Als jij iemand kilt dan kan het enemy team jou gaan reporten en een aantal van jou teamgenoten ook die niet zagen wat er aan de hand is. Laat maar schieten, jij krijgt alsnog credits om je tank te repareren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze match met de ELC was wel een dieptepuntje:
gaan al die kneuzen als echte n00bs de valley in. En niemand die omkeert zodra ze zien erop gewezen worden dat de enemy de city ingaat.
http://wotreplays.com/site/631307#lakeville-mr_size-elc_amx
Gelukkig ook nog wat leuke potjes gehad, waaronder deze waarin ik drie GOTters bij de enemy tegen kom, die ik alle drie weet te raken
http://wotreplays.com/site/631302#karelia-mr_size-conqueror
Zit nu op 40.000xp van de 63.000xp voor de 12.8cm en f*ck het.
Dus nu gewoon gold only, f*ck credits, f*ck winst draaien en f*ck sparen omdat ik bijna de E-75 kan unlocken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het water in rijden en verzuipen. Hij krijgt dan de kill en wordt waarschijnlijk gebannedNoxiuZ schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:23:
...
Ik merk dat als iemand mij bijna kapot schiet er dan niks aan gedaan wordt en als ik dan maar eens besluit dat die persoon beter niet mee kan doen dat potje dan ben ik dus weer de boeman?
[removed]
Thanks, goede optie!redwing schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:56:
[...]
Het water in rijden en verzuipen. Hij krijgt dan de kill en wordt waarschijnlijk gebanned
Eerder gedaan, wordt niks mee gedaan zo te zien.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:43:
Ctrl indrukken, rechtermuisknop over de idioot zijn naam en reporten voor team damage.![]()
Als jij iemand kilt dan kan het enemy team jou gaan reporten en een aantal van jou teamgenoten ook die niet zagen wat er aan de hand is. Laat maar schieten, jij krijgt alsnog credits om je tank te repareren.
En die 2000 credits... nah
Hele account. Voor een uurtje gelukkig zie ikmajic schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:27:
Noxiuz, wat precies is gebanned? voor hoe lang enzo?
E:
Die 128mm is het echt waardDanielWW2 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:08:
Ik ben echt klaar met de Ferdinand grind. Echt elke keer maar T10 game, T10 game T10 game en weer een artyshell in mijn gezicht bij het begin van de game die de helft van mijn health eraf schiet. Dan natuurlijk totaal verkracht worden door de eerste tank die je tegenkomen...
Zit nu op 40.000xp van de 63.000xp voor de 12.8cm en f*ck het.
Dus nu gewoon gold only, f*ck credits, f*ck winst draaien en f*ck sparen omdat ik bijna de E-75 kan unlocken.
[ Voor 23% gewijzigd door Nox op 23-02-2014 01:10 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
In het begin leek de KV-3 mij ook een grind.. Maar uiteindelijk heb ik hem met heel veel moeite weg gedaan. Het is echt een beest.databeestje schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:46:
[...]
Hij bevalt mij uitstekend, ik ben er wel achter dat heavy tanks mij beter liggen. Die zijn wat vergevingsgezinder.
Ik had geen problemen met de grind, de t-150 met de 107 is prima te doen. De kv-3 kan je daar mee verder grinden, geen probleem.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Y6oXjeW9Hcw]
Was wel verbaasd dat ik een hit melding kreeg de eerste keer terwijl ik ze niet zag.
Dat is sinds de laatste patch, hit melding blijft zolang een teamgenoot de hit kan zien.AcXeller schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:21:
Was wel verbaasd dat ik een hit melding kreeg de eerste keer terwijl ik ze niet zag.
Wins/Battles: 2 / 8 (25.0%)
Efficiency/WN7: 1.800 / 1.761
Edit: Ah, dan toch! En wel in een hele leuke match, waarbij ik gelijk de 500-kill-challenge gehaald heb
Victory!
Serene Coast 23-2-2014 11:01:34
T28 Prototype
5.198 ( x3) 564.013
Medals: Tank Sniper, High Caliber
[ Voor 34% gewijzigd door p0st op 23-02-2014 11:14 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
5 pootjes gespeeld en 5 gewonnen. hou moedp0st schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:50:
Lol, ik dacht ik doe even relaxed op mijn vakantiedag een paar trippels voor de grind die ik snel wil afmaken (T28 Prot, M5 Stuart), maar het mag niet lukken vandaag
Wins/Battles: 2 / 8 (25.0%)
Efficiency/WN7: 1.800 / 1.761
Edit: Ah, dan toch! En wel in een hele leuke match, waarbij ik gelijk de 500-kill-challenge gehaald heb
Victory!
Serene Coast 23-2-2014 11:01:34
T28 Prototype
5.198 ( x3) 564.013
Medals: Tank Sniper, High Caliber
wel weer ongelukkige maps met mijn tanks. heavy = malinovka en light = city map....

Dit was denk ik de meest verschrikkelijke grind die ik ooit heb gehad maar daar is de 12.8cm.
Verwijderd
Battle: Erlenberg 23/02/2014 17:08:54
Vehicle: T14
Experience received: 7.188 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 72.918
Battle achievements: Top Gun, Steel Wall, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
T5 premium heavies zijn zo tof
Ziet er toch niet uit die riool leiding als gunDanielWW2 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:03:
YES.![]()
[afbeelding]
Dit was denk ik de meest verschrikkelijke grind die ik ooit heb gehad maar daar is de 12.8cm.
Niet Duitse superioriteit dissen jij.bobsquad schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:01:
[...]
Ziet er toch niet uit die riool leiding als gun
Oke, er moet een mondingsrem op want z'n kanon wil je echt niet in een Ferdinand stoppen zonder maar toch.
Jij weet toch wel dat dit de Jagdtigergun is, die heeft geen muzzlebreak....DanielWW2 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:51:
[...]
Niet Duitse superioriteit dissen jij.![]()
Oke, er moet een mondingsrem op want z'n kanon wil je echt niet in een Ferdinand stoppen zonder maar toch.
en German steel heeft toch genoeg draagkracht om die klap op te vangen...

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 23-02-2014 19:05 ]
Iemand suggesties voor uitrusting van de KV-2? Ik heb nu 1,5 skill op de crew maar nog geen bia, daarvoor moet ik maar 600 gold opzij zetten tzt. Ik heb clutch breaking, viewrange, snapshot, off road driving en repairs op de crew. Geen 6th sense iig.
Ik heb er een rammer, toolbox en gld op zitten. Neem ik standaard een health, extinguisher en small repair kit mee. Wellicht dat met een 100% repair crew vents misschien beter is voor het geheel.
Reload zit nu op 20,71s wat me nog erg meevalt. Wellicht dat ik het met bia en vents onder de 20 krijg.
Dat kwam omdat de Jagdtiger echt belachelijk groot was en enorm veel terugslagruimte had. Het gewicht van een tank maakt niet zo veel uit. Of het kanon tegen de achterkant van de tank slaat maakt wel uit. Daarnaast speelt mee dat het om tweestuks munitie gaat. Daarom heb je ook twee laders in een Jagdtiger. De Ferdinand met zijn twee laders zou eigenlijk gewoon belachelijk snel 8.8cm moeten kunnen afschieten net zoals de Jagdtiger 8.8cm maar doet dit niet ingame.ShockWave schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:04:
[...]
Jij weet toch wel dat dit de Jagdtigergun is, die heeft geen muzzlebreak....
en German steel heeft toch genoeg draagkracht om die klap op te vangen...
Maar weer terug naar de 12.8cm. In je eentje is het laden nauwelijks te doen omdat je snel uitgeput raakt door steeds zo snel mogelijk een in dit geval 28kg granaat en dan ook nog eens de lading in het kanon te moeten stoppen. Dit probleem kwamen verscheidende marines ook al tegen alleen was de oplossing nog wel eens verschillend. De Britten bijvoorbeeld "vergaten" het probleem gewoon.
* DaniëlWW2 kijkt naar de IS2 en denkt wat dachten de Sovjets toch dat het verstandig was om eerst een tweestuks 122mm kanon in de tank te stoppen en daarna met een "verbeterde" versie te komen die je in een keer moest laden...

Victory!
Battle: Highway 23-2-2014 20:50:27
Vehicle: Rhm.-Borsig Waffenträger
Experience received: 2.286
Credits received: 81.765 (compensation for damage caused by allies: 51)
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Reaper, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "1st Class"
edit//
Haha kreeg deze doorgestuurd van mijn nieuwe clancommander

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 23-02-2014 21:12 ]

Eff/Wn7 1000/1200
[ Voor 9% gewijzigd door Harmen op 23-02-2014 21:30 ]
Whatever.
Ik heb 'm destijds met 1.3xx XP behaald.wsLy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:59:
Jezus... hoeveel XP moet je behalen voor de Ace Tanker op dit ding
Victory!
Battle: Highway 23-2-2014 20:50:27
Experience received: 2.286
Credits received: 81.765 (compensation for damage caused by allies: 51)
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Reaper, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "1st Class"
edit//
[afbeelding]
Ja ik had nu ook 1386 base XP, maar dat is blijkbaar niet genoeg.
Het was een goede dag vandaag, op een aantal retard teams na.. Vandaag een nieuw 7v7 esl team gejoined voor a-series en go4wot en ik ga met 2crashandburn bij S3AL.
Dat worden smurfen als baby's.wsLy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:59:
edit//
[afbeelding]
Tot zover 5 battles met de E3 gedaan welke mijn laatste toevoeging is, maar de tank ligt mij niet echt. Ik speel te agressief en mijn lfp is te makkelijk te raken. Daarnaast zijn er zat spelers die gold gaan laden om mij verrot te knallen.
Nu snap ik wat beter waarom ik zo weinig E3 tanks zie in randoms. Het is een lastige tank om mee te spelen. Zal het blijven proberen, maar in combinatie met de T21 en M53 arty waar ik mee bezig ben zullen mijn stats wat gaan kieperen
Volgens mij ga je met BIA en Vents naar 19.9, maar dat weet ik niet 100% zeker. Als deze op 100% zit dan ga ik ook naar wat specifiekere skills zoals jij noemt, maar zal eerst BIA gaan regelen als die hoog genoeg zijn.databeestje schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:43:
Allemachtig was is de T20 met de "beste" motor maar zonder de tracks en 90% crew een traag hok. Vervolgens ging de bestuurder ook nog dood en dacht ik even dat ik een engelse TD reed...
Iemand suggesties voor uitrusting van de KV-2? Ik heb nu 1,5 skill op de crew maar nog geen bia, daarvoor moet ik maar 600 gold opzij zetten tzt. Ik heb clutch breaking, viewrange, snapshot, off road driving en repairs op de crew. Geen 6th sense iig.
Ik heb er een rammer, toolbox en gld op zitten. Neem ik standaard een health, extinguisher en small repair kit mee. Wellicht dat met een 100% repair crew vents misschien beter is voor het geheel.
Reload zit nu op 20,71s wat me nog erg meevalt. Wellicht dat ik het met bia en vents onder de 20 krijg.
Ik heb rammer, gld en vents en ben met mijn crew bijna klaar met repair. mijn reload zit op 20.25
De reden dat ik geen toolbox heb is vanwege het feit dat je met deze niet vooraan zult/moet rijden. Op zich zit er snelheid in (het is geen AT-2 in elk geval), dus en keertje getracked worden is minder cruciaal.
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Nog iets van 65K op de WF en dan de ga ik de WT auf E 100 eens proberen
Shuttle st20g5
Helaas engine aan de voorzijde dus alles wat voor je turret pennend zowel frontaal als vanaf de zijkant kost je je motor.
Damage per schot ligt wel lekker hoog en had gister tijdens het full speed jagen op een light een hit terwijl ik was uitgezoomd.
Maar wat is de beste manier om hem te gebruiken? Hij is sloom en groot.
Dat ding is een bunker op tracks. Sidescrape all the way! Ze je tank in een hoek neer en laat ze maar dingendudee schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:00:
Net kv-4 gekocht, gebruik de 122mm met de meeste schoten per min.
Maar wat is de beste manier om hem te gebruiken? Hij is sloom en groot.
en de vorm is ideaal voor sidescraping.
je moet wel een plek op de map vinden die vlak genoeg is voor je gundepression. enig heuveltje geeft je een zwaar nadeel.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verschrikkelijke tank om tegen te komen iddoosterhofjf schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:15:
[...]
Dat ding is een bunker op tracks. Sidescrape all the way! Ze je tank in een hoek neer en laat ze maar dingen
De VK4502B is trouwens een bazen tank in sidescrapen, ik had gister een pot met meer dan 8k potential damage recieved
en als je een app hebt van world of tanks voor android met een armor piercer simulator, weet je precies in welke hoek je moet staan.
[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 24-02-2014 11:01 ]
Ik vond het wel ff wennen om dit te doen in m'n speelstijl (vooral omdat de 4502A heel anders speelt), maar het betaalt zich echt uit! Heerlijke tank als je dat een beetje doorhebt. Doet goede damage en kan prima tegen een stootjeFordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:59:
dat komt omdat vele mensen vergeten om de turret te anglen. probeer dat eens
De VK4502B is trouwens een bazen tank in sidescrapen, ik had gister een pot met meer dan 8k potential damage recieveden dat met stock turret en stock gun
de key was echt om de turrent te anglen en heen en weer te bewegen zodat ze je copola niet raken. uit frustratie gaan echt veel tanks met HE schieten omdat apcr er ook niet doorheen komt als je t goed doet.
en als je een app hebt van world of tanks voor android met een armor piercer simulator, weet je precies in welke hoek je moet staan.
Helemaal de KV-1S knalt mijn volledige 320hp er in één keer af.
ik denk dat de KV-1S je armor ook overmatcht. je kan lang niet met alle tanks succesvol sidescrapen.R0bb3rt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:13:
Dat sidescrapen werkt niet echt lekker op een T-28 in een potje tegen tier 6 tanks.
Helemaal de KV-1S knalt mijn volledige 320hp er in één keer af.
en mijn VKB is helaas nog stock (op engine en tracks na), zelf zo stock dat ik de gun van de VK A er nog op heb zitten gezien ik de tiger 2 nog niet gespeelt heb.
ik speel hem nu ook alleen om chokepoints af te sluiten, en niet om echt serieuze damage te doen.
Met het risico weer een gold-ammo discussie los te laten barstenFordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:59:
dat komt omdat vele mensen vergeten om de turret te anglen. probeer dat eens
De VK4502B is trouwens een bazen tank in sidescrapen, ik had gister een pot met meer dan 8k potential damage recieveden dat met stock turret en stock gun
de key was echt om de turrent te anglen en heen en weer te bewegen zodat ze je copola niet raken. uit frustratie gaan echt veel tanks met HE schieten omdat apcr er ook niet doorheen komt als je t goed doet.
Mijn hull armor 20mm zijn kanon minimaal 76mm.Fordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:20:
[...]
ik denk dat de KV-1S je armor ook overmatcht. je kan lang niet met alle tanks succesvol sidescrapen.
Meer dan 3x groter dus altijd een penetration toch?
Nee dat gaat niet altijd op, bounce zelfs met een 150mm E100 gun op 40mm armor van een 13-90.R0bb3rt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:24:
[...]
Mijn hull armor 20mm zijn kanon minimaal 76mm.
Meer dan 3x groter dus altijd een penetration toch?
Als je hoek maar groot genoeg is t.o.v. diegen die wil schieten dan heb je grotere kans op een bounce en er bestaat ook nog zoiets als RNG...

en shockwave, tracks vreten soms shells op als een malle. vooral nu het ook nog eens telt als spaced armor.
en overmatching werkt alleen bij AP en APCR. niet bij HEAT, HE en HESH
Stop shooting HEATShockWave schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:32:
Nee dat gaat niet altijd op, bounce zelfs met een 150mm E100 gun op 40mm armor van een 13-90.
Als je hoek maar groot genoeg is t.o.v. diegen die wil schieten dan heb je grotere kans op een bounce en er bestaat ook nog zoiets als RNG...
HEAT heeft geen normalisatie dus ook geen overmatch.
edit: wat fordox zegt dus
[ Voor 3% gewijzigd door djengizz op 24-02-2014 11:37 ]

[ Voor 33% gewijzigd door Fordox op 24-02-2014 11:49 ]
Wins/Battles: 4 (12) (33.3%)
Damage Dealt: 13.113 (1.092)
Damage Received: 13.158
Efficiency/WN7: 1.103 / 773
Oh en hoe het draait? Ongeveer 15-30 FPS (sniper zoom soms 5-10) en dan ziet het er zo uit

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Oorspronkelijk ben ik het gaan spelen omdat ik iets met de Tiger-tank heb (heb ook een Tokyo Marui rc-variant hiervan, erg grappig
Nu maar 's gaan uitzoeken wat een leuke tank hiervoor is en wat goede scouttactieken zijn. Wat is wijsheid denken jullie, op T2 blijven met de Pz.Kpfw. II of op T3 gaan spelen met de Pz.Kpfw. III Ausf. A met als voordeel dat ik tijdens het spelen meer (verschillende) crew tegelijkertijd kan trainen?
de 12T, 13 75 en 13 90 zijn stuk voor stuk prachttanks om mee te scouten. net als de T71 van de amerikanen (al is het verder wel een vreselijke lijn om bij de T71 te komen).
verder denk ik ook dat je de T49 zeer leuk gaat vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 24-02-2014 12:55 ]
t49 is misschien wel een betere scout dan de echte scout tanks, een omdat hij geen scout MM krijgt, dus max t7 velden en omdat hij de TD cammo voordelen heeft.Fordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:54:
verder denk ik ook dat je de T49 zeer leuk gaat vindenlekker mobiel en een heerlijke ambush tank met een te erge camo.
Zodoende kun je scouten en ook nog eens op de doelen schieten die je zelf oplicht zonder zelf gezien te worden (dit als een van de weinige tanks in WoT).
Maar ik ben wel wat bevooroordeeld. Ik vind de t49 de beste tank in het spel. (maar 3300 games in dat ding, 2e crew zit op 87%.... van de 5e skill)
Ik ben nu bij de T21, maar dat is best een leuke tank. Zeker als je rond zijn eigen tier speelt ipv scout voor tier 9's. Het heeft geen armor, maar kan alsnog heavies van t8 in hun zijkant 60% van de tijd penetraten met auto aimFordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:54:
als je goede scouts wilt spelen, moet je kijken naar de franse light lijn(al is de AMX40 en alles daarvoor zwaar kut)
de 12T, 13 75 en 13 90 zijn stuk voor stuk prachttanks om mee te scouten. net als de T71 van de amerikanen (al is het verder wel een vreselijke lijn om bij de T71 te komen).
Oja, dat is zeker waar. Gelukkig ben ik zelf ook meer van rondrijden en irriteren dan in een bosje verstoppen. Wat dat betreft past deze tank bij mijn speelstijlFordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:38:
ja het is een prima hit and run karretje, maar het heeft een te groot profiel/te weinig camo om jezelf ergens ongespot in een bosje te planten helaas.
Dan zien ze mij rijden, proberen ze mij af te knallen terwijl jij sneaky in de bosjes staat te genieten van de showFordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:55:
ik vind t prachtig om niet gespot te worden en dat iedereen langs mij heenrijd en ik ze suprise buttsegs kan geven
Verwijderd
De M5 Stuart vond ik zeer goed.Fordox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:54:
(al is het verder wel een vreselijke lijn om bij de T71 te komen).
De m7 is gewoonweg epic.
En de T21 is redelijk goed.
Heb nu de kv3 en kv4 de rest van de tanks heb ik verkocht en ben nu ff aan het kijken hoe ik weer nieuwe tanks kan gaan kopen!
Ben helaas druk aan het werk. Moet ook gebeuren hedudee schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:42:
Als iemand zin heeft om een keer wat te spelen? Heet ingame haasje47, kan wel wat hulp gebruiken bij het goedgebruik van de kv-4 etc.
Heb nu de kv3 en kv4 de rest van de tanks heb ik verkocht en ben nu ff aan het kijken hoe ik weer nieuwe tanks kan gaan kopen!
Vanavond nog online?
Door veel credits te verzamelen dmv missies en goede battles spelendudee schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:42:
Als iemand zin heeft om een keer wat te spelen? Heet ingame haasje47, kan wel wat hulp gebruiken bij het goedgebruik van de kv-4 etc.
En jep goed spelen maar dat blijft lastig en vooral in een nieuwe tank.
Kom er maar niet uit.. Verlies bijna elke keer geld met de k8, word erg veel in t9 potten gegooit met dikke armor.
[ Voor 29% gewijzigd door dudee op 24-02-2014 15:47 ]
Victory!
Battle: Fisherman's Bay 24-2-2014 16:56:00
Experience received: 1.227
Credits received: 45.191
Battle achievements: Invader, Raider

Hier staat veel info over scouten etc.Gaius schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:39:
Van 't weekend gedownload en gespeeld. Ik houd helemaal niet van pvp-games, maar dit vind ik toch wel grappig. Misschien omdat er zoveel meer bij komt kijken dan wie het snelste is qua reflexen, zoals met fps-games.
Oorspronkelijk ben ik het gaan spelen omdat ik iets met de Tiger-tank heb (heb ook een Tokyo Marui rc-variant hiervan, erg grappig), maar na een weekendje spelen heb ik het idee dat ik scouten leuker ga vinden dan met een heavy tank alles aan puin proberen te schieten. Lekker sneaky in de bosjes gaan staan ergens en toekijken hoe de artillery alles aan puin schiet.
Nu maar 's gaan uitzoeken wat een leuke tank hiervoor is en wat goede scouttactieken zijn. Wat is wijsheid denken jullie, op T2 blijven met de Pz.Kpfw. II of op T3 gaan spelen met de Pz.Kpfw. III Ausf. A met als voordeel dat ik tijdens het spelen meer (verschillende) crew tegelijkertijd kan trainen?
Hier komt iets hips te staan
lol, ik denk dat deze medaille erg weinig voorkomt. Dus 1x in de 14000 potjes is nog best veel
Ik heb hem ooit een keer gehaald op Lakevile in een M12, tegelijkertijd met een Invader.Mr_Size schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:21:
[...]
lol, ik denk dat deze medaille erg weinig voorkomt. Dus 1x in de 14000 potjes is nog best veelIk heb hem, na 8.000 battles nog niet iig.

Het is natuurlijk ook puur geluk wat je moet hebben gezien de eisen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Thanks, ga ik uitpluizen.
Anderen ook dank voor de suggesties. Blijft lastig om een keuze te maken. Zoveel te doen... De StuG III lijkt me ook erg leuk. Beetje zoals de voorgestelde T49, maar dan wat meer armour (en minder viewdistance en ik gok snelheid). Lastig lastig...
Denk dat ik Amerikaans ga, en dan eerst maar 's een goed aantal potjes spelen op lage tier om de crew te trainen en equipment te kopen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Maar wel beide snelle lage tankdestroyers toch, waarbij je in de struiken kunt wachten tot er iets langskomt, of naar de volgende struik racen om meer van het slagveld te kunnen scouten/overzien.thijsco19 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:35:
Stug III en T49 zijn wel compleet anders, eigenlijk alleen al omdat de T49 een turret heeft.
Ik begrijp dat er een goed verschil in benodigde skills is bij het spelen met wel of geen turret.
De combo camo + repairs is het meestal en mentor voor de leider. Punt is dat camo met een KV2 weinig zin heeft
Ziet er uit als een leuke battle!
Je moet ook ongezien invader halen anders krijg je geen raider..ThomasG schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:24:
[...]
Ik heb hem ooit een keer gehaald op Lakevile in een M12, tegelijkertijd met een Invader.
Ik heb hem ook met mijn arty gehaald, heb de enemy wel gespot maar hij mij niet en hij ging mij zoeken bij mijn base totdat ik ging cappen.
Toen was hij niet snel genoeg terug.....
[ Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 24-02-2014 19:01 ]
Verwijderd
http://wotreplays.com/site/637780#team
Een paar games daarna had ik dit. Ingame zei XVM dat het een 75%er was, maar dat leek mij wel zeer vreemd (aangezien het vijandelijke team meer goede spelers had dan mijn team). Achteraf (bij het bekijken van de replay) bleek het een 43% win chance te zijn, een klein verschil dus

http://wotreplays.com/site/637816#self
Zou ik dan ook banbaar zijn?
Heeft iemand hier nou nog tips voor:
Boudewijn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:45:
Wat zijn de goede skills (en waarom) voor mijn KV2-crew? Ik doe altijd een vrij random indeling maar denk dat ik hier nog wat winst op kan pakken.
De combo camo + repairs is het meestal en mentor voor de leider. Punt is dat camo met een KV2 weinig zin heeft.
Idioten moet je opvoeden.
Echt, als je opzettelijk meerdere schoten in iemand schiet, dan ook nog eens binnen de cap dan verdien je een ban.

Mijn trol-fun KV2 :
commander : Sixth sense & Eagle eye (ik wil graag weten of de enemy langzamer reload o.a.)
gunner : repairs & snapshot
driver : repairs & offroad driving
radio : repairs & situational awareness (viewrange is std crap, ik snipe graag met de derp)
loader : repairs & adrenaline rush (rij vaak rond met 5-10% hp...)
loader2 : repairs & camo (dat laatste zou misschien anders kunnen).
Hierna ga ik beginnen aan all-camo, alle beetjes schelen.
Verder max damage config : vent, rammer, vert stab. Premium ammo + he.
Heul, heul veul fun
Ik zou liever zien dat platoonmembers niet meer dan 2 tiers van elkaar mogen verschillen. Hoeven we ook geen T9 tank + T1 tank meer te zien. Gebeurt mij nog steeds te vaakDanielWW2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:19:
[...]
Idioten moet je opvoeden.
Echt, als je opzettelijk meerdere schoten in iemand schiet, dan ook nog eens binnen de cap dan verdien je een ban.

Dan vinden die platoons wel weer een andere manier om te trollen. Dat is doorgaans hun enigste doel.patrickos85 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:00:
[...]
Ik zou liever zien dat platoonmembers niet meer dan 2 tiers van elkaar mogen verschillen. Hoeven we ook geen T9 tank + T1 tank meer te zien. Gebeurt mij nog steeds te vaak![]()
Gisteren de T71 grind afgewerkt, echt niet mijn favoriete tank en dan ook afgesloten onder de 50% WR met meer dan 100 games er op... Als ik kijk naar de guns van de T69 + reload tijden dan ben ik niet echt hoopvool dat het nu beter gaat worden en lijkt de T57 nog extreem ver af.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:27:
[...]
http://wotreplays.com/site/637780#team
Een paar games daarna had ik dit. Ingame zei XVM dat het een 75%er was, maar dat leek mij wel zeer vreemd (aangezien het vijandelijke team meer goede spelers had dan mijn team). Achteraf (bij het bekijken van de replay) bleek het een 43% win chance te zijn, een klein verschil dus![]()
[afbeelding]
http://wotreplays.com/site/637816#self
Jouw battle doet me toch al hopen dat de T69 niet zo slecht is als ik nu denk. Moet je dan 100% gold schieten om toch wat pen te hebben?
@ camo op KV-2.... WHY?!
Omdat je zelf zo blind als een vleermuis bent. Door iets meer camo kan dit noemenswaardig schelen, als je stil staat, dat wel.
Je zou kunnen argumenteren dat het zichtbereik 1 van de belangrijkste eigenschappen van het spel is. Daarom heb ik ook op extra viewrange op de radio officier en commandant.
Beter kies je iets wat de sterke kanten van de tank verbetert.
T69 heeft geen gold nodig als je de juiste rol aanneemt: Supporten en flanken. Vond persoonlijk vanaf de T71 de techtree heerlijk spelen! Het was voor mij in iedergeval de leukste grind naar Tier X.Inrage schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Gisteren de T71 grind afgewerkt, echt niet mijn favoriete tank en dan ook afgesloten onder de 50% WR met meer dan 100 games er op... Als ik kijk naar de guns van de T69 + reload tijden dan ben ik niet echt hoopvool dat het nu beter gaat worden en lijkt de T57 nog extreem ver af.
Jouw battle doet me toch al hopen dat de T69 niet zo slecht is als ik nu denk. Moet je dan 100% gold schieten om toch wat pen te hebben?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Omdat elke meter telt voor mij en ik absoluut geen ruimte heb voor een binocs oid. Het is me het so far ook wel waard gebleken, want m'n victory % is behoorlijk hoog op het ding!djengizz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:51:
Viewrange skills op KV-2 is net zoiets als camo skills op een maus. Waarom zou je slechte base values procentueel willen versterken naar iets wat nog steeds slecht is?
Ik heb deze schijnbaar een keer gehaald in mijn IS-3Mr_Size schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:21:
[...]
lol, ik denk dat deze medaille erg weinig voorkomt. Dus 1x in de 14000 potjes is nog best veelIk heb hem, na 8.000 battles nog niet iig.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
hoe weet je dat dat komt door de viewrange?majic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:29:
[...]
Omdat elke meter telt voor mij en ik absoluut geen ruimte heb voor een binocs oid. Het is me het so far ook wel waard gebleken, want m'n victory % is behoorlijk hoog op het ding!
Ik ga ook niet voor viewrange, maar meer voor andere skills die de sterke punten nog verder versterken. met een KV-2 wil je zoiezo niet vooraan rijden vanwege de reload. Dus hoe relevant is de viewrange dan?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Laten we voorop stellen dat bij elke tank camo een fijne skill is. Echter is jouw argument ijzersterk. Hoewel ik graag camo heb ik op tanks zou ik in het geval van een KV2 andere prioriteiten stellen. BIA, repairs, sixth sense (altijd) en een paar perks erbij.djengizz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:51:
Viewrange skills op KV-2 is net zoiets als camo skills op een maus. Waarom zou je slechte base values procentueel willen versterken naar iets wat nog steeds slecht is?
Ik rijd dus bijna altijd vooraan. Er zijn een hoop misconcepties in WOT hoe je bepaalde tanks hoort te spelen - en vaak kan het omgekeerde juist leuk zijn. BIA heb ik niet getrained omdat die generfed ging worden, overigens.ZTeeVeR schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:41:
[...]
hoe weet je dat dat komt door de viewrange?
Ik ga ook niet voor viewrange, maar meer voor andere skills die de sterke punten nog verder versterken. met een KV-2 wil je zoiezo niet vooraan rijden vanwege de reload. Dus hoe relevant is de viewrange dan?
BIA nerf? Hoe zijn ze dat van plan?majic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:54:
[...]
Ik rijd dus bijna altijd vooraan. Er zijn een hoop misconcepties in WOT hoe je bepaalde tanks hoort te spelen - en vaak kan het omgekeerde juist leuk zijn. BIA heb ik niet getrained omdat die generfed ging worden, overigens.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)