"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Anoniem: 504769
Was dat niet DH ri UT? Ik kan me even niet herinneren dat ik gisteren ochtend ri DH vast stond...themac1983 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:49:
[...]
Wordt ik nou met pek en veren bestookt als ik niet vind dat Iracing in dat rijtje thuishoord?
en voor de mensen die gister ochtend op de A12 in de file stonden omdat 4 idioten elkaar aangereden hadden.
NEHNEH, NEHNEHNEH! (ik stond vooraan bij die 4)
Wel kloote zo'n aanrijding. Zo zonde van de tijd.
In de vorige race zat er iemand die marginaal sneller dan me was geweest en hij stond op de grid achter me. Hij had blijkbaar geen geduld, vlak voor we groen gingen op het einde van de warm-up ronde stak ie zijn neus al tussen mij en de auto naast me. Gelukkig een 0x car contact. Slechtere start van me en ik reed achter hem aan. Twee ronden lang ging hij op het rechte stuk (nu ja, helemaal recht is het nu ook niet
Ik snap het niet hoor, zo hard verdedigen in ronde 5-6 van de 37 ...
Daarna ingelopen op de auto voor me, paar keer dicht gekomen alvorens hij ook vanzelf van de baan reed. Ik viel toen in een niemandsland en werd het saai.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3288182.page
Hopelijk komt het stuur nog binnen voor mijn kerstvakantie. NEO op CotA rijden ermee ga ik denk ik niet meer halen, helaas.Today our carrier has informed us about some shipping delays. We are so sorry that your order of the ClubSport Wheel Base V2 is affected by this matter.
The current estimated shipping date is delayed to end of December 2014. Please be aware that we will do our best to re-ship the ordered goods after the customs clearances process at the earliest date as possible, we hope we can send your order before Christmas.
We fully understand if you are not willing to wait for such a long time to obtain your order. Of course, you can withdraw your order at any time. We would then refund the pre-payments immediately.
We sincerely apologize for any inconveniences arising by this shipping delay.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
quote: Tony GardnerIn the build next week we will release the new Ford V8 Super Car. It will race in the same official series and same class with the Holden V8 Super Car that we released just last build.
We will be giving a credit of $6 (basically 50%) to anyone who purchased the existing (older) Ford V8 Super Car within the last 12 months.
We also will be moving the price down to $5 for the old V8 Super Car and renaming it to have the words Circa 2012 o the end as that is the last year it was used in the real world just so it is a little more clear which is the older car.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik ben blij dat ik net boven de 2000 uitkom
http://youtu.be/SBmZ0VX7cQE?t=25s
Even de fout eruit gehaald, NielNiellie41 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:09:
Hoe de Ford GT straks hoop ik gaat klinken.
Laat maar komen! Overigens is dit een beetje rot plek om een goede indruk te krijgen van het geluid, te veel echo door de tribune en pitwall. Maar het blijft heerlijk dit op de achtergrond aan hebben staan, brings back so many good memoriesNiellie41 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:09:
Hoe de Ford GT straks ongeveer gaat klinken.
Aussie Greg Hill antwoordde:
Op de vraag:quote: Aussie Greg HillOlli it sounds pretty close to that yes!
But we don't yet have distance based reverb/echo. But I'm hoping when we move to Xaudio2 it'll be introduced.
quote: Olli Kwokahttps://www.youtube.com/watch?v=SBmZ0VX7cQE
I would be more then awesome if the Ford GT sounds like this ! ^^
First flyby at 0:26
Tijdens de pace lap besluit er weer eentje gewoon even uit het niets stil te gaan staan.. En ik was even het slapen en zag het niet op tijd..

Ondanks wat schade aan de voor en achterkant toch nog op plek 12 weten te eindigen.
http://members.iracing.co...nid=12492299&custid=93578
Leuke impressie! Mooie slomo's op het eindLinc schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:31:
Ik heb kleine compilatie video gemaakt van mijn rally seizoen van dit jaar, kon het niet laten deze hier ook even te posten
[video]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Rolling start dus een rustig rondje achter de pacecar voor we los gaan, nou ja, rustig in de linkerrij dan toch.

Groene vlag, op naar de eerste bocht, waarom 37 ronden wachten als ik mijn tegenstander ook in ronde 1 voorbij kan ?

Nog steeds de eerste ronde, maar bocht 3 ... we zijn nog met te veel mensen, om nog 37 ronden samen te rijden.

Gelukkig had ik geen schrammetje. Dat deed ik wel op mijn eentje, zo'n 19 ronden later
Anoniem: 430491
Monday madness ben ik er weer bij hopelijk
Jep, beveiliging kwam wel naar ons toe vragen waar we mee bezig waren maar we mochten gewoon rond kijken. Niet meer verder dan de stands geweest helaas, wat krap qua tijd en volgens mij was het ook dicht want ze waren met lambos aan het rijden (denk amateurs die wat betaald hadden, zag er niet professioneel uitEricjooo schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:57:
Mooi he Nick, hoe dat allemaal geregeld is in de US of A!! Niet door het tunneltje geweest? Op Las Vegas kon ik zo de pits in
Ik zit nog te dubben om een v2 te kopen, zo ja dan gaat mijn v1 natuurlijk in de verkoop maar ik denk niet dat het binnenkort door gaat.Speedy55 schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:03:
Iemand nog CSW v1 te koop?
Het was nogal een hectische race ja. Wij zijn er relatief goed doorgekomen, op een incident na. In totaal (incident zelf + verlies van snelheid voor de rest van de race) iets van 2 minuten verloren, maar toch op P19 kunnen eindigen. Voor de 24u: ofwel wordt dat een toffe race om te doen, ofwel gaan we een replica van de echte 24u krijgen zoals we dit jaar gehad hebben.Anoniem: 430491 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:06:
nou dat was de grootste K race die ik al gezien heb van MoE .... dat beloofd voor de 24h van Spa ... Road America vond ik qua rijders standaards nog leuk maar dit slaat echt alles
Zelf ben ik ingesprongen als spotter na 1u en daarna nooit meer weggegaan. 5u aan een stuk spotten is toch ook gene kattepis.
Heb zitten kijken maar idd soms echt rare acties van bepaalde rijders. Was wel spannend tot aan de lijnAnoniem: 430491 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:06:
nou dat was de grootste K race die ik al gezien heb van MoE .... dat beloofd voor de 24h van Spa ... Road America vond ik qua rijders standaards nog leuk maar dit slaat echt alles
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
ik hoop dat de lengte van de race genoeg mensen afschrikt om meteen het volle pond te gevenThiJor schreef op zondag 07 december 2014 @ 02:04:
[...]
Het was nogal een hectische race ja. Wij zijn er relatief goed doorgekomen, op een incident na. In totaal (incident zelf + verlies van snelheid voor de rest van de race) iets van 2 minuten verloren, maar toch op P19 kunnen eindigen. Voor de 24u: ofwel wordt dat een toffe race om te doen, ofwel gaan we een replica van de echte 24u krijgen zoals we dit jaar gehad hebben.
Zelf ben ik ingesprongen als spotter na 1u en daarna nooit meer weggegaan. 5u aan een stuk spotten is toch ook gene kattepis.
btw : pro race of champions komt er ook weer aan
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 430491 op 07-12-2014 13:40 ]
Had maar twee mini offtracks gehad tot ik domweg tegen een muur reed op twee ronden van het einde

Eindresultaat
Rondetijden
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 07-12-2014 18:00 ]
Kijk er erg naar uit!
Met andere woorden: dit gaan de langste 6u van mijn leven worden, over 2 weken.
En ik maar denken dat het aankomend weekend isover 2 weken.

Vanmiddag wel 2de in de klasse met een practice sessie, maar wel 1,5s achter Egil Sandfeld.
1,5 seconde

Maar wel 3 weken vakantie, dus tijd zat om te oefenen
[ Voor 4% gewijzigd door -PassY- op 07-12-2014 20:28 ]
Misschien wil ik hem dan wel overnemen, hangt er vanaf of ik er niet een eerder vind, mijn pa wil niet wachten op de v2 omdat het nu ook al weer uitgesteld is.derx666 schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:28:
Speedy: helaas is mijn verzending van de CSW v2 vertraagd, maar zodra die binnen is (volgens Fanatec voor het einde van het jaar) gaat mijn CSW incl BMW stuur in de verkoop.
RELEASE THE KRAKEN!!!
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
heb ook problemen met deze track kan gewoon geen 2x dezelfde ronde rijden waardoor setup maken een hel is hier achjaThiJor schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:23:
Ik vervloek COTA, wat een draak van een circuit is dat. Lijkt wel alsof er 3 circuits aan elkaar geplakt zijn waardoor je nooit echt in een flow kunt geraken. Eerst heb je de vloeiende esses, gevolgd door 4 hairpins achter elkaar gevolgd door een bocht die ik nog niet eens kan beschrijven omdat je bijna 360° doordraait. Toen zagen ze dat ze eigenlijk wel moesten stoppen met het circuit en hebben ze er maar 2 haakse bochten aangemaakt om toch maar op S/F terug te geraken.
Met andere woorden: dit gaan de langste 6u van mijn leven worden, over 2 weken.

PS accuforce quickrelease pics
http://simxperience.com/C...AccuForce-Sneak-Peek.aspx
[ Voor 9% gewijzigd door dabelg op 08-12-2014 09:19 ]
Dat dacht ik ook Dirk. Was toch een beetje anders allemaal.DirkT schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:52:
Ik had echt niet door dat de start zo hectisch verliep, haha, dacht zelfs zozo, dat doen we weer netjes...
Vanavond!

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 08-12-2014 09:35 ]
Groen: owkee, redelijke start en ik sta niet gelijk dwars.... hmmm, toch een goede start .... OW SHIT!!!!! .... OW SHIT!!!!! Bocht 1, rustig rustig rustig ... rustig door de knik naar rechts, rustig door de bocht naar links .... LINKS LINKS LINKS!!!!
/edit: /optopic: Laatste update over mijn werk. Ipv 16 feb beginnen, kan ik nu 2 jan beginnen. Scheelt weer uitkering aanvragen en ander gezeik
[ Voor 27% gewijzigd door -PassY- op 08-12-2014 10:59 . Reden: ultieme blijheid ]
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 08-12-2014 12:00 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.