Soms is er gewoon niets aan te doen. Je kan in je eentje zoveel mogelijk doen om de pot te winnen maar er moeten wel wat teammaten zijn die iets doen. Tenzij alles mee zit dan komt er een win uit maar 9 van de 10 keer een loss.Mr_Size schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:29:
Het wordt nog gekker mensen:
[afbeelding]
Zelfs 8 kills en 3,8K dmg in de E25 is nog niet genoeg om te winnen. Had geen shells meer over om de laatste 250 HP van de enemy E25 af te schieten. En ofc mist mijn arty speler 3x en verliezen we alsnog
edit: @Solique, die neigingen heb ik dus al zie deze nieuwe post.. IS in mijn team: 0 dmg. Tiger P in mijn team: 376 dmg. IS in hun team: 1652 dmg en 4 kills. Dat maakt gewoon het verschil, ondanks dat ik 8 kills maak. Om &*^%$#@@@ gestoord van te worden dit. Heb nu 1 van de 8 potjes gewonnen![]()
![]()
Sniper is het ook niet direct.Harmen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:48:
[...]
Thanks voor de tips mensen, soms is er weinig flanken bij. Zal wel proberen achter de rest te blijven.
Vooral kijken wat je eigen team en de tegenstanders doen.
Soms kan je net door een snelle actie iets forceren of de pot open breken.
Ik irriteer vaak tegenstanders door snel van locatie te wisselen en zoveel mogelijk vanuit andere posities te schieten. Head-on tegen een heavy ga je meestal toch niet winnen dus benader het anders.
[ Voor 22% gewijzigd door solique op 28-02-2014 15:03 ]