[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.690 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:36
Op f1today meer geruchten.
EDIT: en tegengesproken door Bild journalist Nicola Pohl volgens autoevolution.

[ Voor 27% gewijzigd door TweakPino op 26-04-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

F1Today.. ik dacht dat je echte bronnen ging noemen :F Ze hebben zelf niet eens een bron! Of willen hem niet noemen omdat het waarschijnlijk van Bild of iets dergelijks af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ja, denied dus. Precies wat ik dacht. De ironie is overigens wel dat Bild bevestigt dat Schumacher niét wakker is :P

http://grandprix247.com/2...oken-up-confirms-manager/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Maw MS heeft z`n ogen open gedaan, daarna de huidige staat van de F1 beschouwd, en is daarna weer terug in z`n coma gegaan.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Oeps: http://www.nu.nl/sport/37...ting-15-miljard-euro.html

Zal hij nou eindelijk eens een trap krijgen? Of koopt hij dit ook weer af?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Het onderzoek van de EU naar kartelvorming is wat kritischer denk ik. De Strategy Work Group is niet helemaal conform de regels van de vrije markt...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Silvana de Silvestro heeft vandaag wat rondjes geknapt in een Sauber van 2012. Maar je mag toch helemaal niet rijden/testen met een auto van minder dan 3 jaar oud? Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Twee jaar oud is de grens. En de ruleset is natuurlijk helemaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Het is een beetje vage regelgeving. De auto van 2011 valt onder TPC (testing of previous cars):
TCC (Testing Current Cars) gaat over 2013, 2014 en 2015 modellen. Ouder als 2010 is THC (Testing Historic Cars).
22.2 Testing of Previous Cars (TPC) shall be defined as any track running time, not part of an Event, in which a competitor entered in the Championship participates (or in which a third party participates on behalf of a competitor), using cars which were designed and built in order to comply with the 2010, 2011 or 2012 Formula One Technical Regulations.
TPC may only be carried out with cars built to the specification of the period and only tyres manufactured specifically for this purpose may be used.
In order that an FIA observer may be appointed, where possible competitors must inform the FIA of any planned TPC at least 72 hours before it is due to commence, the following information should be provided :
i) The precise specification of the car(s) to be used.
ii) The name(s) of the driver(s) if known.
iii) The nature of the test.
iv) The date(s) and intended duration of the test.
v) The purpose of the test.
Dit artikel lijkt aan te geven dat het mag, mits:
- de auto niet is aangepast
- de banden van die periode zijn
- voldoet aan alle technische eisen
- er 72 uur van tevoren is gemeld aan de FIA

Verder kan ik er in het test-reglement weinig over vinden.

bron: http://www.formula1.com/i...regulations/8713/fia.html

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-04-2014 23:02 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De bandeneis lees ik anders: gemaakt voor de test, niet zozeer de periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Om eerlijk te zijn zou het me wel leuk lijken om een (uiteraard) competitieve vrouw in de F1 te hebben :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hoogie2004 schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:01:
Het is een beetje vage regelgeving. De auto van 2011 valt onder TPC (testing of previous cars):
TCC (Testing Current Cars) gaat over 2013, 2014 en 2015 modellen. Ouder als 2010 is THC (Testing Historic Cars).

[...]

Dit artikel lijkt aan te geven dat het mag, mits:
- de auto niet is aangepast
- de banden van die periode zijn
- voldoet aan alle technische eisen
- er 72 uur van tevoren is gemeld aan de FIA

Verder kan ik er in het test-reglement weinig over vinden.

bron: http://www.formula1.com/i...regulations/8713/fia.html
Daaruit blijkt inderdaad dat het mag met een auto van 2012. Nou dan is het duidelijk :)
En zo te lezen inderdaad met banden specifiek voor die gelegenheid. Dus testbanden van Pirelli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Klopt van de banden, de test-compound van Pirelli dus. Ik verwarde het even met THC (de historische wagens), daarmee mag je rijden met de speciale banden OF banden van de periode :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vanavond om 22.30 de docu Senna op RTL 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Senor Sjon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:39:
Vanavond om 22.30 de docu Senna op RTL 7.
Niet gezien gisteren want heb 'm in de kast staan, maar wat een geweldige docu is dat he :). Wat ik ook zo mooi vind van Senna is dat hij als F1 coureur gewoon toegeeft dat karting voor hem de leukste vorm van racen was.

Op autosport plus staat een feature dat ze eigenlijk verwachten dat er in de toekomst vast nog wel eens een coureur het leven zal laten tijdens een race. Ze refereren hierin direct naar '94 toen de F1 coureurs na de crash van Barrichello ook rondliepen met het gevoel dat ze veilig waren omdat Rubens zo goed weg was gekomen na z'n crash...

Ben benieuwd, heb zelf toch wel het idee dat veiligheid nu zo'n belangrijk issue is in de sport dat ik niet snel nog iets mis zie gaan. Een dode bij een eenzijdig ongeluk zie ik echt niet meer gebeuren, in een massacrash denk ik eerder dat er nog freak accidents mogelijk zijn. Grosjean ging toen 2 jaar terug ook behoorlijk dicht langs het hoofd van Alonso bij die startcrash, en dat zijn de situaties waarbij het gevaar denk ik nog wel op de loer ligt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Freak accidents zijn altijd mogelijk, maar de kans is veel kleiner geworden. Ook Senna was een freak accident. Sid Watkins vertelde in de docu dat ie nog geen blauwe plek of botbreuk had. In 99 andere dimensies zou hij teruggelopen zijn naar de pitstraat.

Die docu zag ik gisteren overigens voor het eerst, heel veel beelden ken ik al vanwege een docu vlak na zijn dood. Goeddeels dezelfde beelden zijn opnieuw gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb gisteren ook de DVD gekeken. Op mijn eigen tijd en zonder reclames.

Mooie docu. Geweldig mens was het.
En die Prost was en is maar een naar mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Hmmm, heb de docu nu niet gezien, maar is de waarheid niet véél meer in het midden? Het waren alletwee kampioenen, m.a.w. alletwee "nare mannetjes" (de "bad guy" was trouwens niet Prost, in die vertelling, maar Balestre).

Senna was héél veel dingen (ook een geweldig mens op bepaalde vlakken, maar ook zeker een klootzak als het moest (en soms gewoon omdat het kon)).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
DexterBelgium schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:54:
Hmmm, heb de docu nu niet gezien, maar is de waarheid niet véél meer in het midden? Het waren alletwee kampioenen, m.a.w. alletwee "nare mannetjes" (de "bad guy" was trouwens niet Prost, in die vertelling, maar Balestre).

Senna was héél veel dingen (ook een geweldig mens op bepaalde vlakken, maar ook zeker een klootzak als het moest (en soms gewoon omdat het kon)).
Tja, ik blijf ook van mening dat de dood van Senna heeft bijgedragen aan de mythe vorming rond zijn persoon. Hij kon absoluut goed rijden, maar ik heb ook zat kansloze do or die acties van hem gezien die goed afliepen omdat de anderen hem maar de ruimte gaven.

En nagenoeg elke wereldkampioen is een beetje een klootzak. Met uitzondering van Button en Mansell, die beiden wereldkampioen werden vanwege een substantieel snellere auto, kan ik geen wereldkampioen noemen van de laatste 30 jaar die ik (op de baan) als aardig en sympathiek zou benoemen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

@SnowDude Damon Hill is toch ook een fijne gast volgens mij, alleen een watje op de baan

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
SnowDude schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:21:
[...]
Tja, ik blijf ook van mening dat de dood van Senna heeft bijgedragen aan de mythe vorming rond zijn persoon. Hij kon absoluut goed rijden, maar ik heb ook zat kansloze do or die acties van hem gezien die goed afliepen omdat de anderen hem maar de ruimte gaven.

En nagenoeg elke wereldkampioen is een beetje een klootzak. Met uitzondering van Button en Mansell, die beiden wereldkampioen werden vanwege een substantieel snellere auto, kan ik geen wereldkampioen noemen van de laatste 30 jaar die ik (op de baan) als aardig en sympathiek zou benoemen.
Eens, Ron Dennis heeft dat in een herdenkingsbijeenkomst ook nog eens benadrukt. Senna blijft de grootste omdat we hem nooit in de nadagen van z'n carriere hebben gezien. Hij is "gestopt" op zijn hoogtepunt terwijl andere grote kampioenen doorgaan totdat ze niet meer kunnen winnen en daarmee hun eigen status eigenlijk laten afbrokkelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Pierre61 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:33:
@SnowDude Damon Hill is toch ook een fijne gast volgens mij, alleen een watje op de baan
Eens. Het was wel tekenend dat geen van de topteams de WDC van 1996 wilde hebben het jaar erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmm, Smirnoff nieuwe sponsor Force India
http://www.forceindiaf1.c...irnoff-racing-partnership

Benieuwd hoe lang ze nog "Sahara Force India" blijven heten...

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik begreep dat Sahara eraf ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
SnowDude schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:21:
[...]
Hakkinen toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Firesphere schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:43:
Hmmm, Smirnoff nieuwe sponsor Force India
http://www.forceindiaf1.c...irnoff-racing-partnership

Benieuwd hoe lang ze nog "Sahara Force India" blijven heten...
Ik vraag me af hoe lang ze vervolgens nog dranken op auto's toe gaan staan. Zelf geen bezwaar tegen overigens. Wel leuk dat Smirnoff erbij komt, al vloekt dat natuurlijk wel een beetje met de huidige kleuren van Force India, als ze tenminste ook het gekleurde Smirnoff logo gaan gebruiken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik krijg het idee dat de meeste sponsoring een druppel op de gloeiende plaat is. Ze lopen wel te mekkeren over de grootte van startnummers, maar vervolgens laten ze de rest leeg. De gelden van FOM zijn enorm geworden.

Goed, de docu van gisteren was wel weer leuk om de echte F1-auto's te zien (inclusief duidelijke startnummers). Jammer dat de onboard audio-sync volledig stuk was, terwijl dezelfde YT filmpjes van een bepaalde ronde het geluid wel goed hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Senor Sjon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:22:
Freak accidents zijn altijd mogelijk, maar de kans is veel kleiner geworden. Ook Senna was een freak accident. Sid Watkins vertelde in de docu dat ie nog geen blauwe plek of botbreuk had. In 99 andere dimensies zou hij teruggelopen zijn naar de pitstraat.
Daar dacht ik gisteren nog aan, was dat ongeluk een paar jaar later gebeurd was-ie eruit geklommen, had-ie die Williams nog een paar trappen verkocht "kutbak!" en was-ie naar de pits gewandeld...

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:42
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen in dit topic, maar Sky is bezig met een serie als deel van de Senna Week.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EFUZuMBPq9o]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...-de-definitieve-doorbraak

Die eerste reactie, dat is een geinig weetje inderdaad zeg. Zo dom ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
TheBleeder schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen in dit topic, maar Sky is bezig met een serie als deel van de Senna Week.

[video]
super!
was al naar torrents aan het zoeken maar dit is beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
TheBleeder schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:

[video]
Mooi om te zien, denk dat Damon altijd een ondergewaardeerde coureur zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Of Damon Hill :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Pierre61 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:33:
Eens, Hill is ook wel een aardige kerel
Tja, alles is relatief natuurlijk, maar vond hem pas na de F1 sympathiek worden, tijdens zijn F1 tijd vond ik het geen sympathieke vent. Pas toen hij zijn stuurtje aan de wilgen hing begon hij te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Volgens mij hebben al die Finnen dat.
"I am getting paid to drive, not to laugh"

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SnowDude schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Eens, Hill is ook wel een aardige kerel

[...]
Tja, alles is relatief natuurlijk, maar vond hem pas na de F1 sympathiek worden, tijdens zijn F1 tijd vond ik het geen sympathieke vent. Pas toen hij zijn stuurtje aan de wilgen hing begon hij te lachen.
Hij heeft in 1995 een ernstige crash gehad waardoor het lachen hem letterlijk is vergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:32
Damon heeft nu een heel leuk bedrijf, hij verhuurt supersportwagens. Je wordt lid van zijn club, betaalt contributie en in ruil daarvoor heb je een aantal weken/dagen per jaar keuze uit een reeks aan lekkers om mee te toeren.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Senor Sjon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:08:
[...]

Hij heeft in 1995 een ernstige crash gehad waardoor het lachen hem letterlijk is vergaan.
Welke crash was dat? In Duitsland? Die leek me op zich nog niet zo heel erg heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
AzzKickah schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:23:
[...]

Welke crash was dat? In Duitsland? Die leek me op zich nog niet zo heel erg heftig.
Australie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ah, je bedoelde Hakkinen. :z :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Destruction schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:09:
[...]

Daar dacht ik gisteren nog aan, was dat ongeluk een paar jaar later gebeurd was-ie eruit geklommen, had-ie die Williams nog een paar trappen verkocht "kutbak!" en was-ie naar de pits gewandeld...
Of een honderdste/duizendste later. We beseffen vaak niet hoe dichtbij de dood is, maar die ligt helaas continu op de loer in gedaantes waar wij geen rekening mee (kunnen) houden.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:39
Niet zo lang geleden dat Massa de vering(?) van Barrichello z'n auto tegen de kop aan kreeg.

Dat scheelde ook niet veel.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NitroX infinity schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:16:
Niet zo lang geleden dat Massa de vering(?) van Barrichello z'n auto tegen de kop aan kreeg.

Dat scheelde ook niet veel.
Het gaat in de F1 al een hele tijd goed, maar autosport is en blijft gevaarlijk. Afgelopen jaar Allan Simonsen, Maria de Villota en Sean Edwards, en waarschijnlijk nog wel wat mindere goden.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
u_nix_we_all schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:28:
[...]

Het gaat in de F1 al een hele tijd goed, maar autosport is en blijft gevaarlijk. Afgelopen jaar Allan Simonsen, Maria de Villota en Sean Edwards, en waarschijnlijk nog wel wat mindere goden.
De Villota is zeer waarschijnlijk nog overleden door de klap tijdens het testen.

Wat ik altijd een beetje jammer vind (en eigenlijk hoogst on respectvol) is dat in dit soort lijstjes alleen de coureurs worden genoemd en bijna altijd wordt vergeten dat er sinds de dood van Senna nog 3 marshalls zijn overleden tijdens de race (Monza 2000, Australie 2001 en Canada 2013).
Vet, ik wil nog een shirt hebben voor het weekend naar Spa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SnowDude schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:10:
[...]

De Villota is zeer waarschijnlijk nog overleden door de klap tijdens het testen.

Wat ik altijd een beetje jammer vind (en eigenlijk hoogst on respectvol) is dat in dit soort lijstjes alleen de coureurs worden genoemd en bijna altijd wordt vergeten dat er sinds de dood van Senna nog 3 marshalls zijn overleden tijdens de race (Monza 2000, Australie 2001 en Canada 2013).
Mee eens, hoewel ik als ik eerlijk ben het ongeval in Canada 2013 niet als een race-ongeluk beschouw.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
F1 wordt wel, of is zelfs een beetje saai eigenlijk, niet alleen door hoe de regels nu zijn, maar ook door het contrast.
F1 was vroeger de "extreme sport", nu heb je legio aan spannende, linke, extreme sporten, die ook om snelheid en/of kunde draaien. Gaat F1 weer boeiend worden dit seizoen of moeten we wachten volgende seizoen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:28
Ik denk dat je niet hoeft te wachten tot het boeiend wordt. De regeltjes zullen alleen maar meer worden.

Late reactie, maar omg, belasting ontduiken voor 1.5 miljard... hoeveel geld heb je dan, en wat heeft het dan nog voor zin als je nog meer hebt... :?
Overigens toepasselijk plaatje op nu.nl van Ecclestone met zijn duim en wijsvinger als pistool op zichzelf gericht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
u_nix_we_all schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:44:
[...]

Mee eens, hoewel ik als ik eerlijk ben het ongeval in Canada 2013 niet als een race-ongeluk beschouw.
Dat is wel waar, het gebeurde ook na de race geloof ik en dat soort ongelukken gebeuren dagelijks in de bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bizar eigenlijk. Lijkt op zelfmoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Jejking schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 01:31:
Bizar eigenlijk. Lijkt op zelfmoord.
Dat is nogal een uitspraak, er komen jaarlijks wel meer mensen om door tegen een vrachtwagen te rijden en in >99% van de gevallen is dat gewoon een ongeluk

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BM schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 07:59:
[...]

Dat is nogal een uitspraak, er komen jaarlijks wel meer mensen om door tegen een vrachtwagen te rijden en in >99% van de gevallen is dat gewoon een ongeluk
Fok heeft het over 'een botsing met een vrachtwagen', wat min of meer implicieert dat Stepney zelf ook in een voertuig zat. De bron die Fok gebruikt is naar hun zeggen de blog van Joe Saward, echter hun link verwijst naar Adam Coopers blog, waar gesproken wordt over 'was killed after being struck by a truck', wat al iets anders doet vermoeden. BBC meldt: "He was run over by a lorry after stopping on the hard shoulder of the M20 in Kent and getting out of his van."

Autosport meldt:
"PC Glen Braidwood of Kent Police's Serious Collision Investigation Unit said: "A silver VW caddy van, driven by a 56 year-old man from the Essex area, had stopped on the hard shoulder of the M20 Londonbound carriageway at Ashford.

"For reasons yet to be established, the man appears to have entered the carriageway and was then in collision with an articulated goods vehicle. He was pronounced deceased at the scene."
Het kan natuurlijk ook gewoon een ongeluk geweest zijn, maar ik moest toch ook aan een eventuele zelfmoordactie denken.

[ Voor 6% gewijzigd door smvs op 03-05-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Eerst komen de geruchten, later pas de feiten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:29:
Eerst komen de geruchten, later pas de feiten.
Oh sure. Maar zelfmoord afdoen als 'nogal een uitspraak' vind ik ook apart, ik acht het zeker niet uit te sluiten en vind het niet vreemd dat deze gedachte bij mensen opborrelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
*knip* niet grappig

[ Voor 83% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jep, ik baseerde mijn gedachte op de quote van de Beeb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ayrton Senna: Racing legend's Norwich years

Verrek, dat is de zijstraat van waar ik tot voor kort woonde. Dwz, ik woonde op ~100m van waar Senna heeft gewoond. Als ik een fanboy was geweest was ik al allang op bedevaart gegaan :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
SnowDude schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:10:
[...]

[...]

Vet, ik wil nog een shirt hebben voor het weekend naar Spa _/-\o_
Vooral 2001 was onnodig, lijkt alsof er gewoon een rekenfoutje is gemaakt bij de FIA of zoiets. Na Monza 2000 was besloten dat rondvliegende wielen na een crash dusdanig gevaarlijk zijn dat dat voorkomen moest worden door die wielen met een kabelconstructie vast te maken aan de auto. De eerste race met die nieuwe maatregel... en er vliegt weer een wiel los met wederom fatale gevolgen. Volgens mij is toen ook besloten dat tijdens het seizoen nog die kabels versterkt moesten worden en twee keer zoveel kracht moesten kunnen weerstaan voordat ze mochten breken.

Daarna is het in de F1 niet meer echt fout gegaan met losse wielen; weet overigens niet of die kabels er nog steeds aan zitten of dat ze dat systeem toch weer veranderd hebben. Paar jaar terug die STR waar beide voorwielen er vanaf vlogen bijv. is apart en zou niet moeten kunnen gebeuren. Overigens had ik het idee dat die kabels soms ook weer voor extra gevaar zorgen, Kimi die tijdens het 1 set banden per race tijdperk zo lang doorreed met een flatspot dat heel z'n wielophanging kapot ging werd bijna knockout gemept door z'n eigen band die aan die kabel bleef bungelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maar die zit beter beschermd dan een marshall. Een stuiterend projectiel van een kilo of 10-15 én die ~100+ graden is, is niet zo tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
XyritZz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:02:
[...]

Daarna is het in de F1 niet meer echt fout gegaan met losse wielen; weet overigens niet of die kabels er nog steeds aan zitten of dat ze dat systeem toch weer veranderd hebben. Paar jaar terug die STR waar beide voorwielen er vanaf vlogen bijv. is apart en zou niet moeten kunnen gebeuren. Overigens had ik het idee dat die kabels soms ook weer voor extra gevaar zorgen, Kimi die tijdens het 1 set banden per race tijdperk zo lang doorreed met een flatspot dat heel z'n wielophanging kapot ging werd bijna knockout gemept door z'n eigen band die aan die kabel bleef bungelen.
Er zitten nog steeds 2 kabels per wiel. De kabels zijn 110mm2 (12 mm in diameter) en kunnen een treksterkte hebben van 70kN. Het probleem met de STR was dat de kabels door de draag armen heen lopen. En omdat de draagarm recht afscheurde, werkte dit als een schaar op de kabels.

Ander nieuws: Verstappen junior heeft hij eerste F3 overwinning te pakken _/-\o_

http://www.gpupdate.net/n...overwinning-in-duitsland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Senor Sjon schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:08:
Maar die zit beter beschermd dan een marshall. Een stuiterend projectiel van een kilo of 10-15 én die ~100+ graden is, is niet zo tof.
Beter beschermd of niet, een wiel in het gezicht is niet goed voor een coureur. Surtees in de F2 is hiervan het trieste voorbeeld.

Maar goed, het is vaak een trade-off als het om veiligheid gaat. Net als nu; hoge neuzen gevaarlijk, dus lage neuzen waarbij het risico van een "ingravende" auto voor lief wordt genomen. Wat dat betreft is het ook begrijpelijk dat die wielen vast moeten blijven zitten aan de auto, in 2000/2001 was het eigenlijk nog een geluk bij een ongeluk dat die wielen niet de tribune in vlogen want dan hadden de gevolgen nog een klap erger kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

XyritZz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:02:
[...]

Vooral 2001 was onnodig, lijkt alsof er gewoon een rekenfoutje is gemaakt bij de FIA of zoiets. Na Monza 2000 was besloten dat rondvliegende wielen na een crash dusdanig gevaarlijk zijn dat dat voorkomen moest worden door die wielen met een kabelconstructie vast te maken aan de auto. De eerste race met die nieuwe maatregel... en er vliegt weer een wiel los met wederom fatale gevolgen. Volgens mij is toen ook besloten dat tijdens het seizoen nog die kabels versterkt moesten worden en twee keer zoveel kracht moesten kunnen weerstaan voordat ze mochten breken.

Wrong, rondvliegende wielen werden al aangepakt eerder. Ik dacht dat de staalkabelregel geïntroduceerd werd met ingang van Melbourne 1999. Niet dat het superveel uitmaakte, als de snelheid maar hoog genoeg is dan gaat het vanzelf echt plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
'Volgend jaar geen training meer op vrijdagochtend'

Ik snap dat er gezocht word naar manieren om te bezuinigen, maar of dit nu de manier is? Rookies hebben al zo weinig tijd om te testen, dat word op deze manier alleen maar minder....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ok, wie gaat er GP1 oprichten? Ze snappen er steeds minder van.

Een kaartje wordt geen cent goedkoper, maar er valt wel weer een sessie weg. En waarom rijdt men niet? Omdat men vanwege de beperkte hoeveelheid motoren e.d. geen risico wil lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Allemachtig. Kansloze beslissingen. Dit is een sneeuwbaleffect, tenzij ze met drastische veranderingen komen gaat de sport kopje onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 15:13
Sjeeses, ze maken het ook niet aantrekkelijk om veel flappen neer te leggen voor een kaartje.
Laatste keer voor mij is 2 jaar geleden en zo te zien ook de laatste keer, waar zijn ze mee bezig de laatste tijd?
Is het puur eigenbelang en poep aan de fans? Dat kan toch niet, dan graven ze hun eigen graf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 19:28
Jammer van die beslissing. Ik vond nooit echt interessant om een F1 race bij te wonen - simpelweg te weinig bang for buck, omdat je maar op 1 plek bent. Thuis kijken geeft niet de sfeer weer, maar je kan de race wel goed volgen.
Nee, ik ga liever naar de GT1/3 oid hier in de buurt, waar je voor 20 euro per dag een kaartje hebt en het hele veld over mag lopen, inclusief pits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor de meeste waarschijnlijk al duidelijk, maar leuk artikel met toellichting voor elk knopje:

http://www.wired.com/2014/05/formula-1-steering-wheels

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 15-09 11:28
BtM909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:12:
Voor de meeste waarschijnlijk al duidelijk, maar leuk artikel met toellichting voor elk knopje:

http://www.wired.com/2014/05/formula-1-steering-wheels
Mooi artikel idd, begint wel extreem te worden de knopjes op het stuur..

Mooi voorbeeld uit de radio transcripts van de Chinese GP:
44 Dave Robson Jenson Button Evidently Button said something prior to this which wasn’t broadcast.
OK Jenson understood, still we’re looking into it. And Jenson default X1C, please.
44 Jenson Button Dave Robson You’ll have to explain to me how many pushes of each button.
44 Dave Robson Jenson Button OK Jenson so one push on the left and thirteen on the right.
Tijdens het rijden dus 13 (!!) keer aan een knopje zitten om 1 bepaalde setting in te stellen, moet niet gekker worden.. 8)7

bron: http://www.f1fanatic.co.u...ix-team-radio-transcript/

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 08-05-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Zou het nu geen mogelijkheid kunnen worden (ivm de minder harde omgevingsgeluiden (lees motor lawaai)) voor voice command :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:01
Met die brakke onboard audio zou dat het laatste zijn dat ik erop zou willen zien.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Grimmie187 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:27:
[...]

Mooi artikel idd, begint wel extreem te worden de knopjes op het stuur..

Mooi voorbeeld uit de radio transcripts van de Chinese GP:

[...]

Tijdens het rijden dus 13 (!!) keer aan een knopje zitten om 1 bepaalde setting in te stellen, moet niet gekker worden.. 8)7

bron: http://www.f1fanatic.co.u...ix-team-radio-transcript/
Het is bijzonder knap wat ze doen, gelukkig hoeven ze er zelf niet over na te denken. Ik merk dat ik de laatste tijd flink in dubio zit over wat ik nou van de huidige Formule 1 vind. De techniek en duurzaamheid die ik met open armen ontvang, zorgt voor ervoor dat de sport min of meer steriel is geworden, en daardoor de romantiek, passie en drama van vroeger kwijt is geraakt. Echter, zou ik niet willen dat ze weer terug gaan naar spartaanse bolides, maar zou wel weer het vuur van vroeger terug willen zien.

Misschien is het wel verkeerd om naar de techniek te wijzen, en is het gewoon simpel weg de schuld van al die stomme sideline prutsels als DRS, banden met een korte levensduur en brandstof limitaties. Wat mij betreft mag de tankstop weer terugkomen, omdat het tactische aspect voor enige spanning zorgde tijdens de races. Lees dit als in de zin van verassingen, bijvoorbeeld een Coulthard die initieel net als de rest van het veld, een driestopper had gepland, maar uiteindelijk een 1 stopper uit de hoge hoed toverde en aan het eind van de race op het podium stond, waar hij in eerste instantie totaal geen uitzicht op had. Daarnaast kan het er ook voor zorgen dat wagens altijd instaat zijn om in hun optimale performance window te rijden, zo zijn sommige wagens van nature uit slecht bij een bepaald gewicht, of kan een iets wat te dorstige wagen iets beter concurreren met de rest. Voor motortechniek hoeven ze het voor mij niet meer te doen, tenminste als we gaan praten over uitstoot, verbruik en levensduur. Daarvoor hebben we de LMP al, en die zijn naar mijn idee al flinke stappen verder dan de Formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

Ach ja, zolang er nog geen diesel in de F1 wagens gaat.

laat de FIA het niet lezen haha!

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
[...]

Tja dat doe ik ook af en toe als mijn ipod op random staat ;) Alleen doe ik het met 130 km/h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
Button deed het misschien ook met 130 kpmu (omdat hij misschien net uit een trage bocht kwam)... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
SnowDude schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:44:
[...]
Tja dat doe ik ook af en toe als mijn ipod op random staat ;) Alleen doe ik het met 130 km/h
Haha, same here.. Zelfs dat is nog best listig af en toe!

Magoed, je zou toch zeggen dat de mapping van die knopjes makkelijker moet kunnen dan 13 keer ergens op drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:25
Ecclestone: Bakoe op F1-kalender

De Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe staat in 2015 op de Formule 1-kalender. Dat heeft Formule 1-baas Bernie Ecclestone verklaard tegenover het Britse dagblad The Independent.

Ecclestone zegt dat Bakoe de wedstrijd in Zuid-Korea moet vervangen: "Ik wil niet meer naar Korea. Het circuit daar is prima in orde, maar rond het circuit in Yeongam is het een dooie boel." Zuid-Korea was van 2010 tot en met 2012 nog het decor van een Formule 1-wedstrijd, maar sindsdien staat het land niet meer op de WK-kalender.

Volgens de 83-jarige Ecclestone is het de bedoeling dat er met ingang van 2015 een stratenrace wordt gehouden in de hoofdstad van de voormalige Sovjet-republiek.
Bron

Met andere woorden: "Ik wil niet meer naar Korea, ze betalen te weinig!", Moet nog zien of het wat wordt in Azerbeidjan. Maar goed die president kennende zal hij er genoeg geld in stoppen, die gebruikt dat hele land als zijn persoonlijke speeltuin. >:)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[...]

Had hij zo'nzelfde stuur :?

Want links is -10 en rechts is +1 7(8)7

Neem aan dat het menu in een loop zit, dus komt hij effectief op +3 uit :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Zou kunnen, als je 100 menu's/settings of whatever hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

iichel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:01:
Zou kunnen, als je 100 menu's/settings of whatever hebt?
Dat maakt wiskundig niet uit :)

x - 10 + 13 = x + 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Davidshadow13 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:51:
[...]

Bron

Met andere woorden: "Ik wil niet meer naar Korea, ze betalen te weinig!", Moet nog zien of het wat wordt in Azerbeidjan. Maar goed die president kennende zal hij er genoeg geld in stoppen, die gebruikt dat hele land als zijn persoonlijke speeltuin. >:)
Dat. En ze probeerden natuurlijk Hyundai en Samsung te paaien. LG was er toen ook bij als sponsor. LG is weg en de andere grote Koreaanse bedrijven hebben niet gehapt op het F1 sprookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

BtM909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:15:
[...]

Dat maakt wiskundig niet uit :)

x - 10 + 13 = x + 3
Van setting 31 naar 78 bij precies 100 settings
-10 (21), -10 (11), -10 (1), -10 (91), -10 (81), -10 (71), +1 (x7) = 13x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[YouTube: http://youtu.be/ur_aw9jkHyQ]
Grappig om te zien, omdat je er eigenlijk niet zo bij stil staat hoe een pitcrew zich traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Leuk om te zien! De tijd dat de pitstops gedaan werden door de vrachtwagenchauffeur (met dito figuur) en de barman zijn zo te zien wel voorbij :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

iichel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:39:
[...]

Van setting 31 naar 78 bij precies 100 settings
-10 (21), -10 (11), -10 (1), -10 (91), -10 (81), -10 (71), +1 (x7) = 13x :P
Maar da's niet wat er stond :P
so one push on the left and thirteen on the right.
Tenzij die knopjes op z'n Engels zijn omgedraaid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vergeten we voor het gemak niet even dat Button in een McLaren rijd en dus zeer waarschijnlijk geen Sauber stuurtje in z'n auto heeft zitten? :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
BM schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:17:
Vergeten we voor het gemak niet even dat Button in een McLaren rijd en dus zeer waarschijnlijk geen Sauber stuurtje in z'n auto heeft zitten? :+
Idd, deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://news.bbcimg.co.uk/media/images/73598000/jpg/_73598697_f2e23642-39b6-4128-84a4-2c07df64c5ea.jpg

1x links drukken = 10
13x rechts drukken = 13

Kortom, veel drukken terwijl je met gemiddeld 200 over een circuit raast.. Ik kan me opeens wat voorstellen bij Malle Nado die bijna de grindbak inreed terwijl hij aan het k*tten was met knopjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Dan kun je net zo goed 2x links drukken en 3x rechts. Sneller.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BM schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:17:
Ik heb ten onrechte aangenomen dat de knopjes om door het menu te gaan toch wel uitgekristalliseerd en overengineered zijn, zodat ze allemaal dezelfde oplossing gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Over een paar jaar zie je ze pinchen en swypen over dat beeldscherm in het stuurtje. Vanaf de pitwall met RC-F1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04

Niellie41

[object Object]

fynrd1 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:41:
[video]
Grappig om te zien, omdat je er eigenlijk niet zo bij stil staat hoe een pitcrew zich traint.
Bij NASCAR zijn ze echt op zoek naar sporters. Veel mensen van pit crews hebben American Football gespeeld in college.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xKUwjO-F69c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:45:
Over een paar jaar zie je ze pinchen en swypen over dat beeldscherm in het stuurtje. Vanaf de pitwall met RC-F1...
Dan hoeven ze in ieder geval geen gewicht meer te verliezen :+

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ferrari schijnt hun pit een beetje gepimpt te hebben:

Afbeeldingslocatie: http://img2.auto-motor-und-sport.de/Boxengasse-Formel-1-GP-Spanien-Barcelona-8-Mai-2014-fotoshowImage-1699bfd0-776984.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Exterminate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
VDG heeft een 18de tijd gereden, met "maar" 22 ronden, niet heel slecht, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wel met het lichtere chassis en veel tijdverschil met Sutil. Hij schijnt ook een remprobleem gehad te hebben.

En 22 ronden in een FP is tegenwoordig veel. Ze rijden het liefst max 10 rondjes, vooral op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij ging rechtdoor bij de 1e bocht omdat z'n remmen het niet deden en ramde daarbij bijna een andere auto en de muur, maar kwam er op zich goed vanaf. Kwam daarna op de radio en klonk nogal onder de indruk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Geen P2 voor Vettel, er moet iets lastigs aan de electronica vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:35:
Ja hij ging rechtdoor bij de 1e bocht omdat z'n remmen het niet deden en ramde daarbij bijna een andere auto en de muur, maar kwam er op zich goed vanaf. Kwam daarna op de radio en klonk nogal onder de indruk :p
Hier een video, mooi die onboard audio van Giedo :)
http://www.gpupdate.net/n...de-baan-door-remprobleem/

I intend to live forever. So far, so good.

Pagina: 1 ... 41 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.