[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.690 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Mr_Size schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:29:
Het wordt nog gekker mensen:

[afbeelding]

Zelfs 8 kills en 3,8K dmg in de E25 is nog niet genoeg om te winnen. Had geen shells meer over om de laatste 250 HP van de enemy E25 af te schieten. En ofc mist mijn arty speler 3x en verliezen we alsnog :')

edit: @Solique, die neigingen heb ik dus al zie deze nieuwe post.. IS in mijn team: 0 dmg. Tiger P in mijn team: 376 dmg. IS in hun team: 1652 dmg en 4 kills. Dat maakt gewoon het verschil, ondanks dat ik 8 kills maak. Om &*^%$#@@@ gestoord van te worden dit. Heb nu 1 van de 8 potjes gewonnen ;( ;( ;w
Soms is er gewoon niets aan te doen. Je kan in je eentje zoveel mogelijk doen om de pot te winnen maar er moeten wel wat teammaten zijn die iets doen. Tenzij alles mee zit dan komt er een win uit maar 9 van de 10 keer een loss.
Harmen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:48:
[...]

Thanks voor de tips mensen, soms is er weinig flanken bij. Zal wel proberen achter de rest te blijven. ;)
Sniper is het ook niet direct.
Vooral kijken wat je eigen team en de tegenstanders doen.
Soms kan je net door een snelle actie iets forceren of de pot open breken.

Ik irriteer vaak tegenstanders door snel van locatie te wisselen en zoveel mogelijk vanuit andere posities te schieten. Head-on tegen een heavy ga je meestal toch niet winnen dus benader het anders.

[ Voor 22% gewijzigd door solique op 28-02-2014 15:03 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Mr_Size schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:29:
Het wordt nog gekker mensen:

[afbeelding]

Zelfs 8 kills en 3,8K dmg in de E25 is nog niet genoeg om te winnen. Had geen shells meer over om de laatste 250 HP van de enemy E25 af te schieten. En ofc mist mijn arty speler 3x en verliezen we alsnog :')

edit: @Solique, die neigingen heb ik dus al zie deze nieuwe post.. IS in mijn team: 0 dmg. Tiger P in mijn team: 376 dmg. IS in hun team: 1652 dmg en 4 kills. Dat maakt gewoon het verschil, ondanks dat ik 8 kills maak. Om &*^%$#@@@ gestoord van te worden dit. Heb nu 1 van de 8 potjes gewonnen ;( ;( ;w
Ligt eraan wat je doestelling is Mr_Size. Tegenwoordig is mijn doestelling gewoon een goede pot qua damage/kills te spelen. Ik zie bij jou twee goede potten qua damage, die met de e-25 is ondanks de loss gewoon een normale xp income doordat je medaille hebt. Niks geks aan. Dat je er niet mee wint is gewoon RNG. Sinds ik gewoon lekker voor mezelf speel en rustig aan doe heb ik ook weer meer plezier in t spelletje gekregen. Winnen is 1 ding, overall gewoon goed presteren is een 2e. Laatste kan altijd, 1e helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
x-cessive schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Ligt eraan wat je doestelling is Mr_Size. Tegenwoordig is mijn doestelling gewoon een goede pot qua damage/kills te spelen. Ik zie bij jou twee goede potten qua damage, die met de e-25 is ondanks de loss gewoon een normale xp income doordat je medaille hebt. Niks geks aan. Dat je er niet mee wint is gewoon RNG. Sinds ik gewoon lekker voor mezelf speel en rustig aan doe heb ik ook weer meer plezier in t spelletje gekregen. Winnen is 1 ding, overall gewoon goed presteren is een 2e. Laatste kan altijd, 1e helaas niet.
Maar toch voelt het niet relaxt (netjes uitgedrukt) als je zelf een berenpot speelt en je team verziekt het en je verliest... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Bekers schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:19:
[...]

Maar toch voelt het niet relaxt (netjes uitgedrukt) als je zelf een berenpot speelt en je team verziekt het en je verliest... :-(
Precies!
Zelfs als je heel goed speelt, dan heb je toch minimaal 14 externe factoren waar js afhankelijk van bent om te winnen (of verliezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Gister had ik een game met mijn Peshing. Zat al op 5k damage done en opeens belt er iemand op skype naar mij toe. Kreeg zo'n vervelende pop up en werd uit de game gegooit. Hierdoor heb ik nog zon 2k damage misgelopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:32:
Gister had ik een game met mijn Peshing. Zat al op 5k damage done en opeens belt er iemand op skype naar mij toe. Kreeg zo'n vervelende pop up en werd uit de game gegooit. Hierdoor heb ik nog zon 2k damage misgelopen :'(
precies de reden waarom ik probeer zo weinig mogelijk programma's te laten draaien als ik WoT speel, enkel TS erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
looc schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:29:
[...]

Precies!
Zelfs als je heel goed speelt, dan heb je toch minimaal 14 externe factoren waar js afhankelijk van bent om te winnen (of verliezen)
Tuurlijk is het beroerd, maar omdat het 14 externe factoren zijn (of 12 als je platoont) waar je niks aan kan doen moet je je er niet druk om maken. Helpt toch niet. Ja tis shit maar zolang je zelf maar goed hebt gespeeld heb je je xp, credits binnen en nog een leuke wn8 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
x-cessive schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:14:
Je hebt helemaal gelijk, maar dit was het 8e potje op rij en dan wordt het wel erg vervelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:40:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar dit was het 8e potje op rij en dan wordt het wel erg vervelend :)
Ik ben vanmiddag terug gekomen van vakantie, dus ik dacht heuj laten we maar weer een paar potjes spelen! Bedroevende teams achtereen, waardoor ik voor vandaag een winrate van 14% heb (1 van de 7 matches). Met als bedroevende afsluiter deze match, waarin ook een HAMI platoon het verschil niet mocht maken :F

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TXkqdys.png

Nu eerst maar even Thief spelen op de PS4, misschien later vanavond or morgen meer geluk :?

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:35:
Ik ben vanmiddag terug gekomen van vakantie, dus ik dacht heuj laten we maar weer een paar potjes spelen! Bedroevende teams achtereen, waardoor ik voor vandaag een winrate van 14% heb (1 van de 7 matches). Met als bedroevende afsluiter deze match, waarin ook een HAMI platoon het verschil niet mocht maken :F
Tja, platoonen is your friend :) Heb uiteindelijk door te platoonen met Velkan en Overtaker en later nog met Fordox en Coldzero een WR van 57% gehaald en een WN8 van 2900. Uiteindelijk komt het dus allemaal wel weer goed, maar er was wel doorzettingsvermogen voor nodig zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:49:
[...]

Tja, platoonen is your friend :) Heb uiteindelijk door te platoonen met Velkan en Overtaker en later nog met Fordox en Coldzero een WR van 57% gehaald en een WN8 van 2900. Uiteindelijk komt het dus allemaal wel weer goed, maar er was wel doorzettingsvermogen voor nodig zeg |:(
Tja, dat wordt ook het actieplan voor de komende dagen :)

Overigens hele aardige special missions voor maart!

Groundhog Day
Reward: 75,000
Requirements: Tier IV and above only, Random Battles and Team Battles only
Conditions: Destroy at least 4 enemy vehicles in one battle, Survive & Win the battle
You can receive the reward each time you fulfil the mission’s conditions.

No Pain, No Gain
Reward: +20% Experience for the battle
Requirements: Tier IV and above only, Random Battles only
Conditions: Be in the top 3 players on your team by base experience earned

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:48
Op zich inderdaad leuke missies. Ik mis alleen de grote missie waarin je veel tijd moet steken voor een grote beloning.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 19:55
Deze missies zien er wel doable uit. De grote missies zijn leuk voor de zeer actieve spelers, voor mij niet haalbaar omdat ik er de tijd/zin niet voor heb. Ik was al blij de 150 games bij top 10 base XP en win te hebben, toch weer 500.000 credits. De 375 games spelen bleek te veel gevraagd.

75 team battles winnen voor 3 dagen premium. In theorie mogelijk als er een aantal avondjes per week team battles gespeeld worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Thierry88 op 28-02-2014 22:48 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 games gespeeld vanavond, enkel voor de 1 mil credits (moest nog 22 kills en 4 victories halen). Die 375 games gespeeld is ver buiten bereik voor mij, ik heb deze maand relatief veel gespeeld, en ben maar tot exact 250 games geraakt. Aan die laatste mission van 25 kills in team battles begin ik niet eens, zo veel interesse heb ik in die gamemode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb gister de laatste van de maand missies gehaald en dus ook de 7 dagen premium. Het is dat ik nog een weekje vakantie had maar bij de volgende begin ik er niet eens meer aan, nu ook 2 dagen redelijk lopen door rammen om het maar te halen.

Met als gevolg dat ik er nu wel weer even genoeg van heb...

[ Voor 11% gewijzigd door AcXeller op 28-02-2014 23:03 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag een van mijn beste games gespeeld met de Hellcat. 8 kills en Fadin's medal voor het vernietigen van de laatste tegenstander met de laatste shell. Die had ik nog niet gehad.
De replay heb ik geüpload: http://wotreplays.com/site/647506#karelia-tiegr-m18_hellcat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Efficiency Rating: 1,736 (Unicum) :P

Nu nog WN7 en performance rating op dat niveau brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 00:20:
Efficiency Rating: 1,736 (Unicum) :P

Nu nog WN7 en performance rating op dat niveau brengen :)
Efficiency Rating is wel erg obsolete, het leunt zeer zwaar op cap en def points. Zo kun je een WN7 van 2k+ halen, en een efficiency van slechts 1.4k. Daarom is WN8 dus ook beter, die heeft per tank een lijstje met wat je mag verwachten qua damage, kills, spots, etc. en krijg je een veel eerlijkere rating. Want cappen geeft Efficiency Rating een boost, en light tanks brengen je WN7 omlaag, zelfs als je er goed mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 08:55
Deze avond nog hard moeten spelen om laatste 41 kills te maken in random battles...
Dus de laatste 500k ook nog kunnen binnenharken, en de rest had ik al completed ook 7 dagen premium.
Dit komt mooi uit omdat ik aankomende week vakantie heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
Dit filmpje van Anfield moeten jullie gewoon even bekijken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wsLy schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:22:

[video]
Moet toch fake zijn. Die ene local yokal mofo, kan toch niet. Die kiddo die erin zit kan ik nog geloven, maar die hele rant over basedefender en sh*t kan ik niet geloven.

Ik zit trouwens in een stock STa voor het moment. Wat een drama en moneydrain is dat zeg. Tier X potjes met 155 pen. Dus continu gold schieten, anders komt er gewoon niks van damage op de teller. Het is vechten om een damageratio van 1 te halen... Intussen al dik 300k silver armer geworden ook :(

[ Voor 26% gewijzigd door Joindry op 01-03-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39

[video]
Priceless.... _/-\o_
Joindry schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Moet toch fake zijn. Die ene local yokal mofo, kan toch niet. Die kiddo die erin zit kan ik nog geloven, maar die hele rant over basedefender en sh*t kan ik niet geloven.

Ik zit trouwens in een stock STa voor het moment. Wat een drama en moneydrain is dat zeg. Tier X potjes met 155 pen. Dus continu gold schieten, anders komt er gewoon niks van damage op de teller. Het is vechten om een damageratio van 1 te halen... Intussen al dik 300k silver armer geworden ook :(
Daarom heb ik freexp gebruikt om de 2e gun te unlocken. :P Dan is de grind ineens prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[video]
I just lost faith in humanity. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 12:40

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[video]

Nuff Said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

De passieve scout 'training' begint zometeen om 2 uur :)

meld u in het inagme gathering of tanks chat kanaal of op de gatheringoftanks TS

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
p0st schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:41:
Overigens hele aardige special missions voor maart!

Groundhog Day
Reward: 75,000
Requirements: Tier IV and above only, Random Battles and Team Battles only
Conditions: Destroy at least 4 enemy vehicles in one battle, Survive & Win the battle
Beware of killstealers..... :r
Ze hadden weer die zoveel K damage erbij moeten zetten nu gaan de scrubs weer wachten tot een tank 1 shot is... -O-

Voor mij nu ook een mooie special, "Top of the Tree: E 50 Ausf. M "
Had die tank al een tijd unlockt maar nooit gekocht omdat hij bijna niet voor CW word gebruikt, huidige clan gebruikt hem echter regelmatig...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

2crashandburn schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:59:
[...]

Daarom heb ik freexp gebruikt om de 2e gun te unlocken. :P Dan is de grind ineens prima te doen.
Ik had jammergenoeg enkel genoeg free xp om de tracks aan te schaffen :(

wordt ie nog een beetje leuk, de sta? of blijft het japanese disappoint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Joindry schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:28:
[...]

Ik hoor van veel mensen dat hij de tank to go is op tier 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
[...]

Je had ook een module voor extra gewicht kunnen kopen en de free xp voor de tweede gun gebruiken. Speel tank ook weer een beetje sinds een paar dagen en heb ik een overmoedige bui besloten de motor te kopen en de tweede gun over te slaan.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Knowuse schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:03:
[...]

Je had ook een module voor extra gewicht kunnen kopen en de free xp voor de tweede gun gebruiken. Speel tank ook weer een beetje sinds een paar dagen en heb ik een overmoedige bui besloten de motor te kopen en de tweede gun over te slaan.
Ik weiger ook 19k te leggen voor een nutteloze gun. Ik sjaffelde eerst rond met die module voor extra gewicht maar ik wilde absoluut mn bino en camonet derop, dus geen plek meer voor die module. Rammer is en blijft een nobrainer.
Dus ja, nu is het sjaffelen met die 155 pen. En de goldshells hebben zogezegd 240pen APCR. My ars, je bounced er meer mee dan een leichtractor op tier 5. En die prijzen voor een shell :X 4.4k voor 240 damage :(

Net een game gehad waar ik met goldshells 5x na elkaar bouncte op de zijkant van een JP E100. Ok het was 450m. Maar 240pen vs 120 mm armor, weinig tot geen angling... Does not compute.

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 01-03-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Groundhog day tikt wel aan :P Dankzij de 75k credits kwam ik uit op 173k netto dit potje :P
Tevens was dit potje goed voor een dikke 11.000 WN8

Victory!
Battle: Cliff 1-3-2014 16:54:56
Vehicle: Type 59
Experience received: 5.180 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 214.599
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
[...]

Ik heb 2nd gun > tracks > equipment > rest gedaan. Die extra 30 pen vond ik vele malen nuttiger dan wat bonusses van equipment.
Kwa spel is het een erg leuke tank, armor is alleen non-existant. Niet dat het de meeste mensen er van weerhoud om gold ammo op mij te spammen. :P
Van de t8 meds heb ik alleen de pershing en t-44 als ervaring en voor mij is het pershing>sta-1>t-44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:40
hier nog niet gepost zie ik.

werd tijd :) kijken hoe lang het gezellig blijft daar :p
http://forum.worldoftanks...08-nederlandstalig-forum/

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Geen Duitse tanks subforum? :o
http://forum.worldoftanks...ame-voertuigen-discussie/

Het is gewoon keiharde anti-Duitse bias. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-10 16:19
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:17:
Geen Duitse tanks subforum? :o
http://forum.worldoftanks...ame-voertuigen-discussie/

Het is gewoon keiharde anti-Duitse bias. oOo
Hmmm....

/me User kijkt even z'n bestandjes na

Edit: Nothing to see here, move along. B)

Anyway, forumadmin heeft mail. :P

[ Voor 11% gewijzigd door User op 01-03-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:54
Die acetanker op de t-54 is echt bijna onhaalbaar:

Victory!
Map: Serene Coast
Date: 1-3-2014 20:31:01
Vehicle: T-54
Exp: 2.452 Credits: 81.135
Achievements: : Confederate, Mastery Badge: "1st Class"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:19:
[...]
Hmmm....

/me User kijkt even z'n bestandjes na

Edit: Nothing to see here, move along. B)

Anyway, forumadmin heeft mail. :P
Ze zijn gewoon busted bij WG met hun anti-Duitse propaganda. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
perpixel schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:57:
Die acetanker op de t-54 is echt bijna onhaalbaar:

Victory!
Map: Serene Coast
Date: 1-3-2014 20:31:01
Vehicle: T-54
Exp: 2.452 Credits: 81.135
Achievements: : Confederate, Mastery Badge: "1st Class"
Missie bonus gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-10 16:19
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:37:
[...]

Ze zijn gewoon busted bij WG met hun anti-Duitse propaganda. :+
Ik heb de forumsetup gemaakt...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:30:
[...]
Ik heb de forumsetup gemaakt...

:X
Ga je diep schamen jij. :P
En ik merk dat ik weer eens moet stoppen met te veel verwachten van mij teamgenoten. Ik moet er niet vanuit gaan dat ze een flank kunnen dekken, om een hoek rijden zonder hun zijkant te laten zien, iets spotten of überhaupt eens op de map kijken, laat staan schoten op 5m afstand raken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Niet mijn dag vandaag, na dagen van redelijke tot zeer goed dagen, is het vandaag helemaal waardeloos. Slechts 2 van de 13 potjes gewonnen... Gelukkig krijgt de top 3 extra xp en help crusial contribution soms ook een beetje.

Edit: Laatste potje maar even de T-57 gepakt zodat ik nog op een 'mooie' 23% uitkom.
Met iemand anders een flank verdedigd en 2 scout te pakken en had wel de Tank Sniper medal.

[ Voor 49% gewijzigd door Knowuse op 02-03-2014 00:53 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nieuw schaderecord, 4747 damage met de Ferdinand. :D
En verloren. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Shht dat mogen ze niet weten! Maar er zat idd 400 bonus bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Knowuse schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:32:
Niet mijn dag vandaag, na dagen van redelijke tot zeer goed dagen, is het vandaag helemaal waardeloos. Slechts 2 van de 13 potjes gewonnen... Gelukkig krijgt de top 3 extra xp en help crusial contribution soms ook een beetje.

Edit: Laatste potje maar even de T-57 gepakt zodat ik nog op een 'mooie' 23% uitkom.
Met iemand anders een flank verdedigd en 2 scout te pakken en had wel de Tank Sniper medal.
Hoe vind je de T-57 ten opzichte van de T54E1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter

[video]
Die discussie over de spullen in de cap heb ik ook eens gevoerd toen we aan het cappen waren.
Een teammate rijdt de destructibles kapot die er nog stonden dus ik zeg dat dat onze cover was mochten ze willen resetten.
Vervolgens antwoordt hij doodleuk dat de captimer daardoor sneller gaat als dat allemaal kapot is...say what???

Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/56/566af1dffe83899666da733ba930bdb0ace41115d418e87aaa8ff590d6378ddf.jpg

Affijn ik moest maar gaan zoeken op fora want daar had hij het gelezen en dat was toch echt de waarheid volgens hem...
Ben toen maar niet verder gaan discussieren..... :X

Edit:
* ShockWave gaat afscheid nemen van zijn arty
Sold: 'G.W. E 100' successfully sold.
Received : 3.282.090
Ooit gegrind en aangeschaft voor CW, nooit gebruikt in CW en in pubs is het alleen maar verliesdraaien...
Speel het te weinig en vindt er geen r*k meer aan aan het hele artygebeuren..... :N

[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 02-03-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Sturer Emil gekocht, vandaag enorm hard getrolld bij mijn x2.
3 shots op een KV-3 met de topgun, geen enkele maal damage.
2 shots op een VK3601h, weeral geen enkele maal damage.

Victory!
Battle: Karelia 2/03/2014 11:57:13
Vehicle: Pz.Sfl. V
Experience received: 776 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 10.759
Battle achievements: Master Gunner, Sharpshooter

Freaking troll RNG.

Edit:
Victory!
Battle: Steppes 2/03/2014 13:05:43
Experience received: 2.469
Credits received: 56.575
Battle achievements: Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Jammergenoeg 6 (!!!!!) vd 15 shells compleet gemist, waarvan er minstens 1 ghost shell bij zat :(
En dan uiteraard snel zonder ammo zitten, we hadden daardoor bijna verloren.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:05:

Victory!

Freaking troll RNG.
Hebje der de top gun al op? dan daalt het aantal 0crits wel drastisch, als ook het aantal bounces daalt sterk. Ik vond die sturer emil nog zo slecht niet. Geen grote fun, maar regelmatig bunhole surprise bij tier 9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Over bounces gesproken... Mijn E-75 is een echte bouncegenerator. Heb de derde (TIX) gun erop zitten, en daar pen je van voren dus niets mee. Dat ik dat ding ooit ge-aced heb met die gun en de stock engineering is me een raadsel. Vanwege die stock engineering speelde ik hem al een tijdje niet meer. Slechte pen, matige armor en nul mobiliteit is dodelijk. Maar toen ik gisteren iemand in dat ding rond zag rijden heb ik toch maar al mijn free XP in een betere motor gestoken. Wat een verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:20:

Hebje der de top gun al op? dan daalt het aantal 0crits wel drastisch, als ook het aantal bounces daalt sterk. Ik vond die sturer emil nog zo slecht niet. Geen grote fun, maar regelmatig bunhole surprise bij tier 9 :+
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:05:

Victory!

Freaking troll RNG.
Ja dus :)
Daardoor ook mijn frustratie, 231mm pen en NIETS kunnen damagen dat spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Gisteren weer eens met de T-54 gespeeld (heb hem net). Kolere dat ding is OP :P. De bounces :o :o

Op komarin 8k potential dmg, 6500 spotting dmg en 2.5k dmg gedaan. En de enigste health verloren was één apcr shell van een 50 100. Een volledige WTFE100 clip gebounced, 268, ausfB en een AP shell van een of andere tier 8 arty :P

Maar in een platoon verband zal ik niet snel de de ace gaan halen vermoed ik. Die ligt hoger op dit moment dat de hoogste xp die ik ooit behaald heb......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wontcachme schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:09:
Gisteren weer eens met de T-54 gespeeld (heb hem net). Kolere dat ding is OP :P. De bounces :o :o

Op komarin 8k potential dmg, 6500 spotting dmg en 2.5k dmg gedaan. En de enigste health verloren was één apcr shell van een 50 100. Een volledige WTFE100 clip gebounced, 268, ausfB en een AP shell van een of andere tier 8 arty :P

Maar in een platoon verband zal ik niet snel de de ace gaan halen vermoed ik. Die ligt hoger op dit moment dat de hoogste xp die ik ooit behaald heb......
T-54 is soms gigantisch bouncy, maar ik heb ook zat potjes dat ALLES door je heen schiet, inclusief scouts :X Wel een erg leuke tank om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mr_Size schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:10:
[...]

T-54 is soms gigantisch bouncy, maar ik heb ook zat potjes dat ALLES door je heen schiet, inclusief scouts :X Wel een erg leuke tank om te spelen :)
Dat had ik ook. Ik start op Ruinberg zuid basis helemaal rechts en race door het veld naar de kleine stad. Voordat ik daar was was ik al kapot geknald. 2x door een IS3 beschoten die buitenom de stad ging, een AMX50 100 die mij beschoot vanuit standje onzichtbaar en daarbij ook een paar keer gepenned door een AMX13-75 en Cromwell recht door de voorkant van de tank met ap 8)7 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
rgras schreef op zondag 02 maart 2014 @ 08:51:
[...]

Hoe vind je de T-57 ten opzichte van de T54E1?
Lang geleden dat ik de T54E1 heb gespeeld, deed het er wel goed in en was ook wel leuk. Beter in balans dan de T-57. De T-57 is natuurlijk iets OP, niet makkelijk om heel goed mee te spelen, maar wel makkelijk om af en toe een potje mee te doen en het dan goed te doen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Gotta love the specials..
Victory!
Westfield 2-3-2014 22:50:06
KV-220
2.556 ( x2) 108.051
Repairs: -3.458
Ammunition: -952
Total: 103.641

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 08:55
Toch blij dat ik vrijdagavond (nacht) door ben gegaan voor die 7 dagen premium :)

Gaat toch allemaal net wat sneller met inkomens & grinds :P

Ondertussen de Amx 13 90 aangeschaft en vond het na de eerste pot al een geweldige tank

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img600/6663/dpwl.jpg

En dan daarnet nog geweldige pot gehad in Tiger 1, was op laatste 1 vs 3 :)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img132/8577/4a6s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:01:
Gotta lovew the specials..

[...]
Als je 4 kills krijgt ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Victory!
South Coast 2-3-2014 23:23:02
Waffenträger auf Pz. IV
1.243 111.174

Repairs: -5.358
Ammunition: -12.600
Total: 93.216

Nog zo 1.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik krijg er steeds 3. :-(
Het hele weekend zeer goede stats gehaald en meestal verloren en nooit eens 4 kills...
Dat is dan met de Ferdinand met 12.8cm waar ik met gemak 2k+ damage mee haal. Wat een monster is dat kanon. :o

[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-03-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Speelde gister met mn M12 op Erlenberg, we startte als team onderaan en zocht een mooi plekje langs het water. Echter vond een M4 het grappig om tegen mij aan te botsen, vervolgens ging hij naar de andere kant om een G.W. Panther het water in de duwen?! Heb hem daarna maar afgeschoten, hij wou hij er ook in drukken. Leek wel een soort van bot oid, de botmod gaf niks aan.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Harmen schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:42:
Leek wel een soort van bot oid, de botmod gaf niks aan.
Die botmod is geen selfdetection voor bots hoor, bij een duidelijke bot kan je de replay insturen naar iemand en die verwerkt die spelersnaam in de botlijst waarop hij pas zichtbaar wordt als bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dat kwam denk ik ook door die haat van de valentijnsactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Spel even starten via WoT Launcher voor deze hotfix te installeren.
EU: 8.11 Hotfix

Since it’s not on the main portal yet: today, a hotfix was applied on EU server, containing following changes

- returned the FOV to the way it was before 8.10
- fixed the incorrect display of tank damage messages bug
- fixed the incorrect mission counter

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

en wat als je de FoV fix al hebt gedaan door middel van een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dan haal je die er weer uit omdat die niet meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
Fordox schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:05:
Error 404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Fordox schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:05:
Als dat het goed fixed dan zie je geen verschil..je mod overschrijft dan gewoon de game-default (die dan nu ook gefixed is)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:40
Ik denk dat de volgende update van WG zal zijn dat de server EU met de server RU kan battelen :p
Als het spel al niet gebant wordt door de EU :p Misschien wel een flinke nerf voor Rusische tanks lol.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Of misschien een nieuwe "Crimea" map met een USSR + China tegen de rest mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

hou er rekening mee dat er tanks op de russische en SEA server zijn die niet ondersteund worden op de EU server :)

voor de SEA server bijv. de golden type 59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bean77 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:46:
Ik denk dat de volgende update van WG zal zijn dat de server EU met de server RU kan battelen :p
Als het spel al niet gebant wordt door de EU :p Misschien wel een flinke nerf voor Rusische tanks lol.
Now we are talking. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Omdat ik elke keer moet gaan rekenen wat het voordeligste is inzake (ingame) aankopen,
heb ik de WoT Cash Converter v1.0 gemaakt in Google Docs.

Je kunt ook zien wat hoeveel credits 1 Gold oplevert en hoeveel Gold het je kost om XP naar Free XP om te zetten. En is die package eigenlijk wel interessant? Veel is teruggerekend naar Gold/EUR om onderling te vergelijken.

Opmerkingen zijn welkom.

Edit: zo zie je dat het kopen van de Super Pershing ingame (+slot) met Gold goedkoper is dan de tank+slot via de Premium Shop: 27,19 vs 26,95 en dat King's Ransom de meeste Gold per euro geeft.

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 03-03-2014 20:30 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 20:55

TRX

Victory!
Ensk 3-3-2014 18:24:15
FV304
3.533 ( x2) 118.171
Mastery Badge: "Ace Tanker"

op het laatst ff billen samen geknepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fordox schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:32:
hou er rekening mee dat er tanks op de russische en SEA server zijn die niet ondersteund worden op de EU server :)

Als er een update plaatsvindt om die 2 servers tegen elkaar te laten knokken dan kan WG dat kleine probleem ook wel oplossen hoor... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vandaag lekker 13 potjes in de Type59 gedaan en 11 ervan gewonnen. Ging ook erg goed qua dmg en spotting. Uiteindelijk 2000+ avg dmg, 1440 avg xp en een wn8 van 3,970 :)

* wontcachme heeft weer plezier in het spel na een break en nu geen CW meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben nog steeds aan het ontnooben. Gaat langzaam. :+
Denk dat ik voorlopig maar moet focussen op langer in leven blijven, zonder alleen maar te campen. Het helpt niet als je met een tier 3 light tank dan in een tier 5 match komt op een onbekende map. Oh well, het leren van de map komt vanzelf met meer potjes.

Het is ook lastig te bepalen wat er nu mis gaat qua niet-overleven. Ik bedoel, je hebt soms potjes waarbij je 15-2 verliest. Is er dan überhaupt iets wat je kunt doen? Gespot word je dan toch wel, en als de tegenpartij 8 tanks meer heeft, komen ze van alle kanten, zeker op de kleinere maps.

Nieuw record; 9xp. :X

[ Voor 34% gewijzigd door Gaius op 03-03-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
En dan haal je de Ace Tanker op je Borsig met een loss :') :') :') :') :') :')

Snap niet helemaal hoe dat kan, want ik heb maar 957 base XP. Kreeg wel nog 524 voor courageous resistance en 444 voor mission completed, maar dat wordt toch niet meegeteld?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z2I61FrA4xwEgI8fByp5wy93/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MjAA3aaaOYaX3wupNRmeUkx2/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Mr_Size schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:54:

Snap niet helemaal hoe dat kan, want ik heb maar 957 base XP. Kreeg wel nog 524 voor courageous resistance en 444 voor mission completed, maar dat wordt toch niet meegeteld?

[afbeelding]
[afbeelding]
Als je wint zit daar automatisch een "win bonus" van - ik geloof 50% - bij je experience, en dit wordt bij de base XP in de resultaten gerekend. Maar dat telt niet mee voor de mastery badge. Dus stel je haalt een Ace Tanker voor een bepaalde tank met 1400 XP in een victory, dan heb je hem eigenlijk gehaald met ~934 XP. Als je dan veel XP haalt in een defeat, heb je al gauw een Ace Tanker te pakken. Het lijkt gevoelsmatig onterecht, omdat het weinig lijkt zonder de victory bonus. Ik heb zo Ace Tanker op meerdere tanks behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Gaius schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:13:
Ben nog steeds aan het ontnooben. Gaat langzaam. :+
Denk dat ik voorlopig maar moet focussen op langer in leven blijven, zonder alleen maar te campen. Het helpt niet als je met een tier 3 light tank dan in een tier 5 match komt op een onbekende map. Oh well, het leren van de map komt vanzelf met meer potjes.

Het is ook lastig te bepalen wat er nu mis gaat qua niet-overleven. Ik bedoel, je hebt soms potjes waarbij je 15-2 verliest. Is er dan überhaupt iets wat je kunt doen? Gespot word je dan toch wel, en als de tegenpartij 8 tanks meer heeft, komen ze van alle kanten, zeker op de kleinere maps.

Nieuw record; 9xp. :X
Geloof me het kan erger :(.

Ook hier zie ik progressie. Voornamelijk een balans vinden tussen campen en aggresief spelen. Wat ik merk is dat je de eerste 3 minuten gewoon gereserveerd moet spelen. Daarna begint het eigenlijk pas.

Mapkennis en weakspot kennis komt echt vanzelf. Ik zie het aan mijn stats. Na 3K battles is mijn WN8 een schamele 725, maar de afgelopen 1000 battles lag bij bijna op 1100. Nog steeds niet om over naar huis te schrijven, maar de progressie zit er in. Dat zal ook bij jou vanzelf komen als het er al niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Er is een update van 587 naar 611. Ik kan geen releasenotes vinden. Het zal wel met de lag problemen te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
PcDealer schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:40:
Er is een update van 587 naar 611. Ik kan geen releasenotes vinden. Het zal wel met de lag problemen te maken hebben.
Even terug lezen:

Since it’s not on the main portal yet: today, a hotfix was applied on EU server, containing following changes

- returned the FOV to the way it was before 8.10
- fixed the incorrect display of tank damage messages bug
- fixed the incorrect mission counter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

ZTeeVeR schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:40:
[...]

Even terug lezen:

Vreemd, ik had hem gisteren dus ook moeten hebben gehad. Maar dat heb ik dan gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Mr_Size schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:54:

[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker rustig weekje geweest voor de borsig.
Niet klagen, blij wezen dat je m hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ThomasG schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:26:
Als je wint zit daar automatisch een "win bonus" van - ik geloof 50% - bij je experience, en dit wordt bij de base XP in de resultaten gerekend. Maar dat telt niet mee voor de mastery badge. Dus stel je haalt een Ace Tanker voor een bepaalde tank met 1400 XP in een victory, dan heb je hem eigenlijk gehaald met ~934 XP. Als je dan veel XP haalt in een defeat, heb je al gauw een Ace Tanker te pakken. Het lijkt gevoelsmatig onterecht, omdat het weinig lijkt zonder de victory bonus. Ik heb zo Ace Tanker op meerdere tanks behaald.
Ik heb wel vaker een Ace tanker op een loss behaald, maar dan had ik altijd >1K base XP. Zeker omdat de Borsig een hoog plafond heeft was ik nogal verbaasd om in deze match met deze XP de Ace te krijgen.
solique schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:48:
Zeker rustig weekje geweest voor de borsig.
Niet klagen, blij wezen dat je m hebt. :P
Ik ben er ook wel blij mee hoor :) Maar had liever gewonnen, die IS3 die mij uiteindelijk killde aan het einde van de match had nog full HP terwijl ik nog maar 70 HP ofzo had. Dat vind ik altijd erg irritant, zo'n toptier sinaasappel die aan het einde van een match nog geen schrammetje heeft. Heb nog wel een shell voor 550 dmg in hem weten te pompen, maar toen was t helaas afgelopen.. Zeker op een map als Himmelsdorf ben je in zo'n situatie gewoon kansloos in de Borsig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Overigens werkt de fov fix van wg niet goed samen met die in de mods. Ik had hem in de mods gefixed en voordat ik ging spelen gisteren de game geupdate. Mijn tank was opeens 2x zo lang en 1/2x keer zo breed als normaal. Heb de mod fix moeten uitzetten zodat het weer normaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Fordox schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:32:

De gouden type is niet verkrijgbaar op de SEA servers, maar op een chinese server die niet door wg wordt gerund.

Gister dacht even een break te nemen van de grind naar de WTF 100 door op tier 4 de groundhogday missie te doen, het was geen succes :( Ik heb weining plezier aan het spelen op die lage tiers.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ZTeeVeR schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 07:57:
[...]

Ook hier zie ik progressie. Voornamelijk een balans vinden tussen campen en aggresief spelen. Wat ik merk is dat je de eerste 3 minuten gewoon gereserveerd moet spelen. Daarna begint het eigenlijk pas.

Mapkennis en weakspot kennis komt echt vanzelf. Ik zie het aan mijn stats. Na 3K battles is mijn WN8 een schamele 725, maar de afgelopen 1000 battles lag bij bijna op 1100. Nog steeds niet om over naar huis te schrijven, maar de progressie zit er in. Dat zal ook bij jou vanzelf komen als het er al niet is
Mwa in mijn optiek is het niet dat er de eerste 3 minuten niks gebeurt. Voor mij zijn dit zelfs de belangrijkste minuten van een battle waarin ik mijn initiële plan bepaal. Dit betekend dus ook dat ik vaak vrij ver naar voren sta. Zo zorg ik dat key-locations van een map gedekt zijn voordat de tegenstander hier ik kan zijn.

Ik denk wel dat dit iets is wat lastig is en ook vaak een snelle dood betekend, maar uiteindelijk voel ik mij hier wel een stuk nuttiger door en ben ik ook een grotere aanwinst voor mijn team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Mr_Size schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:56:
[...]

Ik ben er ook wel blij mee hoor :) Maar had liever gewonnen, die IS3 die mij uiteindelijk killde aan het einde van de match had nog full HP terwijl ik nog maar 70 HP ofzo had. Dat vind ik altijd erg irritant, zo'n toptier sinaasappel die aan het einde van een match nog geen schrammetje heeft. Heb nog wel een shell voor 550 dmg in hem weten te pompen, maar toen was t helaas afgelopen.. Zeker op een map als Himmelsdorf ben je in zo'n situatie gewoon kansloos in de Borsig.
Natuurlijk niet meer dan logisch.
Dat herken ik ook vaak zat.
Zelf doe je veel en ga je dood door een aardbei of sinaasappel die niets heeft uitgevoerd de hele match maar wel je laatste beetje leven weg schiet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 28-09 13:22

mcB

Mr_Size schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:56:
[...]

If it makes you feel better;
Ik ben pas begonnen aan de US heavy lijn en haalde ruim een week geleden mijn mastery in de T29. Ik heb al meerdere Ace Tankers gehaald in een loss, maar deze was in een draw. 5 kills, 5,7K damage en ruim 1800 base xp en dan een draw omdat een enemy base camper het hazenpad kiest en unspotted raakt. Ik ga liever vechtend ten onder dan eindigen met een laffe draw. Wat een heartbreak was dit. :F

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
mcB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:17:
If it makes you feel better;
Doe ik ook mee :P, if it makes you feel better:
http://wotreplays.com/site/482348#team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

upload die replays op noobmeter.com, misschien kom je dan wel in de top 20 replays te staan van die tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 28-09 13:22

mcB

Ai, die is ook erg zuur. Je hebt tenminste wel verloren van een een hele goede speler. Ik wil 'm vanavond thuis eens bekijken.
Fordox schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:49:
upload die replays op noobmeter.com, misschien kom je dan wel in de top 20 replays te staan van die tank :)
Beide hadden we een mooie hoeveelheid xp, maar niet genoeg voor een noobmeter top20.

[ Voor 31% gewijzigd door mcB op 04-03-2014 10:59 ]

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 07:57:
[...]

725, netjes. Kom ik bij lange na niet aan. :P
Weakspotkennis... Een T18-tanker was waarschijnlijk pijnlijk verrast toen meerdere shells van m'n pom pom door z'n gun mantle gingen, mwuhahaha. En ik merk ook dat ik vaker bewust op bepaalde gedeeltes van een tank mik. Dus dat komt wel goed. Merk alleen wel dat de groene aiming circle in het heetst van de strijd totaal niet meer opvalt waardoor het lastig wordt. Eerst de aiming circle zoeken op m'n scherm zorgt voor vertraging en die tijd heb je vaak niet. Ik begreep dat je die blue kan maken en anders is er nog een color blind mod blijkbaar. Vanavond eens proberen.

Wel apart om naar de stats te kijken. Ik vind de Pz.Kpfw. II een onding, maar zit na iets meer dan 40 potjes wel op een 60% winrate. De Cruiser Mk. III is een fijne tank, maar daar zit ik voorlopig nog op 45%. Al zijn het gezien de duizenden potjes die veel spelers hebben gespeeld maar kleine sampel sizes, dus het zal niet zoveel zeggen. Sowieso moet ik me niet op de stats richten, maar op het leren van de game, ik weet het. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
met een nod kun je reticule blauw maken ja en de color blind optie zit in de game settings.

weakspots blijven lastig op korte afstand. Ik denk dat je moet proberen om de rust te bewaren. Als je te dichtbij bent om goed te kunnen mikken dan zijn er in mijn mening 2 opties

Je bent TE dichtij en rijd een TD of een Arty of een heavvy. in die gevallen had je die ander aan zien komen en te laat op gereageerd, of je doet het bewust met een heavvy en dan moet je proberen om gewoon ergens (niet alleen maar de tracks) te raken.

Als je in een medium of light rijdt, auto aim aan en er oom heen cirkelen, zijkant en achterkant opzoeken.

Er zijn natruulijk uitzonderingen, maar dit is de strategie die ik nu toepas. Als ik de tijd heb mik ik op de bottom plate aan de voorkant, of de cupola op de turret. Mocht je het goed kunnen zien, kun je een machinegun port pakken. anders proberen de zijkant op te zoeken.

Ook ik moet nog een hoop leren, maar bovenstaand is een redelijk startpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XODtyt79RuCvfi57PqirkyN1/full.jpg

Echt mag ik nou eens een capabel team. :X
Ik draai verdomme nu al dagen een gemiddelde van 1.5 tot 2k damage met de Tiger II met uitschieters naar 3k+ en 2 tot 3k games met de Ferdinand met uitschieters richting de 4k. Winnen, ho maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:12:
met een nod kun je reticule blauw maken ja en de color blind optie zit in de game settings.

weakspots blijven lastig op korte afstand. Ik denk dat je moet proberen om de rust te bewaren. Als je te dichtbij bent om goed te kunnen mikken dan zijn er in mijn mening 2 opties

Als je in een medium of light rijdt, auto aim aan en er oom heen cirkelen, zijkant en achterkant opzoeken.
Rust bewaren gaat ook niet altijd goed nee. En ik zit nog op tier 2/3 en zit eigenlijk uitsluitend op light tanks. Ik probeer de achter- en zijkanten op te zoeken, maar het is erg afhankelijk van de situatie, map en team. Als er linies gevormd zijn, of het vijandelijke team speelt vol op de aanval vind ik het lastig om te zien waar ik kan flanken.

Het cirkelen is iig een skill waar ik aan moet werken. Ik verlies nu nog wel 's te veel snelheid of maak een te grote cirkel, waardoor ze hun kanon snel genoeg kunnen bijdraaien. En laatst ook een mooie situatie; er stond een T18 tegen een muur net om het hoekje van een straat in Himmelsdorf, dus ik denk, ik zet m'n tank ernaast en dan kan ik 'm op m'n gemakje afschieten. *vroem* *bots* en toen stond ik precies voor z'n kanon. Crap... :+

Daarnaast moet ik mezelf inpeperen dat ik blijf bewegen na een schot en niet ga stilstaan om te wachten tot m'n volgende schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren vreemd iets, de laatste enemy zat onder een rots. Deze was dus niet te killen.
Zojuist is mn hele crew dood gegaan in de Pz 1c, de tank is nog intact?!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
DanielWW2 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:35:
[afbeelding]

Echt mag ik nou eens een capabel team. :X
Ik draai verdomme nu al dagen een gemiddelde van 1.5 tot 2k damage met de Tiger II met uitschieters naar 3k+ en 2 tot 3k games met de Ferdinand met uitschieters richting de 4k. Winnen, ho maar. :(
Meer kills pakken ;)
Kill Secure = win 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Harmen schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:55:
Gisteren vreemd iets, de laatste enemy zat onder een rots. Deze was dus niet te killen.
Zojuist is mn hele crew dood gegaan in de Pz 1c, de tank is nog intact?!
Dat soort vage dingen komen soms voor.

Heb al eens bij Himmeldorf gehad dat bij Encounter er een elc in het huisje bij de vlag zat.
Niemand kon hem raken, hij kon niemand raken maar daardoor verloren wij de pot omdat de cap wel ging lopen dus meeste scrubs bleven rondom dat huisje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Soms wel jammer, vanmiddag een 10tal potjes gedaan met een winrate van 33%. Allemaal lemmingteams helaas, wel 2x High Caliber met de Hellcat en de Nashorn. :)

Whatever.

Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)