iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Toch ook maar even gebruik gemaakt van de jaarlijkse aanbieding, kunnen we er weer een jaartje tegenaan.
[ Voor 50% gewijzigd door DirkT op 02-12-2014 14:06 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Op alle nummerborden staat het nummer 23, ik vroeg me af of dit een betekenis heeft?JoepW schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:30:
Voor de GoT rijders die graag met een GoT paint rijden heb ik een zip-file gemaakt met PSD en TGA files van alle road auto's voorzien van GoT reclame en kleuren.
De TGA's bevatten geen rijders namen, vaak wel een NL vlag. Als je de vlag wilt wijzigen of als je je eigen naam op de auto wilt kan je de PSD openen en daar de groep naam openen en zaken wijzigen.
Wil je de basis gebruiken en de boel verbouwen. Voel je vrij.
Download-link
Geen enkele. Ik heb in de kenteken generator 1-got-23 ingevuld en 1 plaatje gebruikt voor alle auto'sTommy_the_Gun schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:47:
[...]
Op alle nummerborden staat het nummer 23, ik vroeg me af of dit een betekenis heeft?
Duurde bij mij een paar weken
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Op naar Mosport deze week met de DW12, met als inzet plaats 3 in mijn divisie, sta 19 punten achter.
[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 02-12-2014 15:03 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
zeker de korte versie van Barber dan?Fuelke schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:02:
Hebben ze de time trail al een tijdje geleden aangepast? Ik meen te herinneren dat TT op road course vroeger 4 of 5 rondjes was afhankelijk van de lengte. Gisteren op Barber waren er echter 8 cleane rondjes nodig ... best frustrerend om na 7,5 rondjes een wieltje naast de baan te plaatsen
TT is volgens mij altijd al iets van 10m geweest. Voor Lime rock weet ik bv niet anders dat het 8 rondes is.
Enigste verandering die ik weet, is dat Spa van 3 naar 4 rondes is gegaan
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Nope, full course ...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ik denk eerlijk gezegd, dat de afstand voor de long config niet correct is
Heeft alles met het differentieel te maken. V8 supercars hebben een spool-differentieel. Beide achterwielen draaien op dezelfde snelheid, ook in de bochten. Daarom heeft het zoveel onderstuur de bocht in en gaat het zo snel dwars op het gas. Iets lastiger om onder controle te houden dan je FWD Civic'jeDutchDevil79 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:51:
Nee ik ben niet zo positief op deze auto. Echt totaal onrealistisch hoe dit ding rijd. Je kan me heel veel vertellen en dat Volvo filmpje laten zien. Dan nog zeg ik dat dit nergens op slaat. In zijn 6 kan je hem nog verliezen bij een klein kinkje met een tankslapper van heb ik jou daar.
[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 02-12-2014 16:24 ]
Zat regelmatig met de achterwielen in de lucht
Wel een verademing om gisteren weer een "normale" auto te rijden
Daar geldt nog steeds hetzelfde voor, de bobbels waar je het over hebt op Oulton Park moet je soms voor liften, er zit gewoonweg teveel PK in die bak om dan volgas eroverheen te kunnen. Je ziet het ook goed in dat Volvo filmpje, hij kan lang niet alles volgas doen.-PassY- schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:07:
Daar had ik eigenlijk geen last van. Mijn probleem was meer dat de auto als een boot over hobbels heen gaat.
Zat regelmatig met de achterwielen in de luchtEn tijdens de practice was dat vaak een spin op hoge snelheid
Tijdens de race maar steeds even liften over hobbels en zo de race uitgereden
Het is een listige wagen, maar de reward vind ik over het algemeen toch wel hoger van zo'n moeilijke auto. Je kan anders altijd nog een Lotus 49 pakken
Maar om constant rekening houden met een mogelijk instant dead/crash vind ik niet leuk. Tijdens de race had ik wel 2 rondjes waar ik echt van genoot, maar vervolgens ging ik over een hobbel de mist in omdat ik dat vergeten was
Ik heb ook wel een zwak voor de wat moeilijkere auto's. Vooral als je inderdaad rondes rijd die goed en snel zijn.
Maar constant rekening moeten houden met hobbels is niet mijn ding
Welke video?-PassY- schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:47:
daarom had ik ook best veel aan het volvo filmpje
To put that in perspective, I was recently working with F1 2014 because we needed to add support for it to SimVibe. I don't mean to step on any toes here, but in all honesty, I really don't enjoy driving Codemasters games because the feedback is just terrible.
With the flip of a switch, we disregard their force feedback and with the flip of another switch I enable SimXperience default force feedback which is fully customizable. Suddenly F1 2014 becomes fun to drive, road bumps are correctly conveyed, there is an actual feel of over and under steer rear traction loss, etc. It almost feels like a whole new game.
EDIT: Yes, it is possible to create force feedback with the AccuForce for games that have no force feedback.
Of toch wel on-topic?
Ik werd toch wel een beetje verlegen van deze zojuist door mij ontvangen video!
Hier is echt met zorg aandacht besteed aan een leuke sinterklaasboodschap.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f4DHxnB2Gqw]
Tweakers.net (via Zeef) bedankt!
Hahaha, fantastisch!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Hij is meer dan verdiend JoepJoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:33:
offtopic:
Of toch wel on-topic?
[video]
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 03-12-2014 16:08 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Elk jaar weer zet je je in voor het simracen en volgens mij nog steeds met plezier toch?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik doe dit allemaal absoluut niet alleen!
Met name NickThissen, maar zeker ook de huidige hulp-joeppen (solly
En nog belangrijker: Zonder alle positief ingestelde en behulpzame community leden / rijders zou het toch echt heel stil zijn hier.

We blijven gewoon handelen in lijn met ons motto: Serious iRacing with a Smile
Absoluut dik verdiend, voor iedereen zoals Joep ook al aangaf!
Zou het echt persoonlijk zijn? Bodnar stuurtje of zo?
Nou ik ben al tevreden met een leuke attentie, hoor. Het is maar een spelletjegtrNL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:08:
Super vet Joep, en totaal verdiend natuurlijk.
Zou het echt persoonlijk zijn? Bodnar stuurtje of zo?

In mijn allereerste outlap van de week op Road America ...
http://s000.tinyupload.com/?file_id=03652695236277039531
Zat nog te denken om hem gewoon achterop te laten lopen bij die gast. Maar ja? Wat schiet je er mee op

Iedereen is lui hier, dus maak er ff een youtube filmpje van
Eens..... Ga toch niet iRacing opstarten om dat te bekijken, pfffff.Red Baron schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:18:
.rpy![]()
Iedereen is lui hier, dus maak er ff een youtube filmpje van

Zo'n beetje alle programma's die data uit een ander programma halen (streaming, telemetry, etc) werken gewoon niet. Er word dan geen file aangemaakt, geen foutmelding, admin rechten. Snap er helemaal niks van
Anyways, om de luie mensen een beetje op hun weken te bedienden ....
Wat is de eenvoudigste manier om .rpy om te zetten naar iets wat op You tube kan? Ik heb fraps al eens geprobeerd maar kreeg een heeeeel zwaar bestand. Of had ik de FPS in fraps misschien te hoog staan?JoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:20:
[...]
Eens..... Ga toch niet iRacing opstarten om dat te bekijken, pfffff.
Trouwens... ook even hier proficiat aan JoepW.
als het voor gamecapture naar HDD is, dan is dxtory beter in prestaties maar is betalend
Kost misschien een paar minuten meer om het even in te stellen t.o.v. Fraps, maar dan is het ook simpel te gebruiken en heb je niet van die hele grote bestanden.
En replay neem ik op met Fraps en dan met Sony Vegas renderen met een fatsoenlijke codec, weet ff niet uit mn hoofd welke. Is een minuutje extra werk maar het scheelt een aantal uur aan uploaden daarna
Verwijderd
Terecht ! en hopelijk brengt de sint nu iets lekkersJoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:33:
offtopic:
Of toch wel on-topic?
[video]
misschien dat dit mijn probleem is met capturenJoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:05:
Ik gebruik Fraps op full op 1 scherm en draait prima.
Fraps en 1 scherm vanavond eens proberen
Ik zet iRacing (terwijl Eyefinity gewoon op full desktop staat) op 1 screen 1920x1080 configureer Fraps dat capture start met spatie en in iRacing echt alles full. Je krijgt dan wel op alle drie je Eyefinity schermen hetzelfde beeld, so what-PassY- schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:48:
[...]
misschien dat dit mijn probleem is met capturenIk zit gewoon lekker met 5980x1080 te capturen met shadowplay
Fraps en 1 scherm vanavond eens proberen
Het voordeel van de spatiebalk in fraps voor capturen is dat meteen als je op opnemen drukt de interface van iRacing verdwijnt.
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 09:53 ]
Pfff, aftellen is echt begonnen nu
Thanks voor de tips
![]() |
GoT Monday Madness - R1 | 08-12-14 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
Ignore blue flags! |
GoT Monday Madness - R2 | 08-12-14 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
|
Weather |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
Ignore blue flags! No Full Course Yellows! |
GoT Monday Madness - R3 | 08-12-14 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
|
Weather |
18° C | 200% | 100% | 0 Km/u | N | Overcast |
Ignore blue flags! |
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 11:32 ]
Alleen hoe kan je een Humidity van 200% hebben op Oulton? Ik weet dat het vaak regent in Engeland
neo-endurance.com/sebring-6h-race-report/
@Niel, maar goed dat ik heb geleerd niet te klikken op ieder linkje
[ Voor 49% gewijzigd door DirkT op 04-12-2014 10:43 ]
Ik denk dat je dan veel mist.DirkT schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:39:
Zie je uberhaupt iets met zoveel mist?
RWD erbij DONE. Het is madness dus waarom niet
En PhydomiR en Gruwel84 gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Het programma van ons gewaardeerde Monday Tournament voor Seizoen 1 van 2015 is ook weer bekend en gepubliceerd. Klik op het plaatje voor alle details:

[ Voor 88% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 11:50 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Cube Nuroad Race (2022)
Als ik me niet vergis, begint het om 19:00, en is het rond de normale tijd van 22:00-22:30 afgelopenderx666 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:08:
Leuk toernooi, maar is 90min practice voor Sonoma niet wat veel? Als we gewoon een uur doen net zoals normaal, dan zijn we tegen 22:30 klaar ipv 23:00, zo heb je ook bij de laatste race nog iedereen erbij.
En flink wat oefenen met de AWD en RWD is wel leuk... vooral op Sonoma.
[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 12:16 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Heb bijna alle content (behalve de VW, Radical), paar dagen die ik alvast omcircel in mijn agenda (CSpec, Zandvoort, Barber) en intressante combi's zoals de pontiac op Charlotte
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Super, leukste variant van Sonoma ook. Ideale baan om te powersliden en tankslappers te oefenen.JoepW schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:07:
100% mist is prima te doen.
RWD erbij DONE. Het is madness dus waarom niet

Handig en lekker gecombineerd
En voordat iemand er over begint..... Het logo op de letter was al stuk bij levering.
Had de koerier niet een 2x of 4x gemaakt?JoepW schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:45:
En voordat iemand er over begint..... Het logo op de letter was al stuk bij levering.
Maar ziet er goed uit
HD link
mis wel mijn spin en de finish
Maar ik geef je groot gelijk
hier foto van de opbouw :

[ Voor 21% gewijzigd door dabelg op 04-12-2014 18:08 ]
glnk schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:24:
Je denkt toch niet dat iRacing zoiets gaat winnen? Zal wel weer een dertien in een dozijn FPS als winnaar gekozen worden.

Red Baron schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:30:
Met zo'n instelling wordt het natuurlijk nooit wat glnk.

Red Baron schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:30:Maar ik geef je groot gelijk

Linc schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:31:
Je hoeft toch ook niet per see te winnen, als je al genomineerd bent kom je ook al onder de aandacht.

Cool!dabelg schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:07:
Vandaag is mijn stuurtje verzonden
hier foto van de opbouw :
[afbeelding]
[ Voor 75% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 18:11 ]
Strak stuurtje Wim
Werkt primaJoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:05:
Ik gebruik Fraps op full op 1 scherm en draait prima. OBS heb ik nog nooit gebruikt voor capturen. Dacht dat OBS alleen voor broadcasten was?
Alleen voor langere filmpjes van 20s moet ik waarschijnlijk betalen
/edit: mijn filmpje van 20s ga ik vanacht denk ik maar uploaden

[ Voor 13% gewijzigd door -PassY- op 04-12-2014 19:58 ]
Allebei 1:16,nogwat?
Verwijderd
Zo, het is gelukt hoor
mijn eerste outlap op Road America van deze week staat online. Helemaal geschikt voor de luie mede mens ;p
Verwijderd
http://members.iracing.co...t/50/3287277.page#8567022
ik heb die gast nog even gevolgd nadat ik op het rechte stuk door 1 HPD rechts werd ingehaald, en door die zelfde gast links .... ik reed al uiterst links op de baanVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:51:
Hij wilde je waarschuwen dat je remmen kapot waren? De turn entry van de twee hpd's zag er ook veelbelovend uit.

Had daar eigenlijk niet moeten liften toen

Totale schade was 3 auto total loss
Volgende sessie, iemand anders buitenom in de kink. Toen maar moedwillig de HPD van de baan gereden bij het uitkomen onder het mom van: "Tsja, ik kon mijn auto niet meer houden en moest wel de normale lijn kiezen" Was er toen wel een beetje klaar mee

Gisteren ook wat geoefend op Road America en het weer is wat aan de trage kant. Mijn beste tijd blijkt een 2:06 te zijn, nu raak ik amper aan de hoge 2:08.
De 2.4u van Road Atlanta van woensdag hebben we trouwens gewonnen in onze klasse (Corvette). Volgens de regels moesten we 3 pitstops doen met minstens 1 rijderswissel. Wij hebben besloten om de eerste stint met een volle tank te rijden en de volgende 3 stints gelijk te verdelen. Ik weet niet wat de anderen hun strategie was, maar voor de 1ste pitstop reden we binnen de 3s van P1, na 2 pitstops hadden we plots bijna een rondje voorsprong. En dat zonder enig incident tussen de Corvettes. Uiteindelijk gewonnen met 40s na het de laatste stint rustiger aan te hebben gedaan, en onze auto in de RUF klasse wat geholpen te hebben met draft waardoor zij ook op P3 geëindigd zijn. Toffe race met een goede broadcast en we denken er aan om mee te doen aan het endurance kampioenschap van de organisators: Champions of the Future (www.cotf.co.uk)
Goed dat de Ford GT nog wat updateliefde krijgt! Ik had de indruk dat de auto er stilaan uitgefaseerd werd.
[ Voor 13% gewijzigd door dabelg op 05-12-2014 10:17 ]
Ik ga komende zondag een paar races doen in de Ford, welke juist weet ik nog niet.
Ik heb nu namelijk geen spullen om te racen maar die deal is wel goed om niet te missen. Volgens mij is het vandaag nog geldig
Je kan geen startdatum opgeven van een account en je kan het ook niet suspenden. Dus kort: Nee, het kan niet.lasharor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:28:
Weet iemand of het mogelijk is om gebruik te maken van die Black friday actie en vervolgens mijn account "stop" te zetten?
Ik heb nu namelijk geen spullen om te racen maar die deal is wel goed om niet te missen. Volgens mij is het vandaag nog geldig
ik rij niet mee kan tijden niet aanhouden en geen goesting om aan setup te sleutelen.ThiJor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:25:
Ik kan die rondetijden wat langer volhouden, een rondje of 8-10. Er zit nog wat verbetering in, maar dat zal wat meer tijd nodig hebben, tijd die ik niet heb
Ik ga komende zondag een paar races doen in de Ford, welke juist weet ik nog niet.
zit na 5-6 ronden in de 2.10
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Alleen als het door andere komt heb ik er wat moeite meeThiJor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:54:
Je maakt je quote in je onderschrift wel waar
Gisteren ook wat geoefend op Road America en het weer is wat aan de trage kant. Mijn beste tijd blijkt een 2:06 te zijn, nu raak ik amper aan de hoge 2:08.
En als de banden zo snel achteruit gaan, dan wil je denk ik te hard, of de setup vreet banden. Zelfde heb ik ook in de CSpec.
Ik kan 2:13-2:14 rijden op RA deze week. Maar in de race ga ik toch lekker 2:15 rijden. Dit kan ik tenminste volhouden en de banden ook.
Heb mijn lesje banden beheer wel geleerd vorig seizoen op Sebring
[ Voor 20% gewijzigd door ThiJor op 05-12-2014 11:18 ]
Wordt ik nou met pek en veren bestookt als ik niet vind dat Iracing in dat rijtje thuishoord?
en voor de mensen die gister ochtend op de A12 in de file stonden omdat 4 idioten elkaar aangereden hadden.
NEHNEH, NEHNEHNEH! (ik stond vooraan bij die 4

de 2 auto's achter me (die op mij knalde) moesten wel gesleept worden (en ik denk dat 1 niet meer gaat rijden, daar viel de motor er zo'n beetje uit
Dit topic is gesloten.