Sony zal binnenkort wel een update programma voor de a6000 vrijgeven lijkt me. Ik zie wel updates voor de lenzen, maar daar staat de a6000 als camera niet bij vermeld en ik durf het niet aan om te proberen of ie stiekem toch op die camera ook werkt.Phusebox schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:30:
Ook mooi is dat ik mijn lenzen niet kan updaten op de A6000... moet ik zeker eerst een Nex-5r kopen om te updaten, en die terugsturen
Welke PS heb je? Ik heb zelf 6.0 en de Camera Raw 8.4 update die ik nu net binnenhaal van 7 april ondersteund wel de a6000. Ik weet niet of ie ook op nog oudere PS versies ook werkt.En Photoshop ondersteunt de ARW bestanden niet... man man man wat een drama aankoop zeg. Moet ik nu eerst alles gaan converteren of wat? Lekker omslachtig. Leuk dat Adobe oudere software niet meer update. Kan ik beter bij de 5n blijven, dat werkt tenminste.
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=5739
Afijn ik heb dus ook mijn A6000 binnen. Een klein vraagje: klopt het dat er geen beschemkapje bij zit voor de hotshoe bovenop?
[ Voor 6% gewijzigd door Plekuz op 19-04-2014 17:57 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."