Kom op Rosberg. Een duel om de wereldtitel wellicht. Wat verwacht je nou?
Dat ze ellaar maar eraf rijden met dat geneuzelv8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:28:
Wil rosberg dat hamilton stopt voor hem ofzo... man wat een walgelijk ventje die rosberg... 1x uitvaller voor de beste man aub...
Echt hij zit niet eens in de buurt... hij heeft nog niet een inhaalpoging kunnen doen. Wat een onzin
Zo'n teamorder snap ik ook echt totaal niet als Rosberg nu niet eens DRS heeft.
HAM heeft de hardere band, dus die denkt ook .. kommaarop ROS!!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nee want hamilton is een eindbaas vanuit pitstraat gewoon 3e. Voor de man op pole. Laat rosberg maar een muurtje aantikken. Vieze vuile huilebalk. Wil hij dat mercedes hem de titel aanbied ofzo?? Hamilton strijd voor kampioenschap. Ook matig van mercedes dst ze hem zulke orders geven als rosberg 1 sec erachter zit....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alonso tweede zou mooi zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
idd
Alonso ftw
Alonso ftw
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Rosberg beseft niet helemaal dat alles uitgezonden wordt denk ik.
How do you save a random generator ?
Rosberg heeft wel lange tenen vandaag zeg. Maar wil ie er langs, dan kan hij in geval van regen gelijk een stop maken, voor Hamilton.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En maar zeuren.. Ik denk dat Hamilton ook zoiets heeft van: ik had twee keer pech.. dit is pech voor Rosberg.Bart-Willem schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:31:
Zo'n teamorder snap ik ook echt totaal niet als Rosberg nu niet eens DRS heeft.
En Hamilton heeft ook geen zin om uiteindelijk van Rosberg te verliezen omdat hij hem er voorbij gelaten heeft.
Dat ook; Hamilton wil eerste keus hebben..Señor Sjon schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:33:
Rosberg heeft wel lange tenen vandaag zeg. Maar wil ie er langs, dan kan hij in geval van regen gelijk een stop maken, voor Hamilton.
[ Voor 25% gewijzigd door MrSleeves op 27-07-2014 15:35 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Sowieso. Hamilton moet banden sparen en uitrijden. Rosberg stopt, waarschijnlijk, nog een keer. Ros hem er dan naast man, dwing Hamilton z'n banden te verkloten. Laat zien waarom je het kampioenschap leidt!
Alonso rijdt 1,1 s sneller dan HAM

Hamilton spaart voor de laatste 5 rondjes. Rosberg buiten het podium.
RIC zit 4.9s van HAM nu, met verse banden en snellere rondetijden.
edit: 3,7 nu...
[ Voor 10% gewijzigd door nAffie op 27-07-2014 15:37 ]
meh.
pff .... buiten blijven of pitten .. gaat Alonso nu naar binnen dan blijft HAM buiten .. blijft ie buiten dan moeten ze het nog 13 ronden uithouden 
pff .. RIC 2 s per ronde sneller
pff .. RIC 2 s per ronde sneller
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-07-2014 15:38 ]
Dat wordt nog leuk zometeen inderdaadnAffie schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:37:
RIC zit 4.9s van HAM nu, met verse banden en snellere rondetijden.
Ric wint.
hangt van verdedigen HAM af !!! DRS zone is hier heel erg kort ... als hij hem erachter houden kan .. denk er om dat HAM met het mes tussen de tanden rijdt!!
pff .. HAM rijdt nu 1s sneller dan ALO
pff .. HAM rijdt nu 1s sneller dan ALO

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-07-2014 15:41 ]
Ach, podium is bepaald, en mooie uitslag hoe dan ook
Alleen de volgorde nog
[ Voor 17% gewijzigd door soulcrusher op 27-07-2014 15:42 ]
Ik vind het wel mooi "I am not slowing down for Nico". Uberhaupt zot van Mercedes om het te vragen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Massa ook al Team order tussen Williams en Mercedes ???
Waardeloos !!!
Waardeloos !!!
Als ALO gewoon buiten blijft komt ie iig op het podium
Ik zie het Ricciardo nog wel flikken. Echt een sterke coureur.
Het zijn gewoon allebei cry-babies bij Mercedes. Of zoals ze op RTL zeggen: "Ich kan die jammerei nicht langer anhoren"
idd lol
... of "zijn spraaktoets werkt iig, maar het horen van het commando om ROS voorbij te laten niet"
[ Voor 83% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-07-2014 15:48 ]
Alonso is nu een rijdende chicane en is Rosberg aan het helpen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hart in mijn keel. Wat gun ik het Alonso zo.
Oh shit Rosberg eet 3 seconde per lap eraf!
Dan nog haalt hij het niet, Ric heeft net zo verse banden als Ros maar heeft minder gepusht

shit .. RIC er omheen .. dat houdt ALO nooit!!
[ Voor 46% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-07-2014 15:51 ]
Jaaaaa
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Yeah ric
[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 27-07-2014 15:51 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Riccardio! Knap
En nu 1
Op het eind nog 2 rondes Hami vs Nico
Jajajaja Ricciardo!
Jajajaja Ricciardo!
[ Voor 23% gewijzigd door Goron op 27-07-2014 15:52 ]
Jaaaaaaaaaaaaa
ALO 2e dan... pleaaasseeee !!!
En dit vind ik dus een beetje jammer aan DRS.
Ik hou van die vent
Jammer dat ie voor Red Bull rijdt
Alleen jammer als Alonso er voor zorgt dat crybaby Rosberg nog voorbij gaat aan Hamilton.
Rosberg sluit al aan
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Wat doet HAM met ROS .... wordt dat huilen?!?!
Ik had wel verwacht dat Ham Ros eraf zou duwen
jeuj !

meintje schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:55:
Ergens gun ik Rosberg dit niet...
Moet je voorstellen dat Hamilton hem erlangs had gelaten... echt onzin

Wauw, wat heb ik genoten vandaag!!!
meh.
Jammer voor Alo, maar goed gedaan van Ric!

Mooi podium en terecht dat Rosberg er niet opstaat.
jeuj ! ALO 2e !!!!!!!!!!!! 
RAI 6e ... en ROS achter HAM

RAI 6e ... en ROS achter HAM
Vettel word wel te kijk gezet door Ricciardo. Volgens mij is RIC wel blij met zijn overwinning.
[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 27-07-2014 15:58 ]
Ik wordt helemaal vrolijk van die RIC
Verwijderd
Zeur toch niet, alle coureurs zijn crybabies als het om posities gaat.gambieter schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:57:
Mooi podium en terecht dat Rosberg er niet opstaat.
Vettel had gewoon pech met de pitstop timing
Jammer geen hamilton op 1 want dat was echt als enigste die het verdiende. Maar dan liever riciardo dan rosberg. Heerlijk geen rosberg op podium. Jammer dat alonso met zn extreem trage tempo hamilton nog bijna in problemen bracht maar 3e is echt absurd goed vanuit pits. En een crash en niet het geluk mee.
Verwijderd
Eigenlijk de hele top 4 voor de safety car heeft een fout besluit gemaakt, maar dat is racen. En bij Vettel is de keuze om op medium te rijden ook niet goed gevallen.Goron schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:59:
Vettel had gewoon pech met de pitstop timing
Drie grote coureurs op het podium. 
Rosberg die gratis voorbijgelaten wordt door beide Williams rijders, en Vergne niet kan inhalen, en met z`n gezeik verdient het gewoon niet.
Lijkt alsof hij niet weet hoe je moet inhalen zonder DRS/ERS.
Rosberg die gratis voorbijgelaten wordt door beide Williams rijders, en Vergne niet kan inhalen, en met z`n gezeik verdient het gewoon niet.
Lijkt alsof hij niet weet hoe je moet inhalen zonder DRS/ERS.
Waarom zou je nog zonder DRS/ERS in willen halen als je bij het volgende rechte stuk zelf weer met DRS/ERS ingehaald word 
Mclaren heeft ook weer de compleet verkeerde strategie gekozen.
En eindelijk eens geen Duits/Engels volkslied.
Mclaren heeft ook weer de compleet verkeerde strategie gekozen.
En eindelijk eens geen Duits/Engels volkslied.
[ Voor 11% gewijzigd door soulcrusher op 27-07-2014 16:03 ]
Als Alonso zo extreem traag was waarom is Hamilton er dan niet voorbij gegaan? Overdrijven is ook een vak zeg!v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:59:
Jammer geen hamilton op 1 want dat was echt als enigste die het verdiende. Maar dan liever riciardo dan rosberg. Heerlijk geen rosberg op podium. Jammer dat alonso met zn extreem trage tempo hamilton nog bijna in problemen bracht maar 3e is echt absurd goed vanuit pits. En een crash en niet het geluk mee.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dit was verreweg de beste race van dit seizoen.
Al is dat niet zo moeilijk.
Die glimlach past bijna niet in zijn gezicht haha heerlijke race trouwens
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nope, dat is de vloek van Giedo.Ryur schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:44:
Ik hoop dat SUT nog voorbij BUT kan, heeft Sauber tenminste 1 punt!
Ieder team waar hij (test) F1 coureur van was heeft geen punt gehaald in dat seizoen. Super Aguri had in 2007 geluk dat die overstapte naar Spyker.
Gelukkig hier weer een normale echte beker!
meh.
Hij blokt3 hem echt overal. Hij reed extreem verdedigend zo erg dat het haast leek alsof hij op punten remde waar je normaal op gas gaat. Maar tuurlijk het is een strategie. Maar op rechtestuk hield hij hamilton net achter zich.Gé Brander schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:05:
[...]
Als Alonso zo extreem traag was waarom is Hamilton er dan niet voorbij gegaan? Overdrijven is ook een vak zeg!
Maar vind dat alonso leuk gedaan heeft maar tegenover hamilton geen 2e plek verdiend.
En Ricciardo kon het wel... Onzin geneuzel dus. Hamilton kon er niet voorbij omdat hij toch denk ik een tikkie minder ballen had vandaag dan Ricciardo!v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:07:
[...]
Hij blokt3 hem echt overal. Hij reed extreem verdedigend zo erg dat het haast leek alsof hij op punten remde waar je normaal op gas gaat. Maar tuurlijk het is een strategie. Maar op rechtestuk hield hij hamilton net achter zich.
Maar vind dat alonso leuk gedaan heeft maar tegenover hamilton geen 2e plek verdiend.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Of 20 rondes oudere bandenGé Brander schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:08:
[...]
En Ricciardo kon het wel... Onzin geneuzel dus. Hamilton kon er niet voorbij omdat hij toch denk ik een tikkie minder ballen had vandaag dan Ricciardo!
Hoe oud waren de banden van Alonso? Hoe oud waren de banden van Hamilton? Lagen toch redelijk dicht bij elkaar.
Het was gewoon een mooie race met mooie momenten!
Het gaat niet alleen om de crybaby, maar ook omdat hij gewoon niet goed gereden heeft. Kwam Vergne niet voorbij, was niet dichtbij genoeg om van Hamilton een open deur te verwachten, etc.Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:59:
Zeur toch niet, alle coureurs zijn crybabies als het om posities gaat.
Riciardo had bijna nieuwe banden en hamilton reed 30 laps ermee... is wel even een verschilletje.Gé Brander schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:08:
[...]
En Ricciardo kon het wel... Onzin geneuzel dus. Hamilton kon er niet voorbij omdat hij toch denk ik een tikkie minder ballen had vandaag dan Ricciardo!
En hamilton minder ballen ?? Wat een bullshit heb je die actie op vergne gezien ?
Hamilton starte vanuit pits he en had een crashje. Dus denk dat hamilton de grootste ballen heeft van iedereen deze race. Maar niet genoeg band aan het einde helaas.
Ik denk dat Hamilton al een beetje erg blij was met de positie waar hij in zat (voor Rosberg) en geen risico wilde nemen om nog een keer uit te vallen.Gé Brander schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:08:
[...]
Verwijderd
Onzin idd, Hamilton zijn banden waren bijna net zo oud als die van Alonso. Ricciardo had vrij nieuwe soft banden, dus... Alle drie de mazzel gehad dat de top 4 niet ging pitten met de safety car.Gé Brander schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:08:
[...]
Ik heb genoten van deze race hoor, maar ik erger me af en toe aan de reacties hier! Hamilton heeft gewoon een toprace gereden. Rosberg heeft het zelf een beetje verkloot door niet aan te dringen en in te halen op het moment dat het moest. Alonso heeft weer eens laten zien dat hij er is als het nodig is en als de situatie er naar is. En Ricciardo: Top gereden. Raikkonnen heeft ook eindelijk een ok positie aan het eind.
Prima race, jammer van de zure reacties van sommige mensen die alle coureurs van alles toewensen... Dat is hetgeen waar ik hierboven vooral op reageerde...
Prima race, jammer van de zure reacties van sommige mensen die alle coureurs van alles toewensen... Dat is hetgeen waar ik hierboven vooral op reageerde...
Verwijderd
Dat klopt, maar jij weet niet zijn situatie toen hij achter Vergne reed, misschien had hij wel problemen met zijn banden of iets anders dat hij daarom niet kon aanvallen? Het is wat makkelijk op basis van een aantal radiogesprekken een juiste analyse te geven op wat er echt aan de hand was.gambieter schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:10:
[...]
Het gaat niet alleen om de crybaby, maar ook omdat hij gewoon niet goed gereden heeft. Kwam Vergne niet voorbij, was niet dichtbij genoeg om van Hamilton een open deur te verwachten, etc.
Plus 1Gé Brander schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:13:
Ik heb genoten van deze race hoor, maar ik erger me af en toe aan de reacties hier! Hamilton heeft gewoon een toprace gereden. Rosberg heeft het zelf een beetje verkloot door niet aan te dringen en in te halen op het moment dat het moest. Alonso heeft weer eens laten zien dat hij er is als het nodig is en als de situatie er naar is. En Ricciardo: Top gereden. Raikkonnen heeft ook eindelijk een ok positie aan het eind.
Wat een race, holy shit! Lang geleden dat ik zo heb genoten
.
Super knap van Ricciardo, Alonso en Hamilton
. Rosberg, Vettel en Raikkonen zijn echt door de mand gevallen wat mij betreft. Rosberg is echt een cry baby, sjonge jonge wat een klein kind
.
Super knap van Ricciardo, Alonso en Hamilton

Rosberg zegt nu op Sky dat hij niet had gevraagd om er langs te worden gelaten, maar dat het team dat had besloten. Hmm, helemaal geloofwaardig klinkt het niet
. Maar hij was duidelijk pissig, het PR-gezicht was even thuis gelaten
Mwah, we moeten niet vergeten dat Hamilton na zijn spin ook wel geluk heeft gehad, en we 'm vaak genoeg over de radio horen miepen. Ik houd het erop dat beide Merc coureurs op het moment nogal verwend zijn, er komt gewoon niks in de buurt.Cubic X schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:23:
Wat een race, holy shit! Lang geleden dat ik zo heb genoten![]()
.
Super knap van Ricciardo, Alonso en Hamilton. Rosberg, Vettel en Raikkonen zijn echt door de mand gevallen wat mij betreft. Rosberg is echt een cry baby, sjonge jonge wat een klein kind
.
Mooi om te zien dat Ricciardo doorgaat Vettel te laten zien hoe 't moet, kan hij leren van een groeijaartje.
Maar Raikkonen door de mand gevallen? Voor zover ik weet zat hij niet in een Mercedes en wat was zijn startpositie ook alweer? Raikkonen doet het zeker niet best, maar dit was zijn beste race dit jaar in een crappy Ferrari.
Het pareltje van het jaar is in ieder geval binnen! Laten we hopen op meer.
[ Voor 3% gewijzigd door agentorangina op 27-07-2014 16:31 ]
GVD waarom kon de race niet 2 rondjes minder lang zijn, dacht zowaar even dat er nog een overwinning voor Ferrari in zat dit jaar 
Alonso man of the match wat mij betreft, maar dat zal wel iets met mijn scharlaken rode bril te maken hebben..
Alonso man of the match wat mij betreft, maar dat zal wel iets met mijn scharlaken rode bril te maken hebben..
Beetje flauw misschien, maar omdat Ferrari het niet verdient met het knullige gedoe in het team?Grimmie187 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:32:
GVD waarom kon de race niet 2 rondjes minder lang zijn, dacht zowaar even dat er nog een overwinning voor Ferrari in zat dit jaar
Alonso had het zeker verdiend.Alonso man of the match wat mij betreft, maar dat zal wel iets met mijn scharlaken rode bril te maken hebben..
Nee hoor, dat heeft niets met je bril te maken, dat vind ik ook,Grimmie187 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:32:
.....o wacht...
Vincere Per Belli

2 Ferrari fans op het forum en je gaat er een hele meme aan wijden?
heerlijk genoten van Ricciardo vandaag. een beetje geluk, en geen fouten maken. en dan 2 wereldkampioenen inhalen op het einde.
ook de manier waarop hij hamilton langs buitenom voorbijgaat, gewoon ballen tonen, en the "loud-pedal" omlaag drukken
Hamilton leek mij ook een beetje in paniek in de eerste paar laps na die spin. het team zal zijn handen weer vol gehad hebben om lewis te kalmeren.
ook de manier waarop hij hamilton langs buitenom voorbijgaat, gewoon ballen tonen, en the "loud-pedal" omlaag drukken
Hamilton leek mij ook een beetje in paniek in de eerste paar laps na die spin. het team zal zijn handen weer vol gehad hebben om lewis te kalmeren.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115160
Deze is leuk. Briatore in een adviesorgaan van de FIA om F1 leuker te maken. Een voorstel om crashes te ensceneren, bijvoorbeeld?
Deze is leuk. Briatore in een adviesorgaan van de FIA om F1 leuker te maken. Een voorstel om crashes te ensceneren, bijvoorbeeld?
Geweldige race
Mooi gedaan van Ricciardo, Alonso en Hamilton. Rosberg.. Wat een jankert. Miepen dat je teamgenoot je er niet voorbij laat.. Gast, moet Lewis het ding in de pitstraat parkeren voor je ofzo? Je was totaal niet in de buurt
Ook erg vreemd dat het team op Rosberg's gejank in gaat door Lewis een teamorder te geven.. Rosberg toch echt de nummer 1 daar?
[ Voor 20% gewijzigd door Destruction op 27-07-2014 17:41 ]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.