[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.666 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Weet iemand trouwens of die elektrische motor ook als starter gebruikt kan/mag worden? In theorie toch een 180pk "startmotor" op de krukas :7 . Al gebeurd het maar een enkele keer per seizoen sinds die anti stall

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Williams heeft echt een leuke auto gebouwd zeg :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Nou, de nodige problemen bij enige teams! Verder is het geluid van de motor... raar, maar de turbo klinkt wel heerlijk. En ook dat je de banden hoort, dat heb ik nog nooit eerder gehoord bij een F1 auto, gewoon gaaf! Jammer van Hamilton, tof voor Button! Dit kan nog wel eens een leuk seizoen worden. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Good morning!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Die Maldonado zit dus in de beste auto ooit ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

fynrd1 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 04:03:
Williams heeft echt een leuke auto gebouwd zeg :)
Ik denk dat Massa een hele goede overstap heeft gemaakt.

Overigens werkt f1lt "gewoon", al moet je niet naar de auto's kijken.
Alonso is bv overgestapt naar Force India en Button naar Marussia. :+
Reden is dat f1lt het startnummer gebruikt om het team/auto te bepalen.
Pierre61 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:31:
Die Maldonado zit dus in de beste auto ooit ;w
Hij zit in een auto, dat vind ik al te veel...

[ Voor 19% gewijzigd door MrSleeves op 14-03-2014 07:33 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Red Bull doet het iets te goed voor mijn smaak.

Misschien iets geregeld met Bernie ?

[ Voor 29% gewijzigd door enchion op 14-03-2014 07:35 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

enchion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:34:
Red Bull doet het iets te goed voor mijn smaak.

Misschien iets geregeld met Bernie ?
Of Renault heeft gewoon hard doorgewerkt.
Vergeet niet dat de motoren nu vol rijden en tijdens alle tests tot nog toe teruggeschroefd waren.

Kan nog wel wat worden, volgens Button was de downforce van de Red Bull wel in orde (werd tijdens de test in een snelle bocht aan de buitenkant voorbij gereden door Ricardio).

Maar het gaat allemaal om hoe snel je kan rijden met 100kg brandstof, d.w.z. hoe snel je de finish haalt met 100kg brandstof.

Edit: okee f1lt werkt toch niet optimaal; geen sectortijden en rondetijdenverloop klopt ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 14-03-2014 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WindowsME
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:22
Als ik mij niet vergis hoor ik onze medelander Giedo van der Garde bij het commentaar van VT2 op Sky Sports F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
MrSleeves schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:38:
[...]

Of Renault heeft gewoon hard doorgewerkt.
Vergeet niet dat de motoren nu vol rijden en tijdens alle tests tot nog toe teruggeschroefd waren.
Maar met een overheating probleem dat ze hadden lijkt me dat het op vol vermogen rijden dat euvel niet verhelpt maar eerder verergert. (is niet per definitie helemaal op deze manier logisch)

Het kan natuurlijk een relatief eenvoudig te verhelpen maar moeilijk te vinden bugje geweest zijn, maar ze hebben elke testsessie dit gehad en met ongeveer elke Renault-powered team, behalve de heel erg langzameren.

Dus blijft het een beetje verbazend dat ze nu lijken gewoon mee te kunnen doen, hoewel het pas bij de qualy geldend is.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Goeie zaak dat RBR zijn zaakjes weer een beetje voor elkaar lijkt te hebben.

Ik wil dat Ferrari de titel dit jaar wint door Vettel op de baan eerlijk te verslaan, niet omdat RBR toevallig een hondenhok heeft gebouwd!

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 14-03-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Ik vrees nu al een Red Bull winst :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ach, volgens mij hoorde alle praat van 'Red Bull gaat op 2 rondjes gezet worden' en 'misschien vallen wel alle rijders uit' gewoon bij de marketing van F1.
Zondag gaan er gewoon 16+ auto's aan de finish komen en gaan de Red Bulls gewoon mee strijden vooraan. Misschien winnen ze nog niet, maar ene podium zit er gewoon in volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
Lol @ paniek ;)

Ik heb ff Sky Stream gekeken en wat ik daarvan mee heb gekregen was dat Red Bull over 1 ronde snel kan zijn met zijn huidige auto maar in racepace lagen ze bijna 1 seconde van Mercedes af.

Ik zou nog niet teveel naar deze tijden kijken want Renault heeft niet voor niets zo weinig kilometers kunnen maken en het lijkt me echt stug dat ze dat binnen 3 weken hebben opgelost. Vooral als 'renault' teambazen hebben liggen roepen dat Australie een maand te vroeg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Tuurlijk roepen alle Renault teambazen dat ze meer tijd nodig hebben, des te beter "komen ze uit de verf" als ze er opeens helemaal niet zo slecht voorstaan. Allemaal bullshit wat je met een korreltje zout moet nemen, zo blijkt maar weer eens.

Hoop dat we achter de Mercedessen, want die lijken toch echt een stapje voor op de rest, een spannende strijd krijgen met McLaren, Ferrari, Williams en RedBull. Wil ook wel zien wat Ricciardo kan, mits hij gelijkwaardig materiaal heeft gekregen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:28:
Tuurlijk roepen alle Renault teambazen dat ze meer tijd nodig hebben, des te beter "komen ze uit de verf" als ze er opeens helemaal niet zo slecht voorstaan. Allemaal bullshit wat je met een korreltje zout moet nemen, zo blijkt maar weer eens.
Nogmaals heerlijk die paniek bij sommige van jullie.

Als je de helft minder rijdt dan je concurrent dan zou ik dat korreltje zout maar niet al te letterlijk nemen als ik jou was

Ff een reminder en nogmaals dit maken ze niet binnen 3 weken goed op de fabriek.

Total 2014 test distance - by power unit:
1. Mercedes (4 teams), 17994.408 km
3. Ferrari (3 teams), 10213.92 km
2. Renault (4 teams), 8743.332 km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Raven__NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:34:
[...]

Nogmaals heerlijk die paniek bij sommige van jullie.

Als je de helft minder rijdt dan je concurrent dan zou ik dat korreltje zout maar niet al te letterlijk nemen als ik jou was

Ff een reminder en nogmaals dit maken ze niet binnen 3 weken goed op de fabriek.

Total 2014 test distance - by power unit:
1. Mercedes (4 teams), 17994.408 km
3. Ferrari (3 teams), 10213.92 km
2. Renault (4 teams), 8743.332 km
Welke paniek? :?

Ik vind het eerder paniekerig om nu al te stellen dat RBR bij voorbaat uitgeschakeld is dit seizoen. We hebben de afgelopen jaren allemaal kunnen zien hoe sterk RBR is in de ontwikkeling van hun auto's. Het is toch niet zo vreemd dat na 4 jaar dominantie mensen wat conservatief zijn om RBR af te schrijven?

Voorlopig staan ze er gewoon prima bij zeker als je kijkt naar hoe de tests zijn verlopen. We zullen zondag af moeten wachten om een eerste voorzichtige conclusie te kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

enchion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:57:
[...]

Dus blijft het een beetje verbazend dat ze nu lijken gewoon mee te kunnen doen, hoewel het pas bij de qualy geldend is.
Het ging me meer om dat er direct "Bernie heeft iets geregeld " geroepen wordt.
(Ik vraag me overigens af wat dat dan is, maargoed..)

En wat anderen zeggen: het is pas op zondag geldend. Eén ronde is wat anders dan een hele race.
Raven__NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:22:
Lol @ paniek ;)

Ik heb ff Sky Stream gekeken en wat ik daarvan mee heb gekregen was dat Red Bull over 1 ronde snel kan zijn met zijn huidige auto maar in racepace lagen ze bijna 1 seconde van Mercedes af.
Alleen dan de vraag hoe hoog het verbruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Hoe zijn de ervaringen van Sport1Go eigenlijk? Is dat prima kwaliteit of toch beter via kabel kijken?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Grimmie187 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:41:
[...]

Welke paniek? :?

Ik vind het eerder paniekerig om nu al te stellen dat RBR bij voorbaat uitgeschakeld is dit seizoen. We hebben de afgelopen jaren allemaal kunnen zien hoe sterk RBR is in de ontwikkeling van hun auto's. Het is toch niet zo vreemd dat na 4 jaar dominantie mensen wat conservatief zijn om RBR af te schrijven?

Voorlopig staan ze er gewoon prima bij zeker als je kijkt naar hoe de tests zijn verlopen. We zullen zondag af moeten wachten om een eerste voorzichtige conclusie te kunnen trekken.
Dat precies. Red Bull was oppermachtig de afgelopen jaren en voor het grootste deel lopen daar nog dezelfde mensen rond. Ook bij Renault zijn ze (ondanks de problemen) niet plotseling gek geworden en die kunnen echt wel een motor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:53
Was leuk om het begin van het seizoen te zien, met toch een verrassing die 90% niet aan had zien komen en dan doel ik op Red Bull. (deze verrassing zegt natuurlijk nog niks over zondag, maar ik persoonlijk dacht dat ze FP1 uit zouden vallen)

Ben benieuwd of Caterham nog in staat is om FP3 te rijden of überhaupt een Quali te doen.

Ik denk dat het racen zelf wel wat leuker wordt om naar te kijken, door de kleine foutjes die gemaakt zullen worden met uitkomen van de bochten door net iets te vroeg vol op het gas gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 14-03-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:48:
Hoe zijn de ervaringen van Sport1Go eigenlijk? Is dat prima kwaliteit of toch beter via kabel kijken?
Vanmorgen gekeken vanaf laptop naar TV via HDMI, en de kwaliteit was prima!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49

rally

Deyterra Consultancy

Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:48:
De kwaliteit via de kabel is beter, maar eerlijk gezegd is het me niet tegengevallen.

Zeker niet als je beseft dat ik keek via een VPN verbinding. Dus dat gaat (voorlopig) de manier voor mij worden om F1 te kijken.
Handige van Sport1Go is dat ik mijn laptop op de TV aansluit en via mijn tablet alternatieve streams kan kijken (onboard).

Ik heb trouwens de officiele F1 2014 live timing app nog niet gevonden? Is die er dit jaar niet?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Nog niet voor Android. :x iOS heeft wel een versie. Schijnen wel meer dingen gratis te zijn, waardoor de app zowaar bruikbaar schijnt te zijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:09:
Nog niet voor Android. :x iOS heeft wel een versie. Schijnen wel meer dingen gratis te zijn, waardoor de app zowaar bruikbaar schijnt te zijn.
De android app is inmiddels ook uit, gisteren geprobeerd. De gratis versie heb je eigenlijk niets aan.. Eenmalig 10,- aftikken en je hebt wel een app om je vingers bij af te likken (incl. livetiming).

Ik denk alleen dat Rally doelt op de gratis livetiming op formula1.com? Die kon ik ook zo gauw niet meer vinden :(

*edit* Livetiming via formula1.com is gelukkig nog wel (gratis) beschikbaar. Nu even afwegen of ik 10,- voor de app ga betalen of gewoon met het laptopje ernaast voor de TV ga zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Grimmie187 op 14-03-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Senor Sjon schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:09:
Google Play: Official F1 ® App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fasterinside schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:01:
[...]

Vanmorgen gekeken vanaf laptop naar TV via HDMI, en de kwaliteit was prima!
Hier vanochtend ook via Sport1Go gekeken (op een mediaspeler naar TV via HDMI) en beviel zeker goed.

Ik heb voor Sport1Go gekozen omdat ik in het weekend vaak bij mijn vriendin ben, en ik de flexibiliteit wil om overal F1 te kunnen kijken. Of dat nou via een mediaspeler (op Windows draaiend) op TV, achter mijn PC of op de tablet is. En dan vind ik dit toch wel een fijne oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Positief:
* gratis versie

Negatief:
* upgrade-melding continu in beeld
* interface kan beter
* machtiging "agenda-afspraken en vertrouwelijke informatie lezen "
* machtiging "agenda-afspraken toevoegen of wijzigen en e-mails verzenden aan gasten zonder medeweten van de eigenaren" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Die machtiging omschrijvingen van Google zijn altijd erg ambitieus.
Als ik vanuit mijn app notificaties naar gebruikers wil sturen (dus zo'n melding in de balk bovenin als de app niet open is) dan heeft app 4 verschillende permissies nodig (die er voor gebruiker erg eng uit zien zoals Accounts uitlezen);

Is meestal niet zo spannend..

Maar meer ontopic nu we het toch over F1 apps hebben voor Android:

Vorig jaar heb ik hem ook al even in het topic gedropt, en werd met enthousiastme ontvangen. Ik kan me niet voorstellen dat er bezwaar is als ik hem dit jaar weer even drop ;)
Google Play: GP Nieuws & Weer 2014

(En als er wel bezwaar is hoor ik het natuurlijk graag. No hard feelings, verwijder ik dit bericht gewoon weer)

[ Voor 8% gewijzigd door Hakkow op 14-03-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Hakkow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:12:

Maar meer ontopic nu we het toch over F1 apps hebben voor Android:

Vorig jaar heb ik hem ook al even in het topic gedropt, en werd met enthousiastme ontvangen. Ik kan me niet voorstellen dat er bezwaar is als ik hem dit jaar weer even drop ;)
Google Play: GP Nieuws & Weer 2014

(En als er wel bezwaar is hoor ik het natuurlijk graag. No hard feelings, verwijder ik dit bericht gewoon weer)
Geinstalleerd, en ziet er weer strak uit! Alleen lijkt de news feed niet echt up-to-date

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik begrijp dat de pc timing ook geen sectortijden meer heeft? Elke racesport heeft dat, maar F1 wil weer kijkers melken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Fasterinside schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:23:
[...]Geinstalleerd, en ziet er weer strak uit! Alleen lijkt de news feed niet echt up-to-date
Thanks!, Je zou even het vinkje in de settings uit kunnen zetten bij 'Sorteer nieuws op relevantie ipv datum'

Meer ontopic:
Het viel mij vanmorgen op dat de camera's vooral bij de ingang van de bocht staan, juist op de plek waar de nieuwe motoren vrijwel geruisloos zijn..
Ik hoop dat ze het volume van het commentaar wat omlaag schroeven, zodat je het beetje geluid van de motoren iig nog hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 18:46

ResuCigam

BOFH

Hakkow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:33:
[...]
Ik hoop dat ze het volume van het commentaar wat omlaag schroeven, zodat je het beetje geluid van de motoren iig nog hoort
Dit vooral, ik had het commentaar loeihard staan en nog steeds waren de motoren nauwelijks te horen.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Schijnt dat de banden meer herrie maken dan de motoren en dat daarom het geluid is teruggedraaid. Hoe ging dat in de jaren '80? Kan me niet herinneren dat ze toen stil waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het geluid........, is niet bepaald mijn smaak. Lijkt net of er een stel safetycars de baan overgaan. Banden geluiden waren opvallend aanwezig ja.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Senor Sjon schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:26:
Ik begrijp dat de pc timing ook geen sectortijden meer heeft? Elke racesport heeft dat, maar F1 wil weer kijkers melken.
Inderdaad. Echt belachelijk. What. The. Fuck.

:(

Geen sectortijden in de gratis versie. Doe even normaal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Wat heb ik toch een zin in zondag.

Allereerst petje af voor Red Bull want ze hebben er toch aardige rondjes uit weten te persen. Verder ben ik zeer benieuwd naar Ferrari, ik had het gat richting Mercedes groter geschat maar vraag is wat het qua racepace en brandstofverbruik gaat worden.

Lachertje van de dag is Lotus na Grosjean z'n uitspraak dat ze een winnende auto hadden :D.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Ik vind het gat tussen Alonso en Raikonen wel erg groot. Maar het kan dat ze beiden wat anders aan het testen waren.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
SnowDude schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:23:
Ik vind het gat tussen Alonso en Raikonen wel erg groot. Maar het kan dat ze beiden wat anders aan het testen waren.
ik kreeg het idee dat Raikkonen erg aan het worstelen was met onderstuur. Ik meen dat dit bij de tests soms ook het geval was. Ik vrees dat Alonso dit weekend de snellere van de twee gaat zijn.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
YouTube: F1 2014 Australia Free Practice Jenson Button Onboard Lap

Hier een onboard filmpje met Jenson Button :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Heerlijk om weer te zien! :) Maar wat doet dat geluid me denken aan de A1GP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
Bah dat geluid is verschrikkelijk. Ik weet niet of ik daar wel aan zou kunnen wennen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Welk geluid? :P

Het motor geluid is zó zacht dat je op 0:32 de banden over de kerbstones hoort gaan..
Ik weet niet of dit wel gaat wennen inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

Hakkow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:01:
Welk geluid? :P

Het motor geluid is zó zacht dat je op 0:32 de banden over de kerbstones hoort gaan..
Ik weet niet of dit wel gaat wennen inderdaad..
Wat je altijd al hoorde?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AzzKickah schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:57:
[...]

Inderdaad. Echt belachelijk. What. The. Fuck.

:(

Geen sectortijden in de gratis versie. Doe even normaal zeg.
Vandaar dat'ie ook niet zichtbaar waren in f1lt. En hoe krijg ik die dan in Windows? Niet? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan moet je met een emulator aan de slag. Maar je zou de tijd tussen de bolletjes kunnen meten voor de sectortijden, alleen iemand moet daar wat voor programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Blijft gewoon bezopen.. De live timing "for Desktop" is er best lang (jaar of 10 zeker denk ik) en dan gaan ze het nu slopen.. en al zou je er voor willen betalen, dan kan dat ook niet.

Vraag me af of degene die f1lt is aan het verbouwen dit al weet.

[ Voor 15% gewijzigd door MrSleeves op 14-03-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
MrSleeves schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:46:
Blijft gewoon bezopen.. De live timing "for Desktop" is er best lang (jaar of 10 zeker denk ik) en dan gaan ze het nu slopen.. en al zou je er voor willen betalen, dan kan dat ook niet.

Als je 10,- betaald voor de volwaardige Anroid/IOS app krijg je toch nog wel complete livetiming incl. sectortijden?

Zo niet: |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik heb geen Andriod. En er is geen Windows app.

[ Voor 40% gewijzigd door MrSleeves op 14-03-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

OMG dit is wel heel erg ernstig inderdaad zeg... Zelfs op Formula1.com heb je geen sectortijden meer 8)7

Dit geloof je toch niet :D Wie verzint dit? Waarom willen ze de F1 zo graag kapot maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik ben er toe in staat om Senor Sjon's tip nog te gaan bouwen ook. Je kan moeilijk met 22 stopwatches in de weer.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 20:20

Sen

<-->

Schandalig dat ze hem gewoon door laten. Ik ga ook maar zeggen i am a driver. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MrSleeves schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:46:

Degene die f1lt verbouwt is de orginele maker. En ja, hij weet ervan. Als je de versie 3.0.0 hebt, zie je er een melding staan, dat het ontbreken van sectortijden geen issue in de applicatie is.
Zelfde geldt overigens voor commentaar, weer, en speedtrap info.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Site e.d. lijken wel volledig ofline te zijn, de twitteraccount is ook weg :(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Firesphere schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:54:
Site e.d. lijken wel volledig ofline te zijn, de twitteraccount is ook weg :(
Klopt. De site was al eerder down, maar sinds gisteren is zijn twitter ook down. Enige wat er nog is, is zijn git repo op bitbucket volgens mij.
Het idee van Senor Sjon werd daar ook al geopperd (issue #5) en de maker denkt er over na. Dat zou mooi zijn !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik vind het echt slecht dat zo'n ontwikkelaar aan alle kanten wordt tegengewerkt (ze hadden hem een baan aan moeten bieden) en dat ze de desktop live timing ook om zeep helpen.
Dus iedereen met een laptop, PC of Windows tablet wordt gewoon genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MrSleeves schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:52:
Ik vind het echt slecht dat zo'n ontwikkelaar aan alle kanten wordt tegengewerkt (ze hadden hem een baan aan moeten bieden) en dat ze de desktop live timing ook om zeep helpen.
Ik met mijn Android-foon ook hoor. Ja er is een app, maar ik moet betalen als ik sectortijden wil zien.

Ben Gekke Henkie niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
AzzKickah schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:00:
[...]

Ik met mijn Android-foon ook hoor. Ja er is een app, maar ik moet betalen als ik sectortijden wil zien.

Ben Gekke Henkie niet!
Idd, eerst de sector tijden verwijderen uit de livetiming op formula1.com en dan verwachten dat ik 10,- uitgeef aan de app..

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
MrSleeves schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:52:
Het is een kwestie van tijd voordat 3rd party live timing apps offline gehaald worden. Dit was vorig jaar ook zo. F1LT heeft geluk gehad dat het nog zo lang online is gebleven. Alle 3rd party android apps die openlijk beschikbaar waren worden zijn vorig jaar ook offline gehaald..

F1 / FIA heeft nu eenmaal de rechten op de live timing gegevens. Na de sessie mogen ze gepubliceerd worden, maar tijdens de sessie niet.

Wat ik begrijp is dat als je betaald je de sector tijden wel ziet. Als dat inderdaad zo is, dan is dit:
dus niet helemaal waar. Je kan het alleen niet meer gratis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Hakkow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:09:
[...]

Het is een kwestie van tijd voordat 3rd party live timing apps offline gehaald worden. Dit was vorig jaar ook zo. F1LT heeft geluk gehad dat het nog zo lang online is gebleven. Alle 3rd party android apps die openlijk beschikbaar waren worden zijn vorig jaar ook offline gehaald..

F1 / FIA heeft nu eenmaal de rechten op de live timing gegevens. Na de sessie mogen ze gepubliceerd worden, maar tijdens de sessie niet.

Wat ik begrijp is dat als je betaald je de sector tijden wel ziet. Als dat inderdaad zo is, dan is dit:

[...]

dus niet helemaal waar. Je kan het alleen niet meer gratis krijgen.
Dat is wel waar, want die app is niet verkrijgbaar voor windows.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 23:09
Maverick schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:37:
[...]

ik kreeg het idee dat Raikkonen erg aan het worstelen was met onderstuur. Ik meen dat dit bij de tests soms ook het geval was. Ik vrees dat Alonso dit weekend de snellere van de twee gaat zijn.
Raikkonen heeft blijkbaar veel problemen met de setup, vooral bij het aanremmen van de bocht.
https://twitter.com/FansO...ontent=444421772755349504

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
SnowDude schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:12:
[...]

Dat is wel waar, want die app is niet verkrijgbaar voor windows.
Ah, I see. Formula1.com faciliteert het ook niet zie ik..
didn't know. Ziggo gebruikers kunnen het timing kanaal op de laptop openen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Hakkow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:17:
[...]

didn't know. Ziggo gebruikers kunnen het timing kanaal op de laptop openen toch?
PIP zelfs :9

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Voor diegene die nog willen meedoen:

http://gppredictor.com/le...a7005f2cbad06279e4ecf9e2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Voor zie die meedoen @ F1pool: nog 8 uur om je selectie te finaliseren. Wie neemt er FP2 serieus genoeg?

Voor mij de samenvatting: Mercedes idd goed, Ferrari ook beter dan verwacht, Williams.... I dunno. RBR véél beter dan verwacht.

Toro Rosso en Lotus: AUCH.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q25wJOq.jpg

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hakkow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:17:
[...]

Maar da's ook niet gratis natuurlijk.

Het was gewoon vrij verkrijgbaar (10 jaar lang) en nu gaan ze zitten klooien met gele stipjes..

Overigens vraag ik me af of het illegaal is om zo'n app te hebben: de informatie is vrij verkrijgbaar, dus in wezen is het toch gewoon "recht op vrijheid van nieuwsgaring"?

En in hun blinde jacht op geld zijn ze ook even vergeten het live timing archief te testen.. die is dus ook stuk.

[ Voor 9% gewijzigd door MrSleeves op 14-03-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Volgens Sky (dus in tegenstelling tot wat hier eerder beweerd werd) kunnen componenten uit de power unit los vervangen worden. Dus als er een nieuw battery pack in moet, dan hoeft niet de volledige verbrandingsmotor mee bijv.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
tdw schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:45:
Volgens Sky (dus in tegenstelling tot wat hier eerder beweerd werd) kunnen componenten uit de power unit los vervangen worden. Dus als er een nieuw battery pack in moet, dan hoeft niet de volledige verbrandingsmotor mee bijv.
Ik quote me zelf even:
SnowDude schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:22:

De Power Unit is opgedeeld is 6 componenten:

Engine (de 4 tact motor)
Motor generator unit-kinetic (MGU-K) (Elektro motor aan gesloten op de krukas, klassieke KERS)
Motor generator unit-heat (MGU-H) (Elektro motor op de turbo, controleert turbo druk en werkt anti-lag)
Energy store (ES) (Batterij)
Turbocharger (TC)
Control electronics (CE)

Van elk component hebben ze er 5 per auto voor het hele seizoen.
Componenten mogen los van elkaar vervangen worden, maar voor elk component geld dat er maar 5 per seizoen gebruikt mogen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Wahey, nog iets cools gelezen op r/formula1:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oA8CCOt.jpg
spot de camera-mount van RBR.

[ Voor 4% gewijzigd door DexterBelgium op 14-03-2014 17:02 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
DexterBelgium schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:39:
Voor zie die meedoen @ F1pool: nog 8 uur om je selectie te finaliseren. Wie neemt er FP2 serieus genoeg?

Voor mij de samenvatting: Mercedes idd goed, Ferrari ook beter dan verwacht, Williams.... I dunno. RBR véél beter dan verwacht.

Toro Rosso en Lotus: AUCH.

[afbeelding]
Wat een kleurendiarree zeg. Doe dan gewoon miniatuurauto's ervoor zoals we begin jaren '90(!) al hadden.

De formula1.com live timing gaf al tig java waarschuwingen vorig jaar. Dat ding gebruikte ik rond '00 al en is in al die tijd geen spat veranderd. Maar als de sectortijden wegvallen, dan is er helemaal geen touw meer aan vast te knopen wat men aan het doen is.

Had Sport1 ook niet één of ander dashboard op haar site met tijden? Of doen ze dat dit jaar niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 14-03-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

SnowDude schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:53:
[...]

Ik quote me zelf even:

[...]
Componenten mogen los van elkaar vervangen worden, maar voor elk component geld dat er maar 5 per seizoen gebruikt mogen worden
Ik weet niet meer precies wie het schreef, maar ik las het als "als je iets vervangt, moet de rest ook mee" :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runner15
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:41
DexterBelgium schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:01:
Wahey, nog iets cools gelezen op r/formula1:

spot de camera-mount van RBR.
Is het dat gat halverwege of die bobbels bij het achterwerk van die stier?

Newey had al gezegd dat ie er iets op gevonden had. Vergelijk het maar eens met bijvoorbeeld de Mercedes. Scheelt toch wel aanzienlijk, zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Boven de O van Casio :)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Runner15 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:04:
[...]

Newey had al gezegd dat ie er iets op gevonden had. Vergelijk het maar eens met bijvoorbeeld de Mercedes. Scheelt toch wel aanzienlijk, zou je denken.
Het gat boven de O van Casio, blijkbaar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BM1jogv.jpg

Technische uitleg waarom het (net) zou mogen zou dit zijn:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CKtoZJb.png
Groen = neus, geel :"vanity panel", rood = camera housing.

Daar gaat nog ruzie van komen! Want die mount is in elk geval niet compatibel met de draaiende camera's.

[ Voor 4% gewijzigd door DexterBelgium op 14-03-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 10:03
Wat het geluid betreft, net even een stukje van de herhaling van FP2 gekeken op Sport 1. Het lijkt wel of je naar bewegend beeld met commentaar zit te kijken man. Je hoort zowat niets! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mwoah, je hoort wel wat, maar het geluid is niet mooi. Het is te laag.
Ik kan niet horen of ze shortshiften bijvoorbeeld.. De versnellingen zijn ook veel te kort. 8 versnellingen, wat wil je ook.
Ze mogen wel oppassen voor RSI in de vingers na Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:38
Vergelijk het eens hiermee : YouTube: Ferrari F1 V10 vs V12 EPIC Sounds!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het geluid niet zo heel boeiend eigenlijk. Bij de races zelf (fysiek) is het fantastisch om bij het rechte stuk te luisteren (en voelen) als ze vol gas voorbij komen, en dat zal nu waarschijnlijk niet anders zijn. Maar in de praktijk heb je dat na een stuk of 30x ook wel gehad en is het niet meer zo bijzonder, na een tijdje zelfs irritant.

Toen we nog V10 motoren met 25.000 toeren hadden was het geweldig, alles daarna is gewoon minder. Persoonlijk maakt het me geen drol uit en zie ik ook zeker niet het nut om erover te gaan klagen, alsof dat iets anders maakt.

Wat dat betreft zie ik ook wel veel in dat Formula E, erg cool om de remmen en banden te horen gieren ipv enkel het gebrul van een motor en de versnellingsbak.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Zit nu ook even herhaling te kijken...... dat geluid...... wat een drama!!

Lijkt ook wel of de microfoons langs de baan te zacht staan ofzo.

[ Voor 31% gewijzigd door VFRRijder op 14-03-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Dat geluid inderdaad. Vanochtend lach ik al in een deuk. Mijn stofzuiger klinkt beter! Heb ook helemaal niet het idee dat ze 200+km gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Runner15 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:04:
[...]

Scheelt wat? Bij de Mercedes en Ferrari heeft het een functie die in het voordeel werkt.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Zit opname te kijken van VT2 op Sky... zie Johnny Herbert... moest weer denken aan Stewart GP in 98(?)...
Beide auto's met flink brandgat op de startgrid bij de eerste gp in Aus :p

Oef, Giedo z'n engels... klinkt... raar ... niet zozeer als een Nederlands accent wat vaak overduidelijk is bij engels pratende Nederlanders.. maar anders... yes

[ Voor 38% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 14-03-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Wat mis ik die V8 nu al zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WindowsME
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:22
V3g3ta schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:17:

Wat mis ik die V8 nu al zeg....
En dan te bedenken dat we vlak na het begin van het V8 tijdperk de V10 al misten.

Als die wagens de pitboxen uitrijden meen ik enkele vergelijkingen te horen met een AM6 tweetaktmotor :+
Zonder dollen, het zal wel uiteindelijk wennen, maar nooit meer hetzelfde worden. Na het mogen aanhoren van de V8, en daarvoor zelfs de V10's ontstaat er voor mij nu een leegte door het gebrek van dat hoogtoerige concerto van weleer.

Om nog maar te zwijgen over de uitverkorenen die V12 machines hebben meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:46
Even iets anders: gezien het aantal coureurs dat het rempunt mist op verschillende plaatsen zou het me niets verbazen als we zondag bij de start weer eens een ouderwetse startcrash gaan krijgen zoals we in de laatste paar jaar niet meer gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ahhhhhh, de stem van Olav :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:30
WindowsME schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 04:16:
[...]

En dan te bedenken dat we vlak na het begin van het V8 tijdperk de V10 al misten.

Als die wagens de pitboxen uitrijden meen ik enkele vergelijkingen te horen met een AM6 tweetaktmotor :+
Zonder dollen, het zal wel uiteindelijk wennen, maar nooit meer hetzelfde worden. Na het mogen aanhoren van de V8, en daarvoor zelfs de V10's ontstaat er voor mij nu een leegte door het gebrek van dat hoogtoerige concerto van weleer.

Om nog maar te zwijgen over de uitverkorenen die V12 machines hebben meegemaakt...
Ach, het zal wel wennen.
Ik heb het turbo tijdperk nog meegemaakt en nu zijn de turbo's terug :)

Vroeger was er de 500cc bij de motoren en dati s veranderd in een mengelmoesje en klinkt ook totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te horen komt er regen aan.... iedereen gaat nu naar buiten.

Ik ben erg nieuwschierig naar de tijden die ze gaan rijden.
Welke motoren zullen het houden en welke niet...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Olav zijn stem is weggevallen :/

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Olav !???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Idd, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 18:46

ResuCigam

BOFH

Dit zou standaard een optie moeten zijn :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckBartowski
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 09:20
Dat is het hier ook! ik kan met mn HDD recorder naar het originele geluid schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Goede reclame voor sport1......

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Olav is in slaap gevallen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

Entity

9000rpm

ResuCigam schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 07:08:
Dit zou standaard een optie moeten zijn :)
Volgens mij kun je bij Sport1 2 audio streams kiezen, 1 met en 1 zonder commentaar. Kan het nu niet testen, aangezien ze nu beide geen commentaar hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:30
Regen :)

[ Voor 5% gewijzigd door tlpeter op 15-03-2014 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

He's back!!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Daar is ie weer :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Pagina: 1 ... 19 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.