Op f1today meer geruchten.
EDIT: en tegengesproken door Bild journalist Nicola Pohl volgens autoevolution.
[ Voor 27% gewijzigd door TweakPino op 26-04-2014 10:18 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op f1today meer geruchten.
[ Voor 27% gewijzigd door TweakPino op 26-04-2014 10:18 ]
How do you save a random generator ?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit artikel lijkt aan te geven dat het mag, mits:22.2 Testing of Previous Cars (TPC) shall be defined as any track running time, not part of an Event, in which a competitor entered in the Championship participates (or in which a third party participates on behalf of a competitor), using cars which were designed and built in order to comply with the 2010, 2011 or 2012 Formula One Technical Regulations.
TPC may only be carried out with cars built to the specification of the period and only tyres manufactured specifically for this purpose may be used.
In order that an FIA observer may be appointed, where possible competitors must inform the FIA of any planned TPC at least 72 hours before it is due to commence, the following information should be provided :
i) The precise specification of the car(s) to be used.
ii) The name(s) of the driver(s) if known.
iii) The nature of the test.
iv) The date(s) and intended duration of the test.
v) The purpose of the test.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-04-2014 23:02 ]
The ramblings of an idiot
Daaruit blijkt inderdaad dat het mag met een auto van 2012. Nou dan is het duidelijkHoogie2004 schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:01:
Het is een beetje vage regelgeving. De auto van 2011 valt onder TPC (testing of previous cars):
TCC (Testing Current Cars) gaat over 2013, 2014 en 2015 modellen. Ouder als 2010 is THC (Testing Historic Cars).
[...]
Dit artikel lijkt aan te geven dat het mag, mits:
- de auto niet is aangepast
- de banden van die periode zijn
- voldoet aan alle technische eisen
- er 72 uur van tevoren is gemeld aan de FIA
Verder kan ik er in het test-reglement weinig over vinden.
bron: http://www.formula1.com/i...regulations/8713/fia.html
Niet gezien gisteren want heb 'm in de kast staan, maar wat een geweldige docu is dat heSenor Sjon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:39:
Vanavond om 22.30 de docu Senna op RTL 7.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Tja, ik blijf ook van mening dat de dood van Senna heeft bijgedragen aan de mythe vorming rond zijn persoon. Hij kon absoluut goed rijden, maar ik heb ook zat kansloze do or die acties van hem gezien die goed afliepen omdat de anderen hem maar de ruimte gaven.DexterBelgium schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:54:
Hmmm, heb de docu nu niet gezien, maar is de waarheid niet véél meer in het midden? Het waren alletwee kampioenen, m.a.w. alletwee "nare mannetjes" (de "bad guy" was trouwens niet Prost, in die vertelling, maar Balestre).
Senna was héél veel dingen (ook een geweldig mens op bepaalde vlakken, maar ook zeker een klootzak als het moest (en soms gewoon omdat het kon)).
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Eens, Ron Dennis heeft dat in een herdenkingsbijeenkomst ook nog eens benadrukt. Senna blijft de grootste omdat we hem nooit in de nadagen van z'n carriere hebben gezien. Hij is "gestopt" op zijn hoogtepunt terwijl andere grote kampioenen doorgaan totdat ze niet meer kunnen winnen en daarmee hun eigen status eigenlijk laten afbrokkelen.SnowDude schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:21:
[...]
Tja, ik blijf ook van mening dat de dood van Senna heeft bijgedragen aan de mythe vorming rond zijn persoon. Hij kon absoluut goed rijden, maar ik heb ook zat kansloze do or die acties van hem gezien die goed afliepen omdat de anderen hem maar de ruimte gaven.
En nagenoeg elke wereldkampioen is een beetje een klootzak. Met uitzondering van Button en Mansell, die beiden wereldkampioen werden vanwege een substantieel snellere auto, kan ik geen wereldkampioen noemen van de laatste 30 jaar die ik (op de baan) als aardig en sympathiek zou benoemen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Eens. Het was wel tekenend dat geen van de topteams de WDC van 1996 wilde hebben het jaar erna.Pierre61 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:33:
@SnowDude Damon Hill is toch ook een fijne gast volgens mij, alleen een watje op de baan
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hakkinen toch wel?SnowDude schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:21:
[...]
En nagenoeg elke wereldkampioen is een beetje een klootzak. Met uitzondering van Button en Mansell, die beiden wereldkampioen werden vanwege een substantieel snellere auto, kan ik geen wereldkampioen noemen van de laatste 30 jaar die ik (op de baan) als aardig en sympathiek zou benoemen.
Ik vraag me af hoe lang ze vervolgens nog dranken op auto's toe gaan staan. Zelf geen bezwaar tegen overigens. Wel leuk dat Smirnoff erbij komt, al vloekt dat natuurlijk wel een beetje met de huidige kleuren van Force India, als ze tenminste ook het gekleurde Smirnoff logo gaan gebruiken.Firesphere schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:43:
Hmmm, Smirnoff nieuwe sponsor Force India
http://www.forceindiaf1.c...irnoff-racing-partnership
Benieuwd hoe lang ze nog "Sahara Force India" blijven heten...
[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2014 12:07 ]
Daar dacht ik gisteren nog aan, was dat ongeluk een paar jaar later gebeurd was-ie eruit geklommen, had-ie die Williams nog een paar trappen verkocht "kutbak!" en was-ie naar de pits gewandeld...Senor Sjon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:22:
Freak accidents zijn altijd mogelijk, maar de kans is veel kleiner geworden. Ook Senna was een freak accident. Sid Watkins vertelde in de docu dat ie nog geen blauwe plek of botbreuk had. In 99 andere dimensies zou hij teruggelopen zijn naar de pitstraat.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
super!TheBleeder schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen in dit topic, maar Sky is bezig met een serie als deel van de Senna Week.
[video]
Mooi om te zien, denk dat Damon altijd een ondergewaardeerde coureur zal blijven.TheBleeder schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen in dit topic, maar Sky is bezig met een serie als deel van de Senna Week.
[video]
Eens, Hill is ook wel een aardige kerelPierre61 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:33:
@SnowDude Damon Hill is toch ook een fijne gast volgens mij, alleen een watje op de baan
Tja, alles is relatief natuurlijk, maar vond hem pas na de F1 sympathiek worden, tijdens zijn F1 tijd vond ik het geen sympathieke vent. Pas toen hij zijn stuurtje aan de wilgen hing begon hij te lachen.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hij heeft in 1995 een ernstige crash gehad waardoor het lachen hem letterlijk is vergaan.SnowDude schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:53:
[...]
Eens, Hill is ook wel een aardige kerel
[...]
Tja, alles is relatief natuurlijk, maar vond hem pas na de F1 sympathiek worden, tijdens zijn F1 tijd vond ik het geen sympathieke vent. Pas toen hij zijn stuurtje aan de wilgen hing begon hij te lachen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Welke crash was dat? In Duitsland? Die leek me op zich nog niet zo heel erg heftig.Senor Sjon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:08:
[...]
Hij heeft in 1995 een ernstige crash gehad waardoor het lachen hem letterlijk is vergaan.
Australie.AzzKickah schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:23:
[...]
Welke crash was dat? In Duitsland? Die leek me op zich nog niet zo heel erg heftig.
Of een honderdste/duizendste later. We beseffen vaak niet hoe dichtbij de dood is, maar die ligt helaas continu op de loer in gedaantes waar wij geen rekening mee (kunnen) houden.Destruction schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:09:
[...]
Daar dacht ik gisteren nog aan, was dat ongeluk een paar jaar later gebeurd was-ie eruit geklommen, had-ie die Williams nog een paar trappen verkocht "kutbak!" en was-ie naar de pits gewandeld...
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Het gaat in de F1 al een hele tijd goed, maar autosport is en blijft gevaarlijk. Afgelopen jaar Allan Simonsen, Maria de Villota en Sean Edwards, en waarschijnlijk nog wel wat mindere goden.NitroX infinity schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:16:
Niet zo lang geleden dat Massa de vering(?) van Barrichello z'n auto tegen de kop aan kreeg.
Dat scheelde ook niet veel.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
De Villota is zeer waarschijnlijk nog overleden door de klap tijdens het testen.u_nix_we_all schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:28:
[...]
Het gaat in de F1 al een hele tijd goed, maar autosport is en blijft gevaarlijk. Afgelopen jaar Allan Simonsen, Maria de Villota en Sean Edwards, en waarschijnlijk nog wel wat mindere goden.
Vet, ik wil nog een shirt hebben voor het weekend naar Spa
Mee eens, hoewel ik als ik eerlijk ben het ongeval in Canada 2013 niet als een race-ongeluk beschouw.SnowDude schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:10:
[...]
De Villota is zeer waarschijnlijk nog overleden door de klap tijdens het testen.
Wat ik altijd een beetje jammer vind (en eigenlijk hoogst on respectvol) is dat in dit soort lijstjes alleen de coureurs worden genoemd en bijna altijd wordt vergeten dat er sinds de dood van Senna nog 3 marshalls zijn overleden tijdens de race (Monza 2000, Australie 2001 en Canada 2013).
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dat is wel waar, het gebeurde ook na de race geloof ik en dat soort ongelukken gebeuren dagelijks in de bouw.u_nix_we_all schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:44:
[...]
Mee eens, hoewel ik als ik eerlijk ben het ongeval in Canada 2013 niet als een race-ongeluk beschouw.
Dat is nogal een uitspraak, er komen jaarlijks wel meer mensen om door tegen een vrachtwagen te rijden en in >99% van de gevallen is dat gewoon een ongelukJejking schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 01:31:
Bizar eigenlijk. Lijkt op zelfmoord.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Fok heeft het over 'een botsing met een vrachtwagen', wat min of meer implicieert dat Stepney zelf ook in een voertuig zat. De bron die Fok gebruikt is naar hun zeggen de blog van Joe Saward, echter hun link verwijst naar Adam Coopers blog, waar gesproken wordt over 'was killed after being struck by a truck', wat al iets anders doet vermoeden. BBC meldt: "He was run over by a lorry after stopping on the hard shoulder of the M20 in Kent and getting out of his van."BM schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 07:59:
[...]
Dat is nogal een uitspraak, er komen jaarlijks wel meer mensen om door tegen een vrachtwagen te rijden en in >99% van de gevallen is dat gewoon een ongeluk
Het kan natuurlijk ook gewoon een ongeluk geweest zijn, maar ik moest toch ook aan een eventuele zelfmoordactie denken."PC Glen Braidwood of Kent Police's Serious Collision Investigation Unit said: "A silver VW caddy van, driven by a 56 year-old man from the Essex area, had stopped on the hard shoulder of the M20 Londonbound carriageway at Ashford.
"For reasons yet to be established, the man appears to have entered the carriageway and was then in collision with an articulated goods vehicle. He was pronounced deceased at the scene."
[ Voor 6% gewijzigd door smvs op 03-05-2014 10:21 ]
Testing, one, two ...
Oh sure. Maar zelfmoord afdoen als 'nogal een uitspraak' vind ik ook apart, ik acht het zeker niet uit te sluiten en vind het niet vreemd dat deze gedachte bij mensen opborrelt.hardware-lover schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:29:
Eerst komen de geruchten, later pas de feiten.
[ Voor 83% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2014 22:06 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vooral 2001 was onnodig, lijkt alsof er gewoon een rekenfoutje is gemaakt bij de FIA of zoiets. Na Monza 2000 was besloten dat rondvliegende wielen na een crash dusdanig gevaarlijk zijn dat dat voorkomen moest worden door die wielen met een kabelconstructie vast te maken aan de auto. De eerste race met die nieuwe maatregel... en er vliegt weer een wiel los met wederom fatale gevolgen. Volgens mij is toen ook besloten dat tijdens het seizoen nog die kabels versterkt moesten worden en twee keer zoveel kracht moesten kunnen weerstaan voordat ze mochten breken.SnowDude schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:10:
[...]
De Villota is zeer waarschijnlijk nog overleden door de klap tijdens het testen.
Wat ik altijd een beetje jammer vind (en eigenlijk hoogst on respectvol) is dat in dit soort lijstjes alleen de coureurs worden genoemd en bijna altijd wordt vergeten dat er sinds de dood van Senna nog 3 marshalls zijn overleden tijdens de race (Monza 2000, Australie 2001 en Canada 2013).
[...]
Vet, ik wil nog een shirt hebben voor het weekend naar Spa
Er zitten nog steeds 2 kabels per wiel. De kabels zijn 110mm2 (12 mm in diameter) en kunnen een treksterkte hebben van 70kN. Het probleem met de STR was dat de kabels door de draag armen heen lopen. En omdat de draagarm recht afscheurde, werkte dit als een schaar op de kabels.XyritZz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:02:
[...]
Daarna is het in de F1 niet meer echt fout gegaan met losse wielen; weet overigens niet of die kabels er nog steeds aan zitten of dat ze dat systeem toch weer veranderd hebben. Paar jaar terug die STR waar beide voorwielen er vanaf vlogen bijv. is apart en zou niet moeten kunnen gebeuren. Overigens had ik het idee dat die kabels soms ook weer voor extra gevaar zorgen, Kimi die tijdens het 1 set banden per race tijdperk zo lang doorreed met een flatspot dat heel z'n wielophanging kapot ging werd bijna knockout gemept door z'n eigen band die aan die kabel bleef bungelen.
Beter beschermd of niet, een wiel in het gezicht is niet goed voor een coureur. Surtees in de F2 is hiervan het trieste voorbeeld.Senor Sjon schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:08:
Maar die zit beter beschermd dan een marshall. Een stuiterend projectiel van een kilo of 10-15 én die ~100+ graden is, is niet zo tof.
Wrong, rondvliegende wielen werden al aangepakt eerder. Ik dacht dat de staalkabelregel geïntroduceerd werd met ingang van Melbourne 1999. Niet dat het superveel uitmaakte, als de snelheid maar hoog genoeg is dan gaat het vanzelf echt plat.XyritZz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:02:
[...]
Vooral 2001 was onnodig, lijkt alsof er gewoon een rekenfoutje is gemaakt bij de FIA of zoiets. Na Monza 2000 was besloten dat rondvliegende wielen na een crash dusdanig gevaarlijk zijn dat dat voorkomen moest worden door die wielen met een kabelconstructie vast te maken aan de auto. De eerste race met die nieuwe maatregel... en er vliegt weer een wiel los met wederom fatale gevolgen. Volgens mij is toen ook besloten dat tijdens het seizoen nog die kabels versterkt moesten worden en twee keer zoveel kracht moesten kunnen weerstaan voordat ze mochten breken.
Daarna is het in de F1 niet meer echt fout gegaan met losse wielen; weet overigens niet of die kabels er nog steeds aan zitten of dat ze dat systeem toch weer veranderd hebben. Paar jaar terug die STR waar beide voorwielen er vanaf vlogen bijv. is apart en zou niet moeten kunnen gebeuren. Overigens had ik het idee dat die kabels soms ook weer voor extra gevaar zorgen, Kimi die tijdens het 1 set banden per race tijdperk zo lang doorreed met een flatspot dat heel z'n wielophanging kapot ging werd bijna knockout gemept door z'n eigen band die aan die kabel bleef bungelen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Mooi artikel idd, begint wel extreem te worden de knopjes op het stuur..BtM909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:12:
Voor de meeste waarschijnlijk al duidelijk, maar leuk artikel met toellichting voor elk knopje:
http://www.wired.com/2014/05/formula-1-steering-wheels
Tijdens het rijden dus 13 (!!) keer aan een knopje zitten om 1 bepaalde setting in te stellen, moet niet gekker worden..44 Dave Robson Jenson Button Evidently Button said something prior to this which wasn’t broadcast.
OK Jenson understood, still we’re looking into it. And Jenson default X1C, please.
44 Jenson Button Dave Robson You’ll have to explain to me how many pushes of each button.
44 Dave Robson Jenson Button OK Jenson so one push on the left and thirteen on the right.
[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 08-05-2014 12:29 ]
Het is bijzonder knap wat ze doen, gelukkig hoeven ze er zelf niet over na te denken. Ik merk dat ik de laatste tijd flink in dubio zit over wat ik nou van de huidige Formule 1 vind. De techniek en duurzaamheid die ik met open armen ontvang, zorgt voor ervoor dat de sport min of meer steriel is geworden, en daardoor de romantiek, passie en drama van vroeger kwijt is geraakt. Echter, zou ik niet willen dat ze weer terug gaan naar spartaanse bolides, maar zou wel weer het vuur van vroeger terug willen zien.Grimmie187 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:27:
[...]
Mooi artikel idd, begint wel extreem te worden de knopjes op het stuur..
Mooi voorbeeld uit de radio transcripts van de Chinese GP:
[...]
Tijdens het rijden dus 13 (!!) keer aan een knopje zitten om 1 bepaalde setting in te stellen, moet niet gekker worden..
bron: http://www.f1fanatic.co.u...ix-team-radio-transcript/
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Tja dat doe ik ook af en toe als mijn ipod op random staatGrimmie187 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:27:
[...]
Tijdens het rijden dus 13 (!!) keer aan een knopje zitten om 1 bepaalde setting in te stellen, moet niet gekker worden..
Haha, same here.. Zelfs dat is nog best listig af en toe!SnowDude schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:44:
[...]
Tja dat doe ik ook af en toe als mijn ipod op random staatAlleen doe ik het met 130 km/h
BronEcclestone: Bakoe op F1-kalender
De Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe staat in 2015 op de Formule 1-kalender. Dat heeft Formule 1-baas Bernie Ecclestone verklaard tegenover het Britse dagblad The Independent.
Ecclestone zegt dat Bakoe de wedstrijd in Zuid-Korea moet vervangen: "Ik wil niet meer naar Korea. Het circuit daar is prima in orde, maar rond het circuit in Yeongam is het een dooie boel." Zuid-Korea was van 2010 tot en met 2012 nog het decor van een Formule 1-wedstrijd, maar sindsdien staat het land niet meer op de WK-kalender.
Volgens de 83-jarige Ecclestone is het de bedoeling dat er met ingang van 2015 een stratenrace wordt gehouden in de hoofdstad van de voormalige Sovjet-republiek.
HD4Life @ Full-HD
Had hij zo'nzelfde stuurGrimmie187 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:27:
[...]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Dat maakt wiskundig niet uitiichel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:01:
Zou kunnen, als je 100 menu's/settings of whatever hebt?
Dat. En ze probeerden natuurlijk Hyundai en Samsung te paaien. LG was er toen ook bij als sponsor. LG is weg en de andere grote Koreaanse bedrijven hebben niet gehapt op het F1 sprookje.Davidshadow13 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:51:
[...]
Bron
Met andere woorden: "Ik wil niet meer naar Korea, ze betalen te weinig!", Moet nog zien of het wat wordt in Azerbeidjan. Maar goed die president kennende zal hij er genoeg geld in stoppen, die gebruikt dat hele land als zijn persoonlijke speeltuin.
Van setting 31 naar 78 bij precies 100 settingsBtM909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:15:
[...]
Dat maakt wiskundig niet uit
x - 10 + 13 = x + 3
Xbox
Maar da's niet wat er stondiichel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:39:
[...]
Van setting 31 naar 78 bij precies 100 settings
-10 (21), -10 (11), -10 (1), -10 (91), -10 (81), -10 (71), +1 (x7) = 13x
Tenzij die knopjes op z'n Engels zijn omgedraaidso one push on the left and thirteen on the right.
Xbox
Idd, deze dus:BM schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:17:
Vergeten we voor het gemak niet even dat Button in een McLaren rijd en dus zeer waarschijnlijk geen Sauber stuurtje in z'n auto heeft zitten?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik heb ten onrechte aangenomen dat de knopjes om door het menu te gaan toch wel uitgekristalliseerd en overengineered zijn, zodat ze allemaal dezelfde oplossing gebruikenBM schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:17:
Vergeten we voor het gemak niet even dat Button in een McLaren rijd en dus zeer waarschijnlijk geen Sauber stuurtje in z'n auto heeft zitten?
Bij NASCAR zijn ze echt op zoek naar sporters. Veel mensen van pit crews hebben American Football gespeeld in college.fynrd1 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:41:
[video]
Grappig om te zien, omdat je er eigenlijk niet zo bij stil staat hoe een pitcrew zich traint.
Verwijderd
Dan hoeven ze in ieder geval geen gewicht meer te verliezenSenor Sjon schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:45:
Over een paar jaar zie je ze pinchen en swypen over dat beeldscherm in het stuurtje. Vanaf de pitwall met RC-F1...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 11:21 ]
Verwijderd
Hier een video, mooi die onboard audio van GiedoVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:35:
Ja hij ging rechtdoor bij de 1e bocht omdat z'n remmen het niet deden en ramde daarbij bijna een andere auto en de muur, maar kwam er op zich goed vanaf. Kwam daarna op de radio en klonk nogal onder de indruk
I intend to live forever. So far, so good.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq