Mijn tip: bespaar je de kosten van een adviseur, dat schuiven met posten kun je zelf toch ookBastaRhymez schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:35:
Gisteren ook maar eens de belastingaangifte laten invullen door mijn adviseur.
Ik had eerder al zelf een beetje zitten spelen met de aangifte en kwam er toen op uit dat wij (vriendin en ik) in totaal iets van 272 euro terug moesten betalen (heeft iets te maken met te veel ontvangen arbeidskorting bij mij en een tweede baantje van mijn vriendin).
Nu heeft mijn adviseur een beetje zitten schuiven met de heffingskortingen, en blijkt dat we geen 272 euro moeten terugbetalen, maar 77 euro
Ik had alle heffingskortingen op mijn naam gezet, maar het bleek verstandig te zijn om een zeer klein bedrag op naam van mijn vriendin te zetten, waardoor we ineens dus bijna 200 euro minder hoeven terug te betalenHoud er wel rekening mee, dat je in het begin even veel moet gaan schuiven met de heffingskorting. Want 20 euro meer bij mijn vriendin, betekende dat we ineens 300 euro terug moesten betalen
even het optimum opgezocht (afgerond op 5 euro) en dat ingevuld.
Mijn tip: speel eens met de heffingskortingen, kan je ineens een aardige duit schelen
Float like a butterfly, sting like a bee.