iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.684 views

Onderwerpen

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk omdat het bij de echte HPD ook kan en eigenlijk bijna bij alle auto's. Maar bij road racing heb ik nog nooit gebruik gemaakt van 2 verschillende waarden toe in achter (of voor).
Je moet je voorstellen dat hierdoor bij bv gas geven de krachtsvector niet exact gelijk is links en rechts en dus 'schaatst' de auto dan wat scheef weg. Hetzelfde geldt voor remmen en sturen.
Kortom: Gelijk houden.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Dank. Ik kan me niet echt een scenario voorstellen waarbij je het gebruikt. Mogelijk bij endurance racing om eventuele schade te compenseren, verder kom ik niet.

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:46
De auto volledig afstellen op het oval gedeelte als de serie Daytona Road aandoet? :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Red Baron schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:11:
De auto volledig afstellen op het oval gedeelte als de serie Daytona Road aandoet? :P
Volgens mij is de enigste afstelling daar de Clarkson afstelling: "MOAR POWAH!!!" :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
glnk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 00:19:

Ik race voor de fun in de Blondies MX-5 league. Mij hebben ze vorige race een penalty gegeven (zonder dat ik daarover geinformeerd was). De race ervoor had ik blijkbaar iemand geraakt waarvan de organisatie mij de schuld heeft gegeven. Dat ik daar een penalty voor krijg, OK. Maar ik kwalificeerde nu P1 en de organisatie maakte daar een DNQ van en gaf mij daarbovenop ook nog een drive through penalty. Dan is de lol er voor mij ook wel vanaf en parkeer ik de auto in T1 in de muur gevolgd door een alt + f4. Ik hoor nu al verhalen dat ze mijn penalty waarschijnlijk verplaatsen naar volgende race. Ik heb immers nog geen drivethrough gedaan. :D Als ze dat flikken dan mogen ze mij uit de league halen. Je kan ook overdrijven met je penalties en regeltjes.
Het mooie aan die penalties en regeltjes is dat het werkt als je weet dat ze er zijn. Alle incidenten mbt jouw hebben op het forum gestaan en worden uitgebreid uitgewerkt en je kunt prima je incident of de maatregel aanvechten. Daar dien je dan echter wel 1x in de week het forum voor te bezoeken. En dat is precies dat stukje respect tov de league en de organisatie. De regels zijn niet verzonnen nadat jij je inschreef.

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:06
Dit soort penalties werken niet hoor. Mensen gaan gewoon weg om wat anders te racen als hun race verziekt wordt door deze clowns. Elke week zijn er weer een paar minder. Ik heb weinig respect voor de organisatie. De livestream doen ze wel goed.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:47:
......als hun race verziekt wordt door deze clowns. Elke week zijn er weer een paar minder. Ik heb weinig respect voor de organisatie......
Nou dit gaat me echt te ver.
Als er nou iets gehandhaafd moet worden in een serie / league dan zijn het de regels.
Niel: Keep up the good work ;)

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 27-11-2014 17:16 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

Phydomir

Dennis

Dit soort penalties werken niet hoor. Mensen gaan gewoon weg om wat anders te racen als hun race verziekt wordt door deze clowns. Elke week zijn er weer een paar minder. Ik heb weinig respect voor de organisatie. De livestream doen ze wel goed.
Meestal zorgen die regels er juist voor dat de mensen die je eigenlijk niet in je league wilt vanzelf stoppen met mee doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
Er zijn er waarschijnlijk ook genoeg die niet meer mee willen doen als de regels wat losjes worden aangepast per situatie. De organisatie clowns noemen is meer een respect probleem op zich.

Een regel ter discussie stellen kan natuurlijk altijd, maar dit is wel een erg vage manier.

• glnk
Phydomir schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:23:
[...]

Meestal zorgen die regels er juist voor dat de mensen die je eigenlijk niet in je league wilt vanzelf stoppen met mee doen.
We gingen van 48 auto's op Silverstone naar 21 auto's op Brands Hatch. :P

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
leveren die in europa ? wist ik niet

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Verwijderd

Dat je zo disrespectvol als hier boven reargeert naar de organisatie zegt meer over jouw dan over de organisatie.

Je klinkt in ieder geval als iemand die ook huilie huilie is wanneer hij een boete voor te hard rijden krijgt.

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
*had heel veel getyped over Blondies en hun systeem, maar gaat zich er niet in mengen*

OT:
*Project Manager komt kantoor binnen*
Project Manager: "Marc, ze willen je hier een vaste baan aanbieden, heb je daar intresse in?"
Marc: "OMFG, Ik moet er niet aan denken om hier vast te zitten. Het enige dat me in leven houdt is de hoop dat dit project ooit afloopt en ik dan niets meer met ambtenaren te maken heb!"
Project Manager: "Jah, dat is min of meer wat ik ook zei toen ze het mij vroegen."

LOLZ :P

en nou ga ik BMW rijden!

I-racing Profile

• -PassY-
Gefeliciteerd :)

En nu dank je wel zeggen voor onze belasting centjes :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
-PassY- schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:57:
Gefeliciteerd :)

En nu dank je wel zeggen voor onze belasting centjes :+
ermm.. virtuele BMW he... IRL is het nogsteeds een Clio... stelletje gierigaards :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

Fanatec F1 wheel en BMW rim voor 299,=

http://www.fanatec.com/eu...ck-friday-edition-eu.html

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gisteren weer een race gedaan met de specracer, blijft een leuke auto. Summit point blijf ik een lastig baantje vinden, maar het ging best goed deze keer.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ook lekker reclame maken voor ons team. We hebben een verslagje gemaakt voor Sebring.

http://www.simracingforho...durance-debut-in-iracing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glnk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:34:
[...]

We gingen van 48 auto's op Silverstone naar 21 auto's op Brands Hatch. :P
over welke leaugue gaat het hier nu eigenlijk ???? En dit doortrekken naar andere leaugues is wel een beetje kort door de bocht (redelijke off track imo) :P
edit:blondies league :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wel de V1 base, hè.
En voor iedereen een invite code voor de V2, o nee toch niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 28-11-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 22:25

Niellie41

[object Object]

Yeaaaaaaaah
Omdat we de off tracks tracked tijdens races met NEO.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 28-11-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:34:
[...]

Wel de V1 base, hè.
En voor iedereen een invite code voor de V2, o nee toch niet ;)
Eh .. ik linkte naar de Black Friday special die gaat over de F1 rim en BMW rim. Ik weet niet wat jij bedoelt? :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:17:
[...]

Eh .. ik linkte naar de Black Friday special die gaat over de F1 rim en BMW rim. Ik weet niet wat jij bedoelt? :P
Ow dur zit geen base bij. Aha....
Jammer dat ze dat Porsche wheel niet in de aanbieding hebben gedaan. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 28-11-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:22

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:23:
[...]

€ 299 voor een V1 base incl. 2 wheels. Zou wel een heel mooie deal zijn :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:23:
[...]

Nee, dat werd op het iRacing forum ook al gezegd. Maar ik snap het wel, mensen die hem echt willen hebben kopen hem toch wel en het product is net uit.

Ik had zelf het plan opgevat om ooit die universal hub te halen en er zelf een Sparco stuurtje op te monteren, maar voor dit geld kon ik de BMW rim niet laten liggen. Kan ik die mooi gebruiken voor de L79/V8 Supercar en Richard Burns Rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
plan: Tweakers verkozen tot Website van het Jaar 2014

Vanavond maar weer eens in de Tweakers kleuren rijden :) Maar dat doe ik eigenlijk altijd al :+ Nu nog de Gathering of Tweakers laten winnen :p

Die blackfriday kan me helemaal gestolen worden. Ze moeten gewoon mijn V2 + 918 stuur zo snel mogelijk opsturen. Verwachte verzend datum is nog altijd 30-01-2015 :)

/edit: Joep, we zitten weer lekker ongegeneerd reclame te maken :+ 8)

[ Voor 7% gewijzigd door -PassY- op 28-11-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:10:
plan: Tweakers verkozen tot Website van het Jaar 2014

Vanavond maar weer eens in de Tweakers kleuren rijden :) Maar dat doe ik eigenlijk altijd al :+ Nu nog de Gathering of Tweakers laten winnen :p

Die blackfriday kan me helemaal gestolen worden. Ze moeten gewoon mijn V2 + 918 stuur zo snel mogelijk opsturen. Verwachte verzend datum is nog altijd 30-01-2015 :)

/edit: Joep, we zitten weer lekker ongegeneerd reclame te maken :+ 8)
(niet voor iNViSiO hoor :X, kijk zelf maar KLIK)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 28-11-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
weet ik ;)

Maar nu serieus, logo-tje op de auto? Naast de BeNeLux? Of gaat er dan in de directie kamer van tweakers een alarm klinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Ja heel erg, enige indruk was dat je irritant was nou doeiiiii ;w

Ohja en invisio rocks net als Joep <3

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

-PassY- schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:40:
weet ik ;)

Maar nu serieus, logo-tje op de auto? Naast de BeNeLux? Of gaat er dan in de directie kamer van tweakers een alarm klinken?
Een special livery zoals de advertentie zo wel leuk zijn, maar dan met de namen van wat vaste GoT rijders. :)

* Fuelke staat er trouwens op, kijk eens tussen de 3 en de 7 bovenaan.

Net ook abonnement verlengd tot februari 2016 met de promocode.

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 28-11-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik dacht dat spel/simulatie alleen was voor schade modellen enzo. En van wat ik gezien had, was de omgeving gemaakt van ... tsja, van wat eigenlijk :D Meeste wat in de buurt kwam is het good old Stunts.

Maar dit ziet eruit als een volwaardig spel/simulatie.

Toch beter opletten wat er met sommige projecten gebeurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCT12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07 20:18
kan al 3 dagen niet inloggen op iracing,wat kan dat zijn???
abbo pas een jaar verlengd??,???

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
WCT12 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:44:
Geen idee. Nog nooit gehoord. Misschien goed om even een email te sturen aan support@iracing.com met uitleg van je probleem en vermeld even je custid.
Succes.

Wat kan jij blaten en zeuren zeg: Ga aan je iRating werken of zo, maar verziek hier het draadje niet met jouw onzin posts

Klik hier voor meer info over deze topper

[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 29-11-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Sorry mensen.

Mijn opmerking was meer grappig bedoeld. Zeker omdat het om reclame voor dit topic/iracing ging.

ik had alleen niet verwacht dat sommige mensen nogal kromme tenen hebben, en zal proberen voortaan wat minder grappig proberen te doen over bepaalde dingen met deze kennis in het achterhoofd.

/ontopic: iemand tips hoe ik mijn banden beter koel kan houden? ik zit te harken deze week op interlagos, gister geprobeerd heel netjes te rijden, maar dan worden ze als nog te warm, en ik vermoed dat het setup gerelateerd is.

ik heb al met de toe's en arb's gespeeld, want dat "managed" de banden temparatuur het beste en het meest van wat ik begrepen heb. maar na een rondje of 5 zit ik te harken in de 1:38 ipv 1:36-37, wat ik ook probeer.

Een setup-guru met tips? iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:33

derx666

mecker ende blaet

Passy: dat ligt niet zozeer aan jou, maar aan diegene die er kromme tenen van krijgen. Ik vond jouw opmerking wel grappig (en Joep denk ik ook wel), alleen sommige mensen komen hier alleen om te zeuren en om zich aan te stellen ipv dat ze hun tijd besteden aan practicelaps... :P

Voor bandentemps zou je nog kunnen proberen om de bandendruk iets hoger te zetten, en de rembalans iets naar achteren. Ik weet niet om welke auto het gaat, maar als het mogelijk is de coast en drive ramp allebei iets lager waardoor de auto tijdens remmen en gasgeven meer stuurt.

Disclaimer: ik ben geen setup guru, en dit is natuurlijk allemaal op eigen risico :P

[ Voor 41% gewijzigd door derx666 op 29-11-2014 12:19 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

-PassY- jij bent het probleem niet hoor :P
WCT12 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:44:
Wat loopt er precies mis dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 29-11-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Lekker sfeertje hier :D

Net een DSD circuitbordje besteld voor de volgende upgrade aan mijn simrig(je). Te weinig knoppen op mijn stuur en elke keer weer de irriatie als ik ff de pits in wil of iemand wil bedanken dat ik bijna van het circuit afrij omdat ik op zoek ben naar de goede knop op mijn keyboard ;)

Nu gebruik ik sinds 2 weken ook Ihud ik en daarom wil ik graag mijn Ipad mini schuin bovenop mijn monitor monteren (voor rondetijden, fuel en rijders om me heen) en mijn Iphone aan het draaiende gedeelte van het stuur (snelheid, rpmbalk en gears) bevestigen. Iemand die me al is voor gegaan en wat tips heeft of mag ik het wiel uitvinden ? Beiden zijn niet exclusief voor de rig dus ze moeten makkelijk te bevestigen en verwijderbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gelukkig is het hier 99,99999% zeer gezellig en is iedereen snel in het verlenen van advies en hulp. En dat houden we zo. Helaas is er af en toe iemand die even niet weet hoe het hoort, maar ach dat is blijkbaar nodig.
Beakzz schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:37:Net een DSD circuitbordje besteld voor de volgende upgrade aan mijn simrig(je). Te weinig knoppen op mijn stuur en elke keer weer de irriatie als ik ff de pits in wil of iemand wil bedanken dat ik bijna van het circuit afrij omdat ik op zoek ben naar de goede knop op mijn keyboard ;)

Nu gebruik ik sinds 2 weken ook Ihud ik en daarom wil ik graag mijn Ipad mini schuin bovenop mijn monitor monteren (voor rondetijden, fuel en rijders om me heen) en mijn Iphone aan het draaiende gedeelte van het stuur (snelheid, rpmbalk en gears) bevestigen. Iemand die me al is voor gegaan en wat tips heeft of mag ik het wiel uitvinden ? Beiden zijn niet exclusief voor de rig dus ze moeten makkelijk te bevestigen en verwijderbaar zijn.
Ik kan je helaas niet helpen met het bevestigen van diverse zaken aan je stuur / rig. Ik heb een DSD button box en dedicated schermen voor ispeed en dashboard aan mijn rig hangen.
De extra knoppen zullen zeker een verademing zijn. Ik zat ook altijd te klooien met toetsen en dat is nu helemaal over.

Misschien wel handig om even aan te geven welk stuur je gebruikt.

Maar er zijn vast ingenieuze oplossingen bedacht door bezoekers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:37:

Net een DSD circuitbordje besteld voor de volgende upgrade aan mijn simrig(je). Te weinig knoppen op mijn stuur en elke keer weer de irritatie als ik ff de pits in wil of iemand wil bedanken dat ik bijna van het circuit afrij omdat ik op zoek ben naar de goede knop op mijn keyboard ;)

Nu gebruik ik sinds 2 weken ook Ihud ik wil graag mijn Ipad mini schuin bovenop mijn monitor monteren (voor rondetijden, fuel en rijders om je heen) en mijn Iphone aan het draaiende gedeelte van het stuur (snelheid, rpmbalk en gears) bevestigen. Iemand die me al is voor gegaan en wat tips heeft of mag ik het wiel uitvinden ? Beiden zijn niet exclusief voor de rig dus ze moeten makkelijk te bevestigen en verwijderbaar zijn.
Zelf gebruik ik iRaceDash op mijn iPhone, deze heb ik vlak achter mijn stuur gemonteerd, puur als display, omdat de app alleen werkt met de standaard knoppen indeling van iRacing.
iHud schijnt het wijzigen van knoppen wel te ondersteunen, maar het is mij nog niet gelukt om de knoppen, die ik aan m'n Fanatec GT3 RS heb toegewezen, ook in iHud te kunnen gebruiken..
Wellicht dat je met een third party app de knoppen van je stuur kunt binden aan keyboard toetscombinaties om dit te omzeilen.

Ik zou lekker wachten tot je je DSD buttonbox binnen hebt en het dan in een keer goed instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ew0ut schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:53:
[...].....Wellicht dat je met een third party app de knoppen van je stuur kunt binden aan keyboard toetscombinaties om dit te omzeilen......
Ik gebruik Xpadder. Werkt perfect. Voordeel is dat je een hele sequence van toetsen kan toekennen aan een button (stuur of button box). Als ik bv mijn BB verander laat ik met Xpadder ook even de blackbox van in car changes zien, zodat ik ook weet wat ik de oude en nieuwe waarde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
derx666 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:15:

Voor bandentemps zou je nog kunnen proberen om de bandendruk iets hoger te zetten, en de rembalans iets naar achteren. Ik weet niet om welke auto het gaat, maar als het mogelijk is de coast en drive ramp allebei iets lager waardoor de auto tijdens remmen en gasgeven meer stuurt.

Disclaimer: ik ben geen setup guru, en dit is natuurlijk allemaal op eigen risico :P
Gaat over de Cspec, maar ik denk dat dit probleem wel op iedere auto voorkomt, en dempers, veringen, etc etc gaan niet totaal anders werken als het om een andere auto gaat denk ik :)

Voelde totaal tegennatuurlijk dit, maar met 215kpa is het te doen :+ Auto voelt ietsjes glibberiger, maar de temparatuur blijft links nu netjes, en rechts 10 graden warmer. Maar dat komt meer door interlagos, iedere linkerbocht is wel snel en lang :)

Maar multiclass op interlagos is denk ik meer voor een lekkere auto dan een snelle auto :) Denk dat na 3-4 ronde de totale chaos los breekt in het Cspec veld vanwege prototypes :) En op het rechte stuk loopt de cspec net zo hard als een hpd :+ Maar dan word je gewoon keihard gedivebombed in T1 :X Daarom ga ik deze week niet voor een snelle, maar een makkelijk te rijden auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
JoepW schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:00:
[...]

Ik gebruik Xpadder. Werkt perfect. Voordeel is dat je een hele sequence van toetsen kan toekennen aan een button (stuur of button box). Als ik bv mijn BB verander laat ik met Xpadder ook even de blackbox van in car changes zien, zodat ik ook weet wat de oude en nieuwe waarde is.
Bedankt, Joep!
Deze tool ga ik zeker uitproberen.
Naar mate een race vordert is het zeer gewenst om aanpassingen te doen aan de setup en deze tool maakt dat een stuk makkelijker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ew0ut schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:53:
[...]

Zelf gebruik ik iRaceDash op mijn iPhone, deze heb ik vlak achter mijn stuur gemonteerd, puur als display, omdat de app alleen werkt met de standaard knoppen indeling van iRacing.
iHud schijnt het wijzigen van knoppen wel te ondersteunen, maar het is mij nog niet gelukt om de knoppen, die ik aan m'n Fanatec GT3 RS heb toegewezen, ook in iHud te kunnen gebruiken..
Wellicht dat je met een third party app de knoppen van je stuur kunt binden aan keyboard toetscombinaties om dit te omzeilen.

Ik zou lekker wachten tot je je DSD buttonbox binnen hebt en het dan in een keer goed instellen.
Hey het waren twee aparte verhalen he :) De buttonbox heeft niets met Ihud te maken :o Daarnaast heb ik geen buttonbox besteld, maar alleen het circuit dus ik heb nog wat te doen als hij binnen komt :+ De bestaande vormen bevallen me niet dus ik ga het naast mijn stuur verwerken.

Maar ik zie dat jij het wel achter het stuur bevestigd hebt. Iets moois gemaakt of gewoon de dubbelzijdige tape methode toegepast ? :D

@ Joep. Ik weet dat dit een uitzondering is en daarom valt het ook zo op. Altijd prima hulp hier inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 29-11-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:27:
[...]

Hey het waren twee aparte verhalen he :) De buttonbox heeft niets met Ihud te maken :o Daarnaast heb ik geen buttonbox besteld, maar alleen het circuit dus ik heb nog wat te doen als hij binnen komt :+ De bestaande vormen bevallen me niet dus ik ga het naast mijn stuur verwerken.

Maar ik zie dat jij het wel achter het stuur bevestigd hebt. Iets moois gemaakt of gewoon de dubbelzijdige tape methode toegepast ? :D
Zelf heb ik geen button box en ik wilde de iPhone als display en de iPad als buttonbox gebruiken.

Voor de iPhone display heb ik een carkit gebruikt, zuignap met slangenhals is bevestigd op de monitor voet, hier zijn een paar foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2qwn8fo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2il25py.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/dfwrpv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Net een DSD circuitbordje besteld voor de volgende upgrade aan mijn simrig(je). Te weinig knoppen op mijn stuur en elke keer weer de irriatie als ik ff de pits in wil of iemand wil bedanken dat ik bijna van het circuit afrij omdat ik op zoek ben naar de goede knop op mijn keyboard ;)

Ik heb zelf een tijd geleden een Arduino bordje aangeschaft op basis dat ik hier gevonden heb: http://members.iracing.co...sts/list/550/1847021.page maakt de tweaker weer helemaal in mij los :) In totaal minder dan €20,- kwijt. Zodra ik de Fanatec V2 binnen heb wil ik dit netjes bevestigen hoe weet ik alleen nog niet :+
De DSD buttonbox die ik had gewonnen heb ik ook nog steeds niet bevestigd, daar moet ik ook nog steeds wat moois voor verzinnen :/

Je kunt ook een extra monitor/tablet hebben met iRDDU erop, dat ziet er ook erg netjes uit.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kwam er vandaag achter dat ik de Holden V8 nog een GoT kleurtje moest geven.
Maandag gaan we er mee rijden op Oulton Park. Dussuh.......
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/holden_1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/holden_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Weer een onderstuur auto :(

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze rijdt. Nog geen enkele lap mee gereden.

[ Voor 59% gewijzigd door glnk op 30-11-2014 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de GoT rijders die graag met een GoT paint rijden heb ik een zip-file gemaakt met PSD en TGA files van alle road auto's voorzien van GoT reclame en kleuren.
De TGA's bevatten geen rijders namen, vaak wel een NL vlag. Als je de vlag wilt wijzigen of als je je eigen naam op de auto wilt kan je de PSD openen en daar de groep naam openen en zaken wijzigen.
Wil je de basis gebruiken en de boel verbouwen. Voel je vrij. ;)
Download-link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Testsessie: ZAC9 Test Server (Round 3 - Suzuka)

Circuit: Suzuka

Datum: zondag 30 November 2014

Password: Geen (open voor Benelux members/drivers)

Tijd: ca. 14:00 - 16:00 u

Ik heb nog niet geoefend met mijn nieuwe tuut (BMW ;) ). Dus dat ga ik vanmiddag maar even doen.

(Als de iRacing site reageert!) :(

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 30-11-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
JoepW schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 23:23:
Ik kwam er vandaag achter dat ik de Holden V8 nog een GoT kleurtje moest geven.
Maandag gaan we er mee rijden op Oulton Park. Dussuh.......
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er vandaag eens voor het eerst een race in gereden. Race ging fantastisch. Finishte 19de van de 22, waarvan er dan ook nog maar 19 rondreden :+

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=12440539

Ik weet niet, het is een leuke auto, maar ik heb met deze wagen hetzelfde probleem als ik met de nieuwe indycar heb. Het moment van grip naar geen grip is heel moeilijk aan te voelen. De race dan ook verscheidene keren andersom gestaan omdat de achterkant wegbreekt. Ik kan die wagen totaal niet opvangen als hij wegbreekt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
BobvK schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:25:
[...]
...Ik kan die wagen totaal niet opvangen als hij wegbreekt.
Dat is mijns inziens toch wel het grootste probleem met NTM.
Er zijn maar weinig auto's niet ontvankelijk voor de "death wiggle".
Alleen de Late Model .gedraagt zich nog netjes, als ik Empty Box mag geloven.

Ik vrees dat het nog wel even duurt voordat er wat op gevonden wordt, maar het blijft super irritant dat je geen foutje mag maken, zonder het te kunnen corrigeren.

Spins bij lage snelheid komen ook nog steeds voor, hoewel het wel iets verbeterd is.

[ Voor 6% gewijzigd door Ew0ut op 30-11-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ew0ut schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:28:
[...]

Dat is mijns inziens toch wel het grootste probleem met NTM.
Er zijn maar weinig auto's niet ontvankelijk voor de "death wiggle".
Alleen de Late Model .gedraagt zich nog netjes, als ik Empty Box mag geloven.

Ik vrees dat het nog wel even duurt voordat er wat op gevonden wordt, maar het blijft super irritant dat je geen foutje mag maken, zonder het te kunnen corrigeren.

Spins bij lage snelheid komen ook nog steeds voor, hoewel het wel iets verbeterd is.
Mwa moet zeggen dat ik in de Skip 85-90% van de slides gewoon goed kan opvangen hoor,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:47:
[...]

Mwa moet zeggen dat ik in de Skip 85-90% van de slides gewoon goed kan opvangen hoor,
Ow ja. de Skip, die was ik even vergeten :o
Die is zeker een stuk leuker geworden met NTM. _/-\o_

Laatste week van dit Skip Barber seizoen is op Zandvoort, dan zal ik haar zeker weer eens uitlaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 11:35

Phydomir

Dennis

Ik kan alleen spreken over de Ruf track, c-spec, BMW Z4, radical en DW12 maar die zijn echt prima op te vangen. Ook geen last van lage snelheid spins sinds de laatste update.
Het enige wat nog niet lijkt te kloppen is de grip na en flinke slide, die is wel erg laag.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
En vergeet niet de mazda en de srf... die zijn ook heerlijjk op te vangen :)
Ik denk dat de holden in het echt ook wel best tricky is om te rijden.. zeker met 635pk op de achterwielen...

Edit:
ooeee zie net in de post van Joep hieronder 1 lap qualify.. dat wordt een rondje op de pitlimiter rijden :+

[ Voor 24% gewijzigd door back2basic op 01-12-2014 09:26 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de laatste race in ons Monday Tournament van korte Seizoen 4 2014.
Volgende week maandag is er weer Monday Madness (programma volgt deze week), maar eerst nog even de Holden V8 uitlaten op Oulton.
GoT Monday Tournament S4-W601-12-14
Car(s)Track(s)
Holden VF V8
Holden VF V8
Fuel100 % (+/- 112 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Oulton Park Circuit - Intl w/no Chicanes (Heat 1)
Oulton Park Circuit - Intl w/no Chicanes
Day or NightDay
Pit stalls27
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 1 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridNVT
Grid orderQualification
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:40 (0 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:40 - 22:10 (30 min.)
StartRolling
MC GridNVT
Grid orderTop 10 Inverted (Previous race/heat)
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

We organiseren dit Seizoen geen seizoensfinale. Het seizoen was daar te kort voor en daarnaast is het wat druk met de NES en de GES. ;)

We zijn ook al weer bezig met het programma van S1 en dat worden weer verrassende combi's en zeker ook auto's waarmee we close kunnen racen. In de loop van week 13 zullen we het definitieve programma publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Sinds de laatste NTM uit is, kan je met bijna alles glijden en driften :) Zelfs met de HPD lukt het me soms als ik die voor de gein eens uitlaat :) Niet dat het in alle auto's goed is :+ Na een paar keer lijken de banden soms wel van pudding :9

Vanavond ben ik er niet bij, heb dit keer de auto niet :\ En om vanavond de auto aan te schaffen en te leren zie ik niet zitten op Oulton. Makkelijker circuit was denk ik wel een optie geweest :) Moet nog 7 euro prijzengeld opmaken van vorig seizoen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46

Als je een DSD bordje hebt, hoor ik graag wat je ermee gaat maken, ik wilde een BB met rotary encoders gaan maken met één van zijn boards, maar totale kosten was niet heel veel goedkoper dan de P2 die ik nu heb.
Als je een soort dashboard display gaat maken zou ik eens op de website van Symprojects kijken.
Daar heb je van alles wat je zelf kunt maken, met duidelijke uitleg.

Zelf ben ik nu ook bezig geweest met het arduino alternatief dat Frank hierboven al aangaf, en moet zeggen dat het heel erg eenvoudig is met het programma dat Mark Silverwood ervoor heeft geschreven
(Lees alle pagina's van de thread maar eens door, zijn er veel, maar is zeker de moeite waard!)

Wat beteft het 'dash appje' zou ik de telefoon niet aan het stuur zelf bevestigen, ik heb dan iracedash, maar als je je telefoon moet opladen als je hem ook aan het gebruiken bent, zit de kabel in de weg als je gespind bent en moet draaien ofzo.
Een standaard oid voor onder je monitor is beter.

Overigens voor je button box, is dit misschien een alternatief, dit heb ik een paar weken geleden gemaakt voor ongeveer €20,-

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3281990.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:53:
Sinds de laatste NTM uit is, kan je met bijna alles glijden en driften :) Zelfs met de HPD lukt het me soms als ik die voor de gein eens uitlaat :) Niet dat het in alle auto's goed is :+ Na een paar keer lijken de banden soms wel van pudding :9

Vanavond ben ik er niet bij, heb dit keer de auto niet :\ En om vanavond de auto aan te schaffen en te leren zie ik niet zitten op Oulton. Makkelijker circuit was denk ik wel een optie geweest :) Moet nog 7 euro prijzengeld opmaken van vorig seizoen :p
Als je de cspec kan rijden, dan kun je een hok als de V8 ook met plezier rondsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:02
JoepW schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:30:
Voor de GoT rijders die graag met een GoT paint rijden heb ik een zip-file gemaakt met PSD en TGA files van alle road auto's voorzien van GoT reclame en kleuren.
De TGA's bevatten geen rijders namen, vaak wel een NL vlag. Als je de vlag wilt wijzigen of als je je eigen naam op de auto wilt kan je de PSD openen en daar de groep naam openen en zaken wijzigen.
Wil je de basis gebruiken en de boel verbouwen. Voel je vrij. ;)
Download-link
Tnx maak er graag gebruik van :)
Miste er nog wel een paar

Vanavond ben ik er niet bij trouwens, kinderen ziek vannacht, dus weinig slaap.

Plus ik moet hoognodig de rem nakijken van mijn fanatec clubsport pedalen.
Deze lijkt de laatste tijd van beton, en vol remmen was dus echt een issue, wat sommige misschien ook wel gemerkt hebben in de laatste races die ik mee reed, aangezien ik belachelijk vroeg moest remmen om het allemaal zonder brokken te kunnen doen.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:28:
[...]

Tnx maak er graag gebruik van :)
Miste er nog wel een paar

Vanavond ben ik er niet bij trouwens, kinderen ziek vannacht, dus weinig slaap.

Plus ik moet hoognodig de rem nakijken van mijn fanatec clubsport pedalen.
Deze lijkt de laatste tijd van beton, en vol remmen was dus echt een issue, wat sommige misschien ook wel gemerkt hebben in de laatste races die ik mee reed, aangezien ik belachelijk vroeg moest remmen om het allemaal zonder brokken te kunnen doen.
Graag gedaan 8) En slaapse :z

En dat zal het foampje wel zijn of een gebroken load cel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:19:
[...]

Als je de cspec kan rijden, dan kun je een hok als de V8 ook met plezier rondsturen.
Alleen heeft de CSpec niet al te veel vermogen :)

Iedere keer als ik in de "oude" v8 stapte, dan had ik last van dat de achterkant begon te glijden als ik al aan gas denken begon :)

En aangezien ik niet continu kan driften, heb je dan een probleem :) En owja, het stuur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

vanaf 30:00 kijken. Kleine tikje van Bob :P Was ons enige contact de hele race, kleine inschattings fout van Bob wat betreft de bochten snelheid van de Ruf's. Volgende keer niet meer doen! :D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16-09 15:46
Wel leuk om zo eens mee te kijken, maar dat real life spotten omg, ik zou knetter gek worden :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:03:
Wel leuk om zo eens mee te kijken, maar dat real life spotten omg, ik zou knetter gek worden :P
Dat hebben we dan ook niet gedaan. De iRacing spotter is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Linc schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:23:
vanaf 30:00 kijken. Kleine tikje van Bob :P Was ons enige contact de hele race, kleine inschattings fout van Bob wat betreft de bochten snelheid van de Ruf's. Volgende keer niet meer doen! :D

[video]
Hehe ja, daar werd ik enigszins verrast door de bochtensnelheid van de Ruf. Oeps :$

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net G. Hill van iRacing een bericht gestuurd dat we nog brake markers missen bij T1 van COTA.
Nee niet die F1 blokken aan de rand van de baan, maar de permanente aan het hek.

Bij Spa en Bathurst hebben ze die later ook toegevoegd, dus hopelijk passen ze dit ook snel aan. Ik verwacht niet dat ze dit al in de komende build zullen plaatsen. Aanremmen voor T1 is nu verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Bij La Source heeft het anders wel lang geduurd op ze aan te brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Grappig. Ik let echt nooit op die brake markers, niet op Spa en ook niet op COTA. Blijkbaar heb ik andere (onbewuste) visuele punten die ik gebruik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
BobvK schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:25:
[...]

Hehe ja, daar werd ik enigszins verrast door de bochtensnelheid van de Ruf. Oeps :$
Hij gaat ook wel een beetje langzaam door die bocht als ik eerlijk ben.

Ik neem die in zijn 3, waar als ik deze in zijn 2 neem, ik gewoon de hele bocht in de limiter rij zowat.

Maar voortaan iets harder raken :p schuiven wij weer een plekje op :p als mijn pc niet weer crashed

/edit: ik tel paaltjes waar het hek aan bevestigd is op COTA bij T1. Moeilijk uit te leggen, maar op een gegeven moment staat er wat publiek wat ik iedere keer kan herkennen, en vanaf daar ga ik dan 2 paaltjes terug ... rempunt :D

Bij de hairpins staan er witte strepen naast het wegdek (i know, heel klein en slecht zichtbaar).

Maar echte blokken met 300-200-100 zou ik ook graag willen :)

[ Voor 28% gewijzigd door -PassY- op 01-12-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fuelke schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:31:
Bij La Source heeft het anders wel lang geduurd op ze aan te brengen :P
Bij Bathurst hadden ze die wel heel snel toegevoegd, toen hadden ze Spa ook meteen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Aan het hek voor T1 van COTA hangen toch borden met afstanden? Of ben ik in de war met de back straight?

[ Voor 25% gewijzigd door ZeeZeiler op 01-12-2014 16:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ZeeZeiler schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:46:
Aan het hek voor T1 van COTA hangen toch borden met afstanden? Of ben ik in de war met de back straight?
Op de back straight hangen ze inderdaad wel, maar bij T1 niet (in iRacing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
in het echt wel

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/f1fp6nBp4Bg/maxresdefault.jpg

Maar in iracing weer niet.

Maar op deze onboard foto, lijkt het wel of de hekken velen malen dichterbij staan dan in iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Niellie41 schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:52:
[...]

Op de back straight hangen ze inderdaad wel, maar bij T1 niet (in iRacing).
Verhipt. Dáárom verrem ik me steeds! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy_the_Gun
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 23:33
Hallo! Ik ben nieuw op dit forum, dus een korte intro: Ik ben vorig jaar in december begonnen met iRacing en ben ontzettend enthousiast. Als ik terug kijk naar het afgelopen jaar vind ik de endurance races het leukst. De Daytona 2.4, Sebring 120 min en ik zou graag meer van dit soort races doen, zeker nu de driver swaps een mogenlijkheid is.

De vraag is dus hoe kan ik hier het beste aan beginnen. Heeft er iemand tips kwa teams, series, leagues, etc.? Ik rij het liefst met de cpec en de GT auto's.

Alvast bedankt!

Tommy
http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=140714

Black Adder Motorsport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 11:53

DutchDevil79

I race, therfore I am

Tommy_the_Gun schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:54:
Hallo! Ik ben nieuw op dit forum, dus een korte intro: Ik ben vorig jaar in december begonnen met iRacing en ben ontzettend enthousiast. Als ik terug kijk naar het afgelopen jaar vind ik de endurance races het leukst. De Daytona 2.4, Sebring 120 min en ik zou graag meer van dit soort races doen, zeker nu de driver swaps een mogenlijkheid is.

De vraag is dus hoe kan ik hier het beste aan beginnen. Heeft er iemand tips kwa teams, series, leagues, etc.? Ik rij het liefst met de cpec en de GT auto's.

Alvast bedankt!

Tommy
Welkom,

Je bent net iets te laat voor de NES en GES kampioenschappen. Daar hebben we al wat teams voor hier. Daarnaast zijn er nog geen plannen voor andere endurance kampioenschappen. Maar ik zou zeggen rij is een keer mee op Maandag als je de content hebt die we dan rijden. Kan je de mensen hier leren kennen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Hallo welkom

Nu met driverswaps zal je met meerdere personen moeten zijn voor endurance. Dus rij maar lekker rond leer volk kennen laat volk jou leren kennen. Dan komt rest vanzelf

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
als je iedere week een lange race wilt rijden met driver swaps, dan is het WSCS Team de serie ...

... echter de races gaan nooit official. Dus dat valt gewoon af :)

Dan blijft over, de WSCS, Ruf cup en Global challange en corvette challenge denk ik.

Nu heb ik op dit moment alleen ervaring met de WSCS, maar om te beginnen is dit denk ik wel een prima serie gezien jouw ervaring. 2 Prototypes en 2 GT auto's met races die vanaf 17:45 iedere dag wel officieel gaan.
Ook worden er auto's gebruikt die wel vaker in hosted endurance gebruikt worden of de speciale events van iracing. En in een seizoen met 12 weken zijn er vaak 2 races die 90m duren inclusief pitstop en strategie :)

Ruf cup en corvette challenge zijn series met 1 auto. Het zijn wel GT auto's, maar je mist wel de multi-class ervaring.

Global challenge is denk ik een serie om lekker met multi-class te beginnen met langzame(re) auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Zo even vlug wat verf erop en klaar voor de glijpartij.

Joep bedankt voor de template. d:)b

Er miste alleen rechtsachter aan de buitenzijde spoiler de vaderlandse 3- kleur :)F

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31227888/Holden%20V8.jpg

De laag staat wel aan, maar ik zie hem niet

Afbeeldingslocatie: http://www.tradingpaints.com/showroom/pictures/17874/1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door FransJansen op 01-12-2014 19:54 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tommy_the_Gun schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:54:

Alvast bedankt!

Tommy
Welkom Tommy!
Misschien ook goed en leuk om je te registreren in onze rijdersdatabase en in jouw handtekening hier je iRacing profiel te zetten.
Hier kan je de info vinden hoe je dat doet: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FransJansen schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:00:
Zo even vlug wat verf erop en klaar voor de glijpartij.

Joep bedankt voor de template. d:)b

Er miste alleen rechtsachter aan de buitenzijde spoiler de vaderlandse 3- kleur :)F

[afbeelding]
Huh die had ik er wel op zittendacht ik.
Maar volgens mij de binnenkant daar wel en niet de buitenkant. Vaudje ;)
)
Net gekeken, maar bij mij klopt alles.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/v81.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/v82.png

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 01-12-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor de mensen die moeite hebben met de V8 Supercar, kijk het onderstaande filmpje en kijk vooral goed op de manier waarop hij gas geeft.

Dit heeft mij ontzettend veel geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:43:
Voor de mensen die moeite hebben met de V8 Supercar, kijk het onderstaande filmpje en kijk vooral goed op de manier waarop hij gas geeft.
[video]

Dit heeft mij ontzettend veel geholpen. :)
Is idd erg verhelderend. Niet op dat gas stampen en vroeg gas los laten en niet te bruusk remmen. Maar het is wel info veel tegelijkertijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is de 2 jaar voor $89 deal er niet met Black Friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:32:
Is de 2 jaar voor $89 deal er niet met Black Friday?
Je mag de korting code 5 keer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Weet ik, maar dan nog is het geen $44.50 per jaar..
Fuelke schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:51:
Mja, voor die 10 dollar verschil :P
$9 ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Olaf van der Spek op 01-12-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Mja, voor die 10 dollar verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dat waren mijn best bestede 11 dollar ooit in iRacing :D

misschien dat ik de auto later nog leuk ga vinden. Had tijdens de race wel een momentje dat ik dacht dat ik de auto beter door had, om vervolgens 2 ronde later over een hobbeltje te spinnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:33

derx666

mecker ende blaet

Woei... toch nog een gedeelde 2e plek in het monday tournament :)
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=31

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paul, Dirk, Marco gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Door omstandigheden heb ik al de hele week de DW12 niet kunnen uitlaten. Hoop vandaag nog een raceje mee te pakken om at kampioenschap punten te scoren maar die van 18h & 21h gingen niet official. Zit nu te wachten om te zien of die van 23h official gaat. Als iemand wil helpen om hem official te pushen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Welkom Tommy!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje onverwacht, maar de wagen reed een stuk beter dan eerst gedacht.

Leuke 2e race gehad die door foutjes werd beslist in mijn voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik had ook niet verwacht dat het zo leuk zou worden met de Holden.
De auto is zeker een bitch, maar als je eenmaal gewend bent aan weinig gas geven, vroeg remmen, laten rollen door de bochten en vooral ook niet te plotseling sturen dan is er goed mee rond te komen. Maar een foutje ligt wel snel op de loer.
Ik verbaasde mezelf met een 4de plek op het grid en wist de eerste race ls 3de te finishen. De start van heat 2 was wat minder bij mij. Ik had even wat wielspin en wat gekwispel en kwam voor mijn gevoel klem te zitten tussen Paul en Marco voor T2, maar dat was optisch bedrog en daardoor kwam Paul in het gras (sorry). Een paar ronden later kwispelde ik nog al heftig de back straight op en wederom wist Paul me te ontwijken en weer door het gras. Mijn banden waren door dit voorval zo verhit dat Paul mij later heel makkelijk uit kon remmen bij de laatste bocht. Uiteindelijk toch nog 4de geworden.
Al met al 2 leuke races ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Had de auto nog niet in de shoppingbasket (hoewel ik dacht van wel) dus last-minute nog snel even het gebakje aangeschaft :D

Op de steeringratio na reed hij eigenlijk best wel ok. Tijdens de practice dan ook een goeie tijd neergezet. In de qualify hoefde ik er maar .150 op in te leveren wat me Pole position opleverde.

Ik had de start niet geoefend, te snel op get out of my car geklikt. Dus erg voorzichtig in z'n 1 gezet en met heel weinig gas weggereden, dat ging eigenlijk best goed dus ik kon P1 behouden. Helaas verloor ik hem na de back straight doordat ik te ver links uit kwam, m'n wielen op het gras en daarna was ik een passagier... Ik probeer het uit de rechter barriere te houden om niet als een gek terug de baan op te schieten, maar helaas trok ik zo Rudy mee van de baan af... (nogmaals sorry).

Race toch nog uitgereden op een 6e plek, duidelijk te merken dat het eengeen makkelijke auto is dus :)

Race 2 als 5e gestart en na een paar laps kwam ik op P2 te rijden achter Robbert. M'n pace was ongeveer een seconde per lap sneller, dus ik moest er ergens voorbij zien te komen. Ik dacht een gaatje te zien in T4 in de binnenbocht, maar die had hij al op slot gezet, maar contact kon ik niet meer vermijden (Mijn excuus). Gelukkig kon ik hem ook weer vrij snel rechtzetten en konden we beide zonder al teveel schade de race wel hervatten. Rudy kon hier wel van profiteren en reed P1. Een paar laps laten alsnog een overlap tussen T2 en T3 gevonden bij Robbert, daarmee kon ik er dan toch voorbij.

Toen was het jagen op Rudy voor P1. Langzaam maar zeker kwam ik dichterbij, maar er voorbij was een heel ander verhaal. We hebben lap na lap ontzettend close gereden, uiteindelijk kwam ik er voorbij (ik dacht op de backstraight, maar weet het even niet meer) Vervolgens heb ik in de allerlaatste lap even een momentje van concentratie verlies waardoor ik volledig vergeet te remmen na de backstraight... Dus P1 terug naar Rudy en uiteindelijk met .170 verschil over de finish gekomen.

Jammer van m'n big off in race 1, maar race 2 was echt fantastisch knokken!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 11:53

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nee ik ben niet zo positief op deze auto. Echt totaal onrealistisch hoe dit ding rijd. Je kan me heel veel vertellen en dat Volvo filmpje laten zien. Dan nog zeg ik dat dit nergens op slaat. In zijn 6 kan je hem nog verliezen bij een klein kinkje met een tankslapper van heb ik jou daar.
Ben ook maar uitgestapt in race 2 had Paul aan gereden nadat mijn auto een andere kant in wou dan ik. Was er wel klaar mee. Deze auto gaat de garage in voorlopig zolang die niet heel erg veranderd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Gisteren nog wat oefenrondjes afgehaspeld op COTA voor de volgende NEO race en ik begin stilaan de lijnen te pakken te krijgen. Mag ook wel, na een 70-tal rondjes. Nog eens een sessie van 30 rondjes voor echt de lijn vast te krijgen en dan beginnen werken aan de setup met realistisch weer.

Eerst doe ik nog mee aan de 2.4u van Road Atlanta in de Corvette. Daar kijk ik wel naar uit, hoewel de race niet supergoed georganiseerd lijkt.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 119 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.