iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Maar ja, Bas dacht daar anders over
http://oi62.tinypic.com/im5oia.jpg
http://oi62.tinypic.com/ka05jn.jpg
Na 5 rondes maar gestopt, want om 10s achter het veld aan te rijden is ook niet echt motiverend
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Dus voortaan ff rondje w88 en gewoon weer meerijden. Blauwe vlaggen negeren
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 10-06-2014 22:33 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Jup, nogmaals sorry daarvoor.-PassY- schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:06:
Kon het tempo niet echt volgen, maar had de hoop dat ik zoals gewoon wat sneller ben met andere voor me.
Maar ja, Bas dacht daar anders over
http://oi62.tinypic.com/im5oia.jpg
http://oi62.tinypic.com/ka05jn.jpg
Na 5 rondes maar gestopt, want om 10s achter het veld aan te rijden is ook niet echt motiverend
Denk dat er deze week nog wel eens clean gereden gaat worden in de GT3. Die chicane voor start/finish weet het veld bij de start wat te verspreiden. Dus de kans op een divebomb in t1 is iets kleiner
[ Voor 32% gewijzigd door BobvK op 11-06-2014 10:22 ]
[ Voor 38% gewijzigd door thijmennabuurs op 11-06-2014 19:37 ]
Rookie serie is overleven en idioten ontwijken. Kwestie van doorzetten en je er niet te veel aan irriterenlasharor schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:29:
Zo, mijn eerste race (met stuurtje) in de Mazda erop. moet zeggen dat het eigenlijk meer een kwestie van overleven is dan dat het echt om de snelheid gaat. Schuif namelijk meer plaatsen om door mensen die uitvallen dan dat ik daadwerkelijk iemand inhaal. Ronde tijden van de mensen die dan in zo'n race doen liggen ook allemaal erg dicht bij elkaar...
Net een GT3 race meegepakt op Zolder, met de BMW "uiteraard". Ging aardig, als 21e gestart en als 11e geëindigd. Eigenlijk veel te warm om te racen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Helaas gebeurt dat in de andere series ook.JoepW schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:53:
[...]
Rookie serie is overleven en idioten ontwijken. Kwestie van doorzetten en je er niet te veel aan irriteren
Skip race 2 man haken voor me in elkaar uitkomen Arie Luyendyk bocht.
Ik zat al samen met een andere 2 wide door de bocht, helaas konden we geen kant op mede doordat de veroorzakers de hele baan nodig hadden om hun auto uit te laten rollen.(waren ze maar op de rem blijven staan)
4 inc 2 min tow en -67 IR.
Op de een of andere manier gaat het verliezen van IR sneller dan het winnen ervan
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Het is letterlijk vliegen uit T5
Maar inhalen zit er denk ik niet in. Denk dat het 25m treintje rijden word als iedereen netjes blijft. Deze week dus maar wat extra op de start oefenen
Verwijderd
Dan kan ik binnekort misschien is meedoen aan de maandagavond race
Edit:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 21:23 ]
Ik moet het zelf nog even helemaal doorlezen, maar volgens mij zit hier wel interessants in.
Vooral de 48KHz is echt iets wat je even moet doen, heb ik ja(a)r(en) geleden al gedaan en je merkt het echt.
Maar wel gaaf. Heb al een race gedaan en meteen gewonnen. Inhalen is zeer lastig hier maar ja startte van pole dus had geen problemen daar mee.-PassY- schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:17:
CSpec's doen deze week Lime Rock aan
[afbeelding]
Het is letterlijk vliegen uit T5Of eigenlijk meer
als het een pilotenbril is
![]()
Maar inhalen zit er denk ik niet in. Denk dat het 25m treintje rijden word als iedereen netjes blijft. Deze week dus maar wat extra op de start oefenen
Zit nu op 1.51.2 als snelste maar denk dat een 1.50.9 er nog wel in moet zitten.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3257285.page
Download: http://iracingsetups.nick...ngSetupSync_installer.zip
Je kunt nu een installer downloaden welke een speciale 'Launcher' applicatie installeert. Deze zal iRacing Setup Sync automatisch updaten als dat nodig is, en daarna de applicatie gewoon starten. Gebruik dus deze nieuwe versie vanaf nu zodat je automatische updates krijgt.
Zou iemand dit voor mij willen testen? De auto-update functionaliteit heb ik helemaal zelf geschreven en ik sluit niet uit dat er bugs in zitten
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 11-06-2014 22:49 ]
Dan nog een verzoekje
Volgende week zondag 22 Juni rijden Bas en ik voor Team Gathering of Tweakers de laatste race in de NEO GT series. Aangezien onze vaste team manager (Joep) die dag niet kan zoeken we een vervanger voor Joep die als team manager kan optreden.
De race zal waarschijnlijk (Niel?) van 19:30 tot ongeveer 22:00 duren (2.5 uur plus pace lap), maar het zou fijn zijn als je al iets eerder aanwezig kunt zijn (uiterlijk 19:15 bijv) zodat we vlak voor de start nog wat dingen kunnen bespreken.
Wat houdt het in om team manager te zijn:
- Je zit samen met Bas en mij in een teamspeak kanaal en kan ons helpen met strategie.
- Bijvoorbeeld: er is nog 40 minuten te gaan, ik verbruik 4.219 L / rondje aan fuel, en ik heb nog 5.3 rondjes over, hoeveel moet ik straks pitten?
- Wat doen de mensen om ons heen, pitten ze vroeg, laat, nemen ze banden, etc.
- Je kunt ons op de hoogte houden van ontwikkelingen die voor ons relevant zijn (iemand achter me is gespint, iemand voor me rijdt met schade rond, etc)
- Mocht er iets gebeuren dan kun je voor ons een protest indienen.
- Mochten wij iets fout doen en een protest krijgen dan kun je dat naar ons communiceren. Dit gaat allemaal via teamspeak.
Dit soort dingen zijn handig om hulp mee te hebben en Joep heeft ons de eerste twee races erg goed geholpen. Aangezien we momenteel 3e staan in de team championship zou het erg zonde zijn om nu zonder manager te gaan rijden en daar punten door te verliezen! Mocht je dus zin hebben om ons te helpen laat dan iets weten
Wellicht dat je een melding kan maken wanneer er admin rechten nodig zijn. Hier onder de files die aangemaakt werden toen het programma crashed toen er admin rechten nodig waren.NickThissen schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:48:
Ik heb iRacing Setup Sync geupdate naar versie 2.1.
https://www.wetransfer.co...122820140611211650/bb9d0d
Verder werkt alles prima
Snap niet helemaal wat je bedoelt, en die bestanden zeggen me ook niks. Waar maakt hij die aan? Kan me voorstellen dat je admin rechten nodig hebt ja.-PassY- schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:29:
[...]
Wellicht dat je een melding kan maken wanneer er admin rechten nodig zijn. Hier onder de files die aangemaakt werden toen het programma crashed toen er admin rechten nodig waren.
https://www.wetransfer.co...122820140611211650/bb9d0d
Verder werkt alles prima
Ipv een melding dat er admin rechten nodig, word windows error reporting gestart en je krijgt een wizard om error logs naar MS te sturen. Dit zijn die bestanden dan verstuurd worden. Geen idee eigenlijk of je er iets aan hebt
/offtopic: Q van Le Mans is afgebroken omdat de vangrail is beschadigd door een crash van een ... Austin? Nummer 99 in ieder geval
Duval wou trouwens weer instappen werd gemeld
Le Mans 2014-PassY- schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:37:
/offtopic: Q van Le Mans is afgebroken omdat de vangrail is beschadigd door een crash van een ... Austin? Nummer 99 in ieder geval
Duval wou trouwens weer instappen werd gemeld
[ Voor 79% gewijzigd door Niellie41 op 11-06-2014 23:39 ]
Het merk Austin is opgegaan in Rover en in 1987 is de laatste geproduceerd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Werkt bij mij goed als ik hem start met admin rechten, zonder doet ie niets, ook geen melding of wat dan ook.NickThissen schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:48:
Ik heb iRacing Setup Sync geupdate naar versie 2.1.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3257285.page
Er viel me op dat de setup zegt dat het versie 1.0 is.
En als laatste een persoonlijk dingetje, als ik me abonneer op setups en die wil downloaden, moet ik eerst op download klikken en daarna op start. Beetje dubbel op en naar mijn mening een klik te veel.
Net nog een foutje ontdekt, als je het scherm sluit (met kruisje) blijft er een vierkant kader op je desktop staan. Alleen de omlijning. Als je daar met je muis overheen gaat krijg je een resize cursor. Als je klikt terwijl de resize cursor actief is verdwijnt het kader.
[ Voor 18% gewijzigd door larose op 12-06-2014 12:45 ]
Verwijderd
Dacht dat het dale jr. en tony zijn.BM schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:44:
Zijn dat niet 2 developers? Meen op het iRacing forum eens gelezen te hebben dat 2 medewerkers van iRacing op elk circuit te vinden zijn
Ach zo... Ik dacht eerst even dat het Bassie en Adriaan waren, maar daarvoor zijn ze allebei te slankVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:52:
[...]Dacht dat het dale jr. en tony zijn.
Dale Jr. en Steve Myers
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3200697.page
Altijd één van de eerste dingen die ik doe als een nieuw circuit beschikbaar is, Easter Eggs zoeken met de free cam.
Vogeltjes kijken doe ik niet aan.
Volgens mij komt het in een kort filmpje ook een keer terug dacht ik.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gefeliciteerd.
Wanneer je in camera mode zit (CTRL + F12), kan je de free cam activeren met CTRL + Z en dan kan je rond vliegen met WSAD en je muis.
En free cam is helemaal leuk als je een X360 controller op je pc hebt aangesloten. Kun je leuke shots maken als je beetje oefent. Hier een draadje er over met Tucker Inside (tm):
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3196188.page
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik heb gisteren mijn eerste race in de Impala National gereden en het was wel intens. Gestart vanop P10 zonder kwalificatie en als 3de geëindigd. Ik denk dat ik 2de had kunnen zijn, maar ergens halverwege met een netcode contact zeer overstuurd een bocht ingegaan. Gelukkig kon ik de auto opvangen en uit de muur blijven, maar daardoor wel 2 plaatsen verloren. Toch heb ik de race uitgereden zonder inc's.
Het was wel maar in de 2de split, maar het was toch fijn om te doen. Wel jammer van de lage SR winst, 50 rondjes zonder fout en toch maar +0.10... Zit nu op 2.94 en ik zou liefst ten laatste tegen het einde van dit seizoen een C licentie willen hebben zodat ik de trucks in kan.
Omdat ik jarig was had ik gisteren en vandaag vrijgenomen. Ik dacht even lekker een GT3 race te doen op Zolder. Helaas rijdt er iemand rond in de GT3 genaamd Dirk Federmann (rood/witte McLaren) die denkt dat het een soort botsauto is. Het kostte hem/mij slechts 12 incs om mij in te halen, om vervolgens een ronde later de muur in te gaan, wat een dwaas. Sta nu op A 1.6 dus dat is niet zo goed
Verwijderd
toch niets mis met de jarige af en toe te kussenArfman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:31:
Dank jullie wel allemaal!
Omdat ik jarig was had ik gisteren en vandaag vrijgenomen. Ik dacht even lekker een GT3 race te doen op Zolder. Helaas rijdt er iemand rond in de GT3 genaamd Dirk Federmann (rood/witte McLaren) die denkt dat het een soort botsauto is. Het kostte hem/mij slechts 12 incs om mij in te halen, om vervolgens een ronde later de muur in te gaan, wat een dwaas. Sta nu op A 1.6 dus dat is niet zo goed
Als ik jou iRacing Setup Sunc wil openen en inloggen krijg ik een error code. Is dit bekend bij je?
Unhandled Exception
An unknown error occurred.
You can see the error details in the following log file:
Unhandled Exception
System.Windows.Markup.XamlParseException: De aanroep van de constructor in type iRacingSetupsClient.Windows.MainWindow dat overeenkomt met de opgegeven bindingsbeperkingen, heeft een uitzondering veroorzaakt. ---> System.ArgumentNullException: Waarde kan niet null zijn.
Parameternaam: source
bij System.Linq.Enumerable.Any[TSource](IEnumerable`1 source, Func`2 predicate)
bij iRacingSetupsClient.Classes.SubscriptionItem.GetItems(IEnumerable`1 groups)
bij iRacingSetupsClient.Controls.SetupsScreen.LoadGroups()
bij iRacingSetupsClient.Controls.SetupsScreen.LoadDropdowns()
bij iRacingSetupsClient.Controls.SetupsScreen.Initialize()
bij iRacingSetupsClient.Windows.MainWindow..ctor()
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.Load(XamlReader xamlReader, IXamlObjectWriterFactory writerFactory, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlObjectWriterSettings settings, Uri baseUri)
bij System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.LoadBaml(XamlReader xamlReader, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlAccessLevel accessLevel, Uri baseUri)
bij System.Windows.Markup.XamlReader.LoadBaml(Stream stream, ParserContext parserContext, Object parent, Boolean closeStream)
bij System.Windows.Application.LoadBamlStreamWithSyncInfo(Stream stream, ParserContext pc)
bij System.Windows.Application.LoadComponent(Uri resourceLocator, Boolean bSkipJournaledProperties)
bij System.Windows.Application.DoStartup()
bij System.Windows.Application.<.ctor>b__1(Object unused)
bij System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
bij MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(Object source, Delegate method, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
Dit soort dingen liever via PM trouwens dan zie ik het eerder
[ Voor 48% gewijzigd door NickThissen op 13-06-2014 15:32 ]
Top! Zal ik doen de volgende keer.NickThissen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:32:
Was bekend ja, bedankt, zou nu weer moeten werken!
Dit soort dingen liever via PM trouwens dan zie ik het eerder
Zo de wereldkampioen leren voetballen !
Respect
Ik zou toch wel ff willen oefenen van die WCS race over een kleine 3 uur
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Iyn14v7Y1Pk]
waarom doen ze dit dan? zo kan je toch nooit echt goed een car setup maken ofzwel?
Heel simpel, dat kun je in het echt ook niet?fjskmdl2 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:47:
ook niet via een dashboard app ofzo?
waarom doen ze dit dan? zo kan je toch nooit echt goed een car setup maken ofzwel?
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 14-06-2014 13:48 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En iRacing doet het weer
Hier een van mijn hotlaps:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YhQwySw7oUI]
Mooie lap. Leuk die G-krachten.glnk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:16:
Trackday op Zandvoort gedaan. Het is echt geweldig hoe nauwkeurig de iRacing versie is. Alleen in het echt moet je iets rustiger aan doen bij de heuvel voor Scheivlak.
Hier een van mijn hotlaps:
[video]
En op de A1 bij Barneveld hield je je aardig aan de snelheid. Max 135/140 of zo
Na een keertje 2 jaar proeftijd, 1 jaar voorwaardelijk en 800 euries boete rij ik eigenlijk altijd psies (wel met de bekende toegelaten overschrijdingen en meetcorrecties erbij) de snelheid op de cruisecontrolglnk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:38:
Op de terugweg naar huis... 5 baans autosnelweg, helemaal leeg (immers ruim na de spits) en dan 100kmh snelheidslimiet. En dan langs de kant van de weg grote banners met 'Houd u aan de snelheid'![]()
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 14-06-2014 14:42 ]
Oefening baart wel echt kunst blijkbaar. Kan nu al prima meerijden in die Mazda cup. Zit nog 1 seconden boven die 1.04 (geloof ik) tijden bij Okayama dus dat is verder wel goed
Heb alleen nog problemen met de start, daar kom ik vergeleken met de rest eigenlijk altijd veel trager weg. Volgens mij spinnen me wielen. Wanneer ik echter rustig aan gas geef ben ik nog slechter weg. Weet dus niet echt wat ik daar fout doe.
Verwijderd
Inbouwen die cruisecontrol zou ik zeggen.glnk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:50:
Mijn Z4 heeft geen cruisecontrol en je rijdt ongemerkt zo 160, zeker als je net van het circuit komt. Eigenlijk is dat ook helemaal geen snelheid maar in Nederland wel. Tijd voor drempels en chicanes op de autosnelweg
Ik heb een vergelijkbaar probleem met mijn opgevoerde diesel
http://members.iracing.co...nid=11129706&custid=74968
Die van morgen laat ik schieten, de race ging prima maar echt een pretje om te rijden is het niet...
Dit kunstwerkje en GoT iRacing pareltje kan ik jullie niet onthouden!
Dit is het vaderdag kado van Frans
[ Voor 90% gewijzigd door JoepW op 15-06-2014 14:18 ]
Maar ik kan hem ook laten maken met een belgische vlag.
Heb goeie contacten met de maker
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wGx3WvAyqCQ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 15-06-2014 18:09 ]
Toch nog 2de kunnen eindigen, na heel wat gevloek tijdens de race. Mid Ohio is een toffe baan, maar een hel met een MC veld van 40 auto's.
Hadden Niel en ik het al over gisteren tijdens Le Mans, veel mensen kunnen daar nog wat van leren in Iracing.ThiJor schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:46:
Jawadde wat een race net in de Proto & GT, Robbert was er ook bij. Bij de start al wordt ik eraf geduwd door de auto langs me, we waren nog niet eens de S/F lijn gepasseerd en het was dus al totale chaos in het Ford GT veld. Voor de rest was het een race als altijd: HPD's die divebomben van 5 autolengtes afstand, je gewoon vanachter aanrijden omdat je de bocht niet snel genoeg neemt...
Toch nog 2de kunnen eindigen, na heel wat gevloek tijdens de race. Mid Ohio is een toffe baan, maar een hel met een MC veld van 40 auto's.
(Echter heeft het vermoedelijk ook met de korte races te maken)
Op Le Mans 24 zie je zelden echte divebombs en gaat het over het algemeen heel rustig en soepel.
(Of bij het aanremmen of uit acceleren)
Denk dat ik me meer ga richten op de RUF C-spec vanaf nu, ben vorige week de auto wel gaan waarderen.
Anywho, het wordt de komende tijd NOG minder Iracing dan het al was ben ik bang... We hebben schoonmoeder en mijn jongste zwager (15) meegenomen uit polen en deze komen voorlopig bij ons wonen.. (yay..,...... wat ben ik blij....... [/sarcasme])
Ik was er al bang van toen ik zag dat die niet ging splitten met 39 man die zich registreerde. Maar ja hou wel van een uitdagingThiJor schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:46:
Jawadde wat een race net in de Proto & GT, Robbert was er ook bij. Bij de start al wordt ik eraf geduwd door de auto langs me, we waren nog niet eens de S/F lijn gepasseerd en het was dus al totale chaos in het Ford GT veld. Voor de rest was het een race als altijd: HPD's die divebomben van 5 autolengtes afstand, je gewoon vanachter aanrijden omdat je de bocht niet snel genoeg neemt...
Starte als 3de en kon dat ook redelijk makkelijk vast houden na de start. Met het verkeer ging het ook goed tot de een na laatste ronde. Ik had de 2de plek kunnen overnemen met nog 8 minuten te gaan of zo. Maar de nr 3 zat op men staart. Echter zaten er ineens 4 HPD's achter ons en dat net voor ik het midden stuk op ging. Daar moest er een dus achter blijven hangen en opkomen voor de een na laatse bocht wou die mij buitenom inhalen terwijl ik aan de binnenkant ruimte liet. Ging dus niet goed waardoor we er beide af gingen. Kreeg meteen de huid vol gescholden door hem. Hoe ik het me in men hoofd haalde hem niet voorbij te laten hij was in gevecht voor P2 etc etc. En ik was nergens voor aan het vechten durfde die ook nog te zeggen (uuhhmm ik was ook voor p2 in de Corvette in gevecht lol). Snap ook echt niet waarom die daar buitenom wou gaan dat haal je namelijk nooit in die bocht en ik was vrij duidelijk met naar buiten gaan om hem binnendoor te laten.
Gelukkig nog wel P3 kunnen pakken ondanks die crash maar had dus P2 kunnen zijn.
Op zich nette lap, op wat schoonheidsfoutjes na, maar wist niet dat zon cayman zoveel moeite zou hebben met de slotemaker bocht, je moet daar nog best veel inhouden zo te zien.BruceLee schreef op zondag 15 juni 2014 @ 18:06:
hier mijn reallife lap ik was met glnk @ zandvoort
[video]
Dat laatste heb ik inderdaad gehoordDutchDevil79 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:00:
[...]
Ik was er al bang van toen ik zag dat die niet ging splitten met 39 man die zich registreerde. Maar ja hou wel van een uitdaging. Ik ree in de Corvette.
Starte als 3de en kon dat ook redelijk makkelijk vast houden na de start. Met het verkeer ging het ook goed tot de een na laatste ronde. Ik had de 2de plek kunnen overnemen met nog 8 minuten te gaan of zo. Maar de nr 3 zat op men staart. Echter zaten er ineens 4 HPD's achter ons en dat net voor ik het midden stuk op ging. Daar moest er een dus achter blijven hangen en opkomen voor de een na laatse bocht wou die mij buitenom inhalen terwijl ik aan de binnenkant ruimte liet. Ging dus niet goed waardoor we er beide af gingen. Kreeg meteen de huid vol gescholden door hem. Hoe ik het me in men hoofd haalde hem niet voorbij te laten hij was in gevecht voor P2 etc etc. En ik was nergens voor aan het vechten durfde die ook nog te zeggen (uuhhmm ik was ook voor p2 in de Corvette in gevecht lol). Snap ook echt niet waarom die daar buitenom wou gaan dat haal je namelijk nooit in die bocht en ik was vrij duidelijk met naar buiten gaan om hem binnendoor te laten.
Gelukkig nog wel P3 kunnen pakken ondanks die crash maar had dus P2 kunnen zijn.
Komende week is er gelukkig meer plaats op het circuit, hoewel daar ook een paar bochten zijn waar ik nu al mijn hart voor vasthou.
Zoals ik gister ook al zei Robbert snap ik wel dat die gast gefrustreerd was door dat ongeluk. Het moment zelf waar hij je over het gras probeert in te halen is natuurlijk belachelijk en het schelden is ook kinderachtig, maar ik snap zijn punt wel als ik eerlijk ben. Het begon natuurlijk al 5-6 bochten eerder. Hij zat na T2 namelijk al op je staart, kan je dan niet bijhouden op het rechte stuk en probeert het in T3 aan de buitenkant. Nou ja, lukt niet, maar goed geprobeerd, toen wilde hij in T4 over de heuvel aan de binnenkant proberen en werd hij geblocked omdat je naar de apex kwam. Ook niet echt een probleem want hij zat er nog niet naast, maar dat was je eerste kans om hem even snel voorbij te laten zonder veel tijd te verliezen. Daarna omlaag richting T5 nam je weer de binnenkant bij het aanremmen, ook daar had je gewoon links kunnen blijven en hem langs kunnen laten. De paar bochten erna is geen beginnen aan natuurlijk dus moest hij weer wachten, en uiteindelijk over de heuvel naar rechts zat hij weer aan de binnenkant rechts van je, en na de exit kwam je weer naar rechts waar hij je wilde inhalen, ook daar had je de binnenbocht kunnen pakken. Je wil hem liever aan de binnenkant in die snelle linker natuurlijk maar daar zat hij nou eenmaal niet. Toen ging hij pas door het gras, wat waarschijnlijk frustratie was dat je hem steeds niet langs wilde laten.
Zoals ik al zei, de actie zelf was belachelijk en contact 100% zijn schuld, maar je maakte het hem ook niet makkelijk en het laatste wat je wil is een gefrustreerde HPD achter je neem ik aan
Xbox
Deze week maar even zorgen dat ik niet weer m'n tank leeg maak wanneer ik net de pitstraat inkom. Had geen bocht eerder moeten gebeuren vorige keer.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Dit topic is gesloten.
![]()