iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste
Acties:
  • 254.677 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:52

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dirk vroeg gisteren om de replay(s) van de race(s): Hier beide replays: http://www.joepwillemsen.nl/iracing/141201_oulton_holdon.zip

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Top Joep, wilde nog wel eens de highlights bekijken :)

Toch ook maar even gebruik gemaakt van de jaarlijkse aanbieding, kunnen we er weer een jaartje tegenaan.

[ Voor 50% gewijzigd door DirkT op 02-12-2014 14:06 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy_the_Gun
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 23:33
JoepW schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:30:
Voor de GoT rijders die graag met een GoT paint rijden heb ik een zip-file gemaakt met PSD en TGA files van alle road auto's voorzien van GoT reclame en kleuren.
De TGA's bevatten geen rijders namen, vaak wel een NL vlag. Als je de vlag wilt wijzigen of als je je eigen naam op de auto wilt kan je de PSD openen en daar de groep naam openen en zaken wijzigen.
Wil je de basis gebruiken en de boel verbouwen. Voel je vrij. ;)
Download-link
Op alle nummerborden staat het nummer 23, ik vroeg me af of dit een betekenis heeft?

Black Adder Motorsport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tommy_the_Gun schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:47:
[...]

Op alle nummerborden staat het nummer 23, ik vroeg me af of dit een betekenis heeft?
Geen enkele. Ik heb in de kenteken generator 1-got-23 ingevuld en 1 plaatje gebruikt voor alle auto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
hahaha, daar heb ik mijn hoofd ook bijna overgebroken, tot ik doorhad dat het 123 en got gecombineerd was :D Dacht namelijk dat de 1 een i was, dus i-got-23. Hoezo heb je 23? 23 wat heb je?

Duurde bij mij een paar weken :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Hebben ze de time trail al een tijdje geleden aangepast? Ik meen te herinneren dat TT op road course vroeger 4 of 5 rondjes was afhankelijk van de lengte. Gisteren op Barber waren er echter 8 cleane rondjes nodig ... best frustrerend om na 7,5 rondjes een wieltje naast de baan te plaatsen :(

Op naar Mosport deze week met de DW12, met als inzet plaats 3 in mijn divisie, sta 19 punten achter.

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 02-12-2014 15:03 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Fuelke schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:02:
Hebben ze de time trail al een tijdje geleden aangepast? Ik meen te herinneren dat TT op road course vroeger 4 of 5 rondjes was afhankelijk van de lengte. Gisteren op Barber waren er echter 8 cleane rondjes nodig ... best frustrerend om na 7,5 rondjes een wieltje naast de baan te plaatsen :(
zeker de korte versie van Barber dan?

TT is volgens mij altijd al iets van 10m geweest. Voor Lime rock weet ik bv niet anders dat het 8 rondes is.

Enigste verandering die ik weet, is dat Spa van 3 naar 4 rondes is gegaan

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

-PassY- schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:04:
[...]
zeker de korte versie van Barber dan?
Nope, full course ...

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
zie nu wel dat voor Barber, de long config 8 rondes is, Short A ook 8, en short B 10 rondes. Kan je zien in de track details.

ik denk eerlijk gezegd, dat de afstand voor de long config niet correct is :) Zou iets van 5-6 rondes moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32
DutchDevil79 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:51:
Nee ik ben niet zo positief op deze auto. Echt totaal onrealistisch hoe dit ding rijd. Je kan me heel veel vertellen en dat Volvo filmpje laten zien. Dan nog zeg ik dat dit nergens op slaat. In zijn 6 kan je hem nog verliezen bij een klein kinkje met een tankslapper van heb ik jou daar.
Heeft alles met het differentieel te maken. V8 supercars hebben een spool-differentieel. Beide achterwielen draaien op dezelfde snelheid, ook in de bochten. Daarom heeft het zoveel onderstuur de bocht in en gaat het zo snel dwars op het gas. Iets lastiger om onder controle te houden dan je FWD Civic'je

[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 02-12-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Daar had ik eigenlijk geen last van. Mijn probleem was meer dat de auto als een boot over hobbels heen gaat.

Zat regelmatig met de achterwielen in de lucht :) En tijdens de practice was dat vaak een spin op hoge snelheid :) Tijdens de race maar steeds even liften over hobbels en zo de race uitgereden :+

Wel een verademing om gisteren weer een "normale" auto te rijden :) Al is er nog veel werk :) 1x mijn ophanging en 2x blik schade door te hard over curbs heen te rijden. Beetje met de bumpstops gaan klooien, en de auto is weer curb-proof. Nu nog fine tunen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

-PassY- schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:07:
Daar had ik eigenlijk geen last van. Mijn probleem was meer dat de auto als een boot over hobbels heen gaat.

Zat regelmatig met de achterwielen in de lucht :) En tijdens de practice was dat vaak een spin op hoge snelheid :) Tijdens de race maar steeds even liften over hobbels en zo de race uitgereden :+
Daar geldt nog steeds hetzelfde voor, de bobbels waar je het over hebt op Oulton Park moet je soms voor liften, er zit gewoonweg teveel PK in die bak om dan volgas eroverheen te kunnen. Je ziet het ook goed in dat Volvo filmpje, hij kan lang niet alles volgas doen.

Het is een listige wagen, maar de reward vind ik over het algemeen toch wel hoger van zo'n moeilijke auto. Je kan anders altijd nog een Lotus 49 pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
daarom had ik ook best veel aan het volvo filmpje :)

Maar om constant rekening houden met een mogelijk instant dead/crash vind ik niet leuk. Tijdens de race had ik wel 2 rondjes waar ik echt van genoot, maar vervolgens ging ik over een hobbel de mist in omdat ik dat vergeten was :)

Ik heb ook wel een zwak voor de wat moeilijkere auto's. Vooral als je inderdaad rondes rijd die goed en snel zijn.
Maar constant rekening moeten houden met hobbels is niet mijn ding :) Geef dan maar liever een motor achterin, dikke kaasschaaf en een bak met onderstuur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-PassY- schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:47:
daarom had ik ook best veel aan het volvo filmpje :)
Welke video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
leuke feature van de accuforce :p

To put that in perspective, I was recently working with F1 2014 because we needed to add support for it to SimVibe. I don't mean to step on any toes here, but in all honesty, I really don't enjoy driving Codemasters games because the feedback is just terrible.

With the flip of a switch, we disregard their force feedback and with the flip of another switch I enable SimXperience default force feedback which is fully customizable. Suddenly F1 2014 becomes fun to drive, road bumps are correctly conveyed, there is an actual feel of over and under steer rear traction loss, etc. It almost feels like a whole new game.

EDIT: Yes, it is possible to create force feedback with the AccuForce for games that have no force feedback.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Of toch wel on-topic?

Ik werd toch wel een beetje verlegen van deze zojuist door mij ontvangen video!
Hier is echt met zorg aandacht besteed aan een leuke sinterklaasboodschap.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f4DHxnB2Gqw]
Tweakers.net (via Zeef) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Haha, heel grappig gedaan, en verdiend Joep! Ben benieuwd wat ze je toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
proficiat joep geniet ervan :p dacht eerst dat het zon aanbieding vid boodschap was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hahaha, fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gaaf hoor!!!!! Zie je als je ouder wordt word je weer kind, je gaat weer geloven in de sint.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke boodschap!

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:49

derx666

mecker ende blaet

Geniaal !! Ben benieuwd wat ze je sturen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:33:
offtopic:
Of toch wel on-topic?

[video]
Hij is meer dan verdiend Joep :) Wel benieuwd wat ze je sturen. Wist dat dit er aan zat te komen, maar meer weet ik ook niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 03-12-2014 16:08 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:52
Joep erg verdiend en leuke persoonlijke boodschap ook. *O* _/-\o_
Elk jaar weer zet je je in voor het simracen en volgens mij nog steeds met plezier toch? 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

Hehe, gaaf hoor. Dik verdiend ook!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:20
Er zijn er tien verspreid, dus wie weet waar de volgende terecht is gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik MOET toch iets toevoegen aan de video

Ik doe dit allemaal absoluut niet alleen!
Met name NickThissen, maar zeker ook de huidige hulp-joeppen (solly ;) ) in het huidige team DutchDevil79, Fragbeestje, Jubby & Speedy55 maken het allemaal echt mogelijk. (En natuurlijk hun voorgangers in voorgaande seizoenen / jaren)

En nog belangrijker: Zonder alle positief ingestelde en behulpzame community leden / rijders zou het toch echt heel stil zijn hier. 8)7

We blijven gewoon handelen in lijn met ons motto: Serious iRacing with a Smile :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dan wil ik bij deze iedereen bedanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Helemaal super! Erg leuk bedacht. Ook leuk hoe je zo blij kan worden van een verkleed redactie lid ;)
Absoluut dik verdiend, voor iedereen zoals Joep ook al aangaf!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Super vet Joep, en totaal verdiend natuurlijk.

Zou het echt persoonlijk zijn? Bodnar stuurtje of zo? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:08:
Super vet Joep, en totaal verdiend natuurlijk.

Zou het echt persoonlijk zijn? Bodnar stuurtje of zo? :+
Nou ik ben al tevreden met een leuke attentie, hoor. Het is maar een spelletje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Altijd leuk die HPD's :Y

In mijn allereerste outlap van de week op Road America ...
http://s000.tinyupload.com/?file_id=03652695236277039531

Zat nog te denken om hem gewoon achterop te laten lopen bij die gast. Maar ja? Wat schiet je er mee op -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
.rpy :|
Iedereen is lui hier, dus maak er ff een youtube filmpje van :p

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:18:
.rpy :|
Iedereen is lui hier, dus maak er ff een youtube filmpje van :p
Eens..... Ga toch niet iRacing opstarten om dat te bekijken, pfffff. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dat is dus het probleem :)

Zo'n beetje alle programma's die data uit een ander programma halen (streaming, telemetry, etc) werken gewoon niet. Er word dan geen file aangemaakt, geen foutmelding, admin rechten. Snap er helemaal niks van :) Motec krijg ik bv voor geen meter aan de praat hier. Zie wel het icoontje in iracing dan. Maar helemaal niks. Als of alles in een sandbox draait

Anyways, om de luie mensen een beetje op hun weken te bedienden .... :p T5, word ingehaald, en doodleuk van de baan geduwd vlak voor het aanremmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronin_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 08:42
JoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:20:
[...]

Eens..... Ga toch niet iRacing opstarten om dat te bekijken, pfffff. O-)
Wat is de eenvoudigste manier om .rpy om te zetten naar iets wat op You tube kan? Ik heb fraps al eens geprobeerd maar kreeg een heeeeel zwaar bestand. Of had ik de FPS in fraps misschien te hoog staan?

Trouwens... ook even hier proficiat aan JoepW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:49

Niellie41

[object Object]

Ik gebruik tegenwoordig OBS. Heel goed programma en nog gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
OBS is gratis en goed.

als het voor gamecapture naar HDD is, dan is dxtory beter in prestaties maar is betalend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik gebruik Fraps op full op 1 scherm en draait prima. OBS heb ik nog nooit gebruikt voor capturen. Dacht dat OBS alleen voor broadcasten was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Je kan ook gewoon saven naar een file (ook als je niet aan het broadcasten bent).
Kost misschien een paar minuten meer om het even in te stellen t.o.v. Fraps, maar dan is het ook simpel te gebruiken en heb je niet van die hele grote bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Kan het filmpje hier niet zien helaas maar klinkt leuk, ben benieuwd als ik beter WiFi kan vinden :)

En replay neem ik op met Fraps en dan met Sony Vegas renderen met een fatsoenlijke codec, weet ff niet uit mn hoofd welke. Is een minuutje extra werk maar het scheelt een aantal uur aan uploaden daarna :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:33:
offtopic:
Of toch wel on-topic?

[video]
Terecht ! en hopelijk brengt de sint nu iets lekkers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:05:
Ik gebruik Fraps op full op 1 scherm en draait prima.
misschien dat dit mijn probleem is met capturen :) Ik zit gewoon lekker met 5980x1080 te capturen met shadowplay :)

Fraps en 1 scherm vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:48:
[...]

misschien dat dit mijn probleem is met capturen :) Ik zit gewoon lekker met 5980x1080 te capturen met shadowplay :)

Fraps en 1 scherm vanavond eens proberen :)
Ik zet iRacing (terwijl Eyefinity gewoon op full desktop staat) op 1 screen 1920x1080 configureer Fraps dat capture start met spatie en in iRacing echt alles full. Je krijgt dan wel op alle drie je Eyefinity schermen hetzelfde beeld, so what :*)
Het voordeel van de spatiebalk in fraps voor capturen is dat meteen als je op opnemen drukt de interface van iRacing verdwijnt. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik weet al wat ik straks als eerste ga proberen als ik thuis ben :+

Pfff, aftellen is echt begonnen nu :) Dinsdag laatste werkdag, 3 weken vakantie en dan nieuwe werkgever :)

Thanks voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/14s3_mondaymadness/Monday-MADness.gif
Het is weer tijd voor een nieuwe versie van de Monday Madness! Maandag 8 december draaien we het volgende MAD programma:
GoT Monday Madness - R108-12-14
Car(s)Track(s)
Ruf RT 12R AWD
Ruf RT 12R AWD
Fuel100 % (+/- 63,9 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Ruf RT 12R RWD
Ruf RT 12R RWD
Fuel100 % (+/- 63,9 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Sonoma Raceway - Cup
Sonoma Raceway - Cup
Day or NightDay
Pit stalls43
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up19:00 - 20:30 (90 min.)
Qualification20:30 - 20:35 (5 min.) (Lone: 1 Laps)
Race20:35 - 20:55 (20 min.)
StartStanding
MC GridNVT
Grid orderQualification
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs4
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Ignore blue flags!
GoT Monday Madness - R208-12-14
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Fuel100 % (+/- 19,7 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Lanier National Speedway
Lanier National Speedway
Day or NightNight
Pit stalls45
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up21:00 - 21:15 (15 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race21:15 - 21:30 (15 min.)
StartRolling
MC GridNVT
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs4
Disqual. Inc's-
Weather
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Ignore blue flags! No Full Course Yellows!
GoT Monday Madness - R308-12-14
Car(s)Track(s)
SCCA Spec Racer Ford
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Oulton Park Circuit - Fosters w/Hislop
Oulton Park Circuit - Fosters w/Hislop
Day or NightDay
Pit stalls27
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up21:35 - 21:55 (20 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race21:55 - 22:15 (20 min.)
StartStanding
MC GridNVT
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs4
Disqual. Inc's-
Weather
18° C200%100%0 Km/uNOvercast
Ignore blue flags!

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ziet er leuk uit :)

Alleen hoe kan je een Humidity van 200% hebben op Oulton? Ik weet dat het vaak regent in Engeland :p Maar dat het er zoveel kan regenen dat wist ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het verslag van de eerste NES race staat al online (ook op inRacing News).
neo-endurance.com/sebring-6h-race-report/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Zie je uberhaupt iets met zoveel mist?

@Niel, maar goed dat ik heb geleerd niet te klikken op ieder linkje :+

[ Voor 49% gewijzigd door DirkT op 04-12-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag de RWD er bij op Sonoma voor de mensen die de AWD niets vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
100% mist is prima te doen.
RWD erbij DONE. Het is madness dus waarom niet :)
En PhydomiR en Gruwel84 gefeliciteerd met jullie verjaardag! *O*
Het programma van ons gewaardeerde Monday Tournament voor Seizoen 1 van 2015 is ook weer bekend en gepubliceerd. Klik op het plaatje voor alle details:
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2014/monday.png

[ Voor 88% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Leuk toernooi weer in elkaar gedraaid!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Leuk toernooi, maar is 90min practice voor Sonoma niet wat veel? Als we gewoon een uur doen net zoals normaal, dan zijn we tegen 22:30 klaar ipv 23:00, zo heb je ook bij de laatste race nog iedereen erbij.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
derx666 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:08:
Leuk toernooi, maar is 90min practice voor Sonoma niet wat veel? Als we gewoon een uur doen net zoals normaal, dan zijn we tegen 22:30 klaar ipv 23:00, zo heb je ook bij de laatste race nog iedereen erbij.
Als ik me niet vergis, begint het om 19:00, en is het rond de normale tijd van 22:00-22:30 afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We zijn om 22:15 klaar. Ik heb enkel (net als bij de vorige week 13 monday madness) de practice vroeger laten beginnen omdat ik toch 2 uur de server heb. That's all.
En flink wat oefenen met de AWD en RWD is wel leuk... vooral op Sonoma. :)

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ow wacht... CET ipv GMT... grmbl :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verheug me nu al een beetje op het maandag tournament :D

Heb bijna alle content (behalve de VW, Radical), paar dagen die ik alvast omcircel in mijn agenda (CSpec, Zandvoort, Barber) en intressante combi's zoals de pontiac op Charlotte :) Dat moet wel close racen worden en 4wide T1 in duiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Maandag tournament is weer geweldig. Aantal erg leuke/uitdagende combo's. Heb er zin an!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Ik ga 'm helaas moeten missen, heb een andere afspraak staan die avond. Jammer, combis zien er leuk uit namelijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:07:
100% mist is prima te doen.
RWD erbij DONE. Het is madness dus waarom niet :)
Super, leukste variant van Sonoma ook. Ideale baan om te powersliden en tankslappers te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Kan helaas ook niet maandag, jammer. Leuke combo's weer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuke verrassing!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/bedankt%20tweakers.png
Handig en lekker gecombineerd ;)
En voordat iemand er over begint..... Het logo op de letter was al stuk bij levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ziet er goed uit Joep!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:45:
En voordat iemand er over begint..... Het logo op de letter was al stuk bij levering.
Had de koerier niet een 2x of 4x gemaakt? :p

Maar ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, neen meteen pits uitgereden zonder F3 te checken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is alweer een tijdje geleden dat de eerste race van ZAC9 vereden is, maar mijn highlight video is eindelijk klaar.

HD link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
leuke film topwerk.

mis wel mijn spin en de finish :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kom me ff helpen met iRacing nomineren ;)
HELLUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Je denkt toch niet dat iRacing zoiets gaat winnen? Zal wel weer een dertien in een dozijn FPS als winnaar gekozen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Met zo'n instelling wordt het natuurlijk nooit wat glnk.
Maar ik geef je groot gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

(jarig!)
Je hoeft toch ook niet per see te winnen, als je al genomineerd bent kom je ook al onder de aandacht.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Vandaag is mijn stuurtje verzonden :p

hier foto van de opbouw :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yNIQq2WmXqlKpTwWOqZBHf55/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door dabelg op 04-12-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:24:
Je denkt toch niet dat iRacing zoiets gaat winnen? Zal wel weer een dertien in een dozijn FPS als winnaar gekozen worden. :)
:N
Red Baron schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:30:
Met zo'n instelling wordt het natuurlijk nooit wat glnk.
:Y
:N
Linc schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:31:
Je hoeft toch ook niet per see te winnen, als je al genomineerd bent kom je ook al onder de aandacht.
:Y
dabelg schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:07:
Vandaag is mijn stuurtje verzonden :p

hier foto van de opbouw :
[afbeelding]
Cool!

[ Voor 75% gewijzigd door JoepW op 04-12-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gepost voor iRacing :)

Strak stuurtje Wim :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Joep, voor jou heb ik toch maar even mijn best gedaan en een reactie gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dank allen. Nog meer 'stemmen' nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:05:
Ik gebruik Fraps op full op 1 scherm en draait prima. OBS heb ik nog nooit gebruikt voor capturen. Dacht dat OBS alleen voor broadcasten was?
Werkt prima :D Thanks Joep.

Alleen voor langere filmpjes van 20s moet ik waarschijnlijk betalen :+

/edit: mijn filmpje van 20s ga ik vanacht denk ik maar uploaden :D nog 162m te gaan volgens YouTube 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door -PassY- op 04-12-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AWD vs RWD *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, ze zijn allebei ongeveer even snel. Bij de een wacht je op het gas om niet onderstuurd te worden, de ander wacht je op 't gas om niet overstuurd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Wat een heerlijke powerslide op 0:59

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:58:
Wat een heerlijke powerslide op 0:59

_/-\o_
Idd.
De rijderslijst is bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Zo, het is gelukt hoor :+

mijn eerste outlap op Road America van deze week staat online. Helemaal geschikt voor de luie mede mens ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wilde je waarschuwen dat je remmen kapot waren? De turn entry van de twee hpd's zag er ook veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Ford GT krijgt een sound update!
http://members.iracing.co...t/50/3287277.page#8567022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:51:
Hij wilde je waarschuwen dat je remmen kapot waren? De turn entry van de twee hpd's zag er ook veelbelovend uit.
ik heb die gast nog even gevolgd nadat ik op het rechte stuk door 1 HPD rechts werd ingehaald, en door die zelfde gast links .... ik reed al uiterst links op de baan 8)7 Beetje dure grasmaaier :)

Had daar eigenlijk niet moeten liften toen :+ bij het terugkeren op de baan was er licht contact, maar als ik niet gelift had, was hij waarschijnlijk haaks rechts de muur in geschoten :) Maar ja, was een race stint aan het proberen, dus ik wou de auto heel houden. Tot hij me buitenom ging inhalen in de kink paar minuten later :X

Totale schade was 3 auto total loss :) Reed nog een andere HPD achter namelijk.

Volgende sessie, iemand anders buitenom in de kink. Toen maar moedwillig de HPD van de baan gereden bij het uitkomen onder het mom van: "Tsja, ik kon mijn auto niet meer houden en moest wel de normale lijn kiezen" Was er toen wel een beetje klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Je maakt je quote in je onderschrift wel waar :X

Gisteren ook wat geoefend op Road America en het weer is wat aan de trage kant. Mijn beste tijd blijkt een 2:06 te zijn, nu raak ik amper aan de hoge 2:08.

De 2.4u van Road Atlanta van woensdag hebben we trouwens gewonnen in onze klasse (Corvette). Volgens de regels moesten we 3 pitstops doen met minstens 1 rijderswissel. Wij hebben besloten om de eerste stint met een volle tank te rijden en de volgende 3 stints gelijk te verdelen. Ik weet niet wat de anderen hun strategie was, maar voor de 1ste pitstop reden we binnen de 3s van P1, na 2 pitstops hadden we plots bijna een rondje voorsprong. En dat zonder enig incident tussen de Corvettes. Uiteindelijk gewonnen met 40s na het de laatste stint rustiger aan te hebben gedaan, en onze auto in de RUF klasse wat geholpen te hebben met draft waardoor zij ook op P3 geëindigd zijn. Toffe race met een goede broadcast en we denken er aan om mee te doen aan het endurance kampioenschap van de organisators: Champions of the Future (www.cotf.co.uk)

Goed dat de Ford GT nog wat updateliefde krijgt! Ik had de indruk dat de auto er stilaan uitgefaseerd werd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
zit op 2.08.4 met de ford gt op road america. maar der is geen opkomst (wagen is dood,wat echt jammer is) + na 3 ronden zijn de banden kompleet aan gort.

[ Voor 13% gewijzigd door dabelg op 05-12-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik kan die rondetijden wat langer volhouden, een rondje of 8-10. Er zit nog wat verbetering in, maar dat zal wat meer tijd nodig hebben, tijd die ik niet heb :)

Ik ga komende zondag een paar races doen in de Ford, welke juist weet ik nog niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Weet iemand of het mogelijk is om gebruik te maken van die Black friday actie en vervolgens mijn account "stop" te zetten?

Ik heb nu namelijk geen spullen om te racen maar die deal is wel goed om niet te missen. Volgens mij is het vandaag nog geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
lasharor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:28:
Weet iemand of het mogelijk is om gebruik te maken van die Black friday actie en vervolgens mijn account "stop" te zetten?

Ik heb nu namelijk geen spullen om te racen maar die deal is wel goed om niet te missen. Volgens mij is het vandaag nog geldig :)
Je kan geen startdatum opgeven van een account en je kan het ook niet suspenden. Dus kort: Nee, het kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ThiJor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:25:
Ik kan die rondetijden wat langer volhouden, een rondje of 8-10. Er zit nog wat verbetering in, maar dat zal wat meer tijd nodig hebben, tijd die ik niet heb :)

Ik ga komende zondag een paar races doen in de Ford, welke juist weet ik nog niet.
ik rij niet mee kan tijden niet aanhouden en geen goesting om aan setup te sleutelen.

zit na 5-6 ronden in de 2.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

3 wide met een RUF, FGT en 2 HPD's zonder incident .. only in NEO Endurance ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ThiJor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:54:
Je maakt je quote in je onderschrift wel waar :X

Gisteren ook wat geoefend op Road America en het weer is wat aan de trage kant. Mijn beste tijd blijkt een 2:06 te zijn, nu raak ik amper aan de hoge 2:08.
Alleen als het door andere komt heb ik er wat moeite mee :) Zelf crashen niet :+ De limiet opzoeken enzo :p

En als de banden zo snel achteruit gaan, dan wil je denk ik te hard, of de setup vreet banden. Zelfde heb ik ook in de CSpec.
Ik kan 2:13-2:14 rijden op RA deze week. Maar in de race ga ik toch lekker 2:15 rijden. Dit kan ik tenminste volhouden en de banden ook.

Heb mijn lesje banden beheer wel geleerd vorig seizoen op Sebring :) In de laatste ronde bij gehaald worden door P2, en vervolgens een HPD die in paniek raakt bij het inhalen en mij zo van de baan rijd :) Als ik mijn bandjes beter behandeld had, dan was dat gevecht nooit ontstaan, en waarschijnlijk de HPD niet in paniek, en was ik gewoon met de overwinning aan de haal gegaan. Nu was het een P4, alleen omdat ik 4 andere op een ronde gereden had. Anders was het P7 of P8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik heb hoogstens een verval van 1s op de hele race. Ik kan dus starten in de hoge 2:08 en eindig in de lage 2:10. Pas na 10 rondjes begint dat verval, dus ik heb niet te klagen.

[ Voor 20% gewijzigd door ThiJor op 05-12-2014 11:18 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
JoepW schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:09:
Kom me ff helpen met iRacing nomineren ;)
HELLUP
Wordt ik nou met pek en veren bestookt als ik niet vind dat Iracing in dat rijtje thuishoord? :P

en voor de mensen die gister ochtend op de A12 in de file stonden omdat 4 idioten elkaar aangereden hadden.

NEHNEH, NEHNEHNEH! (ik stond vooraan bij die 4 :-( )

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jij niet gewond, auto overleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
neh, ik was de kop van een kop staart botsing en de auto reed nog, dus zelf naar schade bedrijf gebracht... heb nou een.... een... peugot 108 als leenauto :N

de 2 auto's achter me (die op mij knalde) moesten wel gesleept worden (en ik denk dat 1 niet meer gaat rijden, daar viel de motor er zo'n beetje uit :P, maar niemand gewond o.i.d.

I-racing Profile

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Dit topic is gesloten.