettend aan het uitlopen dus) niet wilde spelen omdat ze niet zeker waren of ik wel aan het team toegevoegd had mogen worden op het laatste moment. Weigerde te spelen totdat een ESL admin hier uitspraak over zou doen (good luck with that zo laat).psychoclown schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:56:
Erg leuk dat er een Benelux cup is maar er is enige frustratie bij velen, van admins die cups pas 2-3 uur later starten of niet op dagen tot Oostblokkers met een niet te achterhalen nationaliteit uit de Benelux.
Kom je dan ESL spelen om te proberen teams op technische fouten te verslaan?

Oh als iemand nog interesse heeft in een Tier III - M22 Locust voor op de Xbox 360, zie onderstaande code 
Graag ff een reply als je 'em gebruikt hebt, dat voorkomt teleurstellingen
1) Visit http://worldoftanksxbox360edition.com/
2) Click the "Log in" link at the top right-corner of the page
3) Sign in using your Xbox Live credentials
4) Click your Gamertag at the top-right corner of the page
5) Click "Activate Bonus Code"
6) Enter the following code:
Edit: Gebruikt door Gunner
Graag ff een reply als je 'em gebruikt hebt, dat voorkomt teleurstellingen
1) Visit http://worldoftanksxbox360edition.com/
2) Click the "Log in" link at the top right-corner of the page
3) Sign in using your Xbox Live credentials
4) Click your Gamertag at the top-right corner of the page
5) Click "Activate Bonus Code"
6) Enter the following code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Edit: Gebruikt door Gunner
[ Voor 11% gewijzigd door p0st op 10-03-2014 11:32 ]
Wat een heerlijke tank is de FCM 50t 
het zijn al mijn 43 eurootjes waard .
het zijn al mijn 43 eurootjes waard .
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Gisteren de grind met de AMX m4 45 afgerond, vanavond credits bij elkaar sparen voor de 50 100. Die is direct elite, had er 2k goud tegenaan gegooid voor tracks en gun. Ben benieuwd...
Think M4-45 + Autoloading cannon, en dan heb je een redelijk beeldwsLy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:36:
Gisteren de grind met de AMX m4 45 afgerond, vanavond credits bij elkaar sparen voor de 50 100. Die is direct elite, had er 2k goud tegenaan gegooid voor tracks en gun. Ben benieuwd...
Veel plezier ermee, ik kan er hele leuke matches mee hebben, maar als je team tegenzit ben je zo weg
De 50 100 is iig elke credit waard, dat kan ik je wel vertellen
Ik ben ook al lekker op weg naar de 50 100, maar vraag me af of het gold/free xp waard is om de 100mm meteen te gebruiken. Met de 212mm pen op de 90mm gun moet je toch ook wel redelijk uit de voeten kunnen toch?
Strix (Skullflame)
Ik ben nog (letterlijk) aan het modderen met de BDR G1 B, ik kan er niet lekker mee uit de voeten. Het ging me een stuk beter af met de ARL V39.
Dit kan nog wel eens een lange grind worden naar de ARL 44.
Gisteren de KV-4 unlocked en meteen de eerste battle een goede tripple gekregen, speelt erg vergelijkbaar met de KV-3 de eerste pot. Ik heb nu alleen nog de 122mm welke wel aardig werkt, eerst maar motor en tracks regelen, zo grind ie prima.
Gisteren de KV-4 unlocked en meteen de eerste battle een goede tripple gekregen, speelt erg vergelijkbaar met de KV-3 de eerste pot. Ik heb nu alleen nog de 122mm welke wel aardig werkt, eerst maar motor en tracks regelen, zo grind ie prima.
zou ik niet doen. de DCA 45 90mm heeft een kortere reload, als je nog niet gewent bent aan autoloaders is dit een mooie 'instap' auto loader gun.mcB schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:21:
Ik ben ook al lekker op weg naar de 50 100, maar vraag me af of het gold/free xp waard is om de 100mm meteen te gebruiken. Met de 212mm pen op de 90mm gun moet je toch ook wel redelijk uit de voeten kunnen toch?
heb je de top gun al?databeestje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:43:
Ik ben nog (letterlijk) aan het modderen met de BDR G1 B, ik kan er niet lekker mee uit de voeten. Het ging me een stuk beter af met de ARL V39.
zo nee: de tank wordt dan nog een stuk leuker
[ Voor 40% gewijzigd door Fordox op 10-03-2014 12:49 ]
Inmiddels wel de 90mm, dat scheelt inderdaad een slok op een borrel! Ik zou met deze tank verder naar achter moeten hangen, maar dan ben ik erg afhankelijk van het team, dat helpt ook niet erg. Hij past niet erg bij mijn speelstijl denk ik. (mijn lol haal ik voornamelijk uit de Engelse AT TD's en russische heavies)Fordox schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:49:
[...]
heb je de top gun al?
zo nee: de tank wordt dan nog een stuk leuker
De grind van de bdr naar de arl44 vorige week afgerond, de arl is een stuk leuker om mee te spelen! Dat in het achterhoofd houdendatabeestje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:43:
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Voor mij wel ivm ESL. Dat was ook de reden waarom ik het heb gedaan.mcB schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:21:
Het kanon van de bdr maakt een hoop goed. Heb al lang niet meer in die tiers gespeeld, maar gisteren wou ik de laatste tanks voor mijn "alle duitse tanks afgeschoten" badge halen en daar moest ik nog de d.w. 2 en de marder 38t voor. Toch wel weer een pijnlijke herinnering aan dat kanon van een bdr boven gehaald
Ik kan bijna de amx 50 120 kopen. Moet nog 20K xp. Zal ik de amx 50 100 verkopen of houden, vind het opzich wel een fijne tank, maar moet nog 1.5 miljoen hebben voordat ik hem kan kopen. Speel er vaak mee met me clan in 7 vs 7
verkoop de 50 100 niet.
het is bijna een must have tank voor alles.
het is bijna een must have tank voor alles.
Verwijderd
Verkopen als je hem toch niet speelt...
Maar je speelt wel veel 7vs7, dus houden
Maar je speelt wel veel 7vs7, dus houden
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2014 16:59 ]
Dat is verdomme de zoveelste keer dat ik op ruime afstand kapot gesniped word door een IS terwijl ik in mijn Tiger1 zit.... WTF is er gebeurd met de balancing?
Heb je snel gedaan met minder dan 70 battles. Ik had er wel het dubbele voor nodig (dan wel zonder prem acc).wsLy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:36:
Niks?Edmin schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:02:
Dat is verdomme de zoveelste keer dat ik op ruime afstand kapot gesniped word door een IS terwijl ik in mijn Tiger1 zit.... WTF is er gebeurd met de balancing?
Er is nooit balancing geweest
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik denk dat ik me AMX 50 100 dan wel houd, dan maar veel credits sparen
De persoon die balancering deed is gedeporteerd naar de goelags van Siberië. Volgens hem waren Duitse tanks zeer capabel, meer capabel dan glorieuze Soviettanks en dat is hoogverraad.Edmin schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:02:

Die gaan ook allemaal naar de goelag voor hun wanprestatie.Mr_Size schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:52:
[afbeelding]
En dit is al het 3e team op rij waar het zo gaat... 't wordt een lange avond![]()
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-03-2014 19:55 ]
Laat me raden: campen bij de cap zoneDanielWW2 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:55:
[...]
Die gaan ook allemaal naar de goelag voor hun wanprestatie.
Ik heb geen idee, ik zat niet in die game. Ik verwijs mensen gewoon graag naar de goelag vandaag.
Dan nog een vraag. Ik ga weer spelen/speel weer eens en nu wil ik de E-75 upgraden omdat die zo lief is.

Nu de vraag aan jullie allen. Eerst de motor of eerst tracks + koepel? Ik neig naar de tracks + koepel maar met nog geen 10 games weet ik nog niet echt hoe zwaar mobiliteit telt voor dit monster. Dat het een monster is weet ik al.
[ Voor 39% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-03-2014 20:42 ]
Ik ben voor de motor gegaan. Dat gebrek aan beweegljkheid vond ik niet te harden in die bak.
Dat is dus het rare. Ik verwachte echt een gigantisch lompe tank maar ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik had het erger verwacht. De engine klinkt het logischer omdat je deze veel eerder kan hebben. Als ik iets mis zeg het dan vooral omdat ik deze tank wil masteren. Ik heb ook 0.0% interesse in de E-100 dus de 3 skill crew blijft en deze tank ook.Edmin schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:53:
Ik ben voor de motor gegaan. Dat gebrek aan beweegljkheid vond ik niet te harden in die bak.
Dankzij platoonen met p0st en later Overtaker het begin van de avond toch nog lekker goed kunnen maken. Heb de T-28 ingeruild voor de KV1, maar ben er nog niet heel weg van. Pas 1 pot lekker shells lopen bouncen, andere potten schoten ze met AP shells allemaal dwars door me heen frontaal
Maar wel een 100% verbetering t.o.v. de T-28, dus ik klaag niet 
Wins/Battles: 15 (23) (65.2%)
Avg dmg: 1.938
Efficiency/WN8: 1.880 / 2.933
Edit: @Daniel: ja, ik heb de tracks en de koepel met free XP unlocked, dus hij is al full ops. Radio en Engine had ik via de medium lijn al unlocked denk ik

Wins/Battles: 15 (23) (65.2%)
Avg dmg: 1.938
Efficiency/WN8: 1.880 / 2.933
Edit: @Daniel: ja, ik heb de tracks en de koepel met free XP unlocked, dus hij is al full ops. Radio en Engine had ik via de medium lijn al unlocked denk ik
[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 10-03-2014 22:54 ]
De betere koepel voor de KV-1 al? Die samen met een behoorlijke angle en de KV-1 wordt een beest. 
Oh en ik denk dat ik toch voor tracks + koepel ga. Ik haat het echt dat iedereen op mijn koepel schiet omdat ze nooit door de glacis heenkomen.
Resistance must be futile.
Oh en ik denk dat ik toch voor tracks + koepel ga. Ik haat het echt dat iedereen op mijn koepel schiet omdat ze nooit door de glacis heenkomen.
Resistance must be futile.
[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-03-2014 22:47 ]
KV-1 op toptier is echt een top tank, bounced veel buiten goldshells.
Goeie gun met snelle reload die velen verrast.
Goeie gun met snelle reload die velen verrast.
Het is ook geluk hebben. Er zijn heel veel mensen die geen idee hebben wat ze tegen een KV-1 moeten doen. Dan is het prijsschieten. Iedereen die weet dat je op de glacis moet schieten gaat het je nog lastig maken. Wat ik altijd het mooiste vind is om een KV-1 af te maken met mijn KV-1. De helft van de bestuurders heeft zelf geen idee waar te schieten.Mr_Size schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:44:
circlen
Net eindelijk genoeg XP verzameld om de VK30.01(D) te unlocken, dus meteen maar gekocht
Vond hem wat traag en de gun was best goed. Kijk ik nog eens goed... heb ik per ongeluk de VK30.01(P) gekocht
En nu niet meer genoeg credits voor de (D)
de 3001P... wat een tank is dat om aan te wennen zeg, achteraf best leuk maar stock is hij echt niet te doen :x
mijn nickname aan hem:
de gans.
alles dat daarna komt is wel geweldig
vooral de tiger P.
mijn nickname aan hem:
de gans.
alles dat daarna komt is wel geweldig
Gisteravond weer eens met de E5 gespeeld, heb ik toch een goeie battle gehad! ace medaille met top gun en steel wall. 6k dmg, 7k received en 3k spotting. Dat leverde mij 4k xp op zonder premium, dankzij de 3x bonus. en natuurlijk de extra credits voor minimaal 4 kills
Op een Draw..Draw!
Sand River 11-3-2014 10:44:38
Waffenträger auf Pz. IV
2.549 77.020
High Caliber, Brothers in Arms, Mastery Badge: "Ace Tanker"
5690dmg done
1966dmg upon spotting

899xp non premium en 1348xp met premium nodig.....

Ik heb hem maar gehouden, want je weet nooit of ik idd de Tiger(P) nog wil unlocken. Omdat ik de Tiger1 al had, kon ik direct door naar de top gun. Scheelt een hoop.Fordox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:46:
de 3001P... wat een tank is dat om aan te wennen zeg, achteraf best leuk maar stock is hij echt niet te doen :x
mijn nickname aan hem:
de gans.
alles dat daarna komt is wel geweldigvooral de tiger P.
Nu maar weer credits grinden voor de 30.01(D)
de tiger P is 1 van de leukste tank in de game imo. is elke credit waard, en je kunt meerdere tanks unlocken
de tiger 1, de VK A en de ferdinand. ik hoef nog maar 40k xp voor de ferdi. dat houd in dat ik nu al meer dan 200k xp heb gegrind op de tiger P en ik vind m nog steeds heerlijk.
Tiger P blijft inderdaad een leuke tank.
Zelf met plezier gespeeld richting de VK A, koop m misschien nog wel eens terug om de Ferdi vrij te spelen.
Zit momenteel met veel tanks die stock zijn waardoor ik totaal de fun in de game verlies op de momenten dat ik tijd heb om wat potten te spelen, tel daarbij teammaten op die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn dan helpt het totaal niet.
Zelf met plezier gespeeld richting de VK A, koop m misschien nog wel eens terug om de Ferdi vrij te spelen.
Zit momenteel met veel tanks die stock zijn waardoor ik totaal de fun in de game verlies op de momenten dat ik tijd heb om wat potten te spelen, tel daarbij teammaten op die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn dan helpt het totaal niet.
Lekkere eerste battle met de 50 100 
2crashandburn had zijn Ace Tanker op de Panther II behaald in deze battle. Samen iets meer dan 8k damage gedaan.
Victory!
Battle: Komarin 11-3-2014 12:39:02
Vehicle: AMX 50 100
Experience received: 4.157 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 67.965
Battle achievements: High Caliber, Tank Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Brothers in Arms, Mastery Badge: "1st Class"
2crashandburn had zijn Ace Tanker op de Panther II behaald in deze battle. Samen iets meer dan 8k damage gedaan.
Victory!
Battle: Komarin 11-3-2014 12:39:02
Experience received: 4.157 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 67.965
Battle achievements: High Caliber, Tank Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Brothers in Arms, Mastery Badge: "1st Class"

Het is nog maar een maandje geleden dat ik aan het struggelen was om mijn global winrate de grens van 54,5 over te tillen zodat hij 55% werd, en inmiddels is deze gestaag doorgestegen naar 55,20% gedurende de afgelopen paar weken. Dank aan alle mensen waarmee ik de afgelopen tijd platoons mee gespeeld heb voor jullie bijdrage hieraan!
Oh en niet omdat het heel goed is (you purple eggplants
) maar gewoon omdat ik er voor mijn doen best wel een beetje trots op ben:
Oh en niet omdat het heel goed is (you purple eggplants

5e battle met de 50 100
Victory!
Battle: Northwest 11-3-2014 13:26:32
Experience received: 3.273
Credits received: 154.080
Battle achievements: Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Replay:
http://wotreplays.com/sit...hwest-coldzero-amx_50_100
Victory!
Battle: Northwest 11-3-2014 13:26:32
Experience received: 3.273
Credits received: 154.080
Battle achievements: Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Replay:
http://wotreplays.com/sit...hwest-coldzero-amx_50_100
Als we goeie potjes gaan plaatsen kan ik er ook nog wel eentje. 
Overwinning!
Gevecht: Winter Himmelsdorf 11-3-2014 14:42:25
Voertuig: Tiger I
Ervaring ontvangen: 3.446
Credits ontvangen: 158.583
Gevechtsprestaties: Top Gun, Zwaar Kaliber, Spartaan, Meesterschaps badge: "Tank Aas"

Replay hier!
Yes, much goldammo was used.
Overwinning!
Gevecht: Winter Himmelsdorf 11-3-2014 14:42:25
Voertuig: Tiger I
Ervaring ontvangen: 3.446
Credits ontvangen: 158.583
Gevechtsprestaties: Top Gun, Zwaar Kaliber, Spartaan, Meesterschaps badge: "Tank Aas"

Replay hier!
Verwijderd
Eindelijk weer eens fatsoenlijk gespeeld... Wat lagere tiers. Prima vermaakt.
Uiteindelijk 2228.46 WN7 / 2695 WN8
Uiteindelijk 2228.46 WN7 / 2695 WN8
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 15:27 ]
Yes, much only goldammo was usedUser schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12:
Ik zie al wie er voor het winnen van de PerPixel challenge gaat, met je crew
Fout, aan het eind had ik geen goldshells meer, toen moest ik normale ammo gebruiken.p0st schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:32:
[...]
Yes, much only goldammo was used
Ik zie al wie er voor het winnen van de PerPixel challenge gaat, met je crew
Ghehe, okayUser schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:35:
[...]
Fout, aan het eind had ik geen goldshells meer, toen moest ik normale ammo gebruiken.
Wel mooi dat je nog 637 winst draait
Verwijderd
Wow, twee potjes met 2700+ XP gepost in een paar uur, dat was toch wel even het bekijken waard!
Dat vond ik best indrukwekkend.
Heerlijke pot! Valt me op hoe je toch behoorlijk agressief speelt met je 50 100. En hoe je ook die Patton afschoot zonder zelf maar enige damage te ontvangen...wsLy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:40:
5e battle met de 50 100
Damn, bijna 2900 XP is echt bizar. Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom je besloot naar goud te switchen, terwijl alle schoten er waarschijnlijk ook met AP doorheen waren gegaan, maar goed, als je genoeg credits hebt... Doet uiteraard niets af aan het feit dat het een geweldige pot was. Mooi om te zien hoe je op het laatst in je eentje een full health Tiger II owndeUser schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12:
Ik had niet verwacht dat die Super Pershing zo stom was om mij zijn zwakke punten te laten zien. Verder heb je soms best nasty bounces op T32s en T-44s. Dat wou ik nu niet riskeren, dus ging er gold in.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:04:
Damn, bijna 2900 XP is echt bizar. Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom je besloot naar goud te switchen, terwijl alle schoten er waarschijnlijk ook met AP doorheen waren gegaan, maar goed, als je genoeg credits hebt... Doet uiteraard niets af aan het feit dat het een geweldige pot was. Mooi om te zien hoe je op het laatst in je eentje een full health Tiger II ownde
je wilde gewoon die damage farmen 
ik ga ze thuis terug kijken. misschien leer ik nog eens wat.
en cold, het is niet eerlijk
ik had pas na 100 battles ofzo mijn ace tanker op mn 50 100.
edit:
waar is trouwens dat 9.0 nieuws dat zou komen om 4 uur?
ik ga ze thuis terug kijken. misschien leer ik nog eens wat.
en cold, het is niet eerlijk
edit:
waar is trouwens dat 9.0 nieuws dat zou komen om 4 uur?
[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 11-03-2014 16:32 ]
Ik heb na bijna 200 battles nog steeds geen ACE op me amx 50 100. Zo nu en dan wel een game ermee gecarried. Rond de 4000/5000 damage gedaan ofzo en nog altijd geen ACE, terwijl ik bij me IS-3 me ACE had bij een 5K damage potje.
je moet ook full gold schieten op tier 10 tanks voor een ace badge op een 50 100.
its the only way.
its the only way.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)