Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.984 views

Onderwerpen

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:17

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

Nog steeds geen internet stuur en pc staan ergens achter 20 dozen :( . Gelukkig nog een sim only abbo met ongelimiteerd data.

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Kon het tempo niet echt volgen, maar had de hoop dat ik zoals gewoon wat sneller ben met andere voor me.

Maar ja, Bas dacht daar anders over :p

http://oi62.tinypic.com/im5oia.jpg

http://oi62.tinypic.com/ka05jn.jpg

Na 5 rondes maar gestopt, want om 10s achter het veld aan te rijden is ook niet echt motiverend :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De stilzwijgende afspraak bij de dinsdag oefenrace is dat je dan even w8 op de groep en gewoon je weer in de race mengt ;)
Dus voortaan ff rondje w88 en gewoon weer meerijden. Blauwe vlaggen negeren :)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 10-06-2014 22:33 ]

• -PassY-
weet ik, maar ik kon met moeite 1:28-29 rijden. En er waren al 3 chicanes, dus 1 meer leek me niet echt een goed idee :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

-PassY- schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:06:
Kon het tempo niet echt volgen, maar had de hoop dat ik zoals gewoon wat sneller ben met andere voor me.

Maar ja, Bas dacht daar anders over :p

http://oi62.tinypic.com/im5oia.jpg

http://oi62.tinypic.com/ka05jn.jpg

Na 5 rondes maar gestopt, want om 10s achter het veld aan te rijden is ook niet echt motiverend :)
Jup, nogmaals sorry daarvoor. :( Ik was te gretig. Het was maar een zacht tikje, maar in de chicane was dat meer dan genoeg.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Na onze GT3 race ook nog maar even een officiële GT3 race gereden zojuist. mooie 5de plaats kunnen scoren. Weet niet hoe ik het opeens voor mekaar kreeg, maar wist in de race mid 1.27 te rijden, met een snelste ronde van 1.27.1 8)7

Denk dat er deze week nog wel eens clean gereden gaat worden in de GT3. Die chicane voor start/finish weet het veld bij de start wat te verspreiden. Dus de kans op een divebomb in t1 is iets kleiner ;)

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nette tijd Bob. Welke setup gebruikte je?

• BobvK
Setup van Ryan Terpstra op het forum. Heb wel TC op 3 gezet, en Brake pressure op zijn laagst. Zie dat hij net weer een nieuwe setup heeft gedeeld, dus waarschijnlijk is die nog beter.

[ Voor 32% gewijzigd door BobvK op 11-06-2014 10:22 ]

Mijn iRacing profiel

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:53

lasharor

7 december 2004

Zo, mijn eerste race (met stuurtje) in de Mazda erop. moet zeggen dat het eigenlijk meer een kwestie van overleven is dan dat het echt om de snelheid gaat. Schuif namelijk meer plaatsen om door mensen die uitvallen dan dat ik daadwerkelijk iemand inhaal. Ronde tijden van de mensen die dan in zo'n race doen liggen ook allemaal erg dicht bij elkaar...

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Wow, klein beetje off-topic maar wou even laten zien!

[ Voor 38% gewijzigd door thijmennabuurs op 11-06-2014 19:37 ]

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
lasharor schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:29:
Zo, mijn eerste race (met stuurtje) in de Mazda erop. moet zeggen dat het eigenlijk meer een kwestie van overleven is dan dat het echt om de snelheid gaat. Schuif namelijk meer plaatsen om door mensen die uitvallen dan dat ik daadwerkelijk iemand inhaal. Ronde tijden van de mensen die dan in zo'n race doen liggen ook allemaal erg dicht bij elkaar...
Rookie serie is overleven en idioten ontwijken. Kwestie van doorzetten en je er niet te veel aan irriteren ;)

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Zojuist aangemeld, refferal JoepW gebruikt. Tot over een tijdje. Ga eerst exploren en oefenen!

iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:59

Arfman

Drome!

Welkom Gruwel!

Net een GT3 race meegepakt op Zolder, met de BMW "uiteraard". Ging aardig, als 21e gestart en als 11e geëindigd. Eigenlijk veel te warm om te racen :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
JoepW schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:53:
[...]

Rookie serie is overleven en idioten ontwijken. Kwestie van doorzetten en je er niet te veel aan irriteren ;)
Helaas gebeurt dat in de andere series ook. :?

Skip race 2 man haken voor me in elkaar uitkomen Arie Luyendyk bocht.
Ik zat al samen met een andere 2 wide door de bocht, helaas konden we geen kant op mede doordat de veroorzakers de hele baan nodig hadden om hun auto uit te laten rollen.(waren ze maar op de rem blijven staan) 8)7
4 inc 2 min tow en -67 IR.

Op de een of andere manier gaat het verliezen van IR sneller dan het winnen ervan :(

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• -PassY-
CSpec's doen deze week Lime Rock aan :+

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/25usit5.jpg

Het is letterlijk vliegen uit T5 :D Of eigenlijk meer 8) als het een pilotenbril is 8)

Maar inhalen zit er denk ik niet in. Denk dat het 25m treintje rijden word als iedereen netjes blijft. Deze week dus maar wat extra op de start oefenen :)

Verwijderd

ik kan niet wachten tot mijn examens gedaan zijn en ik me een gt3 auto en wat tracks aanschaf .. Zodat ik daarmee kan oefenen en jullie het daar wat moeilijk probeer te maken! want nu heb ik het gevoel dat ik de mx5 al aardig onder de knie heb O-) (dit is namelijk mn 2e seizoen en zal proberen in top 25 te eindigen :P )
Dan kan ik binnekort misschien is meedoen aan de maandagavond race ;)

Edit: :F top 25 is miss wel wat te hoog gegrepen maar top 50 zal er zeker inzitten :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 21:23 ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Niellie41

[object Object]

Iets over het geluid
Ik moet het zelf nog even helemaal doorlezen, maar volgens mij zit hier wel interessants in.

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 13:01
Wel wat handige tips en een mooi overzicht, maar voor mij weinig echt nieuws.

Vooral de 48KHz is echt iets wat je even moet doen, heb ik ja(a)r(en) geleden al gedaan en je merkt het echt.

iRacing Profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

-PassY- schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:17:
CSpec's doen deze week Lime Rock aan :+

[afbeelding]

Het is letterlijk vliegen uit T5 :D Of eigenlijk meer 8) als het een pilotenbril is 8)

Maar inhalen zit er denk ik niet in. Denk dat het 25m treintje rijden word als iedereen netjes blijft. Deze week dus maar wat extra op de start oefenen :)
Maar wel gaaf. Heb al een race gedaan en meteen gewonnen. Inhalen is zeer lastig hier maar ja startte van pole dus had geen problemen daar mee. :) :)
Zit nu op 1.51.2 als snelste maar denk dat een 1.50.9 er nog wel in moet zitten.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Ik heb iRacing Setup Sync geupdate naar versie 2.1.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3257285.page

Download: http://iracingsetups.nick...ngSetupSync_installer.zip

Je kunt nu een installer downloaden welke een speciale 'Launcher' applicatie installeert. Deze zal iRacing Setup Sync automatisch updaten als dat nodig is, en daarna de applicatie gewoon starten. Gebruik dus deze nieuwe versie vanaf nu zodat je automatische updates krijgt.

Zou iemand dit voor mij willen testen? De auto-update functionaliteit heb ik helemaal zelf geschreven en ik sluit niet uit dat er bugs in zitten :) Bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 11-06-2014 22:49 ]

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net geïnstalleerd en alles ging goed.

• NickThissen
Mooi, bedankt :)

Dan nog een verzoekje :)

Volgende week zondag 22 Juni rijden Bas en ik voor Team Gathering of Tweakers de laatste race in de NEO GT series. Aangezien onze vaste team manager (Joep) die dag niet kan zoeken we een vervanger voor Joep die als team manager kan optreden.

De race zal waarschijnlijk (Niel?) van 19:30 tot ongeveer 22:00 duren (2.5 uur plus pace lap), maar het zou fijn zijn als je al iets eerder aanwezig kunt zijn (uiterlijk 19:15 bijv) zodat we vlak voor de start nog wat dingen kunnen bespreken.

Wat houdt het in om team manager te zijn:
- Je zit samen met Bas en mij in een teamspeak kanaal en kan ons helpen met strategie.
- Bijvoorbeeld: er is nog 40 minuten te gaan, ik verbruik 4.219 L / rondje aan fuel, en ik heb nog 5.3 rondjes over, hoeveel moet ik straks pitten? :)
- Wat doen de mensen om ons heen, pitten ze vroeg, laat, nemen ze banden, etc.
- Je kunt ons op de hoogte houden van ontwikkelingen die voor ons relevant zijn (iemand achter me is gespint, iemand voor me rijdt met schade rond, etc)
- Mocht er iets gebeuren dan kun je voor ons een protest indienen.
- Mochten wij iets fout doen en een protest krijgen dan kun je dat naar ons communiceren. Dit gaat allemaal via teamspeak.

Dit soort dingen zijn handig om hulp mee te hebben en Joep heeft ons de eerste twee races erg goed geholpen. Aangezien we momenteel 3e staan in de team championship zou het erg zonde zijn om nu zonder manager te gaan rijden en daar punten door te verliezen! Mocht je dus zin hebben om ons te helpen laat dan iets weten :) Bedankt!

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Geen idee hoe laat we nu precies beginnen, ik ben altijd rond 18:00 online. :+ Gewoon het zelfde als normaal. :D

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Heb het even opgezocht, maar 19:30 klopt inderdaad Nick. Tenminste vorige keren begon zo laat de race ook. :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• NickThissen
I know, maar misschien was het deze keer anders :)

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:48:
Ik heb iRacing Setup Sync geupdate naar versie 2.1.
Wellicht dat je een melding kan maken wanneer er admin rechten nodig zijn. Hier onder de files die aangemaakt werden toen het programma crashed toen er admin rechten nodig waren.

https://www.wetransfer.co...122820140611211650/bb9d0d

Verder werkt alles prima :)

• NickThissen
-PassY- schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:29:
[...]

Wellicht dat je een melding kan maken wanneer er admin rechten nodig zijn. Hier onder de files die aangemaakt werden toen het programma crashed toen er admin rechten nodig waren.

https://www.wetransfer.co...122820140611211650/bb9d0d

Verder werkt alles prima :)
Snap niet helemaal wat je bedoelt, en die bestanden zeggen me ook niks. Waar maakt hij die aan? Kan me voorstellen dat je admin rechten nodig hebt ja.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Als je de eerste keer het programma start als er een update van het programma nodig is. Had nog een oude versie namelijk.

Ipv een melding dat er admin rechten nodig, word windows error reporting gestart en je krijgt een wizard om error logs naar MS te sturen. Dit zijn die bestanden dan verstuurd worden. Geen idee eigenlijk of je er iets aan hebt :D

/offtopic: Q van Le Mans is afgebroken omdat de vangrail is beschadigd door een crash van een ... Austin? Nummer 99 in ieder geval

Duval wou trouwens weer instappen werd gemeld 8)7

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:37:
/offtopic: Q van Le Mans is afgebroken omdat de vangrail is beschadigd door een crash van een ... Austin? Nummer 99 in ieder geval

Duval wou trouwens weer instappen werd gemeld 8)7
Le Mans 2014 ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Niellie41 op 11-06-2014 23:39 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als er een Austin meerijdt eet ik mijn hoed op ;)

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
De nummer 99 Austin Martin ;)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aston Martin is de spelling ;)
Het merk Austin is opgegaan in Rover en in 1987 is de laatste geproduceerd.

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-11 15:14
Even tussendoor en totaal niet ter zake. Als je op Zandvoort helemaal aan het begin van het recht stuk met Start/Finish rechtsomkeer maakt dan zie je een hek. Een eind achter dat hek staan twee mannetjes te zwaaien of zo. Normaal zie je tijdens free practice helemaal geen kartonnen publiek behalve het hilarische mannetje dat ter hoogte van s/f staat om met een vlag te zwaaien of zo maar dat is een 3D-mannetje dacht ik. Dit moet een aardigheidje van een iRacing ontwikkelaar zijn. Heb dit per toeval ontdekt nadat ik tijdens de Skip practice achterstevoren de Luyendijk bocht uitkwam. :+

iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:02

BM

Moderator Spielerij
Zijn dat niet 2 developers? Meen op het iRacing forum eens gelezen te hebben dat 2 medewerkers van iRacing op elk circuit te vinden zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Werkt bij mij goed als ik hem start met admin rechten, zonder doet ie niets, ook geen melding of wat dan ook.
Er viel me op dat de setup zegt dat het versie 1.0 is.

En als laatste een persoonlijk dingetje, als ik me abonneer op setups en die wil downloaden, moet ik eerst op download klikken en daarna op start. Beetje dubbel op en naar mijn mening een klik te veel.

Net nog een foutje ontdekt, als je het scherm sluit (met kruisje) blijft er een vierkant kader op je desktop staan. Alleen de omlijning. Als je daar met je muis overheen gaat krijg je een resize cursor. Als je klikt terwijl de resize cursor actief is verdwijnt het kader.

[ Voor 18% gewijzigd door larose op 12-06-2014 12:45 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

BM schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:44:
Zijn dat niet 2 developers? Meen op het iRacing forum eens gelezen te hebben dat 2 medewerkers van iRacing op elk circuit te vinden zijn :)
Dacht dat het dale jr. en tony zijn.

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-11 15:14
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:52:
[...]Dacht dat het dale jr. en tony zijn.
Ach zo... Ik dacht eerst even dat het Bassie en Adriaan waren, maar daarvoor zijn ze allebei te slank :)

iRacing Profiel

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 18:49
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:52:
[...]

Dacht dat het dale jr. en tony zijn.
Dale Jr. en Steve Myers ;) Heb hier nog een draadje gevonden met nog wat vondsten:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3200697.page

• gtrNL
Klopt, op elkaar circuit te vinden. Heb ze nog niet kunnen vinden op Montreal. Op COTA staan ze dacht ik op de hoge toren.
Altijd één van de eerste dingen die ik doe als een nieuw circuit beschikbaar is, Easter Eggs zoeken met de free cam. :)

iRacing Profiel

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 18:49
Ja het is altijd leuk om rond te zweven in de iRacing tracks. De hoeveelheid details rondom de baan is soms echt bizar!

• -PassY-
Probeer maar eens de vogelhuisjes te tellen op Bathurst :p

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Daar heb ik dus geen tijd voor. Als Iracing word opgestart is het racen racen racen hier. lol

Vogeltjes kijken doe ik niet aan.

iRacing Profiel

• -PassY-
ik ook niet :) maar ik weet toevallig dat ze de vogelhuisjes op bathurst ook mee hebben genomen + allerlei andere kleine kastjes aan palen en bomen. Gaf 1 van de devs ooit aan in een interview wat ik gelezen had.

Volgens mij komt het in een kort filmpje ook een keer terug dacht ik.

• Arfman

Arfman

Drome!

Free cam? :o

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gefeliciteerd. :)

Wanneer je in camera mode zit (CTRL + F12), kan je de free cam activeren met CTRL + Z en dan kan je rond vliegen met WSAD en je muis.

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Gefeliciteerd!!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman: Gefeliciteerd!

• gtrNL
Gefeliciteerd Arfman!

En free cam is helemaal leuk als je een X360 controller op je pc hebt aangesloten. Kun je leuke shots maken als je beetje oefent. Hier een draadje er over met Tucker Inside (tm):
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3196188.page

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Thanks iedereen en Niellie voor de uitleg! :) Ga het even proberen, nooit geweten :P

Verwijderd

gefeliciteerd Arfman

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:20

elni

Carrot

Gefeliciteerd Arfman *O*

• Fragbeestje
  • Laatst online: 13:12
Proficiat Arfman!
*O*

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Proficiat Arfman!!

Ik heb gisteren mijn eerste race in de Impala National gereden en het was wel intens. Gestart vanop P10 zonder kwalificatie en als 3de geëindigd. Ik denk dat ik 2de had kunnen zijn, maar ergens halverwege met een netcode contact zeer overstuurd een bocht ingegaan. Gelukkig kon ik de auto opvangen en uit de muur blijven, maar daardoor wel 2 plaatsen verloren. Toch heb ik de race uitgereden zonder inc's.

Het was wel maar in de 2de split, maar het was toch fijn om te doen. Wel jammer van de lage SR winst, 50 rondjes zonder fout en toch maar +0.10... Zit nu op 2.94 en ik zou liefst ten laatste tegen het einde van dit seizoen een C licentie willen hebben zodat ik de trucks in kan.

Mijn iRacing profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-11 18:22
Proficiat Arfman!

iRacing Profiel

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gefeliciflapstaart Arfman!!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• NickThissen
Proficiat :)

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Dank jullie wel allemaal!

Omdat ik jarig was had ik gisteren en vandaag vrijgenomen. Ik dacht even lekker een GT3 race te doen op Zolder. Helaas rijdt er iemand rond in de GT3 genaamd Dirk Federmann (rood/witte McLaren) die denkt dat het een soort botsauto is. Het kostte hem/mij slechts 12 incs om mij in te halen, om vervolgens een ronde later de muur in te gaan, wat een dwaas. Sta nu op A 1.6 dus dat is niet zo goed :P

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:31:
Dank jullie wel allemaal!

Omdat ik jarig was had ik gisteren en vandaag vrijgenomen. Ik dacht even lekker een GT3 race te doen op Zolder. Helaas rijdt er iemand rond in de GT3 genaamd Dirk Federmann (rood/witte McLaren) die denkt dat het een soort botsauto is. Het kostte hem/mij slechts 12 incs om mij in te halen, om vervolgens een ronde later de muur in te gaan, wat een dwaas. Sta nu op A 1.6 dus dat is niet zo goed :P
toch niets mis met de jarige af en toe te kussen :+

• skaylars
  • Laatst online: 05-07 17:18
Nick,

Als ik jou iRacing Setup Sunc wil openen en inloggen krijg ik een error code. Is dit bekend bij je?

Unhandled Exception
An unknown error occurred.
You can see the error details in the following log file:

Unhandled Exception
System.Windows.Markup.XamlParseException: De aanroep van de constructor in type iRacingSetupsClient.Windows.MainWindow dat overeenkomt met de opgegeven bindingsbeperkingen, heeft een uitzondering veroorzaakt. ---> System.ArgumentNullException: Waarde kan niet null zijn.
Parameternaam: source
bij System.Linq.Enumerable.Any[TSource](IEnumerable`1 source, Func`2 predicate)
bij iRacingSetupsClient.Classes.SubscriptionItem.GetItems(IEnumerable`1 groups)
bij iRacingSetupsClient.Controls.SetupsScreen.LoadGroups()
bij iRacingSetupsClient.Controls.SetupsScreen.LoadDropdowns()
bij iRacingSetupsClient.Controls.SetupsScreen.Initialize()
bij iRacingSetupsClient.Windows.MainWindow..ctor()
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.Load(XamlReader xamlReader, IXamlObjectWriterFactory writerFactory, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlObjectWriterSettings settings, Uri baseUri)
bij System.Windows.Markup.WpfXamlLoader.LoadBaml(XamlReader xamlReader, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlAccessLevel accessLevel, Uri baseUri)
bij System.Windows.Markup.XamlReader.LoadBaml(Stream stream, ParserContext parserContext, Object parent, Boolean closeStream)
bij System.Windows.Application.LoadBamlStreamWithSyncInfo(Stream stream, ParserContext pc)
bij System.Windows.Application.LoadComponent(Uri resourceLocator, Boolean bSkipJournaledProperties)
bij System.Windows.Application.DoStartup()
bij System.Windows.Application.<.ctor>b__1(Object unused)
bij System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
bij MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(Object source, Delegate method, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)

• NickThissen
Was bekend ja, bedankt, zou nu weer moeten werken!

Dit soort dingen liever via PM trouwens dan zie ik het eerder :)

[ Voor 48% gewijzigd door NickThissen op 13-06-2014 15:32 ]

Mijn iRacing profiel

• skaylars
  • Laatst online: 05-07 17:18
NickThissen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:32:
Was bekend ja, bedankt, zou nu weer moeten werken!

Dit soort dingen liever via PM trouwens dan zie ik het eerder :)
Top! Zal ik doen de volgende keer.

• NickThissen
Gaat er nog iemand de Road Warrior doen dit weekend? F1 op Montreal. Had wel weer zin in een F1 race maar die auto is ineens weer onbestuurbaar geworden... Breekt zo onvoorspelbaar uit, ik kan hem niet vangen...

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Misschien RB 'lief' aankijken voor een setup?

• NickThissen
Gebruik die van Suzuka gecombineerd met een gedeelde van dit seizoen en dat werkt best goed, denk niet dat het aan de setup ligt. Maar als hij er een heeft graag ;)

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee, ik heb die auto nog nooit gesnapt.

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Proficiat hollanders.

Zo de wereldkampioen leren voetballen !

Respect

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Red Baron
  • Laatst online: 12:41
Lekker die site die nu weer bijna non-stop plat ligt....
Ik zou toch wel ff willen oefenen van die WCS race over een kleine 3 uur :X

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• BobvK
al een dik uur idd. Iedereen begon opeens te blinken in de server. Nog nooit meegemaakt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Iyn14v7Y1Pk]

Mijn iRacing profiel

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 20:26
is er in iracing geen mogelijk om real time bandentemperatuur te zien? (via die F6 tire info is het geen real time blijkbaar...)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee dat is niet mogelijk. Dit hebben ze met opzet gedaan.

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 20:26
ook niet via een dashboard app ofzo?
waarom doen ze dit dan? zo kan je toch nooit echt goed een car setup maken ofzwel? :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
fjskmdl2 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:47:
ook niet via een dashboard app ofzo?
waarom doen ze dit dan? zo kan je toch nooit echt goed een car setup maken ofzwel? :)
Heel simpel, dat kun je in het echt ook niet? :) Met uitzondering van de F1 wellicht, maar verder moet je het ook maar 'op gevoel' doen, en met metingen achteraf in de pits.

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 14-06-2014 13:48 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En natuurlijk niet te vergeten dat achteraf alles WEL beschikbaar is. En de software staat in de TS: KLIK

En iRacing doet het weer ;)

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:25
Trackday op Zandvoort gedaan. Het is echt geweldig hoe nauwkeurig de iRacing versie is. Alleen in het echt moet je iets rustiger aan doen bij de heuvel voor Scheivlak.

Hier een van mijn hotlaps:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YhQwySw7oUI]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:16:
Trackday op Zandvoort gedaan. Het is echt geweldig hoe nauwkeurig de iRacing versie is. Alleen in het echt moet je iets rustiger aan doen bij de heuvel voor Scheivlak.

Hier een van mijn hotlaps:
[video]
Mooie lap. Leuk die G-krachten.
En op de A1 bij Barneveld hield je je aardig aan de snelheid. Max 135/140 of zo ;)

• glnk
Op de terugweg naar huis... 5 baans autosnelweg, helemaal leeg (immers ruim na de spits) en dan 100kmh snelheidslimiet. En dan langs de kant van de weg grote banners met 'Houd u aan de snelheidslimiet' :O :z

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:38:
Op de terugweg naar huis... 5 baans autosnelweg, helemaal leeg (immers ruim na de spits) en dan 100kmh snelheidslimiet. En dan langs de kant van de weg grote banners met 'Houd u aan de snelheid' :O :z
Na een keertje 2 jaar proeftijd, 1 jaar voorwaardelijk en 800 euries boete rij ik eigenlijk altijd psies (wel met de bekende toegelaten overschrijdingen en meetcorrecties erbij) de snelheid op de cruisecontrol ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 14-06-2014 14:42 ]

• glnk
Mijn Z4 heeft geen cruisecontrol en je rijdt ongemerkt zo 160, zeker als je net van het circuit komt. Eigenlijk is dat ook helemaal geen snelheid maar in Nederland wel. Tijd voor drempels en chicanes op de autosnelweg :P

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:53

lasharor

7 december 2004

Mooi is dat :(, rij ik mooi 10 rondjes op nr 1 positie duwt de nummer 2 tegen me aan waardoor ik van de baan afvlieg. Ik dacht net zo mijn eerste winst ooit te pakken :(

Oefening baart wel echt kunst blijkbaar. Kan nu al prima meerijden in die Mazda cup. Zit nog 1 seconden boven die 1.04 (geloof ik) tijden bij Okayama dus dat is verder wel goed :).

Heb alleen nog problemen met de start, daar kom ik vergeleken met de rest eigenlijk altijd veel trager weg. Volgens mij spinnen me wielen. Wanneer ik echter rustig aan gas geef ben ik nog slechter weg. Weet dus niet echt wat ik daar fout doe.

Verwijderd

om goed te vertrekken rev ik tot de limiter en smijt hem van neutraal in 1e versnelling.. gegarandeerde goede start.. wheelspin is niet zo groot probleem omdat de mx 5 gewoon niet al teveel kracht heeft. tot nu toe lijkt dat de beste manier om te vertrekken ( rij toch meestal top 5 in top splits en met de start kan ik altijd volgen ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:50:
Mijn Z4 heeft geen cruisecontrol en je rijdt ongemerkt zo 160, zeker als je net van het circuit komt. Eigenlijk is dat ook helemaal geen snelheid maar in Nederland wel. Tijd voor drempels en chicanes op de autosnelweg :P
Inbouwen die cruisecontrol zou ik zeggen. ;)
Ik heb een vergelijkbaar probleem met mijn opgevoerde diesel :)

• NickThissen
Tegen beter weten in toch de Road Warrior race mee gedaan, ik dacht ik doe gewoon rustig aan en dat ging prima :) Extreem langzame start in z'n 2, paar plekjes kwijt, en toen kon ik mooi aanhaken achter een groepje van 2 man en hoefde ik niet te pushen. Rond de pit stops geprofiteerd van een foutje en een plekje gewonnen, en in de pitstop ook nog een plekje gewonnen en uiteindelijk 3e geworden, not bad! Ook nog met maar 1 incje.
http://members.iracing.co...nid=11129706&custid=74968

Die van morgen laat ik schieten, de race ging prima maar echt een pretje om te rijden is het niet...

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Nick!
Dit kunstwerkje en GoT iRacing pareltje kan ik jullie niet onthouden!
Dit is het vaderdag kado van Frans ;)
GAAF!

[ Voor 90% gewijzigd door JoepW op 15-06-2014 14:18 ]

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Mmm niet echt belgisch ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ik ben ook geen Belg :)F

Maar ik kan hem ook laten maken met een belgische vlag. :Y
Heb goeie contacten met de maker _O-

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hier mijn reallife lap ik was met glnk @ zandvoort

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wGx3WvAyqCQ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Geen handschoenen... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 15-06-2014 18:09 ]

• -PassY-
Zo, ben maar een scorekaart gaan bijhouden :) Hopen dat ze het in Brasil kunnen volhouden :)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1j5ct1.jpg

• ThiJor
Jawadde wat een race net in de Proto & GT, Robbert was er ook bij. Bij de start al wordt ik eraf geduwd door de auto langs me, we waren nog niet eens de S/F lijn gepasseerd en het was dus al totale chaos in het Ford GT veld. Voor de rest was het een race als altijd: HPD's die divebomben van 5 autolengtes afstand, je gewoon vanachter aanrijden omdat je de bocht niet snel genoeg neemt...

Toch nog 2de kunnen eindigen, na heel wat gevloek tijdens de race. Mid Ohio is een toffe baan, maar een hel met een MC veld van 40 auto's.

Mijn iRacing profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-11 18:22
ThiJor schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:46:
Jawadde wat een race net in de Proto & GT, Robbert was er ook bij. Bij de start al wordt ik eraf geduwd door de auto langs me, we waren nog niet eens de S/F lijn gepasseerd en het was dus al totale chaos in het Ford GT veld. Voor de rest was het een race als altijd: HPD's die divebomben van 5 autolengtes afstand, je gewoon vanachter aanrijden omdat je de bocht niet snel genoeg neemt...

Toch nog 2de kunnen eindigen, na heel wat gevloek tijdens de race. Mid Ohio is een toffe baan, maar een hel met een MC veld van 40 auto's.
Hadden Niel en ik het al over gisteren tijdens Le Mans, veel mensen kunnen daar nog wat van leren in Iracing.
(Echter heeft het vermoedelijk ook met de korte races te maken)

Op Le Mans 24 zie je zelden echte divebombs en gaat het over het algemeen heel rustig en soepel.
(Of bij het aanremmen of uit acceleren)

Denk dat ik me meer ga richten op de RUF C-spec vanaf nu, ben vorige week de auto wel gaan waarderen. :9

iRacing Profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ben weer terug in het land, donderdag al aangekomen maar na vrijdag avond ben ik nu pas weer in staat te communiceren. Ik lag in een hoekje in de feutus houding alleen maar "cinco" te mompelen.

Anywho, het wordt de komende tijd NOG minder Iracing dan het al was ben ik bang... We hebben schoonmoeder en mijn jongste zwager (15) meegenomen uit polen en deze komen voorlopig bij ons wonen.. (yay..,...... wat ben ik blij....... [/sarcasme])

I-racing Profile

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

ThiJor schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:46:

Ik was er al bang van toen ik zag dat die niet ging splitten met 39 man die zich registreerde. Maar ja hou wel van een uitdaging :) . Ik ree in de Corvette.
Starte als 3de en kon dat ook redelijk makkelijk vast houden na de start. Met het verkeer ging het ook goed tot de een na laatste ronde. Ik had de 2de plek kunnen overnemen met nog 8 minuten te gaan of zo. Maar de nr 3 zat op men staart. Echter zaten er ineens 4 HPD's achter ons en dat net voor ik het midden stuk op ging. Daar moest er een dus achter blijven hangen en opkomen voor de een na laatse bocht wou die mij buitenom inhalen terwijl ik aan de binnenkant ruimte liet. Ging dus niet goed waardoor we er beide af gingen. Kreeg meteen de huid vol gescholden door hem. Hoe ik het me in men hoofd haalde hem niet voorbij te laten hij was in gevecht voor P2 etc etc. En ik was nergens voor aan het vechten durfde die ook nog te zeggen (uuhhmm ik was ook voor p2 in de Corvette in gevecht lol). Snap ook echt niet waarom die daar buitenom wou gaan dat haal je namelijk nooit in die bocht en ik was vrij duidelijk met naar buiten gaan om hem binnendoor te laten.
Gelukkig nog wel P3 kunnen pakken ondanks die crash maar had dus P2 kunnen zijn.

iRacing Profiel

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

BruceLee schreef op zondag 15 juni 2014 @ 18:06:
hier mijn reallife lap ik was met glnk @ zandvoort

[video]
Op zich nette lap, op wat schoonheidsfoutjes na, maar wist niet dat zon cayman zoveel moeite zou hebben met de slotemaker bocht, je moet daar nog best veel inhouden zo te zien.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• ThiJor
DutchDevil79 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:00:
[...]

Ik was er al bang van toen ik zag dat die niet ging splitten met 39 man die zich registreerde. Maar ja hou wel van een uitdaging :) . Ik ree in de Corvette.
Starte als 3de en kon dat ook redelijk makkelijk vast houden na de start. Met het verkeer ging het ook goed tot de een na laatste ronde. Ik had de 2de plek kunnen overnemen met nog 8 minuten te gaan of zo. Maar de nr 3 zat op men staart. Echter zaten er ineens 4 HPD's achter ons en dat net voor ik het midden stuk op ging. Daar moest er een dus achter blijven hangen en opkomen voor de een na laatse bocht wou die mij buitenom inhalen terwijl ik aan de binnenkant ruimte liet. Ging dus niet goed waardoor we er beide af gingen. Kreeg meteen de huid vol gescholden door hem. Hoe ik het me in men hoofd haalde hem niet voorbij te laten hij was in gevecht voor P2 etc etc. En ik was nergens voor aan het vechten durfde die ook nog te zeggen (uuhhmm ik was ook voor p2 in de Corvette in gevecht lol). Snap ook echt niet waarom die daar buitenom wou gaan dat haal je namelijk nooit in die bocht en ik was vrij duidelijk met naar buiten gaan om hem binnendoor te laten.
Gelukkig nog wel P3 kunnen pakken ondanks die crash maar had dus P2 kunnen zijn.
Dat laatste heb ik inderdaad gehoord ;) De rijder zelf is nochtans een van de fairste HPD rijders wat ik ken, maar in het heetst van de strijd zal bom ontploft zijn door de teleurstelling. Hij heeft zich ook geëxcuseerd op het forum.

Komende week is er gelukkig meer plaats op het circuit, hoewel daar ook een paar bochten zijn waar ik nu al mijn hart voor vasthou.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Ik heb de race daarna meegedaan in de HPD, toch wel leuk baantje dat mid-ohio :) 4e gestart en 2e gepakt nadat P1 en 2 elkaar raakte, wel in gevecht mee geweest de hele race maar volgens mij pakte hij tegen het eind een pion mee en verloor hij ineens een halve seconde per rondje.

Zoals ik gister ook al zei Robbert snap ik wel dat die gast gefrustreerd was door dat ongeluk. Het moment zelf waar hij je over het gras probeert in te halen is natuurlijk belachelijk en het schelden is ook kinderachtig, maar ik snap zijn punt wel als ik eerlijk ben. Het begon natuurlijk al 5-6 bochten eerder. Hij zat na T2 namelijk al op je staart, kan je dan niet bijhouden op het rechte stuk en probeert het in T3 aan de buitenkant. Nou ja, lukt niet, maar goed geprobeerd, toen wilde hij in T4 over de heuvel aan de binnenkant proberen en werd hij geblocked omdat je naar de apex kwam. Ook niet echt een probleem want hij zat er nog niet naast, maar dat was je eerste kans om hem even snel voorbij te laten zonder veel tijd te verliezen. Daarna omlaag richting T5 nam je weer de binnenkant bij het aanremmen, ook daar had je gewoon links kunnen blijven en hem langs kunnen laten. De paar bochten erna is geen beginnen aan natuurlijk dus moest hij weer wachten, en uiteindelijk over de heuvel naar rechts zat hij weer aan de binnenkant rechts van je, en na de exit kwam je weer naar rechts waar hij je wilde inhalen, ook daar had je de binnenbocht kunnen pakken. Je wil hem liever aan de binnenkant in die snelle linker natuurlijk maar daar zat hij nou eenmaal niet. Toen ging hij pas door het gras, wat waarschijnlijk frustratie was dat je hem steeds niet langs wilde laten.

Zoals ik al zei, de actie zelf was belachelijk en contact 100% zijn schuld, maar je maakte het hem ook niet makkelijk en het laatste wat je wil is een gefrustreerde HPD achter je neem ik aan :p

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja ik had misschien iets meer kunnen mee geven maar ik was ook in gevecht voor P2. En bij die laatste actie zag ik dus niet dat die buitenom wou ik ga daar altijd naar buiten om ze binnen door voorbij te laten. Dit ook omdat ik al paar keer een HPD gehad heb die daar buitenom niet langs kwam en je dan in de laatste bocht enorm lastig krijgt met een HPD die je naar buiten duwt. En dat is in die bocht bijna niet te doen met de Corvette.

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Fijne combinatie vanavond. Word weer een tijdje wennen aan die lompe V8 :)

Xbox

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

V8, ja leuk! baantje past er ook wel voor denk ik.

Deze week maar even zorgen dat ik niet weer m'n tank leeg maak wanneer ik net de pitstraat inkom. Had geen bocht eerder moeten gebeuren vorige keer.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Pagina: 1 ... 68 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.