Waarschijnlijk is de lunch van het team afhankelijk van hem.... Hij was toch kok?Grimmie187 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:58:
[...]
Schuif wat sushi de cockpit in en gaan met die banaan!
In z'n wasabi karretje. Trouwens de koelingsproblemen mogen daar ook wel wat minder zijn, de sidepods zijn groot genoeg om families in te vervoeren
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Kan me zoiets herinneren uit een interview 2 jaar (?) geleden idd.Roamor schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:01:
[...]
Waarschijnlijk is de lunch van het team afhankelijk van hem.... Hij was toch kok?
Radio message: Box this lap Kamui, we're all starving in here!
*edit*
Niet helemaal fit Nico?January 31 2014 1:03 PM
Breaking news: Mercedes change schedule and Lewis Hamilton will drive the Mercedes this afternoon as Nico Rosberg takes a break after completing a full race simulation this morning
[ Voor 28% gewijzigd door Grimmie187 op 31-01-2014 13:08 ]
Hamilton terug in de Mercedes.
Door de voorvleugel issues op dinsdag en versnellingsbak issues gisteren, mag hij vanmiddag nog een stuk rijden, omdat Rosberg al veel meer rondes heeft gemaakt
Door de voorvleugel issues op dinsdag en versnellingsbak issues gisteren, mag hij vanmiddag nog een stuk rijden, omdat Rosberg al veel meer rondes heeft gemaakt
RedBull nog steeds op maar 7 rondjesHAMILTON BACK IN THE CAR
Lewis Hamilton gets another go in the Mercedes. He has driven a lot less than Nico Rosberg due to a front wing failure on Tuesday and a transmission problem on Thursday. So Mercedes has rescheduled their plans to give him some more running this afternoon.

[ Voor 47% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-01-2014 13:12 ]
Wel zo netjes van het team! En een full race simulation zal uitputtend zijn. Mercedes lacht echt iedereen uit nu.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Alonso is inmiddels ook bezig met een hele lange stint, ook rondjes in de 1m37/38.
Goed om te zien dat Ferrari dat ook kan.
Goed om te zien dat Ferrari dat ook kan.
Verwijderd
Ze willen Lewis een gelijk aantal ronden laten rijden. Rosberg heeft er nu 2 keer 90 op zitten, Hamilton had iets van 20 en 60 tot nu toe.
Red Bull en Torro Rosso hebben 7 en 8 rondjes gedaan. Ik reken erop dat TR geleend heeft van RB, en dat de TR onder het bodywork overeenkomsten met RB heeft. Dat is de enige verklaring dat ze allebei zo slecht presteren. Kamui zit ook al in de 40. Caterham heeft het lek dus boven.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja begrijpelijk, was ook maar een geintjeVerwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:24:
[...]
Ze willen Lewis een gelijk aantal ronden laten rijden. Rosberg heeft er nu 2 keer 90 op zitten, Hamilton had iets van 20 en 60 tot nu toe.
Dus Lewis mag vanmiddag ook een race sim doen? Hebben ze 2 auto's bij zich of is de betrouwbaarheid dusdanig dat chassis en motor het 4 race afstanden kan volhouden?Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:24:
[...]
Ben benieuwd hoe ze er voor zullen staan in Bahrain over 3 weken..January 31 2014 1:24 PM
Unconfirmed talk in the press room that Red Bull may have called it a day - and a test - after just seven laps and twenty one in total. Mercedes, by contrast, passed the 250 mark earlier today.
*edit*
Red Bull Racing ✔ @redbullracing
We've finished testing for the day. All focus now shifts to Bahrain. Full update to come shortly.
[ Voor 22% gewijzigd door Grimmie187 op 31-01-2014 13:38 ]
Dat hangt ervanaf hoe fundamenteel de ontwerpfout is. Die ducts die ze aan de zijkant gemaakt hebben waren dus niet de oplossing. Als het inderdaad waar is dat de systemen te dicht op elkaar gepakt zitten dan zullen ze ergens meer ruimte moeten maken. In het meest eenvoudige idee zou je de sidepods wat hoger en breder maken. Dan heb je meer koeling. Dan moet die hele lucht er ook weer uit en dat doe je met een grotere achterkant.
So far so good, echter, dit heeft consequenties voor de aerodynamica. Dus dat moet ook compleet opnieuw berekend en getest worden.
So far so good, echter, dit heeft consequenties voor de aerodynamica. Dus dat moet ook compleet opnieuw berekend en getest worden.
Kobayashi kan in de Caterham in elk geval wel redelijk wat rondjes draaien. Als er al een probleem was, wat puur aan Renault lag, dan lijkt dat in elk geval opgelost.
Nu is die Caterham vanaf de sidepods naar achteren ook gebouwd als een vrachtschip ...
Nu is die Caterham vanaf de sidepods naar achteren ook gebouwd als een vrachtschip ...
Je slaat denk ik wel de spijker op zn kop. Zowel de Red Bull als de Toro Rosso zijn erg compact en hebben veel problemen. De Caterham is in vergelijking gigantisch en heeft veel minder problemen..Zamorano schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:43:
Kobayashi kan in de Caterham in elk geval wel redelijk wat rondjes draaien. Als er al een probleem was, wat puur aan Renault lag, dan lijkt dat in elk geval opgelost.
Ik kan me dat van Caterham wel voorstellen. Die moeten in de eerste races aan de finish komen, hun beste kans op punten. Dat ze na die paar races misschien met wat gewaagders zullen komen...
Ik weet niet hoe reeel Caterham de kans acht dat ze nu ineens bij de middenmoot horen. Of ze zijn gegaan voor een auto die vooral weinig drag heeft, en dus ontzettend goed is op rechte stukken e.d.
Ik weet niet hoe reeel Caterham de kans acht dat ze nu ineens bij de middenmoot horen. Of ze zijn gegaan voor een auto die vooral weinig drag heeft, en dus ontzettend goed is op rechte stukken e.d.
Red Bull is iig klaar. Toch niet anders te noemen dan een dramatische 1e testweek.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wie weet wordt dit de gouden zet van Caterham. Die weten ook nog wel dat ze het kampioenschap t.o.v. Marussia vorig jaar in de eerste fase hebben laten liggen.Zamorano schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:43:
Conservatief ontwerp + een klein beetje geluk en je rijdt als Caterham zijnde de eerste race uit. Als er maar 12 auto's aan de finish komen zit je toch op de rand van punten en heb je een relatief goede finish achter je naam staan waar Marussia nog maar overheen moet zien te komen.
Wat ik ook opvallend vind over Caterham: "What is most interesting is that although the team purchase their Gearbox from Red Bull Technology they have opted not to run the halfshafts enclosed within the wisbones like Red Bull and Toro Rosso have."
Bron: TheJudge
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Vettel klonk overigens eerder deze week ook al niet al te positief (pre-test):
En over de versnellingsbak van de Caterham, dat is wel apart inderdaad, niet alles gebruiken wat je inkoopt bij zoiets..."The bigger the changes the more time it takes for everyone – drivers, engineers, people in the factory – to adapt, so we will probably see more retirements than we are used to.
"We understood the cars more in the past and now everything is new, so I think mistakes will happen for everyone.
"We have been on an incredible run and we will try to do it again to make it five (titles in a row), but at the moment expectations are low, as we don't know what's coming.
"We've had a good run but now it's a blank sheet of paper, so we will have to wait and see."
[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-01-2014 13:50 ]
Statement van Christian Horner:
“It's been a very difficult test,” said Team Principal Christian Horner. “We have had numerous Renault issues as well as chassis cooling issues, which have affected our progress. However, despite the lack of mileage, what we have managed to learn shows that the problems should be solvable for the next test in Bahrain. Part of the purpose of this early test was to learn about any issues ahead of the start of the season and there will now be a lot of focus on the dyno over the next few weeks.”
Bla die bla downplay
Nee het was helemaaaaaaal niet de bedoeling dat we nu al een race afstand konden afleggen. Het was gewoon een shakedownweek.
Mijn kont, ze zullen echt diep teleurgesteld zijn. Zeker omdat McLaren, Mercedes en Ferrari zich nu kunnen buigen over de finetuning en zij feitelijk een deel van de auto opnieuw moeten bouwen.
Nee het was helemaaaaaaal niet de bedoeling dat we nu al een race afstand konden afleggen. Het was gewoon een shakedownweek.
Mijn kont, ze zullen echt diep teleurgesteld zijn. Zeker omdat McLaren, Mercedes en Ferrari zich nu kunnen buigen over de finetuning en zij feitelijk een deel van de auto opnieuw moeten bouwen.
Wow, dat klinkt eigenlijk nog heel voorzichtig.... the problems should be solvable for the next test in Bahrain...
Ze hebben effectief 1,5 ~ 2 weken voordat het spul naar Bahrein moet. En in die tijd moeten ze onder de motorkap de halve auto redesignen en bouwen, mits dat past, anders komt een deel van de aero er ook nog bij.....
Ze hebben nog 40 dagen en dan moet er weer geracet worden. Dan moet de handel koel blijven, heel blijven en hard gaan. Drie dingen die het nu niet doet.
Waarvan, voor zover wij het kunnen beoordelen, de laatste twee problemen min of meer het gevolg zijn van het eerste.asing schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:09:
Ze hebben nog 40 dagen en dan moet er weer geracet worden. Dan moet de handel koel blijven, heel blijven en hard gaan. Drie dingen die het nu niet doet.
Ik denk dat ze nog wel goed terug kunnen komen voor de eerste race. Ze zullen ongetwijfeld een achterstand hebben nu maar het zijn geen amateurs die zomaar wat aanklooien. Er zullen wel flink wat overuurtjes gemaakt moeten worden denk ik
Yamaha MT-09
Natuurlijk zijn ze niet blij, ze missen een berg data in vergelijking met Mercedes en Ferrari. Toch zal het allemaal wel goed komen.
Red Bull werkt aan de koeling
Renault zorgt er voor dat met adequate koeling de boel heel blijft
Snelheid zal Red Bull kennende wel goed zitten
Op het moment dat ze op de start-grid staan in Melbourne verwacht ik Vettel gewoon in de top 5.
Red Bull werkt aan de koeling
Renault zorgt er voor dat met adequate koeling de boel heel blijft
Snelheid zal Red Bull kennende wel goed zitten
Op het moment dat ze op de start-grid staan in Melbourne verwacht ik Vettel gewoon in de top 5.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Wat had je verwacht dan? Dat Horner met een nervous breakdown zou verklaren dat ze grote problemen hebben en niet verwachten de eerste helft van het seizoen competatief te zijn?asing schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:00:
Bla die bla downplay
Tuurlijk gaan ze downplayen. Maar laten we er ook niet meer drama van maken dan het is. In verhouding met de andere teams doen ze het slecht. Wat niet hoeft te betekenen dat de problemen onoverkomelijk zijn.
Kort gezegd : een F1 blok kan niet koud starten. Dan zitten de zuigers muurvast in de cilinders. Voor het starten moet het blok opgewarmd worden tot een graad of 80. Na het starten komt er uiteraard een hoop meer hitte in, maar de koeling voert dit ook weer af. Als je het goed doet wordt er net zoveel warmte afgevoerd als gegenereerd.
Doe je het iets minder goed, dan bouwt de warmte zich op over de tijd en wordt de zaak te heet. Dat neemt niet weg dat je tenminste nog een paar rondjes kan rijden (rustig) voor je aan de thermische limiet zit. Het feit dat Red Bull niet eens in staat was 3-4 rondjes achter elkaar te rijden doet erop duiden dat er veel meer warmte wordt gegenereerd als afgevoerd.
Kortom, het zal niet simpel zijn om weer in de groene cijfers te komen.
Doe je het iets minder goed, dan bouwt de warmte zich op over de tijd en wordt de zaak te heet. Dat neemt niet weg dat je tenminste nog een paar rondjes kan rijden (rustig) voor je aan de thermische limiet zit. Het feit dat Red Bull niet eens in staat was 3-4 rondjes achter elkaar te rijden doet erop duiden dat er veel meer warmte wordt gegenereerd als afgevoerd.
Kortom, het zal niet simpel zijn om weer in de groene cijfers te komen.
Ik denk dat Red Bull de eerste week Bahrein zal gebruiken om de huidige problemen op te lossen, als ze dit lukt hebben ze de tweede week Bahrein om in eerste instantie lange runs (benzineverbruik) te testen, vervolgens korte runs (performance) en eventueel aero werk.
Als de basis goed is (waar ik wel van uit ga) zouden ze er nog mee weg kunnen komen maar feit is dat ze een hoop minder kilometers en dus minder data hebben straks aan de start in Melbourne. Om maar te zwijgen over het feit dat ze de auto dus nooit in natte omstandigheden hebben kunnen testen, tenzij het regent in Bahrein
Als de basis goed is (waar ik wel van uit ga) zouden ze er nog mee weg kunnen komen maar feit is dat ze een hoop minder kilometers en dus minder data hebben straks aan de start in Melbourne. Om maar te zwijgen over het feit dat ze de auto dus nooit in natte omstandigheden hebben kunnen testen, tenzij het regent in Bahrein
Maar het korte rokjes weer is wel weer goed
Yamaha MT-09
En hoe vaak regent het nou bij een GP....
Dat is er misschien één per jaar. Laat de grootste kans daarop Maleisië of Inter Lagos zijn. Juist, die ene met 3 keer de bonus
.
Ik word alleen niet heel vrolijk van Christian Horner in een kort rokje..Bergie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:41:
[...]
Maar het korte rokjes weer is wel weer goed
*herinnert zich iets van een weddenschap tussen Virgin en Marussia*
Iets met een stewarddessen outfit?
Die is al uitgevoerd
Idd! Die harige Branson in strak Virgin pakje staat nog op mn netvlies gebrandPeekster schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:47:

Dan wordt ie opgekookt achter de SC.asing schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:43:
En hoe vaak regent het nou bij een GP....Dat is er misschien één per jaar. Laat de grootste kans daarop Maleisië of Inter Lagos zijn. Juist, die ene met 3 keer de bonus
.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hamilton toch een dikke 5 sec van Alonso weg.... Hij mag wel effe gas geven.
Ai, de McLaren is stilgevallen.
Creating my own hero.
Magnussen is gespind. Schijnt geen schade te zijn dus hij kan zo weer verder.
Ik denk dat ze bij Williams nu ook blij zullen zijn, net als bij Force India.
Ik denk dat ze bij Williams nu ook blij zullen zijn, net als bij Force India.
Marussia heeft in anderhalve dag meer ronden gereden dan Red Bull Racing deze hele week. De MR03 heeft nu 22 rondjes, terwijl de teller van de RB10 op 21 bleef steken.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Peekster schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:47:

Het was dus Caterham (maar toen nog onder de naam Team Lotus volgens mij). Daarbij is Virgin overgegaan in Marussia.
[ Voor 17% gewijzigd door MegaTronics op 31-01-2014 16:59 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Tja, de problemen bij Red Bull. Als puntje bij paaltje komt zet Vettel 'm in Q3 vast wel op pole
Dan moet die wagen eerst heel blijven tot Q3, en niet stilvallen in de outlap van Q1
Wel een mooie dag voor een aantal kleinere teams ook. Williams, Force India en Caterham hebben behoorlijk wat rondjes kunnen afleggen. Ook Marussia heeft gezien de situatie best veel gereden.
Mooi F1 debuut voor Juncadella trouwens. Veel rondjes gereden in moeilijke omstandigheden, zonder grote fouten en ik las hier en daar dat hij heel erg consistente rondetijden liet noteren. Denk dat hij best indruk heeft gemaakt.
Mooi F1 debuut voor Juncadella trouwens. Veel rondjes gereden in moeilijke omstandigheden, zonder grote fouten en ik las hier en daar dat hij heel erg consistente rondetijden liet noteren. Denk dat hij best indruk heeft gemaakt.
Dit zou wel een mooie sponsor zijn
: http://imgur.com/rKMhv82
sorry...foutje
[ Voor 94% gewijzigd door AlterEgo op 01-02-2014 15:05 . Reden: foutje ]
Die is wel redelijk briljant jaGoron schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:47:
Dit zou wel een mooie sponsor zijn: http://imgur.com/rKMhv82
Kwam net een leuke pagina op Wikipedia tegen, leek me interessant om te delen;
Wikipedia: Formula One sponsorship liveries
Zijn door de jaren heen toch heel wat mooie liveries en kleuren combinaties geweest.
Zijn door de jaren heen toch heel wat mooie liveries en kleuren combinaties geweest.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Mooie uitgebreide wiki inderdaad!NitroX infinity schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:39:
Kwam net een leuke pagina op Wikipedia tegen, leek me interessant om te delen;
Persoonlijk vind ik veel oude liveries erg mooi, zoals de Brabham BT45 en de Lotus 97T.
Top Gear noemt het gewoon een "Huge, mechanical, strapon"
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Eentje uit mijn persoonlijke foto album:
https://lh3.googleusercon...25-no/20130912_134337.jpg
Ik was vorig jaar in de Honda Collection Hall op het Motegi Twin Ring Circuit in Japan.
Fijne maandag verder
Ik was vorig jaar in de Honda Collection Hall op het Motegi Twin Ring Circuit in Japan.
Fijne maandag verder
Gaaf! Uit welk jaar komt zoiets?Peekster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:55:
Eentje uit mijn persoonlijke foto album:
Fijne maandag verder
Ik zie 1965 op de rode plaat staan en Google lijkt dat ook te bevestigen.
Testing, one, two ...
Uit de goede oude tijd zonder ground-effect, spoilers en downforcehardware-lover schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:44:
[...]
Ik zie 1965 op de rode plaat staan en Google lijkt dat ook te bevestigen.
1965 is correct. Exacte text van het plaatje heb ik niet maar wikipedia zegt
De overloop in het museum toegewijd aan Senna:
https://lh6.googleusercon...72-no/20130912_133733.jpg
V12 orgel:
https://lh3.googleusercon...72-no/20130912_134119.jpg
https://lh5.googleusercon...72-no/20130912_115523.jpg
Who needs bodywork?
https://lh4.googleusercon...72-no/20130912_135253.jpg
Ben uiteindelijk meer motorfan. Dus deze legendarische V5 ( ja 5 cilinders in V formatie ) kon ik niet over het hoofd zien:
https://lh6.googleusercon...72-no/20130912_120123.jpg
Nog wat kwijlmateriaal:Restored 1965 Honda RA272, the first Japanese car to win in Formula One.
De overloop in het museum toegewijd aan Senna:
https://lh6.googleusercon...72-no/20130912_133733.jpg
V12 orgel:
https://lh3.googleusercon...72-no/20130912_134119.jpg
https://lh5.googleusercon...72-no/20130912_115523.jpg
Who needs bodywork?
https://lh4.googleusercon...72-no/20130912_135253.jpg
Ben uiteindelijk meer motorfan. Dus deze legendarische V5 ( ja 5 cilinders in V formatie ) kon ik niet over het hoofd zien:
https://lh6.googleusercon...72-no/20130912_120123.jpg
Gisteren stukje van terug gekeken inderdaad. "Formule STRAP ONe"Firesphere schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:21:
Top Gear noemt het gewoon een "Huge, mechanical, strapon"![]()
![]()
Verder ook mooi die Nova die op z'n kant de supermarkt uit schoof!
Wat is het toch een geniaal programma!
Ook goed dat ze Schumi nog even het beste wensten.
Uitleg over het display in het stuur:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HsOQWbJZ9mY&&hd=1]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q74kP_a2jZM&&hd=1]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HsOQWbJZ9mY&&hd=1]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q74kP_a2jZM&&hd=1]
Formula 1 in push to shake up qualifying for 2014
...
The aim of the February 21 meeting is to try to come up with a consensus for rules tweaks that will ensure that the spectacle of Q3 delivers.
AUTOSPORT has learned that a host of proposals are being put forward for discussion.
They include forcing the 10 drivers who make it through to Q3 to start the race on the set of tyres that they set their best Q2 lap on.
That means that there will be no incentive to sit out Q3.
Furthermore, there is an idea to hand drivers extra sets of tyres for the final qualifying segment, which are returned to the FIA afterwards, that will allow them to push for the fastest lap without worrying it will compromise their race chances.
...
Waarom niet extra punten voor de top 3 qualifiers?
3 voor nummer 1
2 voor nummer 2
1 voor nummer 3
3 voor nummer 1
2 voor nummer 2
1 voor nummer 3
http://www.deyterra.com
Ik zat al langer te wachten op maatregelen om de kwalificatie weer wat belangrijker (of iig zinvoller) te maken. Extra rondes rijden en daar geen extra banden voor terug krijgen is natuurlijk te raar voor woorden. Vind de genoemde maatregelen dan ook wel prima. Kan er meteen nog een donut gedraaid worden zodra de winnaar bekend is
Met de whopping 5 motoren dit seizoen kun je dat helaas wel vergeten...Martinspire schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:29:
Ik zat al langer te wachten op maatregelen om de kwalificatie weer wat belangrijker (of iig zinvoller) te maken. Extra rondes rijden en daar geen extra banden voor terug krijgen is natuurlijk te raar voor woorden. Vind de genoemde maatregelen dan ook wel prima. Kan er meteen nog een donut gedraaid worden zodra de winnaar bekend is
Snap dat nog steeds niet. Compleet nieuwe motoren ontwikkeld -> goh, misschien wel een goed idee om ze minder motoren te laten gebruiken. Volgens mij was een jaartje wachten daarmee realistischer geweest
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Offtopic, maar het melden waard vind ik. Max Verstappen heeft zijn eerste formule race gewonnen.
Basement Bios ---- Exo-S
Heh, het twitterteam van Lotus laat zich weer van zijn beste kant zien...
bron
...met een foto van 2 zoenende mannen eronder.Ahead of the opening ceremony, we would like to wish all athletes a successful 2014 Olympic Winter Games #Sochi2014
bron
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
De reactie van Fake Charlie Whiting is nog mooier: "Tell me this isn’t why you missed the first test."Chakotay schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:22:
Heh, het twitterteam van Lotus laat zich weer van zijn beste kant zien...
[...]
...met een foto van 2 zoenende mannen eronder.
bron
En weer weg 
Wel grappig filmpje daar nu...
Wel grappig filmpje daar nu...

Foto op de twitter van Lotus van de nieuwe neus bij de shakedown in Jerez.
Met de nadruk op het tijdschrift op de achtergrond..
Iemand nog een caravan over om te doneren aan de andere teams op de grid? 
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Geweldig gemaakt.Yonni schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:32:
[video]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Humor hebben ze wel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Pastor hoeft in ieder geval niet te hopen op een vervolg carrière als acteur.Yonni schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:32:
[video]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik zie zo de foto's van de GP2 langskomen. Wauw wat een bolides vergelegen met de Formula STRAP ONe zeg.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
F1 2014: The reasons behind the numbers
Kimi Räikkönen
Number 7
Räikkönen used this number last season and, in his typical tone, said that he saw no reason to change it.
Schumacher wordt een verhaal zonder een gelukkige afloop, althans dat gevoel begin ik steeds meer te krijgen. (dat gevoel had ik al vanaf moment 1...)
http://www.f1today.net/nl...t-nog-niet-op-stimulansen
Ik hoop echt dat Schumi er nog bovenop komt, ik was geen fan, maar heb wel respect voor alles wat hij heeft bereikt.
Ik hoop echt dat Schumi er nog bovenop komt, ik was geen fan, maar heb wel respect voor alles wat hij heeft bereikt.
Dat gevoel bekruipt mij ook een beetjeHoogie2004 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:10:
Schumacher wordt een verhaal zonder een gelukkige afloop, althans dat gevoel begin ik steeds meer te krijgen. (dat gevoel had ik al vanaf moment 1...)
Offtopic:
Alhoewel ik afgelopen weekend een mooie docu heb gezien over snowboarder Kevin Pearce (docu heet 'The Crash Reel'). Bij een val in de halfpipe liep bovengenoemde een vergelijkbaar hoofdletsel op, zijn revalidatie kostte uiteindelijk bijna 2 jaar waarvan de eerste 4 maanden men ook bezig is geweest hem 'wakker' te krijgen uit zijn coma. Inspirerend verhaal met een interessant inzicht in hoe hoofdletsel en het herstel hiervan werkt. Laten we hopen dat Schumi net zo goed herstelt!
Echt een onwaardig afscheid van een groot kampioen, wat je ook van hem vond.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zonder het te relativeren, wel een afscheid die hem te wachten stond natuurlijk.... Ongeluk...Arfman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:58:
Echt een onwaardig afscheid van een groot kampioen, wat je ook van hem vond.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Mensen, hij leeft nog hoor.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Inderdaad, en de bron is Bild... niet echt 100% betrouwbaar. Als ik me niet vergis is de prognose volgens officiële berichten dat het ontwakingsproces sowieso nog enkele weken gaat duren dus tot die tijd denk ik dat er weinig van te zeggen is hoe het verder zal verlopen.
Ik heb de docu ook gezien (niet helemaal, werd te laat), maar waren echt geen 4 maanden bezig om hem wakker te krijgen.. toen zat'ie namelijk al bijna thuis. Een maand na het ongeluk liep hij al weer.Grimmie187 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:19:
[...]
Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje
Offtopic:
Alhoewel ik afgelopen weekend een mooie docu heb gezien over snowboarder Kevin Pearce (docu heet 'The Crash Reel'). Bij een val in de halfpipe liep bovengenoemde een vergelijkbaar hoofdletsel op, zijn revalidatie kostte uiteindelijk bijna 2 jaar waarvan de eerste 4 maanden men ook bezig is geweest hem 'wakker' te krijgen uit zijn coma. Inspirerend verhaal met een interessant inzicht in hoe hoofdletsel en het herstel hiervan werkt. Laten we hopen dat Schumi net zo goed herstelt!
Zie: http://kevinpearce.com/story.html
Voor Schumacher ziet het er echt slechter uit, helaas.
offtopic:
Overigens wel echt zonde; die Kevin had een grote kunnen worden en het Shaun White moeilijk kunnen maken
Overigens wel echt zonde; die Kevin had een grote kunnen worden en het Shaun White moeilijk kunnen maken
[ Voor 5% gewijzigd door MrSleeves op 10-02-2014 13:32 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Zolang het statement niet bij familie of management vandaan komt, hecht ik er niet al te veel waarde aan.XyritZz schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:29:
Inderdaad, en de bron is Bild... niet echt 100% betrouwbaar. Als ik me niet vergis is de prognose volgens officiële berichten dat het ontwakingsproces sowieso nog enkele weken gaat duren dus tot die tijd denk ik dat er weinig van te zeggen is hoe het verder zal verlopen.
Mja ik geloof dat je het managemt ook niet meer echt serieus kan nemen. Hoevaak hebben ze eerst alles zitten ontkennen en aangegeven dat ze niet in gaan op geruchten en dan de dag erna alsnog toegeven.Muse schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:56:
[...]
Zolang het statement niet bij familie of management vandaan komt, hecht ik er niet al te veel waarde aan.
Dat zeiden ze van Friso ook

Maar goed, Bild staat bekend om gossip-achtige berichtgeving, dus die neem ik zeker niet serieus.Raven__NL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:04:
[...]
Mja ik geloof dat je het managemt ook niet meer echt serieus kan nemen. Hoevaak hebben ze eerst alles zitten ontkennen en aangegeven dat ze niet in gaan op geruchten en dan de dag erna alsnog toegeven.
Zij mogen toch zelf bepalen wanneer ze nieuws naar buiten brengen? Die gaan echt niet direct na elke minimale verandering de media erbij halen. Die hebben wel iets anders aan hun hoofd.Raven__NL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:04:
[...]
Mja ik geloof dat je het managemt ook niet meer echt serieus kan nemen. Hoevaak hebben ze eerst alles zitten ontkennen en aangegeven dat ze niet in gaan op geruchten en dan de dag erna alsnog toegeven.
klopt helemaal, maar bij 'geruchten' zit die manager er wel bovenop om aan te geven dat we alleen van haar iets mogen aannemen over zijn toestand en de rest moet als onzin worden beshouwd. Om vervolgens een dag later hetzelfde nieuws naar buiten te brengen.Tackleberry schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:08:
[...]
Zij mogen toch zelf bepalen wanneer ze nieuws naar buiten brengen? Die gaan echt niet direct na elke minimale verandering de media erbij halen. Die hebben wel iets anders aan hun hoofd.
Dat klopt, maar volgens mij staat Bild rond de F1 vrij goed bekend? Als in: ze hebben het vaak bij het juiste eind.Muse schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:49:
[...]
Maar goed, Bild staat bekend om gossip-achtige berichtgeving, dus die neem ik zeker niet serieus.
Als je vaak genoeg gokt, zit je vast een keer goed? Ik heb geen idee of ze qua f1 wel betrouwbaar zijn. Ik volg voornamelijk autosport.com en gpupdate.Tleilaxu schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:59:
[...]
Dat klopt, maar volgens mij staat Bild rond de F1 vrij goed bekend? Als in: ze hebben het vaak bij het juiste eind.
Meer speculatie, maar toch...
http://www.nu.nl/buitenla...heeft-longontsteking.html
Schumacher heeft, schijnbaar, een longontsteking...
Ik hoop op een (uiteindelijk) volledig herstel, maar ik vrees het ergste..
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Als je jezelf echt goed wilt informeren, lees dan dit : http://formerf1doc.wordpr...hould-we-be-thinking-now/Hoogie2004 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:21:
Meer speculatie, maar toch...
Dat is het blog van Gary Hartstein, die ook reageert op dit soort geruchten. Voor de niet-kenners : Gary was de belangrijkste dokter van het medische team van de F1 van 2005 tot 2012, daarvoor was hij de rechterhand van Sid Watkins.
Alhoewel het interessant is om te lezen en hij er veel verstand van heeft, heeft hij natuurlijk geen bronnen. Dus het is interessante achtergrond informatie bij het nieuws, het is geen nieuws op zichzelf.asing schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:40:
[...]
Als je jezelf echt goed wilt informeren, lees dan dit : http://formerf1doc.wordpr...hould-we-be-thinking-now/
Dat is het blog van Gary Hartstein, die ook reageert op dit soort geruchten. Voor de niet-kenners : Gary was de belangrijkste dokter van het medische team van de F1 van 2005 tot 2012, daarvoor was hij de rechterhand van Sid Watkins.
Je moet het ook niet gebruiken als nieuwsbron, maar om het nieuws in het juiste perspectief te zetten.Tleilaxu schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:25:
[...]
Alhoewel het interessant is om te lezen en hij er veel verstand van heeft, heeft hij natuurlijk geen bronnen. Dus het is interessante achtergrond informatie bij het nieuws, het is geen nieuws op zichzelf.
Hij probeert dat wel goed uit te leggen in het verhaal, waar hij de info vandaan haalt. Er zijn toch wel voorzichtig een aantal conclusies te maken. Hij baseert dit vooral op vergelijkbare gevallen. Als ze inderdaad gestopt zijn met de medicatie die hem in zijn kunstmatige coma houd, dan zou hij nu allang bij moeten zijn. Dit duurt geen weken. Afhankelijk van de medicijnen die er gebruikt zijn duurt dat max 5 dagen. Die tijd is allang voorbij. Helaas is dus niet duidelijk of hij er wel of niet goed aan het uitkomen is, maar dat moet gewoon bij de doktoren al duidelijk zijn, echter is het nog niet naar buiten gebracht. Vraag is nu eigenlijk of hij zelfstandig kan ademen en hoe hij op stimulansen reageert.Tleilaxu schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:25:
[...]
Alhoewel het interessant is om te lezen en hij er veel verstand van heeft, heeft hij natuurlijk geen bronnen. Dus het is interessante achtergrond informatie bij het nieuws, het is geen nieuws op zichzelf.
conclusie van Gary deel ik op dit moment wel een beetje: Upshot: not good. Starting to be really not good.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Gaan we dit seizoen nog een GoT League-je doen?
Het managerspel bij GPUpdate kost 5 euro per team
Suckers.
Weet iemand een gratis variant waar we een league kunnen maken?
Het managerspel bij GPUpdate kost 5 euro per team
Wat men ook aangeeft, die eerste keer wakker maken mislukt bijna altijd. De patient wordt onrustig, iets werkt niet etc. Dan doen ze de patient terug in narcose en proberen het later weer.Damian schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:14:
[...]
Hij probeert dat wel goed uit te leggen in het verhaal, waar hij de info vandaan haalt. Er zijn toch wel voorzichtig een aantal conclusies te maken. Hij baseert dit vooral op vergelijkbare gevallen. Als ze inderdaad gestopt zijn met de medicatie die hem in zijn kunstmatige coma houd, dan zou hij nu allang bij moeten zijn. Dit duurt geen weken. Afhankelijk van de medicijnen die er gebruikt zijn duurt dat max 5 dagen. Die tijd is allang voorbij. Helaas is dus niet duidelijk of hij er wel of niet goed aan het uitkomen is, maar dat moet gewoon bij de doktoren al duidelijk zijn, echter is het nog niet naar buiten gebracht. Vraag is nu eigenlijk of hij zelfstandig kan ademen en hoe hij op stimulansen reageert.
conclusie van Gary deel ik op dit moment wel een beetje: Upshot: not good. Starting to be really not good.
Zie mijn sig.AzzKickah schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:53:
Gaan we dit seizoen nog een GoT League-je doen?
Het managerspel bij GPUpdate kost 5 euro per teamSuckers.
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.