[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.993 views

Onderwerpen

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

AzzKickah

06-CENSORED

Wordt hier nog 'ingetogen' gevierd straks vanwege MH17? Niet dat ik dat nodig vind of zo maar vroeg t me ff af.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Nee, 10 rondes en Mercedes is minimaal een seconde per rondje sneller.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:57

Harrie

NederVlaming

Señor Sjon schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:23:
Nee, 10 rondes en Mercedes is minimaal een seconde per rondje sneller.
Als ze bandjes het houden moet het makkelijk lukken ja.
Edit: ah williams zegt al hem niet hard te racen omdat ze de finish moeten halen...

Ricciardo is toch ook echt lekker bezig :-)

[ Voor 21% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 15:26 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Blitzdoctor schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:18:
Voor massa hebben ze de dokters auto op pad gestuurd of wilden dat, mss daarom sc bij masa? Hier stond sutil niet op de racelijn dus geen sc.
Wanneer marshals de baan moeten oversteken is het SC punt uit.

Stel je voor dat er een marshal struikelt, of een brandblusser of iets dergelijks laat vallen (zoals eerder is gebeurt)

How do you save a random generator ?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:32

Martinspire

Awesomeness

Leuke gevechten hoor

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Linksvoor bij HAM ziet er wel erg slecht uit zeg. Gaat die het houden tot het eind?

• Harrie
  • Laatst online: 19:57

Harrie

NederVlaming

AzzKickah schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:30:
Linksvoor bij HAM ziet er wel erg slecht uit zeg. Gaat die het houden tot het eind?
Ik zag het ook. Laten we het hopen :-)

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:28

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

_/-\o_ @ Alonso vs Ricciardo

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:42

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Hou vol Bottas :D

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:28

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

^met hem :P

edit:

poeh, de race had ook niet nog 1 ronde langer moeten duren .. dan was Ricciardo Alonso ook weer voorbij gegaan, damn wat waren Alonso's banden slecht :D

[ Voor 88% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-07-2014 15:38 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Jaaaa :D

Ik heb niks tegen Hamilton overigens :)

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:05

fynrd1

Fooled by Randomness

Dat was een leuke race zeg

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ricciardo, massive racer at heart :)

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Wel weer zo'n lelijke trofee. Wat is er mis met de bekers en schalen :P

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

@Phusebox: mooi dat je dezelfde top 6 als mij had in de pool :) Scheelt weer :P

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijktip: momenteel op BBC2 de 1966-film Grand Prix :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Blitzdoctor schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:46:
Wel weer zo'n lelijke trofee. Wat is er mis met de bekers en schalen :P
Ook echt precies dezelfde als in Silverstone.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zijn het niet allemaal dingen van de sponsor? Santander nu dus bv?

• Señor Sjon
Ja, maar dat is gewoon een erg lelijke trofee, Een soort plastic prul.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33
AzzKickah schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:55:
@Phusebox: mooi dat je dezelfde top 6 als mij had in de pool :) Scheelt weer :P
Gaat de laatste tijd niet echt lekker.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:46
Hm, vandaag maar even dit topic niet lezen, was het weekend weg en wil graag de race - zonder voorkennis - in de herhaling kijken. :)

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:59
enchion schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:26:
[...]

Wanneer marshals de baan moeten oversteken is het SC punt uit.

Stel je voor dat er een marshal struikelt, of een brandblusser of iets dergelijks laat vallen (zoals eerder is gebeurt)
Over steken was niet nodig geweest er waren ook marshals aan de binnen kant van de baan.
Blitzdoctor schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:18:
Voor massa hebben ze de dokters auto op pad gestuurd of wilden dat, mss daarom sc bij masa? Hier stond sutil niet op de racelijn dus geen sc.
Precies, ook stond Massa aan de buitenkant van de racelijn, en Sutil aan de binnenkant, het tweede is altijd gevaarlijker voor zowel de marshals als voor de stilstaande rijders.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Geweldig leuke race in de herhaling op de BBC. Blij trouwens dat ik dit topic van't weekend niet geopend heb, had me weinig bijgebracht aan racevreugd.

Geweldige opmerking van DC over de Alonso/Ricciardo battle: Ben Edwards was aan het uitleggen dat RIC dat ook vooral deed om zijn territorium af te bakenen, en een signaal te geven aan Alonso etc. DC "Yes, he's doing this thing called "racing" "... Geweldig. Niet zeveren, gewoon vechten tot op het randje maar nooit er over. RIC en ALO zijn toch twee legends ja. HAM ook prachtig gereden van achter uit, beetje spijtig van de gok op de SC die dan niet kwam (maar ze wisten dat er maar heel uitzonderlijk SC komt op dit circuit).

Ook een beetje nostalgie naar de oude layout, maar me enorm geamuseerd. Die haarspeldbocht en de RIC turn 8, geweldig.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Jolke
Ok, duidelijk... ga ik niet terugbladeren en gewoon eerst kijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jolke op 21-07-2014 10:08 ]

• Grimmie187
  • Laatst online: 21:31
DexterBelgium schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:06:
Geweldig leuke race in de herhaling op de BBC. Blij trouwens dat ik dit topic van't weekend niet geopend heb, had me weinig bijgebracht aan racevreugd.

Geweldige opmerking van DC over de Alonso/Ricciardo battle: Ben Edwards was aan het uitleggen dat RIC dat ook vooral deed om zijn territorium af te bakenen, en een signaal te geven aan Alonso etc. DC "Yes, he's doing this thing called "racing" "... Geweldig. Niet zeveren, gewoon vechten tot op het randje maar nooit er over. RIC en ALO zijn toch twee legends ja. HAM ook prachtig gereden van achter uit, beetje spijtig van de gok op de SC die dan niet kwam (maar ze wisten dat er maar heel uitzonderlijk SC komt op dit circuit).

Ook een beetje nostalgie naar de oude layout, maar me enorm geamuseerd. Die haarspeldbocht en de RIC turn 8, geweldig.
RIC is een legende? Dat is wel erg voorbarig.. :P

Goed gevecht verder hoor! Kan het wel waarderen dat RIC zich niet zomaar opzij laat zetten, gelukkig heeft ALO een hele grote trukendoos (en ja, versere bandjes).

• SnowDude
DexterBelgium schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:06:
Bij Sky sports hadden Brundle (of was het Herbert?) en Hill er een treffende mening over: Brundle zei dat de oude layout saai was, "There were more squirrels than spectators", en het was alleen maar vol gas rijden waardoor de beste auto won en niet de beste coureur. Waarop Hill antwoorde dat hij het een geweldige baan vond, maar zei er toen lachend achteraan dat hij toen een hele goede auto had.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Señor Sjon
We hebben anders genoeg saaie races gehad op deze nieuwe layout. Ik mis de oude baan nog steeds, het was echt een specifiek circuit op de kalender; net als Monza een highspeed, low downforce baan. Stadiongedeelte was ook wat leuker zonder de geasfalteerde uitloop van bocht 1 en het feit dat je met 0 downforce erdoorheen aan het glijden was.

Ze hadden hem niet hoeven slopen, de lijn loopt 10 jaar na dato nog steeds door de bossen. Dus asfalteren die handel.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het stadion-gedeelte had ook leuker kunnen zijn als de baan breder was. Inhalen is nu zo goed als onmogelijk in elke bocht als men eenmaal het stuk binnenkomt

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:29

Arfman

Drome!

Klopt, ik was 3 jaar geleden geloof ik bij deze F1 race en ik zat bij het inkomen van het stadion. Dat is daar zo smal dat er gewoon niks gebeurde, behalve dat 1 of andere kneus van een achterhoedeteam hem bijna in de grindbak zette (zelfde plek als HAM). Ik had deze race meer waar voor m'n geld gehad daar :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• iichel
  • Registratie: Maart 2010

iichel

Gazoooo

Massa legt de schuld bij Magnussen voor de start crash.

http://www.rtl.nl/(/sport..._schuld_bij_Magnussen.xml

Verrassend :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Martinspire schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:10:
Het stadion-gedeelte had ook leuker kunnen zijn als de baan breder was. Inhalen is nu zo goed als onmogelijk in elke bocht als men eenmaal het stuk binnenkomt
Maar dat heeft op zich toch niks met de "redesign" te maken, dat was, if anything, nog veel erger in de "zero downforce" dagen van de oude layout, of niet?

Aan de andere kant, is het feit dat we vandaag zo'n leuke race te zien gekregen hebben te danken aan de strengere restricties op downforce en de grotere nadruk op power/torque en dus meer invloed van mechanische grip?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• StarWing
  • Laatst online: 17:34

StarWing

Huh ?!?

Ik denk dat Williams een nieuwe bleiter gevonden heeft na Barichello :)
Niets tegen Massa hoor, maar hier zit hij toch duidelijk in de fout :x

Page intentionally left blank.

• SnowDude
DexterBelgium schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:27:
[...]

Aan de andere kant, is het feit dat we vandaag zo'n leuke race te zien gekregen hebben te danken aan de strengere restricties op downforce en de grotere nadruk op power/torque en dus meer invloed van mechanische grip?
Dat heeft er imho wel wat mee te maken, maar de meeste inhaal acties waren nog steeds met DRS bij de hairpin.

Trouwens, op elke circuit waar je een links-recht of rechts-links combinatie heb van bochten kan je slecht in halen,

• Grimmie187
StarWing schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:36:
Ik denk dat Williams een nieuwe bleiter gevonden heeft na Barichello :)
Niets tegen Massa hoor, maar hier zit hij toch duidelijk in de fout :x
Terwijl er toch een heleboel mensen zijn die Magnussen de schuld geven..

Snap er eigenlijk ook weinig van: Als je Massa heet en bij de start de buitenkant van bocht 1 neemt kun je er toch vanuit gaan dat er iemand aan de binnenkant zit? Zou niet weten waarom je dan instuurt naar de apex, dat is vragen om problemen.

Heb verder ook niets tegen Massa, het is een sympathieke vent. Probleem bij Massa is vaak als dit soort incidenten zich opstapelen hij zich als Calimero gaat gedragen.

[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 22-07-2014 10:20 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:16:
[...]

Terwijl er toch een heleboel mensen zijn die Magnussen de schuld geven..

Snap er eigenlijk ook weinig van: Als je Massa heet en bij de start de buitenkant van bocht 1 neemt kun je er toch vanuit gaan dat er iemand aan de binnenkant zit? Zou niet weten waarom je dan instuurt naar de apex, dat is vragen om problemen.
Mee eens, al dacht Massa waarschijnlijk dat iedereen netjes achter elkaar aanreed en eieren voor z'n geld koos. Is niet onredelijk, maar hij had beter meer ruimte gelaten. Daarnaast moet ook gezegd worden dat Magnussen wel een rare lijn koos, op dat traject zou hij aan de buitenkant van T1 uitgekomen zijn en daar zit áltijd verkeer. Oftwel: onhandig van beiden.

• Grimmie187
Jejking schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:19:
[...]

Mee eens, al dacht Massa waarschijnlijk dat iedereen netjes achter elkaar aanreed en eieren voor z'n geld koos. Is niet onredelijk, maar hij had beter meer ruimte gelaten. Daarnaast moet ook gezegd worden dat Magnussen wel een rare lijn koos, op dat traject zou hij aan de buitenkant van T1 uitgekomen zijn en daar zit áltijd verkeer. Oftwel: onhandig van beiden.
Daar heb je inderdaad ook wel een punt. Magnussen pakt daar de binnenkant op hoop van zegen, met het idee dat de rest van het veld wel rekening met hem zal houden.

• Señor Sjon
De Red Bulls reden op dezelfde manier naast elkaar en hadden geen crash. Alleen Ricciardo moest uitwijken voor een stuiterende Massa. Maar er zijn wel wat leuke quotes bijgekomen van hem, zoals dat de auto van achteren altijd uit moet wijken (goh, iets met Canada en Massa als achterste auto?).

Jammer genoeg haalt FOM weer al het materiaal van YT, stel je voor dat er fans kijken. :X

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Señor Sjon schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:07:
De Red Bulls reden op dezelfde manier naast elkaar en hadden geen crash. Alleen Ricciardo moest uitwijken voor een stuiterende Massa. Maar er zijn wel wat leuke quotes bijgekomen van hem, zoals dat de auto van achteren altijd uit moet wijken (goh, iets met Canada en Massa als achterste auto?).

Jammer genoeg haalt FOM weer al het materiaal van YT, stel je voor dat er fans kijken. :X
Compleet niet te vergelijken. Sterker nog, Ricciardo had de mazzel dat hij uit moest wijken voor Massa en snel anticipeerde want Vettel zat op hetzelfde pad als Magnussen :X Bewijs:

En schuin aanremmen in een remzone omdat Perez zo nodig erg laat moet verdedigen in Canada? Het sloeg totaal nergens op.

• enchion
  • Niet online
Jejking schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:19:
[...]

Juist.

Het leek er heel erg op dat Massa de lijn pakt om binnen de witte lijnen uit de bocht te komen en dat Magnussen z`n traject lag buiten de witte lijn op corner-exit, waardoor je 2 kruisende rij-lijnen krijgt.
(ik heb ook het idee dat een strenger witte lijn beleid tijdens practice/qualy dit ongeluk had kunnen voorkomen.)

edit:
Na het nog eens bekijken van het bovenstaande filmpje is het toch echt Magnussen die in de fout zit, het is een beetje de bedoeling bij een bocht dat je de apex met 90 graden tov het midden van je auto neemt, Massa doet dat wel en laat net genoeg ruimte als Magnussen dat ook had gedaan.
(maw het enige wat Massa "fout" doet is op de millimeter nauwkeurig genoeg ruimte geven waar hij er bij de start van de race beter voor de zekerheid 20cm van had gemaakt)

[ Voor 22% gewijzigd door enchion op 22-07-2014 13:53 ]

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
enchion schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:43:
[...]

Juist.

Het leek er heel erg op dat Massa de lijn pakt om binnen de witte lijnen uit de bocht te komen en dat Magnussen z`n traject lag buiten de witte lijn op corner-exit, waardoor je 2 kruisende rij-lijnen krijgt.
(ik heb ook het idee dat een strenger witte lijn beleid tijdens practice/qualy dit ongeluk had kunnen voorkomen.)

edit:
Na het nog eens bekijken van het bovenstaande filmpje is het toch echt Magnussen die in de fout zit, het is een beetje de bedoeling bij een bocht dat je de apex met 90 graden tov het midden van je auto neemt, Massa doet dat wel en laat net genoeg ruimte als Magnussen dat ook had gedaan.
(maw het enige wat Massa "fout" doet is op de millimeter nauwkeurig genoeg ruimte geven waar hij er bij de start van de race beter voor de zekerheid 20cm van had gemaakt)
Blijft het alsnog bijzonder in één zin opmerkt dat Magnussen fout zit en aangeeft de beelden nog niet gezien te hebben :')

iRacing Profiel

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Volgens mij moeten sommigen de beelden van het ongeluk, die getoond zijn tijdens de SC periode, nog eens op het gemak bekijken en dan de conclusies trekken wie waar schuldig aan is. Vooral het commentaar, via Sky gegeven, zal mogelijk wat extra licht op de zaak geven. Één camera standpunt is niet voldoende om de crash goed te kunnen beoordelen, dat is zonder twijfel.

Testing, one, two ...

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Conclusie:

Na elke crash blijft er innige onenigheid over de schuld van de betrokkenen in de crash. Tenzij het echt te obvious is wie er schuldig is, ga ik me niet meer met zulke discussies bemoeien want niemand wordt het toch eens :).

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

TommyGun

Stik er maar in!

Zo, morgen in het vliegtuig naar Boedapest. Here we come! :)

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 22-07-2014 15:30 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TommyGun schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:30:
Zo, morgen op het vliegtuig naar Boedapest. Here we come! :)
onafhankelijk van je plaats; bring water!!! er is slechts 1 aanrij route; wel voldoende parkeer ruimte.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• enchion
  • Niet online
frankivo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:52:
[...]

Blijft het alsnog bijzonder in één zin opmerkt dat Magnussen fout zit en aangeeft de beelden nog niet gezien te hebben :')
Na het dus door mij minstens 2x de beelden gezien te hebben trek ik mijn conclusie, maw ik post dus met enige integerheid mijn conclusie/mening (laat dus ook duidelijk merken dat het enigszins een niet direct te beoordelen situatie is), ipv gewoon klakkeloos als een schaap alles mee te lullen wat hele volksstammen zeggen omdat het "cool" is om Massa klakkeloos overal de schuld van te geven.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

himlims_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:31:
[...]
onafhankelijk van je plaats; bring water!!! er is slechts 1 aanrij route; wel voldoende parkeer ruimte.
Check, is niet de eerste keer dat we een F1-race bezoeken, dus dat komt goed :). (Gold overigens).

Transport van/naar het circuit is nog even uitzoeken. Er gaan bussen die gratis zijn voor mensen met tickets, maar op zondag schijnen die erg vol te zitten. Trein kan, maar dan moet je nog 30 á 40 minuten lopen. Taxi is prijzig + kans op file.

Verwijderd

Kans op file? Als het net zo wordt als twee jaar terug, is het een groot drama om ook maar van het terrein af te komen ;)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:43:
Kans op file? Als het net zo wordt als twee jaar terug, is het een groot drama om ook maar van het terrein af te komen ;)
Mja, wat dat betreft niet zo erg. We vliegen maandag pas terug en zondag gaan we sowieso vroeg om alles te kunnen zien.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vond zonnetje in hongarije anders behoorlijk goed branden daar :) stappen is budapest is wel super trouwens, maar dat is heel ander verhaal dan F1 :)

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
TommyGun schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:50:
[...]

Mja, wat dat betreft niet zo erg. We vliegen maandag pas terug en zondag gaan we sowieso vroeg om alles te kunnen zien.
Ah wij rijden morgen aan naar Budapest, eerste keer Hongarije dus ik ben benieuwd! Ga-tickets hier maar dat mag de pret niet drukken.

Verwijderd

Oostenrijk en omgeving is ontzettend mooi om doorheen te rijden. :)
Wel opletten als je door Slowakije heen rijd. Veel corrupte agentjes die je cash geld willen aftroggelen voor overtredingen die je niet hebt begaan ;). Gelukkig hadden wij 'niks bij ons'.

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:45:
Oostenrijk en omgeving is ontzettend mooi om doorheen te rijden. :)
Wel opletten als je door Slowakije heen rijd. Veel corrupte agentjes die je cash geld willen aftroggelen voor overtredingen die je niet hebt begaan ;). Gelukkig hadden wij 'niks bij ons'.
We zijn er ondertussen, maar we zijn niet door Slovenië gekomen. Morgen eerst maar eens pit walk doen :-)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Volgens Sport Bild zou Mercedes Vettel willen naast Rosberg in 2016.

Bron: http://t.co/zQUiZIZNDJ

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Volgend jaar weer een GP van Mexico: http://www.gpupdate.net/n...rix-van-mexico-voor-2015/

Afbeeldingslocatie: http://www.gpguide.com/images/CircuitConfigurations/Mexico-B.png

Kan mij nog herinneren dat ik deze baan vroeger helemaal suf gereden heb in Formula One Grand Prix. Halverwege de race gleed je in de laatste bocht steeds verder naar buiten met je versleten banden, dan pitten voor nieuwe banden en dan een goede inhaalrace rijden. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door MegaTronics op 23-07-2014 20:42 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Roamor
  • Niet online
MegaTronics schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:40:
Volgend jaar weer een GP van Mexico: http://www.gpupdate.net/n...rix-van-mexico-voor-2015/
Kan mij nog herinneren dat ik deze baan vroeger helemaal suf gereden heb in Formula One Grand Prix. Halverwege de race gleed je in de laatste bocht steeds verder naar buiten met je versleten banden, dan pitten voor nieuwe banden en dan een goede inhaalrace rijden. 8)
Gaaf, was ook 1 van de favorieten van mij. F4 uit, achtervleugel slopen, F4 aan en lekker driften. :D

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

F1GP.exe was toch echt 1 van de beste racegames ooit! 8)

Volvotips.com

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik ben wel blij met de terugkeer van Mexico, als ze die hobbels er maar niet te hard uithakken! We willen ze zien glijden en beesten, geen optocht. Vooral die laatste bocht is erg vet.

[ Voor 11% gewijzigd door Jejking op 23-07-2014 22:24 ]

• Tackleberry
  • Laatst online: 12:40
Via RTL GP Magazine: Het Italiaanse Autosprint meent te weten waar Max Verstappen gaat rijden...
http://autosprint.corrier...pen-punta-mercedes/17463/

Google Translate maakt er dit van:
Max Verstappen tip on the Mercedes

verstappen formula 1 / July 23, 2014 twitter facebook google pinterest
Just sixteen years , and less than a year since his debut in the car, Max Verstappen (son of Jos driver in Formula One in the 90s) was the subject of a little hidden contention by several teams of Circus. At the end Verstappen decided, and these days will formalize its relationship with Mercedes , preferred to Red Bull and the other two deals on the plate. His brilliant performance in the European Formula 3 series , series that Verstappen has chosen for his debut in the car, have sparked an interest that did not show for a long time in the world of formulas in preparation.

Verstappen , accompanied by his father Jos, visited the Formula One paddock at Hockenheim last weekend, enjoying not just with the representatives of the Mercedes . At the moment Max occupies the second place in the European championship of Formula 3 , and it is anticipated that a possible transition next year in the championship GP2 . But in the short term there are rumors of a first tests on the Mercedes Formula One in 2012 .

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Onvertaald, maar dan wel in het Deutsch :)

http://www.speedweek.com/...Mercedes-Silberpfeil.html

Testing, one, two ...

• Roamor
  • Niet online
Dat zou wel heel gaaf zijn. Red Bull is meestal overbezet qua talent, en Mercedes heeft ook meerdere teams om protegés neer te kunnen zetten. Jongste F1 coureur ooit? Waarom niet, hij heeft nog drie jaar.

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-10 10:20
Het zou leuk zijn voor de sport in Nederland.
Het toont wat mij betreft ook direct aan hoe belangrijk marketing is voor een coureur.. Max wint veel, dat is waar, maar dat heeft Frijns ook gedaan. Alleen Frijns heeft geen papa die overal waar hij komt zijn naam even laat vallen.
Het viel mij het afgelopen jaar op dat Jos overal waar hij sprak het ontwerp draaide naar Max. Max hier, Max daar, Max zus, Max zo. Op een gegeven moment plaatste GPUpdate zelfs artikelen dat Max een kartwedstrijd had gewonnen. Die aanpak werpt dus duidelijk zijn vruchten af, want hij is nu dus ook opgemerkt door de grote jongens.

Nu nog hopen dat hij ook werkelijk een stuurtje mag vasthouden, en niet ergens op de 'reservebank' word geplaatst zodat hij niet bij de concurrent gaat rijden.. Time will tell..

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:35
Hmm.. is er een GP2/GP3 topic ook ergens?

Net op Twitter werd bekend gemaakt dat Alexander Rossi reservecoureur is bij Marussia F1 team.
Best vreemd, aangezien hij VORIGE week (!!) nog bij Caterham reservecoureur/testdriver was (naast Frijns dus), en hij reed tot vorige week (tot aan Duitsland) ook in Caterham GP2 team.

Dat dat zomaar mag!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-11 23:27
Ryur schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:48:

Net op Twitter werd bekend gemaakt dat Alexander Rossi reservecoureur is bij Marussia F1 team.
Best vreemd, aangezien hij VORIGE week (!!) nog bij Caterham reservecoureur/testdriver was (naast Frijns dus), en hij reed tot vorige week (tot aan Duitsland) ook in Caterham GP2 team.

Dat dat zomaar mag!
Er is het Algemeen race topic voor alles behalve F1.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• Dupje
Patient doing well & made it home today! So thankful for all the nice messages, we are aiming for a speedy recovery!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BtU0ZFNCAAAr1eZ.jpg
Toto is duidelijk ook op z'n hoofd gevallen, die broek! :p

[ Voor 44% gewijzigd door Dupje op 24-07-2014 19:23 ]

• Señor Sjon
Ryur schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:48:

Dat dat zomaar mag!
Contracten en F1... :N

• Ryur
Ja daarom.
Bij de werknemers zelf wordt er wel veel gezeur over gemaakt (denk nog maar aan RB vs McLaren, begin dit jaar volgens mij?); maar blijkbaar bij coureurs dus niet. 8)7

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:50
Hij is er gewoon uitgetrapt bij de Caterham personeels shuffle toch?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12
Dupje schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:21:
[...]

Toto is duidelijk ook op z'n hoofd gevallen, die broek! :p
Hij heeft zijn vrouw laten rijden?

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ach, rijden kan Susie wel hoor. :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
MegaTronics schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:40:

[afbeelding]

Dacht even dat Tilke Monza ging verbouwen toen ik dat plaatje zag.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

smvs schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 07:22:
[...]

:D

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Grimmie187
smvs schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 07:22:
[...]

Haha, same here :P

Ik ben nooit zo anti-Tilke geweest maar als hij dat had geflikt was ik met een hooivork voor de deur gaan staan! >:)

• Ryur
J-M-T schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:31:
Hij is er gewoon uitgetrapt bij de Caterham personeels shuffle toch?
Wat ik heb gehoord/gelezen (berichten van zijn Twitter/Instagram) is dat hij er ZELF uit is gestapt na de overname van Albers en Co.
Hij gebruikte als "excuus": "Ik wil mij focussen op de Formule 1, ik wil rijden".

Zo waren dus veel 'fans' die dachten dat Rossi zijn focus op HAAS (die USA team) ging leggen.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-11 10:10

Firesphere

Yoshis before Hoshis

KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:38:
[...]

Hij heeft zijn vrouw laten rijden?
U weet dat zijn vrouw ene Susie is?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12
Firesphere schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:57:
[...]

U weet dat zijn vrouw ene Susie is?
Ene Susie de testrijdster van Williams... Ik weet... daarom juist ;-)

• Dupje
Trouwens. Telkens als Hammie wint in Hongarije is Kimi 2de.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BtU-mZRCQAAeYsZ.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Dupje op 25-07-2014 12:09 ]

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:12

Hoogie2004

Whohooooo

Kimi zit er in ieder geval goed bij de eerste training :D Zou leuk zijn voor het kampioenschap, Hamilton 1 en Kimi 2 :)

My iRacing profile | Strava

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

BM

Moderator Spielerij
Zou het dolgraag willen (Kimi op 2), maar ik zie het niet gebeuren. Hij heeft er in de trainingen wel vaker redelijk bij gezeten, maar als je tot nu toe in de race niet hoger dan 7e bent gekomen verwacht ik dit weekend ook geen wonderen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Jolke
Wat een lekker gebroken Engels weer... 'I don't always', nahja...

Ik zie Kimi niet veel meer doen dit jaar. Hij bakt er weinig van bij Ferrari, behalve een paar mooie one-liners via de teamradio als die hem weer eens storen tijdens het rijden.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jolke schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:20:
Wat een lekker gebroken Engels weer... 'I don't always', nahja...

Ik zie Kimi niet veel meer doen dit jaar. Hij bakt er weinig van bij Ferrari, behalve een paar mooie one-liners via de teamradio als die hem weer eens storen tijdens het rijden.
Wat is daar mis aan dan..? Of was dat de hele zin?

Tja Kimi... volgens mij heeft die er helemaal geen zin meer in of zo. Zegt ie thuis vast 'ja ik moet volgend weekend weer werken'.

http://www1.skysports.com...join-the-calendar-in-2016

:F

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 25-07-2014 14:29 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:37

Player1S

Probably out in the dark

Bernie graait snel nog wat miljoentjes voordat ie verstoten word.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

AzzKickah schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:28:
[...]

Wat is daar mis aan dan..? Of was dat de hele zin?

Tja Kimi... volgens mij heeft die er helemaal geen zin meer in of zo. Zegt ie thuis vast 'ja ik moet volgend weekend weer werken'.

http://www1.skysports.com...join-the-calendar-in-2016

:F
Dat eerste comment is geniaal!
So the track will take in the picturesque views, whoop de doo. Correct me if I am wrong but I thought F1 was about racing, not the new holiday destination channel??????
Wacht, ik las er even overheen hoor, maar... de Europese Grand Prix?
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-ymZmdS59RaI/T-tMexS3_8I/AAAAAAAAAho/suPk2mvbSqs/s1600/bert_facepalm.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 25-07-2014 15:07 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Firesphere schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:51:
[...]

[...]

Eh, ja?

iRacing Profiel

• SnowDude
Firesphere schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:51:
[...]

[...]

[afbeelding]
Tja misschien nieuw voor je maar Europa is groter dan de EU. Moskou ligt bijvoorbeeld ook in Europa.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

SnowDude schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:24:
[...]

Tja misschien nieuw voor je maar Europa is groter dan de EU. Moskou ligt bijvoorbeeld ook in Europa.
En er is ook niet een die denkt "Hmmm, Europese GP in Azerbeidjan, ja, dat klinkt echt als de beste keuze."

/sarcasme.

Dat hele verhaal is gewoon 1 stuk propaganda om de smak geld die er onder tafel wordt geschoven. Azerbeidjan is NIET de locatie voor een Europese GP.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

What the hell moet dat ook nog de Europese GP worden??

Ik kijk denk ik echt niet meer vanaf volgend jaar. Ja, de BBC-samenvattinkjes of zo.
Hier ga ik toch geen tijd meer in stoppen zeg. Come on.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

AzzKickah schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:16:
What the hell moet dat ook nog de Europese GP worden??
Precies wat ik bedoel inderdaad.
Azerbaijan is a modern European country that has established a reputation as a centre of sporting excellence.
Ik ken een heel aantal sporters. Pro's dus, die leven van en voor het sporten.
En ik heb er nog nooit 1 horen zeggen "Wat zou ik graag willen trainen in Azerbeidjan".

Reputatie? My ass, Dit is gewoon die "president" die het een leuk speeltje vindt en er dus een klap geld tegenaan gooit.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik geef het wel een kans. Ik ken het land niet, ik ken de baan niet, maar om meteen het slechtste te suggereren vind ik wat ver gaan.

Europese GP vind ik echter wat vaag. Dat is (imo) net zo veel Europa als Turkijë en Israël. Het ligt tegen Iran aan note bene. Maar waarom niet de Azerbaijani Grand Prix (oid)?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Jurgen & TommyGun, have fun, vergeet niet een fles water (ofzo) mee te brengen, zonnetje bakt goed maar de faciliteiten vond ik vorig jaar beperkt (druk, hoge prijs en matig van kwaliteit). Verder wel leuke sfeer en grote diversiteit in fans van verschillende teams/coureurs. Na de race is mogelijk om de baan op te gaan, als goed heb onthouden wordt hek geopend bij bocht 10
Afbeeldingslocatie: http://www.victorytravelbg.com/hungaroring.jpg

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:20

duderuud

Sliden is koel

Memories...in 1997 zat ik op de tribune bij de laatste bocht voor start/finish.

Damon Hill lag de hele race op kop met zijn waardeloze Arrows, wij gingen helemaal uit ons dak! In de (ik meen) laatste ronde zagen we ineens Villeneuve op kop, shit! Gelukkig reed ie nog en werd Hill alsnog 2e.
Dat was dacht ik het beste resultaat van een Arrows ooit. Fantastische race. Ook leuk om Hill toe te juichen terwijl we tussen een massa Duitsers zaten en die kwam niet eens op het podium hehe!

Ja, toen was Formule 1 tenminste nog spannend en leuk om naar te kijken :/

Afbeeldingslocatie: http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/5500/5577.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door duderuud op 25-07-2014 19:29 ]

Motor-Forum.nl

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Prachtige auto ook. Niet te moeilijk. Gewoon bam, racen.

• NitroX infinity
  • Laatst online: 20:54
Ook mooiere liveries dan tegenwoordig imho.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-11 19:59

MikeVM

- Baloo -

ik denk niet dat kimi de wil om te winnen is verloren. maar hij heeft gewoon geen zin om Fake te doen voor de camera. de auto is ten eerste niet goed genoeg om te winnen, en ten tweede ligt de auto hem niet.

bij kimi werkt dat een beetje demotiverend denk ik. en hij steekt dat niet weg, maar ik denk dat hij wel vooruit kijkt naar 2015, en dat ik denk dat we pas na 2016 kunnen oordelen over zijn gedrag dit jaar.

als je al bewezen hebt in de sport. (zoals kimi, alonso, hamilton, vettel) dan vind ik dat prima dat je geen bullshit verkoopt als je niet gemotiveerd geraakt van een middenveld auto.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Zo nu kunnen we echt beginnen, doei Hamilton :)

• nAffie
  • Laatst online: 08-11 19:13

nAffie

...

Wat een pech weer voor Hamilton... :(

meh.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:06:
Zo nu kunnen we echt beginnen, doei Hamilton :)
Zo zijn we klaar, want Rosberg krijgt weer een makkie om te winnen. Je zou bijna gaan denken dat Rosberg een brandbommetje heeft laten aanbrengen.

Ik hoop echt dat Rosberg ook mechanische pech heeft, die verdient wel wat tegenslag en maakt de race een stuk leuker. De PR-glimlach, Mr Clean en Mr Mazzel, bah.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Damn als ik iemand het niet gun zoveel ongeluk is het hamilton wel.... laat die duitsers eens lekker rosberg zn wagen afbranden....
Tis duidelijk wie er van mercedes kampioen mag (moet) worden ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-10 13:13
Weer een freewin voor Rosberg -_-. Echt niet te geloven wat een pech voor Hamilton zeg.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Naja ga echt afvragen of het pech is. Zeker als mercedes gezegd heeft 2 duitse rijders te willen hebben.
Linkt me op een eruit werken van hamilton... zo zonde is gewoon een van de beste of zelfs de beste van het veld :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-11 17:59
Ik durf 'm wel aan Hamilton weer terug naar Mclaren.

Om Formule 1 weer leuk te krijgen, denk dat ze weer terug moeten naar de kernwaarde, speeltuin voor nieuwe techniek, die later ook weer in de straat auto's kunnen komen.
Pagina: 1 ... 65 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.