[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.691 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
1. L. Hamilton Mercedes 01:25.524 33
2. N. Rosberg Mercedes 01:25.973 36
3. D. Ricciardo Red Bull 01:26.509 38
4. F. Alonso Ferrari 01:27.121 33
5. K. Raikkonen Ferrari 01:27.296 33
6. K. Magnussen McLaren 01:27.788 37
7. J. Button McLaren 01:27.811 29

Jemig......als dit voor de rest van het seizoen ook zo gaat...wordt het best saai. Mercedes...dan heel lang niks...dan red bull.....dan ferrari/andere mercedes teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:04

Killjoy

Klingon lawn products

En de polesitter uit de GP2 zou als 17e op de tijdenlijst staan...

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:28
@Killroy

Dat viel mij ook al op ja. Volslagen bizar toch? De GP2 practice tijden waren 1:30.xx, de Quali's 1:29.xx.

Kijk naar de F1 tijden!! Alleen Mercedes en Ricciardo zitten op enige afstand, de rest zou moeite hebben het GP2 veld af te schudden 8)7. Marussia en Caterham zouden zelfs links en rechts voorbij worden gereden ;w .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

werkelijk ... wanneer worden ze daar eens wakker??? :(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Maw F1 is eigenlijk helemaal niet duur :X

Kostbesparende maatregelen slaan natuurlijk nergens op als de langzaamste teams meer geld uitgeven dan nodig om een resultaat te boeken dat langzamer is dan een team met minder geld zou kunnen behalen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 14-09 22:16

Keida

dr.

Wow dat is wel shocking ja....
Ben benieuwd hoe lang ze dit kunnen volhouden

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 14:48
Kunnen Caterham en Marussia niet beter GP2 autos gaan inzetten?

Voordeel is wel, mochten er komend jaar wat teams wegvallen, kunnen ze het lege veld fixen door gewoon F1 en GP2 tegelijk te laten rijden, als een LMP1 en LMP2 ... gelijk wat meer actie op de baan omdat er een hoop brokkepiloten bij die GP2 rijdertjes zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Ja hoor, Maldonado veroorzaakt een rode vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Maldonado.. Again 8)7

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Moet je voorstellen dat je de mechanieker van Maldonado's auto bent. Zoveel overuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Goron schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:08:
Moet je voorstellen dat je de mechanieker van Maldonado's auto bent. Zoveel overuren...
Zoooo goed betaald. :D

Maar we moeten Maldo wel dankbaar zijn dat hij zo netjes is om morgen achteraan te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Goron schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:08:
Hopelijk betaalt z'n sponsor de schades.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

En die clown start acheraan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 10-05-2014 14:12 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Mooi gat tussen RB en Mercedes.. 1.2s 8)7

Oh, RB stond op hard.

[ Voor 27% gewijzigd door tdw op 10-05-2014 14:23 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wel bijzonder hoeveel moeite iedereen heeft om op de baan te blijven. Banden of downforce die ontbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 14-09 22:16

Keida

dr.

Sjongejonge, als Maldonado gewoon de auto laat spinnen dan was hij vast uit de muur gebleven. Weet je natuurlijk niet zeker, maar in ieder geval meer kans gehad...

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:54

BM

Moderator Spielerij
Zie nu de crash, maar dat is ook het gevoel wat ik er bij krijg Keida, ziet er enorm suffig uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Goron schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:27:
Wel bijzonder hoeveel moeite iedereen heeft om op de baan te blijven. Banden of downforce die ontbreekt?
Downforce is flink verminderd dit jaar, de banden verdenk ik er eigenlijk niet van.
Keida schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:30:
Sjongejonge, als Maldonado gewoon de auto laat spinnen dan was hij vast uit de muur gebleven. Weet je natuurlijk niet zeker, maar in ieder geval meer kans gehad...
Jup, het viel me op dat z'n achterwielen nog steeds spinden terwijl hij al haaks op de rijrichting stond, wat 'm dus naar de muur duwde. Als ie nou eerder op de rem had getrapt had ie waarschijnlijk gewoon parallel aan de muur gegleden en had ie misschien in het gras geraakt en HEEL misschien z'n neus afgebroken. Dit was echt gewoon een domme fout :') Maar vast niet zijn schuld, ligt ongetwijfeld aan de verf die is gebruikt

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Pff gelukkig Button nog net in laatste 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Even de concurrerende GP2 tijden. http://www.gp2series.com/Results/
Vanaf 1.29.2, dus sneller in Q dan F1 achterveld.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Keida schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:30:
Hij is imho die domme/ongeinformeerde beginner die nog steeds denkt dat het stuur bepaalt waar de auto naar toe gaat, en niet door heeft dat het iets meer met moment en grip temaken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Doei Vettel :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Het is in ieder geval geen eigen fout zoals Maldonado...

Geweldig dat Raikkonen sneller is dan Alonso maar wat faalt Ferrari zeg!

[ Voor 17% gewijzigd door Gé Brander op 10-05-2014 15:15 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Damn mercedes zet de concurentie weer even met beide voeten terug naar de realiteit. Even dikke seconde gezet.... ziekelijk snel die mercs!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hamilton is echt een monster in qualifying zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WindowsME
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:22
Ging even iets mis bij Sport1 :P Mol sprak alsof die 'off the air' was, maar het tegendeel was waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hij recoverde supergoed, Rosberg kon het niet afmaken. Dit gaat 'm kosten op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
WindowsME schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:27:
Ging even iets mis bij Sport1 :P Mol sprak alsof die 'off the air' was, maar het tegendeel was waar.
En daarna fuckte Sport1 het op door de poleronde en de persconferentie niet uit te zenden maar voetbal tussendoor te drammen :( 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

WindowsME schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:27:
Wat dan?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

werkelijk .. dit gaat helemaal nergens meer over met Mercedes vs de rest :(

zodra de andere rijders de kop laten hangen (wat volgens mij al grotendeels gebeurt) is het alleen nog spannend om te zien of het Rosberg of Hamilton wordt.
En Hamilton vond het een lastige kwali .. pff .. hoeft alleen Rosberg voor te blijven.

En dan de GP2 tijden vs F1 .. De F1 is momenteel ronduit belachelijk, het lachertje in de racerij!! :(

:'( :'( :'(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Best raar hoe Maldonado z'n stuurt ook vast heeft. Maar wel al voor de auto stilstaat aan de radio hangen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Zo, en wie vond er ookalweer dat de straf van Maldonado doorgeschoven moest worden? Zo hadden ze bezig kunnen blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Hij start niet achteraan, dus wat dat betreft.. :+

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Senor Sjon schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:53:
Even de concurrerende GP2 tijden. http://www.gp2series.com/Results/
Vanaf 1.29.2, dus sneller in Q dan F1 achterveld.
Waarom doet iedereen hier zo moeilijk over :?
Vroeger toen de FIA GT1 en GT2 tegelijk op de baan reden had je ook weleens dat de GT2 pole + eventueel een aantal wagens erachter sneller waren dan de langzaamste GT1 wagens, maar vanwege de regels toch netjes erachter starten elke keer :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:12
Vergelijk ook even de motorinhoud :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 20:28
Nou, de GP3 wordt in de regen gereden. Ben benieuwd of de GP2/F1 ook in regen komen!

Verwachting is dat het wel droog blijft :(

[ Voor 21% gewijzigd door Ryur op 11-05-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Mag ik even opmerken dat Mercedes dominanter is in dit gedeelte van het seizoen dan alle voorgaande Red Bull jaren?

Blij dat ik geen Sport1 proefabbo heb genomen iig. Had veel verwacht van dit jaar maar het is allemaal een wassen neus. 1 team vindt iets heel slims uit en door de testban zitten we nu het hele jaar naar dezelfde auto's te kijken vooraan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach 3 maanden voor 7,50 per maand incl Film1 is wel redelijk. Het normale tarief daarentegen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Arfman schreef op zondag 11 mei 2014 @ 09:40:
Mag ik even opmerken dat Mercedes dominanter is in dit gedeelte van het seizoen dan alle voorgaande Red Bull jaren?

Blij dat ik geen Sport1 proefabbo heb genomen iig. Had veel verwacht van dit jaar maar het is allemaal een wassen neus. 1 team vindt iets heel slims uit en door de testban zitten we nu het hele jaar naar dezelfde auto's te kijken vooraan.
Ach zolang de races leuk zijn maakt dat toch niet echt uit? Ik vermaak me er prima mee. Bij Mercedes is de onderlinge concurrentie erg hoog op aan het lopen dus dat levert ook weer spectakel op. En de strijd om de 'best of the rest' is wel weer spannend. Ben benieuwd hoe Vettel zich van de 15de plaats op gaat klimmen vandaag bijvoorbeeld. (en wat maldonado gaat doen vanaf de laatste plaats :X )

[ Voor 3% gewijzigd door Goron op 11-05-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:50

Harrie

NederVlaming

Ik denk dat iedereen zn hart vast houdt en hoopt dat Maldonado het niet weer in zn hoofd heeft om al die plaatsen goed te maken in de eerste bocht :Y) Het is immers een circuit waar inhalen moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga effe de start kijken. Daarna zie je Mercedes 1 seconde + per ronde uitlopen dus het wordt een korte sessie ben ik bang :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Goron schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Ach zolang de races leuk zijn maakt dat toch niet echt uit? Ik vermaak me er prima mee. Bij Mercedes is de onderlinge concurrentie erg hoog op aan het lopen dus dat levert ook weer spectakel op. En de strijd om de 'best of the rest' is wel weer spannend. Ben benieuwd hoe Vettel zich van de 15de plaats op gaat klimmen vandaag bijvoorbeeld. (en wat maldonado gaat doen vanaf de laatste plaats :X )
Ja ze zijn al jaren heel leuk, elke race herhaald zich hetzelfde patroon. :+ Iedereen doet nou alsof die battle tussen Mercedes laatst zo enorm cool was, maar zo kan ik nog wel veel spectaculairdere koppeltjes noemen, als Hamilton-Alonso, Montoya-Ralf, Vettel-Webber.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 11 mei 2014 @ 09:40:

Vind ik ook vreemd dat ze de bevriezing nog niet een beetje hebben ontdooit.

Wat ik nog vreemder vind is dat nog geen 1 team van neus-aero concept gewijzigd is, of valt aero ook ineens onder de bevroren onderdelen ?
(had wel verwacht dat sommige teams de strapon inmiddels hadden veranderd naar een Mercedes/Ferrari of een RedBull concept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik begreep dat er dan weer een nieuwe crashtest noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
Volgens mij kan je een neus wat zo drastisch verschilt zo maar veranderen. Je hele auto is daarop afgestemd. En waren er geen geruchten dat McLaren met een Lotus neus zou gaan rijden/testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

enchion schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Vind ik ook vreemd dat ze de bevriezing nog niet een beetje hebben ontdooit.

Wat ik nog vreemder vind is dat nog geen 1 team van neus-aero concept gewijzigd is, of valt aero ook ineens onder de bevroren onderdelen ?
(had wel verwacht dat sommige teams de strapon inmiddels hadden veranderd naar een Mercedes/Ferrari of een RedBull concept)
Kost veel tijd en geld. Ze hebben nu nog maar 30 test-uren (windtunnel, cfd) over een heel seizoen. Dus hun ontwikkelingstraject en filosofie moet zo efficiënt mogelijk zijn. Een team die aerodynamisch op achterstand staat zal dit jaar nauwelijks nog grote sprongen kunnen maken, mits ze echt met een enorme verbetering op de proppen komen (lees B-spec). Bij Lotus als Ferrari is het probleem mechanisch, bij RedBull nog de betrouwbaarheid, dingetjes die in het ontwikkelingstraject aan als ik het goed heb minder restricties zijn verbonden. De Mercedes blinkt momenteel in elk facet uit.. Toch niet zo slim van Domenicali om Aldo de laan uit te sturen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ryur schreef op zondag 11 mei 2014 @ 08:37:
Nou, de GP3 wordt in de regen gereden. Ben benieuwd of de GP2/F1 ook in regen komen!

Verwachting is dat het wel droog blijft :(
Er lag nog wat water, maar van regen was geen sprake.
Was ook eeg verbaasd dat er nog één of twee overgingen op regenbanden. Die waren dan ook vrij snel seconden per ronde langzamer.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:51:
[...]

Er lag nog wat water, maar van regen was geen sprake.
Was ook eeg verbaasd dat er nog één of twee overgingen op regenbanden. Die waren dan ook vrij snel seconden per ronde langzamer.
Er is wel kans een aardige kans op regen straks! Een grote bui trekt langzaam richting Montmelo toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
fynrd1 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Er is wel kans een aardige kans op regen straks! Een grote bui trekt langzaam richting Montmelo toe.
Bron?
Zou wel leuk zijn, starten op droog, en kans op regen in de race! :D
Gaat lastige strategieën worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ryur schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:19:
[...]

Bron?
Zou wel leuk zijn, starten op droog, en kans op regen in de race! :D
Gaat lastige strategieën worden!
Alle weer apps die ik maar kan vinden op mijn computer haha

METAR: LEBL 111100Z 20007KT 160V240 9999 FEW020 24/09 Q1016 NOSIG

TAF: LEBL 110937Z 1109/1206 16010KT 9999 FEW018 TX23/1113Z TN15/1205Z PROB30 TEMPO 1109/1116 09008KT FEW025CB BECMG 1119/1122 26005KT FEW014

Dit vanuit het vliegveld, ook zo'n 30% kans om het maar even kort door de bocht te houden. Maar goed, ik verwacht er geen wonderen van bij Ferrari ;(

[ Voor 40% gewijzigd door fynrd1 op 11-05-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ready, set, go

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Maldonado dus toch weer incident bij de start..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Maldonado heeft de eerste alweer geraakt hoor -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Hmm.. ik denk dat ik er weer mee stop om te kijken; begint nu al saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gaap. Maldonado under investigation, Mercedes 1.5 seconde sneller per ronde. Geen verrassingen so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

Die enorme voorsprong van beide Merc's... wat zou dat zijn?

Exetensieve kennis van de motor? Betere aero package? Zijn Nico en Lewis zo veel betere coureurs dan de rest? Ruim een seconde per rondje is wel erg veel :|

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Bwahaha ... radio naar Ricciardo: "don't overtake, drop back, save the tyres". Belachelijk, dit is geen racen meer maar een duurrally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Nou hij luistert niet iig

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
5s stop/go voor Maldonado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

5 sec stop/go voor MAL *O*

[ Voor 10% gewijzigd door iichel op 11-05-2014 14:18 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Mooie inhaalmaneuvre van Vettel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Krijgt hij ook strafpunten op zijn superlicentie hiervoor? Crashdonado, Knaldonado, idiot etc, allemaal terechte namen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 19:12
Mercedes aangedreven auto's zijn weer oppermachtig op McLaren na. Wat is er daar toch aan de hand? Het gaat daar nog slechter dan afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
meintje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:30:
Mercedes aangedreven auto's zijn weer oppermachtig op McLaren na. Wat is er daar toch aan de hand? Het gaat daar nog slechter dan afgelopen seizoen.
Ja ik vind dat ook zo vreemd, zo'n sterk team, sterke motor, en dan zo langzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Goron schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:34:
[...]

Ja ik vind dat ook zo vreemd, zo'n sterk team, sterke motor, en dan zo langzaam zijn.
McLaren krijgt wel dezelfde motor van Mercedes maar niet hetzelfde handboek erbij met de stiekume engine management settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
Maar toch presteert McLaren een stuk slechter dan Williams en Force India. Het vecht met Saubers en Torro Rosso's in plaats van Ferrari's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
enchion schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:39:
[...]

McLaren krijgt wel dezelfde motor van Mercedes maar niet hetzelfde handboek erbij met de stiekume engine management settings.
Tja misschien worden ze inderdaad stiekem verneukt omdat ze volgend jaar naar Honda gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
Grosjean bakprobleem of banden. Ik dacht dat Ferrari nog niet gestopt was. Niet gezien iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
meintje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:44:
Grosjean bakprobleem of banden. Ik dacht dat Ferrari nog niet gestopt was. Niet gezien iig
Ferrari zijn gestopt. Achter elkaar, rondje 12-14 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
meintje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:41:
Maar toch presteert McLaren een stuk slechter dan Williams en Force India. Het vecht met Saubers en Torro Rosso's in plaats van Ferrari's.
Er is geen reden waarom er niet 10 versies van de instructiemanual/gegevens zouden kunnen zijn.

Williams/Force India zullen langer gebonden zitten aan het Mercedes contract dus zouden best een andere behandeling kunnen krijgen dan McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
Ryur schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:45:
[...]

Ferrari zijn gestopt. Achter elkaar, rondje 12-14 ofzo?
Oké. 30 rondjes op 1 set is ook wel wat lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Wauw, Maldonado haalt iemand in zonder hem te raken :+

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

enchion schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:45:
[...]Er is geen reden waarom er niet 10 versies van de instructiemanual/gegevens zouden kunnen zijn.
FIA die op een gegeven moment bij alle Mercedes teams de handboeken opvraagt en vergelijkt?

Ik denk eerder dat Williams dit jaar het aerodynamische pakket het minst voor elkaar heeft van de teams die met Mercedes motoren werken.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Schakel net in, maar dacht dat Vettel een nieuw chassis had :P. Ik snap dat hij verder naar achteren is gestart, maar hij wordt gewoon om de oren gereden door Ricciardo.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
uchiha tijntje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:59:
Schakel net in, maar dacht dat Vettel een nieuw chassis had :P. Ik snap dat hij verder naar achteren is gestart, maar hij wordt gewoon om de oren gereden door Ricciardo.
Tja 15de vs 3de plaats bij de start wat verwacht je? Vettel is nu alweer terug naar 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Emmeau schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:55:
[...]

FIA die op een gegeven moment bij alle Mercedes teams de handboeken opvraagt en vergelijkt?

Ik denk eerder dat Williams dit jaar het aerodynamische pakket het minst voor elkaar heeft van de teams die met Mercedes motoren werken.
Niet zo letterlijk, de andere informatie kan best met een telefoontje doorgegeven worden of er kunnen natuurlijk twee boeken/sets testresultaten aan de teams meegegeven worden.

Zijn zat opties om de FIA netjes buiten spel te zetten.

Ook zou Mercedes een tooltje in de firmware gezet kunnen hebben dat de speciale settings uit het firmware verwijderd/delete bij een specifieke buttoncombo voor als de auto bij het einde van de race in parcferme gezet moet worden.

Wmb zouden de motorbouwers dan ook los moeten staan van de teams, zodat er geen primary/fabrieks en secundary teams meer zijn, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Boring... gaap... :O
Ik betaal mij hier steeds vaker op. De F1 kan mij zo totaal niet meer boeien.
Van mij mag er nu direct een flinke plensbui vallen misschien dat we dan wat actie krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 11-05-2014 15:05 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Goron schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:02:
[...]

Tja 15de vs 3de plaats bij de start wat verwacht je? Vettel is nu alweer terug naar 7
Op een 3 stop strategie begrijp ik. Wat doet de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Saaie race, waar blijft de regen? :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:06
Bart-Willem schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:06:
Sesam regen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
4.3 seconde pitstop wtf mercedes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:21

Moofnor

King of my castle

Ach, ze kunnen rustig aan doen...

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Die thermal image is wel cool om te zien. Dat is ook ongeveer het enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Moofnor schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:11:
Ach, ze kunnen rustig aan doen...
Tja Rosberg krijgt nu een 3 sec pitstop, dan geef je hem toch 1.3 seconden gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sky-verslaggever: hamilton is duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend.

Hij is niet happy :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Bart-Willem schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:06:
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, of misschien een heel klein beetje.

Het wolken gebied wordt uit elkaar gedrukt door een hoge drukgebied eronder, maw de luchtvochtigheid heeft de neiging om langzaam aan omlaag te gaan, dus geen regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hamilton loopt een beetje te zeiken en op alle slakken zout te leggen. Je zou er bijna wakker van worden.

Jammer dat de F3 site weer eens dood is.Vanochtend had Max trekjes van zijn vader overgenomen. Het zonder reden crashen in een goede uitgangspositie. :X

Edit
En Verstappen ligt er alweer uit na 3 ronden. Per weekend 1-2 DNF's is niet zo handig.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 11-05-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vettel rijdt even van 15 naar 6. Ferrari maakt d'r weer een ouderwets potje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wow Vettel rijdt Raikonen even aan gort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vettel laat zien dat hij kan rijden, als Red Bull wat meer snelheid in de auto krijgt, dan kan het nog leuk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Fijn dat DRS.... kansloze uitvinding. Het verschil in banden was al gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Het Merc gevecht gaat dan toch beginnnen.

of toch niet, hamilton trekt weer weg

[ Voor 33% gewijzigd door Goron op 11-05-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

BlauweFles schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:27:
Vettel rijdt even van 15 naar 6 4. Ferrari maakt d'r weer een ouderwets potje van.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ferrari wordt nog bijna gelapt door Mercedes o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:32:
Vettel laat zien dat hij kan rijden, als Red Bull wat meer snelheid in de auto krijgt, dan kan het nog leuk worden :)
RB zal nog steeds 50 seconden moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

enchion schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:42:
[...]

RB zal nog steeds 50 seconden moeten vinden.
Dan klopt het wel dat ze 0.8 seconden missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Goron schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:42:
Ferrari wordt nog bijna gelapt door Mercedes o_O
Ftfy ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Rosberg en Hamilton hebben niets te zeggen tegen elkaar, ziet er niet gezellig uit haha
Pagina: 1 ... 42 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.