iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.753 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 13:35
-PassY- schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:41:
Dat merkte ik gister ook. Had denk ik zeker een ronde lang een paar Tracks achter me aan terwijl ik aardig aan het doortrappen was maar wel rekening houdend met de tracks achter me.
De C6r kan je gewoon voorbij laten op rechte stukken, maar de Track wint alleen bij het remmen, en een beetje bij op het gas gaan. Verder is de snelheid vrijwel gelijk en ik moest echt goed van het gas af om er een paar voorbij te laten, op de rechte stukken lopen ze bijna even hard.

Verwachte ook een paar keer dat een track wel aan de binnenkant ging uitremmen, maar of ik rem heel laat, of de track remt minder goed dan ik denk.

Maar oefening baart kunst :) Meer oefenen denk ik :D
Zal ik misschien ook onder gezetten hebben, ik was om te oefenen en ook te kijken waar je sneller bent en waar echt niet.

Dit kan Joep beamen toen we backstraight op gingen, ik kwam heel vlot naast hem maar halverwegen zaten we nog gelijk.
Joep gaf aan een snel rondje te hebben, waar ik toch al wou liften eigenlijk.
De eerste maal zette ik hem wel bij iemand door maar dat ging mis en raakte de buitenmuur op laatste bocht.

Ik vond het in iedergeval erg handig en leerzaam om dit meegemaakt te hebben, ik ben altijd wel terughoudend met inhalen en probeer het altijd veilig te doen en niet iemand anders zijn race te verknallen.

In een race zal ik wel wat eerder iemand Backstraight uitremmen denk ik, dus dat ga ik even solo of met een vrijwilliger oefenen. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Heeft er iemand setup van Canadian Tire Motorsports Park (Mosport) voor de RUF C-Spec?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

Fuelke

Forza Ferrari

Nadat driekwart van het veld verdwenen was bij twee massale crashes op Atlanta Motor Speedway naar de derde plaats gereden in de NASCAR C fixed.

Kwam een ronde te kort voor plaats twee: dit is het ingaan van de laatste bocht 3-4:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KmksxOc.jpg

Dichter dan dat kon ik niet komen.

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=10630004

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
EINDELIJK 1:56.1 1:55.7 op sebring in de nacht.... EINDELIJK op mijn oude normale tijd terug.... ronde daarna crashte ik wel dus nou nog even soepel doorrijden met die tijden :P En nog ruimte voor zeker .5 seconde :D

[ Voor 15% gewijzigd door themac1983 op 10-04-2014 23:19 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:01:
EINDELIJK 1:56.1 op sebring in de nacht.... EINDELIJK op mijn oude normale tijd terug.... ronde daarna crashte ik wel dus nou nog even soepel doorrijden met die tijden :P
Heb je uiteindelijk nog die setup van mij gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
yup. wel met kleine aanpassingen zodat ik er ook mee kan rijden :P want out of the gate hield ik hem niet op de baan :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

EINDELIJK 1:56.1 1:55.7 op sebring in de nacht.... EINDELIJK op mijn oude normale tijd terug.... ronde daarna crashte ik wel dus nou nog even soepel doorrijden met die tijden :P En nog ruimte voor zeker .5 seconde :D
Goed bezig!! :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

dev null schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:40:
Heeft er iemand setup van Canadian Tire Motorsports Park (Mosport) voor de RUF C-Spec?
Ik zou zeggen, pak een willekeurige set-up die je lekker vind rijden en gaan. Pas hooguit de achtervleugel een beetje aan als je meer of minder overstuur wilt. Als je een aardige basis set-up hebt (waarvan er genoeg op het iRacing forum te vinden zijn) dan kan je die vrijwel overal gebruiken in de c-spec.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

themac1983 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:26:
yup. wel met kleine aanpassingen zodat ik er ook mee kan rijden :P want out of the gate hield ik hem niet op de baan :P
Ik gebruik ook een setup die out of the gate vrij tricky is, maar na 1 lap kan je ermee doorstampen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ithric schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:31:
[...]

Dit kan Joep beamen toen we backstraight op gingen, ik kwam heel vlot naast hem maar halverwegen zaten we nog gelijk.
Hoeveel vleugel heb je eigenlijk. Ik reed rond met 9-10 degrees dacht ik. Als de track setup bv een hele hoge heeft, dan is het best logisch als een CSpec rijder met weinig vleugel rijd.
In een race zal ik wel wat eerder iemand Backstraight uitremmen denk ik, dus dat ga ik even solo of met een vrijwilliger oefenen. :9
Ik sta wel open voor een (dag) practice sessie :) Als er meer mensen zijn, dan kunnen we wellicht wat klooien en oefenen met elkaar zonder iemands race te verkloten.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

-PassY- schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:59:
Ik sta wel open voor een (dag) practice sessie :) Als er meer mensen zijn, dan kunnen we wellicht wat klooien en oefenen met elkaar zonder iemands race te verkloten.
+1 voor een korte sessie in daglicht, eventueel met een mini sprint race er achteraan ?
Ik las ff dat er nog ruimte was voor vijf seconden :o

[ Voor 45% gewijzigd door Fuelke op 11-04-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
-PassY- schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:59:
[...]

Hoeveel vleugel heb je eigenlijk. Ik reed rond met 9-10 degrees dacht ik. Als de track setup bv een hele hoge heeft, dan is het best logisch als een CSpec rijder met weinig vleugel rijd.

[...]

Fuelke schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:12:
[...]

+1 voor een korte sessie in daglicht, eventueel met een mini sprint race er achteraan ?

[...]

Ik las ff dat er nog ruimte was voor vijf seconden :o
Vleugelstand kan ik nu niet zien, het was volgens mij de setup van Joep.

Ik ga denk ik vanavond en morgen even oefen op dag modus.
Dus als er animo is kom op TS en geef het aan dan host ik wel een open sessie.

Hoor wel of er animo is, misschien wil JoepW dit in de league ook doen aangezien er meerdere overdag willen testen? 8)
(denk zelf aan tijden 14.00-18.00 of 20.00-0.00 (op zaterdag en 20.00-0.00 vanavond?)

[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 11-04-2014 12:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
ik zou graag nog een test sessie hebben in de league. om skin te testen met league opties in TP pro ( of weet jij joep dat dit 100% werkt) en hoe krijgen de broadcasters de skin ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik ben ook voor nog (tenminste een) testsessie. Overdag of 's nachts maakt me niet uit. Zaterdagavond kan ik alleen niet, liever vanavond of zondagavond.

Wanneer wordt de definitieve teamindeling eigelijk bekend? En ben je verplicht met een aangepaste skin te ridjen? Heb nog nooit zo'n ding gemaakt..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoop vragen ;)
Ff een antwoord alvast vanaf de telefoon.
Zeg maar een tijd en ik zal hosten. Hou er wel rekening mee dat als jullie een dag sessie willen de grip echt anders is. Ik raad je aan om evt baanverkenning met een testsessie overdag te doen maar een hosted sessie gewoon in de nacht.
Een eigen livery is niet verplicht.
De liveries naar de broadcasters gaat via trading paints.
De speciale decals voor de rufs geven wij aan de broadcasters. Je kan als je wilt en pro lid van trading paints bent deze ook uploaden naar trading paints. Dan zien de rijders het ook.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik raad ten zeerste af om samen een dag sessie te gaan trainen, daar heb je echt niks aan en je leert jezelf alleen maar 'foute' dingen aan. Alleen een test sessie overdag doen om de baan te verkennen is prima (dat zou ik dan wel aanraden), maar zodra je de baan kent (als in: je weet welke bocht er aankomt en waar ongeveer het rempunt ligt) dan moet je naar nacht overstappen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Duidelijk, dan test ik wel nog overdag zelf even.

Ik ben vanavond en morgen wel in voor testen, dus als meer mensen aangeven dit te willen mag het van mij gehost worden.

De normale tijden 20.00 -22.00/0.00 of overdag rond 14.00-16.00/18.00 lijkt mij dan het beste?
Maar als het alleen voor mij is is dat zonde natuurlijk dus ik merk het wel, ga toch veel testen verwacht ik. (hetzij in Test of Hosted)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik moet ook nog mijn livetiming testen dus ik ben er ook wel eventjes ;) Wel handig als er dan flink wat mensen zijn uiteraard, minimaal een compleet team :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
's avond is voor mij wat handiger :)

Moet je trouwens voor hosted sessies TP PRo hebben? Tot nu toe zie ik iedereen zijn custom skin, en ik heb geen pro.

Ook mijn eigen skin zie ik, en deze kan niet uit de cache komen omdat ik die automatisch laat leeg maken na iedere sessie.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee heb je geen pro voor nodig. Wat je wel kan doen met pro is een aparte skin voor elke league maken geloof ik, zodat je automatisch in league A een andere skin hebt dan als je een race doet voor league B.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
In de Pro versie kan je ook decals uploaden, dag/nacht skins uploaden en per league een skin uploaden en nog wel wat meer...
Als NIET pro gebruiker zie je alles wat een Pro-gebruiker heeft ge-upload. Als je TP hebt draaien , natuurlijk O-)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 11-04-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dan ga ik nog even verder klooten met mijn skin in Gimp als ik thuis ben :) Anders zou het niet de moeite geweest zijn met al mijn graphic skills :+

En ik ben toch van plan met 1 skin te gaan rijden. Alleen even de Sebring 185 dingen eraf halen na de 27ste dan :) Voor mijn Skip heb ik ook al weken hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik denk ik leer rijden onder druk.. Maar neeehoooorrr leer dat ik niet moet schelden etc :P Daar is het al veel te laat voor man!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga denk ik het groen van al mijn auto's afhalen en voor de echte GoT kleuren (misschien).
En verder als reclame ga ik rijden met got.invisio.nl wat direct naar onze topic start gaat ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/wip_got_stijl.jpg
(Let niet op het moiré effect, dat moet ik nog verwijderen en er komen nog enkele kleinere reclames bij .... misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 10:42

Arfman

Drome!

Zo ontzettend knap dat jullie die skins zo kunnen maken _O_

Ik heb die tutorials bekeken maar snap er eerlijk gezegd nog steeds de ballen van. Sommige dingen moet je ook niet zelf willen doen denk ik dan maar ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Fragbeestje schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:27:
[...]

Heb je nog steeds dat probleem met het opstarten van iRacing? of gaat het over iets anders?
Heb nog steeds het probleem ja. Ik stuur een mailtje naar iRacing met de inhoud van een crashfile, en een dag later krijg ik antwoord dat ik het als bijlage moet sturen, en vervolgens vragen ze om informatie die ik een paar mails terug al verstuurd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:36:
Ik ga denk ik het groen van al mijn auto's afhalen en voor de echte GoT kleuren (misschien).
En verder als reclame ga ik rijden met got.invisio.nl wat direct naar onze topic start gaat ;)
[afbeelding]
(Let niet op het moiré effect, dat moet ik nog verwijderen en er komen nog enkele kleinere reclames bij .... misschien)
Invisio is nog wel lastig te lezen. Op de motorkap en op de zijkant.

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 11-04-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja klopt Niel. Ik denk dat invisio in z'n geheel zwart wordt. Behalve de puntjes :)
Is er overeenstemming wanneer er een server opgestart moet worden?

[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 11-04-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
200 irating kwijt in 10 minuten, zal wel een nieuw record zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gatverdamme Nick :(

Wat een dramarace in de Radical net. Daar zat Nick ook in. hij werd eruit gespind door iemand die te vroeg op het gas ging. Ik lag 3e door alle crashes en was in een soort van gevecht met nummer 2, tot ik hem in de hairpin (Montreal) finaal ondersteboven rijd |:( Totale inschattingsfout van mij, hij ging veel langzamer dan ik dacht. Ik kon doorrijden, voor hem was het game over. Echt superklote en die 2e plek kan me gestolen worden, zo wil ik niet "winnen". Hopelijk kan ik nog een race doen dit weekend om de vieze smaak weg te spoelen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:55:
Ja klopt Niel. Ik denk dat invisio in z'n geheel zwart wordt. Behalve de puntjes :)
Is er overeenstemming wanneer er een server opgestart moet worden?
Doe maar morgen avond, heb net redelijke tijd overdag en s'avonds getest.
Heb ongeveer al 1.5 sec. van me tijd gesnoept, met wat setup tweaks. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Drie keer is scheepsrecht dan maar..? Of 300 irating in 15 minuten, ben benieuwd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Gaat de Radical race vlot official? Ik wil wel eens een race meenemen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Die van 21:45 zal wel officieel gaan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:41:
[...]

Doe maar morgen avond, heb net redelijke tijd overdag en s'avonds getest.
Heb ongeveer al 1.5 sec. van me tijd gesnoept, met wat setup tweaks. >:)
Is zondagavond niet wat verstandiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:12:
[...]

Is zondagavond niet wat verstandiger?
Is er dan geen race, ook best 20.00 tot 0.00?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Is van 19h tot 23h niet beter? Maandag werkdag voor de meesten.
ZeeZeiler schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:10:
Die van 21:45 zal wel officieel gaan.
En dat deed hij ook, heb net Nick naar de twee plaats zien rijden.

Zelf beetje ontevreden, had maar twee kleine offtrack, maar had zelf een stomme aanrijding. Tikte iemand achteraan in T2 aan, heel vreemd punt en allebei rond.

[ Voor 52% gewijzigd door Fuelke op 11-04-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:28:
[...]

Is van 19h tot 23h niet beter? Maandag werkdag voor de meesten......
Lijkt mij ook beter...
Ik heb de sessie ingepland. Ik zal zien dat ik ook de brandstof uitreken en instel.

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 11-04-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Gister voor het eerst onder de twee minuten gedoken op Sebring! Gaat de goede kant op.

Daarnaast twee races gedaan in Street Stock. Best leuk om te doen, maar mijn SR wil niet echt omhoog gaan nog. Een keer iemand die voor de officiële start al een weet te spinnen, voor mijn neus. In de andere race was er helaas ook geen ontwijken aan. Een sr van 4 is nog best ver weg zo. Wel leuk als je iemand vind die stabiele rondjes maakt en zo kan gaan draften.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

iRacing down? Had me het ingeschreven voor de GT3 op Phillip Island maar kan niet joinen. REboot helpt ook niet en de members.iracing.com is ook niet te pingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:06:
iRacing down? Had me het ingeschreven voor de GT3 op Phillip Island maar kan niet joinen. REboot helpt ook niet en de members.iracing.com is ook niet te pingen ...
Yep..... plat

En weer up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
doet het weer :D

Wie gaat er vanavond aan de Road Warrior race meedoen btw? 22:00 nederlandse tijd

[ Voor 73% gewijzigd door themac1983 op 12-04-2014 14:14 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT-reclame bakkies :)
De eerste is zo goed als klaar.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing/skins/Ford%20Falcon%20FG01/v8-1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing/skins/Ford%20Falcon%20FG01/v8-2.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing/skins/Ford%20Falcon%20FG01/v8-3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Mooie skin Joep! d:)b

Zojuist mooie 6de plaats gescoord in topsplit op Darlington met de NASCAR iracing Series!
http://members.iracing.co...do?&subsessionid=10643194

De muur raken in turn 3 is echt onvermijdelijk op deze baan. 8)7 Weet niet hoe vaak Dennis en ik er wel tegenaan zaten. Uiteindelijk ook maar 7 man die in de lead lap finishen.

Heb ook een video gemaakt van een race die ik gisteren had in de PEAK Challenge op South Boston. Vanaf dit moment rustig cruisend naar een 4de plek kunnen rijden :9
http://members.iracing.co...do?&subsessionid=10639017

[ Voor 14% gewijzigd door BobvK op 12-04-2014 15:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Mooie skin Joep! Ik heb mijn Corvette ook al maar gekleurd voor de Road Warriors van vanavond. Nog iemand die gaat rijden?

Ik kan na een 5-tal rondjes een pace aanhouden van hoge 1:44, lage 1:45 in de Corvette. Geen idee waar me dat gaat brengen, maar het is wel een fijne auto om mee op Silverstone te rijden. Ik heb wel een splash van ongeveer 10 liter nodig om 35 rondjes te kunnen rijden. Misschien voor de zekerheid maar 15 liter nemen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vanavond geen tijd, misschien pak ik morgen overdag nog een sessie mee maar ik betwijfel het eerlijk gezegd, ik haat Silverstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Pfff, soms heb je van die dagen dat niks lukt ...

Gister nog vrolijk 1:40's in de C-Spec op Montreal. Vandaag al moeite met 1 ronde afleggen, en als ik er al 1 rij, dan is het 1:42 of minder ... Pfff

:(

Tijd voor boodschappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Is soms toch vaag hoor Passy. Ga je oefenen met de Radical op Montreal, kom je met veel pijn en moeite tot een 1.32.8. Je quit die sessie, joint een aansluitende Qualify sessie en rijd in lap 3 een 1.32.3 8)7 Zelfde weer, alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
hehe, komt me heel bekend voor

bak je er niks van, ga je toch een Q of R doen, en je rijd de sterren van de hemel met een PB en 0x in total :D

Ook wel eens overkomen dat ik tijdens een practice dacht, gaat best lekker, laat ik eens een Q of TT doen om vervolgens bergen SR te verliezen :D

Vanavond maar weer eens een poging wagen, eerst de chips en bier voorraad aanvullen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:52
Toch wel lekker he dat simracen, kan je tenminste met wat biertjes achter het stuur zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Net een race'je op okayama gedaan met de mazda cup. Geëindigd met beste average lap time en toch negende geworden d:)b . Werd in de eerste straight al meteen gebeukt zonder reden en toen in de haarspeldbocht nog eens en toen was de achterkant helemaal ;w . Ondanks dat, moet ik wel zeggen dat het echt een geniaal stukje software is dat iRacing :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:52
RoofTurkey schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:32:
Net een race'je op okayama gedaan met de mazda cup. Geëindigd met beste average lap time en toch negende geworden d:)b . Werd in de eerste straight al meteen gebeukt zonder reden en toen in de haarspeldbocht nog eens en toen was de achterkant helemaal ;w . Ondanks dat, moet ik wel zeggen dat het echt een geniaal stukje software is dat iRacing :) .
Gewoon achteraan starten. 50% vliegt er toch wel af in de eerste ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ff mijn skin getest en dat gecombineerd met een paar rondjes op Mid Ohio met de V8.
Maandag rijden we deze combi :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C-KYQfxTm9Y]
HD is nog in bewerking bij YT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 16:26

Bruzski

watte ??

hoi Joep, ben nu 3 maandjes via een promo code iracing aan het ontdekken :)

maar zou jij me een goede setup voor de Street stock ovals of Mazda road kunnen geven om fatsoenlijk door de rookie series heen te komen, merk dat ik snelheid mis namelijk :/

setups importeren kan helaas nog niet zie ik, fixed setups ofzo :( ik ga zodadelijk eersr maar weer ffies een quali op Charlotte doen om wat sr te kunnen sprokkelen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bruzski op 12-04-2014 17:44 ]

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
@Bruzski De Mazda en de Street stock zijn inderdaad fixed setup series voor de rookies. Setups downloaden heeft dus geen zin. Snelheid is niet het belangrijkste daar, gewoon veilig, met zo weinig mogelijk incidenten races uitrijden of time trials rijden. Als je SR boven 4.00 komt, geraak je automatisch uit de rookie series en ben je er van af. Vanaf dan kun je eens kijken of je al aan je snelheid kan werken. Het belangrijkste blijft wel om eerst consistent je rondjes te kunnen rijden.

@Joep V8SC op Mid Ohio lijkt me een toffe combinatie. Misschien ook eens tijd om mijn V8 een likje verf te geven.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 19:09

MikeVM

- Baloo -

De rookie series is er enkel en alleen om te leren rijden zonder fouten. its all about SR.

je link naar je iracing profiel werkt niet helemaal goed.
je moet deze link gebruiken, en er jouw id inzetten

code:
1
http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=xxxxx

replace xxxxx with your ID

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski

Bruzski

watte ??

MikeVM schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:28:
[...]

De rookie series is er enkel en alleen om te leren rijden zonder fouten. its all about SR.

je link naar je iracing profiel werkt niet helemaal goed.
je moet deze link gebruiken, en er jouw id inzetten

code:
1
http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=xxxxx

replace xxxxx with your ID
haha, ik zag nu ook pas, bedankt, ik heb de link aangepast ;) was ik net een leuke oval race aan het rijden beland ik in een berg auto's die gecrashed waren :( , pffff zo schiet het nooit op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Pfff CST pedalen in obutto rig inbouwen is geen senicure kom vandaag nog niet online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:22

BM

Moderator Spielerij
Net ff met de Corvette op Sebring geoefend. 1.56.3 na een rondje of 10 (begonnen met volle tank). Moet nog wel wat sneller...

Gemiddeld verbruik volgens iSpeed: 3.564 liter/ronde. Als ik dat zo vergelijk met de rest zit ik (as usual) fors hoger.
dabelg schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:51:
Pfff CST pedalen in obutto rig inbouwen is geen senicure kom vandaag nog niet online ;)
Heb mijn pedalen nog los op die rubber mat staan, gaat prima eigenlijk.

[ Voor 49% gewijzigd door BM op 12-04-2014 19:03 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Pff dat lukt echt niet met die 100kg CST pedalen en ze zijn eigenlijk iets te breed ben nog aan het knutselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Duct tape.Gewoon alles met duct tape.

Vanmiddag op Eurosport naar de Renault World series 3.5 V8 gekeken. Dat klinkt overigens tegenwoordig meer F1 dan de tegenwoordige F1. Eigenlijk zou zo'n soort formule wagen in iRacing moeten om het gat tussen de Star Mazda en de Williams F1 op te vullen.

Is er ergens een website met rapportages / nieuwtjes over FF/F3/GP2/Renault WS? Kan zo een-twee-drie niets vinden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
racexpress.nl
autosport.nl

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
ZeeZeiler schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:19:
Duct tape.Gewoon alles met duct tape.

Vanmiddag op Eurosport naar de Renault World series 3.5 V8 gekeken. Dat klinkt overigens tegenwoordig meer F1 dan de tegenwoordige F1. Eigenlijk zou zo'n soort formule wagen in iRacing moeten om het gat tussen de Star Mazda en de Williams F1 op te vullen.

Is er ergens een website met rapportages / nieuwtjes over FF/F3/GP2/Renault WS? Kan zo een-twee-drie niets vinden.
autosport.nl
autosport.com

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Dank, Thijmen en WJ. Sites zijn gebookmarked.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

ZeeZeiler schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:36:
Dank, Thijmen en WJ. Sites zijn gebookmarked.
Ook altijd welkom in Algemeen race topic Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski

Bruzski

watte ??

BM schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:01:
Heb mijn pedalen nog los op die rubber mat staan, gaat prima eigenlijk.
mijn CSP v2's had ik ook los op mijn Obutto rig maar inmiddels vast gemonteerd met 2 boutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Gewoon kitten dat werkt met alles

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Eerste bouw namiddag zit erop

Raar dat ze met de obutto de juiste vesa vijzen leveren maar met de triple niet

Dus morgen om vijzen gaan

Hier pic
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/34646kx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Geen idee wat er met me aan de hand was, maar na honderden rondjes te oefenen kon ik er net nog niet eens een paar achter elkaar rijden zonder rond te gaan. Ik ben er gewoon uit gestapt, ik was een gevaar voor de rest. Hopelijk gaat dat morgen een heel stuk beter.

Mooi bouwprojectje, zo'n Obutto :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski

Bruzski

watte ??

ThiJor schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:44:
Mooi bouwprojectje, zo'n Obutto :)
ja ;) het spul is als een tank gebouwd, alleen jammer dat ik soort van offcenter zit zodat het lijkt dat het stuur te veel naar rechts staat :/ helaas bekende issue met de ozone en niet veel aan te doen :|

[ Voor 40% gewijzigd door Bruzski op 13-04-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ah, dank! Nooit geweten dat die thread er was.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:39:
Eerste bouw namiddag zit erop

Raar dat ze met de obutto de juiste vesa vijzen leveren maar met de triple niet

Dus morgen om vijzen gaan

Hier pic
[afbeelding]
Die had ik gelukkig nog liggen, toen.
Maar pffff, als ik het zo zie ben ik blij dat ik het achter de rug heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
VICTORY!!!

http://members.iracing.co...id=10646721&custid=127338

Starte als 5e in mijn classe, maar door een rustige start werd dat snel 7e. Op advies van Nick had ik mijn bandjes opgewarmt met de rem. Dat werkte op zich nog goed ook, 1e ronde al 2 in kunnen halen, de twee rondes daarna nog 1 per rondje dus 3e. De nr 2 zat 6 seconde voor me en de nr1 10 sec. ik kon ze allebij met ongeveer 0.5 seconde binnenhalen.

Uiteindelijk er voorbij (1e ging pitten en 2e spinde vlak voor me :P) en aan de leiding. uiteindelijk mijn voorsprong tot 22 seconden uitgebreid en ik ging pitten.... 1 spin in de pits + 16 seconde stop en go voor speeding later.....

5e op de baan, leuk gevecht met nr 4 maar ik snapte niet waarom hij zo hard verdedigde.. bleek dat hij al gezien had dat de top 3 niet gepit had, de leader probeerde de race uit te rijden maar moest zo hard saven dat hij 5 seconde per ronde in moest leveren, de andere 2 hebben met nog 2 laps te gaan gepit.

Uiteindelijk met nog 6 bochten te gaan de lead kunnen pakken :D YAY!!!!!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Road warrior was wel een leuk raceje, jammer dat het maar een uurtje was. Start op P4, bij de start meteen Richard Schouteren voorbij voor P3 en begonnen een klein gaatje te slaan. P1 en 2 waren al snel weg zoals verwacht (Rens en Kimmo...) dus ik begon het iets rustiger aan te doen, met het idee dat ik misschien flink kon gaan zitten fuel sparen als ik uit begon te lopen. Dat ging niet door want ene Brad had ineens de pace flink te pakken en ik moest weer m'n best gaan doen om hem voor te blijven. Bij het inhalen van de McLarens werd het me echt te druk en zaten er 10 auto's op een hoopje in een bocht, ik hield het gauw voor gezien en ben de pits in gedoken in de hoop dat de rest ook zou pitten. Rest van de race een 20 seconde op Brad achter gebleven wat ruim voldoende moest zijn als hij zou pitten, maar het laatste rondje ging in en hij had nog steeds niet gepit... Werd spannend dus, maar gelukkig viel hij in de laatste bocht stil waardoor ik alsnog P3 had :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, even revanche gehaald voor 2 miserabele races met de Ruf op Phillip Island. Race 1 spin ik in lap 3 en race 2 kon ik niet connecten, uiteindelijk met 15 minuten achterstand de race uitgereden maar dat is niet leuk natuurlijk. Zojuist ging er een race official dus erin gesprongen. Gestart als 26e, geëindigd als 8e na veel spins en crashes voor me, maar ook leuke en cleane gevechten gehad. Geinige race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Twijfel of ik de Road Warrior nog eens ga doen in de HPD... Ik ben bijna 5 seconden van de pole tijd af, dat is wel erg traag :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:22

BM

Moderator Spielerij
Zijn er hier mensen die Fanaleds icm met een CSW gebruiken en hun settings eens willen sharen? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Juist mijn 2de poging in de Road Warriors min of meer tot een goed einde gebracht.

Mijn start was niet supergoed, ik verloor 2 plaatsen nadat ik niet kon schakelen bij het aanremmen. Dat heb ik wel regelmatig en ik ben nog altijd aan het uitzoeken hoe dat komt. Dan toch in een ritme gekomen, maar ik kwam achter een tragere Corvette te hangen. Ik geraakte hem niet voorbij en toen we aan de eerste McLarens kwamen ben ik maar gaan pitten.

De pitstop ging goed en ik had enkele vrije rondjes. Ik zat zo'n 3 secondes achter Tim Wijen en ik kom hem ook volgen, totdat een HPD me eruit tikte in Becketts. Je kan daar inderdaad inhalen, maar je moet toch wel wat ruimte geven aan elkaar, hij knalde gewoon voor me in...

Daarna nog eens rond gegaan bij het uitkomen van Club, helemaal op mijn eentje en ik lag terug 9de. Na wat pitstops van andere Corvettes en nog een andere Corvette voorbij gestoken ben ik uiteindelijk 7de geëindigd. Als ik die 2 incidenten niet gehad had, was ik waarschijnlijk 4de geworden.

Goed dat ik uitgereden heb na mijn fiasco van gisteren, maar toch ook wat ontgoocheld door het resultaat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:19
Mijn race verliep ook goed :)

De kwalificatie liep wat stroef. Veel incs gepakt en ik kon mijn beste ronde tijd niet echt benaderen.
Toch leverde het me nog de zesde startplek op. In de race rustig aan gedaan en mijn rondes proberen te maken. Toen de HPD's eraan kwamen vroeg de pit ingedoken om niet teveel tijd te verliezen. Dat werkte goed want uiteindlijk kwam ik op de derde positie te rijden en ben daar ook gefinished.

De HPD's reden echt ongeduldig rond. Ze gooiden hem er op de meest onmogelijke plaatsen tussenin. In de beginfase werd ik in het gras geduwd voor Copse waardoor ik spinde. In de laatste ronden gooide Nick hem er in Becketts naast. Gelukkig kon ik richting het gras sturen anders was het waarschijnlijk in tranen geëindigd..

Anyway, het had me hoogstens een positie winst opgeleverd. Voor het resultaat had het dus niks uitgemaakt maar het leverde wel wat spannende momenten op.

[ Voor 19% gewijzigd door tim.w op 13-04-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
tim.w schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:43:
Mijn race verliep ook goed :)

De kwalificatie liep wat stroef. Veel incs gepakt en ik kon mijn beste ronde tijd niet echt benaderen.
Toch leverde het me nog de zesde startplek op. In de race rustig aan gedaan en mijn rondes proberen te maken. Toen de HPD's eraan kwamen vroeg in de race de pit ingedoken om niet teveel tijd te verliezen. Dat werkte goed want uiteindlijk kwam ik op de derde positie te rijden en ben daar ook gefinished.

De HPD's reden echt ongeduldig rond. Totaal geen geduld en ze gooiden hem overal tussen. In de beginfase in het gras geduwd voor Copse waardoor ik spinde en Nick gooide hem er vlak voor het einde van de race in Becketts er ook naast. Gelukkig stuurde ik het gras op anders was het waarschijnlijk in tranen geëindigd.
Ik heb geen probleem gehad met Nick en Tomasso Carla was ook geduldig. Jan Schwitter tikte me er af en die Samuli Kumo heeft ook een paar keer serieus gedoken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja sorry Tim, het was iets closer dan ik gepland had, maar ik heb daar zowat de hele race mensen ingehaald en ben er gister (toen ik in de Corvette reed) ook vaak genoeg in gehaald, volgens mij kan het prima. Ik had echter wat schade en minder top speed, daardoor zat ik er wat later dan verwacht langs.

Vond ook dat er niet zo netjes gereden werd, Danny Giusa was echt idioot aan het rijden in het begin, we reden naast elkaar op het lange rechte stuk en hij duwt me gewoon van de baan af omdat hij helemaal naar links komt om de bocht aan te snijden. Schade nummer 1... Twee bochten later doet hij exact hetzelfde bij degene die me inhaalde waardoor ik ze beide voorbij kon. Niet veel later moest ik langzamer T1 in door een McLaren en hij ramt hem gewoon achter op met 300 km/h alsof hij gewoon vol gas door ramt... Mag van geluk spreken dat ik nog kon rijden, alleen minder top speed.

De McLarens en Corvettes waren ook niet echt goed bezig, veel te veel hard verdedigen waar het niet nodig was waardoor ze zelf alleen maar tijd verloren. Meerdere keren gehad dat mensen perse hun lijn wilde houden terwijl ik duidelijk had kunnen inhalen aan de binnenkant door hun uit te remmen. Maar dan toch gewoon meteen richting de apex sturen (veel te vroeg) zodat ik niet kan inhalen. Vervolgens op de exit geen ruimte meer hebben en de baan af vliegen 8)7 Het kwam op me over dat het niet op prijs werd gesteld als de HPDs kwamen inhalen, in plaats van samenwerking was het meer "ik doe mijn eigen ding en jullie zoeken het maar uit, en als ik tijd verlies is het jullie schuld". Gisteravond was het beter in ieder geval.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Nog een reden voor mij om vanavond weer te gaan oefenen. Word toch mijn eerste multi class race voor mij de sebring 185. wil niet herrinderd worden als die persoon die de blauwe vlag negeerd.

en ik heb een nieuwe paintjob om te showen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:25:
Zijn er hier mensen die Fanaleds icm met een CSW gebruiken en hun settings eens willen sharen? :)
Hiero mijn settings: KLIK
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing/membersite/14S1/sebring185/seb185_logo.png

Vanavond weer een free practice voor de Sebring 185. We hebben de (voorlopige) brandstofbeperking ingesteld. Ik verneem graag of er nog afwijkingen zijn ten aanzien van de ingestelde waarden.

GoT Season Final (naam komt nog)13-04-14
Car(s)Track(s)
Ruf RT 12R C-spec
Ruf RT 12R C-spec
Brandstof67 % (+/- 60,3 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Ruf RT 12R Track
Ruf RT 12R Track
Brandstof69 % (+/- 69 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Chevrolet Corvette C6R
Chevrolet Corvette C6R
Brandstof67 % (+/- 60,3 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Sebring International Raceway - International
Sebring International Raceway - International
MomentNacht
Pitplaatsen43
Basis contentNee
Programma (CET)
Heat 1
Vrije training19:00 - 23:00 (240 min.)
KwalificatieUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race23:00 - 23:00 (0 min.)
Start0
MC GridSeparate & Grid by Class
StartopstellingKwalificatie
CautionsOff (local yellows only)
RestartNVT
Fast Repairs0
Disqual. Inc'sNVT
Weersvoorspelling
TemperatuurLuchtvochtigheidMistWindsnelheidWindrichtingWolken
20° C70%0%0 Km/uNClear

[ Voor 89% gewijzigd door JoepW op 13-04-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Kan niet meedoen rig is nog niet ok en ben niet thuis vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Hier nog mijn snelste ronde van de vorige practice sessie

http://www.filedropper.com/sebring185cspec

Kan nog wel wat sneller denk ik, mis een paar keer de apex, maar in grote lijnen een goede ronde denk ik.
Wellicht dat andere dit handig vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
Niel @ Eurosport :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Hehe, hoorde het. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Mooie reactie ook. :D
"Niet slecht." :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ben ik een beetje bijziend? Ik zie geen sessie verschijnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Fuelke schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:14:
Ben ik een beetje bijziend? Ik zie geen sessie verschijnen ?
Hij staat bij league sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

@iRacing scan team on the ground at @autodromoimola !
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BlHuw4qIIAA9ydE.jpg:large
Nice!

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 13-04-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Zou wel mooi zijn om als load screen het standbeeld van Senna te nemen :)

Denk dat de les van vanavond is: Uithoudingsvermogen

Race eigenlijk nooit langer dan 30m, dus mijn plan was om net zolang door te gaan zolang het kon, maar na 17 rondes en een pitstop was het over met de concentratie :( Nog wel een paar pogingen gedaan, maar ik was er totaal niet meer bij.

Even pauze, en misschien vanavond nog een run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik heb er al 2 races opzitten vandaag, eentje van 1u en eentje van 45 minuten. De testsessie dan maar wat korter gehouden.

De test ging redelijk goed. De setup van Anders Dahl is veel stabieler dan de setup die ik eerst gebruikte, maar toch nog af en toe een momentje in T1. Ook het aanremmen en insturen van T13 blijft me problemen geven.

Voor de geïnteresseerden, een replay van mijn snelste rondje (2:04.3xx): http://www.filedropper.com/flgotsebring185 Dit rondje reed ik met nog ongeveer voor 6 rondjes fuel in de tank. Wel een paar kleine foutjes zoals in T1, T13 en T17.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:53:
[...]

Zou wel mooi zijn om als load screen het standbeeld van Senna te nemen :)

Denk dat de les van vanavond is: Uithoudingsvermogen

Race eigenlijk nooit langer dan 30m, dus mijn plan was om net zolang door te gaan zolang het kon, maar na 17 rondes en een pitstop was het over met de concentratie :( Nog wel een paar pogingen gedaan, maar ik was er totaal niet meer bij.

Even pauze, en misschien vanavond nog een run :)
In races zelf vind ik het makkelijker om geconcentreerd te blijven door het verkeer. Toen ik mijn eerste 2.4 uur race ooit reed, vloog de tijd voorbij en werd ik na de finish ineens moe. Tijdens de race was ik vanzelf geconcentreerd doordat er constant verkeer was.

Bij oefen sessies rijd ik ook vaker meerdere rondjes (10+) en soms kom ik niemand tegen. Dan is het lastig om geconcentreerd te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of je met 1 monitor je settings ook aan moet passen?

Dat je met de toetsen [ , ] je Field of view FOV aan kunt passen dat weet ik al.

Maar je kunt bijvoorbeeld ook je breedte van je monitor invoeren.
En je kunt je aantal mm invoeren met de afstand tussen de monitor en je zitpositie.

-Monitor Width including bezel
-Visible Width excluding bezel
-Viewing distance

Moet je de breedte van je monitor ook invoeren?
En moet je de afstand van je zitpositie ook invoeren?

Ik speel verder met 1 monitor dus single monitor.
Dat je je FOV aan kunt passen dat weet ik al.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2014 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou gisteren me eerste 1.59.8xx, waar ik enkele weken geleden nog geen eens de 2.04.xxx haalde.
Na vele goede tips van Joep (die rustig ze tijd voor me nam) en Deni ook met zijn Reply. (waarvoor veel dank)

Ik stuur(de) eigenlijk overal tevroeg in, waardoor ik slecht uitkwam op de apex.
Volgens mij zat er gisteren wel een 1.59 (laag) / 1.58 (hoog) in want ik zag in de reply wat foutjes die ik normaal op die plekken niet maakte.

al met al dus heel tevreden, krijg steeds meer zin in de race en voel me niet meer een echte achterblijver. (volgens mij stond ik ook geen laatste in de sessie (met de Track)

Hier en daar ook kennis gemaakt met de Vet's, die echt behoorlijk sneller zijn op de rechteende, maar bij aanremmen kom je toch weer vlot dichterbij en moet je wel even opletten soms.

Van de week weer verder, met hopelijk ook wat langere stints ipv 4-5 rondjes..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 03:22:
Weet iemand ook of je met 1 monitor je settings ook aan moet passen?

Dat je met de toetsen [ , ] je Field of view FOV aan kunt passen dat weet ik al.

Maar je kunt bijvoorbeeld ook je breedte van je monitor invoeren.
En je kunt je aantal mm invoeren met de afstand tussen de monitor en je zitpositie.

-Monitor Width including bezel
-Visible Width excluding bezel
-Viewing distance

Moet je de breedte van je monitor ook invoeren?
En moet je de afstand van je zitpositie ook invoeren?

Ik speel verder met 1 monitor dus single monitor.
Dat je je FOV aan kunt passen dat weet ik al.
Je moet niets. Die invoer velden invullen zorgt er voor dat iRacing zelf de juiste FOV berekend. Zelf zat ik met één scherm tussen de 60 en 70.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 37 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.