[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.689 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
Vandaag mooi binnen de tijd de grind op de Jagdtiger afgerond. Ik had de topgun reeds onderzocht voordat ik de tank afstofte bij het begin van de missie, maar ik vond de tank vreselijk om te spelen. Nu circa 170 potjes ermee gedaan tijdens de Top of de Tree missie en ik heb lichtpuntjes gezien die de tank ook wel leuk maken. De nieuwe map bijvoorbeeld, op het noordelijke pad is deze tank geweldig omdat je daar erg veel hull-down posities hebt. Echter, over het algemeen was solo winnen in deze tank niet te doen. Noobs afknallen gaat prima en daar is deze tank heel erg goed in, maar iemand met wat hersens maakt te makkelijk gebruik van de weakpoints van deze tank.

Nu de JPZ E100, 3 potjes gedaan en genieten <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Fordox schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:13:
in totaal heb ik gekregen:
wijzigen wachtwoord: 400g
toevoegen telefoon nummer: 200g
meedoen aan gefaalt ESL tournament: 1000g
een liefv persoon in de clan: 500g
cw campaign: 200g (kreeg iedereen die in GOT mee deed)

en nu dus die mysterieuze 1000g.

in totaal dus 3300g, straatwaarde van iets meer dan 15 euro.
Wat dat betreft is ESL echt een goudmijntje voor de goede speler. Er zijn zo ongelofelijk veel toernooien en als je echt wilt, kun je elke avond aan de slag. In het afgelopen jaar was het voor mij ongeveer 50 euro en 75k goud (waarvan in de laatste 2 maanden 45k goud).
Nu bezig met het opzetten van een ESL team wat uiteindelijk met de top mee moet kunnen. Dus hopelijk in een aantal maanden kijken of we in de proleague kunnen stappen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
pkregting schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:44:
Dus hopelijk in een aantal maanden kijken of we in de proleague kunnen stappen :*)
En daarna een pro account? alle tanks en crewskills, heb je ook geen goud meer nodig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
mmm, net een T28 prot aangeschaft....stock isdienieleuk :)

Ben blij dat ik de andere lijn ook aan het grinden ben (nog 15k xp met de Jackson), dan kan ik daar eerst de 105mm gaan halen voordat ik vol aan de slag ga met mijn vreemde eend in de lijn :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
T28 en T28 Prot zijn stock idd een drama, maar de 120 mm guns op deze tanks zijn fantastisch :) ff doorbijten dus.

Vandaag in 21 battles 3 draws gehad, echt bizar. WR lag rond op 47% vandaag, alle potjes waar ik ziek veel dmg deed gingen verloren en de winst potjes was ik meestal bottom tier en kon ik net aan 1K dmg doen. Echt zo'n typische balansdag wat dat betreft. Verder wel vrij hoge rating gehaald: 2600 avg dmg en 3126 WN8.

Heb de ELC verkocht en nu de 12t in de garage staan. 1 battle mee gespeeld: draw :') Is mijn eerste autolader ooit btw, dus ben benieuwd hoe ik hiermee perform. Veel slechter dan met de ELC zal het hopelijk niet gaan..

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 26-02-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Ja ik vond vandaag ook tegenvallen... welliswaar wel redelijk wat gewonnen en degelijke ratings behaald, maar het ging moeizaam... Bepaalde tanks kon ik ook niet dubbelen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Hehe moar free xp Size!! Ben zelf bij de 12t gestopt, maar ik begrijp dat je graag naar de Bat 25t toe wilt :p

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
ZTeeVeR schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:15:
mmm, net een T28 prot aangeschaft....stock isdienieleuk :)
Nee, je moet echt naar het zwaarste kanon. Dan is hij heerlijk! (alleen traag ;) ) maar schiet hard, en als je hem goed schuin zet dan kan hij een flinke klap hebben door die dikke stalen plaat voorop + schuine turret.

Heb toch veel lol gehad in dat ding :p

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

de 12T is leuk, daar begint de lol :)
je moet er idd aan wennen.

de key: vol gooien met gold shells, eerst passive scouten en dan 'hit and runs' doen. je rijdt naar een low hp tank, zet auto-aim aan (ja ik weet het, het is 'noob' om te auto aimen. maar ik doe het altijd met mn scouts gezien je toch vaak de achterkant ziet), gaat m crikelen, je gooit je clip leeg en je zoek weer naar cover.

ambush die gasten :D

byyy the way:
ik wil best meedoen in een ESL team :)
ik ben niet de beste qua stats, maar ik wil graag leren. tijd en training maakt me wel beter.
ik heb ook 2 key tanks waar ik redelijk goed in speel, namelijk de 50 100 en de 13 90.
desnoods als permanente reserve, ik wil gewoon graag meedoen aan die trainingen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Fordox op 27-02-2014 09:01 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:37

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog wat liggen prutten in de duitse tank lijn. Uiteindelijk laat op de avond nog 2 potten gespeeld met mijn nieuwe aanwinst. De "DW2". Is een best langzame tank, maar het schot is vernietigend. Denk toch dat ik deze full moet upgraden wil ik bij mijn volgende tank uitkomen. Kan eigenlijk niet wachten tot ik een Tiger in mijn bezit heb.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Fordox

Fordox

00101010

een tiger is niet zon perfecte dank als dat je denkt.

en ik blijf bij mijn oordeel: Tiger P > Tiger I

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Mr_Size schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:42:
T28 en T28 Prot zijn stock idd een drama, maar de 120 mm guns op deze tanks zijn fantastisch :) ff doorbijten dus.
Klopt ja, maar de de prot en een 90mm gun? nee dat wordt hem echt niet. Daarom doe ik ook meteen de andere lijn erbij, daar krijg je de 105mm al een Tier eerder en is de grind dus minder erg.

Zodra ik die dan heb kan die op de prot en ga ik echt spelen, nu probeer ik gewoon de daily steeds te halen in de hoop dat ik in een tier 8 match kom, de front armor is echt fijn op dat ding.

de komende weken ga ik me dus suf bijten :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:23:

de key: vol gooien met gold shells, eerst passive scouten en dan 'hit and runs' doen. je rijdt naar een low hp tank, zet auto-aim aan (ja ik weet het, het is 'noob' om te auto aimen. maar ik doe het altijd met mn scouts gezien je toch vaak de achterkant ziet), gaat m crikelen, je gooit je clip leeg en je zoek weer naar cover.

byyy the way:
ik wil best meedoen in een ESL team :)
ik ben niet de beste qua stats, maar ik wil graag leren. tijd en training maakt me wel beter.
ik heb ook 2 key tanks waar ik redelijk goed in speel, namelijk de 50 100 en de 13 90.
desnoods als permanente reserve, ik wil gewoon graag meedoen aan die trainingen :P
Zelfs zonder gold is de 12T best te doen.
Vooral rustig aanpakken en niet yolo scouten wat ik de meesten ziet doen.

Pas nog een T28prot die full ops was langzaam aan kunnen afmaken doordat de rest van mijn team steeds zijn aandacht trok. Echt zo'n moment van trots als je dat als light lukt. :D

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Verwijderd

pkregting schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:44:
[...]

Wat dat betreft is ESL echt een goudmijntje voor de goede speler. Er zijn zo ongelofelijk veel toernooien en als je echt wilt, kun je elke avond aan de slag. In het afgelopen jaar was het voor mij ongeveer 50 euro en 75k goud (waarvan in de laatste 2 maanden 45k goud).
Nu bezig met het opzetten van een ESL team wat uiteindelijk met de top mee moet kunnen. Dus hopelijk in een aantal maanden kijken of we in de proleague kunnen stappen :*)
Kun je je daar ook als individu voor inschrijven of heb je een team nodig? heb ook wel eens wat opgevangen van 1vs1 namelijk.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:54
Ik ben nu al een tijdje met de t-54 bezig en dat is natuurlijk een uitzonderlijk leuke tank, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om hier "echt" goed in te presteren. Nu presteer ik altijd wel voor een goede voldoende, maar ik krijg bijv mijn avg. damage maar niet boven de 2250 terwijl dit toch wel haalbaar zou moeten zijn.

Iemand hier die zich toevallig extra bedreven voelt om hier om eens mee te kijken/platoonen om te kijken of ik er nog iets extra's uit kan halen?

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

solique schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Zelfs zonder gold is de 12T best te doen.
Vooral rustig aanpakken en niet yolo scouten wat ik de meesten ziet doen.

Pas nog een T28prot die full ops was langzaam aan kunnen afmaken doordat de rest van mijn team steeds zijn aandacht trok. Echt zo'n moment van trots als je dat als light lukt. :D
Inderdaad, pas zelfs een M103 bijna helemaal weggeschoten met mijn 12t :) alleen jammer dat de laatste 100 hp zonodig iemand anders wilde hebben.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Mr_Size
p0st schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:37:
Hehe moar free xp Size!! Ben zelf bij de 12t gestopt, maar ik begrijp dat je graag naar de Bat 25t toe wilt :p
Neuh, ik heb niet zo heel veel meer over. Bovendien moet ik ook gewoon veel potjes spelen om die crew zoveel mogelijk te trainen zodat ik ASAP Sixth Sense heb. En ik wil die bat idd ;)
Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:23:

Zoals ik hierboven aangeef: ik heb nog geen SS en dat is killing. Zeker als je passief scout moet je er zeker van zijn dat je niet gespot wordt. Ook is het zonder SS lastig om achter de vijandelijke linies te komen, want hoe weet ik zeker dat ik niet gespot ben en dat het verrassingseffect maximaal is?
Ook nog een probleem: ik weet de goede passieve spotplekjes lang niet overal te vinden. Daar moet ik me nog meer in verdiepen.
Ik zal mijn gewone speelstijl echt 'uit moeten zetten' als ik lights speel. Ik ben echt een dmg dealer en ben dus geneigd veel te schieten. Dat is nu net wat ik níet moet doen als ik lights speel, althans pas als het goede moment zich aandient :)
perpixel schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:15:
Ik ben nu al een tijdje met de t-54 bezig en dat is natuurlijk een uitzonderlijk leuke tank, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om hier "echt" goed in te presteren. Nu presteer ik altijd wel voor een goede voldoende, maar ik krijg bijv mijn avg. damage maar niet boven de 2250 terwijl dit toch wel haalbaar zou moeten zijn.

Iemand hier die zich toevallig extra bedreven voelt om hier om eens mee te kijken/platoonen om te kijken of ik er nog iets extra's uit kan halen?
Ik ben ook met de T-54 bezig en heb hem inmiddels aardig gemasterd. Wat ik in heel veel potjes heb, naast flink wat dmg, is een sloot aan spotting dmg. Tussen de 2 en 3K is geen uitzondering. Het is voor mij een beetje een hybride tank: je kan hem als heavy spelen, als sniper, als scout en als flanker. Per match kunnen die rollen door elkaar/na elkaar gebruikt worden. Gisteren nog met Druidfather een pot met de T-54 op Malinovka waar ik 5,5K dmg had gedaan en wat targets had opgelicht voor Druid om af te knallen met zijn 50 120.

Vanavond T-54 platoontje doen? Ik ben er rond 20.15-20.30 :)

• Bekers
Mr_Size schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:41:
Ik ben ook met de T-54 bezig en heb hem inmiddels aardig gemasterd. Wat ik in heel veel potjes heb, naast flink wat dmg, is een sloot aan spotting dmg. Tussen de 2 en 3K is geen uitzondering. Het is voor mij een beetje een hybride tank: je kan hem als heavy spelen, als sniper, als scout en als flanker. Per match kunnen die rollen door elkaar/na elkaar gebruikt worden. Gisteren nog met Druidfather een pot met de T-54 op Malinovka waar ik 5,5K dmg had gedaan en wat targets had opgelicht voor Druid om af te knallen met zijn 50 120.
Heb je daar een replay van? ben wel benieuwd eigenlijk O-)

• Fordox

Fordox

00101010

Zoals ik hierboven aangeef: ik heb nog geen SS en dat is killing. Zeker als je passief scout moet je er zeker van zijn dat je niet gespot wordt. Ook is het zonder SS lastig om achter de vijandelijke linies te komen, want hoe weet ik zeker dat ik niet gespot ben en dat het verrassingseffect maximaal is?
Ook nog een probleem: ik weet de goede passieve spotplekjes lang niet overal te vinden. Daar moet ik me nog meer in verdiepen.
Ik zal mijn gewone speelstijl echt 'uit moeten zetten' als ik lights speel. Ik ben echt een dmg dealer en ben dus geneigd veel te schieten. Dat is nu net wat ik níet moet doen als ik lights speel, althans pas als het goede moment zich aandient :)
ik kan je denk ik wel wat leren :) ik ben niet perfect en mijn speelstijl met scouts is heel passief in het begin, maar ik weet de goede bosjes en 'the right time to strike' wel. ik vind t ook soms belachelijk leuk.

we kunnen wel een trainingsroom pakken een keer :)

• perpixel
Mr_Size schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:41:
[...]

Neuh, ik heb niet zo heel veel meer over. Bovendien moet ik ook gewoon veel potjes spelen om die crew zoveel mogelijk te trainen zodat ik ASAP Sixth Sense heb. En ik wil die bat idd ;)

[...]

[...]

Vanavond T-54 platoontje doen? Ik ben er rond 20.15-20.30 :)
Daar ben ik zeker voor in. Als we dan een beetje ons best doen kan ik waarschijnlijk vanavond de 140 unlocken. Moet nog ongeveer 20k geloof ik.

• Mr_Size
Bekers schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:47:
Heb je daar een replay van? ben wel benieuwd eigenlijk O-)
Zal ik vanavond ff uploaden :)
Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:55:
ik kan je denk ik wel wat leren :) ik ben niet perfect en mijn speelstijl met scouts is heel passief in het begin, maar ik weet de goede bosjes en 'the right time to strike' wel. ik vind t ook soms belachelijk leuk.

Dikke deal! Zal wellicht niet vanavond lukken, zie onderstaand :) Maar gaan we zeker een keer doen!
perpixel schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:56:
Daar ben ik zeker voor in. Als we dan een beetje ons best doen kan ik waarschijnlijk vanavond de 140 unlocken. Moet nog ongeveer 20k geloof ik.
lol, dan ben je al een stuk verder dan ik :p Maar dan spreek ik je vanavond wel op TS

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
perpixel schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:15:

Ik vond de T-54 ook leuk spelen, heb er veel enorm goede potjes mee gespeeld waar ik het team echt heb kunnen dragen, mobiel, super pen, magic armour, low profile, redelijke camo, super viewrange, ... alleen maar pro's dus! MAAAAR.... haalde er maar 45% WR op voor een of andere reden, ook veel crappy games waar ik door 1 TD shot 70% van mijn HP kwijt was enz, veel low tier geweest, ...

T-43 110 games 57.27% WR
T-44 223 games 56.05% WR
T-54 215 games 44.65% WR
Obj 140 20 games 80% WR

Ik ben overtuigd dat het een tank is die schittert in platoons, je kan dan afwisselend schieten en met focus fire alles wegknallen en ook snel relocaten op elders hulp te bieden.

En als je bij de Object komt dan begint de fun echt ;)

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:51

_Z3

Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:55:
[...]

Met zo'n trainingsroom sessie wil ik ook wel mee doen. Ik heb nog een paar light tanks in de garage staan. Als je met je T5 tankje in de T9 battle zit moet je goed weten waar je mee bezig bent... En daar heb ik nog erg veel moeite mee.

• Fordox

Fordox

00101010

je kan ook vrij weinig met een low tier scout.

het beste dat je kan doen is NOOIT je gun schieten (heeft toch geen nut) en zoveel mogelijk in bosjes campen of gaan proxispotten op plekken waar ze je niet kunnen grijpen.

zijn jullie wel bekend met de spotting mechanics? zoals camo van bosjes voornamelijk met het schieten van je gun

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:37

Oxigeon

En zo is dat!

Ik als nieuweling ben ook wel in voor een "oefenpot". Een beetje DE plekjes weten te vinden. Waar kun je misschien het beste staan en noem maar op.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Fordox

Fordox

00101010

ik gooi zaterdag middag dan wel een keer een trainingsroom los. hou dan de channel van gathering of tanks (ingame) in de gaten, en/of wees aanwezig op teamspeak van gathering of tanks. teamspeak is een must voor het uitleggen (link is te vinden op gatheringoftanks.nl).

een paar algemene punten:
* ik ben niet perfect, mijn weg is 1 van de 1000 naar Rome. er kunnen zat betere opties zijn.
* mijn speelstijl is passief en de echte actie begint pas aan het einde van de game. als je team te goed is, of er komt een scout langs YOLOen net bij het bosje waar jij zit, you're gonna have a bad time. je bent dan geen toevoeging aan het team helaas.
* ik weet maar 2 mappen waarbij ik succesvol actief kan scouten.
* als je passief scout, is soms je team er niet mee eens. ze noemen je een AFK of noob. probeer rustig te blijven, dit is soms aardig frustrerend (vooral als ze shells op je gaan gooien). dit is gelukkig alleen in low tier games.
* raak bekend met auto-aim :)
* als je zeker bent dat je gespot bent (shells vallen in je buurt of je 6S gaat af), blijf bewegen en kijk nooit achter je. zet je auto aim aan, geef gas en hou je linker muisknop ingedrukt :P

• Mr_Size
Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:16:
ik gooi zaterdag middag dan wel een keer een trainingsroom los. hou dan de channel van gathering of tanks (ingame) in de gaten, en/of wees aanwezig op teamspeak van gathering of tanks. teamspeak is een must voor het uitleggen (link is te vinden op gatheringoftanks.nl).

een paar algemene punten:
* ik ben niet perfect, mijn weg is 1 van de 1000 naar Rome. er kunnen zat betere opties zijn.
* mijn speelstijl is passief en de echte actie begint pas aan het einde van de game. als je team te goed is, of er komt een scout langs YOLOen net bij het bosje waar jij zit, you're gonna have a bad time. je bent dan geen toevoeging aan het team helaas.
* ik weet maar 2 mappen waarbij ik succesvol actief kan scouten.
* als je passief scout, is soms je team er niet mee eens. ze noemen je een AFK of noob. probeer rustig te blijven, dit is soms aardig frustrerend (vooral als ze shells op je gaan gooien). dit is gelukkig alleen in low tier games.
* raak bekend met auto-aim :)
* als je zeker bent dat je gespot bent (shells vallen in je buurt of je 6S gaat af), blijf bewegen en kijk nooit achter je. zet je auto aim aan, geef gas en hou je linker muisknop ingedrukt :P
'You're gonna have a bad time', doet me denken aan die South Park aflevering over die Time Share shit _O-

Ontopic: goed plan, ik ben erbij zaterdag! Wellicht kunnen we dan gezamenlijk meer scout plekjes ontdekken, want 2 maps is natuurlijk te weinig :) Ik weet dat er sommige mappen zijn waar het gewoon erg lastig wordt om passief te scouten, maar op 80% van de mappen moet het toch mogelijk zijn om van nut te zijn voor je team.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even een vraagje; stel je probeert iets actiever te spelen (in dit geval in een Pz. Kpfw. II in Province) en je komt face to face te staan met een T18. Is die situatie te redden voor een ervaren speler, of zorgt de ervaren speler er voor dat ie niet in een dergelijke situatie komt.

Het is nogal een "oh crap"-moment waarbij ik geen idee heb wat ik het beste kan doen. Vol gas erop af is vrij kansloos, maar vluchten en daarbij je zij- en achterkant naar de T18 draaien is ook niet echt een oplossing. :P

Oh, en hoewel ik de T18 hier bij naam noem, wil ik niet insinueren dat die tank OP is. Alleen in bovenstaand scenario is hij volgens mij wel behoorlijk in het voordeel. :+

• Mr_Size
Gaius schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:06:
Even een vraagje; stel je probeert iets actiever te spelen (in dit geval in een Pz. Kpfw. II in Province) en je komt face to face te staan met een T18. Is die situatie te redden voor een ervaren speler, of zorgt de ervaren speler er voor dat ie niet in een dergelijke situatie komt.

Het is nogal een "oh crap"-moment waarbij ik geen idee heb wat ik het beste kan doen. Vol gas erop af is vrij kansloos, maar vluchten en daarbij je zij- en achterkant naar de T18 draaien is ook niet echt een oplossing. :P

Oh, en hoewel ik de T18 hier bij naam noem, wil ik niet insinueren dat die tank OP is. Alleen in bovenstaand scenario is hij volgens mij wel behoorlijk in het voordeel. :+
De ervaren speler probeert er idd primair voor te zorgen dat hij niet in zo'n situatie terecht komt. :) Mocht het toch gebeuren, gebruik dan je snelheid en je wendbaarheid (je zit per slot van rekening in een Light!) om een cirkelende beweging te maken en de T18 in de flank en/of van achteren aan te pakken. De T18 is in zo'n situatie juist in het nadeel, want die is nooit zo mobiel als een Light tank. Zo min mogelijk stilstaan is dan het devies en eventueel autoaim gebruiken terwijl je aan het cirkelen/flanken bent.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Province... die map heb ik serieus al lang niet meer gezien... en ik speel echt bijna elke dag wel een paar potjes van Tier 4 t/m Tier 9. :X

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:11:
[...]

De ervaren speler probeert er idd primair voor te zorgen dat hij niet in zo'n situatie terecht komt. :) Mocht het toch gebeuren, gebruik dan je snelheid en je wendbaarheid (je zit per slot van rekening in een Light!) om een cirkelende beweging te maken en de T18 in de flank en/of van achteren aan te pakken. De T18 is in zo'n situatie juist in het nadeel, want die is nooit zo mobiel als een Light tank. Zo min mogelijk stilstaan is dan het devies en eventueel autoaim gebruiken terwijl je aan het cirkelen/flanken bent.
Mijn ervaring is dat een T18 sneller kan draaien dan dat ik er omheen kan cirkelen. Het helpt ook niet dat m'n crew nog geen 100% is trouwens.

Maar okay, voorzichtiger spelen dus. :P

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Edmin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:14:
Province... die map heb ik serieus al lang niet meer gezien... en ik speel echt bijna elke dag wel een paar potjes van Tier 4 t/m Tier 9. :X
Komt omdat hij maar tm tier3 beschikbaar is ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Hebben jullie ook mensen nodig, die tanks hebben tier 8 t/m 10 met veel viewrange, om scout situaties goed te testen?

Verwijderd

Weer landje gepikt na lange tijd. SRSLY was bewust offmap.
Maar nu zijn we geland in Afrika...
In een ver verleden met NLD rondgehangen xD

• Fordox

Fordox

00101010

Mr_Size schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:02:
[...]

'You're gonna have a bad time', doet me denken aan die South Park aflevering over die Time Share shit _O-

Ontopic: goed plan, ik ben erbij zaterdag! Wellicht kunnen we dan gezamenlijk meer scout plekjes ontdekken, want 2 maps is natuurlijk te weinig :) Ik weet dat er sommige mappen zijn waar het gewoon erg lastig wordt om passief te scouten, maar op 80% van de mappen moet het toch mogelijk zijn om van nut te zijn voor je team.
dat was de bedoeling :P

de 2 maps was alleen met actief scouten, waarbij ik zeker weet dan een actieve run zin heeft. in elke map kun je altijd goed scouten.
Gaius schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:06:

de t18 is zo OP dat goede spelers er hard van weg rijden en andere spelers hem eerst mals maken.
Gaius schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:14:
[...]

Mijn ervaring is dat een T18 sneller kan draaien dan dat ik er omheen kan cirkelen. Het helpt ook niet dat m'n crew nog geen 100% is trouwens.

Maar okay, voorzichtiger spelen dus. :P
depends on the tank, met een bt-2 is het makkelijk.
BTU_Natas schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:37:
Hebben jullie ook mensen nodig, die tanks hebben tier 8 t/m 10 met veel viewrange, om scout situaties goed te testen?
niet nodig, wel handig.

het wordt geen enorm serieuze training, ik laat alleen plekjes zien waar je in kan zitten en leg wat basic mechanics uit en tactieken die ik gebruik. of er veel oefeningen zijn, nah niet echt. meer demonstraties.

• Gaius
  • Niet online
Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:
[...]

de t18 is zo OP dat goede spelers er hard van weg rijden en andere spelers hem eerst mals maken.
OP wil ik 'm niet noemen, het ding heeft z'n zwakheden. Maar net een potje waarbij wij geen T18's hadden, en hunnie hadden er 6. Die was wel ietwat onesided. :+ Toch één aan puin kunnen schieten, hij kwam in m'n flank en ik draaide te snel voor hem en toen stond ik naast 'm. Die Cruiser Mk. III 2-pounder heeft niet zoveel moeite om een T18 aan puin te schieten dan.

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:51

_Z3

Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:
[...]
het wordt geen enorm serieuze training, ik laat alleen plekjes zien waar je in kan zitten en leg wat basic mechanics uit en tactieken die ik gebruik. of er veel oefeningen zijn, nah niet echt. meer demonstraties.
Je leert er altijd van. Misschien ook iets over binocs, ik neem ze altijd mee op light tanks maar voor mijn gevoel merk ik er weinig van. Als we met een paar dat even kunnen testen, graag!

• Fordox

Fordox

00101010

als passive scout neem ik alleen maar binocs mee :9

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Boudewijn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:16:
[...]

Komt omdat hij maar tm tier3 beschikbaar is ;).
:F
Fordox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:06:
als passive scout neem ik alleen maar binocs mee :9
binos en camonet gaan bij mij automatisch mee naar de volgende pot. Met dank aan een mooie mod :P

[ Voor 44% gewijzigd door Edmin op 27-02-2014 13:11 ]

• Fordox

Fordox

00101010

ik heb gewoon een hele zooi aan camonets en binocs ingekocht tijdens een korting :P

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Toch maar besloten om over te stappen van Ger TD's naar Ger arty, omdat 200k experience farmen voor de JP E100 toch nog net iets teveel is. De Grille is echt geniaal, zelfs zonder upgraded gun is ie nog best wel tof.

Kan ik meedoen aan de training match? Ik kan gewoon niet uitvinden hoe de light tank te spelen

[ Voor 37% gewijzigd door looc op 27-02-2014 13:29 ]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

looc schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:28:
Kan ik meedoen aan de training match? Ik kan gewoon niet uitvinden hoe de light tank te spelen
Misschien doe ik ook wel ff mee :) heb nu bijna de Chaffee geünlocked met de Stuart, maar ik merk dat ik wisselende resultaten heb als scout (en dan vooral in randoms, waar het gedrag van je team heel onvoorspelbaar/onvoorstelbaar is :9 )

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Razorbite
  • Laatst online: 06-10 10:48
Ik heb gisteren de T110E5 vrijgespeeld. Wat een beestentank is dat zeg!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Kun je btw scripten in WoT? Zoals LUA in WoW?

Zou makkelijk zijn als je bijvoorbeeld een item prio kan geven aan de hand van type tank waarin je zit met repair kit of med kit.

Dus als je gunner en je driver dood is; klik op middlemouse = select med kit > if tank = heavy prio 1 = driver

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• perpixel
Er kan wel gemod worden, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Volgens mij is de basis UI helemaal flash actionscript te modden en worden andere dingen met python gedaan.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
Roeligan schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:07:
Kun je btw scripten in WoT? Zoals LUA in WoW?

Zou makkelijk zijn als je bijvoorbeeld een item prio kan geven aan de hand van type tank waarin je zit met repair kit of med kit.

Dus als je gunner en je driver dood is; klik op middlemouse = select med kit > if tank = heavy prio 1 = driver
Ja dat kan en het is illegaal.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Jammer :(

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jammer, ik had gehoopt op kortingen op alle light tanks: http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-spot-trust/

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
looc schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:28:
Toch maar besloten om over te stappen van Ger TD's naar Ger arty, omdat 200k experience farmen voor de JP E100 toch nog net iets teveel is. De Grille is echt geniaal, zelfs zonder upgraded gun is ie nog best wel tof.

Elk grindproject van tier IX naar X is gemiddeld 200k aan xp benodigd, uitschieter is die van de Object 704 naar de 268 een whopping 300k.
Het lijkt een groot verschil maar je hoeft bij de 704 niet veel te researchen aan modules welke je vaak bij andere lijnen wel moet doen.
Dus over het algemeen is dat redelijk gelijk met andere lijnen en ben je rond de 300k kwijt voor een tier X

Edit:
Vindt onderstaande een hele goede toevoeging aan de specials die tegenwoordig voorbijkomen.
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory of the day, premium account, etc., will not be counted to determine the top 10 players).
Destroy at least two enemy vehicles while dealing a minimum of 3,000 points of damage in the course of one battle
Dit gaat naar mijn idee het Botten tegen waarbij je voor een special alleen maar aanwezig hoefde te zijn, tevens gaat de 2e het killstealen tegen omdat het geen zin meer heeft om te wachten totdat een enemy een 1 shot is.
Zou WG geluisterd hebben naar de community?

[ Voor 47% gewijzigd door ShockWave op 27-02-2014 19:08 . Reden: Aanvulling ]

Star Citizen referralcode

• Mr_Size
Belofte maakt schuld :)

http://wotreplays.com/site/644551#malinovka-mr_size-t-54

Het is niet een hele normale T-54 match, want ik heb in deze match voornamelijk gesniped van een afstandje. Normaal gesproken rij ik wel verder vooraan.

In het begin bleef ik in base omdat een T69 aankondigde dat hij het enemy team ging scouten. Dat deed hij ook en zo konden Druid en ik beiden ongeveer 1700 dmg de man doen. Daarna ging ik naar de hill om te checken of hun forest leeg was. Vlak daarvoor was onze 50 100 daar gedood en het was mogelijk dat het bos nog bezet werd door enemies. Daarom zie je mij bovenop de hill een paar keer random schieten, om te checken of mijn SS af ging. Dat was niet het geval en dus kon ik relatief veilig het bos in rijden. Dat deed ik via de 0 lijn, waar je redelijk hull down kan staan. Daar spotte ik al snel een IS die ik eenvoudig kon killen. Gelukkig spotte ik ook al snel de arty, die ik kon killen. Daarna was het 1voor1 de resterende enemies afknallen samen met Druid. Resultaat 5,5K dmg en 3 kills. Dit keer niet zoveel spotting dmg omdat ik alles wat ik spotte zelf killde. Maar wel een erg lekkere pot :)

• wsLy
Ook weer bullshit dat er maar extra credit income is op de light tanks TOT tier 7... Zijn we vergeten dat er ook tier 8 light tanks zijn? En dan nog eens die bullshit 50% meer credits op tier 2 tot 5... en maar 20% op 6 en 7...

Zeer magere special moet ik zeggen, je merkt echt dat dit zo een special is van; we moeten een special hebben dit weekend.
Dan liever een weekendje niks en dan volgende week een lekkere special.

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 27-02-2014 19:11 ]

Stichting Hobbyserver

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:38

thijsco19

KTM 990 SMT

Na 125 battles en een WR van 58% kan ik wel zeggen dat ik de AMX 50 100 een gave tank vind!
Crew is 100% met eerste skill bijna 100%, wat is handig te nemen als eerste skill?
Commander, 6S?
Gunner, deadeye?
Driver, smooth ride?
Radio, safe stowage?

En dan daarna pas BIA? Of BIA eerst?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• wsLy
thijsco19 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:35:
Na 125 battles en een WR van 58% kan ik wel zeggen dat ik de AMX 50 100 een gave tank vind!
Crew is 100% met eerste skill bijna 100%, wat is handig te nemen als eerste skill?
Commander, 6S?
Gunner, deadeye?
Driver, smooth ride?
Radio, safe stowage?

6th sense, altijd 6th sense. BIA pas als 2e of 3e skill.

Stichting Hobbyserver

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
thijsco19 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:35:
Commander, 6S? Erg belangrijk
Gunner, deadeye? Moduledamage?? are you kidding me je damaged nu al genoeg modules
Driver, smooth ride? Je bent geen med
Radio, safe stowage? elke autoloader heeft imo dit nodig, je ammo gaat er vaak als eerste uit

Commander: 6th sense
Gunner: Snap Shot ivm turretrotatie
Driver: Offroaddriving (geeft meer en beter effect dan clutchbraking)
Radiooperator: Safestowage

6th sense en safestowage zijn perks en werken pas op 100%.
Je kan bijvoorbeeld eerst repair trainen en als die 100% zijn omtrainen met gold naar de juiste perks...

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 27-02-2014 20:34 ]

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

6th sense is dus een nobrainer.
De een zegt wel deadeye en de andere niet, is denk wel handig om sneller/vaker een motor in de fik te schieten, tracks eraf te knallen of zelfs ammoracks te raken.
De reden dat ik smooth ride in gedachten had is dat ik regelmatig al rijdende schiet, dus wel als een med flanken en dergelijken. Door je clip kan je zo half health tanks makkelijk afknallen. En de 50 100 vind ik als snel.

Aangezien ik inderdaad eerst repair hebt (getraind 96 % nu), is het misschien toch handiger om eerst deadeye te nemen (omdat het een perk is) en daarna snapshot te trainen.
Voor driver twijfer ik nog steeds.

Graag wat meer advies! :D

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Mr_Size
Zo, ff een avondje de T-54 gegrind met pixel en Druid (50 120). Het resultaat?

WR: 65%
avg dmg: 2,8K
Eff: 1988
WN8: 3251

Lekkerrrrrrrr, en pixel heeft zijn OBJ 140 unlocked d:)b

• perpixel
Mijn wr was 76.5% :P jullie waren gewoon aan het falen, tis maar dat ik jullie ben komen carry-en :+

Nee ging lekker zo. Ben nu halverwegen mijn t-54 grind. Op naar de t-62a

• Mr_Size
perpixel schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:57:
Mijn wr was 76.5% :P jullie waren gewoon aan het falen, tis maar dat ik jullie ben komen carry-en :+

Nee ging lekker zo. Ben nu halverwegen mijn t-54 grind. Op naar de t-62a
Keep on dreaming :+

Leuk om een keer met je te spelen, hadden idd een paar mooie carries en focus fire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
ShockWave schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:55:
[...]

Edit:
Vindt onderstaande een hele goede toevoeging aan de specials die tegenwoordig voorbijkomen.

[...]
[...]
Het is goed tegen het botten afk-ers, alleen als je de laagste tier bent, aan een flank staat waar weinig gebeurd, een keertje pech hebt of gewoon niet heel goed bent wordt je nu wel genaaid. Zeker missies waarbij je een x aantal overwinningen moeten halen worden dan gelijk een stuk moeilijker.

Vind eigenlijk dat ze de voorwaarden wat moeten versoepelen, bijvoorbeeld dat iets van damage gedaan moet hebben of een bepaalde afstand afgeleggen ofzo.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

thijsco19 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:58:
6th sense is dus een nobrainer.
De een zegt wel deadeye en de andere niet, is denk wel handig om sneller/vaker een motor in de fik te schieten, tracks eraf te knallen of zelfs ammoracks te raken.
De reden dat ik smooth ride in gedachten had is dat ik regelmatig al rijdende schiet, dus wel als een med flanken en dergelijken. Door je clip kan je zo half health tanks makkelijk afknallen. En de 50 100 vind ik als snel.

Aangezien ik inderdaad eerst repair hebt (getraind 96 % nu), is het misschien toch handiger om eerst deadeye te nemen (omdat het een perk is) en daarna snapshot te trainen.
Voor driver twijfer ik nog steeds.

Graag wat meer advies! :D
Ik had een tijdje deadeye op mijn Tiger II en Panther. Nu niet meer omdat ik veel te vaak een critical damage kreeg en geen damage. Leuk dat je dingen beschadigd en tanks tracked maar als je geen damage doet dan word het wel erg frustrerend. Voornamelijk als niemand eens nadenkt en schiet op de getrackede tank die zich minder goed tot niet kan verdedigen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:25:
[...]

Ik had een tijdje deadeye op mijn Tiger II en Panther. Nu niet meer omdat ik veel te vaak een critical damage kreeg en geen damage. Leuk dat je dingen beschadigd en tanks tracked maar als je geen damage doet dan word het wel erg frustrerend. Voornamelijk als niemand eens nadenkt en schiet op de getrackede tank die zich minder goed tot niet kan verdedigen. :/
Deadeye zou geen extra zero-damage crits moeten opleveren, als je er een krijgt zou je hem 100% zeker zonder Deadeye ook gehad hebben. Daarnaast is het natuurlijk geen magische skill, je moet wel op de plek van modules/crew mikken, anders werkt het bij voorbaat niet. Vooral op de Chinese light tanks is Deadeye een erg leuke skill, en kun je menig vijandige tank gemakkelijk kreupel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Knowuse schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:07:
[...]
Het is goed tegen het botten afk-ers, alleen als je de laagste tier bent, aan een flank staat waar weinig gebeurd, een keertje pech hebt of gewoon niet heel goed bent wordt je nu wel genaaid. Zeker missies waarbij je een x aantal overwinningen moeten halen worden dan gelijk een stuk moeilijker.

Vind eigenlijk dat ze de voorwaarden wat moeten versoepelen, bijvoorbeeld dat iets van damage gedaan moet hebben of een bepaalde afstand afgeleggen ofzo.
Ik heb eigenlijk zelden dat ik echt onderaan sta en meestal is het dan omdat ik iets stoms heb gedaan. Zelfs als laagste tier kun je meestal wel genoeg spotten/spotting damage doen om in de top 10 te staan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 07:19
ShockWave schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:55:
[...]

Elk grindproject van tier IX naar X is gemiddeld 200k aan xp benodigd, uitschieter is die van de Object 704 naar de 268 een whopping 300k.
Het lijkt een groot verschil maar je hoeft bij de 704 niet veel te researchen aan modules welke je vaak bij andere lijnen wel moet doen.
Dus over het algemeen is dat redelijk gelijk met andere lijnen en ben je rond de 300k kwijt voor een tier X
Vergeet de Foch niet naar de Foch 155 met 290k aan exp. Ook hier hoef je bijna niks te researchen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

op elke autoloader heb ik het liefst dead-eye.
waarom? PER SCHOT heb je x meer kans dat je module/crew damage doet. op een traag schietende tank als een tiger zou ik het dus niet doen.

met mn 50 100 schiet ik echt regelmatig tanks in de fik van achteren, vaker dan voorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik mik met de 50 100 veel meer op modules/crew dan dat ik met een non autoloader doet.
Daarom lijkt mij deadeye ook veel beter. Als je een tank in de fik zet kan je meestal wel een Schot sparen, als je een tank kan ammoracken (vooral bij eerste Schot) scheelt dat toch wel aanzienelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:19
Is er iemand die weet wat er met FTR (http://ftr.wot-news.com/) aan de hand is? Ik kan het blog niet meer bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:56

wontcachme

You catch me? No you wont

filipy23 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:20:
Is er iemand die weet wat er met FTR (http://ftr.wot-news.com/) aan de hand is? Ik kan het blog niet meer bereiken.
Ddos. Check maar de FTR facebook

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ThomasG schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:35:
[...]
Deadeye zou geen extra zero-damage crits moeten opleveren, als je er een krijgt zou je hem 100% zeker zonder Deadeye ook gehad hebben. Daarnaast is het natuurlijk geen magische skill, je moet wel op de plek van modules/crew mikken, anders werkt het bij voorbaat niet. Vooral op de Chinese light tanks is Deadeye een erg leuke skill, en kun je menig vijandige tank gemakkelijk kreupel maken.
Ik merkte toch iets heel anders. Het ging af en toe echt nerges over met zero damage crit na zero damage crit. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
Zelf had (en nu weer) ook Deadeye op mn stug III. Ik heb mixed feelings erover, het voelt niet aan alsof ik vaker modules sloopt.
Terwijl als ik op de JT speel, veel vaker ik modules kan slopen en dat zonder Deadeye.

Kan het misschien zijn dat ik modules wel vaker raak maar niet genoeg schade doe om deze daadwerkelijk te slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
thijsco19 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:06:
Ik mik met de 50 100 veel meer op modules/crew dan dat ik met een non autoloader doet.
Ik begin van de meeste tanks de weakspots ondertussen wel te kennen ... maar kennen jullie dan van alle tanks ook waar de crew/modules zitten? (tracks is duidelijk... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
Inrage schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:42:
[...]

Ik begin van de meeste tanks de weakspots ondertussen wel te kennen ... maar kennen jullie dan van alle tanks ook waar de crew/modules zitten? (tracks is duidelijk... ;))
Er zijn mods waarbij de weakpots zijn ingekleurd.
maar long range kan je dat niet zien en dan heb je nog te maken met RNG die medelijden met je moet hebben wil je zo'n weakspot raken

Commander's hatch en de onderkant van verschillende tanks zijn zo'n beetje algemene weakspots

[ Voor 9% gewijzigd door looc op 28-02-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:41:
[...]

Ik merkte toch iets heel anders. Het ging af en toe echt nerges over met zero damage crit na zero damage crit. :/
Die hele zer0 dmg crit nonsense zou uit de game moeten.
Inrage schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:42:
[...]

cupola's, machine gun poorten, achterdek. Bij tanks met een wat langgerekte turret is het achterste gedeelte van de zijkant vaak ook zwak.

[ Voor 42% gewijzigd door Edmin op 28-02-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
Edmin schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:49:
[...]

Die hele zer0 dmg crit nonsense zou uit de game moeten.
Idd! Heb met de huidige actie een JPE100 gekocht. Gister 3x gehad dat je er een vol in z'n zij probeert te raken en dan schiet je alleen z'n track er af! |:( Daar heb ik dat ding niet voor gekocht! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dat zou een zware nerf zijn voor sidescrape tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik ga wel weer lekker met kv3, sta vaak hoogste kills damage en exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
kv3 is ook een leuke tank.

Ik vond de t150 echt geweldig. De kv3 was een leuke tank, maar ben nu al maanden vastgelopen op de kv4. Kom daar gewoon niet doorheen. Trage tanks wekken zo veel frustratie bij mij op ;) maja daarna komt de st-i en dat moet alles goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fordox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:58:
dat zou een zware nerf zijn voor sidescrape tanks.
Begrip me niet verkeerd, als een module of crew gedamaged wordt is dat wmb prima. Waar ik met de pet niet bij kan zijn die criticals die nergens damage op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Doet een crit-hit niet per definitie wel ergens damage op? alleen heb je dat misschien niet altijd door. (je kan ook bijv alleen zijn viewport eruit schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

AFAIK kan de damage ook geabsorbeerd worden. Waardoor je 0 damage doet aan een module en wel een critical call krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

je doet wel damage aan de module, maar niet genoeg om m geel of rood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
perpixel schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:28:
Doet een crit-hit niet per definitie wel ergens damage op? alleen heb je dat misschien niet altijd door. (je kan ook bijv alleen zijn viewport eruit schieten)
Ja leuk maar dan krijg je er nog geen damagepunten voor en daar gaat het om Damage doen en damage verzamelen.
Damage uitdelen is XP en credits scoren en die krijg je niet als je detracked zonder hp eraf te schieten en je team maakt er ook geen gebruik van door op de door jou detrackte tank te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Edmin schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:31:
AFAIK kan de damage ook geabsorbeerd worden. Waardoor je 0 damage doet aan een module en wel een critical call krijgt.
Dat is vooral wanneer je op spaced armor schiet. Dan krijgt je "Critical hit" te horen, maar krijgt de ontvanger slechts een krasje op de tank.
ShockWave schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:01:
[...]

Ja leuk maar dan krijg je er nog geen damagepunten voor en daar gaat het om Damage doen en damage verzamelen.
Damage uitdelen is XP en credits scoren en die krijg je niet als je detracked zonder hp eraf te schieten en je team maakt er ook geen gebruik van door op de door jou detrackte tank te schieten.
Je krijgt ook experience voor kapot geschoten modules en crew, alleen slechts een keer tenzij ze een repair kit of verbanddoos gebruiken. Dus als je bijvoorbeeld de tracks eraf schiet, krijg je daar experience voor. Doe je het nog een keer op de zelfde tank, niet. Ook niet als iemand anders al eens zijn tracks eraf had geschoten. Zelfde geld voor de overige modules.

[ Voor 19% gewijzigd door ThomasG op 28-02-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crit hit zonder dmg... Kan me nog een magische ELC herrineren die Jingles had gepost...
6k pot. dmg recieved ofzo?!?

Super absorberende tracks. (1cm brede tracks FTW)
Viewports die shells aantrekken (makkelijk te raken op een rijdende ELC)

Dat soort dingen verpest het soms wel erg...
En dan komen ze met een "realistiche" wijziging in tank model van tank X.
Russians logic FTW! Wodka during working hours, lets fool everyone xD

(Sorry moest ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:08:
Crit hit zonder dmg... Kan me nog een magische ELC herrineren die Jingles had gepost...
6k pot. dmg recieved ofzo?!?

Super absorberende tracks. (1cm brede tracks FTW)
Viewports die shells aantrekken (makkelijk te raken op een rijdende ELC)

Dat soort dingen verpest het soms wel erg...
En dan komen ze met een "realistiche" wijziging in tank model van tank X.
Russians logic FTW! Wodka during working hours, lets fool everyone xD

(Sorry moest ff)
Yep, kan de keren al niet eens meer tellen dat ik met een tier X TD bounce/pentration/critical hits doe op alle soorten scouts... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150mm shell koppen bv met een scout...
Tank zou aan de andere kant van de map moeten liggen als ie geraakt werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:18:
150mm shell koppen bv met een scout...
Tank zou aan de andere kant van de map moeten liggen als ie geraakt werd :P
Ik zat meer te denken in de richting van, 'de 150mm shells zijn groter dan de gemiddelde scout' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:12:
[...]

Yep, kan de keren al niet eens meer tellen dat ik met een tier X TD bounce/pentration/critical hits doe op alle soorten scouts... 8)7
'k heb hier eens een tip gelezen die ik nu nog steeds toe pas. De eerste shell die ik laad in TD's (op sommige maps) is een HE shell. De eerste tank die je spot is meestal een scout, die schiet je daarmee direct van de wereld en indien splash damage viegen de tracks er zeker af en wordt hij door iemand anders opgeruimd.

Maar het is wel heel situationeel en als je die HE op een heavy schiet dan begint er aan de andere kant wel iemand te lachen... (gisteren met de ISU nog wel een Borsig geoneshotted met een HE shell, dikke fun :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:37:
[...]

'k heb hier eens een tip gelezen die ik nu nog steeds toe pas. De eerste shell die ik laad in TD's (op sommige maps) is een HE shell. De eerste tank die je spot is meestal een scout, die schiet je daarmee direct van de wereld en indien splash damage viegen de tracks er zeker af en wordt hij door iemand anders opgeruimd.

Maar het is wel heel situationeel en als je die HE op een heavy schiet dan begint er aan de andere kant wel iemand te lachen... (gisteren met de ISU nog wel een Borsig geoneshotted met een HE shell, dikke fun :))
Zit inderdaad wat in ja, zal ik eens op letten volgende keer, ben er normaal gesproken niet zo van, want als er inderdaad een heavy oid komt. sta je redelijk voor aap }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Tis redelijk tank afhankelijk. ik laad zeker 50% van de tijd als eerste shell een premium round. Juist omdat ik zo ver vooruit speel is de kans redelijk groot dat ik een aantal trage tanks die nog geen cover hebben kunnen vinden als eerst spot. Deze zijn meestal ook het zwaarst bepantserd. Dus schiet ik daar liever zeker doorheen als ik aan het rijden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:41:
[...]

Zit inderdaad wat in ja, zal ik eens op letten volgende keer, ben er normaal gesproken niet zo van, want als er inderdaad een heavy oid komt. sta je redelijk voor aap }:O
Met een Tier X TD is je kaliber groot genoeg om redelijke splash damage te doen, door op de grond te schieten onder z'n tank :+ Mits hij stil staat natuurlijk, anders is de kans op een mis redelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Hier wordt ik nu al suicidaal van, dit is het 6e faalteam op rij..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NIww4UC40rkTjv3262pSk3F4/thumb.jpg

Hoe moet ik in godsnaam deze dag doorkomen echt met dit soort hersenlozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:03:

[afbeelding]

En terecht, wat een team.. btw wel een nette pot met je tiger in deze matchmaking. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand nog tips hoe met de T-44 te spelen? Kan mn draai niet echt vinden, met zijn voorgangers ging het stukken beter. Moet nog 60k xp voordat hij top is. Momenteel zit de 85mm erop, doet max 180 damage.
Welke gun raden jullie aan? De 122mm of de 100mm?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc

[afbeelding]

Dit gevoel heb ik elk weekend wel.
Soms dan vind ik dat ik zelf bagger speel en dan blijk dat aan het einde van de match dat ik dan nog op eerste plaats sta. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Harmen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:17:
Iemand nog tips hoe met de T-44 te spelen? Kan mn draai niet echt vinden, met zijn voorgangers ging het stukken beter. Moet nog 60k xp voordat hij top is. Momenteel zit de 85mm erop, doet max 180 damage.
100mm, snel vurend, accuraat en goede pen.

Die hele lijn moet je een beetje als flanker spelen en alles wat je niet kan pennen vermijden. Ik ging ook altijd voor camo op mijn crew, leek me goed te werken op deze tank, de gun leent zich wel om te snipen. Vooral niet teveel rekenen op je armour of angles. Pas vanaf de T-54 kan je wat agressiever spelen want de T9 en T10 bouncen echt veel.

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 28-02-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Het wordt nog gekker mensen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vXEi4agZs3YsWkqOU0MDAzVV/thumb.jpg

Zelfs 8 kills en 3,8K dmg in de E25 is nog niet genoeg om te winnen. Had geen shells meer over om de laatste 250 HP van de enemy E25 af te schieten. En ofc mist mijn arty speler 3x en verliezen we alsnog :')

edit: @Solique, die neigingen heb ik dus al zie deze nieuwe post.. IS in mijn team: 0 dmg. Tiger P in mijn team: 376 dmg. IS in hun team: 1652 dmg en 4 kills. Dat maakt gewoon het verschil, ondanks dat ik 8 kills maak. Om &*^%$#@@@ gestoord van te worden dit. Heb nu 1 van de 8 potjes gewonnen ;( ;( ;w

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 28-02-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

[afbeelding]

Zo'n team valt nog wel mee. :+
Als je dit soort matches alleen meerdere keren achter elkaar krijgt dan krijg je echt |:( neigingen.
Harmen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:17:
De LB-1 zeker weten. Zeer accuraat, genoeg pen en lekkere dpm.
Vooral als support + flanker spelen. Je armor gaat je namelijk niet redden, al helemaal niet je turret die 1 grote ammorack is.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn ace gehaald op de t1 heavy in een verlies pot uiteraard.
Ik doe 2813 damage en 4 kills, de eerst volgende in de rij is een matilda BP met 879 damage. Ik kreeg meer xp dan de beste bij de tegenstander.
Het weekend is weer begonnen. :p

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Inrage schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:25:
[...]
100mm, snel vurend, accuraat en goede pen.
Die hele lijn moet je een beetje als flanker spelen en alles wat je niet kan pennen vermijden. Ik ging ook altijd voor camo op mijn crew, leek me goed te werken op deze tank, de gun leent zich wel om te snipen. Vooral niet teveel rekenen op je armour of angles. Pas vanaf de T-54 kan je wat agressiever spelen want de T9 en T10 bouncen echt veel.
Thanks voor de tips mensen, soms is er weinig flanken bij. Zal wel proberen achter de rest te blijven. ;)

Whatever.

Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)