Het verslag van de eerste NES race staat al online (ook op inRacing News).
neo-endurance.com/sebring-6h-race-report/
neo-endurance.com/sebring-6h-race-report/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 49% gewijzigd door DirkT op 04-12-2014 10:43 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik denk dat je dan veel mist.DirkT schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:39:
Zie je uberhaupt iets met zoveel mist?
[ Voor 88% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 11:50 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Als ik me niet vergis, begint het om 19:00, en is het rond de normale tijd van 22:00-22:30 afgelopenderx666 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:08:
Leuk toernooi, maar is 90min practice voor Sonoma niet wat veel? Als we gewoon een uur doen net zoals normaal, dan zijn we tegen 22:30 klaar ipv 23:00, zo heb je ook bij de laatste race nog iedereen erbij.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 12:16 ]
Cube Nuroad Race (2022)
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Super, leukste variant van Sonoma ook. Ideale baan om te powersliden en tankslappers te oefenen.JoepW schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:07:
100% mist is prima te doen.
RWD erbij DONE. Het is madness dus waarom niet
Had de koerier niet een 2x of 4x gemaakt?JoepW schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:45:
En voordat iemand er over begint..... Het logo op de letter was al stuk bij levering.
[ Voor 21% gewijzigd door dabelg op 04-12-2014 18:08 ]
glnk schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:24:
Je denkt toch niet dat iRacing zoiets gaat winnen? Zal wel weer een dertien in een dozijn FPS als winnaar gekozen worden.
Red Baron schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:30:
Met zo'n instelling wordt het natuurlijk nooit wat glnk.
Red Baron schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:30:Maar ik geef je groot gelijk
Linc schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:31:
Je hoeft toch ook niet per see te winnen, als je al genomineerd bent kom je ook al onder de aandacht.
Cool!dabelg schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:07:
Vandaag is mijn stuurtje verzonden
hier foto van de opbouw :
[afbeelding]
[ Voor 75% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 18:11 ]
Werkt primaJoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:05:
Ik gebruik Fraps op full op 1 scherm en draait prima. OBS heb ik nog nooit gebruikt voor capturen. Dacht dat OBS alleen voor broadcasten was?
[ Voor 13% gewijzigd door -PassY- op 04-12-2014 19:58 ]
Allebei 1:16,nogwat?
Verwijderd
Verwijderd
ik heb die gast nog even gevolgd nadat ik op het rechte stuk door 1 HPD rechts werd ingehaald, en door die zelfde gast links .... ik reed al uiterst links op de baanVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:51:
Hij wilde je waarschuwen dat je remmen kapot waren? De turn entry van de twee hpd's zag er ook veelbelovend uit.
[ Voor 13% gewijzigd door dabelg op 05-12-2014 10:17 ]
Je kan geen startdatum opgeven van een account en je kan het ook niet suspenden. Dus kort: Nee, het kan niet.lasharor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:28:
Weet iemand of het mogelijk is om gebruik te maken van die Black friday actie en vervolgens mijn account "stop" te zetten?
Ik heb nu namelijk geen spullen om te racen maar die deal is wel goed om niet te missen. Volgens mij is het vandaag nog geldig
ik rij niet mee kan tijden niet aanhouden en geen goesting om aan setup te sleutelen.ThiJor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:25:
Ik kan die rondetijden wat langer volhouden, een rondje of 8-10. Er zit nog wat verbetering in, maar dat zal wat meer tijd nodig hebben, tijd die ik niet heb
Ik ga komende zondag een paar races doen in de Ford, welke juist weet ik nog niet.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Alleen als het door andere komt heb ik er wat moeite meeThiJor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:54:
Je maakt je quote in je onderschrift wel waar
Gisteren ook wat geoefend op Road America en het weer is wat aan de trage kant. Mijn beste tijd blijkt een 2:06 te zijn, nu raak ik amper aan de hoge 2:08.
[ Voor 20% gewijzigd door ThiJor op 05-12-2014 11:18 ]
Wordt ik nou met pek en veren bestookt als ik niet vind dat Iracing in dat rijtje thuishoord?
Verwijderd
Was dat niet DH ri UT? Ik kan me even niet herinneren dat ik gisteren ochtend ri DH vast stond...themac1983 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:49:
[...]
Wordt ik nou met pek en veren bestookt als ik niet vind dat Iracing in dat rijtje thuishoord?
en voor de mensen die gister ochtend op de A12 in de file stonden omdat 4 idioten elkaar aangereden hadden.
NEHNEH, NEHNEHNEH! (ik stond vooraan bij die 4)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hopelijk komt het stuur nog binnen voor mijn kerstvakantie. NEO op CotA rijden ermee ga ik denk ik niet meer halen, helaas.Today our carrier has informed us about some shipping delays. We are so sorry that your order of the ClubSport Wheel Base V2 is affected by this matter.
The current estimated shipping date is delayed to end of December 2014. Please be aware that we will do our best to re-ship the ordered goods after the customs clearances process at the earliest date as possible, we hope we can send your order before Christmas.
We fully understand if you are not willing to wait for such a long time to obtain your order. Of course, you can withdraw your order at any time. We would then refund the pre-payments immediately.
We sincerely apologize for any inconveniences arising by this shipping delay.
quote: Tony GardnerIn the build next week we will release the new Ford V8 Super Car. It will race in the same official series and same class with the Holden V8 Super Car that we released just last build.
We will be giving a credit of $6 (basically 50%) to anyone who purchased the existing (older) Ford V8 Super Car within the last 12 months.
We also will be moving the price down to $5 for the old V8 Super Car and renaming it to have the words Circa 2012 o the end as that is the last year it was used in the real world just so it is a little more clear which is the older car.
Even de fout eruit gehaald, NielNiellie41 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:09:
Hoe de Ford GT straks hoop ik gaat klinken.
http://youtu.be/SBmZ0VX7cQE?t=25s
Laat maar komen! Overigens is dit een beetje rot plek om een goede indruk te krijgen van het geluid, te veel echo door de tribune en pitwall. Maar het blijft heerlijk dit op de achtergrond aan hebben staan, brings back so many good memoriesNiellie41 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:09:
Hoe de Ford GT straks ongeveer gaat klinken.
http://youtu.be/SBmZ0VX7cQE?t=25s
Aussie Greg Hill antwoordde:
Op de vraag:quote: Aussie Greg HillOlli it sounds pretty close to that yes!
But we don't yet have distance based reverb/echo. But I'm hoping when we move to Xaudio2 it'll be introduced.
quote: Olli Kwokahttps://www.youtube.com/watch?v=SBmZ0VX7cQE
I would be more then awesome if the Ford GT sounds like this ! ^^
First flyby at 0:26
Leuke impressie! Mooie slomo's op het eindLinc schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:31:
Ik heb kleine compilatie video gemaakt van mijn rally seizoen van dit jaar, kon het niet laten deze hier ook even te posten
[video]
Verwijderd
Verwijderd
Jep, beveiliging kwam wel naar ons toe vragen waar we mee bezig waren maar we mochten gewoon rond kijken. Niet meer verder dan de stands geweest helaas, wat krap qua tijd en volgens mij was het ook dicht want ze waren met lambos aan het rijden (denk amateurs die wat betaald hadden, zag er niet professioneel uitEricjooo schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:57:
Mooi he Nick, hoe dat allemaal geregeld is in de US of A!! Niet door het tunneltje geweest? Op Las Vegas kon ik zo de pits in
Ik zit nog te dubben om een v2 te kopen, zo ja dan gaat mijn v1 natuurlijk in de verkoop maar ik denk niet dat het binnenkort door gaat.Speedy55 schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:03:
Iemand nog CSW v1 te koop?
Het was nogal een hectische race ja. Wij zijn er relatief goed doorgekomen, op een incident na. In totaal (incident zelf + verlies van snelheid voor de rest van de race) iets van 2 minuten verloren, maar toch op P19 kunnen eindigen. Voor de 24u: ofwel wordt dat een toffe race om te doen, ofwel gaan we een replica van de echte 24u krijgen zoals we dit jaar gehad hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:06:
nou dat was de grootste K race die ik al gezien heb van MoE .... dat beloofd voor de 24h van Spa ... Road America vond ik qua rijders standaards nog leuk maar dit slaat echt alles
Heb zitten kijken maar idd soms echt rare acties van bepaalde rijders. Was wel spannend tot aan de lijnVerwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:06:
nou dat was de grootste K race die ik al gezien heb van MoE .... dat beloofd voor de 24h van Spa ... Road America vond ik qua rijders standaards nog leuk maar dit slaat echt alles
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
ik hoop dat de lengte van de race genoeg mensen afschrikt om meteen het volle pond te gevenThiJor schreef op zondag 07 december 2014 @ 02:04:
[...]
Het was nogal een hectische race ja. Wij zijn er relatief goed doorgekomen, op een incident na. In totaal (incident zelf + verlies van snelheid voor de rest van de race) iets van 2 minuten verloren, maar toch op P19 kunnen eindigen. Voor de 24u: ofwel wordt dat een toffe race om te doen, ofwel gaan we een replica van de echte 24u krijgen zoals we dit jaar gehad hebben.
Zelf ben ik ingesprongen als spotter na 1u en daarna nooit meer weggegaan. 5u aan een stuk spotten is toch ook gene kattepis.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 13:40 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 07-12-2014 18:00 ]
En ik maar denken dat het aankomend weekend isover 2 weken.
[ Voor 4% gewijzigd door -PassY- op 07-12-2014 20:28 ]
Misschien wil ik hem dan wel overnemen, hangt er vanaf of ik er niet een eerder vind, mijn pa wil niet wachten op de v2 omdat het nu ook al weer uitgesteld is.derx666 schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:28:
Speedy: helaas is mijn verzending van de CSW v2 vertraagd, maar zodra die binnen is (volgens Fanatec voor het einde van het jaar) gaat mijn CSW incl BMW stuur in de verkoop.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
heb ook problemen met deze track kan gewoon geen 2x dezelfde ronde rijden waardoor setup maken een hel is hier achjaThiJor schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:23:
Ik vervloek COTA, wat een draak van een circuit is dat. Lijkt wel alsof er 3 circuits aan elkaar geplakt zijn waardoor je nooit echt in een flow kunt geraken. Eerst heb je de vloeiende esses, gevolgd door 4 hairpins achter elkaar gevolgd door een bocht die ik nog niet eens kan beschrijven omdat je bijna 360° doordraait. Toen zagen ze dat ze eigenlijk wel moesten stoppen met het circuit en hebben ze er maar 2 haakse bochten aangemaakt om toch maar op S/F terug te geraken.
Met andere woorden: dit gaan de langste 6u van mijn leven worden, over 2 weken.
[ Voor 9% gewijzigd door dabelg op 08-12-2014 09:19 ]
Dat dacht ik ook Dirk. Was toch een beetje anders allemaal.DirkT schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:52:
Ik had echt niet door dat de start zo hectisch verliep, haha, dacht zelfs zozo, dat doen we weer netjes...
[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 08-12-2014 09:35 ]
[ Voor 27% gewijzigd door -PassY- op 08-12-2014 10:59 . Reden: ultieme blijheid ]
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 08-12-2014 12:00 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq