[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hari-Bo schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:12:
Yess ben Mercedes fan, nu hopen dat Rosberg de overwinning kan verzilveren morgen!
Blij zijn als iemand crasht? Dat gaat wel erg ver.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Hari-Bo schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:12:
Yess ben Mercedes fan, nu hopen dat Rosberg de overwinning kan verzilveren morgen!
Mercedes fan zegt ie :') !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56
gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Blij zijn als iemand crasht? Dat gaat wel erg ver.
Zijn onsportieve houding staat me niet aan de laatste tijd tegenover Rosberg, een crash hoeft niet persee maar als Rosberg hier een voordeel uit kan halen graag.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Dat was een flinke knal zeg. Mechanical failure lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Hari-Bo schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:14:
[...]

Zijn onsportieve houding staat me niet aan de laatste tijd tegenover Rosberg, een crash hoeft niet persee maar als Rosberg hier een voordeel uit kan halen graag.
Zo lees jij even eenzijdig berichten, het kwam echt van beide kanten en ondanks dat het team en beide rijders roepen dat alles weer in orde is, vraag ik me eigenlijk af of dat echt zo is. Eigenlijk zonde dat een vriendschap verziekt kan worden omdat beiden zo competatief zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Wel typisch dat Olav Mol niet even kon inbellen met een mobiele telefoon..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Mwah Hamilton onsportief, beetje maar hij is gewoon erg eager.

En nu ook consequent zijn en die tijd van ROS afnemen... hypocrisie. Als ik HAM was zou ik protest indienen.

[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 14:24 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MrSleeves schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:18:
Omdat ie niets ziet, schermen doen het ook niet, dus dan kan je wel mobiel bellen, maar verslaggeving gaat wat lastig (zoals nu, uit het raam hangen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 15:48
MrSleeves schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:18:
Toen de stroom was uitgevallen switchte ik naar Rtl, waar het commentaar het wel deed. Kan natuurlijk toeval geweest zijn dat ik precies switchte toen de stroom er weer op ging.

En op z'n minst opmerkelijk dat Hamilton weer problemen heeft met zijn remmen. Jammer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bah absurd de mensen die zich wel aan de regels houden worden weer benadeeld. Fijn zo'n consequente naleving van een reglement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:27:
Bah absurd de mensen die zich wel aan de regels houden worden weer benadeeld. Fijn zo'n consequente naleving van een reglement.
Wat is er dan precies gebeurt? Want ik heb geen idee waar je precies op doelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:57
Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:27:
Verklaar u nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 18-09 22:38

Arfman

Drome!

Rechtsvoor failde bij HAM, daardoor kwam er teveel druk op linksvoor, auto in onbalans, bam, weg. Sky Sports F1 komt daar nu pas achter lijkt het, leek mij vanaf het begin redelijk duidelijk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zowel Vettel als Rosberg gingen met alle wielen over de witte streep bij opkomen start/finish. Eerst was er het gehuil dat men hier streng op ging letten en vorige race gebeurde dat ook
Nu is het weer terug bij af en wordt er weer met twee maten gemeten. Diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

UPDATE #2: The cause of @LewisHamilton's crash was a right front brake disc failure #GermanGP #F1
U kunt me bellen, Sky :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De stewards hebben dat bij alle teams toegelaten, Vettel deed het bijvoorbeeld ook. Voor je gaat roepen kun je beter eerst checken wat de feiten zijn.

Nieuws van Mercedes: rechtsvoor rem bij Hamilton was het probleem.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nee want er zijn ook teams die daar niet overheen zijn gegaan en de rebels respecteren.

Maar ja als hij mag, mag iedereen is blijkbaar ook een invulling van de regels.

En lezen is ook een kunst. Ik zei ROS en VET.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Toch wel heel toevallig dat ze het nu opeens allemaal niet meer doen. Dit is enkel een bevestiging dat het niet was toegestaan en dus de tijden ongeldig verklaard hadden moeten worden.

Maar ja we willen natuurlijk alle Duitsers te vriend houden en dus zijn we maar laf en inconsequent als stewards zijnde.

Sorry had edit moeten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Shit.. schakel ik om 14u40 in.. denk ik eerst "q2 nog maar net bezig! Niet veel gemist dus!" Om er daarna achter te komen dat de rode vlag voor Hamilton is geweest... Hopelijk mag hij van de dokter morgen wel rijden. Want het kampioenschap is nu net spannend tussen ROS en HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:43:
Toch wel heel toevallig dat ze het nu opeens allemaal niet meer doen. Dit is enkel een bevestiging dat het niet was toegestaan en dus de tijden ongeldig verklaard hadden moeten worden.

Maar ja we willen natuurlijk alle Duitsers te vriend houden en dus zijn we maar laf en inconsequent als stewards zijnde.
Als je je nou eens verdiept in feiten ipv de onzin die je zelf verzint? De stewards hebben van te voren aangegeven dat ze dat niet zullen bestraffen, omdat het niet gezien wordt als een voordeel om daar buiten de baan te gaan. Het heeft niets met Duitsers te vriend houden, lafjes etc te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap niet dat Ferrari nog een jaar dit zou willen met Raikkonen. Ongemotiveerd en presteert zwaar onder de maat. Ja het is ook een bagger auto maar wat Kimi laat zien, tja dan kun je nog beter een rookie erin zetten om die klaar te stomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Tweede keer een grote afkoopsom. :X

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dadona schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:55:
Tweede keer een grote afkoopsom. :X
Dan moet Aad de Mos zijn eretitel delen: Kimi Afkoopsom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:51:
[...]

Als je je nou eens verdiept in feiten ipv de onzin die je zelf verzint? De stewards hebben van te voren aangegeven dat ze dat niet zullen bestraffen, omdat het niet gezien wordt als een voordeel om daar buiten de baan te gaan. Het heeft niets met Duitsers te vriend houden, lafjes etc te maken.
Ik kan dat statement nergens vinden. En vind het ook triest dat men dan blijkbaar race stewards de macht geeft om gewoon de reglementen te negeren. Zeker nu men de vorige twee races daar juist op gefocust heeft. Ach ja. F1 hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.f1fanatic.co.u...es-track-limits-disputes/

Charlie Whiting mag dat dus gewoon doen als racedirector. Dat mag je niet leuk vinden, maar kap nou eens met zomaar wat roeptoeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Sja.. in de F1 kan je ook een half seizoen met een systeem rijden wat dan de volgende race ineens mogelijk illegaal is.... Maar het lijkt wel of het gat naar mercedes nu zonder FRIC alleen maar groter is geworden, terwijl iedereen dacht dat mercedes dit het beste had ontwikkeld. Williams nu op een halve seconde, RedBull op een volle. Eens zien of dit in de laatste run nu nog wijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:06:
http://www.f1fanatic.co.u...es-track-limits-disputes/

Charlie Whiting mag dat dus gewoon doen als racedirector. Dat mag je niet leuk vinden, maar kap nou eens met zomaar wat roeptoeteren.
Woei een bericht van maart. Dan ga ik liever af op de voorgaande races waar men heel strikt was, ook waar het geen overduidelijk voordeel was. Maar ja leuk, subjectieve regels. Heb dan gewoon geen regels OS het voor iedereen duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Anders stop je gewoon met kijken of, belangrijker nog, hier reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat geeft jullie meer recht om je mening ergens over te geven dan ik zou hebben?

Het waren duidelijk track limit violations, die opeens in q2 niet meer voorkwamen. Ze werden ook overduidelijk in beeld gebracht door de regie en dat doen ze niet zomaar. Mij lijkt dat er waarschuwingen zijn gegeven en dat men daarna zich netjes aan de regels heeft gehouden.

Als er dan geen voordeel is waarom doen ze het dan?

Juist. Maar goed die bias hier ben ik ook kotsbeu

Ter info:
Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not. A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.

Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage.

At the absolute discretion of the race director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.

A driver may not deliberately leave the track without justifiable reason.

[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ben het met phusebox eens hij heeft gewoon recht het te vermelden. En ben het ook met hem eens dat het heel raar is dat eerst mensen gestraft worden bij andere races en nu ineens niet meer.
En roepen dat iemand maar weg moet blijven vind ik van een bizar niveau. Het is een forum en het is nederland. Dus hij mag gewoon zijn mening geven. Niet mee eens reageer erop of niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

De track limits is ook 1 grote klucht aan het worden.. Misschien moeten ze stippellijnen plaatsen op plaatsen waar het OK is dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Harrie schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:21:
De track limits is ook 1 grote klucht aan het worden.. Misschien moeten ze stippellijnen plaatsen op plaatsen waar het OK is dan :Y)
Hier (er)afscheuren.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:+ @ hierboven ^

Harrie schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:07:
Sja.. in de F1 kan je ook een half seizoen met een systeem rijden wat dan de volgende race ineens mogelijk illegaal is.... Maar het lijkt wel of het gat naar mercedes nu zonder FRIC alleen maar groter is geworden, terwijl iedereen dacht dat mercedes dit het beste had ontwikkeld. Williams nu op een halve seconde, RedBull op een volle. Eens zien of dit in de laatste run nu nog wijzigt.
nauwelijks, Rosberg op 0,2 de snelste tijd. Het viel mij ook al op. Mercedes lijkt idd sneller of evenzo snel als daarvoor .. Williams doet het (nog steeds) heel erg goed. Daarentegen komt Red Bull nu verder naar voren en zakt Ferrari weer verder af ........ met Kimi die Q3 weer niet haalt :( bah!

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-07-2014 15:23 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het vermelden dat je het er niet mee eens bent dat er niet gestraft wordt: niets mis mee, al hoeft dat niet in elke post weer gebruld te worden. Roeptoeteren dat het een samenzwering is, de FIA Duitsers helpt, enzovoort: BS die lekker ergens anders op een vuilstort mag worden gedumpt. Als het van iemand komt die dat eigenlijk elke GP doet: pfff, waarom reageer ik er eigenlijk nog op.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 19-07-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gambieter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:26:
Het vermelden dat je het er niet mee eens bent dat er niet gestraft wordt: niets mis mee, al hoeft dat niet in elke post weer gebruld te worden. Roeptoeteren dat het een samenzwering is, de FIA Duitsers helpt, enzovoort: BS die lekker ergens anders op een vuilstort mag worden gedumpt. Als het van iemand komt die dat eigenlijk elke GP doet: pfff, waarom reageer ik er eigenlijk nog op.
Als ik niet had hoeven reageren op iemand die gooit met het woord feiten maar ze niet kan onderbouwen had Ik er ook niet veel posts aan vuil hoeven maken.

Dat men in Duitsland twee Duitsers onbestraft laat vond ik persoonlijk erg toevallig en verdacht maar heb nergens iets over samenzwering gezegd, worden uit zijn verband halen en vervolgens overdreven weer terug spelen is blijkbaar wel het niveau dat men hier verwacht. Mijn input als BS dumpen of "roeptoeteren" betitelen is ook van een erg hoogstaand niveau dat getuigd van inzicht en capaciteit voor het voeren van een gefundeerde discussie.

Maar nee uiteraard ben ik de enige die zomaar wat roept. Let's all just agree to disagree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Wel weer apart dat Lewis zijn remmen sloopt. Ik snap Mercedes ook niet dat ze toegestaan hebben dat Lewis met zijn voorkeur merk remmen rijd. Mercedes rijd voor zover ik weet altijd met CI remmen. Lewis klaagde vorig jaar dat hij niet 100% voelde en dus rijd hij dit jaar met zijn voorkeur Brembo remmen. En daarvan heeft hij er nu dus al minimaal 2 van laten ploffen.

Ik snap dat niet.. Je bent F1 coureur, verdient miljoenen per jaar en je hebt niet het vermogen jezelf of je rijstijl aan te passen aan het merk remmen waar een team vertrouwd mee is en die wel betrouwbaar zijn.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:46:
[...]

Als ik niet had hoeven reageren op iemand die gooit met het woord feiten maar ze niet kan onderbouwen had Ik er ook niet veel posts aan vuil hoeven maken.

Dat men in Duitsland twee Duitsers onbestraft laat vond ik persoonlijk erg toevallig en verdacht maar heb nergens iets over samenzwering gezegd, worden uit zijn verband halen en vervolgens overdreven weer terug spelen is blijkbaar wel het niveau dat men hier verwacht. Mijn input als BS dumpen of "roeptoeteren" betitelen is ook van een erg hoogstaand niveau dat getuigd van inzicht en capaciteit voor het voeren van een gefundeerde discussie.

Maar nee uiteraard ben ik de enige die zomaar wat roept. Let's all just agree to disagree.
Dit roep je over jezelf af met het nodige geblaat over reglementen, terwijl dat het nergens op gebaseerd is. Als je had opgelet, dan had je gehoord dat voor dit weekend is besloten om de track limits niet strak te hanteren. Of dat een geweldige keuze is of niet, laat ik in het midden. Iets met de start en:

Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:40:
Nee want er zijn ook teams die daar niet overheen zijn gegaan en de rebels respecteren.

Maar ja als hij mag, mag iedereen is blijkbaar ook een invulling van de regels.

En lezen is ook een kunst. Ik zei ROS en VET.
Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:10:
[...]

Woei een bericht van maart. Dan ga ik liever af op de voorgaande races waar men heel strikt was, ook waar het geen overduidelijk voordeel was. Maar ja leuk, subjectieve regels. Heb dan gewoon geen regels OS het voor iedereen duidelijk.
Klets. Dat artikel is geldig want het geeft aan dat de race director per geval mag bepalen wat wel en niet mag. Krom? Ja. Consistent? Absoluut niet. Maar dit weekend mag dat. Dus dat geldt voor Rosberg en Vettel EN alle anderen. Zij waren echter blijkbaar de enige twee die er echt handig gebruik van maakten. Van Hamilton weten we het niet omdat ie meteen plat ging in Q1. Maar wat je theory betreft, crap dus. De ruimte was er, als ze het niet doen is het niet het probleem van ROS en VET.
Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:43:

Sorry had edit moeten zijn.
Iedereen riep het, iedereen wist het. Luister naar het commentaar van Sky bijvoorbeeld. Kansloze dig op de stewards dus wat betreft nationaliteitendiscussie. Niet huilen, maar beargumenteren. Geen onderbuikgevoelens.
Danfoss schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:46:
Wel weer apart dat Lewis zijn remmen sloopt. Ik snap Mercedes ook niet dat ze toegestaan hebben dat Lewis met zijn voorkeur merk remmen rijd. Mercedes rijd voor zover ik weet altijd met CI remmen. Lewis klaagde vorig jaar dat hij niet 100% voelde en dus rijd hij dit jaar met zijn voorkeur Brembo remmen. En daarvan heeft hij er nu dus al minimaal 2 van laten ploffen.

Ik snap dat niet.. Je bent F1 coureur, verdient miljoenen per jaar en je hebt niet het vermogen jezelf of je rijstijl aan te passen aan het merk remmen waar een team vertrouwd mee is en die wel betrouwbaar zijn.
Het was een technisch defect. Lewis koos zelf voor dat andere merk, klopt, maar het lijkt me stug dat hij ze zelf tussen FP3 en Q1 gesloopt heeft. Heel apart geval, maar een pro rijder sloopt die dingen echt niet zomaar. Het rechtervoorwiel roteerde nog wel als enige, dus het was een mechanical failure.

[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 19-07-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Als ik me goed herinner reed Alonso ook met ander merk remmen dan Hamilton in z'n McLaren periode. Correct me if I'm wrong ;).

Ligt het aan mij of is die Force India elk raceweekend lelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Danfoss schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:46:

Hamilton startte dit weekend met Carbone Industrie remmerij, maar wisselde deze morgen naar Brembo.
Het team wil weer terug naar Carbone Industrie maar dat gaat wellicht niet zonder grid penalty.. Hoe en waarom is mij ff niet duidelijk.. Bron SkySports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Reden is dat je na de kwalificatie parc-fermé regels gelden.

Je mag de afstelling, of componenten, van een auto niet meer wijzigen naar de kwalificatie. Wel mag je onderdelen vervangen. Als Mercedes de kapotte Brembo remmen vervangt, mag Hamilton van P15 starten.

Als ze teruggaan naar Carbone Industry remmen, 'wijzigen' ze de auto en voldoet hij niet meer aan parc-fermé regels. Dan moet je automatisch starten vanuit de pits.

Aangezien de Brembo's al stuk zijn gegaan, is de kans er natuurlijk dat ze weer kapot gaan en lijkt overstappen naar de Carbone's verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
I know. Mercedes wil onder mom van veiligheid naar alle waarschijnlijkheid wisselen naar CI zonder krijgen van penalty.. Hope so :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:39
Hoyden schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:42:
I know. Mercedes wil onder mom van veiligheid naar alle waarschijnlijkheid wisselen naar CI zonder krijgen van penalty.. Hope so :-)
Zou mij niks verbazen als zou lukken.

Het is veiliger dat Hamilton andere remmen krijgt (van hetzelfde merk of het merk waar Rosberg mee rijdt is niet van belang).
Want nu was er niemand buiten Hamilton die zo'n klap kreeg, maar in raceconditie, wie weet dat de rem ermee ophield terwijl hij iemand aan de binnenkant wilde inhalen (eruit remmen bijv), dan nam hij diegene ook mee.

Ik ben benieuwd morgen!
Helaas zien de weersvoorspellingen er al wel beter uit dan eerder deze week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:42
Mercedes geeft aan de gearbox van Hamilton te moeten vervangen als gevolg van de klapper van gisteren. 5 place penalty

[ Voor 0% gewijzigd door Hakkow op 20-07-2014 10:02 . Reden: Hamilton schrijf je met een A :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan kunnen ze net zo goed de remmen ook vervangen en vanuit de pits starten, het scheelt nu nog maar 2 plaatsen. En je bent in de eerste twee bochten uit de buurt van de achterhoede.

[ Voor 23% gewijzigd door MegaTronics op 20-07-2014 10:46 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een klucht is dit toch geworden, de sport is ver weg nu.
De TV blijft uit vandaag, wegens schrijnende vertoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:49:
Wat een klucht is dit toch geworden, de sport is ver weg nu.
De TV blijft uit vandaag, wegens schrijnende vertoning.
Want? Regels zijn toch gewoon regels? Team kiest hier bewust voor, dus daar staat wat tegenover.

Ik heb liever dat ze dit soort dingen weglaten. Net als het vastzetten van het motor-ontwerp. Laat fabrikanten lekker hun motor veranderen gedurende het seizoen. Dat ze er dan maar 5 mogen gebruiken is prima, maar laat ze wel die stuff aanpassen. Je ziet hoe dit seizoen wordt weggegooid (qua spanning om de 1e plek) doordat ze niets mogen aanpassen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 08:57
Wat een gepruts weer bij de start. Dit zag je mijlenver van tevoren aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Ai ai ai Massa :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 11-08 13:00
Zuur voor Massa dit, is al de zoveelste keer

edit: als ik dit zie, is het mss wel z'n eigen schuld

[ Voor 39% gewijzigd door Polbeer91 op 20-07-2014 14:06 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:44
Lijkt me inderdaad ook z'n eigenschuld, laat totaal geen ruimte aan de binnenkant..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 18-09 13:28
DIt was gewoon een race-ongeluk imo. Kan gebeuren tijdens een start. Dit willen ze na elke SC volgend jaar, dus lekker doorgaan. Wel opvallend hoe snel die smalle, lange bakken tegenwoordig rollen. Gewoon brede auto's als safety feature.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Hamilton neemt daar wel ff een risicootje met Sutil..maar hij is mee voorbij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De stewards zien het ook als een race-ongeluk. Jammer voor Massa, Magnussen kon hier niets aan doen.

Wat Kvyat daar deed kan ook niet :p

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 20-07-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Beetje domme actie van Magnussen om hem op die lijn te laten staan.

Als Massa meer ruimte had gelaten was Magnussen er ook niet voorbij gekund, maw op geen enkele manier had Magnussen z`n move zin gehad.
(beetje een situatie waarin je als groot coureur dient te herkennen dat dat niet zoveel zin heeft om dat in corner1 te doen terwijl je nog 1000en bochten te gaan hebt.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Massa had kunnen weten dat ie de bocht niet krap aan kon snijden.

Kvyat ook lekker soepel. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Raikkonen, de rijdende Ferrari-chicane.

Er gebeurt in ieder geval genoeg :+

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 20-07-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zouden ze nog spijt hebben dat ze zo vol van zichzelf waren eind 2006 dat het zonder Schumacher, Brawn, etc wel een eitje zou worden. ;)

Maar rondetijden zijn ook onvoorspelbaar doordat ze ERS moeten opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wtf .. Raikonen wordt door 2 man om de oren gereden .. gesandwiched :X

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Man, die hairpin, wat een bocht! Constant met 3 of 4 naast elkaar erin

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Polbeer91 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:25:
Man, die hairpin, wat een bocht! Constant met 3 of 4 naast elkaar erin
Zeker.. mooiste inhaalacties van het jaar.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er is nu zoveel bodywork van Raikkonen's voorvleugel verdwenen... Dat er geen puncture was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Gave race hoor al heb ik nu wel het idee dat iedereen weer op de positie rijdt waar ze horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nu nog regen en het wordt nog spannender. :P Zonder regen is de angel nu uit de wedstrijd vrees ik. :P

[ Voor 39% gewijzigd door Bart-Willem op 20-07-2014 14:35 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Hamilton verliest nu meer dan een seconde per ronde... En toch willen ze zo'n megalange stint. Dat heeft toch enkel zin als je daarmee een stop uitspaart? Is dat uberhaupt mogelijk? 30 rondjes op de supersofts? Of is het 3 stops normaliter?

[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij rijdt op soft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
'Last time I am going to ask you'.

Checko toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:39
*Snurk*
Ik ga naar buiten :) Hou twitter wel in de gaten of ik weer mee moet kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Ja dat betekent dat de rest van de race op supersofts moet, als het een 1stopper is. Dat is dan al gauw 30 rondjes ofzo.

Edit: hij doet dus 2 stops. De rest 3?

[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:36

iichel

Gazoooo

Pitstop ROS 3.4s... HAM 4.4s dus? :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Harrie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:40:
[...]

Ja dat betekent dat de rest van de race op supersofts moet, als het een 1stopper is. Dat is dan al gauw 30 rondjes ofzo.
Zelfde banden erop nu.

Grosjean evalueert de Renault motor van dit jaar even.

[ Voor 10% gewijzigd door Dupje op 20-07-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Dupje schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:41:
[...]

Zelfde banden erop nu.
Dat betekent hammer time in de laatste rondjes? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Harrie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:43:
[...]

Dat betekent hammer time in de laatste rondjes? :9
Op harde banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SS banden vergaan heel snel op deze baan.

Hulkenberg moet even Windows opnieuw installeren onder het rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Señor Sjon schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:44:

Hulkenberg moet even Windows opnieuw installeren onder het rijden. :P
:D

Op zich wel veel actie, maar elke keer als ik in zo'n luchtshot het asfalt van de oude baan tussen die bomen door zie lopen mis ik dat toch wel hoor :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 20:08
Haha die Hamilton, ff zwaaien lol

[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 20-07-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sjeez, Olav, hou je schacht eens met je theoriën</rant>

Nieuwe uitvoering van Mercedes, de torpedo. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Nee hij heeft 2 twee keer soft, en moet nog een keer naar supersoft toch?
Edit: eens zien hoeveel laps vettel dasr nu op doet.

[ Voor 11% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Harrie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:50:
[...]

Nee hij heeft 2 twee keer soft, en moet nog een keer naar supersoft toch?
Klopt, ik dacht dat er andere banden voorzien waren dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Waar blijft de regen? Het is behoorlijk ingekakt namelijk. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen egen verwacht. Hamilton gaat denk ik nog 2x SS rijden, 1x 24 rondjes is kansloos op die banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:25

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Hamilton snellere stop dan Rosberg :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Señor Sjon schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:04:
Geen egen verwacht. Hamilton gaat denk ik nog 2x SS rijden, 1x 24 rondjes is kansloos op die banden.
Idd.. 2x 13 ronden net op de team radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Geen wingchange ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:40
Hamilton snelste man op het circuit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:36

iichel

Gazoooo

Kvyat in de fik bij de hairpin. SC??

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

POOF!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Pff, moet je toch niet aan denken dat je er ff niet uit komt zeg...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Wow dat was een beste fik erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Huh? Gooit ie hem rond en daarna slaat ie af?!

Een SC nu kan Lewis denk ik niet gebruiken.

Edit: hij stopt? Das dan nog 15 ronden op die supersofts...

Ik had toch een SC verwacht met een stilstaande auto op de baan.

[ Voor 75% gewijzigd door Harrie op 20-07-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Kan echt niet dit.

Moet echt een SC zijn, dit is zooooo gevaarlijk.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Echt, met z'n drieën, hoe zwaar weegt zo'n ding, met een mannetje of 10 is dat toch wel te tillen als het moet?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Apart dat er nu niet met een SC gesmeten wordt. Massa stond notabene naast de baan en toen was er wel een SC. Hamilton is nu te vroeg gestopt uit anticipatie hierop.

Ik zie dat Bottas al iets van 15 ronden op SS rijdt en hij moet er nog 13. Wat een tactische blunder weer van Williams. 27 rondjes op Soft redden de meesten wel.

[ Voor 33% gewijzigd door Señor Sjon op 20-07-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat was Sutil's handtekening onder zijn ontslagbrief denk ik. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Rosberg moet winnen. Hamilton heeft zijn thuis race en nu rosberg ook ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

belachelijk geen SC !!! Dit is Deutschland über alles die de voorsprong van Rosberg behouden wil .. damn .. ongelooflijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:25

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Voor massa hebben ze de dokters auto op pad gestuurd of wilden dat, mss daarom sc bij masa? Hier stond sutil niet op de racelijn dus geen sc.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Plus bij massa was er ook schade en troep op de baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Het is echt net de FIFA he... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Scheelt ook maar één letter. Maar Whiting mag al wat langer op pensioen wat mij betreft. De hele FRIC soap voor deze race, wel/niet/wel track limits, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Bottas probeert zijn banden naar het einde te krijgen, Hamilton moet nog 7 seconden goed maken en niet zn bsnden stuk rijden.. Nog spannend voor p2?
Pagina: 1 ... 64 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.