Zal ik misschien ook onder gezetten hebben, ik was om te oefenen en ook te kijken waar je sneller bent en waar echt niet.-PassY- schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:41:
Dat merkte ik gister ook. Had denk ik zeker een ronde lang een paar Tracks achter me aan terwijl ik aardig aan het doortrappen was maar wel rekening houdend met de tracks achter me.
De C6r kan je gewoon voorbij laten op rechte stukken, maar de Track wint alleen bij het remmen, en een beetje bij op het gas gaan. Verder is de snelheid vrijwel gelijk en ik moest echt goed van het gas af om er een paar voorbij te laten, op de rechte stukken lopen ze bijna even hard.
Verwachte ook een paar keer dat een track wel aan de binnenkant ging uitremmen, maar of ik rem heel laat, of de track remt minder goed dan ik denk.
Maar oefening baart kunstMeer oefenen denk ik
Dit kan Joep beamen toen we backstraight op gingen, ik kwam heel vlot naast hem maar halverwegen zaten we nog gelijk.
Joep gaf aan een snel rondje te hebben, waar ik toch al wou liften eigenlijk.
De eerste maal zette ik hem wel bij iemand door maar dat ging mis en raakte de buitenmuur op laatste bocht.
Ik vond het in iedergeval erg handig en leerzaam om dit meegemaakt te hebben, ik ben altijd wel terughoudend met inhalen en probeer het altijd veilig te doen en niet iemand anders zijn race te verknallen.
In een race zal ik wel wat eerder iemand Backstraight uitremmen denk ik, dus dat ga ik even solo of met een vrijwilliger oefenen.