life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Arme Raikkonen, maar goed, gooit hij er met de pet naar?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoe vaak moet dat toch gebeuren voor je er van leert.charops schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:19:
En Ferrari rekent zich weer eens te rijk...zoveelste keer
Overigens had Button ook net mazzel.
En zeker met al twee uitvallers, en het dan nog niet redden..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Dit is volkomen onnodig en achterlijke menselijke fout .. de zoveelste keer dat dít gebeurt!
ONTSLAG OP STAANDE VOET!!
bah

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-07-2014 14:28 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit dus. Het is wel erg toevallig om zoveel pech juist bij 1 rijder neer te leggen, want het is wel érg toevallig.v8power67 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:11:
Naja ga echt afvragen of het pech is. Zeker als mercedes gezegd heeft 2 duitse rijders te willen hebben.
Linkt me op een eruit werken van hamilton...
Ik ben niet van de conspiracy-verhalen, maar ik begin nu wel een patroon te zien.
Edit: net zoals de vorige race erger ik me behoorlijk aan dat "Bernie says: don't drink and drive". Bernie begint een beetje Putin-trekjes te krijgen, net zoals dat achterlijke gedoe bij de GP van Oostenrijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Bart-Willem op 26-07-2014 14:39 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Volgens mij stuurt Mercedes er stiekum een beetje op aan om de laatste race nog "spannend" te maken.Hari-Bo schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:41:
Ach Hamilton heeft nog de laatste race om 50 punten binnen te halen...
btw Ik heb een stream aanstaan naast de tijdrit van de Tour en ik betrap mezelf erop dat ik eigenlijk helemaal niet naar de F1 qualy aan het kijken ben terwijl ik de qualy eigenlijk nog het enige relatief leuke deel vind, en de tijdrit nog eigenlijk helemaal geen boeiende mensen aan het rijden heeft.
(laatste strohalmpje voordat ik het definitief opgeef met Bernie denk ik)
[ Voor 6% gewijzigd door enchion op 26-07-2014 14:47 ]
How do you save a random generator ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

[ Voor 35% gewijzigd door Bart-Willem op 26-07-2014 14:55 ]
Hier precies hetzelfde als het komende seizoen nog meer kunstmatige regels erbij komt haak ik ook af, toch jammer volg elke race al vanaf 1998 maar het begint zijn charme goed te verliezen.enchion schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:45:
[...]
Volgens mij stuurt Mercedes er stiekum een beetje op aan om de laatste race nog "spannend" te maken.
btw Ik heb een stream aanstaan naast de tijdrit van de Tour en ik betrap mezelf erop dat ik eigenlijk helemaal niet naar de F1 qualy aan het kijken ben terwijl ik de qualy eigenlijk nog het enige relatief leuke deel vind, en de tijdrit nog eigenlijk helemaal geen boeiende mensen aan het rijden heeft.
(laatste strohalmpje voordat ik het definitief opgeef met Bernie denk ik)
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

je zou er haast een twitter account voor aanmaken om even flink je gal te spuwen .. bijna
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Done.
Ik dacht ik doe een keer gek en ga op resultaten uit het verleden af
Mwoah dat wordt 'm niet denk ik
van achteraf bekeken misschien?AzzKickah schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:14:
Mijn pool-voorspelling kan wel down the drain trouwens.
Ik dacht ik doe een keer gek en ga op resultaten uit het verleden af1. HAM 2. RAI
Mwoah dat wordt 'm niet denk ik
[ Voor 89% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-07-2014 15:21 ]
Sky besteedt sowieso heel veel aandacht aan hamilton. Vond het vorige race erg irritant worden.Bart-Willem schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:19:
Lol, Skysports F1 besteedt nu flink aandacht aan de conspiracy-verhalen (zoals de mijne hierboven) over Mercedes en Hamilton.
Engelse zender, Engelse kampioenschapskandidaat. Niet zo gek toch? Officieel kan jij helemaal geen Sky kijken hier in NLGoron schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:20:
[...]
Sky besteedt sowieso heel veel aandacht aan hamilton. Vond het vorige race erg irritant worden.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
PSN-id: Chrasher
Vincere Per Belli
Verwijderd
Idd, onzinnige gedoe met conspiracies omdat het een Brit is...Goron schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:20:
[...]
Sky besteedt sowieso heel veel aandacht aan hamilton. Vond het vorige race erg irritant worden.
Erm... als je had gekeken dan was het juis Crofty/Sky die het afdeed als een stom verhaal. Het ging naar aanleiding van de discussie die op twitter was losgebarsten door fansVerwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:44:
[...]
Idd, onzinnige gedoe met conspiracies omdat het een Brit is...
in theorie: ja ... in de praktijk: Hamilton 2e en Raikonen 11e ... been there, done thatChrasher schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:53:
Maakt het voor de race van morgen natuurlijk wel weer leuk (als de regie meewerkt zoals in de afgelopen race). Hamilton en Raikkonen die een inhaalrace mogen beginnen.

Maar misschien dat Hamilton meer tegengas krijgt van Fernando en Vettel dat ie op 4e steken blijft, al moet ik het nog zien. Hoewel, Botas maakt ook wel weer kans op een mooie 2e plek!
[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-07-2014 16:52 ]
Ik zat daar ook in 2001 toen Schumacher daar wereldkampioen werdduderuud schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:28:
Memories...in 1997 zat ik op de tribune bij de laatste bocht voor start/finish.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
http://adamcooperf1.com/2...n-success-ballast-for-f1/
Want DTM kijkt zo lekker weg.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dankjewel, er gaat water genoeg mee. Voor general admission is er een geweldige plek opkomen rechte stuk, we zagen het leed van Hamilton voltrekken vanmiddag!himlims_ schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:58:
@Jurgen & TommyGun, have fun, vergeet niet een fles water (ofzo) mee te brengen, zonnetje bakt goed maar de faciliteiten vond ik vorig jaar beperkt (druk, hoge prijs en matig van kwaliteit). Verder wel leuke sfeer en grote diversiteit in fans van verschillende teams/coureurs. Na de race is mogelijk om de baan op te gaan, als goed heb onthouden wordt hek geopend bij bocht 10
[afbeelding]
op zich zijn de faciliteiten prima hier, zelfs donderdag nog even met Olav Mol gesproken
Valt me altijd wel op, en ik kan het me ook wel voorstellen. Ook de Duitsers doen dat veel, maar die roepen het elke minuut. Dat gaat pas snel vervelen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:44:
[...]
Idd, onzinnige gedoe met conspiracies omdat het een Brit is...
Neemt niet weg dat de prestatie van Hamilton erg goed was om van achterin het veld op het podium te komen.
Zijn we daar niet al een beetje, heb het gevoel nl dat ik een beetje naar de aftiteling zit te kijken tegenwoordig.Señor Sjon schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:04:
Zou deze idiote regel dan het einde van F1 inluiden?
How do you save a random generator ?
Kimi vroeg verschillende keren om toch nog op de zachte banden te gaan rijden, maar Ferrari vond dat niet nodig. Hoofd, plaat, serveren?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Deze regel is in ieder geval minder slecht dan de dubbele punten.Señor Sjon schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:04:
Olav Mol beweerde nog dat Kimi ook deels schuldig was, maar blijkbaar dus niet.gambieter schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:14:
http://www1.skysports.com...n-hungarian-gp-qualifying
Kimi vroeg verschillende keren om toch nog op de zachte banden te gaan rijden, maar Ferrari vond dat niet nodig. Hoofd, plaat, serveren?
Maar dat je Q2 niet haalt met twee uitvallers en een tijd die in vergelijking met de trainingen ook niet geweldig was, is echt onbegrijpelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door MrSleeves op 26-07-2014 22:03 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De Marussia reed op de zachte banden, de Ferrari op de harde banden. Daar zit echt makkelijk anderhalve seconde verschil tussen, maar Ferrari dacht banden te kunnen sparen.Arfman schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 22:54:
Vergeef mij, maar als Kimi wat harder had gereden was een Marussia toch sowieso geen concurrent?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Is ze wel gelukt, setjes zacht te over.gambieter schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:04:
[...]
De Marussia reed op de zachte banden, de Ferrari op de harde banden. Daar zit echt makkelijk anderhalve seconde verschil tussen, maar Ferrari dacht banden te kunnen sparen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dan besteedt je al die engineering aan gewichtsbesparing om een paar bakstenen te mogen meesjouwen...Señor Sjon schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:04:

Leuk gifje over de quali van gister: http://www.gfycat.com/IncredibleMeagerAnemoneshrimp
Mooie kans voor Hamilton
[ Voor 61% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-07-2014 13:31 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 27-07-2014 13:59 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
een grindbakPierre61 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:02:
Wat heeft Lewis nou onder de wagen
The ramblings of an idiot

[ Voor 18% gewijzigd door Pierre op 27-07-2014 14:18 ]

Wellicht fout gegaan bij een manoeuvre om bandjes warm te houden? Heb nog geen goede herhaling gezien.Goron schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:23:
Rosberg is aan het roken. en hoe crash je tijdens safetycar???

De nummers 1 t/m 4 zijn gewoon benadeeld, omdat zij de pit entry al voorbij waren op het moment dat de SC uitkomt. In Amerika gaat de pitlane in zo'n geval gewoon 1 ronde lang dicht, zodat in de ronde erna iedereen dezelfde (eerlijke) keuze kan maken.
Nu moeten de nrs 1 t/m 4 een ronde later dan de rest pitten en liggen ze opeens op nr 4, 7 en 11

Que? wie is eekhoorn?
lol
Ik keek de race op 'eekhoorn' maar die klapte er opeens uit..
Ah, ik dacht dat je een crashende rijder bedoelde, zoals Crashdonado net weerAzzKickah schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:35:
lol
Ik keek de race op 'eekhoorn' maar die klapte er opeens uit..
Brundle zei ook nog echt 'It was Maldonado's fault..'gambieter schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:37:
[...]
Ah, ik dacht dat je een crashende rijder bedoelde, zoals Crashdonado net weer
Nee, joh?
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.