I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mercedes fan zegt ieHari-Bo schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:12:
Yess ben Mercedes fan, nu hopen dat Rosberg de overwinning kan verzilveren morgen!
Zijn onsportieve houding staat me niet aan de laatste tijd tegenover Rosberg, een crash hoeft niet persee maar als Rosberg hier een voordeel uit kan halen graag.gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:13:
[...]
Blij zijn als iemand crasht? Dat gaat wel erg ver.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Zo lees jij even eenzijdig berichten, het kwam echt van beide kanten en ondanks dat het team en beide rijders roepen dat alles weer in orde is, vraag ik me eigenlijk af of dat echt zo is. Eigenlijk zonde dat een vriendschap verziekt kan worden omdat beiden zo competatief zijn.Hari-Bo schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:14:
[...]
Zijn onsportieve houding staat me niet aan de laatste tijd tegenover Rosberg, een crash hoeft niet persee maar als Rosberg hier een voordeel uit kan halen graag.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Omdat ie niets ziet, schermen doen het ook niet, dus dan kan je wel mobiel bellen, maar verslaggeving gaat wat lastig (zoals nu, uit het raam hangen).MrSleeves schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:18:
Wel typisch dat Olav Mol niet even kon inbellen met een mobiele telefoon..
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Toen de stroom was uitgevallen switchte ik naar Rtl, waar het commentaar het wel deed. Kan natuurlijk toeval geweest zijn dat ik precies switchte toen de stroom er weer op ging.MrSleeves schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:18:
Wel typisch dat Olav Mol niet even kon inbellen met een mobiele telefoon..
En op z'n minst opmerkelijk dat Hamilton weer problemen heeft met zijn remmen. Jammer, maar helaas.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat is er dan precies gebeurt? Want ik heb geen idee waar je precies op doelt?Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:27:
Bah absurd de mensen die zich wel aan de regels houden worden weer benadeeld. Fijn zo'n consequente naleving van een reglement.
Verklaar u nader?Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:27:
Bah absurd de mensen die zich wel aan de regels houden worden weer benadeeld. Fijn zo'n consequente naleving van een reglement.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nu is het weer terug bij af en wordt er weer met twee maten gemeten. Diep triest.
U kunt me bellen, SkyUPDATE #2: The cause of @LewisHamilton's crash was a right front brake disc failure #GermanGP #F1
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nieuws van Mercedes: rechtsvoor rem bij Hamilton was het probleem.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar ja als hij mag, mag iedereen is blijkbaar ook een invulling van de regels.
En lezen is ook een kunst. Ik zei ROS en VET.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 14:41 ]
Maar ja we willen natuurlijk alle Duitsers te vriend houden en dus zijn we maar laf en inconsequent als stewards zijnde.
Sorry had edit moeten zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 14:44 ]
Als je je nou eens verdiept in feiten ipv de onzin die je zelf verzint? De stewards hebben van te voren aangegeven dat ze dat niet zullen bestraffen, omdat het niet gezien wordt als een voordeel om daar buiten de baan te gaan. Het heeft niets met Duitsers te vriend houden, lafjes etc te maken.Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:43:
Toch wel heel toevallig dat ze het nu opeens allemaal niet meer doen. Dit is enkel een bevestiging dat het niet was toegestaan en dus de tijden ongeldig verklaard hadden moeten worden.
Maar ja we willen natuurlijk alle Duitsers te vriend houden en dus zijn we maar laf en inconsequent als stewards zijnde.
Dan moet Aad de Mos zijn eretitel delen: Kimi Afkoopsom
Ik kan dat statement nergens vinden. En vind het ook triest dat men dan blijkbaar race stewards de macht geeft om gewoon de reglementen te negeren. Zeker nu men de vorige twee races daar juist op gefocust heeft. Ach ja. F1 hè.gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:51:
[...]
Als je je nou eens verdiept in feiten ipv de onzin die je zelf verzint? De stewards hebben van te voren aangegeven dat ze dat niet zullen bestraffen, omdat het niet gezien wordt als een voordeel om daar buiten de baan te gaan. Het heeft niets met Duitsers te vriend houden, lafjes etc te maken.
Charlie Whiting mag dat dus gewoon doen als racedirector. Dat mag je niet leuk vinden, maar kap nou eens met zomaar wat roeptoeteren.
Woei een bericht van maart. Dan ga ik liever af op de voorgaande races waar men heel strikt was, ook waar het geen overduidelijk voordeel was. Maar ja leuk, subjectieve regels. Heb dan gewoon geen regels OS het voor iedereen duidelijk.gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:06:
http://www.f1fanatic.co.u...es-track-limits-disputes/
Charlie Whiting mag dat dus gewoon doen als racedirector. Dat mag je niet leuk vinden, maar kap nou eens met zomaar wat roeptoeteren.
Het waren duidelijk track limit violations, die opeens in q2 niet meer voorkwamen. Ze werden ook overduidelijk in beeld gebracht door de regie en dat doen ze niet zomaar. Mij lijkt dat er waarschuwingen zijn gegeven en dat men daarna zich netjes aan de regels heeft gehouden.
Als er dan geen voordeel is waarom doen ze het dan?
Juist. Maar goed die bias hier ben ik ook kotsbeu
Ter info:
Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not. A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.
Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage.
At the absolute discretion of the race director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.
A driver may not deliberately leave the track without justifiable reason.
[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 15:21 ]
En roepen dat iemand maar weg moet blijven vind ik van een bizar niveau. Het is een forum en het is nederland. Dus hij mag gewoon zijn mening geven. Niet mee eens reageer erop of niet.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hier (er)afscheuren.Harrie schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:21:
De track limits is ook 1 grote klucht aan het worden.. Misschien moeten ze stippellijnen plaatsen op plaatsen waar het OK is dan
nauwelijks, Rosberg op 0,2 de snelste tijd. Het viel mij ook al op. Mercedes lijkt idd sneller of evenzo snel als daarvoor .. Williams doet het (nog steeds) heel erg goed. Daarentegen komt Red Bull nu verder naar voren en zakt Ferrari weer verder af ........ met Kimi die Q3 weer niet haaltHarrie schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:07:
Sja.. in de F1 kan je ook een half seizoen met een systeem rijden wat dan de volgende race ineens mogelijk illegaal is.... Maar het lijkt wel of het gat naar mercedes nu zonder FRIC alleen maar groter is geworden, terwijl iedereen dacht dat mercedes dit het beste had ontwikkeld. Williams nu op een halve seconde, RedBull op een volle. Eens zien of dit in de laatste run nu nog wijzigt.
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-07-2014 15:23 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 19-07-2014 15:27 ]
Als ik niet had hoeven reageren op iemand die gooit met het woord feiten maar ze niet kan onderbouwen had Ik er ook niet veel posts aan vuil hoeven maken.gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:26:
Het vermelden dat je het er niet mee eens bent dat er niet gestraft wordt: niets mis mee, al hoeft dat niet in elke post weer gebruld te worden. Roeptoeteren dat het een samenzwering is, de FIA Duitsers helpt, enzovoort: BS die lekker ergens anders op een vuilstort mag worden gedumpt. Als het van iemand komt die dat eigenlijk elke GP doet: pfff, waarom reageer ik er eigenlijk nog op.
Dat men in Duitsland twee Duitsers onbestraft laat vond ik persoonlijk erg toevallig en verdacht maar heb nergens iets over samenzwering gezegd, worden uit zijn verband halen en vervolgens overdreven weer terug spelen is blijkbaar wel het niveau dat men hier verwacht. Mijn input als BS dumpen of "roeptoeteren" betitelen is ook van een erg hoogstaand niveau dat getuigd van inzicht en capaciteit voor het voeren van een gefundeerde discussie.
Maar nee uiteraard ben ik de enige die zomaar wat roept. Let's all just agree to disagree.
Ik snap dat niet.. Je bent F1 coureur, verdient miljoenen per jaar en je hebt niet het vermogen jezelf of je rijstijl aan te passen aan het merk remmen waar een team vertrouwd mee is en die wel betrouwbaar zijn.
Dit roep je over jezelf af met het nodige geblaat over reglementen, terwijl dat het nergens op gebaseerd is. Als je had opgelet, dan had je gehoord dat voor dit weekend is besloten om de track limits niet strak te hanteren. Of dat een geweldige keuze is of niet, laat ik in het midden. Iets met de start en:Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:46:
[...]
Als ik niet had hoeven reageren op iemand die gooit met het woord feiten maar ze niet kan onderbouwen had Ik er ook niet veel posts aan vuil hoeven maken.
Dat men in Duitsland twee Duitsers onbestraft laat vond ik persoonlijk erg toevallig en verdacht maar heb nergens iets over samenzwering gezegd, worden uit zijn verband halen en vervolgens overdreven weer terug spelen is blijkbaar wel het niveau dat men hier verwacht. Mijn input als BS dumpen of "roeptoeteren" betitelen is ook van een erg hoogstaand niveau dat getuigd van inzicht en capaciteit voor het voeren van een gefundeerde discussie.
Maar nee uiteraard ben ik de enige die zomaar wat roept. Let's all just agree to disagree.
Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:40:
Nee want er zijn ook teams die daar niet overheen zijn gegaan en de rebels respecteren.
Maar ja als hij mag, mag iedereen is blijkbaar ook een invulling van de regels.
En lezen is ook een kunst. Ik zei ROS en VET.
Klets. Dat artikel is geldig want het geeft aan dat de race director per geval mag bepalen wat wel en niet mag. Krom? Ja. Consistent? Absoluut niet. Maar dit weekend mag dat. Dus dat geldt voor Rosberg en Vettel EN alle anderen. Zij waren echter blijkbaar de enige twee die er echt handig gebruik van maakten. Van Hamilton weten we het niet omdat ie meteen plat ging in Q1. Maar wat je theory betreft, crap dus. De ruimte was er, als ze het niet doen is het niet het probleem van ROS en VET.Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:10:
[...]
Woei een bericht van maart. Dan ga ik liever af op de voorgaande races waar men heel strikt was, ook waar het geen overduidelijk voordeel was. Maar ja leuk, subjectieve regels. Heb dan gewoon geen regels OS het voor iedereen duidelijk.
Iedereen riep het, iedereen wist het. Luister naar het commentaar van Sky bijvoorbeeld. Kansloze dig op de stewards dus wat betreft nationaliteitendiscussie. Niet huilen, maar beargumenteren. Geen onderbuikgevoelens.Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:43:
Toch wel heel toevallig dat ze het nu opeens allemaal niet meer doen. Dit is enkel een bevestiging dat het niet was toegestaan en dus de tijden ongeldig verklaard hadden moeten worden.
Sorry had edit moeten zijn.
Het was een technisch defect. Lewis koos zelf voor dat andere merk, klopt, maar het lijkt me stug dat hij ze zelf tussen FP3 en Q1 gesloopt heeft. Heel apart geval, maar een pro rijder sloopt die dingen echt niet zomaar. Het rechtervoorwiel roteerde nog wel als enige, dus het was een mechanical failure.Danfoss schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:46:
Wel weer apart dat Lewis zijn remmen sloopt. Ik snap Mercedes ook niet dat ze toegestaan hebben dat Lewis met zijn voorkeur merk remmen rijd. Mercedes rijd voor zover ik weet altijd met CI remmen. Lewis klaagde vorig jaar dat hij niet 100% voelde en dus rijd hij dit jaar met zijn voorkeur Brembo remmen. En daarvan heeft hij er nu dus al minimaal 2 van laten ploffen.
Ik snap dat niet.. Je bent F1 coureur, verdient miljoenen per jaar en je hebt niet het vermogen jezelf of je rijstijl aan te passen aan het merk remmen waar een team vertrouwd mee is en die wel betrouwbaar zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 19-07-2014 17:56 ]
Ligt het aan mij of is die Force India elk raceweekend lelijker?
Hamilton startte dit weekend met Carbone Industrie remmerij, maar wisselde deze morgen naar Brembo.Danfoss schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:46:
Wel weer apart dat Lewis zijn remmen sloopt. Ik snap Mercedes ook niet dat ze toegestaan hebben dat Lewis met zijn voorkeur merk remmen rijd. Mercedes rijd voor zover ik weet altijd met CI remmen. Lewis klaagde vorig jaar dat hij niet 100% voelde en dus rijd hij dit jaar met zijn voorkeur Brembo remmen. En daarvan heeft hij er nu dus al minimaal 2 van laten ploffen.
Het team wil weer terug naar Carbone Industrie maar dat gaat wellicht niet zonder grid penalty.. Hoe en waarom is mij ff niet duidelijk.. Bron SkySports.
Je mag de afstelling, of componenten, van een auto niet meer wijzigen naar de kwalificatie. Wel mag je onderdelen vervangen. Als Mercedes de kapotte Brembo remmen vervangt, mag Hamilton van P15 starten.
Als ze teruggaan naar Carbone Industry remmen, 'wijzigen' ze de auto en voldoet hij niet meer aan parc-fermé regels. Dan moet je automatisch starten vanuit de pits.
Aangezien de Brembo's al stuk zijn gegaan, is de kans er natuurlijk dat ze weer kapot gaan en lijkt overstappen naar de Carbone's verstandiger.
Zou mij niks verbazen als zou lukken.Hoyden schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:42:
I know. Mercedes wil onder mom van veiligheid naar alle waarschijnlijkheid wisselen naar CI zonder krijgen van penalty.. Hope so :-)
Het is veiliger dat Hamilton andere remmen krijgt (van hetzelfde merk of het merk waar Rosberg mee rijdt is niet van belang).
Want nu was er niemand buiten Hamilton die zo'n klap kreeg, maar in raceconditie, wie weet dat de rem ermee ophield terwijl hij iemand aan de binnenkant wilde inhalen (eruit remmen bijv), dan nam hij diegene ook mee.
Ik ben benieuwd morgen!
Helaas zien de weersvoorspellingen er al wel beter uit dan eerder deze week
[ Voor 0% gewijzigd door Hakkow op 20-07-2014 10:02 . Reden: Hamilton schrijf je met een A :p ]
[ Voor 23% gewijzigd door MegaTronics op 20-07-2014 10:46 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
De TV blijft uit vandaag, wegens schrijnende vertoning.
Want? Regels zijn toch gewoon regels? Team kiest hier bewust voor, dus daar staat wat tegenover.Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:49:
Wat een klucht is dit toch geworden, de sport is ver weg nu.
De TV blijft uit vandaag, wegens schrijnende vertoning.
Ik heb liever dat ze dit soort dingen weglaten. Net als het vastzetten van het motor-ontwerp. Laat fabrikanten lekker hun motor veranderen gedurende het seizoen. Dat ze er dan maar 5 mogen gebruiken is prima, maar laat ze wel die stuff aanpassen. Je ziet hoe dit seizoen wordt weggegooid (qua spanning om de 1e plek) doordat ze niets mogen aanpassen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat Kvyat daar deed kan ook niet
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 20-07-2014 14:17 ]
Als Massa meer ruimte had gelaten was Magnussen er ook niet voorbij gekund, maw op geen enkele manier had Magnussen z`n move zin gehad.
(beetje een situatie waarin je als groot coureur dient te herkennen dat dat niet zoveel zin heeft om dat in corner1 te doen terwijl je nog 1000en bochten te gaan hebt.)
How do you save a random generator ?
Kvyat ook lekker soepel.

Er gebeurt in ieder geval genoeg
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 20-07-2014 14:23 ]
Maar rondetijden zijn ook onvoorspelbaar doordat ze ERS moeten opladen.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Zeker.. mooiste inhaalacties van het jaar.Polbeer91 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:25:
Man, die hairpin, wat een bocht! Constant met 3 of 4 naast elkaar erin
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 39% gewijzigd door Bart-Willem op 20-07-2014 14:35 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 14:36 ]
Checko toch
Ja dat betekent dat de rest van de race op supersofts moet, als het een 1stopper is. Dat is dan al gauw 30 rondjes ofzo.Señor Sjon schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:36:
Hij rijdt op soft
Edit: hij doet dus 2 stops. De rest 3?
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 14:41 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zelfde banden erop nu.Harrie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:40:
[...]
Ja dat betekent dat de rest van de race op supersofts moet, als het een 1stopper is. Dat is dan al gauw 30 rondjes ofzo.
Grosjean evalueert de Renault motor van dit jaar even.
[ Voor 10% gewijzigd door Dupje op 20-07-2014 14:42 ]
Dat betekent hammer time in de laatste rondjes?
Op harde banden?Harrie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:43:
[...]
Dat betekent hammer time in de laatste rondjes?
Hulkenberg moet even Windows opnieuw installeren onder het rijden.
Señor Sjon schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:44:
Hulkenberg moet even Windows opnieuw installeren onder het rijden.
Op zich wel veel actie, maar elke keer als ik in zo'n luchtshot het asfalt van de oude baan tussen die bomen door zie lopen mis ik dat toch wel hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 20-07-2014 14:49 ]
Nieuwe uitvoering van Mercedes, de torpedo.

Nee hij heeft 2 twee keer soft, en moet nog een keer naar supersoft toch?
Edit: eens zien hoeveel laps vettel dasr nu op doet.
[ Voor 11% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 14:52 ]
Klopt, ik dacht dat er andere banden voorzien waren dit weekend.Harrie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:50:
[...]
Nee hij heeft 2 twee keer soft, en moet nog een keer naar supersoft toch?

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Idd.. 2x 13 ronden net op de team radio.Señor Sjon schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:04:
Geen egen verwacht. Hamilton gaat denk ik nog 2x SS rijden, 1x 24 rondjes is kansloos op die banden.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Een SC nu kan Lewis denk ik niet gebruiken.
Edit: hij stopt? Das dan nog 15 ronden op die supersofts...
Ik had toch een SC verwacht met een stilstaande auto op de baan.
[ Voor 75% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 15:17 ]
Moet echt een SC zijn, dit is zooooo gevaarlijk.
How do you save a random generator ?
Ik zie dat Bottas al iets van 15 ronden op SS rijdt en hij moet er nog 13. Wat een tactische blunder weer van Williams. 27 rondjes op Soft redden de meesten wel.
[ Voor 33% gewijzigd door Señor Sjon op 20-07-2014 15:19 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.