[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.665 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderHorn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Kunnen we niet eens klaar zijn met het geneuzel over de betaal zenders? ik word echt een beetje moe van die discussie die elke keer weer het zelfde is.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Yelo TV sharing >:)

Enkel jammer van de commentatoren

[ Voor 7% gewijzigd door A1AD op 12-03-2014 13:54 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:10
Gé Brander schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:17:
Bij Sport 1 kan je voor ~130 euro alle races online zien. Inclusief alle extra kanalen en tijden. Op mijn pc prima zichtbaar. Dus voor ~11 euro per maand of ~6,80 euro per raceweekend. Ik vind dat een prima prijs.

Alhoewel ik me prima kan voorstellen dat anderen het te duur vinden.
10 euro per maand is het toch? Het zit nu gewoon in het sport 1 go abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:39:
Hoe werkt dat Sport 1 via je pc eigenlijk? Hebben ze niet ook een app voor tablet/telefoon?
Zo te zien hebben ze wel apps voor mobiele apparaten. Maar op mijn linux PC gaat het niet lukken ivm silverlight (http://video.sport1.nl/main/systemcheck)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Gé Brander schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:17:
Bij Sport 1 kan je voor ~130 euro alle races online zien. Inclusief alle extra kanalen en tijden. Op mijn pc prima zichtbaar. Dus voor ~11 euro per maand of ~6,80 euro per raceweekend. Ik vind dat een prima prijs.

Alhoewel ik me prima kan voorstellen dat anderen het te duur vinden.
Ik neem alleen de 3 maanden voor 5/maand en daarna BBC/RTL.. Heel misschien een keer een los weekend (was 6 euro dacht ik).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49

rally

Deyterra Consultancy

Wat is de kwaliteit van sport 1 Go?

Acceptabel of erg pixelated? Want volgens mij is het geen (full) HD toch?

Ik zoek nl. naar een oplossing om F! in Polen te kunnen kijken.
We moeten nl. nog verhuizen dus op dit moment heb ik geen satelliet :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:13
Damian schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:45:
En daarom kan ik die 15 euro per maand voor Sport1 voor mezelf wel rechtpraten. De beeldkwaliteit van Sport1 HD is echt ongeëvenaard goed. En dit jaar Olaf erbij, dus dat moet helemaal goedkomen ;)
Juist dat laatste is voor mij dé reden om geen Sport 1 te nemen. De kwaliteit van de BBC uitzendingen is dermate veel hoger, dan het niveau van Mol, dat ik genoegen neem met 9 live uitzendingen en 10 zeer uitgebreide samenvattingen. Vorig seizoen stukje van een race op veronica gezien met Mol en was er na vijf minuten alweer helemaal klaar mee. Overdreven reacties op wat er gebeurt op de baan en een paar keer er compleet naast zitten...

Daarnaast kijk ik eigenlijk nooit live, maar neem ik op en kijk ik zondagavond zodat ik mijn zondagmiddag op een betere manier kan besteden dan 3 uur voor de tv te hangen terwijl buiten het zonnetje schijnt :9

Overigens genoten van de Ferrari docu Horse Power. De stress en druk waaronder de voorbereidingen van dit sezoen zijn uitgevoerd zijn echt enorm en voel je bijna gewoon door het beeld heen. Zoiets hadden we nooit in NL kunnen maken.

[ Voor 10% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 12-03-2014 15:07 ]

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
f4stf0rw4rd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:02:
[...]

Juist dat laatste is voor mij dé reden om geen Sport 1 te nemen. De kwaliteit van de BBC uitzendingen is dermate veel hoger, dan het niveau van Mol, dat ik genoegen neem met 9 live uitzendingen en 10 zeer uitgebreide samenvattingen. Vorig seizoen stukje van een race op veronica gezien met Mol en was er na vijf minuten alweer helemaal klaar mee. Overdreven reacties op wat er gebeurt op de baan en een paar keer er compleet naast zitten...
Vorig jaar heeft Mol geen enkele race verslagen. Dat was die koekenbakker van Ronald van Dam en die zat er idd vaak naast. Tegenover hem is Olav Mol een hele verademing om heel eerlijk te zijn. Neemt niet weg dat wij (NL) helemaal niet tegen een verslaggeving zoals de BBC op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Mol moet gewoon een sidekick krijgen. Hij kan lekker enthousiast zijn maar mist te veel. Als je dat weet af te vangen met een sidekick die een goede klik met hem heeft is het een stuk beter.

En Allard Kalff is geen optie. Laat die lekker door de pit hobbelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Raven__NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Vorig jaar heeft Mol geen enkele race verslagen. Dat was die koekenbakker van Ronald van Dam en die zat er idd vaak naast. Tegenover hem is Olav Mol een hele verademing om heel eerlijk te zijn. Neemt niet weg dat wij (NL) helemaal niet tegen een verslaggeving zoals de BBC op kunnen.
Ik ruik hier wel enorme kansen trouwens, wij hebben voor zover ik weet nog nooit een echt goede Nederlandse F1 commentator gehad. Wie voelt zich geroepen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
Raven__NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Volgens mij heeft Mol toch het commentaar gedaan bij de 3 races die veronica heeft uitgezonden? Maar hoe dan ook, ik trek die man, en zijn manier van becommentariëren niet zo :+

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
f4stf0rw4rd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:12:
[...]

Volgens mij heeft Mol toch het commentaar gedaan bij de 3 races die veronica heeft uitgezonden? Maar hoe dan ook, ik trek die man, en zijn manier van becommentariëren niet zo :+
Dat was de bedoeling. Maar vlak voor de GP van Canada heeft Veronica hem losgelaten omdat er te weinig kijkers waren....Maar erm als je gekeken heb dan hoor je dat toch ook? :P ben zelf geen fan van Olav Mol want na 20jr valt die redelijk in herhaling. Maar ik hoor hem liever dan die koekenpan van een Dam van vorig jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Hoe zit dat nou eigenlijk met F1 online kijken via sport1? Omdat ik de ene keer bij mn ouders ben in het weekend en de andere keer in mn flat, ga ik geen twee abbo's afsluiten. Ik kan alleen vinden dat je een jaarabbo kan afsluiten of los voor iedere race kan betalen, maar ik zie nog nergens een optie om iets af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
Raven__NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:16:
[...]

Dat was de bedoeling. Maar vlak voor de GP van Canada heeft Veronica hem losgelaten omdat er te weinig kijkers waren....Maar erm als je gekeken heb dan hoor je dat toch ook? :P ben zelf geen fan van Olav Mol want na 20jr valt die redelijk in herhaling. Maar ik hoor hem liever dan die koekenpan van een Dam van vorig jaar ;)
Blijkbaar heb ik verschil niet gehoord dan :o Maar het niveau was hoe dan ook bedroevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Knul schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:
Hoe zit dat nou eigenlijk met F1 online kijken via sport1? Omdat ik de ene keer bij mn ouders ben in het weekend en de andere keer in mn flat, ga ik geen twee abbo's afsluiten. Ik kan alleen vinden dat je een jaarabbo kan afsluiten of los voor iedere race kan betalen, maar ik zie nog nergens een optie om iets af te sluiten?
Eerst even registreren, dan kun zo een abo afsluiten. Sport1/F1 Go
rally schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:23:
Wat is de kwaliteit van sport 1 Go?

Acceptabel of erg pixelated? Want volgens mij is het geen (full) HD toch?

Ik zoek nl. naar een oplossing om F! in Polen te kunnen kijken.
We moeten nl. nog verhuizen dus op dit moment heb ik geen satelliet :(
Het is geen full HD nee, maar zeker niet pixelated. Gewoon prima.

[ Voor 29% gewijzigd door Kw4kje op 12-03-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Knul schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:
Volgens mij kan dat gewoon via Sport1 Go.
Je hebt alleen een internetverbinding binnen NL nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MegaTronics schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:55:
[...]

Als ik dan op zijn kosten naar iedere race mag met paddockkaarten, vind ik het best. d:)b
In de paddock zie je maar weinig van de races kan ik je zeggen :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Zamorano schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:37:
[...]
Volgens mij kan dat gewoon via Sport1 Go.
Je hebt alleen een internetverbinding binnen NL nodig.
Heb je echt een internetverbinding binnen NL nodig?
Niet echt een onoverkomelijk probleem dankzij VPN maar niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Zojuist in me mailbox
Beste F1-liefhebber,

Als je dit leest, sta ik op de paddock van Albert Park in Melbourne. Want we gaan beginnen! Aan een heel nieuw tijdperk in de Formule 1, met volop nieuwe kansen en verrassingen. Ik ben er dit jaar weer helemaal bij en mag voor Sport1 alle inside informatie met je delen. Met een voorbeschouwing vanaf de pits op zondag en met live commentaar bij de kwalificatie en de race.

Het afgelopen jaar heb je één of meerdere Grands Prix op je pc, laptop of tablet bekeken. Dit seizoen kan dat uiteraard ook weer, voor de verlaagde prijs van € 3,99 per race. Maar waarom zou je voor losse races betalen, als je het volledige pakket van Sport1 de eerste drie maanden voor slechts € 5 per maand in HD op je televisie kunt kijken? Geef je de voorkeur aan kijken op je tablet of laptop? Neem dan een abonnement Sport1 Go voor € 9,99 per maand.

Klik hier en neem nu een Sport1 abonnement. Je bekijkt dan niet alleen alle F1 races van vrije training tot finish op meerdere schermen naar keuze, maar ook de GP2, GP3 en natuurlijk de MotoGP live. En we vatten de races van het FIA World Endurance Championship voor je samen. Ben je Ziggo of Canal Digitaal-abonnee, dan krijg je Sport1 Go zelfs gratis bij je Sport1 tv-abonnement!

Neem daarom nu Sport1 en je mist niets meer!

Met vriendelijke groet,

Olav Mol
Het is trouwens ook niet meer mogelijk om alleen een F1 Abo af te sluiten...

Andere mail:
U heeft onlangs een Formule 1 abonnement afgesloten bij Sport1. Het Formule 1 abonnement is vanaf dit seizoen opgegaan in het totale Sport1 aanbod. Wat betekent dit voor u als bestaande Formule 1 abonnee?

- Uw abonnement is automatisch omgezet in een abonnement van 14 maanden op Sport1 Go.
- U houdt toegang tot alle 6 Formule 1 feeds.
- U krijgt ook toegang tot alle andere Sport1 content.
- U hoeft verder niets te doen. Uw inlognaam en wachtwoord zijn nog hetzelfde.

[ Voor 25% gewijzigd door Kw4kje op 12-03-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Voor de Belgen die geen Telenet hebben kunnen ook altijd nog naar 'la deux' zappen, die zenden voor zover ik kan zien wel gewoon alles uit. Wel frans, wat ik niet goed beheers, maar als ik dat kan afwisselen met af en toe de BBC vind ik het oké.

Ik ben opgegroeid met Olav en vond hem eigenlijk altijd best oké, natuurlijk is het nog altijd onder het niveau van de Engelsen, maar die hadden gewoon veel meer geld en ook daar worden wel eens fouten gemaakt.

Bij mijn schoonouders hebben ze wel telenet maar het zijn geen sportkijkers dus die hebben het sport abonnement niet :|

Wat me trouwens opvalt is hoe bezig Mercedes is op de social media>twitter/instagram etc. Ze doen echt van alles posten, en vind het ook wel toffe dingen. Heb wel echt zin in het seizoen, al die veranderingen(niet allemaal ten goede.)

Het zou me trouwens best interessant lijken waar het heen zou gaan bij die grote teams als ze de regels eens 'los' lieten :P

[ Voor 24% gewijzigd door Daniel_Elessar op 12-03-2014 18:33 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Countdown loopt, voor mij betekent dit, nog één nachtje slapen :)

Formule 1 GP van Australie: vrije training vrijdag 14 maart, 02:25 uur NL tijd

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

hardware-lover schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:23:

Ik zit zwaar te twijfelen of ik de wekker ga zetten.... Ik kan geheid niet meer slapen na de training, of anders pas drie kwartier voordat de wekker toch weer gaat, dus dan helemaal kapot. En ik slaap ook niet voor 0:30, dus 2,5 uur onderbroken slaap, of een hele nacht doortrekken.... Nee, lijken me beiden geen verstandige opties. Moet gewoon werken vrijdag :(
Maar ik wil het errrrg graag live zien :P

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 12-03-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:23:

Ik zie op een licht clandestiene streamsite dat er morgen ochtend tussen 5 en 6 uur al wat te zien is.

Het schijnt dat het de drivers press conference is, niet echt boeiend dus.

Vrijdag toch 1e dag mbt rondrijdende auto`s.

[ Voor 15% gewijzigd door enchion op 12-03-2014 20:39 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

enchion schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:36:
[...]

Ik zie op een licht clandestiene streamsite dat er morgen ochtend tussen 5 en 6 uur al wat te zien is.
Iemand een idee wat dat zou moeten zijn dan, aangezien de 1e practice toch altijd pas op vrijdag begint ?
Driver's Press Conference I guess. Met Hamilton, Alonso en uhm.. Raikkonen als ik me niet vergis. Vettel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AzzKickah schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:34:
[...]
Ik zit zwaar te twijfelen of ik de wekker ga zetten.... Ik kan geheid niet meer slapen na de training, of anders pas drie kwartier voordat de wekker toch weer gaat, dus dan helemaal kapot. En ik slaap ook niet voor 0:30, dus 2,5 uur onderbroken slaap, of een hele nacht doortrekken.... Nee, lijken me beiden geen verstandige opties. Moet gewoon werken vrijdag :(
Maar ik wil het errrrg graag live zien :P
Het is ook niet gezegd dat ik alles live ga zitten (of liggen) kijken, maar ik wel graag nu voor het eerst eens zien hoe het eruit ziet in competitieverband, hoe ze klinken, en hoe hard ze gaan, en wie er hard gaan. Als het merendeel de baan op is geweest dan kan ik daar verder wel mee leven de komende dagen. Ik wil even "het gevoel" krijgen met de vernieuwde F1, de rest komt dan later wel weer op de dag ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Net een abonnement op Sport1 Go afgesloten en aan het testen met kijken via een VPN tunnel.
Kwaliteit is allezins acceptabel (alleen het programma niet... voetbal :( )

Dus Sport1Go it is!

Overigens ga ik alleen de 2e vrije training, kwalificatie en de race kijken. De rest is me allemaal te onmogelijke tijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hmm stream is dus niet Full HD, ik wilde hem streamen op mijn mediacenter, maar dat ga ik dan dus maar niet doen. Had Sky ook maar zoiets voor buitenlanders... Maar ja, rechten en F1... :|

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 13-03-2014 08:29 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door Señor Sjon op 13-03-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderHorn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Tof filmpje ivm nieuwe rules, geen idee of het hier al gepasseerd is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
*snip*

[ Voor 187% gewijzigd door Señor Sjon op 13-03-2014 11:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
[video]https://www.youtube.com/watch?v=wgSuRdSS0x8&feature=youtu.be"]YouTube: Sky Sports F1 2014 - 01 Australian GP - Thursday Press Conference 1/2[/video]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9bWa-9wXQ9g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
*snip*

[ Voor 87% gewijzigd door Señor Sjon op 13-03-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Modbreak:Heren, hoe jammer het ook is dat F1 niet 100% op het open net is te bekijken. GoT is en blijft geen handelsplaats voor streams en mogelijk illegale accountsharing.
In Nederland zenden BBC en RTL Duitsland alles uit, je kan ook bij een aantal providers 3 maanden Sport 1 voor 5 euro nemen om zo in ieder geval je F1-fix t/m de zomerbreak zonder reclames door te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 13-03-2014 11:05 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

You know? You know?

Ja Felipe, we know.

Wel geinig om te zien hoe die coureurs er eigenlijk nooit echt zin in hebben :P Je ziet ze vaak denken 'wat een saaie vraag' of 'weer die vraag maar dan anders geformuleerd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

BBC zend Australië toch niet uit?
Live on BBC Radio 5 live, online & highlights on BBC TV

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2014 11:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Martinspire schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:07:
Niet live, wel een ruime samenvatting later op de dag.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 23:09
Martinspire schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:07:

[...]
Nope,

deze 9 races zenden ze compleet uit:

30 March: Malaysia
11 May: Spain
8 June: Canada
6 July: Britain
24 August: Belgium
7 September: Italy
5 October: Japan
12 October: Russia
23 November: Abu Dhabi

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De TS is in zoverre bijgewerkt dat daar staat wie wat wanneer uitzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Offtopic: Hamilton en Nicole zijn weer bij elkaar

Ontopic:

Ik kijk heel erg uit naar dit seizoen formule 1. Afgelopen jaren merkte ik gewoon dat het steeds minder begon te boeien naarmate vettel dominanter werd in het seizoen. Hopelijk is de titelstrijd dit jaar heel divers met meerder teams die er echt om kunnen strijden!

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Weet iemand trouwens of Olav Mol on-site commentaar gaat geven? Ik herinner me van vorig seizoen dat hij had gezegd dat hij alleen met Sport 1 zou werken als hij vanaf de circuits kon verslag geven, en niet zoals Van Dam in een studio ergens in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:04
Solictice schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:54:
Weet iemand trouwens of Olav Mol on-site commentaar gaat geven? Ik herinner me van vorig seizoen dat hij had gezegd dat hij alleen met Sport 1 zou werken als hij vanaf de circuits kon verslag geven, en niet zoals Van Dam in een studio ergens in Nederland.
Yep, hij is weer op locatie zoals vanouds, en hij gaat ook items maken op locatie zoals vroeger met het nieuws uit de pitstraat en dergelijke. Zie ook zijn twitter: https://twitter.com/Olav_Mol. Verder kun je op deze twitter ook alle nieuwtjes volgen met veel foto's vanaf de locaties: https://twitter.com/F1oplokatie

[ Voor 10% gewijzigd door Davidshadow13 op 13-03-2014 12:00 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Davidshadow13 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:57:
[...]

Yep, hij is weer op locatie zoals vanouds, en hij gaat ook items maken op locatie zoals vroeger met het nieuws uit de pitstraat en dergelijke. Zie ook zijn twitter: https://twitter.com/Olav_Mol. Verder kun je op deze twitter ook alle nieuwtjes volgen met veel foto's vanaf de locaties: https://twitter.com/F1oplokatie
Gelukkig maar. Ook al is hij niet zo goed als de Britten, alsnog kon ik zijn commentaar altijd erg waarderen.
Afgelopen jaar was gewoon diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ronald van Dam doet nog de vrije trainingen, Olav Mol de kwalificaties en de races. En volgens Olav, mogelijk dat af en toe VDG of Frijns aanschuiven.

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 13-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Afbeeldingslocatie: http://gpupdate5.ed5.nl/news/239025.jpg

Nieuwe livery voor Australie. Nog steeds geen titelsponsor.

Team gaan misschien derde vrije training overslaan. Mocht er een turbomotor stuk gaan, hebben ze niet genoeg tijd om deze te vervangen voor de kwalificatie. Zou vervelend zijn, maar het hoort er bij. Zowat alles is nieuw, dus de eerste paar GP's zijn voor veel dingen leermomenten.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toch hadden ze de rode accenten van de West McLaren toe moeten voegen. Dan heb je een wereldlivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Senor Sjon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:34:
Toch hadden ze de rode accenten van de West McLaren toe moeten voegen. Dan heb je een wereldlivery.
Maar West doet toch niet mee: want sigarettenmerk?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Senor Sjon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:34:
Als ik me niet vergis kwamen die rode "vinkjes" gewoon uit het McLaren logo en niet van West. Inderdaad zonde dat ze die niet toegevoegd hebben.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt, die rode boomerang is van McLaren zelf. Maar die gebruikten ze voornamelijk bij hun West livery. Ik vind dat zwart wel beter staan, ik ben wel een beetje klaar met dat chrome en vond de oude livery tijdlozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ach, een lelijk eendje met een likje verf blijft toch een lelijk eendje..

Was getekend, een Ferrari fan.

*zet zich schrap voor de stofzuig/miereneter comments* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Jammer dat ze het fan-idee (zwarte zijkanten van de neus) niet hebben opgepakt, dan had ie er wel beter uit gezien. Een beetje rood/blauw van Mobil had ook wonderen gedaan, want hoewel ze geen echte sponsor zijn heeft Mobil vroeger toch echt wat iconische kleurenschema's gehad. Zie wat Martini doet voor Williams (ook al is die toch wel wat te wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vind die McLaren wel strak zo hoor. 1 dun rood streepje van voor naar achter, tussen het zwart en grijs in was wel mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Maar ze hebben bij Sport1 toch wel iets bezuinigd:
https://twitter.com/Olav_Mol/status/443668939990507520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Arme Olav, wordt de hele wereld over gestuurd in zn eentje. Ik zou een moord doen voor die baan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Hmmz vorig jaar zat iemand in de bezemkast met een scherm en nu is iemand op locatie. Tis maar wat je bezuinigen noemt? ;)

Vind het fijner dat Olav terug is maar ik vrees ervoor dat geen mooie show meer krijgen.
Een ding staat vast en dat is dat de gouden era van F1 verslaggeving tijdens de RTL/SBS ('90 tot 2008 ofzoiets) jaren zijn voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Nu op Motors TV een blik achter de schermen bij de race van 2014!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:04
Raven__NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:09:
[...]
Een ding staat vast en dat is dat de gouden era van F1 verslaggeving tijdens de RTL/SBS ('90 tot 2008 ofzoiets) jaren zijn voorbij.
Dat was ook precies het jaar dat de crisis begon ;)

Maar ach of ik nu een volle studio en de niet diepzinnige F1 analyses van Marcel Maier en Froukje de Both zal gaan missen? Niet echt denk ik. Ja het was leuk dat er tijdens GP's met zn alle gekeken kon worden met echte fans in een studio zelfs op de meest onmogelijke tijden, het zag er leuk uit met de aankleding en de simulaties waren wel oke, maar na een paar keer heb je dat ook wel gezien?

Ik vind het wel jammer dat we nu geen pitreporter meer hebben. Dat geeft ook wat meer interactie in de uitzending. Dus geef mij wat dat betreft Jack of Allard maar terug. Maar dat is ook echt het enige wat ik mis. Zolang het nieuws uit de pitstraat blijft komen er er een goede bondige voorbeschouwing is dan ben ik tevreden. :)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Ruud ter Weijden *O*
Wat mij betreft de beste studio-presentator die de Nederlandse F1 heeft gehad.

Het drong net ineens tot me door dat dit weekend de eerste race weer is, ff een happy momentje oOo

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Raven__NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:09:
[...]

Hmmz vorig jaar zat iemand in de bezemkast met een scherm en nu is iemand op locatie. Tis maar wat je bezuinigen noemt? ;)
Maar vaak ook een tweede in de bezemkast en Olav Mol was in eerste instantie ook op locatie, en niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
NitroX infinity schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:50:
Ruud ter Weijden *O*
Wat mij betreft de beste studio-presentator die de Nederlandse F1 heeft gehad.

Het drong net ineens tot me door dat dit weekend de eerste race weer is, ff een happy momentje oOo
Ruud niet te Vermijden? Die heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik 1 minuut voordat de race begon pas inschakelde. Net als allerlei studiospelletjes. Ik denk nog met weemoed terug aan de Jur Raatjes periode met Allard en Olav. Maar ja, je weet nu het nieuws bijna eerder dan de commentators. Ook dat is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Smaken verschillen dus :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wat dat betreft hebben Sky UK en BBC de beste uitzendingen, daar kan sport1 nog iets van leren.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Boinkie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:56:
Nu op Motors TV een blik achter de schermen bij de race van 2014!
Ik heb het opgenomen en nu aan het uploaden op een servertje :) Waren vooruitblikken op Melbourne en interviews met verschillende rijders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Leuk :) Goed bezig jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Senor Sjon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:09:
De TS is in zoverre bijgewerkt dat daar staat wie wat wanneer uitzend.
Ehmmm volgens mij staat het gewoon boven aan in de TS bij de Kalender ;)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
En cameramannen dan? Dat kan ie niet zelf doen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Renault heeft dus met lagere toerentallen gereden en in Australie mogen ze full power, hopen dat dat goed gaat :)
Tijdens de wintertests werd duidelijk dat Renault heel wat problemen had met de nieuwe 1.6 V6 turbo. In vergelijking met Mercedes was de toestand soms schrijnend. Blijkbaar heeft Renault echter tijdens de wintertesten niet op volle capaciteit gereden. Om te voorkomen dat de motoren nog meer problemen zouden ondervinden, werden ze wat teruggeschroefd.

Dat hoeft nu niet meer, zegt Remi Taffin van Renault tegen Autosport.com: “We lagen wat achter op schema met sommige onderdelen die we op de wagen wilde hebben en dat verhinderde ons om op volle kracht te rijden. maar ik denk dat we alles nu uitgeklaard hebben en we kunnen zien hoe het zal verlopen op maximum vermogen.”

Hoewel de hoop groot is dat de prestaties en betrouwbaarheid verbeterd zijn, bleef Taffin nuchter over hoeveel werk er nog moest gebeuren: “Het gaat beter, maar tot het moment dat we weer winnen is het werk nooit gedaan. We zullen niet tevreden zijn tot we een race gewonnen hebben.’

Hoe groot de impact was van de lagere toerentallen op de rondetijden in de wintertesten is niet duidelijk, maar dit bericht zal sommigen alleszins de wenkbrauwen doen fronsen. Heeft Renault zich proberen te verstoppen of niet, dat zal misschien zaterdag al duidelijk worden.
En nog een algemene uitleg van de 2014 motor:

bron

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Ik heb Inside Grandprix 1 2014 opgenomen en inmiddels op een FTP staan. PM me maar voor de details! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Cubic X schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:40:
[...]

En cameramannen dan? Dat kan ie niet zelf doen denk ik zo.
Waarom niet? Zoveel hoeft hij niet te filmen, en de "nieuwtjes uit de pitstraat" doe je toch makkelijker met een kleine camera, al is het niet meer zoals vroeger toen hij er gewoon aan mocht zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MrSleeves schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:04:
[...]

Waarom niet? Zoveel hoeft hij niet te filmen, en de "nieuwtjes uit de pitstraat" doe je toch makkelijker met een kleine camera, al is het niet meer zoals vroeger toen hij er gewoon aan mocht zitten.
Hij kan toch niet de hele tijd zichzelf filmen in een selfie-positie :P Lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Wie zit er vannacht om half 3 voor de TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Ik niet ondanks dat ik al weekend heb

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pierre61. "Soms lees ik niet goed", en dat klopt zo te zien :)

Oeps, zo te zien dat dat er meer :P

"Wie zit er vannacht om half 3 voor de TV?"

Het juiste antwoord op de vraag is..., Ik, of anders geen antwoord :+

[ Voor 61% gewijzigd door hardware-lover op 13-03-2014 20:43 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SnowDude schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:22:
Wie zit er vannacht om half 3 voor de TV?
Ik niet omdat ik moet werken. Maar ik zet de wekker voor VT2. Gewoon wat eerder opstaan voor het werk :P Maar de nacht ophakken in 3 delen met in totaal 4,5 uur slaap ga ik niet trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ik denk niet dat ik de hele VT 1 ga kijken, maar wel de eerste helft ofzo. Moet toch nog wat programmeer werk af hebben voor morgen en dan kan dat half uurtje extra slaap te kort er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:47
Same for me, eerste helft even kijken en vervolgens toch maar wat slaap.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Volgensmij zijn dit zo'n beetje de betaalbare opties voor de F1-kijkers op een rij, van duur en volledig tot goedkoop en gedeeltelijk BBC kijken. Ik heb zelf Ziggo, dus daar ben ik dan even vanuit gegaan.

Formule 1 kijken, abonnementen en opties op een rij

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
AzzKickah schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:15:
[...]

Hij kan toch niet de hele tijd zichzelf filmen in een selfie-positie :P Lol :+
statief mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16
Booster schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:54:
Volgensmij zijn dit zo'n beetje de betaalbare opties voor de F1-kijkers op een rij, van duur en volledig tot goedkoop en gedeeltelijk BBC kijken. Ik heb zelf Ziggo, dus daar ben ik dan even vanuit gegaan.

Formule 1 kijken, abonnementen en opties op een rij
Je bent de Duitse RTL vergeten die zenden het ook nog gewoon uit. Alleen kan ik me voorstellen dat niet iedereen het fijn vindt om naar het Duitse commentaar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Daar heb je gelijk in ja. Ik heb het er even bij gezet. Ik denk dat de meeste mensen deze optie al wel kennen. Zelf ben ik er geen fan van, alhoewel ik RTL (RTL+?) vroeger wel eens heb gekeken tijdens de pitstops toen RTL4 en SBS de F1 nog uitzonden :-)

Hoe heet die mafkees ook alweer :P Kaj Eben-something?

[ Voor 11% gewijzigd door Booster op 13-03-2014 22:36 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kai Ebel

Geweldig de kleren die die man altijd aan heeft :+

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/32/Kai_Ebel.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
Weet iemand of er een (goede) duitse RTL stream (legaal) beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Kaj Ebel.

Ik heb afgelopen seizoen ook een paar wedstrijden RTL+ gekeken. Als eerste zenden ze regelmatig reclame uit, dan zie je dus niks. Daarbij duurt die reclame ook minuuuuuten. Dus een deel van de race mis je. Dan is het commentaar een beetje saai van toon, men valt zeer regelmatig in herhaling en heeft meer aandacht voor Duitse racers dan anderen.

UPC zendt de hele maand Sport1 gratis uit op kanaal 12 ofzo. Het zit heel laag in de nummers. Het is ook in SD en niet in HD. Als je eenmaal F1 in HD gezien hebt wil je niet anders meer.

Ik heb ook even zitten rekenen, UPC rekent 11 euro voor een wedstrijd pay per view.

Dus.... 1e wedstrijd gratis Sport1, daarna 3 maanden 5 euro abo. Ik kan dan kiezen tussen BBC en Sport1. Laat je het sport1 abo 1 maand extra doorlopen (15 euro) dan krijg je er 2 races voor.

Dan hoef ik nog maar 3 races naar de samenvatting of de duitsers te kijken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hoe krijgen jullie die Sport1 korting? Ik zie alleen maar de 15e/maand optie :(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Zo, wekker is gezet voor 6.25 :) Via Sport1Go live de tweede vrije training volgen. Cant wait!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Fasterinside schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:21:
Zo, wekker is gezet voor 6.25 :) Via Sport1Go live de tweede vrije training volgen. Cant wait!
Dat doe ik dan ook toch maar. Hoe laat begint de training precies echt? 6:30 NL-tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Firesphere schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:13:
Hoe krijgen jullie die Sport1 korting? Ik zie alleen maar de 15e/maand optie :(
Ga naar sport1.nl, klik op de actie en kies je provider. Je moet echter pas in april het abo afsluiten. Dan heb je er het meeste aan.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
AzzKickah schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:23:
[...]

Dat doe ik dan ook toch maar. Hoe laat begint de training precies echt? 6:30 NL-tijd?
6.30 is nl tijd ja, uitzending begint om 6.25.

14 maart
NL 02:30-04:00 Eerste vrije training
NL 06:30-08:00 Tweede vrije training

[ Voor 14% gewijzigd door Kw4kje op 13-03-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
slightly off-topic (F1LT) , maar ja waar anders posten ....
MrSleeves schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:59:
Tja, de app is betaald en hij maakt een megagoede variant, volgens mij ook op Android. Misschien had'ie dat laatste beter niet kunnen doen, omdat F1 vervolgens zegt: sluit alles maar.

Heb je de laatste sources? Volgens mij is het vooral het aanpassen van de .dat files om het enigzins werkend te krijgen.

Kun je de source code delen?
Er staan nu 3.0.0 sources op zijn git repo: https://bitbucket.org/pieczar/f1lt (draait OK bij mij onder linux)

Het lijkt erop dat de formula1.com live timing geen sectortijden en wat andere zaken meer doorgeeft, dus dat sucks.
Ze hebben wel een nieuwe android app uit ... met in app purchase voor de leuke dingen. Ik weet niet of sectortijden wel zonder bijbetaling daar in zit.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
En Hamilton staat al stil op de baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Vreemd dat Olav Mol nu geen verslag doet :? Naja als hij de quali en race maar doet vind ik het prima.

En Hamilton meteen al stil.. Hoop niet dat dat gemeengoed gaat worden dit weekend.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Laatst online: 07-08 20:57
Mol doet alleen quali en race. Dat was al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig jaar stond Vettel op pole met 1:27.407.
Zouden ze dit jaar die tijd halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Ah excuseer, dat wist ik niet.

Wel handig dit jaar de kleur van het team voor de naam van de coureur bij de rondetijden. Vooral in het begin is het nog ff wennen bij de coureurs die nieuw/gewisseld zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik kon het toch niet laten he :P Ik ben wakker hoor :+

2e training sla ik over hoor.

Erger me nu al weer aan die Van Dam btw.
Maar dat geheel terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Volgens mij maken de nieuwe motoren een stuk minder herrie. Je hoort nu de banden piepen, wat ik voorheen nooit gehoord heb. Verder vind ik het geluid van de motor wel mooi, maar niet F1 waardig. Maar dat zal wel wennen zijn :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nu kon ik het ook goed horen... Gutierrez in de ankers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Ook de radioberichten zijn veel beter te verstaan :o

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 12:34

MikeVM

- Baloo -

Vuvuzela schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 03:18:
Ook de radioberichten zijn veel beter te verstaan :o
de motoren maken minder geluid, maar de turbos geven veel storing denk ik. hopelijk fixen ze dat nog..
soulcrusher schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 02:59:
Volgens mij maken de nieuwe motoren een stuk minder herrie. Je hoort nu de banden piepen, wat ik voorheen nooit gehoord heb. Verder vind ik het geluid van de motor wel mooi, maar niet F1 waardig. Maar dat zal wel wennen zijn :)
ik denk dat het gebrek aan downforce en de aanwezigheid van torque ervoor zorgt dat ze meer glijden.
ik vind het geluid van de banden echt wel kicken.
het geluid van de motor vind ik ook vrij mooi, alleen vind ik de reden waarom we verandert zijn heel jammer.
als we fuel-spaar races gaan zien, gaan ze veel fans verliezen..

de techniek in de motor is echt wel zeer mooi, zeker die elektromotor op de turbo.

voorlopig vind ik de meeste veranderingen aangenaam, maar het fuelsparen staat me echt niet aan. ik denk dat er weinig hier dat niet vinden.,

[ Voor 62% gewijzigd door MikeVM op 14-03-2014 03:23 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 18 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.