Het gaat niet over een Haas & Sohn, ik reageer op een specifiek model. En over smaak valt niet te twisten idd. Maar als jij nu een continue vijzel had, zou je nooit meer terug stappen naar een interval model.Slonzo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:14:
[...]
Ik snap de insteek, maar dat is wel erg doorgetrokken. Het zal wel afhangen van de kachel, maar mijn Haas & Sohn heeft geen continue vijzel en die durf ik toch best stil te noemenJa, je kan het absoluut horen in een stille kamer, maar het is zeker niet superstorend en na verloop van tijd let je daar helemaal niet meer op. Als de tv opstaat hoor je het al helemaal niet meer. Mensen die in de buurt van treinsporen wonen horen de treinen ook niet meer, die zijn toch ook niet continue...
Als de vijzel draait hoor je de pellets ook vallen, dat lijkt me minstens even irritant dan?
Maar goed, YMMV natuurlijk, wat voor mij niet storend is, is voor een ander mogelijks een nachtmerrie
Bovendien zie ik dat Haas & Sohn prijzen hebben vanaf 2000€ dit is een 700-900 € model. Niet dat dit alles zegt natuurlijk 🤣
[ Voor 6% gewijzigd door Darkz0rs op 03-11-2021 14:43 ]