[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.725 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

ThunderNet

Flits!

Destruction schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:40:
Geweldige race :) Mooi gedaan van Ricciardo, Alonso en Hamilton. Rosberg.. Wat een jankert. Miepen dat je teamgenoot je er niet voorbij laat.. Gast, moet Lewis het ding in de pitstraat parkeren voor je ofzo? Je was totaal niet in de buurt :') Ook erg vreemd dat het team op Rosberg's gejank in gaat door Lewis een teamorder te geven.. Rosberg toch echt de nummer 1 daar?
Vergeet niet dat de radio-messages die je hoort niet live zijn.. Eerder daarvoor zat Rosberg namelijk een flink stuk dichterbij...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Hij zat constant rond de seconde, maar maakte 0 aanstalte om in te halen. Even daarvoor zeuren over Vergne om de SC. Maar hun tempo was te laag. Ik denk om remmen te sparen. Ze kregen het plakband er ook niet vanaf bij de stops.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
gambieter schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:37:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115160

Deze is leuk. Briatore in een adviesorgaan van de FIA om F1 leuker te maken. Een voorstel om crashes te ensceneren, bijvoorbeeld? :p
Dat ze die man nog terug proberen te halen naar de F1 vind ik werkelijk absurd...
Oh wacht, ik snap het al:
..a new working group being set up by Bernie Ecclestone..
Ja, laten we gezellig naar Rusland, Azerbeidjan en oliestaten gaan en ook een commissie opstellen die nog meer truukjes gaat verzinnen om fans (terug) te winnen. :')

Ik ben, geloof ik, niet zo negatief als de gemiddelde kijker, de races vind ik nu namelijk een stuk spannender dan afgelopen jaren (soms vanaf P3 en lager, maar dan nog). Alleen het feit dat al die gekke landen een race willen kopen voor miljoenen ten koste van landen waar wél echt autosport in de historie zit en dat het werkelijk alleen om geld draait bij de FIA stoort me nogal.

En dan die quote op de circuits: Bernie says: "Think before you drive". Ja Bernie, ik denk dat jij je wel druk maakt over zulke dingen. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:11:
[...]
[knip]

Dus denk dat Hamilton de grootste ballen heeft van iedereen [knip].
En dat denk ik eigenlijk ook, letterlijk bedoel ik dat dan, hij zit altijd aan zijn kruis te plukken na het uitstappen om "ze" direct wat meer ruimte te geven. :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Zowaar een schitterende GP op Hongaruring. Had het niet verwacht, maar dat kan dus bij die baan wel. Veel gebeurde er en dat heeft ertoe geleid dat ik rond ronde 37 mijn stream heb gestopt om hem beneden met mn pa te kijken. Uiteindelijk de eerste 37 ronden opnieuw gezien en dat was toch wel mooi spectakel hoor.

Heel verdiend van Ricciardo. Beste strategie vandaag en puik gereden. Hamilton had kunnen winnen als ie eerder een inhaalpoging had gedaan (zoals ie wel voorbij ging aan volgens mij Bottas halverwege de race).

Safety car, meerdere botsingen, bijna botsingen (Vettel, WOW), mooie inhaalacties, een veld wat helemaal door elkaar gehusseld is en een einduitslag die op 1 ronde voor het eind pas beslist wordt inclusief wie hem nou ging winnen.

Zo'n race gaan we daar niet meer krijgen denk ik en deze mag imo wel in het rijtje met memorabele races. Ik zeg: 15e plek in top 100 mooiste races! Zeker ook omdat er veel acties waren tussen de grotere coureurs zonder dat daarbij Kers of DRS de doorslag gaf.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben toch nog altijd blij met de aanwezigheid van Lauda in de F1: http://www.autosport.com/news/report.php/id/115181. Niet zeiken, gewoon mening geven zonder de PR :p
Lewis Hamilton was right to ignore team orders to let Nico Rosberg through in the Hungarian Grand Prix, according to Mercedes Formula 1 chief Niki Lauda. Hamilton refused a request by the team to let Rosberg past him with one-third of the race remaining as the title rivals were running on different strategies.

Mercedes non-executive chairman Lauda thinks that the situation should never have happened in the first place and that the orders were the result of panic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 12:25
gambieter schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:37:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115160

Deze is leuk. Briatore in een adviesorgaan van de FIA om F1 leuker te maken. Een voorstel om crashes te ensceneren, bijvoorbeeld? :p
Op zich een goed idee, om de de F1 weer leuk te maken. Ik heb een tegenvoorstel, waarom sturen ze Bernie niet gewoon de laan uit :+

Toch raar... je gaat eerst de hele sport overhoop halen, om het zo veilig mogelijk te maken. En daarna kom je er achter (de fans al een jaar eerder) dat het de sport doodgeslagen heeft en alleen nog maar voor spanning zorgt als het regent, dus ga je een onderzoeksteam starten om het leuker te maken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Race was inderdaad een genot om naar te kijken, al moet ik zeggen dat ik mij vorige week ook erg vermaakt heb ondanks dat Rosberg zonder problemen naar de finish stuurde. Vond het eigenlijk sinds tijden weer erg leuk omdat ook de plekken 2 t/m 8 constant aan het stoeien waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Eens. Het gaat om de gevechten die zich op de baan afspelen, of dat nou om de eerste, de tweede of welke plek dan ook gaat, dat boeit niet. Is alleen wel sterk afhankelijk van de lokale regie, die het moet zien en registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
soulcrusher schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Dat ze die man nog terug proberen te halen naar de F1 vind ik werkelijk absurd...
Oh wacht, ik snap het al:
[...]
Ergens wel, kerel had een life-long ban na zijn crash-stunt. Toch denk ik dat hij wel goede ideeen kan hebben voor de toekomst van de sport.
Of zou hij op deze manier klaargestoomd kunnen worden om Bernies opvolger te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:53:
[...]
Of zou hij op deze manier klaar gestoomd kunnen worden om Bernies opvolger te worden :+
Dit wordt al veel langer geroepen :)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:50
Of zou hij op deze manier klaargestoomd kunnen worden om Bernies opvolger te worden :+
Ik weet zeker dat teams daar niet mee akkoord gaan.

Ik zie zelf Christian Honer op die positie. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar denk wel dat hij er geschikt voor zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik denk zeker dat hij er geschikt voor zou zijn, maar ik zie CH eerder nog een aantal jaren bij RBR bllijven: hij was met het team aan de top, nu gaat het minder, dat wil hij echt wel weer rechtzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 19-09 09:34
[...]

Ergens wel, kerel had een life-long ban na zijn crash-stunt. Toch denk ik dat hij wel goede ideeen kan hebben voor de toekomst van de sport.
Hij is in hoger beroep toch gewoon vrijgesproken? Begrijp me niet verkeerd, Briatore is best een schurk maar juridisch gezien staat niets hem in de weg om Bernie eventueel op te volgen.
Ryur schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:32:
[...]

Ik weet zeker dat teams daar niet mee akkoord gaan.

Ik zie zelf Christian Honer op die positie. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar denk wel dat hij er geschikt voor zou zijn!
Denk dat veel teams dit juist wel zouden toejuichen aangezien Briatore van de oude school is en veel van de recente regelwijzigingen ook niet ziet zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door Grimmie187 op 28-07-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:42
Bernie is ook van de 'Oude school'. Misschien is het beter iemand daar neer te zetten die wat meer de moderne wereld heeft begrepen, in plaats van iemand die van de oude garde is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Indeed, ik zie juist meer in een nieuwe generatie die de leiding over F1 heeft. Maar dat zal niet gebeuren, omdat de oude garde natuurlijk de opvolger zelf kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Alleen Bernie vervangen gaat denk ik weinig nut hebben. Zet iemand met passie voor de sport op die plek en er blijven wellicht wat meer Europese races op de kalender staan, maar de rare regels zoals DRS komen volgens mij net zo hard vanuit de FIA.

Daarnaast proberen de rijke teams ook alleen maar hun eigen hachje te beschermen door veel regels tegen te houden. Wat dat betreft zouden ze dat unaniem moeten beslissen over regels bij de teams af moeten schaffen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Overtaking Work Group zat achter DRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hahaha, alleen de naam al.... hoe verzinnen ze het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Functioneel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Jejking schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:19:
Overtaking Work Group zat achter DRS.
Weet je nog waaruit die groep bestond? Ik niet namelijk en ben er wel benieuwd naar.

Probleem met F1 is sowieso ook dat iedereen er wat anders mee wil. Dan kunnen we op een forum wel roepen dat er naar de fans geluisterd moet worden en dat vroeger alles beter was, maar de ene fan wil simpele auto's die een grote uitdaging vormen voor de coureurs terwijl de andere fan juist giga geavanceerde en complexe auto's wil die propvol hypermoderne technologie zitten die nog door een klein kind te besturen is vanwege al die snufjes.

Ze vroegen het onlangs nog in een interview aan een medewerker van één van de teams of we niet gewoon terug kunnen naar de regels uit ergens rond 1990. Z'n antwoord was vrij simpel; dat zou totaal geen nut hebben omdat de kennis van aerodynamica nu zo gigantisch veel groter is dat ook met die regels het inhalen nu een stuk moeilijker zou zijn dan toen het geval was.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

XyritZz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:46:
[...]

Weet je nog waaruit die groep bestond? Ik niet namelijk en ben er wel benieuwd naar.

Probleem met F1 is sowieso ook dat iedereen er wat anders mee wil. Dan kunnen we op een forum wel roepen dat er naar de fans geluisterd moet worden en dat vroeger alles beter was, maar de ene fan wil simpele auto's die een grote uitdaging vormen voor de coureurs terwijl de andere fan juist giga geavanceerde en complexe auto's wil die propvol hypermoderne technologie zitten die nog door een klein kind te besturen is vanwege al die snufjes.

Ze vroegen het onlangs nog in een interview aan een medewerker van één van de teams of we niet gewoon terug kunnen naar de regels uit ergens rond 1990. Z'n antwoord was vrij simpel; dat zou totaal geen nut hebben omdat de kennis van aerodynamica nu zo gigantisch veel groter is dat ook met die regels het inhalen nu een stuk moeilijker zou zijn dan toen het geval was.
the Overtaking Working Group (OWG) - comprising Ferrari’s Rory Byrne, McLaren’s Paddy Lowe and Renault’s Pat Symonds

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Firesphere schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:48:
[...]

the Overtaking Working Group (OWG) - comprising Ferrari’s Rory Byrne, McLaren’s Paddy Lowe and Renault’s Pat Symonds
Dat zijn toch niet bepaald de domste jongens in de paddock

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
DRS is ook niet de domste uitvinding ooit, ze moeten het alleen vrijgeven. Gebruik het wanneer je wilt (lees: durft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

In de tunnel van Monaco? Iedereen tegelijk? Kom je er nog niet voorbij, en wordt het probleem alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Maar degene met de grootste ballen zet hem eerder open, of later dicht. Nu heeft het ook geen nut; een ferrari haalt een merc nog niet in met DRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Hakkow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:43:
Maar degene met de grootste ballen zet hem eerder open, of later dicht. Nu heeft het ook geen nut; een ferrari haalt een merc nog niet in met DRS
Niemand zet hem later dicht, hij gaat vanzelfdicht bij het aanremmen, en daar wil je hem ook dicht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Ze hadden eerst hele andere plannen, maar die zijn weggestemd vanwege kosten. DRS is een soort goedkope pleister.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:06

AzzKickah

06-CENSORED

Pfff echt vermoeiend al dat gezeik er omheen zeg.

Niet hier in dit topic hoor, ik bedoel al het ge-emmer en gek*t om de F1 heen wat betreft regels, kosten, besparen, veranderingen, circuits in knakenlanden, kunstmatige trucjes, etc etc etc.

Ik zou het wel bij Ecclestone en Todt & co in het oor willen schreeuwen! RACEN!!! WE WILLEN RACEN!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

AzzKickah schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:19:
Pfff echt vermoeiend al dat gezeik er omheen zeg.

Niet hier in dit topic hoor, ik bedoel al het ge-emmer en gek*t om de F1 heen wat betreft regels, kosten, besparen, veranderingen, circuits in knakenlanden, kunstmatige trucjes, etc etc etc.

Ik zou het wel bij Ecclestone en Todt & co in het oor willen schreeuwen! RACEN!!! WE WILLEN RACEN!!!!!
beginnen met stabiliseren van de regels. Niet elk jaar drastische veranderingen. Als 1 team de nieuwe regels beter begrijpt dan de rest is het seizoen al klaar doordat er niet meer getest mag worden.
Omarm Youtube en Twitter. Grijp de jeugd weer aan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

L1nt schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:26:
[...]

beginnen met stabiliseren van de regels. Niet elk jaar drastische veranderingen. Als 1 team de nieuwe regels beter begrijpt dan de rest is het seizoen al klaar doordat er niet meer getest mag worden.
Omarm Youtube en Twitter. Grijp de jeugd weer aan.
Exactly. Snap je toch niet dat ze van alles gaan zitten bannen van Youtube 8)7 Hele races OK, maar toch geen fragmenten van inhaalacties of crashes. Sukkels.

Inderdaad, maak het veel interactiever. Niet een app van 15 euro (of hoeveel is het), maar van let's say max. 5 euro waar je dan ook van alles mee kunt. Live kijken, andere camera/feed, alles. Radio, on-boards, lap-times vergelijken, etc etc. Kan wel bezig blijven.

Stabiele regels, niet tijdens het seizoen opeens dingen als FRIC verbieden. Dat bespaart kosten. Niet elk half jaar alles omgooien.
DRS weg. Geluid terug. Dubbele uitlaat terug.
Voor mijn part tanken terug. Oh nee dat is niet echt nodig meer natuurlijk tegenwoordig met max 100 kilo. Of je moet tanks van 40 liter maken. Geen idee of dat wat zou zijn.

Ach ja.

[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 28-07-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Zolang ze met turbos rijden zul je het v8/10 geluid iig niet terug gaan krijgen al zet je er 6 uitlaten op.

[ Voor 14% gewijzigd door BM op 28-07-2014 19:04 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Volgende race starten beide Mercedessen vanuit de pitstraat. Pole position is overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
De app ben ik eerlijk gezegd wel tevreden over. Prijs is stuk lager dan voorheen (tientje of zo) en het biedt echt een meerwaarde. Veel meer team radio dan op tv. En hij loopt een seconde of 3 voor :-).

Wat mij betreft moet de radiocommunicatie afgeschaft worden, alsmede al die verbruiks besparings bullshit. Ouderwets met pittborden en continu vol op het gas. Is toch debiel dat coureurs zuinig moeten rijden 8)7.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat jullie willen is gewoon niet echt haalbaar, ook al ben ik het ermee eens. :(

Behalve Twitter en Youtube omarmen, dat is gewoon total BS, geen enkele reden voor.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Op Spa was er dit weekend de 24u, met iemand die dichter bij Eau Rouge wou komen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BtpvBQFCAAAYLJH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:27

rally

Deyterra Consultancy

alexbl69 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:09:
De app ben ik eerlijk gezegd wel tevreden over. Prijs is stuk lager dan voorheen (tientje of zo) en het biedt echt een meerwaarde. Veel meer team radio dan op tv. En hij loopt een seconde of 3 voor :-).

Wat mij betreft moet de radiocommunicatie afgeschaft worden, alsmede al die verbruiks besparings bullshit. Ouderwets met pittborden en continu vol op het gas. Is toch debiel dat coureurs zuinig moeten rijden 8)7.
Tja... en dat verbruik e.d. vind ik dan wel weer leuk om te zien.
En zo heeft ieder zijn voorkeuren ;)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Leuke statistiek, Alonso is nu de enige rijder die iedere race dit jaar in de punten is geëindigd, na het uitvallen van Hulkenberg. Ik weet nog dat die twee jaar geleden in Spa het record van Schumacher kon afpakken met meeste achtereenvolgende races in de punten eindigen, toen Grosjean die enorme crash bij de start veroorzaakte. Zonde..
alexbl69 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:09:

Die app is erg fijn, je kunt trouwens terugspoelen zodat die gelijk loopt met je tv. Alleen vreet het ding echt door je accu heen, niet normaal en vreselijk irritant...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Dupje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:58:
Volgende race starten beide Mercedessen vanuit de pitstraat. Pole position is overrated.
Dupje for president! :+

LOL @ truck :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Van mij mag RIC vaker eerste worden, die vent straalt zo'n positieve energie uit met die smile!

@discussie over zuinig rijden wel of niet: ik denk niet dat ze daar een keuze in hebben, ze moeten er wel aandacht aan besteden. De hele wereld maakt zich zorgen over de energieconsumptie en probeert met zonne-energie en hybride auto's zoveel mogelijk zuinig te rijden ... en dan zijn er de F1 auto's, die 1:2.6 rijden (dat laatste is een snelle rekensom: 1.7 liter per rondje, circuit is 4.381 km).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

We hebben een geweldige race gezien op de Hongaroring: erg genoten (ook van de andere klasses die er reden). Het is wel schrikbarend dat het geluid van de GP2 vele malen beter is dan dat van de F1... bij laatstgenoemde heb je echt geen oordoppen meer nodig. Het geluid is niet slecht van de F1, dat viel op zich wel mee, maar het is niet geweldig te noemen.

Helaas hadden we ons ietwat vergist in de drukte op de donderdag: we dachten wel even de pitwandeling te gaan maken (en met een beetje geluk handtekeningen te scoren) maar het was ontzettend, zo niet extreem, druk. Hetzelfde gold voor de vrijdag, ook toen was het erg druk. Blijkbaar een erg geliefd circuit. Op de zondag waren overigens nog plekken zat vrij (het was bij lange na niet uitverkocht).

Oh en Boedapest is ook super mooi, zeker een aanrader. Vervoer naar het circuit is niet ideaal (1x taxi gedaan, 1x metro + trein en de andere dagen metro + bus waarbij laatstgenoemde gratis was voor ticketholders. Dat was wel goed geregeld).

Op naar de volgende city/race-trip :).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Cool dat je erbij was! Voor de verandering een keer een spannende race in Hongarije. Daar waar Hongarije vaak dodelijk saai is, was het nu een goede wedstrijd met veel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
TommyGun schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:27:
We hebben een geweldige race gezien op de Hongaroring: erg genoten (ook van de andere klasses die er reden). Het is wel schrikbarend dat het geluid van de GP2 vele malen beter is dan dat van de F1... bij laatstgenoemde heb je echt geen oordoppen meer nodig. Het geluid is niet slecht van de F1, dat viel op zich wel mee, maar het is niet geweldig te noemen.

Helaas hadden we ons ietwat vergist in de drukte op de donderdag: we dachten wel even de pitwandeling te gaan maken (en met een beetje geluk handtekeningen te scoren) maar het was ontzettend, zo niet extreem, druk. Hetzelfde gold voor de vrijdag, ook toen was het erg druk. Blijkbaar een erg geliefd circuit. Op de zondag waren overigens nog plekken zat vrij (het was bij lange na niet uitverkocht).

Oh en Boedapest is ook super mooi, zeker een aanrader. Vervoer naar het circuit is niet ideaal (1x taxi gedaan, 1x metro + trein en de andere dagen metro + bus waarbij laatstgenoemde gratis was voor ticketholders. Dat was wel goed geregeld).

Op naar de volgende city/race-trip :).
Handtekeningen zijn in Budapest vrij makkelijk te scoren, je moet de hotels rond de Britse ambassade goed in de gaten houden want daar zitten alle teams. Vorig jaar Perez en Massa tegengekomen, hoefde geen handtekening te hebben maar had makkelijk gekund want er stond misschien 20 man bij de hekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Kom je een beetje laat mee met deze info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

XyritZz schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:50:
[...]

Handtekeningen zijn in Budapest vrij makkelijk te scoren, je moet de hotels rond de Britse ambassade goed in de gaten houden want daar zitten alle teams. Vorig jaar Perez en Massa tegengekomen, hoefde geen handtekening te hebben maar had makkelijk gekund want er stond misschien 20 man bij de hekken.
We zijn regelmatig voorbij het Kempinski Hotel gelopen: was steeds druk met fans maar niemand gezien op wat teamleden en dure auto's na. 1x kwam een geblindeerde auto de parkeerkelder ingereden, maar de fans die erachteraan liepen werden direct door security weggeleid. Zo makkelijk was het dus niet... tenzij je hele dagen wilt gaan wachten?

https://www.facebook.com/...s/posts/10151830522670817

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 29-07-2014 14:08 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
TommyGun schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:01:
[...]

We zijn regelmatig voorbij het Kempinski Hotel gelopen: was steeds druk met fans maar niemand gezien op wat teamleden en dure auto's na. 1x kwam een geblindeerde auto de parkeerkelder ingereden, maar de fans die erachteraan liepen werden direct door security weggeleid. Zo makkelijk was het dus niet... tenzij je hele dagen wilt gaan wachten?

https://www.facebook.com/...s/posts/10151830522670817
Liep er toevallig langs toen we Massa in de verte zagen staan dus vandaar dat we er even naartoe liepen, denk dat Massa zeker 10 minuten buiten heeft gestaan bij het hotel om handtekeningen uit te delen en met fans op de foto te gaan. Hij ging naar binnen en meteen daar achteraan kwam Perez die ook behoorlijk lang buiten bleef staan. Was zaterdagavond rond etenstijd, dus misschien vandaar dat het rustig was.

Daarna kwamen er alleen nog wat teamleden langs, dus we gingen weg en bij een zebrapad moest een blauwe Mercedes op ons wachten met in de bijrijdersstoel meneer Williams. Was wel leuk om die ook nog tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Van Twitter:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BtxyjtSCEAASZTW.jpg

:p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Deze is zo flauw dat ik moest lachen:

http://coub.com/view/2nkl6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hahaha hoe langer ik keek hoe harder ik moest lachen :P Heerlijk. Knaldonado :')
Komt ie an in z'n lowrider :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:08

Destruction

(ex-)Automonteur

En deze dan: http://coub.com/view/ytsd

Die vond ik zelf ook wel geinig.

Of deze: http://coub.com/view/1rp9sl1c

[ Voor 21% gewijzigd door Destruction op 30-07-2014 22:27 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

haha echt prachtig die Coub;s

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Nice, vooral de sound! Wat een verschil zeg...

Die FormulaWaltz: McLaren en Ferrari, wie zijn dat? Ik moet diep graven, Berger, Senna?
Overigens wat een zut ligt er rechts langs de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Jolke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:15:
Nice, vooral de sound! Wat een verschil zeg...

Die FormulaWaltz: McLaren en Ferrari, wie zijn dat? Ik moet diep graven, Berger, Senna?
Overigens wat een zut ligt er rechts langs de muur.
Berger achter Senna aan inderdaad, vlak voor de Villeneuve bocht (Imola 1988). Moet je maar durven om em er daar naast te zetten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Oew... lang geleden. Berger houdt em wel erg netjes op de baan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Zeker!

Een van de redenen waarom die bocht de Villeneuve bocht heet:
YouTube: F1 - 1980 Imola GP - Gilles Villeneuve crash

Hij hield hem op hetzelfde punt iets minder goed op de baan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Grimmie187 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:44:
Zeker!

Het lijkt wel alsof hij een klapband had en daardoor de controle verloor; of de lekker band was een gevolg van het niet goed sturen/curbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jolke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:28:
[...]

Het lijkt wel alsof hij een klapband had en daardoor de controle verloor; of de lekker band was een gevolg van het niet goed sturen/curbs.
Achterwielophanging rechtsachter was afgebroken. Dan heb je, zelfs als GV, weinig meer in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik vond het ook wel mooi om te zien dat er onboard-cameras zijn die mee kunnen draaien. Zo was er afgelopen race een inhaalmanoevre in beeld gebracht terwijl de camera van achter naar voren zijwaarts meebewoog. Mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jep, hebben ze sinds vorig jaar. Toen is er mee getest :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=el3t236vdHA]

Naar mijn smaak is het systeem nog iets te traag. Vaak houdt het systeem de inhalende auto net niet bij of mist de actie bij het roteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik weet niet meer bij wie het was, maar ik vond het wel gelukt bij het inhalen. Wellicht op een langzamer stuk is het makkelijker dan op full-speed bij start/finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:31
Jolke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:07:
Ik weet niet meer bij wie het was, maar ik vond het wel gelukt bij het inhalen. Wellicht op een langzamer stuk is het makkelijker dan op full-speed bij start/finish.
De absolute snelheid maakt natuurlijk niet zoveel uit, het gaat om het snelheidsverschil tussen beide auto's. Al kan deze op het rechte stuk makkelijk oplopen tot 25 km/h en bij het aanremmen natuurlijk nog meer.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Daar doelde ik ook op, met DRS open kan het snelheidsverschil wel aardig oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Grimmie187 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:44:
Zeker!

"And you can see how strong these modern Grand Prix cars are." :P

Altijd mooi, die oude beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ferrari nieuws.

“@JennieGow: #F1 Ferrari confirm Engine & Electrics boss Luca Marmorini has left the company as part of restructuring its power unit department

En

@JennieGow: #F1 Ferrari: Mattia Binotto assumes role of Chief Operating Officer and James Allison remains in charge of the entire car project.

https://twitter.com/jenniegow/status/494853656421072898

Gekke is dat de Ferrari redelijk betrouwbaar is, maar niet snel genoeg. Er is ook een bericht dat ze speciale verf gaan gebruiken om de energie van de motor beter om te zetten in vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jep, +20 pk. Die verf zou als isolatie moeten werken, in plaats van betere isolatie rond de motor waar geen ruimte meer voor was door de constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Grimmie187 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:25:
[...]

Berger achter Senna aan inderdaad, vlak voor de Villeneuve bocht (Imola 1988). Moet je maar durven om em er daar naast te zetten! _/-\o_
Inderdaad. Al is het wel te verwachten dat Senna de deur gewoon dicht doet :+

Nu ik het filmpje nog eens bekijk.. Dat dus gewoon DE bocht, daar op Imola :/

De bocht met de muur waarover Senna tegen (volgens mij diezelfde Berger) ooit zei "One day this bloody wall is going to kill someone."

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

BlauweFles schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:26:

Gekke is dat de Ferrari redelijk betrouwbaar is, maar niet snel genoeg. Er is ook een bericht dat ze speciale verf gaan gebruiken om de energie van de motor beter om te zetten in vermogen.
Dat is niet zo raar, betrouwbaarheid zit heel diep in de Ferrari filosofie geworteld. Ze vinden het erger om gezichtsverlies te lijden door onbetrouwbaarheid dan door wanprestaties op de baan of weg. Helaas voor de fans komt dit alles ten goede, behalve de prestaties van het hoogste raceteam.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Destruction schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 01:18:
[...]

Inderdaad. Al is het wel te verwachten dat Senna de deur gewoon dicht doet :+

Nu ik het filmpje nog eens bekijk.. Dat dus gewoon DE bocht, daar op Imola :/

De bocht met de muur waarover Senna tegen (volgens mij diezelfde Berger) ooit zei "One day this bloody wall is going to kill someone."
Niet helemaal, de Tamburello bocht waar Senna (en ook Berger) hun ongeluk hadden zijn ze net voorbij. De Villeneuve bocht is de volgende (waar Ratzenberger verongelukte).

http://upload.wikimedia.o...mmons/4/4b/Imola_1981.jpg

Tamburello en Villeneuve zijn inmiddels allebei een chicane:

http://www.silhouet.com/motorsport/tracks/imola.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Grimmie187 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:53:
[...]

Niet helemaal, de Tamburello bocht waar Senna (en ook Berger) hun ongeluk hadden zijn ze net voorbij. De Villeneuve bocht is de volgende (waar Ratzenberger verongelukte).

http://upload.wikimedia.o...mmons/4/4b/Imola_1981.jpg

Tamburello en Villeneuve zijn inmiddels allebei een chicane:

http://www.silhouet.com/motorsport/tracks/imola.jpg
Dat bedoelde ik inderdaad ook, de bocht waar ze net uit kwamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Imola met de oude layout is echt een fantastisch circuit om te rijden (racegames op de computer, heb natuurlijk nooit het voorrecht gehad er in het echt te rijden) maar oh zo gevaarlijk..

Zoals Martin Brundle altijd zegt: Er zijn maar twee bochten waar ik oprecht bang voor was: Tamburello en Curva Grande (1e bocht Monza) voordat de chicane's er lagen. Beide bijna 90 graden en insturen met 300+ op de klok.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Grimmie187 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:02:
Imola met de oude layout is echt een fantastisch circuit om te rijden (racegames op de computer, heb natuurlijk nooit het voorrecht gehad er in het echt te rijden) maar oh zo gevaarlijk..

[...]
Zo herinner ik het me ook van de spelletjes, een gaaf en vooral heel snel circuit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze gingen in die tijd toch wel heel erg onvoorzichtig om met de coureur als die wat was overkomen.
Eerst de auto weer op de wielen gooien en dan met een nekband aangezet komen, zie het hoofd van Barrichello als de auto weer horizontaal wordt gezet.

[YouTube: http://youtu.be/kUu-kzASG4k]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
hardware-lover schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:52:
Ze gingen in die tijd toch wel heel erg onvoorzichtig om met de coureur als die wat was overkomen.
Eerst de auto weer op de wielen gooien en dan met een nekband aangezet komen, zie het hoofd van Barrichello als de auto weer horizontaal wordt gezet.

[video]
Dat is ook wel een van de naarste ongelukken die ik ooit heb gezien :X Vraag me tot op de dag van vandaag nog steeds af hoe hij er toen zo goed vanaf is gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Dit staat me nog altijd bij als een heel droevig moment:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dupje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:03:
Dit staat me nog altijd bij als een heel droevig moment:

[video]
Mij helemaal niet :N , ik heb daarvoor, in het verdere verleden, teveel bedenkelijke acties gezien van der Schumie waardoor hij zijn kampioenschap binnenhaalde of dacht binnen te kunnen halen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 10-08 10:34
Kijk dan even een paar posts daarboven. Staat ook zo'n "bedenkelijke" actie van de tot "God" verklaarde Senna |:(

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ach iedereen heeft zo z'n favorieten.. Beide heren hadden de reputatie van tot het randje gaan en er soms over als het er echt om ging. Verder mocht er wat betreft regels in de hoogtij dagen van Schumi meer dan tegenwoordig en in de periode daarvoor met Senna mocht er nog meer.

Wat betreft die actie met Berger zie ik Senna weinig verkeerds doen trouwens? Het is op het randje maar Berger zat er nog niet naast en Senna veranderd niet opeens van lijn, hij laat de wagen gewoon naar buiten lopen om de volgende bocht aan te snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 10-08 10:34
In die tijd was dat inderdaad de normale gang van zaken :)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Jegapia schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:27:
Kijk dan even een paar posts daarboven. Staat ook zo'n "bedenkelijke" actie van de tot "God" verklaarde Senna |:(
Er is een verschil in je breed maken op de baan en iemand bewust van de baan rammen. Als je dan de actie van Senna en Prost (en daar hadden beide schuld aan) had genoemd had ik enig begrip op kunnen brengen, nu niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Grimmie187 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:35:
Ach iedereen heeft zo z'n favorieten.. Beide heren hadden de reputatie van tot het randje gaan en er soms over als het er echt om ging. Verder mocht er wat betreft regels in de hoogtij dagen van Schumi meer dan tegenwoordig en in de periode daarvoor met Senna mocht er nog meer.

Wat betreft die actie met Berger Mansell zie ik Senna weinig verkeerds doen trouwens? Het is op het randje maar Berger zat er nog niet naast en Senna veranderd niet opeens van lijn, hij laat de wagen gewoon naar buiten lopen om de volgende bocht aan te snijden.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Tja, met Senna en Schumacher was het zoals vaak: you like him, or you don't like him.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:36
Nog eentje van Hakkinen in de laatste ronde met legendarisch commentaar van Murray Walker. :)

YouTube: 2001 Spanish Grand Prix - Mika Hakkinen's Last Lap Calamity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

traxxion schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:19:
Nog eentje van Hakkinen in de laatste ronde met legendarisch commentaar van Murray Walker. :)

YouTube: 2001 Spanish Grand Prix - Mika Hakkinen's Last Lap Calamity
Ik kan me die race nog goed herinneren. De strijd tussen Hakkinen en Schumacher was altijd mooi om te zien. Op de baan keiharde racers, maar wel altijd veel respect voor elkaar. Hakkinen is een sympathieke kerel d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
En het circuit nog voor die rare verbouwing met chicanes en andere rommel op het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:59
http://www.telegraaf.nl/t...ppen_op_drempel_F1__.html

Neem het met een korrel zout, maar er lijkt toch een kern van waarheid in te zitten als we jos zijn woorden zien. Zou allemaal wel héél erg rap zijn.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

No way dat ze dat laten gebeuren, dan verzuipt 'ie. Laat die nog even bij leren in de GP2 ajb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jos Jos Jos wat doe je je kind aan als dat waar is.

Een van de redenen dat zijn carrière zo verliep was omdat ie zelf te vroeg in het diepe gegooid werd. Heeft ie er dan niks van geleerd.

Buiten dat vind ik 17 jaar ook heel erg jong voor F1. Nog even en we zien jochies in F1 voordat ze haar op de ballen hebben :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00

IkWilbert

Het is mij!

Maverick schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 07:51:
http://www.telegraaf.nl/t...ppen_op_drempel_F1__.html

Neem het met een korrel zout, maar er lijkt toch een kern van waarheid in te zitten als we jos zijn woorden zien. Zou allemaal wel héél erg rap zijn.
Dat zie ik echt niet gebeuren. Veel te snel, dat weten Jos en Max ook wel 8)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Geruchten gaan dat er al een handtekening bij Mercedes is gezet om te rijpen in GP2 en daarna richting F1 door te stromen. Red Bull zou zelfs bereid zijn het contract bij Mercedes af te kopen om Max aan te trekken.

Mocht dit waar zijn dan zou ik lekker bij Mercedes blijven. Nu een contract bij RB tekenen en het contract met Mercedes af laten kopen zet meteen kwaad bloed bij één van de grootste teams/motorleveranciers van de Formule 1. Lijkt me zonde en onnodig.

Als het niet waar is dat er een contract met Mercedes is; dan nog lijkt het me niet verstandig om zo snel de F1 in te komen. We weten allemaal hoe het dat andere jonge megatalent Alguersuari is vergaan... te jong in het diepe worden gegooid en je kunt zomaar verzuipen.

Ik hoop dat Max nog minimaal een jaar GP2 of WSR 3.5 gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
XyritZz schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:16:
We weten allemaal hoe het dat andere jonge megatalent Alguersuari is vergaan... te jong in het diepe worden gegooid en je kunt zomaar verzuipen.
Het hangt erom. Kan beide kanten opgaan wat mij betreft. Ten tijde van het debuut van Raikkonen hadden we dezelfde verhalen; direct vanuit de Formule Renault? Dat kan nooit goed gaan.

Ik denk dat als je het talent hebt; je in iedere klasse hard kan gaan. In de motorracerij zie je toch ook 15 jarige jochies in de WK's meedraaien?

Maar daarnaast, ik dacht ook dat ze met Mercedes bezig waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Roamor schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

Het hangt erom. Kan beide kanten opgaan wat mij betreft. Ten tijde van het debuut van Raikkonen hadden we dezelfde verhalen; direct vanuit de Formule Renault? Dat kan nooit goed gaan.
Dat is 1 op velen die het niet halen. Jan Magnussen (vader van) deed het in het Engelse F3 beter dan Senna en werd als toptalent bestempeld. Heeft het niet gered. Idem voor Jos zelf. Het is gewoon een groot risico wat je neemt en ik hoop dat ze dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

Volgens mij is het op elke leeftijd een groot risico. Als je geluk hebt (naast het rijders talent wat de meeste wel hebben) slaag je, anders niet. Ongeacht de leeftijd. Je weet ook niet wanneer er weer zo'n kans voordoet. Als Max 2 seizoen pech heeft met lekke banden of een slechte wagen ben je uit de picture en is F1 opeens weer ver weg... Het kan allemaal gebeuren!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mentaal moet je er ook klaar voor zijn. Bij paar slechte wedstrijden moet je jezelf wel kunnen herpakken.

En als het echt zo'n talent is dat men er zo om vecht, Red Bull zou eventueel contract met Mercedes willen afkopen!!, dan zit er vast wel minimaal 1 team bij dat hem eerst in GP2 stalt alvorens ze hem in de F1 laten rijden als team Verstappen dat zo wil.
Max kan nu ook eisen gaan stellen he.

[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 04-08-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Ik werd wel blij van dit nieuws vanochtend. Maar hij moet inderdaad wel eerst een tussenstap nemen. Het Mercedes verhaal klinkt goed, eerst maar GP2. Hij is nog zó jong, als het met een tussenstap goed komt kan hij over paar jaar nog altijd naar RB ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Het punt is eerder dat er nu aardig wat dingen bij zijn gekomen die het racen lastiger maken. Denk aan de vele elektronische systemen, de DRS, de boost, het opladen, de bandenmanagement, de fuel management. Dat zijn zaken die er eigenlijk niet echt zo zijn (of niet zo complex) bij de andere klassen. Volgens mij is dat ook 1 van de redenen dat Alguersuari het zo lastig had. Maar misschien komt dat ook omdat hij gewoon geen top-auto had. Overigens heeft ie het naast Buemi niet slecht gedaan, maar de Torro Rosso was niet op zijn hoogtepunt toen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Roamor schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

Ik denk dat als je het talent hebt; je in iedere klasse hard kan gaan. In de motorracerij zie je toch ook 15 jarige jochies in de WK's meedraaien?

Maar daarnaast, ik dacht ook dat ze met Mercedes bezig waren?
Daar heb je gelijk in, ze zeggen in het F1 wereldje wel altijd dat écht talent altijd snel is. Maar gezien het testverbod is een F1 debuut wel lastiger geworden, je kunt niet meer 10.000KM testen om aan het materiaal te wennen.

Wat dat betreft zou GP2 ideaal zijn, ook in die klasse moet je bijv. banden managen en die ervaring is alleen maar een voordeel voor een F1 debuut. Daarnaast leer je meteen het gros van de F1 circuits kennen wat ook niet verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=s9yGi_eQuqM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jL7mFfZ-G6U]

Gisteren gemaakt met m'n telefoon, dus schokkerig :P
Vond vorig jaar de demo eigenlijk toffer...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SqPhkyZJ2XY]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
En extragratis onboard:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 15:48
Ah, jij was er dus ook ;)

Heb mijn filmpjes ook maar even achter elkaar geplakt. Is gefilmd met een telefoon, dus ook een beetje schokkerig.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x7_7F6uFPxw]

GT-tribune was helaas al vol toen ik kwam :/
Pagina: 1 ... 69 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.