Nou gisteren na weken weer officeel geraced met de Skip, dit maal was het Mid Ohio.
Ik was begonnen met oefenen en ging al snel van 1.40 naar 1.37.9 (Q tijd zelfs), maar de eerste race geen Q gedaan en evengoed 4de gestart.
In de eerste ronde lag ik al 2de en was vol in gevecht met p1, waar ik me stom verrem de bocht na het lange rechte stuk. (Dom dom, want was echt 1.5s sneller per ronde ofsow.
Toen begon de hel, ik had me voorbereidt op een terugvecht race.
De spotter zei slowcar on the right, net voor je over de bult moet naar Rechts en ja hoor midden op de baan draaien. (ik was al erg afgeremd maar kon geen kant meer op, F3 mensen!!)
Toen maar na een Tow nog geprobeerd wat ronde te maken en een forfeit om een Q te zetten.
Tweede race, start als 2de en kon goed meekomen de eerste 3 ronden maar toen liep hij uit tot 5s.
Dus ik ingesteld op 2de plek, spint hij in rondje 4-5 en lig ik eerste en ben sneller dan de mensen achter me op dat moment.
Dit ging dus 5-6 ronden goed, tot ik over de bult door stom insturen de auto kwijt raak en 180* spin.
Bizare was dat de nummers 1 en 3 op dat moment ook spinnen en ik weer 2de lig...
Dus ik vecht weer terug naar de P1, dit is gelukt na een rondje en we klooien wat op het lange rechten stuk waarna P3 denkt een divebomb half uit te voeren. (verremt zich en ipv van rechts te blijven duikt hij mijn kant op.
Auto stuk en weer moeten pitten, P6 was maximaal haalbare toen.
Vanavond weer racen, want vind de combi echt wel leuk eigenlijk.
Zit wel 4s van alien tijden af maar ach, in de tweede split kan ik goed meekomen.