iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.686 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
JoepW schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:07:
Vanavond hebben we al weer de eerste NES practice in de league op COTA. De sessie is te vinden in onze League.
Zin in! Als ik maar niet op de bank in slaap val, zoals gisteren... }:O

Is de sessie ook toegankelijk voor de GES rijders?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
*O* We hebben een C *O*
*O* We hebben een O *O*
*O* We hebben een T *O*
*O* We hebben een A *O*

*O* *O* COTA *O* *O*

kom maar op met de ik-haat-cota reacties

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Afbeeldingslocatie: http://i214.photobucket.com/albums/cc319/Gallstones/Smilies/cheerleader-sad.gif COTA Afbeeldingslocatie: http://i214.photobucket.com/albums/cc319/Gallstones/Smilies/cheerleader-sad.gif

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

I O+ COTA

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Daar ga ik nog heel, heel, heel veel rondjes oefening nodig hebben...

* BM is niet zo'n groot liefhebber van COTA...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Jij ook al niet? :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:29:
[...]

Zin in! Als ik maar niet op de bank in slaap val, zoals gisteren... }:O

Is de sessie ook toegankelijk voor de GES rijders?
Ik kan natuurlijk de BMW en Ruf toevoegen deze week. (Ford en McLaren passen er dan niet bij).

Edit: BMW en Track toegevoegd.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 25-11-2014 12:11 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:07

derx666

mecker ende blaet

Sinds de Skip race van vorig seizoen heb ik meer waardering voor Cota gekregen. Ik heb er toen zoveel rondes getraind dat ik het circuit langzaam doorheb. Heb nog geen idee hoe het in de Ford aanvoelt, maar zal wel goed komen.

Wel zit ik met de setup van de auto in m'n maag. Ik denk dat we voor Sebring vooral een stabiele setup hadden, maar voor Cota wil ik graag een iets snellere setup, maar heb geen idee hoe ik vanuit de baseline een goede setup neer kan zetten.
Ik kan wel iets met Motec, maar weet niet waar ik op moet letten, en hoe alles met elkaar correspondeert. Als iemand me daar mee zou kunnen helpen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:10:
Sinds de Skip race van vorig seizoen heb ik meer waardering voor Cota gekregen. Ik heb er toen zoveel rondes getraind dat ik het circuit langzaam doorheb. Heb nog geen idee hoe het in de Ford aanvoelt, maar zal wel goed komen.

Wel zit ik met de setup van de auto in m'n maag. Ik denk dat we voor Sebring vooral een stabiele setup hadden, maar voor Cota wil ik graag een iets snellere setup, maar heb geen idee hoe ik vanuit de baseline een goede setup neer kan zetten.
Ik kan wel iets met Motec, maar weet niet waar ik op moet letten, en hoe alles met elkaar correspondeert. Als iemand me daar mee zou kunnen helpen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn.
Ik wil wel een keer met de Ford joinen vanavond. Kan ik meedenken. Ben jij er ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:41
Ik ga in iedergeval deze week voornamelijke de BMW rijden, echter doe ik dat (Eventueel) met de NES mensen of ga ik Suzuka testen (Zac9).
Heb na Sebering niet echt meer geoefend, dus wordt wel weer tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
JoepW schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:07:
[...]

Ik kan natuurlijk de BMW en Ruf toevoegen deze week. (Ford en McLaren passen er dan niet bij).

THANKS, zal proberen erbij te zijn dan vanavond... GOD knows i need the practice...

COTA was de baan waar ik de BMW het eerst op gereden had, daarna de auto helemaal links laten liggen (tot nu dan voor GES) omdat het ZO tegenviel... dus kan leuk worden :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Deze week wordt voor mij ook alleen met de RUF oefenen op Suzuka voor de ZAC race. Heb na de race op Silverstone me puur op de GES en NES gericht dus heb nog wel de nodige rondjes nodig op Suzuka.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Enkele momentjes en het laatste rondje van GoT 1 tijdens de NES.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_JgZnldYCDo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Tering, momentje 2 of 3 past inderdaad maar net :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:07:
[...]

Top, kan ik weer verder met het ondekken van de Ruf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ik zag in de replay dat Roy, de Ruf aan de binnenkant bij momentje 3, nogal schrok. Sorry daarvoor!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
iemand invite code hebben voor V2 blijft 7 dagen geldig

mmmm 2 van die momenten kan ik heel goed herinneren gelukkig ken ik jullie haha

"zeg joep in die replay bewegen de handen wel maar het stuur niet raar zicht :p"

[ Voor 66% gewijzigd door dabelg op 25-11-2014 14:26 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Het is een beetje moeilijk in te schatten, de bezetting voor de DW12, Bathurst ging weinig official. Pas in het weekend lukte het. Deze week ging elke poging van mij op Road America official (behalve die op zondagochtend 9h :+) Redelijk volle velden wel, heb er maar eentje gehad die splitte, dus het veld ligt wel redelijk snel uit elkaar.

Setups geen probleem, had voor beide races de keuze uit een drietal setups.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ZeeZeiler schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:16:
Ik zag in de replay dat Roy, de Ruf aan de binnenkant bij momentje 3, nogal schrok. Sorry daarvoor!
Was dit in het 2e of 5e uur? Weet dat Roy wat moeite had in zijn 1e stint qua ritme en verkeer. Dan helpt dit soort acties niet mee.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Phydomir schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:08:
[...]

Was dit in het 2e of 5e uur? Weet dat Roy wat moeite had in zijn 1e stint qua ritme en verkeer. Dan helpt dit soort acties niet mee.
Vijfde uur, was in ronde 155.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik zou daar ook altijd remmen in CSpec als ik helemaal rechts kom te zitten door verkeer, Voor mij lijkt dit een hele normale reactie van Roy, anders onderstuur je gewoon rechtdoor in de flauwe knik naar links of je haalt uiteindelijke de bocht naar rechts niet meer.

Maar ik kan natuurlijk niet voor Roy spreken, maar als ik eerlijk ben, lijkt dit een hele normale reactie om te remmen daar met verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
themac1983 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:30:
[...]

THANKS, zal proberen erbij te zijn dan vanavond... GOD knows i need the practice...

COTA was de baan waar ik de BMW het eerst op gereden had, daarna de auto helemaal links laten liggen (tot nu dan voor GES) omdat het ZO tegenviel... dus kan leuk worden :P
*bedenkt zich net dat hij vanavond tot 22:00 zou doorwerken.... met ambtenaren....14 uur lang... ambtenaren...... AAAARRRCCHHHHHGGGGGGG*

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:18:
[...]

*bedenkt zich net dat hij vanavond tot 22:00 zou doorwerken.... met ambtenaren....14 uur lang... ambtenaren...... AAAARRRCCHHHHHGGGGGGG*
Één grote "Contradictio in terminis" oftewel er klopt echt iets niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:32:
[...]

Één grote "Contradictio in terminis" oftewel er klopt echt iets niet :)
Werken betekend voor ambtenaren dat de activiteiten door de belastingbetaler wordt betaald. Wat ze daarvoor doen is weer een heel ander verhaal.

Misschien niet meer dan een dinner in een luxe restaurant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

niet van je stoel vallen hoor themac1983 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
even voor de duidelijkheid, ikkuh is gewoon hardwerkende belastingbetalende EXTERNE hiero :P zit geen druppel ambtenaar in mijn bloed :D

wel zo inderdaad lekker eten van jullie centen btw.. bedankt alvast, ik ga voor de rib-eye :P

[ Voor 26% gewijzigd door themac1983 op 25-11-2014 17:40 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ga eens aan het werk dan! :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
2:14.4

2s langzamer dan mijn PB, en 2.2s langzamer dan mijn optimal. En die was gereden met clear sky, wat schijnbaar de CSpec killer is :\

Maar toch wel wat wijzer geworden, en veel COTA-klaagzang aangehoord :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

Allemaal leuk en aardig dat klagen, maar iedereen moet er toch rijden. Of je moet een vervanger zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cotaaaarggg. |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

ging lekker het oefenen op Cota, 10 keer beter dan Sebring!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Yup, Bas, je ging als een speer. Ik heb nog geen idee waar de lijnen liggen. En Niel, al die klagers waren wel op de baan... :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beelden van de eerste GES stint. Best heftig zo bij het nakijken, filmpje had zo 20-30 minuten kunnen zijn als ik alle acties zou meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik mis nog 100000 andere aanrijdingen/tikjes Rudy ;)

@Niel: ik ben bang dat ik ook 3 of 4 uur moet gaan rijden omdat ik de enigste ben die COTA leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

COTA in de BMW is genieten!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik denk dat het grootste probleem op COTA de off-tracks zijn. Je pakt er zo makkelijk eentje mee als je iets teveel over de curbs gaat, maar zonder de gevolgen zoals op Sebring.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
probleem op cota is dat je met de fordgt een stoomboot aan het besturen bent en er zoveel divebomb mogelijkgheden zijn. Good luck aan de setup builders haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verkeer gaat ook nog leuk worden :D

Had een halve ronde Remco in de HPD achter me aan, en hij kwam me gewoon niet voorbij, terwijl ik nog mijn best deed om ruimte te laten en de auto niet over de hele baan te laten glijden :)

Ik denk dat de winnaar op COTA de gene is met de minste incs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
De ellende met die esses is, is dat je er wel in de ene bocht voorbij zou kunnen, maar dan kom je niet uit voor de volgende bocht. Netto verlies je meer dan wanneer je even wacht op het volgende rechte stuk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ThiJor schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:56:
Ik denk dat het grootste probleem op COTA de off-tracks zijn. Je pakt er zo makkelijk eentje mee als je iets teveel over de curbs gaat, maar zonder de gevolgen zoals op Sebring.
Voor mij is het dat ik de apex niet kan zien. Die baan is zo breed dat het altijd buiten mijn scherm valt. Stuur dus altijd blind in, dat maakt het leren van een circuit erg lastig :(

Helaas geen ruimte voor een 3 screen setup :|

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
zelfs met 3 screen valt apex buiten scherm tenzij je extreme hoek maakt met schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik vind de esses vooral gewoon niet leuk. Denk je ze allemaal gehad te hebben komen er nog twee van dat soort bochten aan. Maar, we zullen er toch maar gewoon het beste van moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
The_FrankO schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:11:
[...]

Voor mij is het dat ik de apex niet kan zien. Die baan is zo breed dat het altijd buiten mijn scherm valt. Stuur dus altijd blind in, dat maakt het leren van een circuit erg lastig :(

Helaas geen ruimte voor een 3 screen setup :|
Jup ik moet, net zoals voor het rempunt, visuele herkenningspunten gaan zoeken voor het insturen terwijl dit normaal meer op gevoel gaat voor mij. Je moet eigenlijk 3 lijnen gaan aanleren: 1 voor als je alleen rijdt, 1 voor als je iemand wilt inhalen (C-Spec, Ford of een HPD zonder voorkap) en 1 voor als je ingehaald wordt.

Kan zijn dat ik vanavond een sessie van 4u zal hosten, met default weer. Ik laat nog iets weten hier.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

dabelg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:12:
zelfs met 3 screen valt apex buiten scherm tenzij je extreme hoek maakt met schermen
90 graden genoeg? Heb net gister een monitorstand binnen gekregen voor mijn setup. dus nu zie ik mijn deuren van binnen :P.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
denk dat 60 al genoeg is maar ik speel nog andere games dan race games en dan is 60 graden echt niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 18:23
Welke apex kan je niet zien dan dabelg?
Ik heb niet echt een grote hoek met triples (101 graden ofzo) en had er tijdens de F1 race een paar weken terug geen last van.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
die hoek voor backstraight waar je met gt ook best wijd gaat om in te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik gebruik daar het oranje blok aan de rechter kant als rempunt, en insturen als de apex achter mijn hoekstijl weer zichtbaar word. Als ik bij het oranje blok rem, dan heb ik de juiste snelheid bereikt bij het insturen.

Geen idee of je dat ook in de FGT kan doen, maar dit werkt iedere ronde perfect voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bocht voor de backstraight stuur ik pas in als de apex op het linker scherm zichtbaar wordt. Bij mij is de hoek van de zijschermen 45 graden.

De meeste last heb ik van de balk tussen de deur en de voorruit, die belemmert het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:43:
Beelden van de eerste GES stint. Best heftig zo bij het nakijken, filmpje had zo 20-30 minuten kunnen zijn als ik alle acties zou meenemen.

[video]
Pfffffff. alsof het een 45 minuten race was. ;)
offtopic:
Nieuw!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/bmw.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

dabelg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:28:
denk dat 60 al genoeg is maar ik speel nog andere games dan race games en dan is 60 graden echt niet handig
Nee, maar ze kunnen binnen 1 minuut gewoon rechtstaan naast elkaar. Zit een clicksysteem in.

/edit: ziet er goed uit Joep.

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy55 op 26-11-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Voor als je de volgende keer naar Duitsland gaat Joep:

Welke heb je aangeschaft Pascal?

[ Voor 13% gewijzigd door Red Baron op 26-11-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

http://www.amazon.co.uk/g...oh_aui_detailpage_o00_s00

Deze Red! Binnen notime in elkaar, kost alleen wel 250 euro.

Alleen een probleem wat ik had, de voet steekt teveel naar voren uit (ik heb mijn monitor echt maar 3 cm achter mijn stuur staan nu), dus heb de voet achterstevoren op mijn bureau gezet, enige is dat hij dan topzwaar wordt, dus moest ik hem aan de achterkant even vastzetten aan mijn bureau. Misschien dat ik mijn schoonvader nog iets laat maken daarvoor, werkt toch in de metaal. Ik kan hem ook nog steeds naar achterschuiven om mijn bureau voor normaal werk te gebruiken, maar goed dat heb ik gedaan door een plank vast te klemmen op mijn bureau over de voet heen, dus hij kan wel verplaatsen onder die plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nice Joep! Weer een 320D of heb je voor de 325 of 330 gekozen ? :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:55:
Nice Joep! Weer een 320D of heb je voor de 325 of 330 gekozen ? :)
Niet nieuw, maar als nieuw.
Schade á €14,5k is hersteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Die ziet er weer best nieuw uit. Gelijk ook alles laten spuiten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Die heb ik ook een tijdje op een wenslijstje staan.
Volgens mij had je hem nog een paar tientjes goedkoper kunnen krijgen trouwens:
http://www.amazon.de/gp/product/B007BD0MPM

Maargoed zit daar al maanden over te dubben, of zoiets kopen, of misschien toch eens een rig etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb eigenlijk geen ruimte voor een rig, aangezien ik het bureau ook nodig heb. Dus dit was de enige oplossing, echter was de voet dus een klein probleempje, gelukkig snel opgelost voor tijdelijk. Heb dus weer teveel betaald haha, story of my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:56:
Die ziet er weer best nieuw uit. Gelijk ook alles laten spuiten ofzo?
Ssssssssst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wel netjes hersteld inderdaad. Gezien de foto's had ik verwacht dat het een gevalletje total-loss zou zijn.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja mijn idee was ook dan om m'n G27 over die voet heen te klemmen aangezien die redelijk vlak lijkt te zijn.
Ik heb ook net even die afmetingen van de voet opgezocht, maar die is dan nog steeds wel redelijk diep zo te zien, 41cm als dat klopt.
Moet het thuis nog eens opmeten hoe ver dat dan achter m'n stuurtje zou komen te staan.

Een van de dingen die me dan wel weer aanspreekt in deze oplossing is dat je die dan relatief snel ook weer naar achteren op je bureau zou kunnen schuiven als je even niet aan het racen bent, dat werkt toch wat prettiger denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ziet er weer goed uit Joep!

En COTA is echt niet mijn favoriete baan. Alhoewel het gisteren redelijk ging qua tijden, maar ik vrees echt de divebombs van de HPD's. GT's hebben bij veel bochten een wide entry nodig en ik verwacht dat veel HPD's dat als een uitnodiging zullen zien om lekker binnendoor te steken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Kan je eventueel wel afmetingen geven, als je nog wat wil weten, die voet is hooguit 5 millimeter hoog ofzo, dus wilde eerst ook mijn stuur eroverheen klemmen, echter dan zou de monitor denk ik te ver naar achter staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Arfman schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:00:
Ziet er weer goed uit Joep!

En COTA is echt niet mijn favoriete baan. Alhoewel het gisteren redelijk ging qua tijden, maar ik vrees echt de divebombs van de HPD's. GT's hebben bij veel bochten een wide entry nodig en ik verwacht dat veel HPD's dat als een uitnodiging zullen zien om lekker binnendoor te steken.
redelijk kwa tijden. de oefensessie door iracing danmark opgezet zat met ford gt in 2.07 :p lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Krijg net een mail binnen.

En volgens mij stijgt got2 omdat glacier een dq aan hun broek heeft in dr sebring race.

Riku zat 6m te lang in de auto

/edit: Denk dat dat aan het weer ligt. Ik zat gister dik 2s van mijn pb af, die ik vorig seizoen gereden had. Kwam met geen mogelijkheid onder de 2:14, terwijl ik makkelijk een 2:12-2:13 kon rijden vorig seizoen.

[ Voor 41% gewijzigd door -PassY- op 26-11-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:45:
Krijg net een mail binnen.

En volgens mij stijgt got2 omdat glacier een dq aan hun broek heeft in dr sebring race.

Riku zat 6m te lang in de auto

/edit: Denk dat dat aan het weer ligt. Ik zat gister dik 2s van mijn pb af, die ik vorig seizoen gereden had. Kwam met geen mogelijkheid onder de 2:14, terwijl ik makkelijk een 2:12-2:13 kon rijden vorig seizoen.
Nope. Glacier blijft P2 maar krijgt geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ah. Jammer. Waren toch weer extra punten anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Alle teams onder Glacier stijgen nu natuurlijk wel 1 positie in de tussenstand, maar het gat tussen P1 en P2 is groter dan normaal het geval geweest zou zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:56:
[...]

Niet nieuw, maar als nieuw.
Schade á €14,5k is hersteld ;)
Dit jaar flesje wijn van de schade hersteller ipv de verzekering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:07:
[...]

Dit jaar flesje wijn van de schade hersteller ipv de verzekering :)
Nou ik denk meer aan een flesje wijn voor mijn garagehouder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
4h lange test sessie voor de NEO COTA vanavond vanaf 19u00GMT, met default weather. PW: carpark

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

dabelg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:29:
[...]

redelijk kwa tijden. de oefensessie door iracing danmark opgezet zat met ford gt in 2.07 :p lol
Zal voornamelijk aan het weer hebben gelegen, alhoewel er van mijn tijd best 2+ seconde afkan. Zelfs mijn eigen optimal is al 1.5 sneller. Ach ja, eerst maar wat meer oefenen en ritme krijgen op die baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:58
Ik wil graag iracing gaan spelen. Ik speel al een tijdje live for speed maar dat verveeld wel. Nu heb ik van de week even een niet al te legale verzie van iracing gespeeld en dat staat me wel aan. Ik heb nu een heel oud stuurtje uit 2000 link
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/958419300.jpg
En die wil ik wel gaan vervangen voor een logitech g27 als iracing me aanstaat.

Maar mijn vraag is nu als ik eerst een maand koop om het uit te proberen. En als ik dan langer wil gaan kopen kan ik dan ook nog de referral in geven zodat jullie 10 euro krijgen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

SkullboyNL schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:06:
Ik wil graag iracing gaan spelen. Ik speel al een tijdje live for speed maar dat verveeld wel. Nu heb ik van de week even een niet al te legale verzie van iracing gespeeld en dat staat me wel aan. Ik heb nu een heel oud stuurtje uit 2000 link
[afbeelding]
En die wil ik wel gaan vervangen voor een logitech g27 als iracing me aanstaat.

Maar mijn vraag is nu als ik eerst een maand koop om het uit te proberen. En als ik dan langer wil gaan kopen kan ik dan ook nog de referral in geven zodat jullie 10 euro krijgen?
Je kan ook iRacing gratis proberen voor 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:58
Bedankt. dan ga ik hem zo maar even instaleren

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCT12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07 20:18
Is de server down???? kan niet inloggen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Brian Simpson
Here is a render of the 2014 version of the Ford Falcon FG of the V8 Supercar series. We should be releasing this car with the upcoming shortened season build.
Bron
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/Ford%20Falcon%20V8sc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/Ford%20V8sc%202014%20side.jpg
quote: Brian Simpson

[...]
The exterior of the car body shape wise isn't incredibly different. The suspension, cockpit, and everything else is. As far as our modeling, it's equal to our current standards (such as the Holden) and the entire car was redone from scratch. So the template, etc. is different.

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 26-11-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze de kans het over te doen, stoppen ze het stuur weer aan de verkeerde kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
A pfff COTA. Ik begin het stilaan onder de knie te krijgen, maar mijn favoriet circuit zal het nooit worden.

En een karrenvracht aan off tracks!

[ Voor 15% gewijzigd door ThiJor op 26-11-2014 22:45 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:26:
Hebben ze de kans het over te doen, stoppen ze het stuur weer aan de verkeerde kant...
Ze rijden nou eenmaal aan de verkeerde kant bij onze tegenvoeters. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:02:
[...]

Ze rijden nou eenmaal aan de verkeerde kant bij onze tegenvoeters. ;)
Volgens mij heb ik bij Paihia nog een bordje Amsterdam ergens tegen de 20k km gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:38
Niellie41 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:50:
[...]

Nope. Glacier blijft P2 maar krijgt geen punten.
Top regels 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zou zeggen, kom in de organisatie en help mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Niellie41 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:39:
[...]

Ik zou zeggen, kom in de organisatie en help mee. :)
Wat is jullie doel? Dat ze stoppen met NEO? :P

Regels zijn regels maar dit komt wel erg hard aan.

[ Voor 10% gewijzigd door glnk op 26-11-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Mwa, de manier waarop Glacier was voorbereid op Sebring is ronduit beledigend naar de organisatie.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik snap niet wat je probleem is. Je kan alleen punten scoren wanneer je minimaal 70% van de afstand heb gereden (tov class leader) en de coureurs binnen de min. en max. driving time zitten. Als je dan als team niet kan rekenen, dan kunnen wij als organisatie ook niets aan doen.

Ik vind het prima wanneer mensen kritiek hebben, maar kom dan met opbouwende kritiek.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

glnk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:47:
[...]
Regels zijn regels maar dit komt wel erg hard aan.
Ja en dan? Zeggen: "Ah omdat jullie Glacier Racing zijn, krijgen jullie geen straf"?
Wij vinden dit ook niet leuk, maar je moet streng zijn als organisatie. Anders gaat niemand zich aan de regels houden omdat ze denken, ah die doen toch niets.

Zo'n league/serie is net een klas. De organisatie is de leraar en de deelnemers zijn de leerlingen. Als leraar moet je duidelijke regels hebben in de klas en die regels handhaven, anders neemt de klas de leraar niet serieus.

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 27-11-2014 00:08 ]

• glnk
Ik heb er zelf geen belang bij. Ik ben geen member van Glacier en ken ze ook niet persoonlijk. Maar ik zou een mildere straf bedenken dan alle punten van ze afpakken. Je moet je toch afvragen wat je wil bereiken met zo'n penalty. Dat mensen zich aan deze regel houden kun je ook bereiken met een mildere straf. Nu is al hun tijd en inzet voor niets is geweest en kunnen ze de rest van het seizoen catch up spelen.

Ik race voor de fun in de Blondies MX-5 league. Mij hebben ze vorige race een penalty gegeven (zonder dat ik daarover geinformeerd was). De race ervoor had ik blijkbaar iemand geraakt waarvan de organisatie mij de schuld heeft gegeven. Dat ik daar een penalty voor krijg, OK. Maar ik kwalificeerde nu P1 en de organisatie maakte daar een DNQ van en gaf mij daarbovenop ook nog een drive through penalty. Dan is de lol er voor mij ook wel vanaf en parkeer ik de auto in T1 in de muur gevolgd door een alt + f4. Ik hoor nu al verhalen dat ze mijn penalty waarschijnlijk verplaatsen naar volgende race. Ik heb immers nog geen drivethrough gedaan. :D Als ze dat flikken dan mogen ze mij uit de league halen. Je kan ook overdrijven met je penalties en regeltjes.

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Regels zijn regels en daar hoor je je aan te houden. Als je die verbreekt verdien je er een straf voor. Zo makkelijk is het...

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• glnk
Ja, maar de straf moet wel gepast zijn voor het incident

[ Voor 26% gewijzigd door glnk op 27-11-2014 00:42 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De straf voor te lang in de auto zitten is geen punten. De straf moet voor iedereen hetzelfde zijn, ongeacht of iemand nu P1, 2 of laatste is geworden. Nu lijkt de straf heel erg streng omdat zij 2e zijn geworden. Ze zouden deze straf ook krijgen wanneer ze 10e of lager waren geëindigd.

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 27-11-2014 01:13 ]

• Phydomir

Phydomir

Dennis

glnk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 00:42:
Ja, maar de straf moet wel gepast zijn voor het incident
Ik vind het een prima signaal.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je kunt je ook afvragen of ze niet wellicht 2e zijn geworden doordat ze juist 1 persoon (Riku) zo lang hebben laten rijden. Riku is een erg snelle rijder, en het levert natuurlijk een voordeel op zodra hij meer km's maakt dan dat ze iemand in de auto moeten zetten die een stuk langzamer is.
Nu zijn het maar 6min. dat hij te lang in de auto gezeten heeft, maar je moet natuurlijk ergens een grens stellen. Die grens was bekend, en ze zijn er overheen gegaan. Heel vervelend, maar dan moet je ook de consequenties dragen.

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
ik vind het geen probleem.

Het is een regel, wij weten het, hun weten het. Iedereen weet het :)

En in het echt, word je ook uit het resultaat geschrapt als je een stint langer maakt van 4 uur. 2x 4uur mag dan weer wel :) Alleen de punten schuiven dan ook op, dat is het enigste verschil denk ik

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Na bijna 6 maanden niets met iRacing gedaan te hebben en ook nog verhuist zijn, ben ik weer aan toe om weer mn stuur te pakken.
Nou ben ik aan het kijken naar een race seat. Maar omdat ik eigenlijk nooit de ruimte voor had heb ik er ook nooit aandacht aan besteed.

Kan iemand een tip geven welke merken er allemaal zijn, die ik ook nog makkelijk hier in nederland kan bestellen.

Heb al de playseat Evolution en Revolution bekeken, mooie stoelen maar vraag me af of het wat is.
Bij de Evolution vind ik de stang waar stuur aan vast zit te lang en te smal. Heb een paar video's bekeken en dan gaat deze flink te keer als je aan je sturen bent.
Revolution is volgens mijn veel stabieler, maar vraag me af of de stang tussen je benen niet belemmerd om je pedalen goed te gebruiken.

Andere merken die ik ken zijn Obutto, maar verder niets.Ben benieuwd wat er nog meer is

iRacing Profile Flickr

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Misschien dat je naar GT Omega kan kijken, iets goedkoper als obutto, maar wel stevig.

http://www.gtomegaracing.com/art-racing-simulator-cockpit

Ik heb voor mijn vader de pro series genomen omdat hij er een triple monitor stand bij wilde etc...

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 12:49
Een aantal jaar geleden reed Pedro Lamy met de Larbre Corvette in de AM klasse op Le Mans.
Omdat hij als PRO coureur aan zijn tijdslimiet zat moest hij letterlijk 1 ronde voor het einde het stuur nog afgeven aan één van de andere coureurs.

Ik vind het dus zeker geen rare regel, het enige waar je je vraagtekens bij zou kunnen hebben is dat ze wel de positie mogen behouden en alleen punten in hoeven te levern en dat de teams daar achter er dus eigenlijk niets mee op schieten. Maar als die regels vooraf bekend zijn en iedereen accepteert ze, zie ik het probleem niet echt.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• ZeeZeiler
Zucht. En ik maar denken, een lagere rear wing position geeft minder downforce bij de HPD. Snapte er al niks van... Wat is overigens het nut van toe-in per achterwiel?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:41:
Zucht. En ik maar denken, een lagere rear wing position geeft minder downforce bij de HPD. Snapte er al niks van... Wat is overigens het nut van toe-in per achterwiel?
Vraag je wat toe in achter doet of waarom het per wiel is in te stellen?

• ZeeZeiler
Het laatste.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 118 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.