[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.719 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:50
Ik bedoelde natuurlijk niet morgen maar volgende week... dacht dat vandaag de race was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
nero355 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 03:11:
[...]

FIA GT en WTCC wagens rijden volgens mij ook op 18 inch dus het is puur gedaan om een standaard te handhaven denk ik : Iedereen op xxx/65 R18 materiaal :)
Ik weet het niet hoor, Pirelli zegt wel dat ze dit om die reden doen, maar in dezelfde adem zeggen ze dat ze daarna liever nóg grotere velgen willen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Er gaan geruchten dat Sutil per direct gestopt is (zijn twitter is ook verdwenen), en dat Van De Garde dus instapt.
Let op: alleen geruchten!

Bron: Twitter van Rick Winkelman (Commentator Sport 1 GP2 & GP3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:05

IkWilbert

Het is mij!

Ryur schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:03:
Er gaan geruchten dat Sutil per direct gestopt is (zijn twitter is ook verdwenen), en dat Van De Garde dus instapt.
Let op: alleen geruchten!

Bron: Twitter van Rick Winkelman (Commentator Sport 1 GP2 & GP3)
Vaag gerucht...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Idd vaag, het verdwijnen van een Twitter-account... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Jolke schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:51:
[...]

Idd vaag, het verdwijnen van een Twitter-account... :)
Ach ja, silly season he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af wat vd Garde daar kan bereiken. Ik denk bijster weinig waardoor z'n F1 carriere al snel tot een einde komt. Immers kun je in een slechte wagen niet echt laten zien wat je kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:05:
Vraag me af wat vd Garde daar kan bereiken. Ik denk bijster weinig waardoor z'n F1 carriere al snel tot een einde komt. Immers kun je in een slechte wagen niet echt laten zien wat je kunt doen.
Nouja, als je kijkt: Sauber heeft dit jaar best wel punten kunnen scoren, maar meestal door domme fouten (Monaco bijv) ze weggegooid.

Ik denk als VDG dan nuchter gaat blijven dat hij best wel 1 punt voor Sauber kan pakken (en daarmee laat hij toch veel zien).
En daarnaast anders had hij nu een contract gehad bij Caterham. Ik weet niet of dat zo slim was geweest (ook al heb ik wel veel vertrouwen nu dat Caterham goed gaat komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hij reageerd niet op de whatsapp

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 13:28
Wel erg vaag gerucht, het staat nog niet eens op F1Today. :+

http://www.motorsport.com...grid-restart-idea-whiting

McLaren was een voorstander van de staande start en de rest neemt het over. 8)7 |:(

[ Voor 58% gewijzigd door Señor Sjon op 14-07-2014 09:33 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het ook een rare conclusie. Iemand zijn Twitter-account is weg dus stopt hij?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat staat er niet. Zijn Twitter is OOK verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

leuke software :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JCfj2uzYy70]
It’s widely believed that Van Der Garde has significant financial backing which could be the answer to Sauber’s needs should he receive a race drive.

[ Voor 55% gewijzigd door himlims_ op 14-07-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Op Formule1 Update staat hetzelfde als wat Rick Winkelman heeft getwitterd.
http://www.f1update.co.uk/F1/sutil-to-be-replaced-at-sauber/

Olav Mol op Twitter:
"Geen idee of er waarheid zit in geruchten over Adrian Sutil's vertrek bij Sauber. FF rondvragen en anders afwachten maar"

[ Voor 34% gewijzigd door Ryur op 14-07-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:44
Zijn ook geruchten dat Kobayashi wordt vervangen door Carlos Sainz Jr. Staat echter niet bij of het per direct is of aan het einde van het seizoen. Zou ik toch een opmerkelijke keuze vinden, lijkt me eerder handig dat je Ericsson vervangt dan onze Japanse vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De Japanse vriend neemt nauwelijks geld mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Señor Sjon schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:34:
Dat staat er niet. Zijn Twitter is OOK verdwenen.
Laten we het verder afwachten, het was ook (maar) een opmerking van Rick Winkelman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Dat is natuurlijk onzin van uitzonderlijk hoog niveau.

Veel coureurs begonnen in kleine teams met auto's die niet vooruit te branden waren.
Teambazen weten echt wel wat de auto van zulke teams ongeveer kan en kunnen zodoende aardig inschatten hoe goed of slecht zo'n rijder is.

Lauda begon ooit in een March en heeft rondgereden in een BRM voordat Ferrari hem op pikte. Tot die tijd had ie maar 2 punten gepakt.

Senna reed bij het armlastige Toleman maar verdiende er wel een plek bij Lotus mee. Gerhard Berger kwam via ATS, Arrows en Benetton bij Ferrari uit.

Alonso en Webber begonnen beide bij Minardi.

Ik kan nog wel even door gaan met voorbeelden maar het plaatje lijkt me duidelijk.
Aan Giedo de taak om z'n teamgenoot te verslaan. Dat is het eerste meetpunt.

[ Voor 0% gewijzigd door Player1S op 14-07-2014 11:46 . Reden: naampje verkeerd. ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Als Guiedo goed en continu presteert binnen de laatste 3 teams, dan valt hij vanzelf op door de andere teams en -bazen.

edit:
Fixed :), thanks Jejking

[ Voor 18% gewijzigd door Jolke op 14-07-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Afbeeldingslocatie: http://hobokengirl.files.wordpress.com/2012/01/96-the-guido-nerd_thumb.jpg

Guido.

Afbeeldingslocatie: http://www.formula1.com/wi/gi/597x478/_hGO/sutton/2013/d13ind1693.jpg

Giedo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Señor Sjon schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:56:
De Japanse vriend neemt nauwelijks geld mee.
Is dat zo? Honda zat nu toch achter Kobayashi? Om hem klaar te stomen om volgend jaar in een McLaren te gaan zitten oid? Ok hij komt van Toyota af, maar het blijft een Japanner en Toyota doet nu toch niets meer in F1

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 14-07-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Koba zat bij Ferrari in de GTs. Toyota was zijn link volgens mij, Honda was Sato.

Hij brengt ongeveer 1m miljoen mee en Ericsson iets van 11 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Señor Sjon schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:59:
Koba zat bij Ferrari in de GTs. Toyota was zijn link volgens mij, Honda was Sato.

MegaTronics schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:03:
Ik denk dat Kobayashi mag wieberen. Ericsson heeft 11 miljoen bij zich en Kobayashi maar 1 miljoen.
bron

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BsFpP8tCEAA9ULd.jpg
^-- heb dat compleet gemist; hoe wat waar, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Volgens tweet van Sauber lijkt er niets aan de hand.

Sauber F1 Team‏@OfficialSF1Team·24 min. Vertaling weergeven
The German GP is not only a home race for Adrian Sutil, but also for the Sauber F1 Team. More: http://www.sauberf1team.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
IkWilbert schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:23:
Volgens tweet van Sauber lijkt er niets aan de hand.

Sauber F1 Team‏@OfficialSF1Team·24 min. Vertaling weergeven
The German GP is not only a home race for Adrian Sutil, but also for the Sauber F1 Team. More: http://www.sauberf1team.com/en/
Nou sowieso zou ik het niet "zomaar" op Twitter gooien.
Dit is echt vanuit de PR verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Señor Sjon schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:59:

Als Ericsson niet betaald kan ie ook wieberen. Lijkt me ook meer voor de hand liggend eerlijk gezegd. Koba lijkt me grotere kans op punten hebben dan Ericsson.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Adrian Sutil had zich waarschijnlijk heel wat anders voorgesteld van zijn overstap naar Sauber. De Duitser heeft dit jaar nog geen enkel punt gescoord en finishte ook nog geen enkele keer in de buurt van de top-tien. Sutil hoopt dat het komend weekend voor eigen publiek wat beter gaat, in het Duitse Hockenheim.

"Hockenheim is mijn thuisrace en daarom een speciaal evenement voor me. Ik kijk erg uit naar dit weekend", deelt Sutil mee. "Ik heb daar sinds 2010 niet meer gereden, maar ik heb in het verleden wel veel geracet in Hockenheim. Het is een baan die mij wel ligt en waar ik veel goede herinneringen aan heb. Ik hoop dat we daar als team fatsoenlijk kunnen presteren zodat ik er een goed resultaat kan scoren."

De afgelopen drie races in Canada, Oostenrijk en Groot-Brittannië werd Sutil steeds dertiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:04:
[...]
Dat is natuurlijk onzin van uitzonderlijk hoog niveau.
I aim to please. :) Onzin is iets wat ik als complete debiel uitzonderlijk goed kan!

Echter ben ik niet echt overtuigd door jouw lijstje, er zijn zo tientallen veelbelovende coureurs tegenover te zetten die hebben mogen laten zien wat ze kunnen maar door beperkingen van het team / de auto niet goed uit de verf kwamen en daardoor snel weer verdwenen zijn.

Misschien dat je bij jouw lijstje beter de opmerking kunt plaatsen dat dit uitzonderlijke gevallen zijn waarbij de coureurs ondanks een slechte auto toch door zijn gegaan. Waarbij ik bij sommige van de auto's die je noemt ik nog niet direct het stempel "slechte auto" wil geven.

Daarnast is de wereld van F1 niet zo simpel, er speelt ontzettend veel mee. Talent is slechts een kleine factor in dit alles.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:43:
[...]

I aim to please. :) Onzin is iets wat ik als complete debiel uitzonderlijk goed kan!

Echter ben ik niet echt overtuigd door jouw lijstje, er zijn zo tientallen veelbelovende coureurs tegenover te zetten die hebben mogen laten zien wat ze kunnen maar door beperkingen van het team / de auto niet goed uit de verf kwamen en daardoor snel weer verdwenen zijn.

Misschien dat je bij jouw lijstje beter de opmerking kunt plaatsen dat dit uitzonderlijke gevallen zijn waarbij de coureurs ondanks een slechte auto toch door zijn gegaan. Waarbij ik bij sommige van de auto's die je noemt ik nog niet direct het stempel "slechte auto" wil geven.

Daarnast is de wereld van F1 niet zo simpel, er speelt ontzettend veel mee. Talent is slechts een kleine factor in dit alles.
Als Giedo gewoon beter rijdt dan z'n teamgenoot en volgend seizoen voldoende budget heeft maakt ie gewoon kans op een zitje ergens.
Teambazen weten echt wel wat de Sauber kan dit jaar en het is niet zo dat hij afgerekend word op de auto.

In een slechte auto heb je nog steeds meer kans om je te bewijzen dan helemaal niet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker zo, heb het alleen vaak genoeg gezien dat een veelbelovend coureur als Giedo een kleurloos seizoen heeft bij een klein team en daarna snel vergeten is. Het zou toch zonde zijn als hem dat overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:06:
Dat is zeker zo, heb het alleen vaak genoeg gezien dat een veelbelovend coureur als Giedo een kleurloos seizoen heeft bij een klein team en daarna snel vergeten is. Het zou toch zonde zijn als hem dat overkomt.
Dan is ie niet veelbelovend genoeg geweest. Hij heeft een leuke carriere tot nu toe gehad maar nog niet impressive. Een Nyck de Vries en Max Verstappen, om even bij Nederlanders te blijven, verwacht ik meer van. Vooral van de Vries omdat ie in het McLaren programma zit. Dat is gewoon haast een vereiste tegenwoordig.

Mocht ie Sutil gaan vervangen, wat overigens stellig ontkent word, maakt ie meer kans op een vervolg in F1 dan helemaal niet te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
L1nt schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:22:
[...]

Vooral van de Vries omdat ie in het McLaren programma zit. Dat is gewoon haast een vereiste tegenwoordig.

[...]
Dat heeft dan niet meer met talent te maken, maar weer met mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jolke schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:28:
[...]

Dat heeft dan niet meer met talent te maken, maar weer met mazzel.
Nou ja, ze nemen je op in dat programma omdat je talent hebt. Binnen dat selecte groepje met talent heb jij dan weer mazzel dat ze jou selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Tja, dat wordt een eindeloze discussie, want iemand moet zien dat je talent hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

TheJudge13 heeft het ook genoemd vanmiddag, die heeft meestal wel nuttige dingen te melden op zijn blog. Ik zie er alleen ook geen 'echte' bronnen in helaas.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Als er een kern van waarheid in zit, dan denk ik dat Sutil (en zijn sponsors) Duitsland als laatste kans aangrijpen.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Jolke schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:28:
Tja, dat wordt een eindeloze discussie, want iemand moet zien dat je talent hebt...
Dat laten die jongens in eerdere klassen al zien. Ze worden niet voor niets eerst opgepikt door een young driver programma. Talent is in de kart al te zien en bij elke volgende stap moet je weer boven komen drijven.

Vergelijk de carriere met vd Garde eens met bovengenoemde de Vries en Verstappen.
Beide wereldkampioen in de karts. de Vries die dit jaar 6 van de 10 races wint en 8 podium finishes heeft in de Formula Renault Alps 2.0.
Max Verstappen die zelfs in zijn rookie jaar in de F3 ,op 16 jarige leeftijd vers uit de kart, 2e staat en 6 races achter elkaar wist te winnen.

Dat soort jongens vallen echt wel op.
vd Garde is van verder moeten komen en heeft in de lagere klassen niet een dergelijke staat van dienst gehad. Het is juist zijn verdienste dat hij zo ver gekomen is, maar de credits om dan door te mogen gaan heeft ie minder. Een Vettel die omhoog stormde kreeg die credits veel meer en heeft ze waar mogen maken.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Sauber tweet net dat Guido in FP1 rijdt in de wagen van Gutierrez... Lijkt me niet dat hij dan de rest van het weekend opeens in die van Sutil gaat rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Chakotay schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:49:
Sauber tweet net dat Guido in FP1 rijdt in de wagen van Gutierrez... Lijkt me niet dat hij dan de rest van het weekend opeens in die van Sutil gaat rijden :)
Het lijkt me sowieso raar als je een Duitse rijder in Duitsland niet laat rijden. Laat nou daar juist de sponsoren meer exposure willen.

Nee, dat zal dan eerder na Duitsland gebeuren lijkt me. Als het waar is. Lijkt me eerder dat zijn Twitter was gehacked en ze die maar hebben gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:44
BtM909 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 00:49:
Staat hier niks in:

http://www.hockenheimring...im-Ring_GmbH_Englisch.pdf

http://www.hockenheimring...hauerordnung_Englisch.pdf

Zo niet, dan zou ik mij geen zorgen maken (tenzij ze regels hanteren die nog niet officieel zijn vastgelegd).
Mijn dank is groot. Samenvatting van beide documentjes: geen drugs, geen glas en geen koelboxen/tassen.
Gelukkig drink ik mijn biertje het liefst als hij 30 graden Celsius is....

Voor de mensen die ook naar Hockenheim gaan, de weersvoorspelling: vrijdag en zaterdag zon, zondag regen. hiephoi!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

Chakotay schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:34:
TheJudge13 heeft het ook genoemd vanmiddag, die heeft meestal wel nuttige dingen te melden op zijn blog. Ik zie er alleen ook geen 'echte' bronnen in helaas.
Thejudge heeft een hoop insiders.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Rosberg gaat nog enkele jaren door met Mercedes.

Bron: Mercedes twitter account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 12:41

MikeVM

- Baloo -

niet verwonderlijk, ik denk dat er op dit moment geen beter team voor hen is. Redbull is de laatste jaren sterker, maar met het stoppen van Adrian Newey in de F1-afdeling,

ook Rosberg past in mijn ogen niet bij RB of Ferrari. Mclaren presteert ook al enkele jaren ondermaats. dus dit is de meest logische stap.

voor MB is ook meer dan logisch, Rosberg presteert al jaren zeer stabiel, nooit mindere perioden gekend denk ik. en hij moet zelfs niet onderdoen voor Hamilton.

ik hoop dat we nog een spannend seizoen krijgen met onze twee vrienden :)

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Newey stopt toch niet in de F1-afdeling? Zijn rol is veranderd, maar hij gaat nog altijd het ontwerp leiden van de 2015 auto dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

AzzKickah

06-CENSORED

Dupje schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:44:
Newey stopt toch niet in de F1-afdeling? Zijn rol is veranderd, maar hij gaat nog altijd het ontwerp leiden van de 2015 auto dacht ik?
Hij houdt overzicht, of zo: AzzKickah in "[F1] Seizoen 2014"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Rossi weg by Caterham F1/GP2:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/114974

Wie gaat nu in die GP2 auto zitten? Frijns?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

SnowDude schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:51:
Rossi weg by Caterham F1/GP2:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/114974

Wie gaat nu in die GP2 auto zitten? Frijns?
Zou mooi zijn, kan Robin weer een beetje in de flow komen... is al een tijdje geleden dat ie een race heeft gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Caterham GP2 is los van de F1-tak gesneden. Aangezien er ook al 50 man bij Caterham uit zijn (logisch, ze hadden een waterhoofd als organisatie), is een afscheid van Rossi niet zo vreemd. Het was ook geen wereldtalent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

_O- Williams op twitter net:
Delighted to welcome Fernando Alonso to the @WilliamsRacing factory today to meet Frank
Paar minuten later, na de shitstorm op twitter:
Of course we meant Fernando Alonso, Head of Flight Operations for Airbus, who else do you think we meant?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

epic! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
Hahahahaha,

Massa kreeg even een hartaanval, die dacht: nee he niet weer die Spanjaard!

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rossi stopt ook in de gp 2. Maar geen frijns helaas...

Die zit er niet lekker op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

In een Spaanse vestiging van het bedrijf waar ik werk is ook een Fernando Alonso :)

Komt dus nogal eens voor blijkbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door AzzKickah op 16-07-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MikeyMan schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:47:
Rossi stopt ook in de gp 2. Maar geen frijns helaas...

Die zit er niet lekker op...
some how heb ik sterk de indruk dat wel goed komt met frijns; al is niet dit jaar, dan wel jaar later. die goser heeft zo veel passie, doorzettingsvermogen en natuurlijk talent dat hij uiteindelijk wel een plekje moet krijgen. van de andere kant ... talent lijkt helaas een 2e eis te zijn, na financieel vermogen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Nu online
himlims_ schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:12:
[...]

some how heb ik sterk de indruk dat wel goed komt met frijns; al is niet dit jaar, dan wel jaar later. die goser heeft zo veel passie, doorzettingsvermogen en natuurlijk talent dat hij uiteindelijk wel een plekje moet krijgen. van de andere kant ... talent lijkt helaas een 2e eis te zijn, na financieel vermogen :(
Ik heb mijn twijfels bij de passie en het doorzettingsvermogen wat jij noemt. Ik vind hem in interviews vrijwel altijd ongeïnteresseerd overkomen en ik heb ook veel races van Frijns gezien waarbij als het hem tegenzit hij absoluut geen vuist meer kan maken.

Dat hij een berg natuurlijk talent heeft ben ik helemaal met je eens, maar ben bang dat dit in de huidige F1 (helaas) niet meer voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:42
Ze hebben hem nu op de plank staan.. Ready2Run zullen we maar zeggen. Als ze nu buiten de deur gaan zoeken naar een nieuwe coureur, dan ga ik er vanuit dat deze jongen op de plank blijft staan.
Als Frijns nu word gepasseerd heeft Caterham geen vertrouwen in zijn kunnen, en als Caterham hem al 'te min' zou vinden, waarom zou een ander team hem dan wel willen?
Als dit hem niet word voor Frijns, rijd hij volgend jaar Porsche Cup oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Het is denk ik niet zo zeer dat ze hem "te min" vinden, maar als iemand meer geld meebrengt.. Dan is dat ook een kans waard, toch?

Weet niet hoeveel Frijns eventueel in het zakje zou doen...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Ja, dat telt ook nog mee natuurlijk..
Ik ben bang dat zijn buidel ook niet al te diep is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:44

rally

Deyterra Consultancy

tdw schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:00:
Het is denk ik niet zo zeer dat ze hem "te min" vinden, maar als iemand meer geld meebrengt.. Dan is dat ook een kans waard, toch?

Weet niet hoeveel Frijns eventueel in het zakje zou doen...
Maar als het echt zo'n talent is (persoonlijk denk ik van wel) dan zou het voor zijn managment geen probleem moeten zijn om voldoende cq. de juiste sponsoren te vinden.

Ik denk dat het zonde zou zijn als Frijns niet in de F1 terecht zou komen om te zien wat voor een talent het werkelijk is.

Het is ook redelijk onrealistisch om te denken dat hij meteen bij een topteam terecht zou komen.

Lewis is één van de weinigen die door een topteam is opgepikt en begeleid in zijn carierre. Maar er zijn voldoende (al eerder genoemde) voorbeelden van rijders die bij een klein team zijn gestart en hun talent hebben kunnen laten zien

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Tja, het is natuurlijk wel trademarked spul enzo.

Maar het is tegelijk ook wel heel erg kinderlijk en zielig.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rally schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:10:
[...]

Maar als het echt zo'n talent is (persoonlijk denk ik van wel) dan zou het voor zijn managment geen probleem moeten zijn om voldoende cq. de juiste sponsoren te vinden.

Ik denk dat het zonde zou zijn als Frijns niet in de F1 terecht zou komen om te zien wat voor een talent het werkelijk is.

Het is ook redelijk onrealistisch om te denken dat hij meteen bij een topteam terecht zou komen.

Lewis is één van de weinigen die door een topteam is opgepikt en begeleid in zijn carierre. Maar er zijn voldoende (al eerder genoemde) voorbeelden van rijders die bij een klein team zijn gestart en hun talent hebben kunnen laten zien
Het lijkt inderdaad vooral belangrijk zijn om de juiste mensen om je heen te hebben. Of je nu op jonge leeftijd al ingelijfd bent bij een 'young driver programme' van één van de grote F1 stallen, of dat je een goed management hebt met de juiste connecties, als er maar de juiste deuren open gaan richting de F1.

De laatste tijd is het wel een trend om al jong door een topteam begeleid te worden in de richting naar de top. Dat heeft natuurlijk meerdere gevolgen, want teams die veel in die jonge coureurs hebben geinvesteerd, hebben niet alleen meer kans op coureurs die goed zijn klaar gestoomd voor de F1, ze willen ze ook extra graag in hun F1 wagen hebben. Ik vraag me af of ze dan altijd de meest talentvolle coureurs te pakken hebben, of dat ze net iets te graag een ROI willen. Dat maakt het extra lastig voor de coureurs die niet in zo'n programma zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Firesphere schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Tja, het is natuurlijk wel trademarked spul enzo.

Maar het is tegelijk ook wel heel erg kinderlijk en zielig.
Trademarked spul?? Een plat plaatje van de wereldbeker die je eigen land net heeft gewonnen? Met op die beker in dat plaatje FIFA WORLD CUP erop??

Ze moeten zich kapot schamen! Ik kan niet eens uitdrukken hier in woorden hoe godsvergeten belachelijk dit is. What the fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

AzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:03:
[...]

Trademarked spul?? Een plat plaatje van de wereldbeker die je eigen land net heeft gewonnen? Met op die beker in dat plaatje FIFA WORLD CUP erop??
Ja, dat is trademarked. Net als de bekers en schalen die worden uitgereikt bij de F1. Wat is daar mis mee? Mag een bedrijf/organisatie zijn beeldmerken niet beschermen. Ook al is dat beeldmerk een wereldcup?
Ze moeten zich kapot schamen! Ik kan niet eens uitdrukken hier in woorden hoe godsvergeten belachelijk dit is. What the fuck.
Haal even adem, we zijn het allemaal eens dat de FIFA hier wel heel erg overdreven (zoals ik zei, kinderlijk) reageert. Maar ze zijn toch verplicht hun trademarks te beschermen, dus krijg je dit soort idioterie.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk hebben ze het recht hun beeldmerk te beschermen.

Daarom kunnen ze een brief sturen naar Rosberg met daarin het bericht dat ze zijn aanvraag om het beeldmerk te mogen gebruiken hebben ontvangen en officieel goedkeuren. Dat is een wat betere aanpak dan het compleet verbieden.

Dan hebben ze nog steeds hun beeldmerk volledig onder controle en krijg je niet van dit soort domme situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Correctie: niemand is "verplicht" zijn trademarks te beschermen. In sommige gevallen heeft het niet actief (genoeg) beschermen van een trademark bepaalde negatieve gevolgen, maar het is ALTIJD de verantwoordelijkheid van de trademark-houder om te beslissen om bepaalde gepercipieerde ge/misbruiken al dan niet actief te gaan aanvallen.

Case in point, ze hebben de fans die in de stadions allemaal stonden te zwaaien met ongeautoriseerde replica's ook niet allemaal een cease and desist brief gestuurd.

Ik haat het dat "jamaar de advocaten zeggen dat we moeten" als schaamlap gebruikt wordt; als je je als klootzak opstelt is dat een keuze. Er zijn andere keuzes mogelijk.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Firesphere schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:12:
[...]

Ja, dat is trademarked. Net als de bekers en schalen die worden uitgereikt bij de F1. Wat is daar mis mee? Mag een bedrijf/organisatie zijn beeldmerken niet beschermen. Ook al is dat beeldmerk een wereldcup?

[...]

Haal even adem, we zijn het allemaal eens dat de FIFA hier wel heel erg overdreven (zoals ik zei, kinderlijk) reageert. Maar ze zijn toch verplicht hun trademarks te beschermen, dus krijg je dit soort idioterie.
Alleen die plastic Santander dingen wil niemand hebben. :+

Frijns heeft de pech dat hij vorig jaar gekozen had voor de manager van Hulkenberg. Die had al moeite genoeg om Nico ergens onder te brengen, want in feite is Hulkenberg voor elk topzitje gepasseerd. Die gaat er denk ik ook niet meer komen.
Ferrari koos voor Kimi
McLaren koos voor Magnussen en ervoor Perez
RedBull koos voor Ricciardo.

Natuurlijk wel met logische redenen, maar als ze je echt wilden hebben, dan hadden ze je al genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

DexterBelgium schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:16:
Correctie: niemand is "verplicht" zijn trademarks te beschermen. In sommige gevallen heeft het niet actief (genoeg) beschermen van een trademark bepaalde negatieve gevolgen, maar het is ALTIJD de verantwoordelijkheid van de trademark-houder om te beslissen om bepaalde gepercipieerde ge/misbruiken al dan niet actief te gaan aanvallen.

Case in point, ze hebben de fans die in de stadions allemaal stonden te zwaaien met ongeautoriseerde replica's ook niet allemaal een cease and desist brief gestuurd.

Ik haat het dat "jamaar de advocaten zeggen dat we moeten" als schaamlap gebruikt wordt; als je je als klootzak opstelt is dat een keuze. Er zijn andere keuzes mogelijk.
Dat is inderdaad hun keuze ja.

Alleen is een huisgeknutselde papier-mache replica van de wereldbeker in een stadion waar een wedstrijd wordt gespeeld om de echte wereldbeker, natuurlijk een stuk minder verkeerd, dan een afbeelding van die wereldbeker, in een totaal ander kampioenschap.

Dus ja, ze moeten dit handiger aanpakken, het werkt als een rode lap op een stier, maar zo gaat dat nu eenmaal bij de FIFA (en ook bij de FIA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Firesphere schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:12:
[...]

[...]

Ja natuurlijk weet ik dat dat trademarked is. Maar wat valt er in dit geval te beschermen?
Er wordt niks negatiefs gedaan met de afbeelding van die cup. En zoals ik zei staat er ook nog FIFA WORLD CUP op.

Ik snap dus werkelijk niet waar ze een probleem van maken. Er wordt niks misbruikt of in een kwaad daglicht gezet.

Ze moeten juist blij zijn dat die World Cup weer getoond wordt aan miljoenen kijkers.
Echt onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

FIFA is net zoals FIA een jaren 80 organisatie die koste wat kost hun merkrecht willen beschermen. Hun goed rechte, maar in 2014 werkt dat gewoon niet meer. Je ziet dat mensen/instanties die nieuwe manieren omarmen (Spotify/Netflix e.d.) meer omzet binnenhalen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik kan misschien nog begrijpen dat ze niet willen hebben dat Schuberth (of waar rijdt Rosberg mee?) replica's van die helm met de worldcup erop gaat verkopen zonder goedkeuring van de FIFA. Maar zo'n eenmalig ontwerp dat puur door de coureur zelf gebruikt word gaan verbieden? Het enige dat je daarmee bereikt is dat mensen over je beleid gaan zeiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Chakotay schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:58:
Ik kan misschien nog begrijpen dat ze niet willen hebben dat Schuberth (of waar rijdt Rosberg mee?) replica's van die helm met de worldcup erop gaat verkopen zonder goedkeuring van de FIFA. Maar zo'n eenmalig ontwerp dat puur door de coureur zelf gebruikt word gaan verbieden? Het enige dat je daarmee bereikt is dat mensen over je beleid gaan zeiken...
En dat het meer aandacht in de media krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gevalletje in je eigen voet schieten. Laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken. Hoe meer de FIFA en FIA zich van hun fans vervreemden, hoe groter de kans dat het goed misgaat en er een goed alternatief voor in de plaats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HwVxEs6.jpg

Hmm, gelukkig heeft fifa de vijfpuntige ster nog niet getrademarked...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

DexterBelgium schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:54:
[afbeelding]

Hmm, gelukkig heeft fifa de vijfpuntige ster nog niet getrademarked...
Satanisme zeg ik je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Valt me nu op dat ze ipv 1990 in 1994 WK hadden moeten worden, dan had je er elke keer 20 jaar tussen zitten.

OCD (of zoals Firesphere zegt CDO) kicked in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dus Duitsland wordt de komende 20 jaar geen wereldkampioen - mooi, dan is het aan ons de beurt ;)

Kijken waar Rosberg mee rijdt zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Yeps, net zo gauw de periode die er tussen jullie twee vorige wereldkampioenschappen zat verstreken is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Jolke schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:13:
Dus Duitsland wordt de komende 20 jaar geen wereldkampioen - mooi, dan is het aan ons de beurt ;)

Ik denk een Mercedes W05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

rally schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:10:
[...]

Ja, maar coureurs die al financiele steun hebben zijn wat dat betreft "zekerder" dan een coureur met talent die pas op termijn sponsors trekt

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Afbeeldingslocatie: http://cdn.head-fi.org/a/af/af0ca01a_rimshot.jpeg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Jolke schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:13:

Afbeeldingslocatie: http://gpupdate5.ed5.nl/news/248555.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Goeie foto GPUpdate, de hele helm staat er ook echt op :F

Vettel had ook een speciale helm maar die kreeg ie niet gekoppeld aan het HANS-systeem dus kan ie er alsnog niet mee rijden. Alles zit hem lekker mee dit jaar zeg >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Je bedoelt, het zit em een keer tegen... na vorige jaren waarbij alles erg soepeltjes verliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
AzzKickah schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:49:
Goeie foto GPUpdate, de hele helm staat er ook echt op :F

Vettel had ook een speciale helm maar die kreeg ie niet gekoppeld aan het HANS-systeem dus kan ie er alsnog niet mee rijden. Alles zit hem lekker mee dit jaar zeg >:) :P
Waren de mallen op? Ik dacht dat ie alleen van helm zou wisselen bij een overwinning. Toch jammer, ik vind een vast helmdesign bij de identiteit van een coureur passen, maar tegenwoordig zijn ze nauwelijks meer als zodanig te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Het is het tweede waar je naar kijkt om een coureur te herkennen: 1. de auto, 2. de helm. Daarmee kon je 99% van de coureurs benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Señor Sjon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:02:
.. ik vind een vast helmdesign bij de identiteit van een coureur passen, maar tegenwoordig zijn ze nauwelijks meer als zodanig te herkennen.
Helemaal mee eens. Aan de helm hoef je de rijder niet meer te herkennen iig. En waar ze het voor doen? Ja, nu krijgt deze helm wat media aandacht, maar anders zie de camera echt niet dat er 4 sterretjes op staan als je met 300 voorbij schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Het is inderdaad irritant dat ze geen 'vaste' helmen meer hebben. Aan de helm zijn ze inderdaad bijna niet meer te herkennen.
En de rijdersnummers zouden groot en herkenbaar op de auto's komen. Ook niet gebeurd, zijn niet te ontdekken zowat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Alonso/Kimi kun je toch wel goed onderscheiden door het blauw van Alonso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

De meesten hebben toch gewoon een vaste helm met af en toe een "speciale" editie?

Vettel uitgezonderd dan..

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Waarom niet gewoon grote nummers op de auto's en de coureurs mogen doen en laten wat ze willen met hun helmen?

Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat de commentatoren bij RTL de teams van RBR en Torro Rosso door elkaar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 12:41

MikeVM

- Baloo -

Susie Wolff deed het niet slecht imo, twee tienden trager dan massa. dat lijkt me heel goed.

zouden de G-Krachten anno 2014 weer laag genoeg zijn voor een vrouwelijke deelnemer? ik zie die Susie wel veel geld opbrengen voor een zitje. bij caterham wil ik ze wel een jaartje zien meedraaien eigenlijk

http://www.gpupdate.net/n...-prix-van-duitsland-2014/

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
En daar ging de hammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ouch, Hamilton stevige crash in Q1. Remmen weigerden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 00:30
Yess ben Mercedes fan, nu hopen dat Rosberg de overwinning kan verzilveren morgen!

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:36
Inderdaad rem problemen zegt hij zelf.
Best een harde klap.
Pagina: 1 ... 63 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.