Zo, vandaag de E75 weer verkocht. Geen zin om steeds de #1 tank te zijn met een stock tank (bedankt WOT). Uiteraard straight losses zo'n beetje. Leuk dat ie kan bouncen maar nog 50k zo traag als dikke stront en zonder de top gun ben je een lachertje voor enemies. Heb al lang geleden besloten om geen verschrikkelijke grinds meer te doen (spoil my fun) en dit was er één van.
Bijna 100% op de eerste skill bij de kv-3, wat moet de tweede worden?
heb mentor snapshot smoothride en dan 3x repair
heb mentor snapshot smoothride en dan 3x repair
De camo skill is nogsteeds procentueel toch? terwijl de paint en camonet tegenwoordig vaste waardes zijn. of is het anders om?
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator
calculate!
KV2 heeft overigens 0.76% extra camo waarde bij 100%
calculate!
KV2 heeft overigens 0.76% extra camo waarde bij 100%
Er zullen best een hoop misconcepties in WoT zijn over hoe bepaalde tanks gespeeld moeten worden maar in een KV-2 voorop rijden klinkt voor mij als zelfmoord. Ik vind KV-2 s die voorop rijden altijd een prima target als ze hebben geschoten en moeten herladen. Zelfs als je in dekking kan gaan is de reload lang genoeg om geflankt te kunnen worden. En schieten op een KV-2 die jouw niet kan zien, het enige wat je hoeft te doen is zo nu en dan verplaatsen om blind shots te voorkomen en weer shells pompen in die toren als turret.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
thierry : het sleutelwoord is 'weten wanneer'. En dat komt in veel gevallen neer op 'teamplay'. Ergo, je staat naast iemand met een korte reloadtijd zodat enemies niet het hoekje om komen zodra je aan het reloaden bent.
Ik sta bijna altijd vooraan in m'n kv2, eigenlijk. Op hele grote open maps, ja, dan moet ik gaan snipen. Maar liever niet
Ik sta bijna altijd vooraan in m'n kv2, eigenlijk. Op hele grote open maps, ja, dan moet ik gaan snipen. Maar liever niet
Dat bleek dus niet het hele verhaal te zijn. Het persoon in kwestie heeft daarvoor ook al enkele bans gehad wegens teamkills. In dit geval, teamkills die buiten zijn platoonmembers vielen. Hetgeen wat hij deed in de video was toen genoeg (waarschijnlijk door reports of wat dan ook) om hem een ban van drie maanden te geven. Echter speelt mijnheer de vermoorde onschuld en legt hij alles bij Wargaming neer. Nu kan je het inderdaad vrij... drastisch noemen, en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik er ook nog wel eens een handje van heb om na het einde van een battle een schot op platoonmembers te lossen. Maar het feit blijft staan dat in die video slechts de helft van het verhaal werd verteld.
Èn de kv-3 is nu elite! Dus ff met accelerate crew kijken als ik de eerste skill naar 100% kan gooien en dan de tweede ook en de crew overzetten naar een andere tank.
Voor deze ban had hij al een keer een ban van een maand gekregen.Plato1989 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:11:
[...]
Dat bleek dus niet het hele verhaal te zijn. Het persoon in kwestie heeft daarvoor ook al enkele bans gehad wegens teamkills. In dit geval, teamkills die buiten zijn platoonmembers vielen. Hetgeen wat hij deed in de video was toen genoeg (waarschijnlijk door reports of wat dan ook) om hem een ban van drie maanden te geven. Echter speelt mijnheer de vermoorde onschuld en legt hij alles bij Wargaming neer. Nu kan je het inderdaad vrij... drastisch noemen, en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik er ook nog wel eens een handje van heb om na het einde van een battle een schot op platoonmembers te lossen. Maar het feit blijft staan dat in die video slechts de helft van het verhaal werd verteld.
Volgens mij is de 'banvolgorde' als volgt:
- 1 uur
- 1 dag
- 3 dagen
- 1 week
- 1 maand
- 3 maanden
- perma
waarom denkt hij dan na een maand lange ban: goh ik ga eens schieten op mn teammates, misschien mag het nu wel
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Je geeft wel snel op na 5 potjes zeg had meer van je verwacht naar aanleiding van al je posts waarin je op mij overkomt dat je het allemaal wel even doet zo allemaal...majic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:56:
Zo, vandaag de E75 weer verkocht. Geen zin om steeds de #1 tank te zijn met een stock tank (bedankt WOT). Uiteraard straight losses zo'n beetje. Leuk dat ie kan bouncen maar nog 50k zo traag als dikke stront en zonder de top gun ben je een lachertje voor enemies. Heb al lang geleden besloten om geen verschrikkelijke grinds meer te doen (spoil my fun) en dit was er één van.
Sommige mensen houden van trollen... En grijpen elke kans aan om het opnieuw te doen. In zulke gevallen is een permaban de enige oplossing, hoe drastisch ook.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
en dan maken ze een tweede account aan en gaan ze weer verder. ip ban = only ban
[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 25-02-2014 11:27 ]
Haha geweldige vid. BAMM! banhammer!! Maakt het nog mooier dat hij verbaasd erover is.Plato1989 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:11:
[...]
Maar dan zullen ze wel weer vanaf tier 1 moeten beginnen. Daarnaast neem ik aan dat ze ook wel naar ip kijken als het te erg wordt.Fordox schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:26:
en dan maken ze een tweede account aan en gaan ze weer verder. ip ban = only ban
Maar over die ban, zo hoort het ook gewoon. Je krijgt niet voor niets een ban van 3 maanden dus hij is al vaak genoeg de fout in gegaan. Als je dan nog steeds niet weet dat je niet mag trollen verdien je niet minder.
[ Voor 25% gewijzigd door redwing op 25-02-2014 11:34 ]
[removed]
Ik speel met tanks die ik leuk vind best makkelijk, maar heb gemerkt dat na veel te veel jaren WOT spelen (af en aan) ik geen geduld meer heb met 'grinds'. De E75 is een leuke tank, maar gewoon geen zin meer om een paar weken (speel 10-15 potjes per dag gemiddeld met al m'n tanks) bezig te zijn tot ik top gun, tracks e.d. heb. Vind het sowieso irritant dat WOT altijd de neiging heeft om je 100% stock tank de #1 in je team te maken, daarmee niet alleen je grind verschrikkelijk maken, maar ook je team een handicap geven. Voel me elke keer weer schuldig, zucht.ShockWave schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:25:
[...]
Je geeft wel snel op na 5 potjes zeg had meer van je verwacht naar aanleiding van al je posts waarin je op mij overkomt dat je het allemaal wel even doet zo allemaal...
Buiten dat loopt m'n premium vanavond af, dus dan wordt die 100k bij elkaar spelen op de E75 echt een enorme lijdensweg. No thanks, helaas pindakaas.
ooit een keer dat hele mail verhaal gelezen over een botter die ge perma bannt was? hij mocht kiezen tussen een permaban of een volledig gewipte account (op gold en premium tanks na)oosterhofjf schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:29:
[...]
Haha geweldige vid. BAMM! banhammer!! Maakt het nog mooier dat hij verbaasd erover is.
hij zat de heletijd te zeuren dat ie disconnects had door middel van een brakke modem
[ Voor 12% gewijzigd door Fordox op 25-02-2014 11:32 ]
YouTube: World of Tanks || T95 MEGA SCOUT
Geweldig filmpje... Moet je voorstellen dat je dit doet met 4 t95's?
ssst dit is de ultra mega secret GOT CW tactiek op deze mapdudee schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:36:
Al geruime tijd geen WoT meer gespeeld is ook wel eens verfrissend. 
Pas nog iemand hetzelfde zien doen en die kwam niet verder dan de helft van het veld.
Ving het wel sportief op door zelf te zeggen dat hij het filmpje aan het reenacten was maar de kans op slagen niet bijster hoog was, luck was not at his side.
Al gaat dit je niet altijd lukken.dudee schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:36:
Pas nog iemand hetzelfde zien doen en die kwam niet verder dan de helft van het veld.
Ving het wel sportief op door zelf te zeggen dat hij het filmpje aan het reenacten was maar de kans op slagen niet bijster hoog was, luck was not at his side.
Zie pagina 1 de topic startdudee schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:42:
Heeft GoT ook een clan ofzoiets? Zodat ik ook met wat meer mensen speel etc.
[ Voor 20% gewijzigd door solique op 25-02-2014 11:46 ]
het moet lukken als je top tier bent en weinig/geen tank destroyers hebt aan de andere kant met veel pen.
Deden we in 2011 al met een Mouse die daar frontaal overstak. Nu dus met T95, maar echt bijzonder is het niet, imho.dudee schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:36:
ja toen je nog premium ammo MOEST kopen met geld.majic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Deden we in 2011 al met een Mouse die daar frontaal overstak. Nu dus met T95, maar echt bijzonder is het niet, imho.
Maakte niet veel uit, de tanks die toen regelmatig tegen de Maus vochten konden m' ook met premium niet penetraten frontally of angled hehe. Zoveel potjes mee mogen maken waar de Maus vocht tegen T6/T7 haha!Fordox schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:51:
[...]
ja toen je nog premium ammo MOEST kopen met geld.
Fordox schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:51:
[...]
ja toen je nog premium ammo MOEST kopen met geld.

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 25-02-2014 12:01 ]
Afgelopen week begonnen met de franse heavy tree.
Op zich is de grind tot lvl6 meestal saai maar begint de lol bij lvl6 toch echt op gang te komen... maar helaas, de grind met de ARL44 is de vervelendste die ik ooit heb mee gemaakt, wat een pokke ding met dat flatgebouw als turret en de eerste proppenschieter is bepaald niets waard.
Hopelijk kan ik er doorheenkomen zonder al teveel frustratie, anders toch maar gewoon vrije exp. opsparen met mijn andere tankjes.
Overigens, dit nation vs. nation is echt gaaf als je een hellcat speelt, 8 hellcats aan je zeide en de battles zijn binnen 4 minuten gewonnen.
Op zich is de grind tot lvl6 meestal saai maar begint de lol bij lvl6 toch echt op gang te komen... maar helaas, de grind met de ARL44 is de vervelendste die ik ooit heb mee gemaakt, wat een pokke ding met dat flatgebouw als turret en de eerste proppenschieter is bepaald niets waard.
Hopelijk kan ik er doorheenkomen zonder al teveel frustratie, anders toch maar gewoon vrije exp. opsparen met mijn andere tankjes.
Overigens, dit nation vs. nation is echt gaaf als je een hellcat speelt, 8 hellcats aan je zeide en de battles zijn binnen 4 minuten gewonnen.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Die eerste koepel op de ARL (die zeecontainer) is inderdaad echt een hel! maar daarna (fully upgraded) vind ik de ARL44 echt wel een prima tank. Zwaarste kanon is ook goed, heeft alleen een lange aim-tijd.
(ik ben er ook een tijdje terug op begonnen, dus ben benieuwd naar je verdere ervaringen! )
(ik ben er ook een tijdje terug op begonnen, dus ben benieuwd naar je verdere ervaringen! )
[ Voor 0% gewijzigd door Bekers op 25-02-2014 12:27 . Reden: typo ]
Ik begin de laatste tijd wel beter te spelen, blijf nu alleen nog maar met de kv-3 spelen zodat ik wat geld kan grinden om de kv-4 te kunnen gebruiken. Haal bijna altijd wel 1 kill en zit meestal rond de 2-3 als ik een beetje decent speel.
Ik vind de ARL44 met de DCA 45 gun een fijne tank. Tier 8 armor schiet je zonder moeite doorheen en door de sloped frontal plate bounce je nog best wel veel. Ik heb de crew door moeten schuiven, maar heb de tank nog niet verkocht. Ik wil er nog wel een nieuwe crew in zetten want ik vind het echt wel een tank om te houden.
Dat wordt nog eens extra duidelijk als je bij de AMX M4 45 aankomt. de M4 45 kan namelijk niet meteen de DCA 45 mounten, is traag, geen armor, en heeft een te lange aimtime voor een paper tank in deze tier.
Dat wordt nog eens extra duidelijk als je bij de AMX M4 45 aankomt. de M4 45 kan namelijk niet meteen de DCA 45 mounten, is traag, geen armor, en heeft een te lange aimtime voor een paper tank in deze tier.

[ Voor 23% gewijzigd door mcB op 25-02-2014 12:32 ]
Strix (Skullflame)
Ik had van dit filmpje ook het idee dat ik hem al eerder gezien had. Toen de T95 net uit was had je precies zo'n zelfde filmpje. Toen werkte dit ook goed omdat niemand nog iets wist van de weakspots van zo'n ding.majic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Deden we in 2011 al met een Mouse die daar frontaal overstak. Nu dus met T95, maar echt bijzonder is het niet, imho.
[removed]
Ik had dit ook verwacht, maar tot nu toe heb ik 100% van de battles tegen Hellcats gewonnen, tot m'n verbazing. Meestal in SU-100Y en KV-2, dus russisch. Zowel open als city maps. Zelfs één pot tegen 100% hellcat was zo gepiept..Sneezzer schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:01:
Punt is denk ik dat mensen die ze spelen niet allemaal weten hoe ze te gebruiken. Dus met die paper armor en relatief lange reload leggen ze het dan af tegen a) derp guns (one-shots bijna) b) mediums met rapid ROF guns.
Verwijderd
Nee niet geheel waar ik heb weliswaar een semipermanent ip adres echter als je de modem 24/48 uur uitzet heb je een nieuw ip adres.Fordox schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:26:
Zo lang de tegenstanders z'n faalplatoon hebben vind ik het niet erg. Lekker Loltractors afslachten.patrickos85 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:00:
[...]
Ik zou liever zien dat platoonmembers niet meer dan 2 tiers van elkaar mogen verschillen. Hoeven we ook geen T9 tank + T1 tank meer te zien. Gebeurt mij nog steeds te vaak![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
majic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Dan waardeer ik de aktie van die T95 toch meer.de tanks die toen regelmatig tegen de Maus vochten konden m' ook met premium niet penetraten frontally of angled hehe. Zoveel potjes mee mogen maken waar de Maus vocht tegen T6/T7 haha
Probleem is dat ze in mijn team zitten. Als dit op Tier 9 niveau is, dan speel je praktisch met 14 vs 15. Dat kan best een groot nadeel zijnDanielWW2 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:10:
[...]
Zo lang de tegenstanders z'n faalplatoon hebben vind ik het niet erg. Lekker Loltractors afslachten.
En als je een Tiger tegenkomt en je geen cover hebt dan ben je screwed... Laatst afgemaakt door een 300wn8 speler omdat ik geen cover had en zijn dpm gewoon een flink stuk hoger ligt... De m4 is echt in het nadeel op flink wat vlakken....mcB schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:29:
Ik vind de ARL44 met de DCA 45 gun een fijne tank. Tier 8 armor schiet je zonder moeite doorheen en door de sloped frontal plate bounce je nog best wel veel. Ik heb de crew door moeten schuiven, maar heb de tank nog niet verkocht. Ik wil er nog wel een nieuwe crew in zetten want ik vind het echt wel een tank om te houden.
Nu maar hopen dat de AMX 50 100 het waard is om met die Tier 7 dramabak te grinden.
Een andere Tier 7 die ik laatst aangeschaft heb vanwege de enorme hoeveelheid positieve reacties is de T29. Wat een heerlijke tank is dat zeg. Wel een beetje jammer dat ik op deze tank alweer een mastery badge heb gehaald in een draw/loss.
Wel echt een heartbreak potje en imo spannend tot de laatste seconden: wotreplay
Een andere Tier 7 die ik laatst aangeschaft heb vanwege de enorme hoeveelheid positieve reacties is de T29. Wat een heerlijke tank is dat zeg. Wel een beetje jammer dat ik op deze tank alweer een mastery badge heb gehaald in een draw/loss.
Wel echt een heartbreak potje en imo spannend tot de laatste seconden: wotreplay
Strix (Skullflame)
zow wat een bult xp
Die Franse tier 7 heavy tank kan je het beste als sniper spelen. Verder heb je er vrij weinig aanmcB schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:03:
Nu maar hopen dat de AMX 50 100 het waard is om met die Tier 7 dramabak te grinden.
50 100 heb ik nodig voor ESL, dus ik moet door de t7 heen
LOL, ik stond net tegenover een kv-4 en een type 58. Alleen in mn kv3. Nu en dan ff eruit om een schot te lossen wanneer hun op iets hadden geschoten. Waren ze op ten duur zat van dus wouden ze op mij schieten.
Jammer dat ze zo greedy waren dat ik direct de kv-4 kon detracken op een heuvel zodat ik niet geraakt kon worden. type 58 niet veel slimmer gaat er 10sec later voor het wrak van de kv-4 staan dus ook redelijk snel dood.
Overleef ik met 6hp.
Steelwall en spartan gekregen.
Jammer dat ze zo greedy waren dat ik direct de kv-4 kon detracken op een heuvel zodat ik niet geraakt kon worden. type 58 niet veel slimmer gaat er 10sec later voor het wrak van de kv-4 staan dus ook redelijk snel dood.
Overleef ik met 6hp.
Steelwall en spartan gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door dudee op 25-02-2014 15:19 ]
Sommige teams. Zat net in m'n scout op Malinovka standard battle, in de zuid spawn. Ga ik leuk op F5 staan, en spot op 2 spelers na hun hele team. Heb daar vrijwel hele battle ongezien kunnen staan, en de vijand constant lopen spotten. De vijand lag zo voor het oprapen, maar m'n team schoten steeds mis, terwijl ze zelf dood gingen door stommiteiten.. Uiteindelijk toch nog gewonnen, Scout en Patrol Duty binnen gesleept. Slechts 7.5k spotting damage gedaan, terwijl dat gemakkelijk veel meer had kunnen zijn. Heb je een keer een mooie scout map, in de goede mode, met de goede tank. Bakt de rest van je team er niks van
Heerlijk die WOT filmpjes.dudee schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:36:
Zelf kijk ik ook graag naar Jingles. Niet vanwege zijn kwaliteiten als speler, maar het commentaar is geweldig en laat bizarre stukjes zien van gameplay.
YouTube: World of Tanks - The Good, The Bad and The Ugly 9
De meesten gaan inderdaad de 1 op 1 battles aan waarbij ze het verliezen op DPM.majic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:04:
[...]
Punt is denk ik dat mensen die ze spelen niet allemaal weten hoe ze te gebruiken. Dus met die paper armor en relatief lange reload leggen ze het dan af tegen a) derp guns (one-shots bijna) b) mediums met rapid ROF guns.
[removed]
Coldzero,
Ik vroeg me namelijk af of het mogelijk is om de ingame kleuren aan te passen aan de huidige WN8 rating?
Want nu zijn de kleuren nog steeds op de WN6 rating aangepast en ontbreken er een paar kleuren in, want ik heb eens in colors.xc gekeken en daar zie ik er maar een stuk of 5 staan daar in de officiele WN8 er veel meer kleuren zitten.
Ik vroeg me namelijk af of het mogelijk is om de ingame kleuren aan te passen aan de huidige WN8 rating?
Want nu zijn de kleuren nog steeds op de WN6 rating aangepast en ontbreken er een paar kleuren in, want ik heb eens in colors.xc gekeken en daar zie ik er maar een stuk of 5 staan daar in de officiele WN8 er veel meer kleuren zitten.
Tuurlijk kan dat! Je kunt er bovenin de config zelf wat categorieën bijmaken, in dit lijstje (geef ze een naam en een kleur zoals bij de andere)Astratuner schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:08:
Coldzero,
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| "colorRating": { "undefined": "0xFCFCFC", // undefined "very_bad": "0xFE0E00", // very bad "bad": "0xFE7903", // bad "normal": "0xf8f400", // normal "good": "0x60ff00", // good "very_good": "0x02c9b3", // very good "unique": "0xd042f3" // unique |
En dan kun je vervolgens mij de WN8 waardes (of andere waardes) aangeven voor welke waarde ze welke kleur moeten krijgen, dus dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| // Dynamic color by WN8 rating "wn8": [ { "value": 315, "color": ${"def.colorRating.very_bad" } }, // 0 - 314 - very bad (20% of players) { "value": 755, "color": ${"def.colorRating.bad" } }, // 315 - 754 - bad (better then 20% of players) { "value": 1315, "color": ${"def.colorRating.normal" } }, // 755 - 1314 - normal (better then 60% of players) { "value": 1965, "color": ${"def.colorRating.good" } }, // 1315 - 1964 - good (better then 90% of players) { "value": 2525, "color": ${"def.colorRating.very_good"} }, // 1965 - 2524 - very good (better then 99% of players) { "value": 9999, "color": ${"def.colorRating.unique" } } // 2525 - * - unique (better then 99.9% of players) ], |
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Eindelijk Ace Tanker op de Borsig.
Victory!
Battle: Swamp 25-2-2014 18:24:40
Vehicle: Rhm.-Borsig Waffenträger
Experience received: 4.394 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 66.147
Battle achievements: Top Gun, Tank Sniper, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Victory!
Battle: Swamp 25-2-2014 18:24:40
Vehicle: Rhm.-Borsig Waffenträger
Experience received: 4.394 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 66.147
Battle achievements: Top Gun, Tank Sniper, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Over die waarden. Ik ben er niet zo blij mee omdat het verschil tussen "normal" en "good" gedefineerd word op 1315. Mijn waarde is nu al een tijdje 1312.p0st schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:13:
[...]
Tuurlijk kan dat! Je kunt er bovenin de config zelf wat categorieën bijmaken, in dit lijstje (geef ze een naam en een kleur zoals bij de andere)
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 "colorRating": { "undefined": "0xFCFCFC", // undefined "very_bad": "0xFE0E00", // very bad "bad": "0xFE7903", // bad "normal": "0xf8f400", // normal "good": "0x60ff00", // good "very_good": "0x02c9b3", // very good "unique": "0xd042f3" // unique
En dan kun je vervolgens mij de WN8 waardes (of andere waardes) aangeven voor welke waarde ze welke kleur moeten krijgen, dus dit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 // Dynamic color by WN8 rating "wn8": [ { "value": 315, "color": ${"def.colorRating.very_bad" } }, // 0 - 314 - very bad (20% of players) { "value": 755, "color": ${"def.colorRating.bad" } }, // 315 - 754 - bad (better then 20% of players) { "value": 1315, "color": ${"def.colorRating.normal" } }, // 755 - 1314 - normal (better then 60% of players) { "value": 1965, "color": ${"def.colorRating.good" } }, // 1315 - 1964 - good (better then 90% of players) { "value": 2525, "color": ${"def.colorRating.very_good"} }, // 1965 - 2524 - very good (better then 99% of players) { "value": 9999, "color": ${"def.colorRating.unique" } } // 2525 - * - unique (better then 99.9% of players) ],

Zeer slecht voor mijn gevoel van eigenwaarde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aan de andere kant is een lagere rating handig omdat mensen je soms onderschattenDanielWW2 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:11:
[...]
Over die waarden. Ik ben er niet zo blij mee omdat het verschil tussen "normal" en "good" gedefineerd word op 1315. Mijn waarde is nu al een tijdje 1312.
Zeer slecht voor mijn gevoel van eigenwaarde.![]()
Het is duidelijk te merken dat je als prioriteit wordt gesteld door het vijandige team als je een blauw of paars kleurtje hebt.
Levert ook leuke situaties op. Zo was ik een keertje laagste tier en 3 tanks riskeerde alles om mij maar dood te krijgen. Allemaal dood en even later in de chat: Ha! got the unicum!
servers liggen eruit?
Alle vragen hebben een antwoord
En dat midden in een van mijn beste potten van de afgelopen maand 
edit: en omdat ik nog ingelogd was, kom ik met geen mogelijkheid EU1 op.
[ Voor 36% gewijzigd door Edmin op 25-02-2014 19:45 ]
en tijdens dat de server eruit lag heb ik gewonnen?
Alle vragen hebben een antwoord
In een gemiddelde game ben ik alsnog een van de hoogste dus ik denk niet dat veel mensen XVM gebruiken.oosterhofjf schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:28:
[...]
Aan de andere kant is een lagere rating handig omdat mensen je soms onderschatten
Het is duidelijk te merken dat je als prioriteit wordt gesteld door het vijandige team als je een blauw of paars kleurtje hebt.
Levert ook leuke situaties op. Zo was ik een keertje laagste tier en 3 tanks riskeerde alles om mij maar dood te krijgen. Allemaal dood en even later in de chat: Ha! got the unicum!
Het is gewoon een principekwestie geworden. Moet groen of beter zijn.
Er rest je dan natuurlijk maar 1 optie: een nog betere pot...Edmin schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:44:
En dat midden in een van mijn beste potten van de afgelopen maand

Na hard ragen en tegen mn scherm schelden eindelijk toch weer eens een goed potje gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door looc op 25-02-2014 21:34 ]
Een goed potje noemt ie dat. Ik noem dat een fantastische pot. Als noob was ik net al erg blij dat ik 4 kills had en een 'zekere' verliespartij kon omdraaien in winst. 
Anyway, vandaag een Crusader Mk. III gekocht. Das een erg leuke tank zeg. Lekker snel en goeie guns.
Anyway, vandaag een Crusader Mk. III gekocht. Das een erg leuke tank zeg. Lekker snel en goeie guns.
Lol, mooie pot man.. steek je me even de pas af
Ik zie nu pas dat VBaddict.net een handige functie op de website heeft, je kunt zien hoeveel XP je nog nodig hebt op een crew voordat een skill/perk op 100% is. Als je dan op de nog resterende XP gaat staan zie je ook hoeveel battles je ongeveer nodig hebt.
Erg handig en je hebt direct een mooi overzicht van je crew skills
Verwijderd
Req XP: 1,680,510wsLy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:00:
Ik zie nu pas dat VBaddict.net een handige functie op de website heeft, je kunt zien hoeveel XP je nog nodig hebt op een crew voordat een skill/perk op 100% is. Als je dan op de nog resterende XP gaat staan zie je ook hoeveel battles je ongeveer nodig hebt.
Wees gerust...
Req XP: 3,085,345
Estimated battles 2,913
Average XP per game: 1,059
Type 59 crew zit nu op 48% in de 5e skill..
T49 Commander Brothers in Arms Camouflage Sixth Sense Eagle Eye Recon, 87% 1,529,295wsLy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:23:
[...]
Wees gerust...
Req XP: 3,085,345
Estimated battles 2,913
Average XP per game: 1,059
Type 59 crew zit nu op 48% in de 5e skill..
Noob..
SealclubberVorst8 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:32:
[...]
T49 Commander Brothers in Arms Camouflage Sixth Sense Eagle Eye Recon, 87% 1,529,295
Noob..
Gisteren tracks kunnen kopen voor de M53/55. voorheen had ik een reloadtijd van 30 seconde met stockgun. Met het installeren van modules en aanpassen van skills is deze omlaag gegaan naar 25 seconden, en de crew is nog geen 100%!
De battles erna kon ik gelijk meer dmg doen, waarbij de beste 4k dmg icm met 4 kills is geweest.
Ander leuk momentje was dat ik samen met een Foch overbleef tegen 5 anderen. tegenstanders waren 2 arties, een foch, t9 duitse TD en obj704. De 3 TD's waren naar mij aan het zoek, maar konden niet spotten, dus eerst schiet ik de obj704 zijn laatste 3% af. De foch weet nu ongeveer waar ik zit en net als mijn reload klaar is, spot hij mij en schiet, maar mijn tracks absorberen het schot. dit gaf mij genoeg ruimte om goed te aimen en ook hem zijn laatste procenten afknallen. Als laatste de duitse TD, welke mij snel wilde afknallen, maar dus over mij heen schoot, waardoor ik alsnog 1.1k dmg bij hem kon doen. Helaas niet genoeg, maar hij kreeg een flinke tik en meerdere modules/crew waren om zeep. Helaas niet genoeg om ons te laten winnen, maar alsnog erg leuk
De battles erna kon ik gelijk meer dmg doen, waarbij de beste 4k dmg icm met 4 kills is geweest.
Ander leuk momentje was dat ik samen met een Foch overbleef tegen 5 anderen. tegenstanders waren 2 arties, een foch, t9 duitse TD en obj704. De 3 TD's waren naar mij aan het zoek, maar konden niet spotten, dus eerst schiet ik de obj704 zijn laatste 3% af. De foch weet nu ongeveer waar ik zit en net als mijn reload klaar is, spot hij mij en schiet, maar mijn tracks absorberen het schot. dit gaf mij genoeg ruimte om goed te aimen en ook hem zijn laatste procenten afknallen. Als laatste de duitse TD, welke mij snel wilde afknallen, maar dus over mij heen schoot, waardoor ik alsnog 1.1k dmg bij hem kon doen. Helaas niet genoeg, maar hij kreeg een flinke tik en meerdere modules/crew waren om zeep. Helaas niet genoeg om ons te laten winnen, maar alsnog erg leuk
Afgelopen dagen nog wat zitten prutsen in mijn tier 3 duitse tank en M3 Lee. Begint toch wat langer te duren nu voordat je een Tier omhoog kan gaan. In mijn Lee van alle potjes die ik erin gespeeld heb 19 ofzo, alle 19 gewonnen. Daar is mijn winrating dus zeer hoog in. In de andere tank zit dit zo rond de 66%.
Wat ik wel raar vind ik dat ik vaak als Tier IV tank in een battle wordt gegooit waarbij ik vaak als enigste IV zit en de rest is allemaal hoger. Damage doen is dan gewoon onmogelijk.
Wat ik wel raar vind ik dat ik vaak als Tier IV tank in een battle wordt gegooit waarbij ik vaak als enigste IV zit en de rest is allemaal hoger. Damage doen is dan gewoon onmogelijk.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
T49 is geen sealclubben, het is WoT in easy mode
Gister de 57mm en de tracks op mijn KV-1 kunnen zetten.
Voelt iets beter aan en kan dankzij mijn kanon nu wel wat gasten afknallen.
Als high tier ingame ben je wel een shellmagnet, door de snelheid van het gevaarte ben je niet snel weer verstopt maar wat een gaaf ding. (de eerste paar potjes niet mijn gedachte erover btw)
Heb de tank gun rammer al kunnen monteren en nu sparen voor de ventilation.
Als high tier ingame ben je wel een shellmagnet, door de snelheid van het gevaarte ben je niet snel weer verstopt maar wat een gaaf ding. (de eerste paar potjes niet mijn gedachte erover btw)
Die 57mm is geweldig. Mijn crew is bijna 100% en de reload zit al onder de 2 secondenR0bb3rt schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:04:
Gister de 57mm en de tracks op mijn KV-1 kunnen zetten.
Probeer in high tier games een beetje achter te hangen. muggenprikjes spammen. Als je in een angle staat, kan je nog flink bouncen. Zeker als je hull down kan staan. Die turret kan flink bouncen.
correctie: t49 met 100% camo is easymode en OP! Blijven schieten vanaf een bosje en pas gespot worden als iemand binnen 150 meter komt... kinda OPFordox schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:22:
T49 is geen sealclubben, het is WoT in easy mode
150? ik heb wel lui kunnen afschieten die me niet zagen op 90 meter
of t waren noobs die het niet doorhadden dat ze kadootjes van lood kregen
Vin de 76mm op de KV220 ook al fun, IS-7 crew erin met 3 crewskills en gaan....oosterhofjf schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Die 57mm is geweldig. Mijn crew is bijna 100% en de reload zit al onder de 2 seconden![]()
Probeer in high tier games een beetje achter te hangen. muggenprikjes spammen. Als je in een angle staat, kan je nog flink bouncen. Zeker als je hull down kan staan. Die turret kan flink bouncen.
Ik haal anders zojuist de Ace badge op de T49 met 1100+ xp. Dat is niet heel veel, lijkt me.oosterhofjf schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:11:
[...]
correctie: t49 met 100% camo is easymode en OP! Blijven schieten vanaf een bosje en pas gespot worden als iemand binnen 150 meter komt... kinda OP
Verder is de T49 wel zo ongeveer de gaafste tank die ik tot nu toe heb gespeeld. De E-75 laat ik er regelmatig voor in de schuur staan.
heeft iemand een clou:
ik was gister ingelogd, en ik zag opeens dat ik 1000 goud extra had. maar ik heb echt geen idee waarvan :\.
Ik denk dat het iets te maken heeft met de WG universe month (dat je per tier zoveel punten kon halen met een goede pot) en toen had ik een base xp van 1700+ gehaald op mn S35 CA in de goede periode.
maar er staat nergens een lijst met winners....
de tweede mogelijkheid is door ESL monthly 3v3. daar had iedereen last van lag maar we werden in de eerste ronde al uitgeschakeld, dus eigenlijk geen prijs. ook geen mail oid gehad.
iemand een idee waar het vandaan komt?
ik was gister ingelogd, en ik zag opeens dat ik 1000 goud extra had. maar ik heb echt geen idee waarvan :\.
Ik denk dat het iets te maken heeft met de WG universe month (dat je per tier zoveel punten kon halen met een goede pot) en toen had ik een base xp van 1700+ gehaald op mn S35 CA in de goede periode.
de tweede mogelijkheid is door ESL monthly 3v3. daar had iedereen last van lag maar we werden in de eerste ronde al uitgeschakeld, dus eigenlijk geen prijs. ook geen mail oid gehad.
Perongeluk aan jouw account overgemaakt, gelieve terug te storten!! tytyty !!Fordox schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:55:
heeft iemand een clou:
ow hell no
Haha, zijn er trouwens manieren om "gratis" gold te verdienen binnen de game?
ESL, CW's, Competities en bonus codes zijn zo ver ik weet de enige manier om "gratis" gold te scoren
Aah ok, heb nu ooit 400 gold gekregen voor het wijzigen van het wachtwoord. Maar die 400gold laat ik nog eventjes staan.perpixel schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:51:
ESL, CW's, Competities en bonus codes zijn zo ver ik weet de enige manier om "gratis" gold te scoren
In de afgelopen 2 maanden meer dan 10.000 goud gekregen door ESL. En nog eens 4400 goud door de tweede cw campaign.
Vergt wel veel tijd en inzet, niet even iets wat je zo doet. Vooral niet als beginnende speler
Vergt wel veel tijd en inzet, niet even iets wat je zo doet. Vooral niet als beginnende speler
in totaal heb ik gekregen:
wijzigen wachtwoord: 400g
toevoegen telefoon nummer: 200g
meedoen aan gefaalt ESL tournament: 1000g
een liefv persoon in de clan: 500g
cw campaign: 200g (kreeg iedereen die in GOT mee deed)
en nu dus die mysterieuze 1000g.
in totaal dus 3300g, straatwaarde van iets meer dan 15 euro.
wijzigen wachtwoord: 400g
toevoegen telefoon nummer: 200g
meedoen aan gefaalt ESL tournament: 1000g
een liefv persoon in de clan: 500g
cw campaign: 200g (kreeg iedereen die in GOT mee deed)
en nu dus die mysterieuze 1000g.
in totaal dus 3300g, straatwaarde van iets meer dan 15 euro.
Net even wat potten gespeeld maar niks kunnen breken. Het is zeker krokusvakantie, erg moeilijk om tanks te dubbelen. Niet dat ik zelf zo goed speelde, het waren voornamelijk tanks die ik aan het grinden was.
Een stock BDR G1 B bijvoorbeeld, geen tracks, geen turret, geen 90mm. pfff. Alle dubbels waren dan ook onder de 2000xp totaal, niet om over naar huis te schrijven. Zelfs de KV-3 kon er niets aan veranderen. De KV-2 wel 4 potten nodig gehad.
Een stock BDR G1 B bijvoorbeeld, geen tracks, geen turret, geen 90mm. pfff. Alle dubbels waren dan ook onder de 2000xp totaal, niet om over naar huis te schrijven. Zelfs de KV-3 kon er niets aan veranderen. De KV-2 wel 4 potten nodig gehad.
Het toevoegen van een telefoonnummer levert je helaas geen gold meer op.
Wijzigen WW wel dan?pns333 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:41:
Het toevoegen van een telefoonnummer levert je helaas geen gold meer op.
Ongeveer een jaar geleden was er een actie dat je bij het wijzigen van je wachtwoord wat gold ontving.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Vorig jaar mei heb ik er nog 400 voor gekregen, waarvan ik er nu nog 80 over heb.TheOmen schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:15:
[...]
Ongeveer een jaar geleden was er een actie dat je bij het wijzigen van je wachtwoord wat gold ontving.
Ongeloofelijke pot waar een Obj 704, T34 en ik met mijn M53/M55 een vrijwel 100% verlies omzetten naar een winst. Tijdens de game staan we met 1-9 achter (daarna 3-11 en 5-12)!. Zelfs ik had de hoop al opgegeven (verplaats niet meer na elk schot). Uiteindelijk niet heel veel damage gedaan (ruim 4k), maar wel 7 kills. http://www.noobmeter.com/...3915327.45263025341602350
En ja, er zitten wat blind shots in met geluk
En ja, er zitten wat blind shots in met geluk

kun je m uploaden naar wotreplays.com?
dan kan ik beter zien hoe de game ging voordat ik alles ga downloaden
Kan ik helaas niet, ik wordt naar de eu server van wargaming geleid, en ik zit op de NA. Maar de file is maar 1.5 MB groot, dus valt wel mee.Fordox schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:28:
kun je m uploaden naar wotreplays.com?
Vanavond ben ik online, wie wil meedoen om de 25 kills in team battles te pakken? Zou toch nog graag die 7dagen premium meepikke
Ik wil ook wel meedoen, hoe pak ik zoiets aan?
in wot naar het kanaal ''gathering of tanks'' gaan.Boudewijn schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:06:
Ik wil ook wel meedoen, hoe pak ik zoiets aan?
en daar melden dat je aan een team battle wilt mee doen, TeamSpeak installeren is wel een pre, ivm overleg tijdens de battles,. ( uitleg hierover, zie je in de TS)
Vandaag WW aangepast en kreeg 400g. Was wel de eerste keer dat ik het aanpastte.TheOmen schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:15:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)