[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.690 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:39
Ik gebruik de vents alleen op tanks waar ze niet echt iets extra's nodig hebben, en om in brawls (1v1) nét dat kleine beetje verschil te hebben. Met name reload in dat geval. Zo kan ik met vents op mijn SU-100Y net wél een KV1-S two-shotten, en als ik vents niet gemount heb dan is het 50/50 (en meestal dus verlies voor mij want ik heb op dit moment ping 120...). Zijn natuurlijk niet heel veel situaties waarbij dat voorkomt, maar genoeg om het voor mij de moeite waard te maken. Ik wissel dan weer af met een binocs want die su-100y is half blind zonder....maar je raakt toch weer niks voorbij de 300 meter dus tsja..eigenlijk maakt dat ook niet uit hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
p0st schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:13:
Ik ben lichtelijk aan het twijfelen om alle Improved Ventilations te verkopen, en andere (meer nuttige) equipment op mijn tanks te installeren zodra er weer een EQ sale is. Ik merk zelf bijzonder weinig verschil met de Vents (overigens ook met BIA) en dat je dus beter andere equipment (en skills!) kunt kiezen...

Iemand het hier (niet) mee eens?
Ik kies juist Improved Ventilations boven andere equipment, behalve in uitzonderingssituaties. Vooral als de keuze tussen Enhanced Gun Laying Drive (welke in de meeste gevallen deze enige concurrent is) en Improved Ventilations ligt, kies ik toch echt voor de ventilator.

Ventilator geeft namelijk ook een kleine (~2.5%) aim time boost, plus dat je: accuracy, laad tijd (~0.30 sec), view range (~10 meter), hull traverse (~1 graden) en gun traverse (~1 graden) beter worden. Daarnaast werkt een EGLD alleen als je stil staat, dus tenzij je geen Stabalizer op de tank kunt zetten (welke in alle aspecten beter is dan een EGLD,) maar wel een ruk aim tijd hebt, alleen dan is een EGDL het waard over een Ventilator (maar op de meeste tanks heb je dan een EGLD, Rammer en Ventilator; of zoals op de Franse tanks: EGDL, Optics en Ventilator)

Er zijn een aantal uitzonderingen. waar ik met Coated Optics rijd, in plaats van een Ventilator. De Easy 8 bijvoorbeeld. Maar dat is puur omdat het op die tank, op de meeste kaarten, een betere keuze is. En dan zijn er natuurlijk nog de tanks waar je gewoon geen ventilator op kan, omdat ze geen dak boven hun hoofd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Daarnaast kan je als de credits niet zo zwaar wegen ook voor premium cons. gaan. Levert je +10% crew op, wat je normaal met BIA en vents samen hebt. Je kan i.m.o het beste de sterke kanten nog sterker maken i.p.v. de zwakke punten verbeteren zodat je een gemiddelde tank overhoud.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Hmm, net ff dat topic doorgenomen (had het overigens al eens eerder gezien op het WoT EU forum). De argumenten voor optics ipv vents zijn toch wel sterk moet ik toegeven. Heb momenteel op mijn T-54 Vents, Stab en Rammer. Wellicht een idee om op deze tank, bij wijze van test, eens te proberen hoe de tank performed met optics ipv vents. Ik ga het gewoon proberen iig ;)

Ik vind overigens dit 1 van de beste posts van dat topic, vooral ook de uitleg die hij er bij geeft:
T110E5 - vstab, rammer, optics
T57 - vstab, GLD, optics
T-62A - vstab, rammer, optics
T-54 - vstab, rammer, optics
T54E1 - vstab, GLD, vents
AMX 50 100 - vstab, GLD, vents
IS-3 - vstab, GLD, rammer
T69 - vstab, GLD, vents (rations)
AMX 13 90 - GLD, vents, optics (rations)

I am better at the vision/spotting aspect of the game, even in a heavy tank, than most players. I had back to back 5k spotting, 3k dmg done T57 games on Friday. In general, tier 10s have very good soft stats, and so while vents + BiA (+ rations) is totally awesome for soft stats, those tanks also play in a tier where engagement distances are longer, firepower is punishing, and spotting is important.

The T54E1 has pretty bad dispersion and poor accuracy, so I ran vents. Its also huge (bigger than the T110E5) and soft. Not a good spotting tank. Ditto for the AMX 50 100. IS-3 is blind, brawler only. The T69 can play with optics. I go back and forth with this one, but with gas + cola + vents + BiA and 40 HEAT rounds, its just an amazing glass cannon, and too important to do risky spotting things with. Scouts (T-62A, T-54, 13 90) get optics of course.

Camo/Draw* > Exposure > Armor > HP

*This is most important, and optics enhances this aspect.
Dit is ook wel een goede, vooral het voorbeeld van de T62A vind ik erg sterk:
To a small extent equipment choices will always involve personal preference, but there is usually, if not a single best three piece set up, at least two pieces of equipment that are indispensable to any build. Any tank that can mount a rammer or vertical stabilizer usually has no reason for forgoing either; most autoloaders should mount GLD to minimize time between rounds. In any case, the reason for choosing one piece over the other for that crucial third slot can be very illustrative.

Vents was a piece that many players used to use and have only now started to switch away from, with droves migrating away post 8.6. Here's a little bit of math- Vents improves crew skill by 5%, which with the commander bonus, kicks over to 6% on your other crew members. This translates to a 2.2% increase in actual tangible performance. An equipment piece such as GLD or Optics, however, provides its 10% bonus directly to the stat in question, and is thus a much larger increase- but to only that one stat. Players used to argue (and some continue to do so) that Vents have a role to play on many tanks due to the bonuses it offers all around, for example to driving, gun handling, etc.

However, it is in my opinion easier to leverage a 10% increase in a single stat into actual advantages in combat than it is to leverage the jack of all trades performance that vents provide. 10% view range on tanks with 400m, like most top tiers, is huge; spotting a moving tank at 440m allows you to get off the first shot, perhaps without even being spotted; this phenomena is aggrandized by fast medium tanks, on which the use of Optics and camo can be leveraged for easy vision control. Again, to give you concrete numbers, a T-62A will be spotted at 388m when firing by a tank with 100% crew and 400m view range. If that 62A is using optics, it can abuse its 440m of range to put shots into tanks from afar, without ever being lit.

So, should you use Optics on everything? I would argue that you should not, since on some tanks, other stats are a larger issue. The atrocious aim time on the IS-7, E-100, and Type 59, for example, require a GLD in the third slot. Anything nearing 3 seconds of aim time is something I throw GLD on by default, since getting rounds down range accurately is usually a bigger priority for these tanks. An E-100 that can spot, but not hit anything, is not an E-100 worth playing. The E5, however, has excellent gun handling, and benefits much more from the increased view range. As an extreme example, I can think of a carryhard game I clutched on Malinovka by spotting a WZ-132 sitting on our cap circle and killing it with under 20s to go.

Just never use spall liner. Ever. Never ever ever never. Almost any other equipment piece is a step up. There never has been and probably never will be a good use for spall liner, just avoid that shit like the plague
Ben het alleen niet eens met zijn laatste opmerking wat betreft de spall liner. Ik gebruik deze wel, namelijk op de E100. In dat ding ben ik toch wel vaak een arty magnet en het scheelt nogal of een arty zeg 500 dmg doet ipv 1000. De lange aimtijd van de E100 ervaar ik niet echt als een probleem om eerlijk te zijn, iig minder dan het arty probleem.

[ Voor 48% gewijzigd door Mr_Size op 06-03-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:45
Wat wél typisch NL is zijn een paar maatjes, jochies of simpele gasten die de chat gebruiken als teamspeak. "He piet, ja daaro..achter dat bosje man. Kom kom we gaan hem halen..kut!!!!! oh nee!!! hij heeft me!!!'.
Heb ik vaak als ik met een aantal vrienden speel. Die hebben geen microfoon en zij weten soms niet dat ze een aantal keer op TAB moeten drukken. Zeg ik het, doen ze het 1 keer en daarna gaan ze weer vrolijk verder. Dan krijg je na een aantal battles vragen van nederlanders die vragen of ze mee mogen doen met platoon terwijl die al vol zit, zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Mr_Size schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:29:
Ben het alleen niet eens met zijn laatste opmerking wat betreft de spall liner. Ik gebruik deze wel, namelijk op de E100. In dat ding ben ik toch wel vaak een arty magnet en het scheelt nogal of een arty zeg 500 dmg doet ipv 1000. De lange aimtijd van de E100 ervaar ik niet echt als een probleem om eerlijk te zijn, iig minder dan het arty probleem.
Ik weet niet hoe oud zijn post was, maar het kan best zijn dat het van vóór de spall liner veranderingen is. Toen had je er vrij weinig aan. Maar ook nu is een spall liner enkel nuttig op bepaalde tanks, op bepaalde kaarten. Grote nadeel vind ik toch wel dat je de equipement op je tank niet kunt aanpassen afhankelijk van de map. Dat je in de "warm up" seconden nog kunt kiezen voor je zelf gemaakte setjes: passive scout, active scout, sniper, brawler, etc. Want nu moet je wel de meest all-round equipement kiezen omdat je niet zelf kunt kiezen op wat voor soort kaarten je speelt (stad, woestijn, moeras) :-( Dus puur afstemmen op de kaart, zonder dat je daarbij weet wat voor soort tanks de vijand heeft (en misschien ook je eigen team, omdat als je zelf arty heeft, heeft dat vijand dat ook, en dus kunt voorspellen)

[ Voor 8% gewijzigd door ThomasG op 06-03-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Voor zomer vorig jaar. Spall Liner heeft nu een -50% tegen splash damage en was eerst minder. Op mijn TOG maakt het een huge difference omdat iedereen mij wil killen :)

Ik heb spall liner op al mijn heavies (ik speel UK/USA).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 17:54
Mwa normaliter niet, maar dit is een eenzijdig verhaal geplaatst op een publiekelijk forum met als doel het uitlokken van een reactie.

Wat je beter kunt doen is een printscreen of replay van de situatie aan 1 van de leiders laten zien. Deze kan dan op een verantwoorde en wel overwogen manier een besluit nemen en mogelijke sancties opleggen aan de desbetreffende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
?? Heb ik iets gemist? Wie doet dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Mr_Size schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:30:
?? Heb ik iets gemist? Wie doet dat dan?
Onnodig om op forum te zetten, even naar Bonsie mail graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
PcDealer schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:19:
Voor zomer vorig jaar. Spall Liner heeft nu een -50% tegen splash damage en was eerst minder. Op mijn TOG maakt het een huge difference omdat iedereen mij wil killen :)

Ik heb spall liner op al mijn heavies (ik speel UK/USA).
Spall liner op USA heavie (M103/T110E5 denk ik dan aan) vind ik weinig toevoegen. Het grote voordeel van die tanks is: mobiliteit! Ik zou juist dát voordeel vergroten met vents, rammer en vertstab.

Misschien heb je een goed argument om het toch op mijn USA heavies te zetten wat ik over het hoofd zie?

[ Voor 8% gewijzigd door Razorbite op 06-03-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

ik gooi alleen spall liners op goed bepantserde heavy tanks (zoals de Tiger P en de VK B). dit zijn van die tanks waarbij mensen uit frustratie HE gaan schieten omdat ze niet door je armor heen komen omdat ze de wekaspots niet kunnen raken.

dan schieten ze met HE en doen ze maar 20HP damage met een tier 9 gun :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Razorbite schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:33:

Spall liner op USA heavie (M103/T110E5 denk ik dan aan) vind ik weinig toevoegen. Het grote voordeel van die tanks is: mobiliteit! Ik zou juist dát voordeel vergroten met ventsoptics, rammer en vertstab.
fixed, zie discussie hierboven :p

@Xcessive, uiteraard heb je gelijk, maar ineens is daar een post van iemand en pixel reageert erop alsof het al helemaal bekend was. Vond het nogal een out of the blue moment, van daar ook mijn 1e 'wtf' reactie ;) Maar ik hoef hier uiteraard geen naming and shaming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mr_Size schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:55:
[...]

fixed, zie discussie hierboven :p

@Xcessive, uiteraard heb je gelijk, maar ineens is daar een post van iemand en pixel reageert erop alsof het al helemaal bekend was. Vond het nogal een out of the blue moment, van daar ook mijn 1e 'wtf' reactie ;) Maar ik hoef hier uiteraard geen naming and shaming..
ja dat dacht ik ook al...

ik denk wel dat een uitschieter van een stamgast van got wel getolereerd wordt. maar als t iemand is die in de clan niks toe te voegen heeft en vaker van dit soort uitschieters heeft, dat er dan wel plek komt voor een andere speler uit de wachtrij. (dit is mijn mening iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:13

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:23:
Word het in de GoT-clans getolereerd als members openlijk misdragen ingame? Beetje onnodig om met ziektes te gaan spotten.
Oh jee, Druidfather had beter moeten weten dan met vinkentering te spotten, now he will pay for it!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Fordox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:57:
ik denk wel dat een uitschieter van een stamgast van got wel getolereerd wordt. maar als t iemand is die in de clan niks toe te voegen heeft en vaker van dit soort uitschieters heeft, dat er dan wel plek komt voor een andere speler uit de wachtrij. (dit is mijn mening iig)
Eensch :)
p0st schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:57:
Oh jee, Druidfather had beter moeten weten dan met vinkentering te spotten, now he will pay for it!
Ik mag toch hopen dat het niet hier om gaat :+

[ Voor 24% gewijzigd door Mr_Size op 06-03-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Nee hoor geen id wie wat of waar, maar zijn manier van formuleren en de locatie waar hij het deed stond mij niet aan ;) hij probeert nu op een zeer passief-agressieve manier GoT in diskrediet te brengen op een publiekelijk forum en dat vind ik niet zo netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ja dit is namelijk gathering of tweakers en de clan is gathering of tanks. Subtiel maar belangrijk verschil. Maar zoals ik eerder zij. Het is een stuk netter dit met 1 van de clan leaders op te lossen i.p.v. op een openbaar forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wordt er toch nog ge-name-and-shamed |:( :F

Beetje jammer, had liever naar pixel geluisterd..

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 06-03-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay klaar, excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:57

thijsco19

KTM 990 SMT

PcDealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:15:
Je kunt ook een premium tank nemen om je crew daarin te trainen en dan over te zetten op een nieuwe tank. Dan blijft de crew met hun perks behouden voor die tank(lijn).
Premium tank zal er waarschijnlijk wel een keer komen maar voorlopig niet, wil zo min mogelijk geld aan het spel besteden. ;)
En sowieso ga ik niet special omdat ik de US lijn grind een US prem tank nemen, toevallig is de T34 wel een kandidaat als ik er 1 koop :P.
Doe ik ook altijd, daardoor kon ik me eerste tier 10 kopen. Maar door niet mega veel tijd kan ik niet vele games spelen om de missies te halen.
perpixel schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:03:
Als je op dit moment echt geld nodig hebt. ga met 2 man een t49 platoon draaien: zonder prem beste inkomsten, platoon victories inkomsten, 4 kills (gaat vaak voorkomen in t49) inkomsten. Gaat echt absurd hard dan.
Klinkt leuk maar nee.
Moet ik weer die tank aanschaffen, speelstijl leren en veel spelen. (ja 15 potjes op een avond noem ik veel :o )
dramborleg schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:04:
Je weet dat je reload dan de helft extra is? Of terwijl, elke 3 schoten die een 100% crew doet, doe je met 50% crew er 2. Lijkt mij een pijnlijke grind. (om nog maar te zwijgen over de andere stats)

Edit: of is het zo dat je gewoon 2x zo lang over de reload doet?
Volgens frentik 25%, wat alsnog redelijk veel is. Maar zoals ik eerder al zei, met een aantal goede potten (die je zeker wel kan hebben) is de crew ook al 75% of hoger. En zo leer je veel beter met de tank te spelen dan met 100% crew, vol met equipment. Trouwens zo heb ik het vroeger altijd gedaan.

Jaja ik weet ben een beetje moeilijk :P.
Gelukkig komen er leuke missies aan (clan missies) waar ik weer wat geld mee kan verdienen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:46
Zo! net even het Leo PTA beest uitgelaten, stond lang op stal geloof ik want hij had er zin in!
Victory!
Siegfried Line 6-3-2014 17:36:49
Leopard Prototyp A
5.233 ( x2) 171.016
High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
6235 dmg
2363 assist
http://wotreplays.com/site/download/663280
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/GOT/WOT/shot_011.jpg

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
p0st schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:49:
Hmm da's inderdaad een verbetering! Mag ik trouwens vragen waarom je zoveel op de lower tiers blijft spelen? Je hebt namelijk meer battles dan ik gespeeld, en je average tier is 4.1 :9 en nu dacht ik dat ik nog veel low tiers speelde met mijn average van 6.0 :P
Probeer verder wat vaker te overleven (ik herinner mezelf er altijd aan dat elke seconde dat je langer leeft, je meer damage kunt doen en dus ook meer voor je team kunt betekenen), ik ben daar zelf ook consequent op aan het letten nu en ik merk dat ik daardoor veel rustiger en overzichtelijker kan spelen :)
-tier 3/5 vind ik het leukste, hogere tiers merk ik dat ik nog niet goed genoeg voor ben. Ook heb ik veel met iemand gespeeld die graag met de marder speelde.
-Ik ben ook meer bezig met langer in leven blijven maar heb nog vaak dat ik in de laatste minuten dom dood ga en ook soms iets te overmoedig speel in het begin van het potje.
Inrage schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:29:
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk door op 1 avond 28 verschillende tanks te spelen, is het zo niet moeilijk om echt een ritme te vinden met specifieke tanks? ('k heb zelf niet eens zoveel garage slots hehe)
-Dat zijn de tanks waar ik nog XP op nodig heb op weg naar de volgende tank of upgrade. Dus speel dan zo'n avond voor de double xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Beetlejuise schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:52:
-tier 3/5 vind ik het leukste, hogere tiers merk ik dat ik nog niet goed genoeg voor ben. Ook heb ik veel met iemand gespeeld die graag met de marder speelde.
-Ik ben ook meer bezig met langer in leven blijven maar heb nog vaak dat ik in de laatste minuten dom dood ga en ook soms iets te overmoedig speel in het begin van het potje.
Als je in lagere tiers blijft hangen zal je NOOIT in hogere tiers leren spelen..
Beetje hetzelfde als jarenlang de middelbare school overdoen omdat dit zo makkelijk is en je daar zulke goede resultaten boekt omdat de HBO zo moeilijk en ver weg lijkt .
Tier 7 en hoger zijn gewoon de bigboys met andere tacktieken en inzichten die je pas leert door daar te spelen.
Je moet daar echt gebruik maken van de mogelijkheden en vooral onmogelijkheden van je tank en het terein, hoe goed je ook denk te zijn in lowtiers je gaat het moeiljik krijgen als je weer een klas hoger gaat.

Zelfs bij nieuwe tanks moet je weer leren ermee om te gaan.
Ben met mediums gewend te sarren, brawlen...heb nu een Leopard PTA en kon hier niet mee omgaan totdat ik wat artikelen erover las.
Speel nu meer 2e lijn en damageoutput gaat omhoog..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
ShockWave schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:11:
[...]

Als je in lagere tiers blijft hangen zal je NOOIT in hogere tiers leren spelen..
Daarom speel ik ook hogere tiers maar om niet te gefrustreerd te raken grijp ik ook zo nu en dan terug naar wat lagere tiers. Het moet wel leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik kom er net achter dat ik nog ongeveer 400.000 freeXP heb, dat omgezet kan worden... maar ik heb geen gold :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:30

wontcachme

You catch me? No you wont

Edmin schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:38:
Ik kom er net achter dat ik nog ongeveer 400.000 freeXP heb, dat omgezet kan worden... maar ik heb geen gold :|
Noob. Ik heb 910k bijna Free XP :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Punt is dat ik dat XP omzetten pure afzetterij vindt. Ik heb gold geschoten, tanks gekocht, camo gekocht... maar dat is MIJN zuur verdiende XP en daarvoor betalen is echt kolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Met versie 1.4 van de WoT Cash Converter is te zien dat met de nieuwe bundel de Schmaltzy Bundle de meeste credits per euro geeft (490,49/EUR), mits de gekochte premium tank verkocht wordt. Voor de beste bang Gold for buck EUR moet je de Support Bundle hebben (200/EUR), tenzij je nog uiterlijk morgenochtend 7:00 King's Ransom oppikt.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 06-03-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Edmin schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:49:
Punt is dat ik dat XP omzetten pure afzetterij vindt. Ik heb gold geschoten, tanks gekocht, camo gekocht... maar dat is MIJN zuur verdiende XP en daarvoor betalen is echt kolder.
Daarom zet ik altijd gewoon accelerated crew training aan, aangezien ik de experience toch vrijwel nooit omzet, en die 5% free experience krijg je sowieso. Dan liever m'n crew een boost geven. Ze zullen het toch nooit gaan veranderen of goedkoper maken, aangezien zo'n ~80-90% van alle inkomsten uit World of Tanks van experience omzetten en gold naar credits omzetten komt. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFuse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 17:47
PcDealer schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:09:
Met versie 1.4 van de WoT Cash Converter is te zien dat met de nieuwe bundel de Schmaltzy Bundle de meeste credits per euro geeft (490,49/EUR), mits de gekochte premium tank verkocht wordt. Voor de beste bang Gold for buck EUR moet je de Support Bundle hebben (200/EUR), tenzij je nog uiterlijk morgenochtend 7:00 King's Ransom oppikt.
Zit een fout in je formule. Zowel de Schmaltzy Bundle als de chinese bundle tellen de waarde van de tank 2 maal.

Edit: waarde van de Schmaltzy is 302,5 goud per euro

[ Voor 7% gewijzigd door ColdFuse op 06-03-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel of de nieuwe teamkill-maatregelen alleen als doel hebben het terugschieten van teamkillers tegen te gaan, en geen effect hebben op degene die eerst op iemand schiet. Het viel me een aantal dagen geleden al op dat iemand niet blauw werd na 2 schoten te lossen op een teamgenoot, terwijl degene die terugschoot direct na het eerste schot een blauwe kleur kreeg, en nu heb ik het zelf ook ervaren.

Een speler met 1 WN8 schiet 2 keer op mij. Ik houd me in en rijd bij hem weg. Vervolgens gaat hij naar mijn teamgenoot en begint op hem te vuren. Aangezien die teamgenoot mijn enige hulp op die flank was, had ik er genoeg van en bij wijze van waarschuwing schiet ik 1 keer op hem. Resultaat: direct blauw :| En dat was misschien de tweede keer ooit dat ik teamdamage deed (eerste keer was lang geleden en per ongeluk).

Tuurlijk, stom van mij om terug te schieten, maar het is zo lastig om je in te houden als iemand van je eigen team de match aan het verkloten is :P Desalniettemin lijkt die nieuwe regel nou niet echt een verbetering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

ColdFuse schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:39:
[...]

Zit een fout in je formule. Zowel de Schmaltzy Bundle als de chinese bundle tellen de waarde van de tank 2 maal.

Edit: waarde van de Schmaltzy is 302,5 goud per euro

Ik kan niet lezen. Sorry
Aangepast, thnx. 302,80 Gold.

Jawel: kolom I werd tweemaal geteld.
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:43:

Tuurlijk, stom van mij om terug te schieten, maar het is zo lastig om je in te houden als iemand van je eigen team de match aan het verkloten is :P Desalniettemin lijkt die nieuwe regel nou niet echt een verbetering...
Report gedaan?

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 06-03-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Yes, het kan dus wel!!

Victory!
Highway 6-3-2014 20:47:35
T-28
3.940 ( x2) 34.045
Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TN5KBOBbCx2Rfku6DNoYDbu9/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:43:
Een speler met 1 WN8 schiet 2 keer op mij. Ik houd me in en rijd bij hem weg. Vervolgens gaat hij naar mijn teamgenoot en begint op hem te vuren. Aangezien die teamgenoot mijn enige hulp op die flank was, had ik er genoeg van en bij wijze van waarschuwing schiet ik 1 keer op hem. Resultaat: direct blauw :| En dat was misschien de tweede keer ooit dat ik teamdamage deed (eerste keer was lang geleden en per ongeluk).
Alleen zijn track eraf schieten zonder verder damage te doen, werkt heel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:06
Mr_Size schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:58:
Yes, het kan dus wel!!

Victory!
T-28
3.940 ( x2) 34.045

[afbeelding]
Destroyed by fire :/ Dat is een zure dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
Zo de WT auf E 100 staat op de reserve bank, best een sterke tank maar die reload is te lang voor mij.
Zal hem zo nu en dan nog wel eens uitlaten. Binnenkort maar eens verder met de Object 263 lijn. Volgens mij is dat een tank die mij meer zal ga liggen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
oosterhofjf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:08:
Destroyed by fire :/ Dat is een zure dood
Tja, ik werd net op het verkeerde moment geflanked :) Had de 10 kills wel kunnen maken, maar goed was al lang blij om EINDELIJK eens een lekker potje in dat ding te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Of ik heb ineens alle mazzel van de wereld afgelopen 30 games of mijn snellere internet zorgt voor betere gameplay. Afgelopen games schommel ik tussen de 4000 en 6000 wn8 8)7 Weliswaar alleen mijn grindtankjes gedaan op low tier, maar dan toch.

Ping momenteel tussen de 20-30. Wat is jullie ping en maakt het voor jullie veel uit in prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ghehe, wat een aardige mensen zijn er ook op deze wereld :P
Deze meneer vond het niet zo aardig dat onze IS-8 hem er ongeluk een tikje gaf :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xt0kA7H.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

p0st schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:03:
Deze meneer vond het niet zo aardig dat onze IS-8 hem er ongeluk een tikje gaf :')

[afbeelding]
Hmm, "skull fuck" die heb ik nog niet eerder gezien :) Toevallig vandaag ook eens door mijn screenshot archief gebladerd en er een stuk of 5 naar FTR gestuurd.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 19:27

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Wat is die t29 slecht als je hem net hebt zeg.
Langzaam, gun hit max 120, penetration van een papiertje, die IS'en slopen me gewoon makkelijk.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Knoop doorgehakt: van een deel van mijn verjaardagsgeld King's Ransom besteld.
Super Pershing is super :)

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 07-03-2014 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Man, gisteren weer een dag premium gewonnen, maar dit was compleet verspeelde moeite... De teams waarmee ik samen was gingen allemaal basecampen. Nog nieteens 100m ver rijden en daar blijven staan, wat er ook gebeurde. Ik denk dat ik nieteens 10 battles heb gedaan met premium, zo frustrerend waren die zombies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-10 16:34
Gister de M4A3E2 Sherman Jumbo aangeschaft.

Wat een leuke tank om mee te rijden :)
Hoewel hij niet heel snel is, heeft hij vrijwel dezelfde speelstijl als de M4 Sherman. en dat bevalt me prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
oosterhofjf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:54:
Of ik heb ineens alle mazzel van de wereld afgelopen 30 games of mijn snellere internet zorgt voor betere gameplay. Afgelopen games schommel ik tussen de 4000 en 6000 wn8 8)7 Weliswaar alleen mijn grindtankjes gedaan op low tier, maar dan toch.

Ping momenteel tussen de 20-30. Wat is jullie ping en maakt het voor jullie veel uit in prestaties?
Sealclubber :+ Ik heb ook rond de 30 ping en ik ben niet anders gewend dus ik heb geen idee of een hogere ping veel uitmaakt. Uiteraard wel eens last, net als zovelen, van lagspikes, en dat zorgt er wel voor dat je wat meer mis schiet.
p0st schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:03:

[afbeelding]
We lagen gisteren echt dubbel om deze gast, ik vond het eigenlijk een briljante opmerking :p Persoonlijk vind ik dit een stuk minder erg dan met kanker schelden, maar dat kan ook aan mijn zieke humor liggen natuurlijk :+

Gisteren trouwens goed kunnen merken dat de WN7 en WN8 rating wel echt van elkaar verschillen. Ik had gisteren een WN7 van ~2K en een WN8 van ~2,3K. Woensdag had ik een WN7 van ~1,8K, maar een WN8 van ~2,7K. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met het feit dat mijn avg dmg van gisteren wat lager lag dan woensdag (=lagere WN8), maar mijn k/d ratio van gisteren hoger lag dan woensdag (=hogere WN7)

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 07-03-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
Edmin schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:49:
Waarom vink je de crew skill accelerate box niet aan? (heeft vast een andere naam...)
Crew xp is het enige dat je niet echt kan kopen dus toch wel gemiste kans daar.
Mr_Size schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:58:
Yes, het kan dus wel!!

Victory!
T-28
3.940 ( x2) 34.045

[afbeelding]
8kills een geen Radleys?

[ Voor 29% gewijzigd door Inrage op 07-03-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Inrage schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Waarom vink je de crew skill accelerate box niet aan? (heeft vast een andere naam...)
Crew xp is het enige dat je niet echt kan kopen dus toch wel gemiste kans daar.

[...]

8kills een geen Radleys?
Voor een Radley-Walters's medal moet je minimaal een tier 5 tank gebruiken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:40
oosterhofjf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:54:

Van welke ping kom je vandaan?

Heb zelf een ping van 10-20 gemiddeld. Maar ik kan mij niet voorstellen dat er veel verschil is tot ca 60 ping. Daarboven zal je het verschil wel gaan merken denk ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Op zich maakt het mij iets minder uit, ping van 20 of 40 of 60. Maar soms zie je de vijand niet smooth bewegen maar met sprongen van 10 meter of zo. Met name als ze verder weg zijn. Dat zie ik als een groter aandachtspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:39
Zucht. Ik begin echt he-le-maal gek te worden van de ongeloofelijke noobs in m'n teams.

Ik heb eens zitten turven. De afgelopen 3 dagen heb ik 16x mines gespeeld. Van de 16x is mijn team één keer als eerste met mediums op de heuvel geweest.

>> Één keer. <<

Dit ondanks dat ik altijd verwoed aan het plingen ben, 'hill guys!!' roep van te voren. Als ik in een TD zit ga ik op een plek staan dat ik enemy mediums die omhoog gaan raak. Als ik in een medium/light ben ik _altijd_ als eerste op de heuvel. Als ik in een heavy zit rij ik zover mogelijk naar voren of zelfs op de heuvel als het moet.

Ik begin er gewoon echt m'n spellust door te verliezen door vaker teams te hebben die gewoon niet naar de obvious chokepoints lijken te gaan ondanks alle hulp en aanwijzing van mij..sigh...

Het lijkt gewoon wel alsof ik met een stelletje geestelijk gehandicapte imbicieltjes met zware asperger in m'n team zit. Communiceren niet. Reageren niet op vragen om hulp. Gaan allemaal de verkeerde kant op. Als vervolgens dan Chokepoint X verloren is (omdat alleen ik er sta) roept er soms één "hey, idiots, nobody go X'.

Komarin is ook zo'n map waar ik blijkbaar altijd de short end of the stick krijg en als enige of met hooguit één ander nutteloos tankje op het eilandje sta.

Ik heb het idee dat kneuzenteams meer obvious zijn zodra je op maps zit met één duidelijk punt waar het om draait (e.g. mines en komarin o.a.). Op maps waar er meerdere belangrijke punten zijn valt het niet op dat je allemaal josties in je team hebt kortom. ;(

[ Voor 32% gewijzigd door majic op 07-03-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Op de camping.. op de camping... :+
En dan het lieftst de top tier heavy's ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Bean77 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Van welke ping kom je vandaan?

Heb zelf een ping van 10-20 gemiddeld. Maar ik kan mij niet voorstellen dat er veel verschil is tot ca 60 ping. Daarboven zal je het verschil wel gaan merken denk ik.
60-110 ping had ik voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Laatst online: 20-09 22:15
majic schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:03:
Zucht. Ik begin echt he-le-maal gek te worden van de ongeloofelijke noobs in m'n teams.

Ik heb eens zitten turven. De afgelopen 3 dagen heb ik 16x mines gespeeld. Van de 16x is mijn team één keer als eerste met mediums op de heuvel geweest.

>> Één keer. <<

Dit ondanks dat ik altijd verwoed aan het plingen ben, 'hill guys!!' roep van te voren. Als ik in een TD zit ga ik op een plek staan dat ik enemy mediums die omhoog gaan raak. Als ik in een medium/light ben ik _altijd_ als eerste op de heuvel. Als ik in een heavy zit rij ik zover mogelijk naar voren of zelfs op de heuvel als het moet.

Ik begin er gewoon echt m'n spellust door te verliezen door vaker teams te hebben die gewoon niet naar de obvious chokepoints lijken te gaan ondanks alle hulp en aanwijzing van mij..sigh...

Het lijkt gewoon wel alsof ik met een stelletje geestelijk gehandicapte imbicieltjes met zware asperger in m'n team zit. Communiceren niet. Reageren niet op vragen om hulp. Gaan allemaal de verkeerde kant op. Als vervolgens dan Chokepoint X verloren is (omdat alleen ik er sta) roept er soms één "hey, idiots, nobody go X'.

Komarin is ook zo'n map waar ik blijkbaar altijd de short end of the stick krijg en als enige of met hooguit één ander nutteloos tankje op het eilandje sta.

Ik heb het idee dat kneuzenteams meer obvious zijn zodra je op maps zit met één duidelijk punt waar het om draait (e.g. mines en komarin o.a.). Op maps waar er meerdere belangrijke punten zijn valt het niet op dat je allemaal josties in je team hebt kortom. ;(
Waarom zit jij dan niet in een medium op Mines? Carry harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Frozen schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 01:28:
Wat is die t29 slecht als je hem net hebt zeg.
Langzaam, gun hit max 120, penetration van een papiertje, die IS'en slopen me gewoon makkelijk.
Stock tanks zuigen altijd hard.....
Dat je wordt gesloopt door een IS, dat is je eigen schuld dan geef je teveel hull bloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ShockWave schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:24:
[...]

Stock tanks zuigen altijd hard.....
Dat je wordt gesloopt door een IS, dat is je eigen schuld dan geef je teveel hull bloot...
Hull is toch alles behalve de koepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Frozen schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:27:
[...]
Hull is toch alles behalve de koepel?
Yep, probeer anders eens de hull down positie.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/zsj2s.png

Probeer deze ook steeds vaker, sidecrapen lukt me ook beter de laatste tijd.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

http://forum.worldoftanks...365233-hangar-test-drive/

vind iemand dit een goed idee van mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Eigenlijk zou dat gelijk zijn aan een 1 persoons trainingsroom kunnen maken, maar WG heeft al aangegeven dit niet van plan te zijn. Een 1 persoons trainingsroom kost namelijk (bijna) evenveel server kracht als een 30 persoons CW/TC/Random. 1 persoons rooms zouden dan gespammed kunnen worden wat de server load teveel zou verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

het hoeven ook geen echte maps te zijn, eerder gewoon een vierkante garage waar je even doorheen kan karren met een paar obstakels erin (iets van 400*400 zonder heuvels en een paar dummy tanks zoals die kapotte die je in Abby hebt op de 1 lijn)

[ Voor 18% gewijzigd door Fordox op 07-03-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoooo, gister de lage stats die ik had nog wat omlaag kunnen brengen door verder te grinden op de Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.. Oh well, van hieruit kan ik naar de Pz IV en de Hetzer. :)

Ligt het aan mij of is een tier 4 scout in een tier 8 match een shell-magnet? Ik kan me voorstellen dat artillery betere doelen heeft dan een simpel fluttankje wat al kapot gaat door er tegenaan te rijden, maar ze beschieten me toch. Zelfde geldt voor heavies en mediums die aan het spelen zijn met andere heavies en mediums, maar vervolgens mij instant oneshotten zodra ik m'n tank om de hoek stuur. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Gaius schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:59:
Zoooo, gister de lage stats die ik had nog wat omlaag kunnen brengen door verder te grinden op de Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.. Oh well, van hieruit kan ik naar de Pz IV en de Hetzer. :)

Ligt het aan mij of is een tier 4 scout in een tier 8 match een shell-magnet? Ik kan me voorstellen dat artillery betere doelen heeft dan een simpel fluttankje wat al kapot gaat door er tegenaan te rijden, maar ze beschieten me toch. Zelfde geldt voor heavies en mediums die aan het spelen zijn met andere heavies en mediums, maar vervolgens mij instant oneshotten zodra ik m'n tank om de hoek stuur. :+
Tja, als ik de kans kreeg om een scout af te knallen dan zou ik dat ook niet laten. Scouts kunnen erg belangrijk zijn, mits de speler in de scout tank weet wat hij doet, en zijn dus als zodanig ook een belangrijk target.

Des te meer reden dus om zoveel mogelijk passief te scouten of, als dat niet mogelijk is, altijd in beweging te blijven om de kans dat je geraakt wordt zoveel mogelijk te minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
Gaius schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:59:

Om ervoor te zorgen dat je hele team niet wordt gedetecteerd moeten scouts snel worden afgemaakt als ze dichtbij komen. Zolang je bij mediums en heavies dan zijn lights/scouts geen prio maar anders wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Ik weet dat je een crew kan retrainen voor de opvolgende voertuig, maar nergens kan ik duidelijk vinden in welke volgorde je dit doet.

Ik dacht dat het onderstaande volgorde was
1 verkoop huidige voertuig en stuur bemanning naar barakken
2 retrain bemanning (bij 100% bemanning voor 20k naar 90% ipv standaard voor 20k naar 75%)
3 koop volgend voertuig zonder crew
4 zet crew op nieuwe tank

Maar toen ik dit probeerde kon ik mijn originele 100% bemanning niet meer terug vinden. Dus geen 90% als begin skill.

Wat is er fout gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
Ik zou het in de volgende volgorde doen:
1. verkoop voertuig en stuur bemanning naar barakken
2. koop nieuw voertuig
3. zet crew op nieuwe tank (te herkennen doordat bij de crew de vorige tank naam staat)
4. gebruik de nieuwe functionaliteit om de gehele crew in 1 keer te retrainen naar de huidige tank

Ik weet even niet wat er fout is gegaan, ik zou zeggen bekijk je barakken even goed door of je je crew kan vinden. Misschien is de retraining niet goed gedaan en zijn ze minder % of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Vreemde teamgenoten heb je soms... Zojuist 4 teamkillers in mijn team. Needless to say dat we verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

hoe je het doet in stappen:

* Verkoop je tank en selecteer in dat menu 'send crew to barracks'.
* Koop je nieuwe tank, selecteer 'buy tank without crew'
* klik op je nieuwe tank in je garage waarbij in rode letter staat: Incomplete crew (oid)
* klik op de crew slots van die tank en selecteer de crew die je wilt omtrainen voor elke slot
* klik op t knopje boven die slots en retrain op die manier je crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Fordox schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:46:
hoe je het doet in stappen:

* Verkoop je tank en selecteer in dat menu 'send crew to barracks'.
* Koop je nieuwe tank, selecteer 'buy tank without crew'
* klik op je nieuwe tank in je garage waarbij in rode letter staat: Incomplete crew (oid)
* klik op de crew slots van die tank en selecteer de crew die je wilt omtrainen voor elke slot
* klik op t knopje boven die slots en retrain op die manier je crew.
Dank je. Zal het vanavond meteen proberen.

Hopelijk vanavond geen teamkillers of slechte indelingen (qua teams of Tier 3 in Tier 5/6 gevechten) om mijn nieuwe tank te testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WGLGRANDF1NAL

Code voor 100 goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-10 13:17
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:49:
WGLGRANDF1NAL

Cheers _/-\o_

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

WGLGRANDF1NAL

Grazie mille :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:33

auto660

1991 240 GL Brick

majic schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:03:

>> Één keer. <<

*auto660 voelt zich aangesproken :$ *
Ik weet wel hoe ik moet spelen maar al die tactieken.. volgens mij mis ik 1/4 van mijn hersenen |:(

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmiddag 10 potjes gedaan, helaas 3 potjes gewonnen. :X
Wat een prutsers zeg, niet meer normaal.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 20:55

TRX

WGLGRANDF1NAL

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
WGLGRANDF1NAL

Ook hier dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 12:10
Waar vul je die code in?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Inloggen op de site, klikken op je naam nick rechtsboven en kiezen voor "Activate Bonus Code".
You have reached the code usage limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gelijk het leukste potje van vandaag, ik kan dit weekend denk ik de T-54 unlocken en heb dan ook gelijk genoeg credits mede dankzij deze leuke weekly mission en de Groundhog Day missie! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OLqgPEs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disclaimer: Please keep in mind that each of the codes released as part of the Wargaming.net League Grand Finals promotion can only be used once per account. The above code is valid globally up to a limit of 100,000 activations and is valid only for a restricted time period. If the code is not working for you and you have entered it properly, then the code may have expired. Please stay on the lookout for more hidden QR codes that link to bonus codes!
Blijkbaar is deze al bereikt, dus de bonuscode die ik had geplaatst is niet meer geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nieuwe RNG Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:51:
Gelijk het leukste potje van vandaag, ik kan dit weekend denk ik de T-54 unlocken en heb dan ook gelijk genoeg credits mede dankzij deze leuke weekly mission en de Groundhog Day missie! :)

[afbeelding]
Ah nice, binnenkort T-54 platoons dus ;)

Lekker avondje geplatoond met Pixel en Pepperrr:

Wins/Battles: 14 (17) (82.4%)
Avg damage: 2.069

Efficiency/WN8: 1.944 / 2.736

Een paar stronk carries gedaan :)

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 07-03-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ah, nog een dagje grinden in de tier 4 light tank waarvan de motor draait op de tranen van de speler. Ook het kanon schiet kleine pakketjes treurigheid, die netjes afketsen op alles waar je op schiet. De tracks zijn zo laf dat ze direct dekking zoeken naast m'n tank zodra er op me geschoten wordt. En ik ben bang dat Active Dossier Uploader binnenkort een division-by-zero-foutmelding gaat geven bij het uploaden van m'n WN8-score.

Ja, ik vermaak me wel. Nog 9k. Getting there. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Gaius schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:52:
Ah, nog een dagje grinden in de tier 4 light tank waarvan de motor draait op de tranen van de speler. Ook het kanon schiet kleine pakketjes treurigheid, die netjes afketsen op alles waar je op schiet. De tracks zijn zo laf dat ze direct dekking zoeken naast m'n tank zodra er op me geschoten wordt. En ik ben bang dat Active Dossier Uploader binnenkort een division-by-zero-foutmelding gaat geven bij het uploaden van m'n WN8-score.

Erg mooi omschreven. :D

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

A-20 toevallig?

Ik kan me er maar niet toe zetten die weer op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gaius schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:52:

+1 voor de dramatiek, sterkte ermee *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:24:
[...]

Ah nice, binnenkort T-54 platoons dus ;)
Yup! :D
En als een van de laatste battles in de T-44 is dit best een leuke afsluiter :)

Victory!
Swamp 8-3-2014 11:52:45
5.715 ( x3) 126.382
Reaper, Mastery Badge: "1st Class"

Edit: sorry voor de dubbele post :'( *hehe, dubbele post*

[ Voor 9% gewijzigd door p0st op 08-03-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05

Rianata

Have you played Atari today?

In navolging op vele andere WoT spelers heb ik eens een replay voorzien van commentaar, maar dan wel in het Nederlands. Voor zover mij bekend is dat nog niet echt gemeengoed op bijv. Youtube. Voor bijvoorbeeld jongere kijkers wellicht makkelijker dan in Engels, hoewel dat grut Engels al wel snel oppikt. Denken jullie dat daar meer vraag naar zou zijn en wat vinden jullie van de kwaliteit?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Rianata schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:10:
In navolging op vele andere WoT spelers heb ik eens een replay voorzien van commentaar, maar dan wel in het Nederlands. Voor zover mij bekend is dat nog niet echt gemeengoed op bijv. Youtube. Voor bijvoorbeeld jongere kijkers wellicht makkelijker dan in Engels, hoewel dat grut Engels al wel snel oppikt. Denken jullie dat daar meer vraag naar zou zijn en wat vinden jullie van de kwaliteit?

[video]
Nobel initietief! Los daarvan even over de battle ansich, die twee schoten op de F304 die je mist, dat is zuur. Op 8.30 was de F304 sowieso ook niet zichtbaar voor je, dus dat was eigenlijk niet zo verwonderlijk dat je schot mis was. In het geval van de T28, snelle tank, maar je schiet relatief gezien langzaam in een KV-2, je had in dat geval meer voor de tank moeten schieten, dan had je hem gelijk gehad. Ik denk dat je soms te voorzichtig speel, dat zie je later ook terug met de SU-100, je probeert perfect te aimen, waardoor je hem mist omdat hij beweegt. Hij stond ongeveer 4 seconden stil in je aim, het was misschien beter geweest als je dan geschoten had.

Misschien nog om over na te denken; het ingame geluid van WoT wat zachter zetten. Door mijn koptelefoon was het soms moeilijk te volgen met het praten tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[video]
Wow :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:04

[video]
Wat is je bitrate?

Je gebruikt op zich nog wel redelijk wat Engelse termen, ik denk dat het goed is als je juist die in het Nederlands doet.

[ Voor 9% gewijzigd door User op 08-03-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:46
Iemand die hier de Type64 rijdt. Is het een beetje een leuke money grinder?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Geen money grinder, wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022

[video]
Welke sound mod gebruik je? Klinkt goed namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:39:
A-20 toevallig?

Ik kan me er maar niet toe zetten die weer op te pakken.
Nee, de Pz.Kpfw. 38 (t) n.A. Er zullen ongetwijfeld langere grinds zijn. Ik heb ook WoW gespeeld, dus een grind, ik weet wat het is. Ik heb er op zich geen problemen mee, zolang je iets nuttigs kunt bijdragen en je er daardoor lol aan kunt beleven. En met deze tank, ik voel me zo nutteloos in een tier 7-8 battles. :P

Al was het wel komisch om een tier 7 medium af te schieten. Hij had nog een paar hitpoints en ik had wat premium rounds en mooi zicht op de zijkant van z'n turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Voor alle streamers die mods gebruiken: blijkbaar begint WarGaming mods die voorheen gewoon toestemming hadden, als illegaal te bestempelen. Er zitten tussen de RU, EU en NA servers een groot verschil tussen welke mods wel en niet zijn toegestaan. Maar ik zou maar even opletten: (al zijn die mods op de EU server gewoon toegestaan, als je de topics in de mod sectie mag geloven)

For The Record: Streamer Banned for Mods Use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:30

wontcachme

You catch me? No you wont

ThomasG schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:06:
Voor alle streamers die mods gebruiken: blijkbaar begint WarGaming mods die voorheen gewoon toestemming hadden, als illegaal te bestempelen. Er zitten tussen de RU, EU en NA servers een groot verschil tussen welke mods wel en niet zijn toegestaan. Maar ik zou maar even opletten: (al zijn die mods op de EU server gewoon toegestaan, als je de topics in de mod sectie mag geloven)

For The Record: Streamer Banned for Mods Use
Warpack mod is nooit legaal geweest. En als hij zo slim is die te gebruiken in een stream is het zijn eigen stomme schuld.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:04
wontcachme schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:27:
[...]

Warpack mod is nooit legaal geweest. En als hij zo slim is die te gebruiken in een stream is het zijn eigen stomme schuld.
Hij gebruikte Warpack niet maar een paar mods die ook in Warpack zitten.

Hij gaf in z'n stream al aan dat EU spelers zijn modpack niet moesten gebruiken omdat ze dan gebanned konden worden.

Hmmm, zou het misschien ook illegaal zijn op de NA server? Naaaah, WoT NA is een compleet ander spel yo.
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)